باجه های رفع نقص کنکور ارشد ۱۴۰۲ (آدرس باجه رفع نقص کارت)

پس از انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، لازم است داوطلبان اطلاعات خود را به دقت بررسی نمایند. در صورت مشاهده مغایرت امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد. برای ویرایش برخی اطلاعات لازم است به باجه رفع نقص ارشد مراجعه شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، تمام اطلاعات داوطلبان مانند مشخصات فردی، معدل، رشته امتحانی، زمان و حوزه برگزاری آزمون بر روی کارت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ درج شده است. برخی از این اطلاعات در زمان انتشار کارت آزمون قابل ویرایش است و برخی قابل ویرایش نیست.

اطلاعات غیرقابل ویرایش کارت آزمون ارشد ۱۴۰۲

بر اساس اعلام سازمان سنجش، با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد.

بنابراین، اگر مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ (نام خانوادگی، نام، نام پدر، جنسیت، شماره شناسنامه، سری و سریال شناسنامه) کارت شرکت در آزمون ارشد شما وجود دارد، ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری نمایید.

موارد رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

مواردی که در مرحله انتشار کارت آزمون قابل اصلاح است، شامل موارد زیر است:

  • معلولیت
  • نام رشته تحصیلی مقطع کارشناسی
  • نام محل تحصیل مقطع کارشناسی
  • معدل دوره کارشناسی

در صورتی که موارد فوق در کارت آزمون به درستی درج شده باشند، نیازی به اقدام خاصی نیست. اما اگر اشتباهی بین مندرجات روی کارت و واقعیت وجود داشته باشد، لازم است داوطلبان مورد یا موارد مذکور را پس از انتشار کارت نسبت به ویرایش و اصلاح آن اقدام کنند.

امکان ویرایش اطلاعات به دو صورت حضوری و آنلاین به شرح جدول زیر وجود دارد:

موضوعنحوه ویرایشزمان ویرایش
معلولیتحضوری: مراجعه به باجه‌های رفع نقص کنکور ارشدچهارشنبه ۱۰ اسفند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰
نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی، سهمیه ثبت نامیآنلاین: از طریق بخش ویرایش اطلاعات در قسمت دریافت کارت در سایت سازمان سنجشاز ۸ تا ۱۲ اسفند ۱۴۰۱

بنابراین، تنها موردی که امکان ویرایش آن به صورت آنلاین فراهم نیست، معلولیت است. البته در سال‌های گذشته گفته می‌شد که اگر مشکلی در عکس داوطلبان وجود دارد هم لازم است به باجه رفع نقص کارت کنکور کارشناسی ارشد مراجعه شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد کلیک کنید.

آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد ۱۴۰۲

سازمان سنجش همزمان با انتشار کارت نسبت به انتشار آدرس حوزه های رفع نقص کارت ارشد اقدام می‌کنند. آدرس باجه های رفع نقص آزمون ارشد سال ۱۴۰۲ از طریق لینک زیر قابل دریافت است.

 

زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت کارشناسی ارشد

اگر در رابطه با بندهایی که در بالا توضیح داده شود، اختلافی در کارت آزمون ارشد و واقعیت مشاهده می‌کنید، ضروری است در روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص ارشد مراجعه نمایید.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد چیست؟

آدرس باجه های رفع نقص کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در متن مقاله قرار گرفته است.

برای ویرایش چه اطلاعاتی می‌بایست به باجه های رفع نقص آزمون ارشد مراجعه کرد؟

برخی اطلاعات مندرج بر روی کارت آزمون ارشد به صورت آنلاین قابل ویرایش نیستند که لازم است برای اصلاح آنها به باجه های رفع نقص ارشد مراجعه شود. توضیحات لازم در متن مقاله آمده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات