پارسه

شروع انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ از روز شنبه

تمدید انتخاب رشته ارشد 99

مهلت انتخاب رشته ارشد ۹۹ سراسری از روز شنبه ۱۵ شهریور آغاز خواهد شد؛ آخرین مهلت انتخاب رشته، ۱۸ شهریور ماه اعلام شده است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ سراسری

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد لازم است در ابتدا نسبت به بررسی دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ۹۹ اقدام کنند.

تمدید انتخاب رشته ارشد 99سپس با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج ارشد ۹۹، کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب نموده و پس از آن در فرم پیش‌نویس (نمونه‌ای که به همین منظور در دفترچه راهنمای شماره ۲ قرار دارد) درج نمایند.

پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از روز ‌شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۵ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۸، برای انتخاب رشته اقدام نمایند.

در صورت تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد ۹۹ اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹

داوطلبان لازم است با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری می‌باشد) نسبت به ثبت کد رشته محل ای انتخابی (حداکثر ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند.

بدیهی است پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نگردیده است.

یادآوری های مهم انتخاب رشته ارشد ۹۹

الف‌- به متقاضیان گرامی توصیه می‌گردد، قبل از اقدام به تکمیل نهایی فرم انتخاب رشته خود، توضیحات و اطلاعات مربوط به آن (محل تحصیل، نوع دوره، میزان شهریه و …) و همچنین اطلاعات مندرج در بخش پیوست های دفترچه راهنمای انتخاب رشته را حسب مورد مطالعه نموده و مد نظر داشته باشند. 

ب‌- سیستم انتخاب رشته، تا حدودی هوشمند پیش‌بینی گردیده که در حد امکان خطاهای احتمالی متقاضیان را در زمان انتخاب رشته اینترنتی به آنان تذکر دهد (به عنوان مثال: انتخاب کد رشته محلی که متقاضی در آزمون آن شرکت نکرده و یا اینکه در گرایشی از گرایشهای رشته امتحانی خود مجاز به انتخاب رشته نگردیده است و …). لذا لازم است متقاضیان نسبت به رفع خطاهای داده شده اقدام نمایند. 

ج‌- متقاضیان مجاز به انتخاب رشته، لازم است اطلاعیه‌های این سازمان، دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و شرایط و ضوابط ارگانهای بورس دهنده و مؤسساتی که به صورت شرایط خاص پذیرش می‌نمایند را به دقت مطالعه نمایند.

د- متقاضیان رشته‌ محل‌های دارای شرایط خاص ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط این گونه رشته‌ها، توجه داشته باشند منحصراً مجاز به انتخاب حداکثر ۲ کدرشته محل از این نوع کدرشته محلها می‌باشند و لازم به توضیح است اطلاعیه این سازمان درخصوص معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و برنامه زمانی مصاحبه و سایر مراحل گزینش از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در تاریخ‌ ۹۹/۰۶/۲۵ منتشر خواهد شد.

تبصره: انتخاب کدرشته‌محلهای تحصیلی دانشگاه‌های شاهد، امام صادق (ع) و دانشگاه غیرانتفاعی خاتم از شرط محدودیت انتخاب حداکثر ۲ کدرشته‌محل رشته‌های دارای شرایط خاص و بورسیه مستثنی می‌باشند.

ه- همه متقاضیان کدرشته‌های امتحانی ۱۱۳۱-۱۱۳۹- ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) که مجاز به انتخاب رشته شده باشند لازم است برای اطلاع از زمان مصاحبه علمی به اطلاعیه‌ این سازمان که در تاریخ ۹۹/۰۶/۲۵ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌شود، توجه نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات