نخبگان

حذف پذیرش به شیوه آموزش‌محور در پیام نور

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور گفت: با پذیرش به شیوه آموزش مجازی، جذب دانشجو به شیوه آموزش‌محور از فراگیر کارشناسی ارشد حذف شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

با اعلام حذف پذیرش دانشجو از طریق فراگیر به شیوه آموزش‌محور ابراز داشت: با توجه به رویکرد دانشگاه پیرامون توسعه آموزش‌های مجازی و الکترونیکی، از این پس پذیرش دانشجو از طریق فراگیر فقط به شیوه سنتی(پژوهش‌محور) و شیوه آموزش مجازی صورت خواهد گرفت.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو از طریق آموزش مجازی در دوره‌های فراگیر در ثبت‌نام جدید فقط در مراکز استان تهران به صورت پایلوت انجام می‌شود، علاقمندان از سراسر کشور نیز می‌توانند در رشته‌های مجازی آزمون فراگیر مراکز استان تهران ثبت‌نام کنند.

وی افزود: برای دانشجویانی که در دانشگاه خارج از شهر محل سکونت خود پذیرش می‌شوند نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است که از جمله آن می‌توان به امکان انتخاب محل آزمون پایان نیمسال در ۱۳ مرکز مجری آموزش مجازی و همچنین استفاده از کلاس‌های الکترونیکی اشاره کرد.

به گفته وی، پذیرفته‌شدگان ارشد به شیوه پ‍ژوهش‌محور می‌توانند شهر محل سکونت خود را طبق تقویم آموزشی دانشگاه به عنوان محل آزمون پایانی انتخاب کنند.

کریمی با اشاره به اینکه در دوره جدید فراگیر پذیرش تنها برای نیمسال مهرماه صورت خواهد گرفت، یادآور شد: ظرفیت پذیرش هر رشته محل در آزمون امسال ۱۵ نفر است.

کریمی در مورد اصلاح هرم نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه پیام نور اظهار داشت: این موضوع در دستور کار دانشگاه قرار دارد که امیدواریم نسبت فعلی استاد به دانشجو که یک به ۲۵۰ است در سال ۱۳۹۴ به رقم یک به ۲۲۰ و در افق ۱۴۰۴ به رقم یک به ۲۰۰ ارتقا یابد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات