شروع ثبت نام کنکور ارشد فراگیر بهمن ۹۸

 ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن ۹۸ آغاز شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، داوطلبان می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر ۹۸،  از روز دوشنبه ۹۸/۰۷/۲۹ تا روز چهارشنبه ۹۸/۰۸/۰۸ نسبت به ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر ۹۸

الف) هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحان مربوط شرکت‌ نماید.

بداوطلبان لازم است که پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام کنکور ارشد فراگیر ۹۸، به ‌منظور ثبت‌نام‌ شخصاً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی اینترنتی اقدام نمایند.

مراحل ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور

ثبت‌ نام‌ کنکور کارشناسی ارشد فراگیر ۹۸ به روش ذیل امکان‌پذیر است:

۱- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان برای تهیه کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

۲- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

۳- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.

۴- ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر (۹۸/۰۷/۲۹ لغایت ۹۸/۰۸/۰۸).

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور و پرداخت مبلغ ۸۰۰.۰۰۰ (هشتصد هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون اقدام نمایند. لازم به توضیح است هزینه ثبت‌نام به حساب مشخص شده در دانشگاه پیام‌نور واریز خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات