نخبگان

دریافت ۲۰ هزار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۹۶

زمان ( تاریخ ) انتخاب رشته ارشد 97 - 98 سراسری

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور از ساعت ۱۲ روز گذشته آغاز شد و تا پنجشنبه ۷ دی ادامه دارد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر حسین توکلی درباره آزمون دوره کارشناسی ارشد فراگیر در گفتگو با خبرگزاری آنا گفت: داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دوره کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور، می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز ۱۹ هزار ۸۱۰ داوطلب کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد:همه داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌ تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۷ دی فرصت دارند پرینت کارت ورود به جلسه آزمون را تهیه کنند، همچنین برای شرکت در جلسه امتحان باید یک نسخه از پرینت کارت، اصل شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته باشند.

توکلی گفت: در این آزمون ۵۶ هزار ۱۷۶ ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۸ هزار و ۱۸۰ نفر زن و ۲۷ هزار و ۹۹۹ نفر مرد هستند و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸ صبح روز جمعه ۸ دی آغاز می‌شود، همچنین این آزمون در ۸۳ شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

وی گفت:‌ در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان یک بسته حاوی سوال و پاسخنامه داده می‌شود که تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی در ابتدای برگه سوال درج شده است.

توکلی خطاب به داوطلبان گفت: این آزمون نمره منفی ندارد و سوالاتی که بیش از یک پاسخ داشته باشند، حذف خواهند شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات