پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

اعلام نحوه پذیرش اتباع خارجی در دوره کارشناسی ارشد آزاد ۹۸

نحوه پذیرش اتباع خارجی در دوره کارشناسی ارشد آزاد 98

نحوه پذیرش اتباع خارجی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸ دانشگاه آزاد، کلیه اتباع غیرایرانی شرکت کننده در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸، باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون (مندرج در دفترچه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸)، بند مربوط را در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی، علامتگذاری نموده باشند.

بدیهی است چنانچه اتباع غیر ایرانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی این آزمون قرار گیرند در زمان ثبت نام بند ۱۶ تقاضانامه را علامتگذاری ننموده باشند، پذیرش آنان لغو خواهد شد. ضمناً کلیه اتباع غیر ایرانی شرکت کننده در آزمون میبایست دارای کلیه شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی باشند و در غیر این صورت پذیرش آنان لغو خواهد شد.

– به منظور سامان دهی و تسهیل فرآیند انجام امور کنسولی متقاضیان غیر ایرانی، کلیه داوطلبان غیر ایرانی متقاضی تحصیل در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی می بایست بعد از انجام ثبت نام خود در وب سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه، نسبت به تکمیل و ارسال اطلاعات خود مطابق مراحل ذیل اقدام نمایند.

۱- مراجعه به وب سایت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی: www.saorg.ir

۲- ورود به درگاه دانشجویان غیر ایرانی.

۳- تکمیل اطلاعات و اخذ کد پیگیری.

۴- اعلام کد پیگیری به نماینده کنسولی واحد مربوطه جهت تأیید دانشگاهی.

۵- جهت تأیید نهایی تماس با اداره کنسولی یا (تلفن: ۴۷۳۵۲۴۲۵-۰۲۱ و فکس ۴۷۳۵۲۴۲۷-۰۲۱) یا مراجعه حضوری به معاونت بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی.

لازم به توضیح است متقاضیانی که کد پیگیری خود را فراموش کردهاند به همراه نام، نام خانوادگی، نام پدر و شماره گذرنامه یا کارت، جهت بازیابی کد خود به سامانه saorg.ir مراجعه نمایند.

تذکر ۱: متقاضیانی که به هر دلیل امکان خروج از کشور را ندارند، امکان ثبت نام و پذیرش در واحدهای برون مرزی را نخواهند داشت.

تذکر ۲: کلیه فرآیندها و فعالیتهای آموزشی و پژوهشی پذیرفته شدگان واحدهای برون مرزی در دانشگاه مستقر در خارج از کشور انجام می گردد.

تذکر ۳: واحدهای تهران جنوب – مرکز بین المللی کیش و علوم و تحقیقات مرکز آموزش بین المللی قشم جزو استان هرمزگان می باشند و برابر دستورالعمل اقامت اتباع عراقی در شهرستان کیش و قشم ممنوع می باشد و اقامت اتباع افغانی در کل استان ممنوع است.

همچنین واحد علوم و تحقیقات پردیس علوم و تحقیقات آیت اله آملی جزو استان مازندران می باشد و اقامت اتباع افغانی در سطح استان (غیر از شهرستان ساری) ممنوع می باشد.

مجتمع بین المللی خراسان جزو استان خراسان رضوی می باشد و می تواند دانشجوی غیر ایرانی جذب نماید.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات