نخبگان

امکان شرکت در دو رشته در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

فهرست رشته های شناور کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، هر داوطلب بر اساس علاقه حداکثر میتواند در دو کدرشته امتحانی (اصلی و شناور)، ثبت نام و در آزمون مربوط شرکت نماید. 

بر اساس دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹، آن دسته از داوطلبانی که کدرشته امتحانی اصلی (یا به عبارتی کدرشته امتحانی اول) آنان یکی از ۶۴ کدرشته امتحانی مندرج در جدول ذیل (جدول رشته های امتحانی شناور) می باشد، به هیچ عنوان حق انتخاب یکی دیگر از ۶۴ کدرشته امتحانی جدول مزبور را ندارند و سیستم ثبت نام اینترنتی اجازه انتخاب کدرشته امتحانی دوم انتخابی از بین ۶۴ کدرشته امتحانی شناور را برای بار دوم به این قبیل از داوطلبان نخواهد داد.

چنانچه داوطلبی رشته امتحانی اول خود را از مجموعه رشته های امتحانی شناور (۶۴ رشته امتحانی جدول ذیل) و رشته امتحانی دوم خود را از سایر رشته های امتحانی انتخاب نماید، سیستم بطور هوشمند و خودکار نسبت به جابجایی رشته امتحانی اول و دوم اقدام خواهد نمود.

چنانچه داوطلبی منحصراً متقاضی یکی از کدرشته های امتحانی شناور می باشد، لازم است کد رشته امتحانی مربوط را به عنوان رشته امتحانی اول در بند ۲۷ تقاضانامه ثبت نامی درج نموده و بند ۲۹ (رشته امتحانی دوم) را خالی بگذارد و ثبت نام خود را تکمیل کند.

لیست رشته های شناور کنکور ارشد ۹۹

داوطلبانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول) علاقه‌مند به انتخاب یکی از ۶۴ کدرشته امتحانی مندرج در جدول زیر به عنوان رشته امتحانی دوم می‌باشند، ضرورت دارد که کدرشته امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج نمایند.

فهرست رشته های شناور کنکور کارشناسی ارشد 99

هزینه ثبت نام رشته شناور در کنکور ارشد ۹۹

این دسته از داوطلبان می‌بایست برای رشته امتحانی دوم نیز یک سریال اعتباری ثبت‌نام دیگر دارای شماره سریال ۱۲ رقمی، به منظور ورود به سیستم نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی به مبلغ ۴۵هزار تومان علاوه بر سریال اعتباری اول خریداری نمایند. بنابراین هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ برای رشته دوم لازم است جداگانه پرداخت شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۷ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
شبنم
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ب٫ظ

سلام چطور شماره سریال رشته دوم را می یابیم؟

علیرضا
بهمن ۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ

سلام
اگر من الان اصلی رو برق بزنم و شناور رو اطلاعات دو رتبه برای من ثبت میشه؟و اگه اصلی رو قبول نشم ایا شناور رو هم قبول نمیشم؟

مهسا
بهمن ۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام
بله دو تا رتبه برای کنکور براتون اعلام میشه چون کلا هم دو تا ازمون باید بدید.
نه اصلا ربطی به هم ندارند این دو رشته از این جهت. اما یادتون باشه که شما کلا یه فرم انتخاب رشته پر میکنید و در نهایت یک قبولی برای شما اعلام میشه.

بهزاد
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

منظور از کد ۱۲ رقمی رشته دوم چیست؟

هانا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهزاد

سلام.
کد سریالی هست که برای ثبت نام توی رشته ی دوم (شناور) باید خریداری کنید. درواقع باید یه کد سریال جداگونه (که ۱۲رقمی هست) برای شرکت در رشته ی دوم هم بخرید

Hossein
آذر ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

سلام
دانشجوی ارشد روزانه ترم یک هستم
ایا امکانش هست توی رشته شناور شرکت کنم در حالی که در حال تحصیل هستم؟
برای دو بار پی در پی میشه در یک رشته شناور شرکت کرد؟
ممنون میشم پاسخ بدید

مهسا
آذر ۲۸, ۱۳۹۸ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Hossein

سلام
کسانی که سال گذشته در دوره روزانه پذیرش شدن، نمیتونن امسال در کنکور ارشد مجددا شرکت کنند.