نخبگان

جزئیات توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور ۹۳

جزئیات تاریخ، نحوه پرینت کارت و برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر (دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور پذیرش مهرماه (نوبت چهاردهم) سال ۹۳ اعلام شد.
 به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام­ نور سال ۹۳ صبح روز جمعه ۱۴ شهریورماه در ۹۲ شهرستان مختلف کشور با رقابت ۷۸ هزار و ۹۳۱ نفر برگزار می شود.

کارتهای‌ شرکت در آزمون ‌برای‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی براساس توضیحات بند «ب» باید به سایت سازمان و یا باجه­ های رفع نقص کارت مندرج در جدول اعلام شده مراجعه کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون:

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه ­شنبه ۱۱ شهریورماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

نحوه رفع مغایرت کارت آزمون

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲و ۱۵ (شامل نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، موسسه فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی «مربوط به دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته»، و کدرشته‌ محلهای انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) کارت شرکت در آزمون مشاهده کنند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴ شهریورماه منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند و در صورتیکه نسبت به بندهای ۳ و ۸ (جنس و معلولیت) تفاوتی مشاهده کردند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی (بند ۷) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت جهاد کشاورزی و ستاد کل نیروی مسلح) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا تاریخ ۱۵ شهریورماه به ارگان مربوطه مراجعه کنند.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون:

نماینده سازمان سنجش در روزهای چهارشنبه ۱۲ و پنجشنبه ۱۳ شهریورماه صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می­ شوند، آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون در جدول شماره ۲ درج شده است.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) آغاز می‌ شود. در ورودی حوزه­ های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت صبح) بسته خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات