زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ سراسری و آزاد

زمان انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۰ سراسری در شهریور آغاز خواهد شد. زمان انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰ آزاد نیز در شهریور خواهد بود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

به گزارش مسترتست، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ سومین آزمون بزرگ کشوری در ایام کرونا از ۶ تا ۸ مرداد برگزار شد.

با توجه به شیوع کرونا ویروس و الزام تمهیدات بهداشتی برای برگزاری آزمون‌ها تعداد ۳۶۷ حوزه امتحانی اصلی و ۱۴۱۸ حوزه فرعی در ۱۷۹ شهرستان مختلف کشور برای کنکور ارشد ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد.

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ تا ۱۰ شهریورماه اعلام خواهد شد. داوطلبان بعد از اعلام نتایج مهلت دارند نسبت به اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ اقدام کنند.

نتایج نهایی آزمون ارشد ۱۴۰۰ تا اخر مهرماه و یا نهایتا اوایل آبان ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۰

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در دهه اول شهریورماه اعلام خواهد شد. بنابراین، انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ سراسری در شهریور خواهد بود. به محض مشخص شدن مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰ سراسری و آزاد

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری در شهریورماه است. داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام کنند.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

زمان انتخاب رشته کنکور ارشد 1400داوطلبان لازم است با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری می‌باشد) نسبت به ثبت کد رشته محل ای انتخابی (حداکثر ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند.

بدیهی است پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نگردیده است.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

علیرغم ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد، انتخاب رشته به صورت جداگانه صورت میگیرد.

آن دسته از متقاضیان علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، می‌بایست پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه نمایند.

انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد. بدیهی است متقاضیانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد پیام نور و غیرانتفاعی

با شروع انتخاب رشته، امکان تهیه کارت اعتباری جهت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه‌های غیرانتفاعی و پیام نور وجود دارد. اگر در زمان ثبت‌نام این گزینه را انتخاب نکرده‌اید، در این بازه زمانی فرصت دارید کارت را خریداری کرده و نسبت به انتخاب رشته این دانشگاه‌ها اقدام کنید.

احتمال تمدید انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

هر سال با پایان یافتن مرحله انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد، مهلت انتخاب رشته تمدید می شود. این تمدید به صورت جداگانه هم برای دانشگاه سراسری و هم آزاد اعلام می شود.

در فرصت تمدید انتخاب رشته، امکان ویرایش نیز مهیا خواهد بود.

قابل توجه است که سازمان سنجش معمولا پیش از تمدید، اصلاحات دفترچه انتخاب رشته را نیز اعلام می کند.

ویرایش انتخاب رشته آزمون ارشد ۱۴۰۰

تا پایان زمان انتخاب رشته که از سوی سازمان سنجش و یا دانشگاه ازاد اعلام می شود، داوطلبان علاوه بر امکان انتخاب رشته، امکان ویرایش نیز دارند.

نکته مهم این است که معمولا تعداد دفعات ویرایش انتخاب رشته محدود است.

دفترچه آزمون کارشناسی ارشد

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور، دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. این دفترچه حاوی رشته محل های دارای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد هر رشته و نیز ظرفیت پذیرش است.

در سال ۹۹، دفترچه انتخاب رشته ارشد در روز ۱۳ شهریور منتشر شد.

دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 1400

همه رشته محل های دوره روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان در دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری اعلام می شود.

دفترچه ارشد آزاد ۱۴۰۰

دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد ۱۴۰۰ به صورت جداگانه از طریق سایت azmoon.org منتشر می شود و داوطلبان باید فرم انتخاب رشته ارشد آزاد را جداگانه تکمیل کنند.

در سال های گذشته ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد اعلام نمیشد. اما از سال ۹۸، ظرفیت پذیرش هر رشته در هر واحد دانشگاهی نیز در دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه ازاد اعلام شد.

دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 1400

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد

مسترتست افتخار دارد با سال‌ها تجربه در زمینه کنکور کارشناسی ارشد، خدمات مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان قرار دهد. برای استفاده از مشاوره رایگان به صفحه زیر مراجعه کنید:

 

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد

نکات مهم انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰

به متقاضیان گرامی توصیه می‌گردد، قبل از اقدام به تکمیل نهایی فرم انتخاب رشته خود، توضیحات و اطلاعات مربوط به آن (محل تحصیل، نوع دوره، میزان شهریه و …) و همچنین اطلاعات مندرج در بخش پیوست های دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد را حسب مورد مطالعه نموده و مد نظر داشته باشند. 

سیستم انتخاب رشته، تا حدودی هوشمند پیش‌بینی گردیده که در حد امکان خطاهای احتمالی متقاضیان را در زمان انتخاب رشته اینترنتی به آنان تذکر دهد (به عنوان مثال: انتخاب کد رشته محلی که متقاضی در آزمون آن شرکت نکرده و یا اینکه در گرایشی از گرایشهای رشته امتحانی خود مجاز به انتخاب رشته نگردیده است و …). لذا لازم است متقاضیان نسبت به رفع خطاهای داده شده اقدام نمایند. 

متقاضیان مجاز به انتخاب رشته، لازم است اطلاعیه‌های این سازمان، دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و شرایط و ضوابط ارگانهای بورس دهنده و مؤسساتی که به صورت شرایط خاص پذیرش می‌نمایند را به دقت مطالعه نمایند.

متقاضیان رشته‌ محل‌های دارای شرایط خاص ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط این گونه رشته‌ها، توجه داشته باشند منحصراً مجاز به انتخاب حداکثر ۲ کدرشته محل از این نوع کدرشته محلها می‌باشند و لازم به توضیح است اطلاعیه این سازمان درخصوص معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و برنامه زمانی مصاحبه و سایر مراحل گزینش از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

تبصره: انتخاب کدرشته‌محلهای تحصیلی دانشگاه‌های شاهد، امام صادق (ع) و دانشگاه غیرانتفاعی خاتم از شرط محدودیت انتخاب حداکثر ۲ کدرشته‌محل رشته‌های دارای شرایط خاص و بورسیه مستثنی می‌باشند.

همه متقاضیان کدرشته‌های امتحانی ۱۱۳۱-۱۱۳۹- ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) که مجاز به انتخاب رشته شده باشند لازم است برای اطلاع از زمان مصاحبه علمی به اطلاعیه‌ این سازمان از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌شود، توجه نمایند.

چگونه برای ارشد انتخاب رشته کنیم؟

مهمترین معیاری که لازم است در انتخاب رشته کارشناسی ارشد رعایت شود، علاقه است. با این حال نکات دیگری نیز مطرح است که با جستجوی عبارت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد و ورود به سایت مسترتست می توانید از آنها مطلع شوید.

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد کی خواهد بود؟

نتایج نهایی همه کنکورها قرار است تا آخر مهرماه اعلام شود. تاریخ دقیق از طریق سایت مسترتست اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا نرم افزار انتخاب رشته ارشد رایگان کمکی می کند؟

اگر چه این نرم افزارها میتوانند کمک کننده باشند، توصیه ما بر این است که برای انتخاب رشته دقیق تر، از یک مشاور برای انتخاب رشته ارشد کمک بگیرید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲۷۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
آیدا
مهر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ

دوستان با رتبه ۲۷۷ ارشد زبانشناسی چه دانشگاه هایی شانس قبولی دارم؟

سمیرا
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ

سلام ببخشید کسی میدونه انتخاب رشته ارشددانشگاه آزاد دوباره هم مهلت داده میشه من جاموندم؟؟

آیدا
مهر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

سلام منم اتفاقا یادم رفت از انتخاب رشته آزاد. ولی نمیدونم مهلت داره یا نه

نازی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ

کارشناسی ارشد سنندج

یحیی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

سلام من رتبه ۵۱۲ شده فقط دولتی ارشد حسابداری کسی میدونم قبول میشم یا ن روزانه و شبانه رو فقط زدم:(

Zeynab
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

مهسا جان رتبم واسه نرم افزار هم سه هزار شده توی نرم افزار همامکان نداره شبانه قبول بشم؟همه ی شهرارو هم شبانه زدم حتی شهرای کوچیک☹😭😭

بهناز
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ق٫ظ

کسی میدونه ایا انتخاب رشته تمدید شده یانه من جاموندم وبشدت حالم بده دوستان

Admin
داوود
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  بهناز

سامانه هنوز بازه. جا نموندی. برو انتخاب رشته کن.

Zeynab
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

سلام ممکنه با رتبه یسه هزار هوش مصنوعی شبانه حتی در شهرستان ها مثله شاهرود و کاشان قبول شد؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Zeynab

سلام
متأسفانه بعید هست با این رتبه شانسی برای شبانه ها باشه. برای سایر دوره ها شانس بیشتری دارید

یاسین
شهریور ۵, ۱۴۰۰ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Zeynab

سلام باید اول ببینید با رتبه ۳ هزار میشه مجاز شد واسه انتخاب رشته یا نه؟ معمولا ظرفیت دانشگاه دولتی تا ۱۵۰۰ مجاز میشه،البته تو رشته خودم اینطوری شاید رشته های دیگه ظرفیت پذیرششون فرق داشته باشه

یاسین
شهریور ۵, ۱۴۰۰ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Zeynab

با یک سال تاخیر جواب دادم 😅 ولی شاید به دردتون خورد

قربانی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ق٫ظ

امتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ کی فراهم میشود

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  قربانی

سلام
انتخاب رشته ساعت ۲۴ امشب به پایان میرسه

قربانی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ

سلام چرا نمیشه انتخاب رشته کرد کی سیستم برای انتخاب رشته فراهم میشود

هانیه
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ

سلام من ازادد اسلامی اوردم اگه سهمیه ۵ درصدم اعمال بشه میتونم پیام نور یا روزانه بیارم؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  هانیه

سلام
کلا کسانی که برای دانشگاه ازاد مجاز هستند، برای پیام نور هم مجاز هستند

امیر۱۱۲۲
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ

سلام، سنجش گفته ۱۵ شعریور انتخاب رشته باز میشه ولی یری توی سایت چیزی نیست!! چرا؟

امیری
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  امیر۱۱۲۲

سوال منم همینه. ترسیدم فکر کردم برای من نمیاد

گلی
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر۱۱۲۲

دقیقا منم متعجب بودم

Minoo
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ

سلام وقت شما بخیر
ارشد علوم و مهندسی محیط زیست با رتبه ۶۰۰ روزانه قبول میشم آیا؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

سپیدع
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  Minoo

سلام عزیزم
نه من پارسال رتبه ام ۳۴۷ بود تکمیل ظرفیت شبانه ملایر قبول شدم

سما
مرداد ۲۹, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ق٫ظ

بچه های شیمی درصداتون بالاس یا پایینه؟ چطور بود؟

میلاد
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ

سلام بچه ها
مدیریت اسلامی ۵۳ درصد
زبان ۱۸ درصد
بازاریابی ۱۳ درصد
باسهمیه ۵درصدی شبانه یا پردیس خودگردان دانشگاه های تهران قبول میشم؟
حساب کردم رتبم بطور آزاد ۳۵۰۰ الی ۴۰۰۰ میشه
ولی باسهمیه حدودا ۲۵۰ میشه رتبم

رضا سوسنگرد
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

ان شاء الله قبول میشی برادر

Mim
مرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ق٫ظ

بچه های رشته فلسفه! به نظرم سوالات فلسفه غرب خیلی خیلی سخت بود و اصلا با منابع تناسب نداشت
شما هم اینطور فکر میکنید؟؟

امیرارسلان
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ

سلام کسی اینجا کنکور ارشد مهندسی نفت شرکت کرده؟ به نظرتون سطح سوالات گرایش حفاری و بهره چطور بود؟

راضی
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ

سلام…بچها کسی هست کنکور پژوهش هنرو صنایع دستی داده باشه؟؟بنظرتون سطح سوالا چجوری بود؟؟

اقتصاد
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ

سلام از رشته ی اقتصاد کسی نیست ؟؟؟!

حسین
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

سلام از بچه های عمران کسی هست؟
از نظر شمام خیلی سخت امسال؟

مهندس عمرانشونم
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام.منم کنکور عمران دادم…
بنظرم نسبت به سال پیش راحت تربود…من فکرمیکنم که نسبتا خوب دادم.
البته یه مقدار درس راهسازی وروسازی سخت بود.

ریحانه
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

من هنرهای تصویری و طراحی کنکور دادم و بنطر من کنکور هییچ ربطی به کنکورای سالای قبل نداشت و واقعن سخت بود. عکاسی که معلوم نبود از کجا اومده.
واسه شما هم اینجوری بود؟؟

فاطیما
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

یه سوال از دوستان دارم
مگه سوالات ارشد قبل از عید نوروز طراحی نشدن؟؟؟ مگه با طولانی شدن زمان برگزاری سوالات عوض شدن؟؟

Haniyeh
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  فاطیما

خیر دوست عزیز یک ماه قبل از کنکور سوال طرح میشه

مهندس عمرانشونم
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  Haniyeh

مگ امتحان سرکلاسیه که یک ماه قبل طراحی بشه!
چندین ماه قبل ازکنکور روی سوالات فکرمیشه وطراحی میشن

Haniyeh
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ

اونقدرم سخت نیست که بخوان چندین ماه وقت بذارن

مهندس عمرانشونم
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Haniyeh

ازهمین الان به فکر طرح سوالات کنکور۱۴۰۰هستن اون وقت شما میگید یک ماهه قبل…خنده داره
گاهی بایک سری ازحرفا ادم شک میکنه داوطلب ارشد هستید!

Haniyeh
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

حتما امتحانای سر کلاس شما را یک ما قبل طرح میکردن

محمد
مرداد ۲۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Haniyeh

اسفند ماه طرح شده

فاطیما
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

دوستان داوطلب رشته محیط زیست کد رشته ۱۱۴۶ کسی هست؟؟ بنظرم سوالات مفهومی بودن .و سخت تر از سال های قبل

مریم
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ

دوستان بالینی و مرضی چندتا زدین تو روانشناسی

داوطلب روانشناسی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام من که خیلی کم:(
شما چطور؟
بنظرتون خیلی سخت تر از سالای پیش نبود؟

Haniyeh
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

سلام
اینجا کسی کنکور فیزیک داشت سوالات تخصصی چطور بود

ریحانه
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Haniyeh

سلام به نظرم این چند ساله روتوش اینجوری بود که داشت هر سال سخت تر میشد امسال اما از ۹۸ و حتی ۹۷ ساده تر بود زبان سخت تر شده بود یکماه تخصصی یک نرمال طبق انتظار بود تخصصی یک ب نسبت ساده تر بود . یک چیزی که آزار میداد فقط سوال ها خیلی حفظی و فرمولی بودن…

Haniyeh
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

شما مگه رشتتون هنر نبود 🤔🤔من فیزیک هست رشتم فیزیک حفظی نداشت که

Amir
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

سلام گلایه نمونه کنکوری های تو خونه
قول بدین که اهم اهم…، 😐
خب داوطلبان گرامی خسته شدید؟ خب خسته نباشید 🙄
عرض شود که 🤔
آزمون چطور بود؟🧐
یعنی بعضی ها چنان فتوحاتی داخل جلسه میکردن که اسکندر مقدونی با ۲۰۰ هزار سرباز نکرده و وقتی ازشون سوال میکنی چه خبر میگه دست به تبر.. 🤦‍♂️
همین ها هم میان و میگن پروتوکول ها رعایت نشده بود🙁
درحالیکه خیلی با لطائف الحیلِ خاصی رعایت کرده بودن دست خدایی درد نکنه ماچ پس کلش!!! 🌹🥰

Niloo.london
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ق٫ظ

سلام دوستان همراه و هم مسیر…واقعا امروز حسابی جا خوردم که چرا باید تا این حد ازمون رو سخت گرفته باشن و سوالات رو پیچونده و از سایت سازمان مریخ اورده باشن…من رشته اموزش زبان انگلیسی هستم . نمیگم خیلی عالی خوندم ولی حداقل از ٣تا تخصصی هام یکی رو در حد ۱۰۰خونده بودم و با وجود بچه و همسر خیلی وقت گذاشتم و زحمت کشیدم ولی ازمون امروز واقعا استاندارد نبود و سخت بود و به عقیده بنده با توجه کرونا و مشکلات فراوانش و طولانی شدن فرایند ازمون نباید اینطور سخت طرح میکردن سوالات رو….اما به هرصورت بنده با توکل به ایزد یکتا همه تلاشم رو به کار بستم که بلکه ازاد روقبول بشم….ارزوی قبولی همه شما عزیزان گل رو از خدا دارم و نیز انشالله موفقیت در ازمون پی اچ دی بچه ها.

ارمان
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ق٫ظ

از بچه مجموعه مدیریت کسی هست نظرتون درمورد سوالات چجوری بود.سوالات به نظرم‌سخت از سالایی قبل بود ؟؟؟؟

انسیه
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  ارمان

به نظر من بازاریابی نسبت به سال های قبل مفهومی تر بود ولی بقیه دروس خوب بود

حنانه
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق٫ظ

کسی میدونه دانشگاه مالک اشتر رشته شیمی آلی باید رتبه چن بیارم تا قبول بشم؟

بهار
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ

بچه ها نظرتون راجع به ارشد زبان چی بود؟سوالاتش نسبت به سالهای قبل چطور بود؟

Lit
مرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

من ادبیات انگلیسی بودم. بنطرم از سال قبل سخت تر بود. مخصوصا وُکب و ریدینگ ها.

مریم
مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

آزمون سازی بشدت ساده بود

یه کنکوری
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ

اینطور که معلومه اکثریت میگن سخت بوده…یعنی فردا امیدی نداشته باشم؟؟؟

بهار
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  یه کنکوری

امید داشته باش.بستگی داره خونده باشی یا نه

شیما
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

کیا شیمی دادن؟چطوری بود ؟؟

حنانه
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

تا حدودی خوب بود

A
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

خیلی سختتت اصلا مشابه و تو سطح سال های پیش نبود

شیما
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  A

من معدنی و تجزیه و شیمی فیزیک صفر زدم😐

باران
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

نمودار های تجزیع پیشرفته تر بود و معدنی هم سوالاتش پیشرفته بود،اما شیمی الی تکرار داشت،در کل متوسط رو ب بالا بود سوالات زبان تخصصی هم مفهومی تر بود نسبت ب سال های قبل با این همه تعویق نفهمیدیم چی شد اصن

شیما
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  باران

اره دقیقا.من که افتضاح دادم

سهیلاا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

میگم کارت ورود به جلسه امضا نکردیم عیب نداره؟

شیما
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلاا

باید امضا میکردین خب.اگه هیچکدومتون امضا نکردین نگران نباش

زهرا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ

بچه ها یه سوال داشتم. اگر درسی رو صفر بزنیم توی رتبه تاثیر منفی میگذاره؟ یا ربطی نداره و میانگین درصد کلی دروس برای رتبه درنظر گرفته میشه؟

Samira
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

نه دیگه خودن میگی صفر. درسی که منفی زدی تاثیرمنفی داره فقط

زهرا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Samira

ممنون عزیزم ولی منظورم نمره منفی نبود.
پس مشکلی نیست.

علی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

در حقیقت هیچکس نمی‌دونه چون سازمان سنجش علنی روش سنجش آزمون رو اعلام نکرده ولی نظرات بر این هست که تراز بسته به درصد کل هست (بعد از اعمال ضریب) و نه دروس یا سوالات بصورت جداگانه. در این صورت مشکلی نیست.

زهرا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

بسیار ممنون
بله فکر میکنم همینطور باشه چون کارنامه رتبه های تک رقمی رو دیدم اکثرا زبان صفر بود

اقتصاد
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ

سلام از رشته ی اقتصاد کسی هست که امروز امتحان داده باشه ؟؟؟

Ali
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ

کنکور عمران چطور بود؟

مهندس عمرانشونم
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

نسبت به سال پیش راحت تر بود.
به نظر من که خوب بود…

Goli
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ

برا ما هم شرایط حوزه هیچ فرقی با سال قبل نمی کرد جز اینکه فاصله صندلیارو بیشتر کرده بودن ولی داوطلبا تو دهن هم نشسته بودن داشتن حرف می زدن همگی هم فقط ماسک داشتن و خبری از شیلد و دستکش نبود حتی یه سوال از مراقب پرسیدم سرشو آورد جلو کاملا
الانم که چن ساعت گذشته از آزمون دائم دارم سرفه می کنم

مانی
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Goli

چه سریع علائمش رو نشون داده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا خودتون اینطوری فکر می کنید یا فکر میکنید بقیه شاخ رو سرشونه؟!!!!!!

Sahar
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

امتحانتون چطور بود شما؟راضی هستین؟

Goli
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

چند ماه پیش مبتلا شده بودم و ریه هام هر لحظه مستعده دوست باهوش هیچ دلیلی نداره آدم ناگهانی شروع کنه به سرفه های خشک پشت سر هم خودتون نظرتون چیه

ارشد کامپیوتر
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ

بچه ها ارشد کامپیوتر داریم اینجا ؟؟

Samira
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۵ ب٫ظ

من

Samira
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

از بچه های مهندسی کامپیوتر کسی پیامم دید بگه چطور بود سوالا؟چندتاسوال کلا جواب دادین؟

M
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Samira

به نظر من که سخت بود سوالا …شما چطور دادین

Samira
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  M

اره واقعا. به جزمعماری و منطقی بقیه سخت بود خب. وای بخصوص سوالای تخصصی نرم افزار خیلی بدبود. اخهیه سریا میگن خیلی راحت بودو ۸۰ تا زدیم.دارم دغ میکنم.😐

محمد
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  Samira

باسلام نسبت به سال پیش که تعداد سوالا دو برابر بود (۳۰ تا مشترک به علاوه ۲۰ تا تخصصی تبدیل شده بود به ۱۰۰ تا سوال با ضرایب بین ۲ تا ۴ ) انگار داری سوالای همه گرایشها رو تو یه ازمون جواب میدی زمان هم که فقط یک ربع اضافه شده بود مطمئن باشین برای همه امتحان فشرده ای بود با سوالات نسبتا سخت و متنوع باید منتظر نتایج موند ببینیم بقیه چطور امتحان دادن. با توجه به سطح ازمون سالهای قبل و کارنامه ها و قبولی ها و سایر فاکتور ها به نظر در این ازمون با میانگین ۴۰ تا ۴۵ درصد در همه دروس رتبه یک بدست میاد!

Samira
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مرسی از دلگرمیتت. ۴۰ تا۴۵درصد رتبه اول بشه که شاهکار میشه اونجوری همه رتبخ تک رقمی میشن.😁 ولی خب امیدوارم به هرحال اینجور که میگی بشه. خیلی سخته انتظار

ela
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ

سلام من امروز ازمون دادم حوزم مدرسه ١۴ معصوم سمت رسالت بود تجمع کم بود و نسبتا مشکلی وجود نداشت ولی صندلیا خیلی به هم نزدیک بود یعنی فاصله رعایت نشده بود ولی چون یکسریا غایب بودن مشکلی پیش نیومد .بازرسی بدنی و تطابق چهره با کارت و کارت ملیم خوب بود . ازمون مهندسی شیمی به نظر من خیلی سخت بود و من خیلی وقت کم اوردم و اصلا نرسیدم سیالات و کنترل و بزنم 😭😭

Gh
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ

راستی برگه سلامت هم ندیدن
اب و کیک هم دادن

جانان
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ

امشب تو اخبار میبینیم که ۹۹.۹ درصد از همه چی ازمون راضی بودن ☹ همین رویه رو هم برای کنکور سراسری ادامه میدن( مدیونیم اگه فک کنیم جون چند میلیون داوطلب توی این یک ماهه براشون مهم نبوده)

A
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ

من دانشگاه فردوسی بودم، پرتکل ها خیلی عالی بود و کاملا بهداشتی بود …. ولی انصافا مجموعه شیمی خییییییلی سخت بود و اصلا مثل سا های قبل نبود 😢😢😢

Elahe
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ

سلام امیدوارم موفق شده باشید همتون.
کسی باستان شناسی شرکت کرده ازینجا؟ سطح سوالات چطور بود بنظر شما؟؟

Sahar
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  Elahe

سلام.به نظرم قسمت ماد هخامنیش سخت بود .ولی اشکانی ساسانی عالی بود با اسلامی .پیش از تاریخم متوسط.

فاطمه
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Elahe

سلام.ارزوی موفقیت برای شما.من باستان بودم با اینکه خیلی اماده بودم ولی سوالا نسبت به سالای قبل خیلی سخت بود

..
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ

سلام کیا امروز حقوق امتحان داشتن؟ چرا انقدر سوالات حقوق خصوصی نسبت به سالای قبل سخت بود؟ مخصوصا آیین دادرسی مدنی و حقوق تجارت😐😐 مگه ما کورونا رو اوردیم انگار از ما کفری بودن..

ارشد ۹۹
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ..

من پارسال مدنی ۶۰ زدم ولی امسال خیلی بد زدم فک کنم ۴۰ تا ۴۵ زده باشم ولی ادم ۱۰تا سوال درست جواب دادم تجارت و متون هم در حد ۴۰ ۴۵
پارسال رتبه ۶۰۰ روزانه و شبانه قبول نشدم
امسال دیگ بعید میدونم با این درصد مدنی قبول شم
بچهاضریب دروس بالا رفته کمکی به درس مدنی میکنه ؟
😢فککنم رتبه ۷۰۰ ۸۰۰ ۹۰۰ بشه

..
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد ۹۹

واقعا ایول ادم رو ۱۰ تا درست بزنی عالیه. پارسال سوالات عالی بودن فقط آیینشون سخت بود ولی امسال خیلی بد بود. اونا در صورتی کمک میکنن که درصدشون بالا باشه.

صادق کریمی
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد ۹۹

کجاها رو انتخاب کرده بودین؟
فقط تهران؟

ریحانه
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ..

من داشتم خصوصی هم بودم
اره واقعا یه جوری بود

..
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

اره خداییش خیلی چرت بود من امیدم به ایین و تجارت بود که هر دو سخت بودن.

ریحانه
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ..

با این وضعیت چیکار کنیم ؟قبول نمیشیم؟

..
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

اگه جای خوب بخوای نه، چون با رتبه‌ی ۵۰۰-۶۰۰ نمیشه جای خوب قبول شد، اگه علاقه داری واسه سال بعد بخون، من که معدلی میخونم دیگه کنکور نمیدم.

ریحانه
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ..

شما کدوم دانشگاه با معدل میخوای بخونی؟

..
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  ریحانه

من دانشگاه مازندران.

یه کنکوری
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ

دوستانی که امتحان داشتید، سطح سوالات هر رشته نسبت به پارسال چطور بود؟ سختر یا راحتتر؟؟
ممنون میشم اگه جواب بدید

Gh
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  یه کنکوری

سخت تر

جانان
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  یه کنکوری

واسه ما که خیلی راحت تر بود یعنی اگه کامل میخوندی حتی رتبه تک رقمی هم میاوردی

یه کنکوری
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  جانان

شما چه رشته ای بودین؟

محمد
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  جانان

شما چه رشته ای شرکت کرده بودین؟

جانان
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من فلسفه

Mim
مرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  جانان

😳شما درصدها رو محاسبه کردین با کلید؟
غرب واقعا سخت بود خیلی سخت
و اصلا از معاصر سوال نداده بودن با اینکه کلی از منابع معاصر بود و کلی وقت ما برای خوندن فلسفه معاصر و تحلیلی گرفته شد

Gh
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

من دبیرستان البرز بودم
فاصله صندلی ها کم بود
کولر روشن بود
پنجره باز بود
مراقبا دستکش نداشت
اثر انگشت نگرفتن
بازرسی بدنی نداشت
هر کی میخاس میتونس گوشی ببره تو ینی چک نمیکردن
والا فاصله صندلی ها میتونس بیشتر باشه
تب رو ولی گرفتن
ولی خوب تجمع کم بود ولی بچه ها ک با هم حرف میزدن از فاصله نزدیک مراقب کاری بشون نداش
با ارزوی موفقیت برای همه

مهر
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

امروز من تو دانشگاه شیراز دانشکده ی حقوق آزمون داشتم و اصلن فاصله گذاری رو رعایت نکرده بودن خییییلی بد بود و فاصله من با بغل دستی و جلویی ها خدا سر شاهده یک متر نمیشد. خدا ازشون نگذره با این چیدمان صندلی هاشون

Gh
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

طبق همون پروتکل هاشون فاصله ۱.۲ متر بوده
کم بود واقن

راشد
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

من امروز زاهدان دانشگاه سیستان و بلوچستان امتحان داشتم فاصله ی صندلی ها کمتر از یک متر بود کولر روشن بود و پنجره هارم اومدن خودشون تا نصفه بستن آزمون نزدیک۹ شروع شد اثرانگشت و تطبیق چهره هم نبود کارت ملی و تایدیه سلامتم نخواستن قبل۱۰ اکثریت رفتن همه هم سر جلسه حاضر بودن دم در فقط یکم به دستا اسپره میزدنو تمام خلاصه هیچ پروتکل بهداشتیه آنچنانی نبود

Fati
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

آها و اینکه تغذیه و آب هم میدادم پنجره ها هم باز بود و تهویه هم روشن اما سولا سخت و مفهومی بود

Gh
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Fati

دقیقا سوالات سخت بود

Fati
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  Gh

اره مفهومی بود🤦‍♀️

دخترسایه
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

من قم حوزه ام مدرسه ارمغان دانش
سالن شلوغ بود ولی تو کلاس ما خیلی ها نیومده بودن و خلوت بود ینی شانس آوردیم که نیومدن چون فاصله صندلی ها استاندارد نبود _ انگشت نزدیم- تب سنج بود- بازرسی خوب بود _ تطبیق هم دقیق بود باید یه لحظه ماسک رو کنار میزدی
منم کنار پنجره بودم خداروشکر
ارشد حقوق گرایش جزا بودم
وقت کم آوردم بنظرم سوالا متن های طولانی داشت دو تا متن زبانمو نخوندم پوف
کسی اگه جزا بوده نظرشو بگه مرسی

مریم
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  دخترسایه

جزا سخت بود بنظرم امروز مخصوصاعمومیش

جزا
شهریور ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سوال ۱۰۷ اصلا پاسخ صحیح نداشت

شیلا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دخترسایه

اره واقعا سخت بود
تطبیق چهره و کارت ملی و اثر انگشت هم نداشتن ، ینی خیلی راحت میشد کسی به جا داوطلب بره ازمون بده
و اینکه منم شنیدم که خیلی از دوطلبا شرکت نکردن

شیلا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  دخترسایه

کلاسی که منم بودم از یازده نفر پنج نفر نیومده بودن

Fati
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

سلام بالاخره آزمون تموم شد من دانشگاه قرآن و عترت اصفهان بودم همه چی خوب بود از تب سنج و بازرسی بدنی و اینکه همه ماسک داشتند مراقبا هم همه دستکش و شیلد داشتن اما مشکلی که داشت این بود که صندلی ها همه خاکی بود ضدعفونی نشده بود و فاصله صندلی من با بغل دستی دو تا صندلی وسطمون بود اما عقبی ها بعضی ها چهارتا صندلی بعضی ها سه تا صندلی با بغل دستی شون فاصله داشت موقع بیرون اومدن هم ی دستگاه ضد عفونی دست هم دم در بود

Gh
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Fati

وضع شما نسبتا خوب بود
مراقبای ما دستکش نداشتن
نزدیک میشدن حرف میزدن

Fati
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  Gh

اره خوب بودن مراقبا به جای اثر انگشت امضا کردیم برای تطبیق چهره از رو ماسک بود

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

امروز جمعه صبح کنکور ارشد برگزار شد حوزه امتحانی دانشکده الهیات دانشگاه تهران سر مفتح بود …
از نظر رعایت نکات بهداشتی متوسط بود – از مواد ضد عفونی کننده خبری نبود – آزمون ساعت ۸:۳۰
شروع شد – البته مراقبین همه ماسک زده بودن – نکته قابل توجه حضور کم داوطلبان بود و سوالات هم
در حد متوسط بود .
امیدوارم موفق و سربلند باشید دوستان عزیز

سبا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

سلام.دانشگاه لرستان واقعا خوب بود امروز.مسئولین که همه ماسک وشیلد داشتن ودسکش وبچه هام همینطور تنها ایرادی که دیدم خیلی فاصله رو رعایت نمی کردن که مراقبا تذکر دادن.تو کلاسی که ما بودیم حداقل ۳ نفر نیومدن.تاجایی که من دیدم امکان تقلب وگوشی نبود مگه اینکه کسی جای یه نفر امتحان میداد.

هرمینه
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سبا

صبا جان ممنون از توضیحی که دادی اما بنظر من باید جلوی برگزاری آزمون سراسری تا یک ماه دیگه گرفته بشه تا معلوم بشه که چه بلایی سر ما میاد!! چون این بیماری تا سه هفته در بدن مخفی میمونه. تعداد آزمون سراسری بیشتر هست و سن داوطلبین هم کمتر

بهار
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

سلام دوستان .امروز خیلی عالی بود.پروتکل ها عالی رعایت شده بود.غایب زیاد داشتیم

مریم
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

من امروز ازمون دادم قزوین دانشگاه باراجین همه چی عالی بوود خداروشکر

!!
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

حوزه ما اولا که بازرسی بدنی داشت بدون اینکه بازرس بخواد دستاشو ضدعفونی کنه برای نفر بعدی. تو یه راهرو طولانی فاصله صندلی ها از نیم متر هم کمتر بود و کلا یه کولر گذاشته بودن و به شدت گرم بود. تب سنج هم داشتن ولی فکر کنم خراب بود و چیزیو نشون نمیداد. هنرستان قدس شهرری

پوریا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

حسابداری داریم تبادل نظر کنیم ببینم سوالا رو چجوری زدیم کجا قبول میشیم؟

حسابداری
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

یکم پایین تر بچه ها گفتن درباره حسابداری.
حسابرسی سخت.
ریاصی امار خیلی سخت!آمار مخصوصا تو محاسباتش سخت بود.و گزینه ها نزدیک به هم.من که نتونستم بزنم آماره آزمون هاشو با اینکه فرمولاشو بلد بودم محاسباتش لنگ موندم.سوال اولشم که ضریب چولگی پیرسون رو میخواست عدد منفی در میومد من هول شدم همون عدد رو اشتباهی مثبتش رو زدم رفت.
صنعتی راحت
مالی متوسط.از جاهای خیلی پرت سوال داده بودن و نکات اصلی رو انگار دیگه خسته شده بودن که ازش سوال بدن.
نمیدونم میانگین نفرات برتر چند میشه قبل آزمون فکر میکردم میانگین بیاد رو ۸۰.چون پارسال میانگین رتبه برتر ها ۶۵_۷۰ بود.سال های قبلشم ۵۰ اینطورا.
اما حالا شک دارم به ۸۰ برسه میانگین.

اکرم
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

سلام بله آمار خیلی سخت بود من تست سالهای گذشته روحداقل ۸ تا از۱۲ تاش رو میزدم ولی فقط تونستم ۱ بزنم دوستان شرکت کننده تا ساعت ۱۰ همه رفتن سوالات اصلا شبیه سالهای قبل نبود

جانان
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

منم امروز حوزه ام ایت الله بروجردی بود
پروتکلها خیلی ضعیف بود جوری که چند هزار دانشجو حوزه شون اونجا بود.فاصله صندلی حتی از سال قبلم نزدیکتر بود از همه جهات.توی هر کلاس معمولی ۴۰ تا داوطلب بودن. تب سنج بود.اثر انگشت نبود.تطبیق چهره نداشتن فقط مراقب برگه ورود به جلسه رو با کارت ملی تطبیق میداد بدون اینکه به صورت ادم نگاه کنه.بازرسی بدنی بود ولی مراقب دست بدون دستکشش رو به همه میزد. امبولانس که خیلیم تاکید میکردن نبود.چند از داوطلبایی که من توی اون کلاس بودم ماسک نداشتن و اصلا هیچ کس حتی تذکر ساده بهشون نداد.امتحان ساعتای نزدیک به نه شروع شد و اصلا وقت اضافه ندادن بابت اتلاف وقتی که داشتن
ان شالله که همه موفق باشن و کرونا نگیرن

مریم
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

تازه از آزمون برگشتم. مراقب ها و عوامل اجرایی ماسک و بعضی هاشونم علاوه بر ماسک شیلد داشتن. مواد ضد عفونی وجود نداشت و بعضی بچه ها همراه خودشون آوردن. چند تا بازرس از لحاظ بهداشتی کلاس ها رو خیلی سر سری چک کردن. فاصله ی بین صندلی ها نه تنها بیشتر نشد حس می کنم نسبت به سال قبل کمتر هم بود. موقع ورود می شد از تو جعبه ها بیسکوییت و آب برداشت که من بر نداشتم. ورقه ها رو ساعت هشت و نیم پخش کردن و همون ساعت شروع کردیم. فقط تطابق بین کارت ملی و کارت ورود به جلسه و برچسب روی صندلی انجام شد و اصلا به قیافه ها نگاهی نکردن. خیلی ها موبایل آورده بودن. کولر روشن بود و از لحاظ دما مشکلی نبود ولی خب با ماسک یا شیلد آدم عرق می کنه در هر صورت.
ساری-دانشکده امام محمد باقر
با آرزوی موفقیت

معماری
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

سلام ببخشید یکی از سوال های ارشد معماری این بود: در کدام حوادث سیل و زلزله و رانش زمین و اتشفشان الویت بازسازی زمین کشاورزی است بعد بازسازی خانه؟ جواب چیه؟

معمار
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  معماری

ازمونتون چطور دادین؟تاریخش خیلی سخت بود😟

گلبرگ
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

تموم شد ازمونم…تفاوتش با سال پیش توی ماسک بود اثر انگشت نداشت…مراقبا زیاد نزدیک نمیشدن یکم تجمع بود موقع ورود نمیگشتن همین…سر ۲ ساعت نتونستم تحمل کنم ماسکو بلند شدم اما سطح سوالا خوب بود

فرشته
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ق٫ظ

سلام عزیزان، من دیروزازمون ارشدداشتم صبح جمعه خیلی خوب بودپروتکلهای بهداشتی کاملارعایت شده بودفاصله گذاری هابسیارمناسب تهویه هم عالی من خیلی راضی بودم سرصحبتم بااونای که الکی میومدن فضاسازی رعب ووحشت ایجادمیکردن که پروتکلهارعایت نمیشه وهمه کرونامیگیرن وبایدلغوبشه نخیردوست عزیزشماجزومافیای کنکوربودی وجزسیاهی لشکر خداروشکربه خوبی برگذارشدامیدوارم همتون موفق باشیدالبته اینم بگم من ازمونم شهرستان بوده قزوین اونای که میگن توشهرستان اصلارعایت نمیشه

مجتبی رسولی
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  فرشته

تقریبا تو همه موارد باهات موافقم غیر از یک مورد اینکه مافیا تلاش میکرد برگزار بشه که موفق هم بود و اونایی که نظرشون تعویق بود جز مافیا نبودن به خصوص اینکه شما کلی هم حرف زدید

حنانه
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  فرشته

خوش بحالتون توی حوزه ای که من بودم تفاوتش با سالهای قبل فقط وفقط توی ماسک زدن بود ک اونم هر کس خودش آورده بود اگه کسی هم نداشت چیزی بهش ماسک نمی داد
خیابان طالقانی تهران دقیقا مرکز پایتخت
از اون موقعی ک از آزمون اومدم نگرانم ک نکنه کرونا گرفته باشم آخه بچه دوساله دارم واقعا نگرانم

فاطمه
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ق٫ظ

مگه ادم میتونه بخوابه.تا صبح دویست بار قلبمون میاد تو دهنمون برمیگرده سرجاش

زهرا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ق٫ظ

سلام دوستان
من هم دانشگاه اصفهان کنکور داشتم. همه چیز تقریبا خوب بود به جز فاصله صندلی ها. با کناریم یک متر فاصله داشتم. داخل راهرو بودم و تهویه آنچنانی نبود.
تب سنجی و ضد عفونی کردن دستهامون و بازرسی با راکت انجام شد. همه ماسک داشتن.
تغذیه و آب هم روی یک میز جداگانه گذاشته بودن که زیاد کسی برنمیداشت. اثر انگشت نگرفتن. دفترچه رو میدادن دست خودمون. کارت شناسایی هم فقط با چشمهامون چک میکردن 😁.
مورد تقلب هم ندیدم و مراقب ها تا آخر زیرنظرمون داشتن.
غایب هم از ۲۲ نفری که داخل راهرو بودیم تقریبا پنج شش تا صندلی خالی بود. تا ساعت ۱۰ هم اکثرا پاشدن رفتن. من خودم تنها با دو نفر دیگه تا آخر موندیم.
رشته حسابداری هم بودم و به نظرم کمی سخت بود. مثلا ریاضی که انتظار داشتم بالای ۵۰ بزنم فقط چندتاشو تونستم جواب بدم. وقت هم کم آوردم.
انشالله همگی موفق باشید.

اکرم
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام تهران هم همینطوربود همه یک ربع الی نیم ساعت موندن سوالات آمار و ریاضی و حسابرسی سخت بود بنظرم مالی و صنعتی هم سوالاتش با سالهای قبل خیلی متفاوت بود بیشتر تحلیلی و نکته دار بود اصلا راضی نبودم

mohammad75
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ق٫ظ

خدمت اون دوستی که گفت اطلاعات دفترچه سوالات بابا اون تشریفاتی اطلاعات پاسخ نامه است که فقط اونو به ما گفتن که پر کنید

انسیه
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  mohammad75

من به همراه مادرم یه دور سکته رو رد کردیم به خدا

بانو
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

من استرس دارم :( برای همه‌تون دعا می‌کنم، برام دعا کنید 🌸

پارمیدا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  بانو

منم خیلی استرس دارم🥺ایشالا خدا به همه کمک کنه نتیجه زحماتمونو ببینیم❤️🥳

سبا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  بانو

ازاسترس نمی تونم بخابم😑

انسیه
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  سبا

منم دیشب مثل شما بودم ایشالا که همگی خوب بدین

محمد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

با سلام من اشتباها چند سوال که مربوط به گرایش خودم نبود زدم آیا تاثیر منفی خواهد داشت

مجتبی رسولی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام خیر، نگران نباش

زرا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ

دوستان اینجا کسی هست که امروز کنکور روانشناسی داده باشه؟؟؟

داوطلب روانشناسی
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  زرا

سلام
بله من روانشناسی بودم
سوالا چطور بود از نظر شما؟

زرا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ

من گرایش بالینی رو میخاستم.سوالای بالینی خوب بود استثنایی هم همینطور فقط رشد نسبت به سال های گذشته سخت تر بود

مریم
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  زرا

سلام من هم بنظرم بالینی خوب بودو رشد خیلی سخت بود مازندران بودم

زرا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

از نظر شما چی؟؟؟

داوطلب روانشناسی
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  زرا

والا بنظر من سخت بود. هم بالینی هم مرضی هم رشد

محمد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ب٫ظ

چرا گزینه ها سوالات در سایت سنجش با دفترچه ای که ما داشتیم فرق میکنه کسی میدونه؟

مانی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

چیدمان متفاوت برای جلوگیری از تقلب، دفترچه های هر کد بین دو تا ۴ چیدمان داره. باید ببینید دفترچه شما مثلا A هست یا B یا E.

مانی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

صندلی های کنار هم چیدمان تست ها با هم فرق داره تا از روی پاسخنامه کناری نشه تقلب کرد.

مجتبی رسولی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مهم نیست فقط جابه‌جا شدن

پریوش
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ب٫ظ

باید واسه ما که به هردلیلی نتونستیم بریم ازمون بدیم ازمون بزارین توپاییز .پس چی ما یکسال تمام درس خوندیم

Fh
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  پریوش

ب نظر خودتون ایا منطقیه!!!!
خوب اگ این جوریه هر سال باید ی ازمون دیگ واسه اونایی ک ب هر دلیلی نتونستن برن ازمون برگزار کنن ک

پریوش
مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  Fh

امسال فرق میکرد

بهار
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ب٫ظ

سلام دوستان.ایشالا که بهترین نتیجه رو میگیرید.خسته نباشید.سوالای زبان عمومیو دیدم خیلی خوب بود هر کی خونده بود میتونست۷۰بزنه.منم فردا امتحان دارم.خوشبحالتون که تموم شد

زرا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

انشااله موفق باشی عزیزم
شما هم فردا تموم میشه نگران نباش خوب بود همه چی امروز😊

سعید
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

رشتتون چیه شما

بهار
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

حسابداری .ولی ارشد میخوام زبان شرکت کنم

سهراب
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

منبع زبان عمومیتون چی بوده؟

بهار
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

Greحفظ کردم.گرامرمم کتابای مختلف

Mim
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ

سلام میشه رو دفترچه سوالات چیزی نوشت یا ممنوعه؟

داوطلب ارشد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Mim

میشه نوشت اصلا برای همینه

Amir
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mim

میشه ممنوعیتی نداره اگر بعد از نوشتن و اتمام آزمون اون رو به مسوول تحویل بدید

مهندس
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ

سلام کسی جواب تشریحی مقاومت مصالح و کنکور مهندسی عمران سال گذشته رو داره
یا من از جایی میتونم دانلود کنم !؟

مجتبی رسولی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

تو همین سایت مسترتست فکر کنم تا ده سال گذشته کنکور تقریبا همه رشته ها هست

reza
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ

سلام بچه ها وقت بخیر من اطلاعات مربوط به پاسخنامه رو پرکردم و امضا کردم ولی اطلاعات قسمت دفترچه سوالات رو یادم رفت خیلی استرس دارم میدونید چه اتفاقی میوفته ؟؟؟

انسیه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  reza

منم پر نکردم فک کنم همون پاسخ نامه رو باید پر میکردیم

reza
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  انسیه

نمی‌دونم والا هرجا سرچ میکنم مطلبی در موردش پیدا نمیکنم نمی‌دونم چیکار کنم

انسیه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  reza

آقا رضا از آشناهامون هیئت علمی دانشگاهه پرسیدم ازشون گفت اونا تشریفات اداریه اصلا نگران نباشید .مشکلی نیست.ولی به منم استرس وارد شد با مامانم رسما داشتیم گریه میکردیم من کم مونده بود از حال برم

reza
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  انسیه

آها اوکی ممنون خیالم راحت شد 🥺🥺

انسیه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  انسیه

به ما چیزی نگفتن فقط تو پاسخنامه نوشته بود مطمئن شید شماره داوطلبی و کد برگه ها مطابقت کنه من فقط به اون نگاه کردم .منم به استرس افتادم بچه ها هر کی میدونه جواب بده مردم از نگرانی

مانی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  reza

مشکلی نداره، خیالت راحت راحت راحت.

reza
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

از کجا این همه مطمئنید ؟؟؟

مانی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  reza

برای اینکه خودم پارسال پر نکردم و هیچ اتفاقی نیفتاد، خیالتون راحت. پازسال فقط انگشت زدیم.

reza
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

آها ممنون

نرجس
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب٫ظ

بچه‌ها اینک میگن کنکورای ده سال اخیر رو بخونین برای چی هست؟ آخ هرسال ک سوالا کلی با هم متفاوت هستن!

مجتبی رسولی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  نرجس

سلام
جدای از اینکه ممکنه بعضی از سوالات سال قبل تو کنکور بیادو کلی با هم دیگه متفاوت نیستن 😊 طبیعیه که بهترین نمونه سوالات برا زدن تست هم همین نمونه سوالات سالهای قبل هستن ضمن اینکه با نحوه سوالات هم میتونید آشنا بشید.
موفق باشی

نرجس
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی رسولی

ممنون از پاسخگویی‌تون.
من از سال ۹۰ تا ۹۸ همه کنکور ۴ تا از درسام رو خوندم ولی به جرات میتونم بگم ۵ تا سوال مشترک در مجموع این ۴ تا درس دیدم. ب خودم میگم حیف وقت که واسشون بذارم. فقط تعجبم از سال بالاییام هست ک تاکید داشتن حتما کنکورها رو بخونم.

مجتبی رسولی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  نرجس

خب پنج تا سوال کمه؟
شما اصلا به عنوان همون نمونه سوال بهشون نگاه کن 😊
منابع رو هم بر اساس همون سوالا میتونی پیدا کنی

سما
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ

سلام،
فاصله صندلی ها به نظرم لازمه یک امتحان سراسری بود نه شرایط غیر عادی.
همه ماسک داشتند.
اما صندلی ها فکر نکنم ضدعفونی شده بودند. چون من با خودم ضدعفونی برده بودم پاک کردم چندتا دستمال کاغذی مصرفی روی دسته صندلی، به شدت سیاه شد.
تجمع جلوی در اما نبود.
بازرسی بدنی به شکل سنتی نداشتیم. فقط با دستگاه، چک وسایل الکترونیکی. من یه نایلون دستی پر از وسایل مختلف با خودم برده بودم فقط ازم پرسیدن توش گوشی که نیست منم گفتم نه رفتم تو یعنی به راحتی میشد تقلب فرمولها رو برد.البته خوب شد به وسایل دست نزدن وگرنه ماتم میگرفتم.
تبسنجی هم نبود فرم رو هم چک نکردند.
کارت ملی اینا هم حتی نگاه نکردند. فقط ناظری که وسط جلسه، کارتها رو جمع میکرد به چشم ها نگاه کرد و با عکس سیاه و سفید روی کاغذ تطبیق داد!
استرسی که برای مسایل بهداشتی داشتم، عملکردمو به شدت پایین آورد و وقت خیلی کم آوردم. تا آخرین لحظه خودم بودم توی کلاس🥺 (یا کنکور یا سلامتی، یعنی اگر تصمیم گرفتید برید سر جلسه، مثل من حساسیت به خرج ندین، زحماتتون هدر میره )

فاطمه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ

دوستان لطفا از امانت داری بگید.وسایل رو تحویل میگرفتن؟

شقایق
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ

شرایط هیچ فرقی با پارسال نداشت، فاصله ها که مثل پارسال بود، فقط تنها تفاوت داشتن ماسک بود

مانی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

بچه های مهندسی زبان چطور بود؟ (البته با توجه به تعویق ها یه مقدار سخت تر گرفتن برای ایجاد اختلاف تراز طبیعیه.) Vocab و متن ها بیشتر منظورمه.

سما
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

زبان راحت بود. مخصوصا قسمت تخصصی

مانی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سما

ممنون و موفق باشید.

Mahsa
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ

خسته نباشین کنکوریای عزیز دوستان ارشد مهندسی معماری کیه امروز بود یا فردا؟

Afsane
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ

دوستان امانت داری به چه شکل بود؟اصلا بود؟گوشی رو چیکار کنیم؟ماهایی که از راه دور میریم

Sama
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ

سلام.لفاصله صندلی ها مثل سال قبل بود.توزیع دفترچه داغون بود.مراقب پرت میکرد رو زمین.فکرشو بکنین مشخص بود سالن اصلآ ضدعفونی نشده چون پر خاک بود.

شیما
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ

بچه ها غایب داشتین؟

شیلا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

بله خیلی

Haniye
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ

سلام منم کنکور دادم خدادوشکر واقعا رعایت شده بود امکان تقلبی هم نبود اونجور ک جو میدادن و هپچنان ارادت خاااص خودمو ب امثال خانم ایهاوندی و رجب اعلام میکنم….. الحمدلله که تموم شد و ان شاالله همگی نتیجه چندین ماه خوندن رو میبینیم

علی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Haniye

چه جوی؟ برخی از جلسه استوری گذاشتن! اینکه شما ندیدی دلیل نمیشه نبوده باشه یا حتی سخت بوده باشه.

F
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ

سلام…منم امروز رفتم کنکور و تو حوزه ماام شرایط خیلی خوب بود از نظر بهداشتی هم فاصله ها هم رعایت بچه ها و مراقب ها. با تشکر از دست اندرکاران برگزاری کنکور

جانان
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ

مستر تست عزیز شما میدونی در کل چند نفر کارت ورود به جلسه ارشد گرفتن؟

یگانه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ

سلام امیدوارم امروز کنکورو با موفقیت پشت سر گذاشته باشید،من مشهد،دبیرستان آزادگان حوزه م بود،رعایت بهداشت و ضدعفونی کردن و ماسک عالی بود ولی فاصله صندلی من از بغل دستی حدود ۱ متر بود من موزاییک شمردم تقریبا میتونم بگم همین حدودا بود و به ۱۲۰ نمیرسید :) برخورد پرسنل خوب بود همه ماسک و شیلد داشتن و مرتب دستاشونو ضدعفونی می کردن انگشت زدن و چک کردن وجود نداشت پنجره ها باز بود و هوا جریان داشت البته خنک بودن هوای امروز مشهد هم شرایط برگزاری رو بهتر کرده بود و بر خلاف انتظارم و استرسی که داشتم امروز واقعا رضایت داشتم ،امیدوارم تو روزهای دیگه هم همه دوستان در سلامتی و آرامش کنکور بدن.

Amir
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  یگانه

خیلی ممنون دوست عزیز ما هم کنکور سراسری داریم رشته تجربی. انشالله موفق باشی… 🌹🌹

آرمان
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ

من دانشگاه محقق اردبیلی بودم . شرایط در مجموع خوب بود البته تعداد غایبین هم نسبت به پارسال بیشتر بود . آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه دارم به خصوص خانم ایهاوندی .

بی نام
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ

سلام من امروز کنکور ارشد دادم قزوین دبیرستان صدیقه کبری اصلا رعایتی در کار نبود فاصله ها مثل قبل بود به نظرم… آخه خداییش قبلا این فاصله نبود مگه؟؟؟ شهر ما هوای خنک رو به سردی داره و صبح هوا خیلی خنک بود ولی کولر روشن کردن با این وجود وقتی گفتم به خاطر شرایط کرونا خاموش کنید اصلا گوش ندادن رفتار کادر مدرسه هم که افتضاح بود واقعا دست مریزاد به سازمان سنجش که اینطوری حواسش به جوان های مملکت هست…اصلا تب سنجی و ضد عفونی در کار نبود همون طوری که قبلا میرفتیم کنکور میدادیم الانم هم همون بود فقط با ماسک که اونم مراقب ها ماسک فیلتر دار داشتن و یک سری هم قشنگ معلوم بود اون ماسکو صد بار استفاده کردن…سازمان محترم سنجش حداقل یک ماسک مناسب در اختیار همه بزارید…در کل راضی نبودم کاش سنجش بیشتر حواسش باشه

Avish
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ

سلام دوستان منم امروز دانشگاه جندی شاپور دزفول کنکور دادم
باید بگم واقعا پروتکل های بهداشتی کاملا رعایت شده بود!
فاصله رعایت شده بود
همه ماسک زده بودن و اکثرا شیلد
ورودی دانشگاه همه با تب سنج چک شدن و به دستامون مواد ضدعفونی اسپری شد
بازرسی کامل انجام شد
تطبیق چهره
مراقبین همه با ماسک و شیلد و خوش برخورد
خلاصه همه چی عالی بود واقعا انتظارشو نداشتم!
فقط سوالا نسبت پارسال سخت تر بود و وقت کم اوردم

mohammad75
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ

بچه مدیریت بازرگانی چطور دادید?

میلاد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  mohammad75

سوالات نسبت به سالای قبل سخت تر بود

مهران
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

اره سوالات تئوری و بازاریابی خیلی مفهومی شده بود و خیلی فرق داشت با سالهای قبل

پارمیدا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ

خوش بحال کسایی که امروز کنکور دادن راحت شدن..من دارم از استرس بالا میارم😭😭😭

Fati
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  پارمیدا

وایییی منم خیلی استرس دارم 😭

پارمیدا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Fati

رشتت چیه؟؟

Fati
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  پارمیدا

برنامه ریزی شهری

Amir
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  پارمیدا

آرام باش و بدون استرس منم بدون استرس دارم بالا میارم 🙄☹️

پارمیدا
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  Amir

چرا پس؟؟

Amir
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  پارمیدا

چون هی فک میکنم یه چیزی یادم نرفته که 😥😥…
کلا بالا آوردن از مشخصات هر آزمونی محسوب میشه☹️

محمد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

سلام دوستان رشته شیمی ازمونش کی هست

شیما
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

فردا

شیما
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

یعنی نمیدونی کی کنکور داری؟

هستی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ

من امروز کرج ازمون داشتم یه دبیرستان پسرانه بود واقعا بد بود. متاسفانه واقعا میشد کس دیگه جای ادم بره. بسیار گرم وخفه بود و بخاطر مسائل این چنینی سر صدا و بینظمی زیاد بود ولی خب بالاخره تموم شد راحت شدیم

سهراب
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ

این ازمون که تموم شد بسلامتی
با اینکه من مخالف تعویق بودم اما مزیت بزززززرگ این ازمون واقعا این بود که از دست پیامای رو مخ TAR راحت شدم.

علی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

😂😂😂😂

پارمیدا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

هاهاها😂😂😂😂

رضا سوسنگرد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

نمیدونم چرا این آقای تار غیب شد قرار بود حوزه دانشگاه چمران اهواز ببینمش … نبود 😂

F
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ

سلام دوستان
من امروز مشهد کنکور دادم دانشکده مهندسی فردوسی باید بگم واقعا رعایت شد و مراقبا همه رعایت می کردند و جو خیلی خوبی بود.
در مورد اون دوستی که گفتن می شد یکی به جات بره آزمون بده والاه جای ما یکی میومد کارت ورود به جلسه با کارت ملی رو چک می کرد و باید ماسک رو در میاوردی تا تطبیق بده
در کل دوستانی که فردا و پس فردا آزمون دارند بدون هیچ ترسی و با توکل برن آزمون بدن ان شا الله که بهترین رتبه رو بدست بیارین(برای ما هم دعا کنید رتبه خوبی بیاریم🤗🤗)

محمد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ

پاسخ به فاطمه نه پرینت کنترل شد نه چیزی امانت میگرفتن من خودم گوشی نبرده بودم و اثر انگشت هم نگرفتن تهویه اصلا مناسب نبود حوزه قزوین به دبیرستان با امکانات محدود بود

فاطمه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ممنون که پاسخ دادین.براتون ارزوی سلامتی و موفقیت دارم.

جانان
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ

بچه ها امروز کسی دانشگاه ایت الله بروجردی ازمون داشت؟
پروتکلها رعایت شده بود؟ ازمون سخت بود؟

علی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ

دوستان چه رشته هایی امروز بوده؟
عمران کیه کنکورش؟

مهندس
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

فردا

علی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

ممنون

فاطمه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ

دوستانی که امروز ازمون دادن ضمن ارزوی موفقیت و بهترین نتیجه براتون دوتا سوال.این فرم سلامت چک میشد یا نه امانت داری چطور وسیله اضافی مثل گوشی و… رو تحویل گرفتن؟پروتکل ها چطور بود رعایت میشد؟

محمد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ

بچه های حسابداری سوالات چطور بود

Avish
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سخت بود مخصوصا حسابرسی😑😣

reza
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام مالی و صنعتی و ریاضی آمارمتوسط ولی حسابرسی خیلی سخت بود 😭😭

Ali
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مالی و حسابرسی متوسط به بالا
حسابرسی سخت
ریاضی خیلی سخت
فک کنم میانگین ریاضی زیر ۳۰ بشه
البته ضریبش هم کم شد و تاثیر کمتر داره

حسابداری
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مالی صنعتی خوب
حسابرسی سخت.
ریاضی آمار سخخخخت!! من فقط سین میکردم جواب نمیدادم.:|
کسی میدونه احتمال داره میانگین چطوریا بشه؟

داوطلب ارشد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسابداری

به نظرم میانگین حسابدسی از پاسالم خیلی کمتر بشه

پارمیدا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

بچه ها از نظر سختی چطور بود؟؟فقط جو الکی ندید راست بگید توروخدا

شهرزاد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

بنظرم خیلی راحت میشد ینفر دیگه رو بفرستی جات کنکور بده نه اثر انگشتی بود نه کارت شناسایی که بخوان صورتتو ببینن از پشت ماسک.

مهران
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  شهرزاد

حتی من دیدم که کسی گوشی آورده بود تو

علی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

بچه هایی که امروز کنکور دادن وضعیت چطور بود؟

انسیه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خوب بود همه رعایت میکردن ماسک و دستکش و…فاصله گذاری هم خوب بود کلا محیط بدون استرس فراهم شده بود برا داوطلبا ممنون از عوامل

علی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  انسیه

کاش مال ماهم اینطور باشه

فرزانه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من حوزه امتحانم مشهد بود عالی بود.تب سنج، تهویه هوا،حضور مهندسین بهداشت و محیط برای بررسی محیط .رعایت کامل مراقبین .حتی تغذیمون رو داخل مشما برای هرنفر روی میز جداگانه گذاشته بودن.

زرا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

سلام
تو حوزه امتحان ما تب سنج نبود
مواد ضد عفونی نبود و هرکسی واسه خودش اورده بود
فاصله بین صندلیا رعایت شده بود
کارت سلامت نخاستن از کسی
بازرسی خیلی ضعیف انجام میشد
تشخیص چهره هم که هیچ
حوزه خیلی شلوغ نبود

مری
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

بچه هایی که حوزشون دانشگاه تبریز بود چطور بود؟؟؟؟؟؟؟
لطفاااا جواب بدیننن=((((

سار
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

تب سنجی اینا همش کشک بود.پک های بهداشتی خبری نبود.
فاصله ها هم تو کلاس ها کم بود.

م
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سار

تو گرگان هم همینجوری بود

نسرین
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام.من دانشگاه ارومیه بودم.دانشکده علوم.عالییی.کاشکی انقد استرس نداشتم.تهویه فاصله گذاری….خلوت هم بود.همه هم ماسک داشتن.ممنون

Fati
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

سلام میشه به جای ماسک سه لایه پنج لایه زِد؟؟🤔

رضا سوسنگرد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Fati

میشه

نسرین
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Fati

مهم این که ماسک داشته باشی حتما.من شیلد هم زده بودم

Amir
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

منم قراره ۳۱ مرداد برم همون ساختمان علوم نازلو و کمی تا قسمتی ابری استرس دارم

سهراب
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

من مکانیک شرکت کردم.
زبان امسال خیلی خیلی سخت تر بود نسبت به ۱۰ سال پیش تا پارسال.

سبا
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

سلام.بچه ها این فرم که واسه کروناست رو لازمه پرینت بگیرم؟ازتون تحویل گرفتن

سهراب
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سبا

نبابا کشکه…من پرینت گرفته بودم اصلا انگار ن انگار

Mobina
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سبا

سلام نه

رضا سوسنگرد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سبا

نه اصلا کسی در موردش سوال نکرد

انسیه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سبا

سلام از ما تحویل نگرفتن

راضیه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

سلام به همه
خواستم تجربم رو از محیط ازمون بگم
که استرس بعضی از بچه ها که بابتش نگرانن کم شه

از همه لحاظ عالی بود
از این عالی تر نمیشد
موقع ورود صف با رعایت فاصله داشتیم
داخل هم صندلی ها ازهم فاصله خوبی داشت
مراقب ها همه شیلد و ماسک زده بودن
همه با تب سنج چک شدن و قبل ورود دست ها ضدعفونی شد
موقع ورود و خروج به سرویس بهداشتی ضدعفونی میکردن دست هارو
و هیچکی ماسکش رو درنیاورد
و از طرف وزارت بهداشت دائم داوطلبا و مراقبارو چک میکردن
خلاصه همه چی عالی بود

علی
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه

از عکسا کاملاً مشخصه که چطور رعایت شده بود…

Gh
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خوب دروغ نداره بگه ک حتما این جوری بود
اون عکسا هم ک میگید نمیشه بشون اعتماد کرد

راضیه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

والا من دانشگاه فردوسی مشهد بودم عالی بود
فدای سرم باور نمیکنی

Amir
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  راضیه

با این توضیحات مفصل من استرس گرفتم 😥🥺🤦‍♂️

Vahid
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

پس بالاخره شماهم امتحان دادید.

رضا سوسنگرد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

حوزه اهواز تقریبا خلوت بود و پروتکل ها به خوبی رعایت شد …
فقط کولر روشن بود ولی بازم جمعیت چندانی در کلاس نبودند… 😒😒😒
ان شا الله بخیر بگذره ..

میلاد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

بچه های رشته مدیریت نظرتون در مورد سوالات بازاریابی چی بود؟

انسیه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

بازاریابی در حد متوسط بود من خودم نصف زدم ولی تئوری و زبان و اقتصادش خیلی خوب بود

mohammad75
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  انسیه

من اقتصاد بالای ٨٠ میزنم قطعا و همچنین مدیریت اسلام که بسیار راحت بودن وولی بازار یابی متوسط رو به سخت بود و تئوری ام متوسط بود شما

انسیه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  mohammad75

منم اقتصاد بالای ۷۰مدیریت اسلامی هم نصف بازاریابی در حد ۴۰ تئوری ۵۰به بالا زبان هم خوب بود

محمد
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

درسای مربوط به مدیریت مالی مثل حسابداری بیشتر حفظی بود تا مسئله؛اقتصاد و تئوری خوب بودن

انسیه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

آره خدا رو شکر این دو تا کلی بهمون کمک میکنه ایشالله که نتیجه هامون اون جوری که انتظارش داریم بیاد و همگی موفق باشیم