نخبگان

ثبت نام بیش از ۶ هزار نفر در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد ۹۹

کارت کنکور ارشد فراگیر 97 - 98

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین آمار ثبت نام کنندگان در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور را اعلام کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از چهارشنبه، ۵ آذر آغاز شد و تا چهارشنبه، ۱۲ آذر ادامه خواهد داشت.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد:  بر اساس آخرین آمار تاکنون ۶ هزار و ۶۲۳ نفر در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور نام نویسی کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کد رشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند. متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

او افزود: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور  روز جمعه، ۱۷ بهمن برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است که از روز سه‌شنبه، ۱۴ بهمن لغایت پنجشنبه، ۱۶ بهمن با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، برای تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.  

نکات و توصیه‌های مهم‌

۱) با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره کارشناسی، توصیه می شود که متقاضیان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند. معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آن‌ها تأثیر بیست درصدی در نمره کل متقاضیان خواهد داشت.

۲) در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند؛ پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی در این خصوص، به درخواست‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳) با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون‌های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس متقاضیان (این موضوع برای متقاضیانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است) تاکید می‌شود علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنید تا به اشتباه عکس متقاضی دیگری بجای عکس شما ارسال نشود. بدیهی است در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۴) توصیه می‌شود که متقاضیان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی، یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و مندرجات آن را کنترل کرده و نزد خود نگهداری کنند.

۵) هرگونه تغییری از طریق نشریه پیک سنجش (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان سنجش)، درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم از طریق رسانه‌های جمعی اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات