ثبت نام ۶۹ هزار داوطلب در کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ تا امروز

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 - 99

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، از ثبت‌نام ۶۹ هزار داوطلب برای دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور تا امروز (پنجشنبه) خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

علیرضا کریمیان در گفت و گو با ایرنا گفت: مهلت دوباره ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه است.

وی ادامه داد: برای دانشگاه آزاد هم با توجه به اینکه ثبت نام از دوشنبه ۲۳ اسفندماه شروع شده تاکنون حدود ۸ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند. مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) از روز دهم تا ۲۰ اسفندماه جاری تعیین شد اما تا امروز نیز ادامه یافت که مجدد این مهلت تمدید شد.

کریمیان اضافه کرد: متقاضیان با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی https://request.sanjesh.org به ثبت نام اقدام کنند. براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه در روز جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

وی گفت: تهیه کارت ورود به جلسه آزمون نیز از روز ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ مقدور است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
فاطمه
خرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

تورو خدا تو پذیرش ارشد فراگیرسخت گیری نکنید

ستاره
فروردین ۱۸, ۱۴۰۱ ۲:۱۳ ق٫ظ

سلام میشه هر دو آزمون فراگیر را شرکت کرد؟ هم آزاد هم پیام نور؟
و اگر میشه دو آزمون باید داد ؟
هردو آزمون در یک تاریخ اعلام شده

نیشتمان
اسفند ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

آزمون هر دو دانشگاە در یک روز است و این برای داو طلبانی کە هر دو دانشگاە ثبت نام کردەاند مشکل ساز است .لطفا درحل این مورد اقدام بفرمایید