نخبگان

انجمن کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت ( کد ۱۱۴۲ )

بدون شک مدیریت برای پیشرفت و حل مشکلات سازمان‌ها و جوامع امری ضروری است و هر واحد کوچک یا بزرگی نیازمند یک مدیر توانا می‌باشد. این رشته از رشته‌های پرطرفدار در کشور ما می‌باشد. البته بعضی می‌گویند مدیریت امری ذاتی است و برای تأیید این مطلب مدیران موفق زیادی را مثال می‌زنند که بدون آموختن مواد درسی رشته مدیریت به این امر نائل آمده‌اند. ولی به هر حال یادگیری دروس این رشته توان تشخیص راه صحیح و تصمیم‌گیری‌های دقیق‌تر را بالاتر می‌برد. البته امروزه با توجه به پیشرفت جوامع و پیچیده شدن امور یک مدیر خوب، لازم است به علوم مختلف از جمله اقتصاد، جامعه‌شناسی، علوم اجتماعی، روانشناسی نیز آشنا باشد. قدرت رهبری، اعتماد به نفس، روابط عمومی خوب، قدرت تجزیه و تحلیل مسائل در شرایط عادی و غیرعادی و قدرت تصمیم‌گیری از جمله خصایص یک مدیر خوب می‌باشد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد در گرایش مدیریت بازرگانی باید بتوانند طراحی سیستم‌های فروش و بازاریابی برای کالاهای موجود، ایجاد بازار جدید برای محصولات در چرخه سیستم‌های دولتی و خصوصی و همچنین ارائه خدمات جدید و متنوع در زمینه تولید را انجام دهند. وزارت بازرگانی، واحدهای تولیدی بزرگ، ادارات دولتی و هر واحد صنفی که نیاز به مدیر بازاریابی و فروش داشته باشد، از مراکز جذب فارغ‌التحصیلان این گرایش می‌باشد.

شاید یکی از دلایلی که صنایع کوچک و بزرگ ما دچار مشکلات عدیده می‌باشند، عدم وجود مدیران صنعتی در رأس این واحدها باشد. فارغ‌التحصیلان گرایش مدیریت صنعتی با استفاده از شناخت خود از مسائل مالی و همچنین رفتاری نیروهای سازمان‌ها، می‌توانند در هدایت واحدهای صنفی مختلفی مفید باشند و راندمان واحدهای تحت نظر خود را بالا ببرند.

فارغ‌التحصیلان گرایش مدیریت دولتی باید دارای توانمندی‌هایی نظیر برنامه‌ریزی و اجرای آن، سازمان‌دهی کارکنان، تعیین عملیات استخدامی پرسنل و نظارت و رهبری واحدها باشند. معمولاً فارغ‌التحصیلان این گرایش در مؤسسات دولتی و خدمات عمومی مشغول به کار می‌شوند.

با توجه به تجارت جهانی و اقتصاد در حال رشد کشورها و همکاری و معاملات بین کشورها، نظام‌های مالی و روش‌های سرمایه‌گذاری از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد، به طوری که حتماً باید مدیران مالی توانایی در واحدهای مالی و تجاری حضور یابند. سازمان‌های بورس و اوراق بهادار، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، وزارت بازرگانی، سازمان‌های اقتصادی بزرگ از مراکز جذب فارغ‌التحصیلان گرایش مدیریت مالی هستند.

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ – ۹۶ مجموعه مدیریت

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ – ۹۵ مجموعه مدیریت

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت ۹۴ – ۹۵

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت ۹۳-۹۴

دانلود تست کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت ۹۲-۹۳

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته مجموعه مدیریت ۹۱

دانلود سوالات کارشناسی ارشد ۹۰ مجموعه مدیریت 

دانلود سوالات تست ارشد مجموعه مدیریت ۸۹

دریافت رایگان تست ارشد مجموعه مدیریت ۸۸

دانلود سوال تست ارشد مجموعه مدیریت ۱۳۸۷

دانلود سوالات تست ارشد مجموعه مدیریت سال ۸۶

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
غلامعلی مهیار
آبان ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

با سلام و خسته نباشید از حمات ارحمند شماها بسیار سپاسگزارم