اختصاص ۷۰ درصد ظرفیت کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ به دانشگاه آزاد

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 98 - 99
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۷۰ درصد ظرفیت‌های ارائه شده برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون توسط دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به داوطلبانی که به خاطر شرایط پیش آمده ناشی از ویروس کرونا موفق به ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد نشده و یا نتوانسته‌اند در جلسه آزمون حاضر شوند، بستر لازم ایجاد شده است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وی گفت: در راستای تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر امکان ثبت نام بدون آزمون داوطلبان در مقطع کارشناسی ارشد، بیش از ۹۵هزار ظرفیت پذیرش برای ثبت نام و جذب دانشجو به دانشگاه آزاد اختصاص یافته که این تعداد معادل ۷۰ درصد کل مجموع ظرفیت پذیرش در این مقطع در بین همه دانشگاه های کشور است.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بسترسازی های مطلوب واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی، گفت: هم اکنون در ۲۸۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی تنوع پذیرش دانشجو در گروه های مختلف تخصصی مقطع کارشناسی ارشد با بیش از ۵۰۰ رشته گرایش وجود دارد که این ظرفیت گسترده می‌تواند امکان انتخاب آسان تر و بهتر را برای داوطلبان این مقطع ایجاد کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی کلیک کنید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محسن خان بیگی
آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ق٫ظ

در دفترچه فقط امکان انتخاب یک کد رشته با ۴۰ تا انتخاب در زیر مجموعه ش وجود داره .چه طور میتوان در چند کد رشته شرکت کرد؟
مثلا هم علوم اجتماعی و هم علوم سیاسی

mohammad
آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ق٫ظ

امکان پذیر نیست
دیگه با آزمونش هم اینطور که شما میگین، انتخاب رشته انجام نمیشد!

مهسا
دی ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

سلام
برای پذیرش ارشد بدون کنکور سوابق تحصیلی فقط میتونید در یک رشته ثبت نام کنید اما برای اون رشته ۴۰ گرایش/دوره/دانشگاه که زیرمجموعه ش هستن رو میتونید انتخاب کنید. نمیتونید رشته های مختلف رو انتخاب کنید.