پارسه

ویرایش سهمیه کنکور ارشد ۱۴۰۲

امکان ویرایش سهمیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ پس از انتشار کارت ورود به جلسه وجود دارد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، در صورتی که پس از انتشار کارت کنکور کارشناسی ارشد متوجه وجود اشتباه (مغایرت) در مندرجات روی کارت و واقعیت شوید، امکان اصلاح برخی موارد فراهم خواهد بود. ازجمله مواردی که در هنگام انتشار کارت ورود به جلسه قابل ویرایش است، سهمیه ثبت نامی آزمون کارشناسی ارشد است.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

پس از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد، حالت‌های زیر درخصوص سهمیه رزمندگان و ایثارگران (۵ درصد و ۲۵ درصد) ممکن است رخ بدهد:

۱- برای آن دسته از داوطلبانی که در تقاضانامه ثبت نام و با توجه به ضوابط داوطلب سهمیه رزمندگان و ایثارگران شده اند و سهمیه آنان مورد تأیید ارگان ذیربط قرار گرفته است، در کارت شرکت در آزمون در مقابل سهمیه ثبت نامی عیناً همان عنوان سهمیه انتخابی قید شده است.

۲- برای آن دسته از داوطلبانی که در تقاضانامه ثبت نام و با توجه به ضوابط داوطلب سهمیه رزمندگان و ایثارگران شده اند و سهمیه آنان مورد تأیید ارگان ذیربط قرار نگرفته است، در کارت شرکت در آزمون آنان در مقابل عنوان سهمیه، «آزاد» درج شده است.

داوطلبانی که در زمان ثبت نام داوطلب استفاده از سهمیه بودند، ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تایید قرار نگرفته، برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود (بعد از ویرایش) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ علت‌ عدم تایید سهمیه را از ارگان‌های ذیربط پیگیری کنند.

در صورت تایید سهمیه توسط ارگان ذیربط، سهمیه درخواستی اعمال می‌گردد؛ در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.

۳- داوطلبان استفاده از سهمیه‌های ایثارگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سهمیه رزمندگان ارگان وزارت جهاد کشاورزی، سپاه پاسداران (سازمان بسیج مستضعفین) و واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح جهت اعلام مغایرت لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ منحصراً به سایت سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات کارت ارشد ۱۴۰۲) مراجعه و نسبت به اصلاح و ویرایش سهمیه خود اقدام نمایند تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنان اعمال گردد.

ویرایش سهمیه کنکور کارشناسی ارشد

زمان ویرایش کنکور ارشد ۱۴۰۲

ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور کارشناسی ارشد در زمان انتشار کارت آزمون به دو صورت حضوری و آنلاین، با توجه به موردی که تمایل به رفع نقص دارید، امکان‌پذیر است. مهلت ویرایش اطلاعات به صورت آنلاین از بخش ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه در سایت سازمان سنجش، از زمان انتشار کارت تا روز برگزاری کنکور است. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ویرایش اطلاعات کنکور ارشد ۱۴۰۲ کلیک کنید.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کی است؟

با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد، ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه آزاد همان ویرایش در سایت سازمان سنجش است.

آیا در صورت اشتباه زدن معدل در ثبت نام کنکور ارشد امکان ویرایش وجود دارد؟

بله، در هنگام انتشار کارت آزمون کارشناسی ارشد، امکان ویرایش معدل فراهم خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات