نحوه ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۹۴

مشاور عالی سازمان سنجش کشور نحوه ی ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر ۹۴ را شرح داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: هر داوطلب لازم است در مهلت مشخص شده برای ثبت‌نام با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دریافت دفترچه راهنما از این سایت و مطالعه دقیق آن مدارک و اطلاعات مورد نیاز را برای ثبت‌نام فراهم کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش تصریح کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود لذا داوطلبان باید به وسیله کارت‌های عضو شتاب که پرداخت الکتریکی آنها فعال است به سایت سازمان سنجش مراجعه و با پرداخت مبلغ ۶۰ هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

توکلی در ادامه به تمام داوطلبان توصیه کرد مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام ابتدا به تکمیل فرم پیش‌نویس مندرج در این دفترچه اقدام کرده و پس از کنترل‌های لازم و اطمینان از صحت اطلاعات تکمیل شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش اطلاعات لازم را بر اساس بندهای نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد کنند.

به گفته وی داوطلبان باید پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگه دارند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش اظهار داشت: با توجه به تأثیر ۲۰درصدی معدل دوره کارشناسی، به تمام داوطلبان توصیه می‌شود معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه راهنما به دقت در تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام درج کنند.

 وی گفت: معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر ۲۰درصد بر نمره کل داوطلبان خواهد داشت.

توکلی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوطه از روز سه‌شنبه اول اردیبهشت تا پنجشنبه سوم اردیبهشت ۹۴ روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و تمام ثبت‌نام کنندگان باید در این مدت به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوطه اقدام کنند.

وی تاکید کرد: این آزمون در روز جمعه ۴ اردیبهشت ۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
احسان
اسفند ۳, ۱۳۹۳ ۸:۳۹ ب٫ظ

سلام . کاش بتونم ارشد مترجمی زبان شرکت کنم امیدوارم کار اجازه بده .

مهسا
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۱:۳۲ ب٫ظ

تا ۴ اردیبهشت حسابی وقت هست واسه درس خوندن :)

فاطمه
دی ۲۴, ۱۳۹۳ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

من که ثبت نام کردم
ببینم خدا چی میخواد
خدایا به امید تو