انتشار اصلاحیه دوم دفترچه ثبت نام ارشد ۹۹

تمدید انتخاب رشته ارشد 99

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و زمان مجدد برای ثبت نام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه سازمان سنجش به شرح ریر است: 

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۱۱/۱۳، بدین‌وسیله ضمن اعلام اصلاحات ذیل در دفترچه ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در مهلت تعیین شده (۱۶/۹/۹۸ لغایت ۹۸/۰۹/۲۸) نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند می‌رساند، مهلت مجدد برای ثبت‌نام‌ در آزمون‌ مذکور از روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۴ تا روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۶ در نظر گرفته شده است که داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اصلاحات دفترچه ثبت‌نام ارشد ۹۹ مورخ ۹۸/۰۹/۲۵ و این اطلاعیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

موارد اصلاحی دفترچه راهنمای ثبت نام:

ردیف

مجموعه امتحانی

نام مجموعه

موارد اصلاحی

۱

۱۱۰۲

مجموعه علوم جغرافیایی

در رشته «جغرافیا و برنامهریزی گردشگری»، نام گرایش اول به «برنامهریزی فضایی و مجتمعهای گردشگری» اصلاح میشود و گرایش دوم با نام «مجتمعهای گردشگری» حذف میشود.

۲

۱۱۱۲

مجموعه فقه و حقوق

رشته «معارف اسلامی و حقوق گرایش حقوق خانواده» به عنوان رشته دهم با کد ضریب «۱» توسط دانشگاه امام صادق (ع) پذیرش میشود.

۳

۱۱۱۷

مجموعه علوم تربیتی

رشته گرایش «تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی» حذف شده است و رشته «تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش بدون گرایش» جایگزین آن میشود.

۴

۱۲۹۴

ایمنی، بهداشت و محیط زیست

پذیرش در این مجموعه امتحانی و در رشته « ایمنی، بهداشت و محیط زیست» همانند سال قبل صرفاً توسط «دانشگاه تهران» انجام میشود و «دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی» در آزمون سال ۱۳۹۹ صرفاً در مجموعه امتحانی «۱۲۹۳» و در رشته «مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE)» پذیرش خواهد داشت.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
آرش
بهمن ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

سلام ، هنوز دانشجو کارشناسی هستم ، معدل ۱۸.۲۱۵ رو ۱۸.۲۲ بزنم یا ۱۸.۲۱ ؟