آخرین وضعیت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر 98 - 99

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور آخرین وضعیت رایزنی‌ها برای برگزاری آزمون در دوره کارشناسی ارشد فراگیر سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

علیرضا دل افکار در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره نتایج رایزنی‌ها برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ گفت: دانشگاه پیام نور در حال رایزنی و تلاش است تا امسال در دوره کارشناسی ارشد فراگیر، پذیرش دانشجو داشته باشد.

وی ادامه داد: ولی قطعیت اجرایی و عملیاتی شدن برگزاری آزمون و پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد فراگیر ۱۴۰۰ زمانی است که شورای سنجش و پذیرش نظر نهایی و مثبت خود را اعلام کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور یاد آورشد: بنابراین در حال تلاش برای پذیرش دانشجو در دوره مذکور هستیم ولی اجرایی شدن آن نیاز به مجوزهای مراجع قانونی مربوطه دارد.

به گزارش مهر، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ در حال حاضر منتظر نتیجه رایزنی دانشگاه پیام نور بوده و با توجه به مشخص نبودن نتیجه رایزنی‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

به نظر می‌رسد با توجه به زمان کمی که تا نیمسال دوم خواهیم داشت اگر ثبت نام تا پایان آذرماه صورت نگیرد، می‌توان برگزاری این آزمون را کان لم یکن تلقی کرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۰ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مریم
آذر ۲۱, ۱۴۰۰ ۸:۴۹ ب٫ظ

توروخدا موافقت کنید الان واقعا به این فراگیر نیاز داریم

Pari
آذر ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

سلام لطفا آزمون فراگیر برگزار کنید به فکر خانم های شاغل که فقط میتونن در دانشگاه پیام نور شرکت کنند هم باشید و همچنین مناطق محرومی که فقط دانشگاه پیام نور رشته موردنظرشون رو داره .و نمیتونن به شهرهای دیگه برای ادامه تحصیل بروند

سیم سیم
آذر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

تورو خدا برگزار کنید 😍😍😍😍

ایمان
آذر ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

سلام.خواهش میکنم دفترچه را منتشر کنید ما تعداد زیادی از داوطلبان آزمون آموزش و پرورش با مدرک لیسانس هستیم که تو سایت آی استخدام با هم آشنا شدیم ولی منتظر دفترچه ارشد فراگیر پیام نور هستیم تا با مدرک ارشد شانسی برای استخدام های بعدی داشته باشیم.تو رو خدا امسال رو از ما نگیرید و دفترچه رو منتشر کنید که آخرین فرصت ماست چون سنمون داره از آزمون میگذره.خواهش میکنم موافقت بشه

برگزار کنید مرسی
آذر ۱۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

برگزارکنید

samira
آذر ۱۶, ۱۴۰۰ ۵:۲۱ ب٫ظ

سلام.لطفا دفترچه رو درآذر منتشر کنید وبا آزمون ارشد فراگیر موافقت گردد. بیصبرانه منتظر خبرهای خوب هستم .

رها
آذر ۱۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  samira

اصلا نیاید پیام نور آزاد بخونید اصلا اصلا خوب نیست

samira
آذر ۱۶, ۱۴۰۰ ۵:۱۵ ب٫ظ

سلام.لطفا دفترچه رو درآذر منتشر کنید وبا آزمون ارشد فراگیر موافقت گردد.

علیرضا
آذر ۱۶, ۱۴۰۰ ۲:۵۱ ب٫ظ

خوب ، الهی شووووووووکر

ایمان
آذر ۱۷, ۱۴۰۰ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

بابت چی الهی شکر؟