کاهش ۱۰ درصدی پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه امیرکبیر در سال ۹۸

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد 98 دانشگاه امیرکبیر

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد این دانشگاه نسبت به سال تحصیلی گذشته ۱۰ درصد کاهش دارد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

سید حسن کریمیان معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به کاهش پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در سال تحصیلی جدید گفت: امسال دانشگاه صنعتی امیرکبیر براساس تعداد دانشجویان سال گذشته دانشجوی جدید خواهد گرفت، این در حالی است که در سال گذشته سازمان سنجش ۲۰ درصد اضافه بر درخواست دانشگاه دانشجو معرفی کرده بود.

وی افزود: در سال تحصیلی گذشته نزدیک به ۱۸۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد از سوی سازمان سنجش به این دانشگاه معرفی شده بود اما در خواست دانشگاه ۱۳۰۰ دانشجو بود که در حدود ۵۰۰ دانشجو اضافه بر درخواست دانشگاه اختصاص دادند.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد این دانشگاه نسبت به سال تحصیلی گذشته با ۱۰ درصد کاهش انجام می شود به طوری که پذیرش ما همان ۱۳۰۰ دانشجو است.

بیشتر بخوانید:

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد سراسری ۹۸

ظرفیت کارشناسی ارشد

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
اریا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۸:۰۴ ب٫ظ

ظرفیت بعضی از کد رشت محلهامثلا کامپیوتر در ارشد امیر کبیر از ۱۰ نفر پارسال به ۵نفر در امسال رسیده . این یعنی کاهش ۵۰ درصدی نه ۱۰ درصدی. سندش هم دفترچه انتخاب رشته است

اریا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۶:۰۰ ب٫ظ

خب تکمیل ظرفیت را وزارت علوم برداشته. ظرفیت هم کم کردین یک عده هم با سهمیه دانشگاههای خوب قبول می شن بقیه باید بردن دانشگاه شهریه پرداز. علم بهتره یا ثروت؟