اعلام شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۸ سراسری

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 98 اعلام شد

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ شرکت کرده و نمره کل آنها بالاتر از نمره صفر باشد، مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت هستند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸ از سوی سازمان سنجش منتشر شد.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 98 اعلام شدبر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، نظر به‌ اینکه‌ بعضی‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کدرشته محل‌های خود را دارند، لذا داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌ و نمره کل آنها بالاتر از نمره صفر (۰) در هر کدضریب باشد، براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه‌های راهنمای آزمون مذکور در سال ۹۸ و این اطلاعیه می‌توانند از تاریخ ۹۸/۰۸/۲۳ الی ۹۸/۰۸/۲۶ به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود از کدرشته‌های امتحانی (مندرج در ذیل این اطلاعیه) اقدام نمایند.

آن‌ دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ در یکی‌ از کدرشته‌ محل‌های‌ تحصیلی‌ بورسیه‌ و یا دارای‌ شرایط خاص‌ اعلام‌ شده ‌است، حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.

گفتنی است هر داوطلب‌ منحصراً مجاز به‌ انتخاب‌ کدرشته‌ تحصیلی‌ خواهد بود که‌ در آزمون کدرشته‌ امتحانی‌ مربوط شرکت‌ کرده‌ باشد. 

همچنین بر اساس مندرجات دفترچه شماره دو آزمون مذکور در آن دسته از کدرشته محل‌های مربوط به رشته‌های امتحانی دارای آزمون عملی و تشریحی، که پذیرش دانشجو برای آنها در دوره‌های پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و مشترک صورت می پذیرد، کلیه متقاضیان رشته‌های ذیربط در صورتی که واجد سایر شرایط باشند حتی در صورتی که در آزمون عملی یا تشریحی شرکت نکرده باشند نیز می توانند نسبت به انتخاب این قبیل کدرشته ها اقدام نمایند. لازم به توضیح است ملاک گزینش این رشته محلها نمره کل نهایی مندرج در کارنامه مرحله اول داوطلبان در کدضریب مربوط که بدون لحاظ نمره عملی یا تشریحی می باشد، خواهد بود.

لازم به ذکر است زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۸ سراسری از ۲۳ تا ۲۶ آبان است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات