نخبگان

آزمون‌های فراگیر پیام‌نور فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، کارت ورود به جلسه آزمون‌ دوره‌های فراگیر مقاطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور از دوشنبه، ۲۰ آذرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است و امکان دریافت این کارت تا امروز پنج‌شنبه، ۲۳ آذرماه مهیاست.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

براساس این گزارش، در آزمون دوره‌های فراگیر کاردانی به کارشناسی دانشگاه پیام‌نور ۷هزار و ۱۷۷ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴ هزار و ۱۵۲ داوطلب زن و ۳ هزار و ۲۵ داوطلب مرد هستند.

در آزمون دوره‌های کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز ۱۲۰ هزار و ۴۹۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۱ هزار و ۳۹۴ داوطلب زن و ۵۹ هزار و ۱۰۲ داوطلب مرد هستند.

در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز ۱۱۱ هزار و ۸۶۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۹ هزار و ۹۳۱ داوطلب زن و ۶۱ هزار و ۹۳۷ داوطلب مرد هستند.

*برگزاری سه آزمون فراگیر در روز ۲۴ آذرماه

آزمون دوره‌ کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام‌نور صبح روز جمعه، ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی این آزمون رأس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه بسته می‌شود که داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب حوزه‌های امتحانی در محل آزمون حضور داشته باشند.

آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز عصر روز جمعه، ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی این آزمون‌ها نیز رأس ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه بسته می‌شود که داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب حوزه‌های امتحانی در محل آزمون حضور داشته باشند.

براساس این گزارش، داوطلبان باید برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر کارت شرکت در آزمون کارت ملی یا شناسنامه عکسدار نیز همراه داشته باشند.

در جلسه آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور به هر داوطلب به همراه دفترچه سئوال یک پاسخنامه ارائه می‌شود که بر روی پاسخنامه هر داوطلب شماره داوطلبی، نام، نام خانوادگی و رشته امتحانی درج شده است.

نمره منفی برای پاسخ‌های غلط آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور منظور نخواهد شد و اگر داوطلب به سؤالی بیش از یک پاسخ دهد تمامی پاسخ‌ها غلط شناخته شده و به آن سؤال امتیازی تعلق نمی‌گیرد.

*شخصی سازی دفترچه‌های سؤالات آزمون دوره‌های فراگیر

دفترچه سؤالات تمامی داوطلبان آزمون‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور شخصی سازی شده و براین اساس نام، نام‌خانوادگی، شماره داوطلبی بر روی جلد این دفترچه‌ها درج شده است.

دفترچه‌های آزمون‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور دارای تنوع بوده و در انواع F،D،C،B،A تولید شده که این حروف بر روی دفترچه سئوال داوطلبان نیز درج شده و با پاسخنامه داوطلبان مطابقت دارد.

پذیرش دانشجو از طریق آزمون‌های مذکور برای دو نوبت تحصیلی نیمسال دوم  ۹۲-۹۱ و نیمسال اول ۹۳-۹۲ خواهد بود.

دانشجویانی که در بهمن‌ماه سال ۹۱ فارغ التحصیل می‌شوند از نیمسال دوم سال تحصیلی۹۱-۹۲ می‌توانند تحصیل خود را آغاز کنند.

داوطلبانی که در سال تحصیلی جاری دانش‌آموز دوره پیش‌دانشگاهی هستند نیز امکان ثبت‌نام در این آزمون را دارند.

داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور که تا تیرماه سال ۹۲ دانش‌آموخته می‌شوند در صورت قبولی در آزمون از مهرماه سال ۹۲ مشغول به تحصیل خواهند شد.

داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را قبل از بهمن‌ماه دریافت کرده باشند در نیمسال تحصیلی ۹۲-۹۱ مشغول به تحصیل خواهند شد.

نتایج نهایی آزمون‌ دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور بهمن‌ماه امسال اعلام می‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات