شروع ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور از ۱۰ اسفند

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر 98 - 99

سرپرست دانشگاه پیام نور از افزایش ۶ رشته جدید به دفترچه راهنمای بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت نام برای شرکت در این آزمون از ۱۰ اسفندماه آغاز می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دکتر ابراهیم تقی زاده با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور امسال نیز آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد را برای پذیرش دانشجو ویژه مهرماه ۱۴۰۱در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی و هنر برگزار خواهد کرد، گفت: ثبت نام آزمون ورودی دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد (نوبت بیست و دوم) از ۱۰ اسفندماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org آغاز می شود و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه پیام نور زمان برگزاری آزمون دانشپذیری را در روز جمعه مورخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و اظهار داشت: بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور با ۲۶ هزار و ۷۲۲ نفر ظرفیت در ۱۸۶ رشته محل برگزار می شود.

وی همچنین از افزایش ۶ رشته جدید؛ زبان شناسی اجتماعی، ژئومورفولوژی نظری، روانشناسی شناختی، مدیریت دولتی (مدیریت منابع انسانی)، مدیریت صنعتی (تولید و عملیات) و شیمی کاربردی به دفترچه راهنمای بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خبر داد و از کلیه داوطلبان خواست با مطالعه دقیق دفترچه راهنما که توسط سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد، نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

سرپرست دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه سوالات آزمون فراگیر از منابعی است که در دوره دانشپذیری به دانشجویان معرفی شده،گفت: دانشجویانی که با موفقیت دوره دانشپذیری را بگذرانند به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نور شناخته شده وپس از این آزمون یک ترم تحصیلی خود را سپری کرده و برای ترم بعدی ثبت نام خواهند کرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
عبدالرضا
اسفند ۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

باسلام

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شروع خواهد شد.

سمیرا
اسفند ۷, ۱۴۰۰ ۹:۱۹ ق٫ظ

حتما باید دوره شرکت کرد؟؟نمیشه غیره حضوری فقط آزمون شرکت کرد؟

سمیرا
اسفند ۷, ۱۴۰۰ ۹:۱۷ ق٫ظ

دفترچه ی ثبتنام هم ۱۰ اسفند میاد یا شروع دوره هست فقط؟؟

Alireza
اسفند ۳, ۱۴۰۰ ۲:۰۵ ب٫ظ

سلام . بنده دانشجوی ترم آخر کارشناسی هستم و تابستان ۱۴۰۱ فارغ التحصیل میشوم . می خواستم بدونم امکان ثبت نام برای ارشد فراگیر پیام نور رو دارم یا از سال آینده می تونم اقدام کنم ؟ ( باتوجه به این که عملا آزمون فراگیر همان دروس ترم ۱ ارشد هست و در صورت پذیرش، ترم ۲ آغاز میشه یعنی همزمان باید ترم آخر کارشناسی و ترم اول ارشد با هم گذرانده شود. امکان پذیر هست؟ ممنون میشم پاسخ دهید)

مهسا
اسفند ۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Alireza

سلام
خیر متاسفانه، باید در زمان شروع مقطع ارشد از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده باشید.

پدرام
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام راستی رشته روانشناسی بالینی داره فراگیر

Amir Rahnama
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

ببخشید من کنکور ارشد ۱۴۰۱ ثبت نام کردم. حالا اگه واسه این دوره‌ی فراگیر پیام نور هم ثبتنام کنم دیگه امکان شرکت تو کنکورو ندارم؟ میخواستم‌ هر کدوم از این دو تا که بتونم قبول بشمو برم

محمدرضا
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

ببخشید تو کنکور ارشد یه گزینه بود علاقه مندی دانشگاه پیام نور! میشه بگید این فرقش با اون چیه ؟؟؟

اللل
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۷:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

اینجا به قول دوستمون اگر نمره تون توی دروس بالای ۱۲ یشه به عنوان واحد درسی ازتون قبول میکنن ولی آزمون ارشد فقط برای ورودی هست

فرانک
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۶:۱۶ ب٫ظ

سلام ببخشید مگه پذیرش این دوره ها بدون آزمون نیست؟!

nader
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  فرانک

آزمون منظورش امتحان همون چند درسی هست که اول ترم بهت میدن،اگه بتونید امتحان رو بالای ۱۲ بگیرید وارد مرحله بعد میشید

فرانک
اسفند ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  nader

ممنون از پاسختون پس آزمون ۲۴تیر ۱۴۰۱ همین چیزی هست که شما میگید.من این رو نفهمیدم.

سادات
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۴:۵۴ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر
چون ۲۴ تیر ۱۴۰۱ آزمون برگزار میشه
و دوره فراگیر هست
درصورت قبولی در آزمون
ترم دوم مهر ۱۴۰۱ میشود؟

ساناز
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سادات

بله

شقایق
بهمن ۳۰, ۱۴۰۰ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سادات

ترم اول مهر ۱۴۰۱ است.