پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

اعلام شرایط کارشناسی ارشد فراگیر ۹۸ پیام نور مجازی

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر 98 - 99

شرایط دانشجویان در شیوه پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر ۹۸ پیام نور بصورت الکترونیکی اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، آموزش الکترونیکی به طور کلی بهره گیری از سیستم‌های الکترونیکی مثل کامپیوتر، اینترنت، دیسک‌های چندرسانه‌ای، نشریه‌های الکترونیکی و خبرنامه‌های مجازی و نظایر این‌هاست که با هدف کاستن از رفت‌و‌آمدها و صرفه جویی در وقت و هزینه و در ضمن یادگیری بهتر و آسان تر صورت می‌گیرد.

جزئیات آموزش الکترونیکی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

دوره‌های آموزش الکترونیکی شامل برگزاری کلاس‌های مجازی، استفاده از ابزارهای تعاملی سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی به همراه ارائه محتواهای الکترونیکی تحت وب خواهد بود.

در دوره‌های الکترونیکی دروس و برنامه‌های آموزشی از طریق اینترنت به دانشجو ارائه می‌شود و دانشجو با استفاده از تکنولوژی اینترنت، نیازی به حضور در کلاس‌های درس سنتی ندارد. در واقع نوعی آموزش از دور است که در آن تکنولوژی وب و اینترنت برای آموزش و ارزشیابی دانشجو به کار می‌رود.

برای این آموزش محدودیت مکانی و یا زمانی وجود ندارد. امتحانات یک نیمسال شامل میان ترم و پایان ترم می‌باشد که آزمون میان‌ترم به صورت الکترونیکی و آزمون پایان‌ترم بصورت متمرکز در مرکز محل تحصیل دانشجو برگزار می‌شود.

دروس غیرنظری در مرکز محل تحصیل دانشجو بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

شرایط دانشجویان ارشد فراگیر پیام نور الکترونیکی

بر اساس مفاد آیین‌نامه دوره‌های الکترونیکی، شیوه آموزشی در کلیه رشته‌های تحصیلی این دوره بصورت «آموزش‌محور» می‌باشد. ولی تحصیل دانشجویان به شیوه آموزشی پژوهشی امکان پذیر می‌باشد.

حداکثر تا ۳۰% دانشجویان برتر هر رشته مرکز/ واحد که حداقل دو نیمسال تحصیلی و ۱۲ واحد از دروس غیرجبرانی را با معدل ۱۵ و بالاتر گذرانده‌اند، میتوانند به شیوه آموزشی-پژوهشی ادامه تحصیل دهند.

جزئیات پذیرش ارشد مجازی فراگیر پیام نور

کلیه پذیرفته‌شدگان مطابق ظرفیت دانشگاه و پس از تأیید صلاحیت عمومی پذیرش می‌شوند و نیازی به مصاحبه حضوری نمی‌باشد.

 پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌های الکترونیکی از میان خواهران و برادران بصورت رقابتی صورت خواهد گرفت.

شهریه دوره‌های الکترونیکی بر اساس مقررات مربوط به شهریه دانشجویان غیرالکترونیکی برابر مصوبات هیأت امنای دانشگاه پیام نور می‌باشد.

دانشگاه پیام نور به هیچ وجه امکان تأمین مسکن، خوابگاه و سایر امور رفاهی به دانشجویان را نخواهند داشت.

داوطلبان متقاضی تحصیل در کدرشته محل‌های تحصیلی دوره الکترونیکی دانشگاه پیام نور لازم است واجد شرایط عمومی و اختصاصی زیر باشند:

شرایط عمومی:

احراز کلیه شرایط عمومی پذیرش دانشجویان در دانشگاه پیام نور برابر با ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مطابق مقررات آموزشی دانشگاه.

شرایط اختصاصی:

الف- برخورداری از مهارت پایه در استفاده از کامپیوتر و اینترنت.

ب- داشتن علاقه و آمادگی یادگیری در محیط الکترونیکی.

داشتن حداقل یک دستگاه رایانه مجهز به بلندگو و میکروفون و اینترنت با حداقل سرعت ۱۲۸ kb/s را داشته باشند.

اعتبار مدرک ارشد مجازی فراگیر پیام نور

کلیه دانش آموختگان شیوه الکترونیکی همانند سایر دانش آموختگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تأیید شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مدرک رسمی خود را که مورد تأیید وزارت علوم و مراکز استخدامی میباشد از دانشگاه دریافت می‌کنند.

مدارک این دانشگاه در سطح جهانی نیز مورد قبول است و دانشجو میتواند در مقاطع بالاتر کلیه دانشگاه‌ها بدون محدودیت و در شیوه‌های غیرالکترونیکی نیز شرکت نماید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات