سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ azmoon.org

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ آزاد لازم است برای انتخاب رشته به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی این دانشگاه به آدرس azmoon.org مراجعه کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد چند سالی است که ادغام شده است؛ در نتیجه تنها یک آزمون کتبی برای کلیه داوطلبان این مقطع تحصیلی در دوره‌ها و دانشگاه‌های مختلف (روزانه، شبانه، پردیس، پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد) توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود. نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد برای همه دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس، پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

کارنامه نتایج اولیه شامل اطلاعات زیر است:

  • درصد کسب‌شده در دروس امتحانی
  • نوع سهمیه
  • رتبه داوطلب در سهمیه و رتبه کل
  • نمره تراز (نمره کل) داوطلب
  • وضعیت مجاز بودن برای انتخاب رشته در دوره روزانه و شبانه
  • وضعیت مجاز بودن برای انتخاب رشته در سایر دوره‌ها (پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد)
  • رتبه آخرین فرد مجازشده در دوره‌های مختلف

بنابراین، در کارنامه اولیه ارشد که از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود، مشخص می‌شود که آیا داوطلب مجاز به انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد شده یا نه.

پس از آن، انتخاب رشته دوطلبان دانشگاه آزاد در سایتی مجزا از سایت سنجش صورت می‌گیرد.

فرایند انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

پس از اعلام نتایج کنکور ارشد از سوی سازمان سنجش، داوطلبانی که بر اساس کارنامه مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد باشند می‌توانند برای این دانشگاه هم انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است در ابتدا دفترچه دانشگاه آزاد را بررسی کنند. دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ از سوی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد منتشر می‌شود.

پس از بررسی دفترچه و بررسی کد رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، لازم است داوطلبان به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد مراجعه کنند و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۲ چیست؟

داوطلبان کنکور ارشد دانشگاه آزاد لازم است برای انتخاب رشته به سایت azmoon.org مراجعه کنند. با شروع مهلت انتخاب رشته، سامانه انتخاب رشته ارشد آزاد در این سایت فعال می‌شود.

سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ازاد ۱۴۰۲

با ورود به این سایت و انتخاب گزینه «انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی» می‌توانید وارد سامانه انتخاب رشته شوید و فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

سایت انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد

 

برای ورود به این سایت لازم است داوطلبان با استفاده از کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته ارشد آزاد وارد سامانه شوند.

در ادامه، ضروری است داوطلبان با پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت آنلاین، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته اقدام کنند.

سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد azmoon.org 1402

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ مدتی پس از اعلام نتایج اولیه ارشد در سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org قرار می گیرد. دفترچه در همان لینک سامانه انتخاب رشته در همین سایت قابل دانلود است.

این دفترچه با دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ سراسری متفاوت است و تنها دارای کدرشته‌محل‌های کارشناسی ارشد واحدهای مختلف دانشگاه آزاد به همراه ظرفیت پذیرش آنهاست.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات