تصویب کلیات طرح آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور در کمیسیون آموزش

با وجود اعلام قبلی مبنی بر حذف پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، سخنگوی کمیسیون آموزش از تصویب کلیات این آزمون خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

حسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش از تصویب کلیات طرح آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این نشست طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت طبق اساسنامه این دانشگاه یک موسسه غیرخصوصی غیردولتی یعنی موسسه عمومی است لذا بر اساس اصول ۴۴ و ۴۵ قانون اساسی دیوان محاسبات می‌تواند برای نظارت و ارزیابی عملکرد آن ورود پیدا کند.

وی افزود: در نهایت کلیات این طرح تصویب  و جهت بررسی بیشتر به کمیته آموزش عالی ارجاع شد.

فلاحی با اشاره به بررسی طرح آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور گفت: کلیات این طرح نیز تصویب شد و برای بررسی بیشتر به کمیته آموزش عالی کمیسیون ارجاع شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد
شهریور ۱۶, ۱۴۰۰ ۸:۰۳ ب٫ظ

بالاخره فراگیر هست یا حذف شد؟ این دیگه چه تبر مبهم و بی سوتهی بود

سعید
فروردین ۱۸, ۱۴۰۰ ۵:۰۲ ب٫ظ

انقدرررر بیان خبری ضعیف هست و با کلمات بازی میشه که آدم متوجه نمیشه اصل خبر در نهایت چیه ، نفهمیدیم آخر فراگیر پابرجا هست یا حذفش میکنن

مریم
فروردین ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

سلام یعنی ارشدفراگیررودیگه میخوان بردارن؟