نخبگان

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ sanjesh.org

زمان‌بندی اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، انتخاب رشته و نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه آزمون ارشد اواخر اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

به گزارش مسترتست، بنابر اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص نتایج اولیه و نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ گفت: اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ اعلام می‌شود و داوطلبان مجاز می‌توانند در اواسط خردادماه ۱۴۰۳ انتخاب رشته کنند.

گفتنی است، نتایج اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۲ در روز هشتم خرداد منتشر شد.

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹ عصر یکشنبه ۱۲ شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

و کارنامه نهایی این آزمون هم ۲۱ شهریورماه  بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

با اعلام جواب اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، داوطلبان با ورود به «سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳» می‌توانند از نتایج کنکور مطلع شوند.

برای دریافت کارنامه لازم است به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید. با مراجعه به این سایت از دو مسیر زیر می‌توانید کارنامه خود را دریافت کنید:

  • مراجعه به بخش کارشناسی ارشد و سپس کلیک بر روی گزینه کارنامه اولیه
  • مراجعه به بخش اخبار و کلیک بر روی گزینه کارنامه اولیه

دریافت کارنامه کارشناسی ارشد 1402

سپس گزینه «کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳» را انتخاب کنید.

کارنامه اولیه کنکور ارشد 1402

در ادامه وارد سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته شوید و سپس گزینه «ورود به سیستم» را انتخاب کنید.

سامانه اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1402

روش‌های دریافت کارنامه آزمون ارشد

پس از مرحله «ورود به سیستم» به یکی از دو روش زیر می‌توانید وارد صفحه «میزکار » شده و گزینه «مشاهده کارنامه اولیه » را انتخاب و کارنامه خود را دریافت کنید:

  • شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
  • شماره پرونده، کد ملی و سال تولد

نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

شماره پرونده و شماره داوطلبی را فراموش کرده ام و نمی توانم نتیجه کنکور ارشد را مشاهده کنم؛ چگونه آنها را بدست اورم؟

در صورتی که در بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون یا اعلام نتایج آزمون ها به شماره پرونده، شماره داوطلبی، شماره سریال ثبت نام و …  دسترسی ندارید یا آنها را فراموش کرده اید،لازم است به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش به آدرس https://request.sanjesh.org/noetrequest/login/ مراجعه کنید.

در صورتی که در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پروفایل ندارید نسبت به ثبت نام اقدام کنید و اگر دارید، وارد سامانه شوید.

سایت بازیابی اطلاعات مشاهده نتایج ارشد

با ورود به سامانه، از منوی سمت راست گزینه «درخواست جدید» را انتخاب کنید.

بازیابی اطلاعات نتایج ارشد ۱۴۰۱

سپس در باکس آزمون، گزینه «کارشناسی ارشد» و در باکس سال، گزینه «۱۴۰۳» را انتخاب کنید و بر روی گزینه «جستجو» کلیک کنید.

گم کردن شماره داوطلبی و پرونده نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۲

با انتخاب این گزینه، از بخشی که در پایین صفحه باز می‌شود، گزینه «دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام» را انتخاب کنید.

بازیابی شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور ارشد ۱۴۰۲

در این فرم در صورت صحت و مطابقت مشخصات فردی ثبت شده در سامانه پاسخگویی با اطلاعات مندرج در پایگاه داده ازمون، بلافاصله، شماره پرونده، شماره داوطلبی و سایر اطلاعات مورد نیاز توسط سیستم در پاسخ به درخواست شما اعلام می‌شود.

کارنامه نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ شامل چه اطلاعاتی است؟

پس از برگزار کنکور کارشناسی ارشد، جواب اولیه اعلام می‌شود. حتی اگر در دو رشته امتحانی در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده باشید، تنها یک کارنامه برای شما صادر شده است و در بخش اول نتیجه رشته امتحانی اول و در بخش دوم نتیجه رشته امتحانی دوم درج می‌شود.

بر اساس کارنامه اولیه، هر داوطلب از درصد دروس کسب‌شده در آزمون کتبی، نمره تراز و نیز رتبه خود مطلع خواهد شد. همچنین مجاز بودن یا نبودن داوطلب جهت انتخاب رشته ارشد در کارنامه مشخص می‌شود.

اطلاعات رشته امتحانی اول در کارنامه نتایج اولیه به شرح زیر است:

نتایج اولیه ارشد ۱۴۰۲ | زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد 1402

ردیف ۱- شماره داوطلب: در این ردیف، شماره داوطلب در رشته امتحانی اول (اصلی) درج شده است.


ردیف ۲- علاقه‌مند پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی: در این ردیف، برای آن دسته از داوطلبانی که علاقه‌مندی خود را به رشته‌های تحصیلی در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی به هنگام ثبت نام در تقاضانامه اینترنتی اعلام نموده اند، کلمه «بلی» و برای سایر داوطلبان کلمه «خیر» درج شده است.

توجه: با توجه به این که در سال ۱۴۰۳ انتخاب علاقه‌مندی برای دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی به زمان انتخاب رشته موکول شده، قاعدتا این ردیف از کارنامه اولیه حذف می‌شود.


ردیف ۳- وضعیت انتخاب رشته داوطلب: در این ردیف مفهوم درج کلمه «مجاز می‌باشید» به این معنا است که با توجه به نمرات اکتسابی داوطلب در رشته امتحانی و کد ضریب و یا کد ضرایب موجود در هر رشته و سهمیه مربوطه مجاز به انتخاب رشته است و برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته نیستند، عبارت «مجاز نیستید» درج شده است.


ردیف ۴- معدل مؤثر: در این ردیف، بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی تحصیلات تکمیلی، با توجه به اختلاف سطح علمی دانشگاه‎ها، معدل داوطلبان بر اساس رشته، دانشگاه و نمره علمی تراز شده است و به عنوان معدل مؤثر درج شده است.


ردیف ۵- کد و نام رشته امتحانی اول: در این ردیف، کد و نام رشته امتحانی اول (اصلی) داوطلب درج شده است.


اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ردیف ۶- نمرات اکتسابی در نتایج ارشد ۱۴۰۳: در این ردیف، نام دروس امتحانی و نمرات اکتسابی داوطلب به ترتیب دروس در فاصله ( ۱۰۰ و ۳۳/۳۳-) درج شده است.

تبصره ۱- نمره‌های خام هر درس به صورت درصدی درج گردیده و این نمرات در هر درس نشانگر آن است که داوطلب چند درصد از نمره یک آزمون (یک درس) را پس از کسر نمرات منفی پاسخ‌های غلط به دست آورده است. مثلاً نمره خام ۷۵ در درس زبان خارجی بدین معنی خواهد بود که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور هفتاد و پنج (۷۵) شده است.

تبصره ۲- در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس عدد صفر (۰) درج شده است، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور صفر (۰) شده است.

تبصره ۳- در مواردی که داوطلب به هیچ یک از سؤالات یک درس پاسخ نداده باشد، در مقابل درس مذکور کلمه «سفید» درج شده است.

تبصره ۴- در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس به صورت عدد منفی درج گردیده، بدین معنا است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور منفی شده است.


ردیف ۷- وضعیت داوطلب در هر کد ضریب: نظر به اینکه بر اساس کلیه شرایط و ضوابط آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ ابتدا فهرست اسامی چند برابر ظرفیت استخراج و فقط این افراد (افرادی که در ردیف چند برابر ظرفیت قرار گرفته اند) مجاز به انتخاب رشته خواهند بود و برای مراحل مختلف شامل بررسی صلاحیت عمومی، شرکت در آزمون تشریحی یا عملی معرفی می‌شوند، بنابراین وضعیت علمی داوطلبان بر اساس گزینش علمی انجام‌شده مذکور در هر گرایش رشته امتحانی، در این جدول مشخص شده است.

مفهوم هر یک از مندرجات جدول شماره ۷ کارنامه اولیه نتایج به شرح زیر است:

۱-۷- کد ضریب: منظور از کد ضریب، کد مجموعه رشته گرایش هایی است که دارای ضرایب یکسان می‌باشند. این کد در جدول ذیل بند ۵ کارنامه و هر یک از کد رشته‌های امتحانی دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد و همچنین بالای جداول کدرشته محل‌های تحصیلی در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد درج شده است.

۲-۷- نمره کل: عبارت است از نمره داوطلب بر اساس %۸۰ نمره علمی حاصل از آزمون کتبی که با ضرایب مربوط برای هر کد ضریب (در رشته هایی که دارای چند گرایش می‌باشند) محاسبه شده و %۲۰ معدل مؤثر مقطع کارشناسی. (درباره تاثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد بیشتر بخوانید.)

۳-۷- رتبه کل داوطلب در سهمیه: در این ستون، رتبه کل داوطلب در بین کلیه شرکت کنندگان رشته امتحانی در سهمیه و در هر کد ضریب درج شده است.

نمره کل و رتبه داوطلب برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و رشته امتحانی آنان دارای آزمون عملی، دروس پروژه و یا تشریحی بوده و آزمون آن متعاقباً برگزار می‌شود، غیرقابل استناد است؛ چرا که پس از برگزاری آزمون عملی و اعمال نمره دروس مربوط، این رتبه‌ها تغییر می‌کند. به عبارت دیگر این رتبه‌ها فقط تا این مرحله معتبر و در گزینش نهایی معتبر نخواهد بود.

۴-۷- رتبه کل داوطلب بدون سهمیه: در این ستون، رتبه داوطلب در بین کلیه شرکت‌کنندگان رشته امتحانی در هر کدضریب بدون در نظر گرفتن سهمیه و در بین همه داوطلبان دارای سهمیه و بدون سهمیه درج گردیده است.

۵-۷- آخرین رتبه مجاز در سهمیه در رشته‌های دوره روزانه و نوبت دوم «شبانه»: در این ستون، آخرین رتبه مجاز در رشته‌های تحصیلی دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه)، در هر کد ضریب با توجه به سهمیه درج گردیده است.

۶-۷- نتیجه در رشته‌های دوره روزانه و نوبت دوم «شبانه»: در این ستون، در رشته‌های دوره روزانه و نوبت دوم شبانه و در هر کد ضریب، که نشانگر مجاز یا غیرمجاز بودن داوطلب برای انتخاب کد رشته محل یا رشته محل‌های کد ضریب مربوط، بر اساس ضوابطی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی درج شده، مشخص می‌شود. بدین ترتیب داوطلبی مجاز به انتخاب کد رشته محل یا رشته محل هایی از کد ضریب مربوط به رشته امتحانی میباشد، که در ستون نتیجه برای وی کلمه «مجاز» درج شده است. بدیهی است در صورتی که در ستون نتیجه در مقابل کد ضرایبی از رشته امتحانی کلمه «غیرمجاز» درج شده باشد. به منزله آن است که داوطلب مجاز به انتخاب کدرشته محل یا کدرشته محل‌های کد ضرایب غیرمجاز نیست.

۷-۷- رتبه داوطلب در سهمیه در دوره‌های غیرروزانه و غیر نوبت دوم «شبانه»: در این ستون، رتبه داوطلب در سهمیه و در بین علاقمندان به رشته‌های تحصیلی غیرروزانه و غیرنوبت دوم (شبانه)، در هر کد ضریب با توجه به سهمیه مربوط درج گردیده است.

۸-۷- آخرین رتبه مجاز در سهمیه در دوره‌های غیرروزانه و غیرنوبت دوم «شبانه»: در این ستون، آخرین رتبه مجاز برای رشته‌های تحصیلی غیرروزانه و غیرنوبت دوم (شبانه)، در هر کد ضریب با توجه به سهمیه مربوط درج گردیده است.

۹-۷- نتیجه در دوره‌های غیرروزانه و غیرنوبت دوم «شبانه»: در این ستون، نتیجه در رشته‌های تحصیلی غیرروزانه و غیرنوبت دوم (شبانه)، در هر کد ضریب که نشانگر مجاز یا غیرمجاز بودن داوطلب برای انتخاب کد رشته محل یا رشته محل‌های کد ضریب مربوط، بر اساس ضوابطی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی درج شده، مشخص میشود. بدین ترتیب داوطلبی مجاز به انتخاب کدرشته محل یا کدرشته محلهایی از کد ضریب مربوط به رشته امتحانی میباشد که در ستون نتیجه برای وی کلمه «مجاز» درج شده است. بدیهی است در صورتی که در ستون نتیجه در مقابل کد ضریب و یا کد ضرایبی از رشته امتحانی کلمه «غیرمجاز» درج شده باشد. به منزله آن است که داوطلب مجاز به انتخاب کدرشته محل یا کدرشته محل‌های کد ضرایب غیرمجاز نمی باشد.

زمان انتشار نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۳

معاون فنی و آماری سازمان سنجش افزود: نتایج اولیه رشته‌های دارای شرایط خاص و مصاحبه دار و آزمون عملی در اواخر خرداد اعلام می‌شود و مصاحبه‌ها و آزمون عملی این رشته‌ها در تیر و مردادماه انجام خواهد شد و نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ نیمه اول شهریورماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

اطلاعات کارنامه اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

پس از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد، کارنامه نهایی ارشد ۱۴۰۳ نیز از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود. در این کارنامه جزئیات نمره و وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلب در همه کدرشته‌های انتخابی در انتخاب رشته مشخص است.

در بخش اول کارنامه اعلام نتایج کنکور ارشد، مشخصات ثبت نامی داوطلبان درج می‌شود.

در بخش دوم جدولی وجود دارد که مربوط به وضعیت داوطلب در هر کد رشته است. این جدول شامل اطلاعات زیر است:

۱. اولویت‌های انتخاب رشته داوطلب بر اساس فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد که آن را در سایت سازمان سنجش تکمیل کرده است.

۲. کدرشته‌ای که داوطلب در آن پذیرش شده با علامت ستاره مشخص شده است.

۳. در کارنامه اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد، رتبه داوطلب در هر کد رشته نیز درج می‌شود. این رتبه به این معنی است که داوطلب بین همه کسانی که آن کدرشته را انتخاب کرده‌اند چه رتبه‌ای داشته است. بنابراین با رتبه داوطلب در آزمون متفاوت است.

۴. همچنین آخرین رتبه قبولی در هر کد رشته نیز مشخص شده است و داوطلبان با استفاده از آن می‌توانند وضعیت خود را نسبت به آخرین رتبه قبولی بسنجند.

نکته قابل توجه این است که متأسفانه امکان جابه‌جایی در مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد. یعنی اگر داوطلبی بر اساس کارنامه نهایی نتایج آزمون کارشناسی ارشد، در اولویت‌های پایین‌تر از دانشگاه قبولی نیز نمره لازم را داشته باشند، دیگر امکان جابجایی و انتقالی به آن دانشگاه را ندارند.

۵. کارنامه نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای رشته‌هایی که آزمون عملی نیز دارند شامل یک بخش دیگر نیز می‌شود. در این بخش نمره داوطلب در آزمون عملی درج شده است.

کارنامه نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

با توجه به این که کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است، نتایج اولیه کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ و سراسری به طور یکپارچه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. نتایج نهایی هم از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود.

آخرین خبر از اعلام نتایج ارشد ۱۴۰۳ چیست؟

بر اساس آخرین اخبار، جواب اولیه در اواخر اردیبهشت و جواب نهایی شهریور اعلام می‌شود.

نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۳ داوطلبان سراسری و دانشگاه ازاد همزمان اعلام می‌شود؟

بله نتایج ازمون ارشد همه داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی می‌شود.

نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ از طریق چه سایتی اعلام می‌شود؟

نتایج اولیه و نهایی کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲۸۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Nazanin
شهریور ۲۲, ۱۴۰۲ ۶:۳۲ ق٫ظ

دوستان درکارنامه نهایی در قسمت نتیجه درکنار * عدد۴ نوشته.توضیح پایینش هم خوندم.میشه یکی بیشتر توضیح بده.ممنونم.

وحید
شهریور ۲۲, ۱۴۰۲ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Nazanin

یعنی در سهمیه ای جدا از سهمیه ی ثبت نامی پذیرفته شده اید. قاعدتا نباید سهمیه آزاد باشید چون همچین چیزی رو برای سهمیه ی آزاد نمیزنند و فکر کنم سهمیه ی ۵ درصد داشتید ولی توی سهمیه ی ۲۵ درصد پذیرفته شدید.

Nazanin
شهریور ۲۲, ۱۴۰۲ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

ممنونم

ZAHRA
شهریور ۱۸, ۱۴۰۲ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

سلام من شماره پروندم رو نمیدونم هرکاری میکنم نمیتونم وارد سایت سنجش بشم باید چیکارکنم؟

مهندس
شهریور ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

ارشد اقتصاد انرژی دانشگاه دولتی خوب قبول شدم، دومین ارشد رو هم بگیرم میرم به سمت دکتری که دوس دارم. خدایا شکرت 🤲

احمد
شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ ۹:۲۳ ب٫ظ

نتایج ارشد اومد.
من دولتی رشته برنامه ریزی شهری قبول شدم

بهار
شهریور ۱۲, ۱۴۰۲ ۹:۴۷ ب٫ظ

نتایج اومد
من فقط آزاد تهران مرکزی قبول شدم ناراحتم چرا با رتبه ام خوب بود علاوه بر روزانه تهران حتی دوتا غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه تهران رو هم انتخاب کرده بودم قبول نشدم

بهار
شهریور ۱۲, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

الان که نتایج اومده تو دلم میگم کاش روزانه های شهرستان رو انتخاب میکردم چون قبلا روزانه سمنان قبول شده بودم انصراف داده بودم فقط دانشگاه تهران و شهیدبهشتی و علامه انتخاب کرده بودم الان فکر میکنم اشتباه کردم فرصت هام رو از دست دادم 🙁

سمیه
شهریور ۱۲, ۱۴۰۲ ۹:۲۹ ب٫ظ

فیزیک گرانش دانشگاه تهران

کارشناس ارشد
شهریور ۱۲, ۱۴۰۲ ۷:۱۷ ب٫ظ

نتایج اعلام شد

شهاب
شهریور ۱۲, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

سلام کجا اعلام شده؟ نتایج نیست فقط اطلاعیه هست

امیر
شهریور ۱۲, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

من که هیچی شانس تو زندگیم نداشتم دارم می سوزم

Bhr
شهریور ۱۱, ۱۴۰۲ ۴:۵۲ ب٫ظ

کنکور پارسال دو ماه دیرتر از امسال برگزار شده نتایجش زودتر اومده
نمی‌دونم چرا هر موضوعی سمتش میرم یه نکته ی اعصاب خورد کن اون وسط باید پیش بیاد 😕
نخواستیم اصلا قبول شیم فقط نتایج و زودتر بذارن از این بلاتکلیفی در بیایم تموم بشه بره
اول قرار بود هفته ی اول باشه
بعد شد دهه اول
الان شده آخر این هفته و نیمه اول شهریور
باز چهارشنبه میان میگن دهه دوم

بهار
شهریور ۱۱, ۱۴۰۲ ۳:۲۸ ب٫ظ

دوستان عزیزان سعی کنید روحیه و انگیزه تون رو حفظ کنید. شما برای ارتقاء علم و دانش خودتون ارشد شرکت کردید اجازه ندید بخاطر یه دیرکرد انگیزه تون رو از دست بدید. یه روزی همین روزها خاطره میشه براتون

فاطی
شهریور ۱۰, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

من که دیگه انگیزه ام از دست دادم اصلا حوصله ارشد هم ندارم ،دعا میکنم قبول نشم تا توی دو راهی گیر نکنم
اینم از علائم تاخیر نتایج 🤦‍♀️😕🤡

امیر
شهریور ۱۱, ۱۴۰۲ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاطی

واقعا حیف از استعداد هایی مثل شما که تو این مملکت دارن انگیزه شون از دست میدن.
چقدر از داخل و خارج بکشیم؟

امیر
شهریور ۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۷ ب٫ظ

کسی تهران نیست؟ من تو هر چیزی که وارد شم بد یمنی و بد شانسی میارم، الامم چون من ارشد دادم نتایج ارشد نمیاد، اگه من نبودم میومد.

سارا
شهریور ۱۰, ۱۴۰۲ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

بی برنامگی و عدم مدیریت سازمان و ناکارآمدی سیستم و قرار گرفتن افراد نابلد و ناکارامد بر اساس روابط به جای افراد سالم و دانا و تواناست دیگه ربطی به شانس نداره

هدی
شهریور ۱۱, ۱۴۰۲ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

اتفاقا منم فکر میکنم پاقدم من بود
یادمه برای نظام مهندسی ۱۴۰۰ ازمون دادم مرداد ماه نتیجه آذر اومد چقدر دیر اومده بود تلف شدیم

ساره
شهریور ۹, ۱۴۰۲ ۹:۴۹ ب٫ظ

من واقعا دارم کم کم انگیزمو برای ادامه تحصیل از دست میدم همه کارو زندگیم رو هواس ک ببینم قبولم کدوم شهر قبولم برنامه ریزی کنم یک روزم برام یک روزه ۷ ماه زمان برد 😩

سارا
شهریور ۱۰, ۱۴۰۲ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

منم تصمیم دارم اگر امسال قبول نشدم دیگه هیچوقت امتحان ندم

بهار
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۸:۱۲ ب٫ظ

بخاطر این دیرکرد من مجبور شدم کلاسهای آمادگی کنکور ارشد رو ثبت نام کنم ده میلیون شد
گفتم قبول شدم مطالب دوره شده
اگه هم نشدم حداقل زمان رو از دست ندم چون اصلا فرصت مطالعه کردن دیگه نیست

امیر
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

خدا ازشون نگذره

امیر
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

خیر نبینن

امیر
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۵:۱۸ ب٫ظ

سلام من قسمت ارسال سایت سنجش درخواست، نسبت به تاخیر در اعلام نتایج اعتراض زدم، شمام همین کارو کنید، اگه کسی تهران حضوری بره سازمان سنجش، باید با هم متحد باشیم مثل دکتری ها. هر کی مثل من اعتراض زده، نظر من را جواب بده (Reply کنه) و بگه زدم.
ممنون.

علی
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام منم اعتراض زدم. دوستان لطفا حمایت کنین

خسته
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

من همین الان درخواست ثبت کردم 🤚🏻

مرضیه
شهریور ۹, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

منم اعتراض زدم

حسن
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۳:۱۴ ب٫ظ

برین سایت سنجش از قسمت request اعتراض بزنین دوستان یا زنگ بزنین اعتراض کنین. خواهشا منفعل نباشیم من و شما باید پیگیر اینجور چیزا باشیم.

جشم انتظار نتایج
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

دقیقا… واقعا انقدر روح و روان جوون ها بازی نکنین. این همه انتظار و عدم پاسخگویی قاطع و اعلام زمانهای متفاوت برای چی هست اخه؟ تا کی باید استرس بکشین و شاهد بی تدبیری باشیم

خسته
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

من همین الان درخواست دادم. بقیه هم باید درخواست بدن

زهرا
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۲:۳۸ ب٫ظ

خسته شددددددددددددم خدااااااااا متنفرم ازت سازمان سنجش که همه رو مضحکه خودت کردی.خیر نبینی.

لیلا
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱:۱۵ ب٫ظ

من ک دیگ رسما دیوانههه شدم اخه این چه وضعیه حالا از دوهفته قبل هی گفتن نتایج اماده اس کووو اگ اماده اس چرا امروز فردا میکنن .خب حداقلللللش این بود این اطلاعیه رو شنبه میزدین نه الان ک ما پنج روز تمام شب و روز نداشتیم از استرس

ارشدی
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

یعنی چی؟؟؟؟؟
اگه از اون وقتی که اقدام کردم واسه ارشد خوندن تو ایران اپلای کرده بودم واسه امریکا تا الان یه ترم هم خونده بودم تموم شده بود
بعد هنوز شما امروز فردا میکنید واسه اعلام نتایج ؟؟؟؟
الان دوباره یه احمقی میاد میگه چه عجله ایه
واسه تویی که شب اخر خوندی واسه کنکور و قراره پیام نور دوقوزاباد قبول بشی عجله ای نیست
نه واسه ما یک سال و یک سال خرده ایه که تو پروسه درس خوندن واسه ارشدیم
کارمون ، رزوممون ، ایندمون همه چیمون بستگی به گرایشی که قبول میشیم داره
زود تر بزنید اون نتایج رو ببینیم چه غلطی داریم تو زندگیمون میکنیم

لیلا
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

فقط یه احمق میتونه بگه چه عجله ای …۶ماااااه زمان کمیهههههه دهنمون سرویس شد من هزار تا برنامه داشتم سر اینکه واس ارشد شهر دیگ زدم یه دونشو انجام ندادم چون تا وسطای مهر طول میکشیدن ..به رئیس سازمان سنجش شب میخابه صب پا میشه یه حکم جدید برا خودش صادر میکنه

مهدی
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

باز باید صبر کنیم.افتضاح تر و بی نظم تر از این سازمانم مگه هست؟ انگار این هفت ماه هیچ کاری نکردن و همه کارا رو انداختن واسه آخر وقت که بند این چند روزن

ساناز
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

دوباره خبر گذاشتن که اواخر هفته آینده میاد. یعنی چی؟ مسخره کردن مارو

بهار
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  ساناز

بله منم این خبر رو دیدم
دارن بهمون آموزش صبر و بردباری میدن 🙁

زهرا
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

خیلی بیجا کردن مگه ما مسخرشونیم

فائزه
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

من خبر تازه خوندم مال دو ساعت قبل.گفته اخر هفته آینده نتیجه میاد.دیگه چک نکنین.با این شرایط اخر هفته آینده میشه اربعین تا شنبش هم تعطیلاته.گمونم ۱۸ و ۱۹ اعلام کنن

زهرا
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  فائزه

از کجا خبر تازه رو خوندین دوست من‌

Bhr
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

بخدا دیگه حالم خرابه ۸ روز تمام از اول شهریور منتظرم
آخه چرا آدم و زجر کش میکنن

آ رمان
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

سلام ،گفتن حداکثر تا اواخر هفته ی بعد .امکانش هست از امروز تا نهایت روز هفدهم شهریور اعلام شود .پس هر لحظه منتظر اومدن نتایج باشید.اواخر هفته بعد اربعین هست ،تا قبل اربعین حتمی اعلام میشه

سمیه
شهریور ۱۱, ۱۴۰۲ ۷:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  آ رمان

این “حداکثر” که از خودت درآوردی حذف کنی درست میشه. هیچ جا حرفی از حداکثر زده نشده. گفته شده که نتایج اواخر هفته آینده اعلام میشه.

آرمان
شهریور ۱۲, ۱۴۰۲ ۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  سمیه

امیدوارم تو همه ی امورات زندگیت هم این قدر نکته بین باشی که بعید میدونم باشی و فقط دنبال عیب و ایراد بقیه هستی که به این صورت به بقیه بگی آدمی و وجود داری در حالی که خودتم میدونی کسی هیچم حسابت نمیکنه . جوابم رو دوباره بدی ایندفعه جوری جوابتو میدم که تا عمر داری فراموش نکنی .

Bhr
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

یه کانالی نوشته که نتایج اواخر هفته آینده میاد
توروخدا واقعا همچین چیزیه ؟ مگه نگفتن دهه ی اول هفته ی اول دیگه این هفته باید میومد دیگه 😭

سارا
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

نتایج قراره اواخر هفته آینده اعلام بشه رئیس سازمان سنجش باید رسما از داوطلبین کنکور ارشد ۱۴۰۲ عذر خواهی کنند امتحان بدون اعلام قبلی اسفند ماه برگزار شد و نتایج هفت ماه طول کشیده الانم که تاخیر در اعلام نتایج .ولطف کنند اعلام بفرمایند مشکل از کجا بوده.افرادی تواناتر و داناتر و با بینش و آگاهی و علم بیشتر جایگزین افراد مشکل ساز بشن

احمدرضا
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

منبع این خبر کجاست؟

سارا
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

کانال تلگرام شبکه کارشناسی ارشد

مریم
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۷:۱۹ ق٫ظ

سلام لطفا نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ رو سریع منتشر کنید دیگه

کارشناس ارشد
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۸:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

چشم

.
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

به سنجش زنگ بزن اینجا کاری از دستشون برنمیاد

فائزه
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

نصف سال فقط منتظر نتیجه ی آزمونیم.رسما مرگ تدریجی.

مرضیه
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  فائزه

بعد اگه بیادو قبول نشیم چییی کار کنیم:۰

ملیکا
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

هیچی اونوقت کلا ۳ ماه وقت داری
تا کنکور بعدی

فائزه
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  مرضیه

اعتراض بزن.با آشفتگی سازمان سنجش مشخصه سواستفاده میشه از شرایط

لیلا
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۳ ب٫ظ

یعنی از شنبه روزی هزار دفعه سایت سنجش چک میکنم .ماشالله تا دقیقه ۹۰طولش میدن

مرضیه
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

منم دیگه حالم از سایت سنجش به هم می خوره :///

لیلا
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۱ ب٫ظ

من که دیگ مغزم رد داده بخدا هی قبلش میگفتن اماده اس نتایج خو اماده اس اعلام کنید دیگ مردیم از استرس

احمد
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۹:۰۳ ب٫ظ

سلام،
از بس انتظار کشیدم که موهام مثل دندونام سفید شدن.
به نظرتون با رتبه ۱۱۶ شانس قبولی ارشد شهرسازی در دانشگاه دولتی هست ؟
سپاس

مرضیه
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

انشاالله قبولییی

فائزه
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

اره بابه.من پارسال رتبمم نزدیک ۲۰۰ بود دولتی روزانه قبول شدم ولی دانشگاش مقت نمی ارزید.انصراف زدم.امسال مارو دق دادن

مرضیه
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۷:۵۲ ب٫ظ

وااااای من دیگه از پس انتظار بر نمیام کاش یه حدودی می دادن :IIIIII

امیر
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

بابا من دارم روانی میشم شما میگین از پس انتظار بر نمیایین.

مرضیه
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

:ِDD

امیر
شهریور ۸, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

Dd یعنی چی؟

سعیدی
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۴:۵۱ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
ببخشین با رتبه۲۷۵ امکان قبول شدن در گرایش مترجمی عربی در دانشگاه شهیدچمران اهواز ارشد وجود دارد یا خیر؟باتشکر از پاسخگویی شما بزرگواران

مرضیه
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۷:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سعیدی

نتایج ارشد را نمیشه پیش بینی کرد به خیلی عوامل بستگی داره اما باید بشه چون رتبه اتم خوبه

سعیدی
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

ممنون

ارشدی
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۱:۱۸ ب٫ظ

اسم این بیماریکه نتایج کنکور رو ۷ ماه طول میدن چیه ؟؟؟
صعب العلاجه که درمان نمیشه ؟؟؟

.
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

امروزم نمیاد

امیر
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  .

حالا هدفتون از این حرف؟

مرضیه
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۷:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

قطعاااااااااااااا

فائزه
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

با دست تصحیح میکردن تا الان نتیجه کوفتیش اومده بود

محمد
شهریور ۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

تقریباً شش ماهه گذشت اما خبری از اعلام نتایج ارشد نیست مثل ادمیزاد یه تاریخ دقیق هم مشخص نمیکنن

صبا
شهریور ۶, ۱۴۰۲ ۸:۴۸ ب٫ظ

روح و روان مون بهم ریخته اعلام کنید

مهدی
شهریور ۶, ۱۴۰۲ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

حالا چرا اینجا میگین D:

امیر
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

کجا بگن؟

مرضیه
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

یه جور داریم خودمونو خالی می کنیم:)))

روشــنا
شهریور ۶, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

چرا نمیاد:/
بنظرتون امروز منتظر باشیم یا زوده هنوز؟

مهدی
شهریور ۶, ۱۴۰۲ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  روشــنا

انشاالله که میاد راحت شیم

نعیم
شهریور ۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

با رتبه ۱۹۰ میشه مهندسی آب اصفهان روزانه قبول شد؟؟

مهدی
شهریور ۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

نتیجه نهایی دکتری هم اومد ولی ارشد نه ای خداااا

مرضیه
شهریور ۷, ۱۴۰۲ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اره منم امروز دیدم توی سایت چه قد امیدوار شدم که نتایج ارشد هم اومده اما زهی خیال باطل..

معصومه
شهریور ۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد هنوز مشخص نشده؟؟

سعیده
شهریور ۴, ۱۴۰۲ ۹:۴۲ ب٫ظ

سلام و وقت بخیر نتایج ارشد کی میاد گفتن دهه دوم شهریور درسته؟

مهدی
شهریور ۵, ۱۴۰۲ ۵:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  سعیده

نه گفتن دهه اول شهریور. نهم و دهم شهریور میشه پنجشنبه و جمعه پس احتمالا تا ۸ شهریور نتایج میاد

لیلا
شهریور ۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

واااای کی صب کنه این همه مدتو

سعیده
شهریور ۵, ۱۴۰۲ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

انشاالله خیره ممنون. دانشگاه های مصاحبه دارن هم همین تاریخ میاد؟

سعیده
شهریور ۵, ۱۴۰۲ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

خیلی ممنون انشاالله خیره ، ففط دانشگاه هایی که مصاحیه اینا داشتن هم همین تاریخه؟

سعیده
شهریور ۵, ۱۴۰۲ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

خیلی ممنون انشاالله خیره ، ففط دانشگاه هایی که مصاحبه داشتن هم همین تاریخه یا دیر تره ؟

نعیم
شهریور ۴, ۱۴۰۲ ۲:۳۳ ب٫ظ

سلام
نتایج کی میاد مردیم از انتظار

ابوالفضل
شهریور ۴, ۱۴۰۲ ۹:۱۴ ق٫ظ

وقت بخیر با رتبه ۱۰۲۵ ساخت وتولید امکان قبولی دانشگاه قم یا کاشان رو دارم؟

امیر
شهریور ۴, ۱۴۰۲ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  ابوالفضل

سلام وقت بخیر ارشد؟

ابوالفضل
شهریور ۴, ۱۴۰۲ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

بله ارشد ساخت و تولید

مهدی
شهریور ۲, ۱۴۰۲ ۲:۳۱ ب٫ظ

سلام بارتبه ۲۰۰۰۰روانشناسی روزانه میشه قبول بشی؟

سعیدی
شهریور ۱, ۱۴۰۲ ۸:۰۷ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
ببخشید با رتبه۲۸۰ ارشد عربی دانشگاه شهید چمران چقد احتمال قبولی هست؟ باتشکر

فاطمه
شهریور ۱, ۱۴۰۲ ۱:۳۳ ب٫ظ

تو رشته هنر ساختم رتبه ۴۰۹ آوردم باز مازندران شانشی دارم روزانه یا شبانه؟

فاطمه
شهریور ۱, ۱۴۰۲ ۱:۳۱ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر من رتبه ۱۱۰۰ تئوری و آزمون عملی متوسط دادم تو رشته ارشد معماری شانس قبولی تو دانشگاه روزانه یا شبانه مازندران بابلسر دارم؟؟

بهار
مرداد ۲۸, ۱۴۰۲ ۵:۵۳ ق٫ظ

سلام
میدونم دهه اول شهریور نتایج نهایی ارشد میاد اما دلم میخواد باز هم بپرسم نتایج کی میاد آخه؟ عمرمون تو انتظار گذشت

داود
مرداد ۳۱, ۱۴۰۲ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

دهه اول شهریور

Mr_Sina_abd
شهریور ۳, ۱۴۰۲ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

😅😅😅😅دقیقا

عاطفه
شهریور ۶, ۱۴۰۲ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

وای دقیقا منم از بس هر روز بلند میشم و سایت رو چک میکنم دیگه دیونه شدم

Hesamy
مرداد ۲۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
لطفا میشه بگید من بار تبه ۱۳۰۰ رشته مشاوره امکان قبولی دانشگاه آزاد رو دارم یا نه؟

زهرا
مرداد ۲۳, ۱۴۰۲ ۹:۴۷ ب٫ظ

تهران منظورمه

زهرا
مرداد ۲۳, ۱۴۰۲ ۹:۴۵ ب٫ظ

سلام با رتبه ۵۰۰و خرده ای توانبخشی شناختی پردیس بهشتی و غیر انتفاعی امکان قبولی دارم؟

علی
مرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۹:۵۶ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر می خواستم بدونم به نظر شما با رتبه ۱۷هزار مقطع ارشد گرایش حقوق جزا دانشگاه آزاد قبول میشم یا نه حدودا ۴۰تا شهر انتخاب کردم به نظر شما ممکن هیچکدوم قبول نشم؟؟؟

هستی
مرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۸:۴۲ ب٫ظ

با سلام

رتبه ۱۳۰۰ با سهمیه ۵% (گرایش هوش) امکان قبولی در دانشگاه های تهران هست؟ شبانه ها و پردیس ها و غیرانتفاعی ها هم انتخاب شدند

محمد محمدی
شهریور ۳, ۱۴۰۲ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  هستی

عمرا

محمد
شهریور ۵, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد محمدی

وقتی نمیدونی چرا نظر الکی میدی! با این رتبه احتمال قبولی غیرانتفاعی و پردیس ۱۰۰% هستش.

محمد
مرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۱:۰۰ ق٫ظ

سلام مهسا خانوم وقت بخیر
با رتبه ۱۷ معدن گرایش فرآوری آیا احتمال قبولی در دانشگاه امیرکبیر یا تهران روزانه را دارم؟

محمد محمدی
شهریور ۳, ۱۴۰۲ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خیر

ناشناس
مرداد ۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

سلام، وقتتون بخیر
با رتبه کشوری ۳۹۸ و رتبه ۵۴ سهمیه ۵ درصدی در رشته مهندسی عمران، احتمال قبولیم در رشته مدیریت منابع آب و مهندسی محیط زیست در یکی از سه دانشگاه تهران، شریف و امیرکبیر چقدره؟
با تشکر از پاسخگویی شما

محمد محمدی
شهریور ۳, ۱۴۰۲ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

به هیج عنوان

فریال
مرداد ۵, ۱۴۰۲ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

رتبۀ در سهمیۀ آزاد مهمه یا بدون سهمیه؟؟؟

باقری
مرداد ۳, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

سلام ببخشید با رتبه ۳۵۰۰ارشد عمران امکان قبولی در پردیسا و آزادای تهران دارم ؟

محمد محمدی
شهریور ۳, ۱۴۰۲ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  باقری

نه

مریم.
تیر ۳۰, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۴ ب٫ظ

با رتبه ۱۳۱ MBA کجا قبول میشم؟

مهسا
تیر ۳۱, ۱۴۰۲ ۲:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  مریم.

سلام
برای روزانه های تهران هم شانس دارید بستکی به انتخاب رشته رقباتون داره. برای شهرستان ها هم که شانستون زیاده

مرتضی
تیر ۲۷, ۱۴۰۲ ۴:۲۸ ب٫ظ

سلام،وقتتون بخیر باشه
رتبه ی ۱۴۵ ارشد اقتصاد،شبانه دانشگاه تهران ان شالله قبول میشم؟

مهسا
تیر ۳۱, ۱۴۰۲ ۲:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  مرتضی

سلام
احتمالش هست که قبول بشید شبانه تهران رو اما بازم به انتخاب رشته رقباتونم بستگی داره.
امیدوارم بتونید قبولی دلخواهتونو به دست بیارید.

محمد ۴۰۲
تیر ۲۵, ۱۴۰۲ ۷:۰۱ ب٫ظ

با سلام و وقت بخیر
ببخشید با وجود مجاز نشدن در رشته های حسابداری کنکور کارشناسی ارشد و مجاز شدن در رشته های دانشگاه آزاد ، آیا امکان قبولی در دانشگاه های دولتی از طریق رتبه اولی های دانشگاه هست ؟؟؟

مهسا
تیر ۳۱, ۱۴۰۲ ۲:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد ۴۰۲

سلام
منظورتون پذیرش بدون کنکور استعداد درخشانه؟
اگه شرایطشو دارید میتونید تو فراخوان دانشگاه ها شرکت کنید.
کلا فرایندش جدا از کنکوره

معین
تیر ۱۷, ۱۴۰۲ ۳:۲۴ ب٫ظ

سلام ایا با رتبه ۶۴۸میشه یکی از گرایشهای مهندسی نقشه برداری قبول شد یا ن

مهسا
تیر ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  معین

سلام
برای غیرانتفاعی های شهرستان های کوچیک ممکنه شانس قبولی داشته باشید. برای آزاد شهرستان ها هم شانس دارید.

ناصر سالار
تیر ۱۷, ۱۴۰۲ ۱:۵۷ ب٫ظ

سلام و ووقت بخیر با رتبه ۱۰۸ احنمال قبولی در رشته جغرافیای سیاسی روزانه،نوبت دوم دانشگاههای تهران هست؟

مهسا
تیر ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناصر سالار

سلام
برای شبانه ها شانستون خوبه. البته که بازم به انتخاب رشته رقباتون بستگی داره.

alii
تیر ۱۷, ۱۴۰۲ ۸:۳۰ ق٫ظ

سلام وقت بخیر. با رتبه ۲۸ میشه بیم سنجی بهشتی قبول شد؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

مهسا
تیر ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  alii

سلام
بله شانس قبولی در دانشگاه بهشتی رو دارید. البته تا حدی بستگی به انتخاب رشته رقبا هم داره ولی در مجموع شانستون زیاده

محمد
تیر ۸, ۱۴۰۲ ۴:۵۸ ب٫ظ

سلام
با رتبه ۴۲۰۰ برای ارشد عمران شانس قبولی در روزانه و شبانه تهران را دارم؟

مهسا
تیر ۱۰, ۱۴۰۲ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
برای دانشگاه های تهران چون رقابت زیاده بعیده برای روزانه و شبانه شانس داشته باشید. برای دوره پردیس ممکنه شانس داشته باشید.

زهرا
خرداد ۳۱, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

سلام
میخواستم بدونم با رتبه ۱۵۶، آموزش زبان انگلیسی روزانه تبریز میتونم قبول شم؟

مهسا
تیر ۱۰, ۱۴۰۲ ۲:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
احتمالش هست که قبول بشید ولی بازم بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره.

علیرضا
خرداد ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

سلام با رتبه ۶۹۴ ژنتیک از ارشد غیرانتفاعی قبولم ؟

مهسا
تیر ۱۰, ۱۴۰۲ ۲:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام
اگه منظورتون ژنتیک زیرمجموعه ارشد زیست سلولی مولکولیه و اگه رتبه تون در سهمیه ازاده، بله شانس قبولی دارید. البته بیشتر برای غیرانتفاعی شهرستان ها. بازم بستگی به انتخاب رشته رقباتونم داره

نوشین
خرداد ۲۸, ۱۴۰۲ ۳:۲۱ ب٫ظ

سلام من میخواستم کد انتخاب رشته ازادو از روی کارنامم بردارم ولی لینک کارنامه ارشدو برام نمباره الان من باید چیکار کنم

نوید
خرداد ۲۷, ۱۴۰۲ ۱:۲۳ ق٫ظ

سلام
با رتبه ۴۵ برق کد ضریب ۴ (مخابرات سیستم) و سهمیه آزاد کدام دانشگاه شانس بیشتری دارم؟
ممنون

وحید
تیر ۱, ۱۴۰۲ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  نوید

سیستم شریف شانس کمی دارید، ولی بقیه ( سیستم تهران، رمز شریف و…) رو میارید

فاطمه
خرداد ۱۹, ۱۴۰۲ ۷:۵۱ ق٫ظ

سلام
میخواستم بدونم با رتبه ۱۴ چه گرایش هایی از رشته صنایع غذایی تهران را میتونم بیارم ؟
تشکر

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ ۲:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
این موضوع کاملا به انتخاب رشته رقباتون بستگی داره. بنابراین شما حتما برای از دست ندادن شانس قبولی همه گرایش ها رو انتخاب کنید و پیشنهاد میکنم روزانه شهرستان ها رو هم بزنید. چون بخشی از ظرفیت دفترچه برای سهمیه است.

مهدی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۲ ۰:۵۵ ق٫ظ

با سلام.
ببخشید با رتبه ۶۹ برق در سهمیه آزاد (کد ضریب ۱) مدار مجتمع شریف قبول خواهم شد؟
با تشکر.

وحید
خرداد ۱۸, ۱۴۰۲ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

شانس خوبی دارید؛ مدار مجتمع نسبت به گرایش های دیجیتال و افزاره ها معمولا محبوبیت کمتری داره

محمد
خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۲:۵۰ ب٫ظ

سلام مهسا خانم بنظرتون با رتبه ۴۳۳ روزانه چمران اهواز قبول میشم؟

مهسا
خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

پایین تر پاسختون داده شد.
موفق باشید

محمد
خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۰:۴۰ ق٫ظ

سلام با رتبه ۴۳۳ مدیریت صنعتی روزانه چمران اهواز قبول میشم؟

محمد
خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۰:۳۸ ق٫ظ

سلام.با رتبه ۴۳۳ مدیریت صنعتی چمران اهواز قیول میشم؟

مهسا
خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
بله احتمالش هست که روزانه چمران قبول بشید
اما پیشنهادم اینه که خودتون رو محدود به این انتخاب نکنید و جاهای مختلفی رو در فرم انتخاب رشته وارد کنید تا شانس قبولی رو از دست ندید. چون قبولی شما به انتخاب رشته رقباتون هم خیلی بستگی داره

محمد
خرداد ۱۸, ۱۴۰۲ ۲:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

متاسفانه جز استان خوزستان نمیتونم جایی دیگه بزنم چون شاغلم.

سیامک
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۹:۲۵ ق٫ظ

سلام وقت بخیر…با رتبه ۴۴۱ برای ارشد عمران گرایش ژئوتکنیک شانس قبولی در روزانه علم و صنعت رو دارم؟ممنون

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۲:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  سیامک

سلام
خیلی لب مرزید. برای بهشتی شانستون بهتره و البته که برای روزانه همه شهرستان ها شانس دارید. البته حتمل علم و صنعت رو هم انتخاب کنید. با توجه به انتخاب رشته بقیه ممکنه شانس داشته باشید

محمد
خرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر‌.به نظرتون با رتبه۸ با سهمیه و۴۹ بدون سهمیه امکان قبولی رشته روابط بین الملل تو دانشگاهای تهران بهشتی تربیت مدرس علامه هست؟کدوم دانشگاه امکان قبولی بیشتری هست؟

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۲:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
سهمیه تون چیه؟ ۵ درصد یا ۲۵ درصد؟

محمد
خرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر‌.به نظرتون با رتبه۸ با سهمیه و۴۹ بدون سهمیه امکان تو دانشگاهای تهران بهشتی تربیت مدرس علامه هست؟کدوم دانشگاه امکان قبولی بیشتری هست؟

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
لطفا رشته تون رو بگید و این که چه سهمیه ای دارید تا بتونم راهنمایی تون کنم

سعیده
شهریور ۴, ۱۴۰۲ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

👌👌

بهار
خرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۳:۵۶ ب٫ظ

سلام
به نظرتون پردیس خودگردان دانشگاه تهران ارزش داره برم؟ با وجودی که میشه غیرانتفاعی تهران و روزانه های شهرستان قبول شد؟
آخه من قبلا روزانه سمنان زبانشناسی همگانی قبول شدم ثبت نام کردم اواسط ترم انصراف دادم که تکمیل ظرفیت شرکت کنم اما اون سال تکمیل ظرفیت اعلام نشد و ….
روزانه تهران انتخاب نمیکنم میگم شاید نشه
میخوام مشورت کنم بهتر تصمیم بگیرم
ممنون

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۲:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

سلام
روزانه و شبانه تهران رو هم بزنید. ضرری که نداره.
اما درمورد پردیس، نسبت به غیرانتفاعی که گزینه بهتریه پردیس. البته خب شهریه شم معمولا بیشتره.
درمورد پردیس یا روزانه شهرستان هم باید خودتون ببینید هدفتون از مدرک ارشد چیه، میخواید ادامه تحصیل بدید یا نه و براتون مهمه دانشگاه های تهران درس بخونید یا نه و …

بهار
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام
اتفاقا بخاطر قصد ادامه تحصیل فکر میکردم روزانه شهرستان بهتر از پردیس و غیرانتفاعی باشه اصلا به تهران و شهرستان بودنش فکر نمیکردم، فکر میکردم روزانه بودن یه ویژگی مثبت برای مقطع دکتری هست. باشه پس یه جا به جایی میکنم توی انتخاب هام. ممنونم خیلی لطف کردید پیامم رو جواب دادید.

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

سلام
فکر کنم سوتفاهم شده. من نگفتم پردیس بهتره. اتفاق برای قبولی در دوره دکتری بهتره روزانه بخونید.
اما پردیس مثلا ظرفیت کار کردن با اساتید دانشگاههای تهران رو داره.

بهار
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام خانم مهسا عزیز. خیلی ممنونم که با دقت پیام ها رو میخونید و راهنمایی میکنید. من قبلا سمنان روزانه قبول شدم اواسط ترم اول انصراف دادم برای همین فکر میکنم فقط تهران انتخاب کنم. نگران نباشید متوجه منظورتون شدم خیلی لطف کردید ازت ممنونم

بهار
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

و یه چیزی که تو دلم هست بگم راستش میترسم پردیس خودگردان دانشگاه تهران برم بقیه تافل و آیلتس داشته باشم من ندارم. بیشتر به این خاطر وگرنه خب دانشگاه تهران حتما گزینه بهتری هست

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

نه اصلا و ابدا این طور نیستا. نگران این مورد نباشید. خیلیا با سطح زبان معمولی پردیس دانشگاه تهران درس میخونن.

بهار
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

مکالمه ام خوب هست اما چون مدرک آیلتس ندارم ته دلم میترسیدم اما سعی میکنم به این حس غلبه کنم. خوشحالم در این سایت با شما آشنا شدم. امیدوارم سربلند و سرافراز باشید.

زندگی
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۳:۵۱ ب٫ظ

میشه دلیل اینکه نتیجه آزمون من نمیاد چیه

بهار
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

سلام
من موقع کنکور فقط سوالات آموزش زبان انگلیسی رو پاسخ دادم. اما بعد امتحان پشیمون شدم دلم میخواد رشته لیسانسم رو ارشد بخونم ادبیات انگلیسی. اما الان که کارنامه امده نوشته محاز هستید( قسمت آموزش هم روزانه هم آزاد مجاز)، ( قسمت ادبیات نوشته غیرمجاز) با توجه به واژه ی کلی مجاز هستید میتونم ادبیات که غیرمجاز نوشته رو هم انتخاب کنم فقط احتمال قبولیم کمه میشه یا اصلا اجازه انتخاب ندارم؟
ممنون

سعید
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

در بخش ادبیات که غیر مجاز شدید انتخاب رشته هم نمیتونید بکنید

بهار
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

متاسفانه همینطوره
چند روزه دارم سعی میکنم از بعد مثبت به رشته آموزش نگاه کنم تا علاقه ام به ادبیات کم بشه
ممنون که جواب دادید

فاطیما
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

سلام وقت بخیر هنوز نتیجه ارشد نتونستم ببینم ارور میده لطفا راهنمایی کنید 🙏

بهار
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

سلام
دوستان لطفا اگر جواب سوال من رو میدونید میشه بهم بگید چیکار کنم. من موقع امتحان آموزش زبان انگلیسی شرکت کردم مجاز هستید نوشته هم روزانه هم آزاد _ سوالات ادبیات و مترجمی رو خالی دادم الان نوشته عیر مجاز اما من دلم میخواد رشته خودم ادبیات انگلیسی رو ارشد بخونم. پشیمونم آموزش شرکت کردم. بطور کلی نوشته “مجاز هستید” ، آموزش هم روزانه هم آزاد مجاز هستم اما مترجمی و ادبیات نوشته غیر مجاز. با توجه به مجاز بودنم میتونم با وجود غیرمجاز بودن قسمت ادبیات اما موقع انتخاب رشته ادبیاتم انتخاب کنم؟ …..دلم میخواد ادبیات بخونم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

فاطی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

نه عزیزم نمیتونید، برای هر گرایش جلوی خودش نوشته مجاز و غیر مجاز بودن اون گرایش رو و ربطی به بقیش نداره

بهار
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۶:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  فاطی

سلام
بله درسته
خیلی ممنون از اینکه جواب دادید

girl
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۹:۱۶ ب٫ظ

نتایج اوووووووومد منم قبول شدم:))))))

ز
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۸:۰۰ ب٫ظ

https://register1.sanjesh.org/nrgarshad402/Workbook/ApplicantWorkbook دوستان با این لینک میتونید نتایج و ببینید تا ارور نداده

نازنین
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۵:۱۷ ب٫ظ

سلام واقعا خسته شدیم دیگ استرسم داریم ازی طرف بقیه امتحانامونم هستن زودتر تکلیفمون مشخص شه

امیر
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۴:۴۷ ب٫ظ

سلام
نظرات را در پایین خواندم و بعضی هاشونم جواب دادم و اما حرفم :
دارند به شما ظلم می کنند با عدم اطلاع رسانی درست در مورد دانشگاه ها، عدم اعلام نتایج مراحلی به موقع و بالاترش، عدم کار در رشته های تحصیلی برای محصلین موفق آن رشته ها،
آن وقت شما در برابرشون پخش و پراکنده این و هیچ اتحادی بر علیه شان ندارید بدونید اونا متحد و منسجم هستند در ظلم به شما و شما تنها در برابر اونا ، تا وقتی که اتحادی نداشته باشید بر علیه اونا، اونا همچنان به شما ظلم می کنند
دو گروه نمی گذارند این اتحاد صورت بگیره، اول داوطلبینی که واقعا نمی دونند داره چه ظلمی بهتون میشه که اونا را باید آگاه کرد، دوم افرادی از خودشون که بین شما ها هستند که اونا را باید با اتحاد همتون در اقلیت و تحت شعاع قرار بدین
اما تا وقتی که پخش و پلا باشین و تنها و پراکنده باشین بازم ظلم میشه بهتون

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۴:۴۱ ب٫ظ

دست اخر این رو بگم
https://register1.sanjesh.org/nrgarshad402/
این لینک اصلی کنکور ۱۴۰۲ هست و صبح فعال بود ولی الان ارور ۴۰۴ میده، دوستانی که شبکه بلد هستند میدونند برای چیه.

ناشناس
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۳:۰۵ ب٫ظ

به حرفی که خوتون زدین حداقل پایبند باشین، این بی احترامی کامل به داوطلبان کنکور و جوانان کشوره که برخلاف قانون، کنکور رو زودتر از موعدش برگزار کردید، ۳ ماه تمامه که منتظر اعلام نتایجیم، گفتین قطعا” تا قبل از ۱۰ خرداد نتایجو اعلام می کنیم، حتی دریغ از یک اطلاعیه ساده تو سایت سازمان سنجش،
اگه نتایجو امروز اعلام نکنین میایم جلوی سازمان سنجش اعتراض می کنیم، تو تمام شبکه های اجتماعی هم موضوع رو تگ و منشن می کنیم تا دنیا بفهمه شما دارین چکار با ماها می کنید.

مهدی
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۲:۵۲ ب٫ظ

همه به نحوه اعلام نتایج معترضن اما همیشه یکی پیدا میشه که از شرایط راضیه.اول گفتن نیمه دوم خرداد بعد گفتن نیمه اول ،بعد هم گفتن تا ده خرداد،درستش این هست تو همون دفترچه روز دقیق اعلام نتایج ذکر بشه نه اینکه چندبار جابه جا بشه،نحوه برگزاری ازمون و جابه جایی ازمون نسبت به چند سال گذشته و فروش سوالات و انواع تقلب هم که بماند اما بعضی جماعت همیشه راضین

امیر
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۶:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اونایی که راضین به احتمال زیاد ایرانی نیستن،

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اولا نتایج که اومدند، ثانیا گفته بودند دهه دوم خرداد، ثالثا الان ناراحت هستید زودتر دادند؟ رابعا جابجایی برای همه هست و شرایط همه یکسانه، خامسا فروش سوالات دیگه چه مزخرفی بود! بعد میگم ضبط صوت طوطی فضای مجازی هستید ناراحت هم میشید. رتبه های همتون هم که احتمالا داغونه

Parmis
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱:۱۶ ب٫ظ

واقعا شرم آوره! قطعا این همه تاخیر بو داره! شماها فقط آزار دادن بلدین…جوونیمون ازمون گرفتین…داغونمون کردین…خدا ازتون نگذره……چقدر باید سایت واسه نتایج بالا بیاریم؟؟؟؟؟؟؟؟

علی
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Parmis

دیگ در این حد ناراحتی نداره….

امیر
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

۳ماه الکی منتظر بودن قطعا ناراحتی داره

امیر
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

لطفا جوابی را که به آقای وحید در پایین دادم بخوانید، اگه شما هم در پایان با تمام حرف هایی که در پایین در جواب وحید زدم، مثل وحید فکر می کنید و میگین ناراحتی نداره، پس قطعا خودتون هم مثل مسئولان سازمان سنجش ظالمین.

Parmis
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خیلی ناراحتی هم داره…چون کلی وقت رفته …کلی برنامه ها بهم ریخته….واقعا استرس رو همه فعالیتا هم تاثیر گذاشته

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Parmis

والا تاخیری نبوده، اول گفتند دهه دوم خرداد و الان هم گفتند تا ۱۰ خرداد و امروز هم ۸ خرداد هست، پس تاخیری نداشتند و فعلا حرفشون کذب نبوده

ملیکا
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

مشکل اینجاست که نباید اصلا تا ۱۰ خرداد طول بکشه .
اینقدر فهمیدنش سخته؟؟؟؟
۳ ماه زمان فقط برای نتایج اولیه؟؟
۳ماه برای نتایج نهایی؟؟؟
۶ ماه بین زمین و هوا معلق موندن خیلی نرماله برای شما؟؟؟

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ملیکا

شما اگه با این مساله مشکل داشتید، همون زمانی که ثبت نام کنکور کردید که میشه پاییز ۱۴۰۱ اعتراضتون رو اعلام میکردید چون از همون موقع گفته بودند نتایج اولیه خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام میشه. اون ۶ ماه بین زمین و هوا معلق موندن هم زیادی فیلم هندی بود. بعد کنکور میتونید کلید رو چک کلید و با مقایسه با نتایج سال های قبل یک برآورد حدودی داشته باشید؛ نتایج اولیه هم که وقتی اعلام شدند تقریبا میدونید کجاها شانس قبولی دارید.

ملیکا
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

من موندم شما کلا چطوری با این آیکیو ارشد میخوایید بخونید .!!!
مگه هر سال نسبت درصدا مثل هم دیگس که من برآورد حدودی بکنم؟؟؟؟
ما درسی داشتیم تو کنکورمون که ۵۰ درصد سوالاتش کلا غلط بود و جواب نداشت!!!!
در صورتی که سالای قبل کف درصدی که ازش میزدن ۷۰ درصد بوده !!
بعد من الان چطوری رتبمو تخمین با توجه به سالای قبل؟؟؟؟؟
همینجوری فقط میگید تا بره!!!!!!

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ملیکا

متاسفانه سایت کامنت من به شما رو منتشر نکرده؛ فقط خلاصه بگم
۱- کسی که «کارشناسی» شریف بوده قطعا آیکیوش از شما با این نحوه اباطیل نویسی بیشتره.
۲- هیچ وقت توی کنکورهای ۱۰ سال اخیر، هیچ درسی ۵۰ درصد سوالاتش غلط نبوده اند، نهایتا تک و توک غلط پیدا میشه که یا حذف میشند یا دو گزینه ای.
۳- هیچ رشته ای وجود نداره که «کف» درصدی که ازش میزنن ۷۰ باشه و این یکی از بزرگترین اباطیلی بود که اخیرا شنیدم.
۴- قانون اعداد بزرگ رو بخونید، البته قریب به یقین نمیفهمید.
۵- درصدها و رشتتون رو بگید تا نهایتا با ۱۰ درصد خطا رتبتون رو همین الان بگم، تا واقعا آیکیوی پایین رو بفهمید

ملیکا
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

اینجا دفترِ یادداشت های انگیزشی و جذب نیست که آرزوهاتون مینویسید!!

اینجا اکثرا افراد تحصیل و فرهیخته بازدید و فعالیت دارن و قطعا اصلا به حرفای بی پایه اساس شما توجهی نمیکنن.
پس لطفا این دفاعیات و تبلیغ های پوچ و واهی و توخالی رو در میان افراد سطح پایین و بی سواد تز خودتون ارائه بدید بلکه تونستید چند تا یار جمع کنید .

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ملیکا

یکی بدون مدرک ادعا کرده که یک سال، ۵۰ درصد سوالات درسی غلط بوده، همون شخص گفته «کف» درصدهای یک درسی ۷۰درصد بوده!! بعد همون فرد به یکی دیگه که گفته حرفات غلطه میگه حرفات بی پایه و اساس هستند ( جمله بندی خوبی هم ندارید ). تبلیغ پوچ و واهی چیه دیگه؟! گفتم رشته و درصدهاتون، مطابق با همین کلید اولیه رو بگید تا رتبتون رو با نهایت ۱۰ درصد خطا بگم که طبیعتا وقتی نتایج میان، میفهمید درست گفتم یا نه، این چه تبلیغی محسوب میشه؟!
اگه درصدها و رشتتون رو نمیگید که بحث با آدمی مثل شما فایده نداره.

ملیکا
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

من شما رو در حد سیکل هم به رسمیت نمیشناسم که براتون رشته و درصدامو بگم
چی فکر کردید راجع به خودتون اقای دانشجوی شریف؟؟؟😂😂😂😂

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ملیکا

چون قافیه تنگ آید / شاعر به جفنگ آید

ملیکا
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

راستی چند تا درصد ۱۰۰ میخوایی از هر رشته ای و هر درسی؟؟؟

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ملیکا

خانم جان شما نیاز به اکابر دارید اونم توی مدارس استثنایی؛ چون تفاوت «کف» درصد رو با «سقف» درصد نمیدونی

امیر
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ملیکا

سلام
این شخص یا واقعا شناختی از شرایط ندارد
یا خودشون هم یکی از اونا هستند.

ارشدی
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

هر دو مورد صحیح است

ارشدی
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

من چند نفررو میشناسم تو رشته های مختلف با کلیدهای اشتباه سازمان سنجش
یک درس رو ۱۰۰ درصد زدن
بعد این آقا میگه کف ۷۰ درصد تو هیچ درسی نداریم

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارشدی

به به یک اکابری دیگه که فرق «کف» رو با «سقف» نمیدونه! بعد میگه کلید های نهایی سازمان سنجش ( که اساتید برجسته خود اون رشته تهیه کردند ) اشتباه است!

مهدی
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

دوست عزیز چند سالته؟مطمئنی کنکور ارشد شرکت کردی؟از زمان ازمون کنکور و اعلام نتایج و کل پروسه پر از ایراد و مشکل هست، ده هزار نفر نامه امضا کردن برای تعویق کنکور،به اعتراضشون رسیدگی شد؟بعضی کلا نمیفهمن دست خودشون نیست

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

کامنتی دیگر از یک همسان ملیکا. البته انسانی که کنکور بسیار ساده کارشناسی ارشد رو، توی هر رشته ای، نمیتونه توی مدت کوتاهی جمع کنه، انتظار ضریب هوشی بالایی ازش نمیره. شما هم تقریبا مطمئن هستم سطح درسی پایینی دارید و توی زندگیتون کار خاصی رو به درستی انجام ندادید اما همش غر میزنید. البته در دوران منوتو و اینستاگرام و از این قبیل رسانه های سطح پایین، غر زدن مد شده و دیدن آدم های سطح پایینی که برای هم نوشابه باز میکنند هم مساله ای عادیه.

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

در ضمن کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، ۴۷۰ هزار شرکت کننده داشته که ده هزار امضا، که معلوم هم نیست چه تعدادی واقعا داوطلب بودند و چه تعدادی امضای تکراری داشتیم، میشه ۲ درصد کل شرکت کنندگان!

مهدی
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

کسی که از شرایط موجود راضیه ضریب هوشیش مشخصه،نتایج کنکور جواب میاد خواستی بیا اینجا رتبه هامون رو بگذاریم البته با مدرک

ملیکا
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

بنظرم زیادی داریم جدی میگیریم این کاربر معلوم الحال رو .
در حدی نیستند که بخوایین براشون مدرک رو کنید.

ملیکا
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

خیلی لِوِل پایین تر از این حرفان 😂

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

استاد نتایج اومدند؛ گفتید رتبه هامون رو بگذاریم

مهدی
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

بله حتما،رشته mba رتبه ۱۱۷
با مدرک البته ،اگر ادمین لطف کنه و ایمیل رو تایید کنه عکس از صفحه نتایج سنجش بفرست

وحید
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

۴۳ مدیریت (۱۱۴۲)

مهدی
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

رشتت انسانیه انقدر ادعا داری؟ با این سطح شعور همچین رتبه ای بعیده، ولی چون رشتت انسانی میسپرمت به امان خدا

وحید
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

اولا شریف توی کارشناسی اصلا انسانی نداره و فقط توی تحصیلات تکمیلی چندتا رشته ی علوم انسانی داره و رشته کارشناسی من هم مهندسی مواد و متالورژی بوده، ثانیا کودن جان همین MBA (1148) که کنکور دادی زیرمجموعه انسانی هست؛ کلا دو رقم ۱۱ برای رشته های علوم انسانیه!

مهدی
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

بچه های فنی مهندسی به علت پایه ریاضی قوی غیر ممکن هست برن ارشد مدیریت شرکت کنن و همین mba شرکت میکنن، نامگذاری دلیل بر محتوا نیست و هم موارد امتحانی کنکور هم دروس رشته mba پیش نیازش دروس ریاضی هست که غیرممکنه در علوم انسانی تدریس بشه

وحید
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

(بچه های فنی مهندسی به علت پایه ریاضی قوی «غیر ممکن» …) نمونه ای از خود بچه های دانشکده خودمون که البته از نظر استاد «غیر ممکن» هست!
https://spri.sharif.ir/scholars/faeze-atefinia1
بیشتر از این حیثیتت رو نبرم، به سلامت

مهدی
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

من تعریف سایت دانشگاه خیالی خودت رو گذاشتم حیثیت داشتی که از سیستم طرفداری نمیکردی

مهدی
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

ادمین جان لطف میکنه همه کامنت های من رو سانسور میکنه، ولی دوست من شما کارشناسی فنی مهندسی شریف خوندی؟ 😂

وحید
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

کامنت بلد نیست بخونه حرف مفت هم میزنه! (اولا شریف توی «کارشناسی» اصلا انسانی نداره و فقط توی «تحصیلات تکمیلی» چندتا رشته ی علوم انسانی داره.) مجیدجان میدونی تحصیلات تکمیلی چیه که؟
مرزهای عقب افتادگی رو تو از اون یکی که فرق کف و سقف رو نمیدونست هم بیشتر جابجا کردی

مهدی
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

عشق میکنی برای خودت، کامنت هات رو میزاری و هر چی لیاقت خودته میگی، برو پسر جون برو مدرکت از دانشگاه تورقوزاباد رو بغل کن که فقط تو اسن سیستک تو و امثتل تو میرن دانشگاه

مهدی
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف اولین دانشکده وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با هدف آموزش علوم مدیریت و اقتصاد با رویکردی نو و متفاوت از سایر مراکز آموزشی و تحصیلی، در سال ۱۳۷۸ شمسی تأسیس شد. احساس نیاز مبرم سازمان‌های مختلف کشور به افرادی که علاوه بر دانش کاربردی خود در رشته‌های فنی و مهندسی، نیاز به فراگیری دانش مدیریت دارند و خلأئی که توسط مدیران رده بالا و رده‌های میانی حس می‌شد، انگیزه اصلی برای ایجاد رشته MBA در این دانشگاه گردید. از طرف دیگر، پیچیدگی زیاد مسائل اقتصادی کشور و ضرورت استفاده از دانش روز اقتصاد در سیاستگذاری و ترسیم چشم‌اندازهای آتی، موجب راه‌اندازی رشته علوم اقتصادی و مهندسی سیستم‌های اقتصادی اجتماعی در گرایش اقتصاد در این دانشکده گردید.
اینم فلسفه پیدایش دانشکده مدیریت دانشگاه خودتونه😂 شریففففف

امیر
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

در حمایت از خانمی با نام ملیکا و خطاب به آقای وحید :
سلام
واقعا ۶ ماه روی زمین ماندن و حرف ملیکا خانم کاملا درسته حتی اگه تخمین رتبه هم بزنی و انتخاب رشته ی سالهای قبل را هم ببینی، باز هم ۶ ماه توی هوا موندن، سازمان سنجش وظیفش ظرف یک هفته نهایتا نتایج اولیه را اعلام کنه و ظرف یک هفته هم نتایج نهایی را اعلام کنه، در کشور های دیگر اگر کنکوری باشد، اینقدر سریع نتایج می آید،مثل قلمچی که در ایران نتایجش را یک روزه می دهد، به قول ملیکا خانم و خیلی های دیگر آپلو که نمی خواهند هوا کنند اینقدر طولش می دهند، اینا فقط می خواهند نسل ایرانی را اذیت کنند،
اگه واقعا ایرانی هستید و اینا را نمی دونستید، الان که آگاهی دادم بهتون، شما هم به بقیه ی معترضین بپیوندید، و اگر روی حرفاتون پافشاری می کنید پس قطعا شما هم یه ظالمی هستید به مردم ایران مثل مسئولان سازمان سنجش.

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

متاسفانه امثال شما به شدت ناآگاه هستند درحالی که شدیدا ادعای آگاهی دارند که بخش عمده اون ناشی از ابتذال فضای مجازی و ماهواره است. سازمان سنجش آزمون آزمایشی سنجش رو برای کنکور سراسری برگزار میکنه و نتایج خام، که در عمل فاقد اهمیت هستند، را عینا مثل قلمچی و گزینه دو و… ظرف دو سه روز اعلام میکنه و اصولا خوندن پاسخنامه کار سختی نیست. اما کنکورها چون دارای اهمیت هستند و سعی بر اینه که حتی المقدور خطای کمتری داشته باشیم، نیاز به بررسی بیشتری دارند. اول که پاسخنامه ها باید تماما به قرنطینه سازمان سنجش توی کرج برند. دوم کلید اولیه منتشر میشه و مدتی وقت برای اعتراض به اون کلیدها درنظر گرفته میشه. سوم اساتید طراح، کلیدها رو باز بررسی میکنند و به اعتراضات رسیدگی میکنند و کلید اصلی ارائه میشه که بعضا، تک و توکی با کلید اولیه اختلاف داره. چهارم اینکه بنابردلایلی، از یکسری ارگان ها بارها استعلام به عمل میاد تا ببینند طرف اصلا شرایط عمومی رو داره یا نه ( مثلا دین غیرقانونی داره ). پنجم اینکه دانشگاه ها باید ظرفیت ها و شرایطشون رو اعلام کنند که این هم طبیعتا طول میکشه و یکی دوتا دانشگاه هم نداریم؛ و دست آخر،… ادامه نظر»

مهدی
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۶:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

لطفا دیگه پای ماهواره رو وسط نیار که معلوم میشه اهل د…..هستی.

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اتفاقا دقیقا باید پای ماهواره و فضای مجازی رو وسط آورد، چون شما نقش ضبط صوت اونارو دارید

ملیکا
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

خیلی ممنونم دوست عزیز
امثال اون آقا هیچ درکی از شرایط داوطلبین ندارند .
ایشون ادعا دارند که دانشجوی دانشگاه شریف هستند
ولی امکان نداره جوان ایرانی باشی و بدون پشتوانه و حمایت سازمانی به جایگاهی رسیده باشی اما نتونی مشکلات هم رده های خودت رو بفهمی!!!

ایشون حتی نمیتونن کوچیک ترین درکی از غیر استاندارد بودن سوالات کنکور داشته باشن براشون اینقدر عجیبه که ۲ صفحه عریضه بی پایه اساس نوشتن در جواب من !!!
قطعا نمیشه ازشون انتظار فهم موضاعات پیچیده تری رو داشت!!!

به امید موفقیت روز افزون برای شما و همه داوطلبین کنکور ارشد

امیر
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ملیکا

متشکرم
بالاخره دشمن و ناآگاه هر دو وجود داره در جمع

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ملیکا

شما اگه میخواید بدونید بنده دانشجوی شریف هستم یا نه، ایمیل بگذارید، قرار بگذاریم تشریف بیارید دانشگاه هم بنده رو ببینید، هم کارت دانشجویی رو، پورتال رو هم خواستید نشونتون میدم. در ضمن کسی که فرق کف و سقف رو نمیدونه بعید میدونم شایسته اظهار نظر درباره ی سوالات سازمان سنجشی باشه که توسط بهترین اساتید اون رشته طراحی میشند

محمد رضا
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

بله اصلا موردی نداره چون من الان ۳ ماه منتظرم ببینم دانشگاه قبول میشم یا باید دفترچه پست کنم برای سربازی .. این وسط ۳ ماه از عمر من الکی به فنا می‌ره .. البته این چیزا درک کردنش برای آدمایی امثال شما خیلی سخته

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد رضا

از اول که میدونستی اینه وضعیت! در ضمن میتونی پست کنی و بعد درخواست ایست بدی. توی ۳ ماه هم امثال شما فکر نمیکنم آپولو هوا کنند

داوطلب بی‌نوا
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

این همه شهروند از خدمات‌رسانی یه نهادِ دولتی ناراضی و خشمگین هستن و برای مطالبه‌گری حقوق‌شون هم هیچ راهی ندارن بعد تو شدی مدافع منافع اون نهاد دولتی؟

محمد رضا
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

خودت اینجا چیکار می‌کنی که ۲۴ ساعته داری چک میکنی که کی نتایج میاد😂😂

Parmis
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

کلا نباید سه ماه طول بکشه من خودم از همون اول اعتراض کردم…کاش واقعا متحد بودیم

سمانه
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  Parmis

کاملا موافقم

girl
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Parmis

چه دل پری داری:) منم مثه توام ولی میاد فرداااااا نتایج

مرتضی
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

نشسته‌ام به سایت نگاه می‌کنم. مرورگر آه می‌کشد. 🚬
[یک بار دیگر سایت سنجش را رفرش می‌کند]

داود
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

من تو کانال مسترتست هم عضوم ولی بازم مدام رفرش می کنم

ز
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

سلام فردا ساعت ۲عصر به بعد منتظر باشین

امیر
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ز

سلام
اینطور حرف زدن شما یعنی ادعای اینکه از یه منبعی آگاهی دارید؟
چرا به جای نمایش پشت پرده، اصل منبع إگاهی را نمی گید
اگه حرفتون الکی نیست
اگرم که حرفتون الکیه مزاحم نشوید.
که در آن صورت شما هم مثل مسئولین سنجش دارید آزار می دهید این جوانان ایرانی را.

ز
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

ازهیچ منبعی آگاهی ندارم ولی طبق روال هرساله سه شنبه نتایج اولیه میاد و نتایج نهایی دوشنبه

زینب خوشدل
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

خب الان کی نتایج اعلام میشه

ز
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  زینب خوشدل

فردا ۲به بعد

علی
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ز

از کجا میدونی

داود
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

تحویل نگیر بابا
الکی یه چیزی میگه

ز
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  داود

فردا متوجه میشی الکی یعنی چی ولی شما جهت سرکار بودن تا فردا چک کن سایتو

ز
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

امروز نمیاد سه شنبه ۹خرداد ساعت ۲به بعد منتظر باشید

سمانه
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

چه وضعیه آخه .چرا نتایج اعلام نمیکنن

Safo
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

قصد ندارن نتایج رو اعلام کنن،واقعا اینقدر براشون سخته نتایج رو بزارن،دستی هم صحیحشون کرده بودن الان باید نتایج میومد

باران
خرداد ۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

روزی هزاربار میرم سایت ببینم جوابا اومده !!!!!آخه این چه وضعشه تکلیف مردم را تعیین نمیکنن.. اصلا ارزش برای جوان‌ها قائل نمیشن

فاطمه
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  باران

دقیقااااا فک کنم تا ١٠ خرداد گفته دقیقا ١٠ خرداد میخوان جوابو بزارن😡😡😡

ایوب
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  باران

والا منم روانی شدم اینقدر چک کردم سایت رو
می‌روم نونوایی صفه می‌روم پست صفه و اینم وضع نتایج کنکورمون

وحید
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  باران

والا واکنش های عجیبی میدید، تکلیف رو مشخص کردند و گفتند تا ۱۰ خرداد میدیم و امروز ۸ خرداده. اگه ۱۰ خرداد گذشت و نتایج رو نذاشتند اون موقع شاکی شدن توجیه داره

سمانه
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

اینجوری که بوش میاد ده خردادم جواب نمیدن

فاطمه
خرداد ۷, ۱۴۰۲ ۸:۵۷ ب٫ظ

ای خداااااااااا این چ جوابی شده اخه مررردم انقدر رفرش کردم سایت سنجش رو کسی نیست اخه رسیدگی کنه!!!!!!!!

رضا
خرداد ۷, ۱۴۰۲ ۵:۲۹ ب٫ظ

انقدر اعلام نتایجو طولش دادن من اصلن یادم رفته بود که قبل عید آزمون دادم امروز اتفاقی یادم افتاد خدا شاهده 🤣🤣🤣🤣

شهرزاد
خرداد ۷, ۱۴۰۲ ۳:۴۲ ب٫ظ

چندنفر مکانیک ازمون دادن؟

رضا
خرداد ۷, ۱۴۰۲ ۲:۲۰ ب٫ظ

ما همچنان منتظریم خواهشا رسیدگی بفرمایید 🙏🏻🙏🏻

رضا
خرداد ۷, ۱۴۰۲ ۲:۱۹ ب٫ظ

سلام عرض می کنم خدمت ادمین های محترم سایت اگر از دست شما در اعلام نتایج ارشد کاری بر میاد لطفا رسیدگی کنید که هرچه سریعتر کارنامه را بارگزاری کنند بنده نیاز به برنامه ریزی دارم برای ماه آیندم اگر وجدان و حرمت و احترام دارید لطفا رسیدگی کنید با تشکر از زحمات فراوانتون

احمدرضا
خرداد ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

چشام خشک شد انقد سایت سنجش رو رفرش کردم

ملیکا
خرداد ۷, ۱۴۰۲ ۹:۳۴ ق٫ظ

واااااای بزنید دیگه نتایج لعنتی رو
از ۱۲ اسفند اگه اپلای کرده بودم واسه دانشگاهای امریکا تا الان بلیطمم گرفته بودم اونوقت شما هنوز نتایج اولیه رو هم نزدید😡😡😡😡😡😡😡😡

پت
خرداد ۷, ۱۴۰۲ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ملیکا

یوخ بابا

ملیکا
خرداد ۷, ۱۴۰۲ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  پت

😒😒😒😒

محمد
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۹:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  ملیکا

والا از ۱۲ اسفند بلیط به آمریکا که هیچ اگه پول بود یه دور دوره دنیا سفر کنیم

سید علی
خرداد ۷, ۱۴۰۲ ۰:۲۹ ق٫ظ

عجیب و بی سابقه جواب هارو دیر دارن میدن

عبدالرضا
خرداد ۶, ۱۴۰۲ ۹:۳۲ ب٫ظ

باسلام

نتایج تا اواخر روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۳/۰۸

اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد

منتظر
شهریور ۱, ۱۴۰۲ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  عبدالرضا

سلام شما که به طور دقیق زمان اعلام نتایج اولیه رو چند ماه پیش گفتید، میدونید که نتایج نهایی چندم شهریور ماه اعلام میشه ؟

نعیم
شهریور ۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  عبدالرضا

آقای عبدالرضا شما میدونی نتایج نهایی ارشد ۱۴۰۲ کی اعلام میشه؟

Reza
خرداد ۶, ۱۴۰۲ ۴:۵۸ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر لطفا اگر با سازمان سنجش محترم در ارتباط هستید لطفا بهشون اطلاع بدید که در اسرع وقت کارنامه ها را بارگزاری بکنند چون بنده واقعا نیاز به پلن و برنامه ریزی دارم که هدفمو مشخص کنم سپاس از زحماتتون

girl
خرداد ۶, ۱۴۰۲ ۷:۰۷ ق٫ظ

جوابای ارشد کی میاد؟؟؟ دیگه واقعا مسخره است این همه زمان

ایدا
خرداد ۴, ۱۴۰۲ ۴:۴۴ ب٫ظ

چرا جوابا نمیااااد وای دیوونه شدم بسکه رفتم تو سایتش

نعیم
خرداد ۴, ۱۴۰۲ ۱:۳۶ ب٫ظ

ببخشید الان ۴ خرداده پس نتیج کی میاد

علی
خرداد ۳, ۱۴۰۲ ۶:۰۳ ب٫ظ

حداقل یه تاریخ اعلام کنن تا هر دقیقه نریم تو سایت چک کنیم. عجب وضعیه

علی
خرداد ۲, ۱۴۰۲ ۵:۵۹ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید.
میخواستم بدونم در انتخاب رشته، اگه دانشگاهی مصاحبه داشته باشه و توی مصاحبه رد بشیم، انتخاب بعدیمون رو بررسی میکنن یا کلا سال بعد باید آزمون بدیم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

امیر
خرداد ۲, ۱۴۰۲ ۲:۲۴ ب٫ظ

بابا کی میاد نتایج خسته شدیم دیگه

علی داخی
خرداد ۱, ۱۴۰۲ ۲:۳۷ ق٫ظ

۴ ماه برای یه نتایج اولیه ! با دست تصحیح میکردن زودتر میومد

کیان
خرداد ۲, ۱۴۰۲ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی داخی

جالبیش این بود که میگفتن کنکورو میندازیم جلو که نتایجو زودتر بدیم

Faezeh
خرداد ۴, ۱۴۰۲ ۲:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی داخی

والا بخدا.پارسال اردیبهشت امتحان دادی ی ماه نشده نتایج اومد.

فاطمه
خرداد ۱, ۱۴۰۲ ۰:۴۴ ق٫ظ

الان دهه اول خرداد نتایج اعلام میشه یا دهه دوم؟

احسان
خرداد ۱, ۱۴۰۲ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

گفتن اوایل خرداد

محمد
خرداد ۸, ۱۴۰۲ ۹:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

به حرف این سایت ها نباش هر روز باید سربزنی به سایت سنجش

حسین
اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۲ ۶:۲۳ ب٫ظ

سلام نتایج ارشد کی میاد؟

احسان
اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۲ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

خیلی زمانبر شده.

مهسا
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام
اخرین خبر گفته دهه اول خرداد نتایج ارشد ۱۴۰۲ اعلام میشه

مهسا
اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۲ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

سلام ،من زمان امتحان ارشد از سهمیه استفاده نکردم بنظرتون بعد اعلام نتیجه میشه از سهمیه استفاده کرد

سحر دانشجو:)
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۲ ۱:۱۶ ق٫ظ

سلام وقت بخیر
برای ارشد علوم جغرافیایی کسی که سهمیه۲۵درصد داشته باشه تا چه رتبه ای احتمال قبولی در دانشگاه اصفهان هست؟ و اینکه ملاک قبولی رتبه بدون سهمیه هست یا سهمیه؟ مثلا کسی که با رتبه ۹۰ سهمیه ازاد دانشگاه اصفهان اورده و کسی که رتبه سهمیه ازادش ب فرض بالای ۲۰۰ هست ولی رتبه در سهمیه زیر ۲۰ میشه دانشگاه اصفهان قبول بشه؟

قمر
خرداد ۲, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سحر دانشجو:)

آره خیالت راحت باشه شما ها جای همه را گرفتین