نخبگان

دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 98

دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ۹۸

برای کنکور کارشناسی ارشد دو دفترچه منتشر می‌شود: ۱. دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد؛ ۲. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد. در ادامه به توضیح جزئیات هر یک از این دو دفترچه خواهیم پرداخت.

به گزارش مستر تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش، براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مصوب ۹۴/۱۲/۱۸ مجلس شورای اسلامی و همچنین مصوبات “شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی” آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ با شرایط زیر برگزار شد:

شرایط شرکت در کنکور ارشد ۹۸

 

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

دفترچه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ که پیش از شروع زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ از سوی سازمان سنجش منتشر شد، شامل شرایط شرکت در کنکور ارشد ۹۸، مقررات وظیفه عمومی داوطلبان مرد، شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی، سهمیه های کنکور ارشد ۹۸، جزئیات سهمیه شاگرد اولی در کنکور کارشناسی ارشد و جزئیات امتیاز حافظان کل قرآن در کنکور ارشد، مراحل ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸، مدارک لازم ثبت نام کنکور ارشد ۹۸، نحوه تکمیل فرم اینترنتی آزمون ارشد ۹۸ و نیز رشته های امتحانی و سرفصل های کنکور کارشناسی ارشد بود.

با توجه به این که کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد تجمیع شده و به صورت یکپارچه برگزار می‌شود و در نتیجه دفترچه‌ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام کنکور ارشد آزاد ۹۸ منتشر نمی‌شود و کلیه ضوابط شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز تابع شرایط اعلام‌شده در دفترچه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ منتشره از سوی سازمان سنجش بود.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

 

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸

پس از اعلام نتایج اولیه ارشد ۹۸ در قالب کارنامه که شامل درصد پاسخگویی داوطلبان به سوالات آزمون کارشناسی ارشد، نمره تراز و رتبه است، دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸ در ۱۷ تیر ماه منتشر خواهد شد.

بنا بر آخرین اخبار اعلام شده، زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸ نیز از ۱۹ تیرماه آغاز خواهد شد.

با شروع انتخاب رشته؛ داوطلبان عزیز می‌توانند جهت مشاوره رایگان انتخاب رشته به لینک زیر مراجعه کنند:

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ۹۸ شامل چه اطلاعاتی است؟

در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد، همه دانشگاه‌هایی که در رشته مدنظر شما در مقطع ارشد دانشجو می‌پذیرند مشخص می‌شود. همچنین ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد در هر یک از رشته‌های امتحانی نیز در همین دفترچه اطلاع‌رسانی می‌شود.

در صورتی که دانشگاهی دارای شرایط خاصی باشد نیز در انتهای دفترچه انتخاب رشته اعلام می‌شود.

عموماً فایل‌هایی که از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود، شامل موارد زیر است:

 بخش

عنوان

 کلیات و شرایط و ضوابط انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 مقدمه

 الف) روش گزینش

 ب) بورسیه و رشته‌های دارای شرایط خاص

 ج) شیوه‌های آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته

 د) سهمیه رزمندگان و ایثارگران

 ه‍ ) پذیرش اتباع خارجی

 و) شرایط پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان در دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی

 ز) کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون

       – تذکرات خیلی مهم در رابطه با معدل

 ح) انتخاب اینترنتی محل تحصیل

 ط) فرم اینترنتی انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد

 ی) یادآوری‌های خیلی مهم

 جداول کد رشته محل‌های کارشناسی ارشد

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد گروه علوم انسانی

 دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد گروه علوم پایه

 دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد گروه فنی و مهندسی

 دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد گروه کشاورزی

 دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد گروه هنر

 دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد گروه علوم دامپزشکی

پیوست‌های دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 الف) شهریه دوره‌های مختلف تحصیلی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی

 ب) شرایط و ضوابط پذیرش‌ دانشجو در رشته‌های ‌مختلف ‌تحصیلی‌ دوره‌های نوبت دوم دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌

 ج) شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور

 د‍) شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در مؤسسات آموزش عالی غیردولتی‌ و غیرانتفاعی

 ه‍) شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دوره‌های مجازی

 و) شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دوره‌های پردیس خودگردان

 ز) شرایط و توضیحات مربوط به برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیرانتفاعی

 ـ فرم مخصوص معدل (ویژه دانشجویان سال آخر کارشناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی)

 ـ فرم تأییدیه فارغ‌التحصیلان رتبه اول و نمونه دوره کارشناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی

 ـ پیش‌نویس فرم انتخاب رشته اینترنتی کارشناسی ارشد

اصلاحیات دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ۹۸

داوطلبان لازم است برای اطلاع از اطلاعیه احتمالی اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته و یا رشته‌های جدید تا پایان مهلت انتخاب رشته (۹۸/۰۴/۲۳) به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه کنند تا در صورت صدور این اطلاعیه از محتوای آن اطلاع حاصل نمایند.

نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸

آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مفاد کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است براساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر به ترتیب زیر اقدام نمایند.

۱- دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها می‌باشد، از روز دو‌شنبه مورخ ۹۸/۰۴/۱۷ در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت است.

۲- به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی توصیه می‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) اقدام نموده و با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه، کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب نموده و پس از آن در فرم پیش‌نویس (نمونه‌ای که به همین منظور در دفترچه راهنمای شماره ۲ قرار دارد) درج نمایند و پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از روز چهار‌شنبه مورخ ۹۸/۰۴/۱۹ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۲۳، برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به داوطلب داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری می‌باشد) نسبت به ثبت کد رشته محلهای انتخابی (حداکثر ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند. بدیهی است پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نگردیده است.

۳ـ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قبل از اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته، بندهای ذیل را مشاهده می‌نمایند که در صورت علامتگذاری در یکی از این موارد به آنها اجازه انتخاب رشته داده می‌شود. بدیهی است هر زمان‌ مشخص‌ شود که‌ داوطلب‌ حقایقی را عمداً یا سهواً کتمان‌ نموده‌، در هر مرحله ‌(پذیرفته‌شدن‌، حین‌ تحصیل‌ ‌و …) که باشد، از این آزمون‌ و آزمون‌ سال‌ بعد محروم‌ خواهد شد و حق هرگونه اعتراضی از وی سلب می‌گردد.

۱-۳- اطلاعات فوق (معدل کاردانی و کارشناسی، رشته و محل تحصیل دوره کارشناسی و تاریخ فارغ‌التحصیلی) مورد تأیید می‌باشد.□

۲-۳- اطلاعات فوق (معدل کاردانی و کارشناسی، رشته و محل تحصیل دوره‌کارشناسی و تاریخ فارغ التحصیلی) مورد تأیید نبوده و دارای مغایرت است. □

۳-۳- حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱ در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیلی خواهم شد □ فارغ‌التحصیل نخواهم شد.□

توضیحاتی درخصوص بند ۳ فوق:

۱- در صورتی که داوطلبان بند ۲-۳ را علامتگذاری نمایند به آنها اجازه اصلاح و ویرایش معدل، دانشگاه محل تحصیل و تاریخ فراغت از تحصیل داده خواهد شد و پس از ویرایش این موارد و تأیید آنها، اجازه انتخاب رشته به آنان داده می‌شود.

۲- داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار بگیرند و به هنگام ثبت‌نام در موسسه محل قبولی، دارای مغایرت معدل باشند با توجه به مصوبات و دستورالعمل‌های مربوط ابتدا از آنان ثبت‌نام مشروط بعمل خواهد آمد. و پس از بررسی وضع علمی چنانچه نمره قبولی را دارا نباشند قبولی آنان لغو خواهد شد. پس لازم است داوطلبان معدل خود را براساس مفاد بند «تذکرات خیلی مهم در رابطه با معدل» مندرج در صفحه ۲ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون مورد بررسی قرار دهند تا بین معدل اعلام شده به این سازمان و معدلی که به هنگام قبولی ارائه خواهند نمود، مغایرتی نداشته باشند.

۳- چنانچه داوطلبی در ردیف پذیرفته‌شدگان این آزمون قرار بگیرد، و تا تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱ موفق به دریافت مدرک کارشناسی خود نگردد قبولی وی باطل خواهد شد. لذا چنانچه به دلایلی احتمال فارغ التحصیلی خود را تا تاریخ فوق نمی‌دهید لازم است حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۵/۳۰ شخصاً با همراه داشتن اصل شناسنامه و یا کارت شناسایی عکسدار معتبر به سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل فرم انصراف از گزینش در آزمون سال ۹۸ اقدام و رسید دریافت نمایید و یا با ارسال درخواست کتبی (اثر انگشت و امضاء داوطلب در ذیل درخواست الزامی است) به همراه تصویر شناسنامه و یا کارت ملی موضوع عدم فارغ‌التحصیلی خود را از طریق‌ پست سفارشی به آدرس: تهران، صندوق پستی ۱۳۶۵-۱۵۸۷۵ به اداره ثبت‌نام – واحد تحصیلات تکمیلی این سازمان به نحوی ارسال نمایید که تا تاریخ مذکور (۹۸/۰۵/۳۰) واصل شود، تا از گزینش حذف گردید. بدیهی است به درخواست هایی که بعد از تاریخ تعیین شده به این سازمان واصل شود ترتیب اثرداده نخواهد شد و کلیه تبعات آن متوجه شخص داوطلب خواهد بود. لازم به تاکید است داوطلبانی که در دوره روزانه در آزمون سال ۱۳۹۸ پذیرفته شوند حق شرکت در آزمون سال ۱۳۹۹ را نخواهند داشت.

۴- به اطلاع داوطلبان کدرشته امتحانی ۱۱۵۲ (مجموعه مدرسی معارف اسلامی) که با توجه به مفاد کارنامه نتایج اولیه این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌رساند از آنجائیکه شرط ورود داوطلبان متقاضی در کدرشته امتحانی مذکور به دانشگاه علاوه بر کسب نمره علمی لازم، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه‌ معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها می‌باشد، لذا این دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط فوق و همچنین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور (دفترچه شماره ۱)، حداکثر یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه، برای طی مراحل پذیرش به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان به نشانی: www.asatid.org مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند. بدیهی است عدم ثبت نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌گردد. ضمناً لازم به ذکر است که در گزینش نهایی وضعیت علمی داوطلبانی که مبادرت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود در موعد مقرر ننمایند و یا نتیجه مراحل مذکور از سوی معاونت فوق‌الذکر به صورت منفی به این سازمان اعلام گردد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳۹ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نادیا
بهمن ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ

سلام ببخشیدمن رشته اقتصادکشاورزی هستم میخواستم بدونم واسه ارشدمیتونم هم کنکوراقتصادکشاورزی بدم هم کنکورروان شناسی؟سال دیگه کنکورارشدمه

جعفر امیری
آذر ۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ

عالی

لیلا
دی ۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

سلام
رشته تحقیقات آموزشی سال های قبل تو شهر ارومیه نبوده…منم این رشته رو خیلی دوس دارم ولی ب دلیل شغلم نمیتونم شهرای دیگه برم
نمیدونم چیکار کنم بخونم نخونم…..

پیشنهاد بدین لطفا

عباس
دی ۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

سلام از رشته های ارشد وزارت علوم چه رشته هایی میشه شرکت کرد ایا میشه پرستاری شرکت کرد البته رشته کارشنایم حسابداری بود

AMIR
آذر ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

سلام امکانش هست زیر منابع عمران گرایش مدیریت ساخت رو بدید .

مری
آبان ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

سلام
اخرین رتبه برای رشته کارگردانی و بازیگری برای دانشگاه های سراسری تهران چه رتبه هایی است؟و اینکه چه درصد هایی برای هر درس باید بزنیم تا بتونیم قبول بشیم؟

زهیر
تیر ۱۸, ۱۳۹۸ ۸:۳۰ ق٫ظ

سلام. دفترچه شماره ۲ ارشد دقیقا کجای سایت سنجشه؟
چشام کور شدن اما اثری از دفترچه نیس

مهسا
تیر ۲۱, ۱۳۹۸ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهیر

سلام
دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸ رو میتونید از لینک زیر دانلود گنید:
https://mastertest.ir/1398/04/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1%DA%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-98-99/

فاطمه
تیر ۱۸, ۱۳۹۸ ۲:۱۲ ق٫ظ

سلام رتبه من ۶۱ شده برای مطالعات جهان به نظرتون شانس قبولی دارم

مهسا
تیر ۲۱, ۱۳۹۸ ۷:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
رتبه تون مربوط به کدوم گرایش این رشته هست؟

شیم
تیر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

چرا دفترچه شماره ۲ تو سایت سنجش نیست

طلوع
تیر ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

سلام دفترچه انتخاب رشته امده؟من پیدا نکردم

الهام
تیر ۱۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  طلوع

والا منم کور شدم ولی پیدا نکردم

Savant
تیر ۱۳, ۱۳۹۸ ۶:۰۹ ب٫ظ

اخرین رتبه دولتی ۹۸ چنده؟؟؟

مهسا
تیر ۱۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Savant

سلام
متوجه سوالتون نشدم. لطفا دقیقتر بفرمایید منظورتون از آخرین رتبه چه چیزی است. آخرین رتبه مجاز؟ اگر این طور هست که برای هر رشته متفاوته.

سیامک۶۶۶
خرداد ۳۱, ۱۳۹۸ ۰:۳۳ ق٫ظ

سلام
من شک دارم پاسخنامه ارشدمو امضا و اثر زده باشم.اگر نزدم تصحیح میشه یانه؟
۵۵تا تست زدم.کارت ورود به جلسه اثر انگشت زدم.
یکی میگه غیبت میزنن
سازمان سنجش میگه تصحیح میشه
ممنون میشم از استرس درم بیارین

مهسا
تیر ۵, ۱۳۹۸ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  سیامک۶۶۶

سلام
نگران نباشید مشکلی پیش نمیاد. سالهای قبل بودند کسانی که مشکل مشابه شما رو داشتن و مشکلی براشون
پیش نیومد.

سیامک۶۶۶
تیر ۵, ۱۳۹۸ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام ممنونم ازشما

مها
خرداد ۳۰, ۱۳۹۸ ۴:۰۱ ب٫ظ

دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد جداست؟

مهسا
خرداد ۳۰, ۱۳۹۸ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مها

سلام
بله دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری از سوی سازمان سنجش و دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد از سوی دانشگاه آزاد منتشر میشه.

فاطمه
خرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱ ب٫ظ

سلام کنکور عمران چ روزیه؟

Zahra
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۸ ۱:۱۵ ق٫ظ

سلام کسی میدونه کنکور هنر جمعه است یا پنجشنبه؟

لیلی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

سلام
الان که کنکور ارشد دوباره به خاطر سیل عقب افتاده،امکانش هست کسایی که جا موندن ثبت نام کنن؟

زهرا
فروردین ۲۴, ۱۳۹۸ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  لیلی

کاش بشه?

فاطمه
اسفند ۱, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر
ایا همزمان امکان ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت وجود دارد؟

رقیه
دی ۲۸, ۱۳۹۷ ۴:۵۷ ب٫ظ

سلام خوبید من کارشناسی پیوسته حقوق پیام نورترم۱ قبول شدم وترم ۲میرم میخاستم بدونم من میتونم توارشد۹۸ شرکت کنم ومیخاستم بدونم چه رشته ای ازحقوق تاپروفسورادامه داره کدوم ازگرایش های حقوق وهمینطوراستعداددرخشان چجوریه ثبت نامش من معلول ناشنوام ۴۷درصدمیشنوم ومیخاستم بدونم وکالت ماروبرمیداره یاخیر

مهسا
دی ۲۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رقیه

سلام
یعنی تازه کارشناسی قبول شدید؟ هدفتون از این که این قدر زود میخواید کنکور ارشد شرکت کنید چیه؟
خیلی از رشته ها هستن که الان میشه تا دکتری ادامه داد. ۲۴۵ رشته در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد امسال بود که هر کدوم گرایش های مختلفی هم ممکنه داشته باشد.
برای دیدن شرایط کارشناسی ارشد استعداد درخشان به صفه زیر مراجعه کنید:
کارشناسی ارشد بدون کنکور

رقیه
بهمن ۲۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام خوبیدمن میخام زودارشدوکارشناسی همزمان باهم بخونم مدرک بگیرم من شنیدم وکالت برنمیداره میخام حداقل تا پروفسوردرسموبخونم حتی اگه کسی منواستخدام نکنه واسه دل خودم وعلاقم میخونم میخام بدونم کدام گرایش خوبن وخارج ازکشورهم بیشترین درامدرودارن

رقیه
بهمن ۲۰, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  رقیه

سلام من کنکور۹۷تیرماه ک دادم شهریورماه کارشناسی حقوق پیام نورزنجان دراومدم والان هم ترم ۲میرم بهمن ماه از۲۴بهمن کلاس های ترم ۲ام شروع میشه کارشناسی ارشدپیوسته یانپوسته چه فرقی دارن باهم

حسین
آذر ۱۶, ۱۳۹۷ ۹:۴۳ ق٫ظ

لیسانس مترجمی انگلیسی هستم ایا میتوانم روزنامه نگاری شرکت کنم

مهسا
آذر ۲۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام
بله در کنکور ارشد وزارت علوم بجز رشته های دامپزشکی که یک سری شرایط دارند، شرکت در بقیه رشته های بدون شرط خاصی امکان پذیره.

۱
آذر ۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۰ ب٫ظ

سلام.چرا در رشته های کارشناسی ارشد رشته مدیریت خدمات بهداشت و درمام وجود ندارد؟

عاطفه
آبان ۱۴, ۱۳۹۷ ۴:۲۹ ب٫ظ

سلام خسته نباشی…لیسانس شیمی محض هستم میتونم در کنکور ارشد ۹۸ رشته بیوشیمی یا میکروبیولوژی از گرایش زیست شناسی شرکت کنم؟

مهسا
آذر ۵, ۱۳۹۷ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

سلام
برای کنکور ارشد وزارت علوم شرط تجانس رشته کارشناسی و ارشد وجود ندارد و میتونید هر رشته ای میخواید شرکت کنید.

رضا
مهر ۲۵, ۱۳۹۷ ۲:۰۲ ب٫ظ

سلام در سال ۹۸ کد رشته ۱۲۹۴ شناور نیست چه رشته هایی میتونن شرکت کنن؟؟

مهسا
آذر ۵, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
اجازه بدید دفترچه ثبت نام منتشر شه تا دقیقا مشخص شه که این رشته، شناور هست یا خیر.

علی
مهر ۱۵, ۱۳۹۷ ۲:۴۹ ب٫ظ

سلام و خسته نباشید. بنده دوره روزانه پذیرفته شدم ولی برای ثبت نام مراجع
نکردم. می توانم برای دوره های غیر روزانه در آزمون شرکت کنم؟

مهسا
مهر ۱۷, ۱۳۹۷ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
سال گذشته پذیرفته شدگان روزانه، میتونستن کنکور شرکت کنن و فقط روزانه ها رو نمیتونستن انتخاب کنن.
برای کنکور ۹۸ آخرین اطلاعیه میگه که پذیرفته شدگان نهایی روزانه ارشد ۹۷، نمیتونن کنکور ۹۸ شرکت کنند. باز هم باید منتظر باشیم ببینیم تغییر در این موضوع ایجاد میشه و مثل پارسال میشه یا نه.

علی
مهر ۱۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

ممنون از پاسختون ولی دفترچه سال ۹۶ هم که همین موضوع را در مورد کنکور ۹۷ بیان می کند.گویاهر سال این اخطار هست. یعنی باز
هم باید ممکنه فرق کنه؟