نخبگان

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۹۶

نتایج ارشد فراگیر پیام نور 99

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صبح امروز در ۸۳ شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی برگزار شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری آنا، در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند که از این تعداد، ۲۸ هزار و ۱۸۰ داوطلب زن و ۲۷ هزار و ۹۹۹ داوطلب مرد هستند.

براساس اعلام قبلی سازمان سنجش آموزش کشور ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته است.

این آزمون در ۵ گروه امتحانی شامل علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر برگزار شد به طوری که در گروه علوم انسانی ۵۰ هزار و ۵۰۳ نفر، در گروه علوم پایه یک هزار و ۲۶۳ نفر، در گروه فنی و مهندسی ۳ هزار و ۷۹ نفر، در گروه کشاورزی و منابع طبیعی ۱۸۴ نفر و در گروه هنر تعداد یک هزار و ۱۵۰ نفر شرکت کردند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Ameneh
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶ ۱:۵۰ ب٫ظ

باسلام .من ارشد فراگیر پیام نور ثبت نام کردم وآزمونشو دادم اما قبول نشدم ممکنه برا تکمیل ظرفیت مورد پذیرش مورد قرار بگیرم براساس کد رشته هایی که نیاز به تکمیل ظرفیت دارند.؟ممنونم میشم اگه کسی بتونه جواب این سوالمو بده

Taheriyan
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶ ۸:۰۸ ب٫ظ

توروخدا یکی حقیقت رو بگه پیام نور مدرکش معتبرتره یا غیرانتفاعی کدومش خارج از کشور معتبره

شاهین
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Taheriyan

پیام نور و غیرانتفاعی هر کدوم در یک سطحه. پیام نور یه کمی بهتره