برگزاری کنکور ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد در تیرماه

رئیس سازمان سنجش گفت: آزمون‌های فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد از سوی سازمان سنجش در تیرماه برگزار می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

پورعباس درباره پذیرش دانشجوی فراگیر در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور گفت: موضوع فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد توسط سازمان بازرسی سال گذشته متوقف شد و با توجه به شرایط موجود یکسال به سازمان سنجش مجوز دادند که این پذیرش صورت بگیرد. امسال هم سازمان سنجش مکاتبه کرد و این مجوز برای یک سال دیگر تمدید شد.

وی گفت: اکنون در شرایطی هستیم که در صحن مجلس موضوع پذیرش دانشجو مطرح است ولی به دلیل اولویت بودجه، موضوع به سال بعد کشیده شد. مجلس همکاری کرد و سازمان سنجش هم تقاضا کرد امسال تمدید شد و سال بعد در مجلس این موضوع به قانون بدل می‌شود.

آزمون‌های فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد از سوی سازمان سنجش در تیرماه و بعد از برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

رئیس سازمان سنجش اظهار داشت: پذیرش فراگیر یکی از روش‌های پذیرش دانشجو در کشور است و از این روش‌ها باید استفاده کرد. سال آینده بر اساس قانون مصوب مجلس عمل خواهیم کرد. آزمون‌های فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد از سوی سازمان سنجش در تیرماه و بعد از برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

وی گفت: افراد وارد دانشگاه می‌شوند و دانشپذیر شده و پس از کسب حدنصاب‌ها و نمرات و گذراندن آزمون به دانشجو بدل می‌شوند. این آزمون توسط سازمان سنجش در تیرماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سارا
فروردین ۷, ۱۴۰۱ ۷:۳۴ ب٫ظ

سلام
این دو آزمون در یک روز و یک ساعت برگزار میشه؟

محمد
اسفند ۷, ۱۴۰۰ ۴:۱۷ ب٫ظ

ببخشید از ثبت نام فراگیر آزاد کسی خبر نداره؟

سارا
اسفند ۸, ۱۴۰۰ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

فراگیر فراگیره دیگه؛ پیام نور رو ثبت نام کنید….