انتشار اطلاعیه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ دانشگاه‌های سراسری و آزاد منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهائی آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

ضمن آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان نهائی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ توجه شما عزیزان را به توضحات ذیل که در دو بخش شامل بخش اول: پذیرفته شدگان همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی) و بخش دوم: پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده، جلب می‌نماید.

نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور ارشد ۱۴۰۲

۱- متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته محل‌های قبولی ثبت نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نیستند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آن‌ها رفتار خواهد شد.

۲- ثبت نام منحصراً در تاریخهای اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل در این اطلاعیه صورت می پذیرد.

۳- در هر مرحله از ثبت نام یا هنگام تحصیل چنانچه مشخص شود متقاضی حقایق را کتمان و اطلاعات غلطی ارائه نموده است و واجد شرایط نیست قبولی وی باطل و مطابق مقررات از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

۴- نظر به اینکه در دستورالعمل ثبت نامی ارسالی به تمامی دانشگاهها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده است تا از پذیرفته شدگان دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد)، صرفاً ثبت نام موقت و مشروط بعمل آید.

لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه و مدارک لازم مندرج در این اطلاعیه را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد.

متقاضیانی که مغایرت معدل دارند باید وضعیت نهائی خود را تا پایان آذر ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری و از مراجعه یا پیگیری از این سازمان جداً خودداری نمایند در صورت لزوم چنانچه در این رابطه سوالی دارند می توانند از روشهایی که در انتهای این اطلاعیه اعلام شده با این سازمان مکاتبه نمایند.

۵- پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آنها برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ (مهر ماه) باشد ضرورت دارد حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ نسبت به اخذ مدرک کارشناسی خود اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آنها برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ (بهمن ماه) باشد میتوانند مدرک کارشناسی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ارائه نمایند.

۶- با توجه به تاکیدات صورت گرفته به داوطلبان برای دقت و توجه لازم برای انجام انتخاب رشته، به اطلاع می رساند هیچ درخواستی تحت عنوان “اشتباه در انتخاب رشته” در سازمان سنجش آموزش کشور قابل بررسی نیست. بنابراین از ارسال درخواست با این موضوع به این سازمان خودداری نمایید.

بخش اول: مربوط به همه پذیرفته شدگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی)

الف- زمان ثبت نام پذیرفته‌ شدگان آزمون ارشد ۱۴۰۲

از پذیرفته شدگان نهائی (بجز کدرشته های امتحانی بند ب) دعوت میشود ضمن توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده ذیل برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ به درگاه اطلاع رسانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه نمایند.

توجه: همه پذیرفته شدگان باید در زمان تعیین شده در درگاه اطلاع رسانی دانشگاه محل قبولی برای ثبت نام اقدام نمایند، بدیهی است عدم اقدام به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام، به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

ب- زمان اعلام نتایج کدرشته محلهای دانشگاه های دارای شرایط خاص کنکور ارشد ۱۴۰۲

اسامی پذیرفته شدگان نهائی ۱۰ کدرشته امتحانی ذیل و برخی از کدرشته محلهای مربوط به دانشگاههای (دارای شرایط خاص) به طریق مقتضی با هماهنگی ارگانهای مربوط متعاقباً استخراج و اعلام خواهد شد:

۱- کد ۱۱۴۷ (اطلاعات و حفاظت اطلاعات دانشگاه علوم و فنون فارابی)، ۲- کد ۱۱۴۹ (مدیریت دفاعی «۱» دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهموری اسلامی ایران)، ۳- کد ۱۱۵۰ (مدیریت دفاعی «۲» دانشگاه جامع امام حسین «ع»)، ۴- کد ۱۱۵۳ (مجموعه اطلاعات دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر «ع»، ۵- کد ۱۱۵۴ (مطالعات دفاعی استراتژیک دانشگاه جامع امام حسین «ع»)، ۶- کد ۱۱۵۵ (اطلاعات استراتژیک دانشگاه جامع امام حسین «ع»)، ۷- کد ۱۱۵۷ (مدیریت بحران دانشگاه جامع امام حسین «ع»)، ۸-کد ۱۱۵۸ (علوم اطلاعات و حفاظت اطلاعات دانشگاه جامع امام حسین «ع»)، ۹- کد ۱۱۵۹ (پدافند غیر عامل دانشگاه علوم و فنون فارابی)، ۱۰- رشته های تحصیلی بیوتروریسم، علوم جرم شناسی امنیتی، مهندسی مخابرات امنیتی و مهندسی فناوری اطلاعات و امنیت از کدرشته های امتحانی ،۱۲۰۳، ۱۲۰۶، ۱۲۱۴، ۱۲۵۱، ۱۲۷۶و ۱۲۸۵ (دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر «ع») که به علت داشتن شرایط خاص، ثبت نام و برگزاری آزمون کدرشته های امتحانی مذکور توسط موسسات آموزشی ذیربط با هماهنگی این سازمان انجام شده است.

– به اطلاع متقاضیان کدرشته محلهای دانشگاه علوم انتظامی امین میرساند با توجه به عدم اعلام نتیجه مصاحبه کدرشته های مربوط از سوی آن دانشگاه هیچ یک از کدرشته محلهای دانشگاه مذکور در این مرحله اعلام نتیجه نشده است و اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فوق متعاقباً اعلام خواهد شد.

مدارک ثبت نام پذیرفته‌ شدگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

لازم است تصویر اسکن شده مدارک در سامانه ثبت نام دانشگاه محل قبولی بارگذاری شده و اصل مدارک مورد نیاز به روشی که در درگاه اطلاع رسانی دانشگاه اعلام می شود برای دانشگاه مربوط ارسال شود.

ه- تغییرات و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

تغییرات و اصلاحات دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ (دفترچه شماره ۲) که بعد از انتشار این دفترچه و اتمام مراحل انتخاب رشته توسط دفتر گسترش آموزش عالی به این سازمان واصل و اقدام شده، به شرح ذیل برای اطلاع داوطلبان اعلام می شود.

۱- رشته محل های ذیل مربوط به برخی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی حذف شده است: 

رشته های حذف شده کنکور 1402 بخش اول

رشته های حذف شده کنکور 1402 بخش دوم

رشته های حذف شده کنکور 1402 بخش سوم

رشته های حذف شده کنکور 1402 بخش چهارم

رشته های حذف شده کنکور 1402 بخش پنجم

رشته های حذف شده کنکور 1402 بخش ششم

رشته های حذف شده کنکور 1402 بخش هفت

رشته های حذف شده کنکور 1402 بخش آخر

و- کارنامه نتایج نهایی کنکور ارشد 

برای متقاضیان واجد شرایط گزینش، کارنامه ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کدرشته های انتخابی و در سهمیه مربوط تنظیم و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۱ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

ز- نحوه ارسال درخواست یا ارتباط غیر حضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

متقاضیان در صورت لزوم میتوانند سوال یا سوالات خود را پس از رؤیت کارنامه نتایج نهایی با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ نیز در میان بگذارند.

بخش دوم: مربوط به پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی، ضرورت دارد بر اساس توضیحات ذیل اقدام نمایند.

نحوه و زمان ثبت نام پذیرفته‌ شدگان کنکور ارشد آزاد ۱۴۰۲

الف) با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می پذیرد همه پذیرفته شدگان لازم است از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه به تاریخ ۲۰ شهریور ماه تا چهارشنبه به تاریخ ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ برای ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس: edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره : تمامی پذیرفته شدگان لازم است مطابق زمانبندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک ذیل به منظور تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

مدارک ثبت نام پذیرفته‌ شدگان آزمون کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۲

۱- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاههای معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی با شد به انضمام ریزنمرات دوره کارشناسی با قید معدل.

تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلیلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نیستند باید اصل گواهی تأیید شده دلیل بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه نمایند.

تذکر ۱: فارغ التحصیلان مشمول دوره کارشناسی که با ارائه گواهی تأیید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبت نام مینمایند، علاوه بر گواهی و ریز نمرات مذکور بایستی تصویر برگ لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه نمایند همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سال از بدو ورود به اتمام رسانده اند باید تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصیل کرده اند ارائه نمایند.

۲- تصویر همه صفحات شناسنامه

۳- تصویر کارت ملی(پشت و رو).

۴- شش قطعه عکس ۳×۴ تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیراً تهیه شده باشد (برای برادران مشمول ۱۲ قطعه).

۵- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص نماید.

تذکر ۲: افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبت نام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت هستند یا با غیبت به خدمت اعزام شده اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبت نام نیستند.

۶- تکمیل همه فرمهای ثبت نام و فرمهای مربوط به تعهدات و سایر فرمهای که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

۱- شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیم سال تحصیلی از دانشجویان دریافت می شود. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغی را بابت هزینه خدمات آموزشی و مبلغی را به عنوان حق بیمه حوادث دانشجویی در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

۲- پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

تذکرهای مهم

۱- دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل فارغ التحصیلی آن دسته از پذیرفته شدگانی که مدرک فراغت از تحصیل فرد مذکور فاقد معدل میباشد لازم است این فرم نیز تکمیل شود

۲- برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی اینترنتی (مورخ ۱۴۰۲/۳/۱۱ لغایت ۱۴۰۲/۳/۱۶) این آزمون، دانشجوی سال آخر شناخته شده حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ فارغ التحصیل میشوند، لازم است فرم مندرج در صفحه ۷۳ دفترچه شماره یک (دفترچه ثبت نام کنکور ارشد) را تکمیل و ارائه نمایند.

۳- پذیرفته شدگانی که فارغ التحصیل و یا دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ناپیوسته (از مقطع کاردانی به کارشناسی) میباشند و مدرک آنان نیز فاقد معدل میباشد لازم است مدرک فراغت از تحصیل دوره کاردانی خود را نیز به ضمیمه این برگه و یا دانشجویان سال آخر کارشناسی ناپیوسته فرم مندرج در صفحه ۷۳ دفترچه راهنمای ثبت نام نموده و آنها را به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند.

۴- فارغ التحصیلان قبل از تاریخ ۱۴۰۲/۱/۱ میبایست مدرک فارغ التحصیلی خود را ارائه نمایند.

۵- آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام در این آزمون فارغ التحصیل بوده اند، لازم است اصل مدرک فراغت از تحصیل را به همراه سایر مدارک ثبت نامی به موسسه محل قبولی در زمان ثبت نام اولیه و یا حداکثر تا قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی جاری ارائه نمایند. بدیهی است در غیر اینصورت از ادامه تحصیل آنان نیز جلوگیری خواهد شد.

۶- چنانچه مغایرتی بین معدل پذیرفته شده (معدل مندرج در این فرم، یا فرم معدل دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته و یا مدارک داوطلب) و معدل ارائه شده به این سازمان که در اطلاعات پذیرفته شدگان موسسه محل قبولی نیز درج شده است، وجود داشته باشد، از پذیرفته شده بطور موقت ثبت نام به عمل خواهد آمد تا وضعیت وی بررسی شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲۰ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
اعظم
شهریور ۲۲, ۱۴۰۲ ۹:۳۵ ب٫ظ

سلام..من چون خودم نتونستم مدارک کارشناسی م رو از،دانشگاه قبلی م بگیرم، وکالتنامه تنظیم کردم و فرستادم که دیگری کارام رو انجام بده، ولی چون پست دیر رسوند، و خورد به تعطیلات آخر هفته، و اعلام کردن که ۲۲ شهریور آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد آزاد هست..
به نظرتون تمدید میشه؟؟؟
چکار کنم؟..

میلاد
شهریور ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۴۷ ب٫ظ

سلام دانشگاه تربیت دبیر قبول شدم و امسال سال آخرم بوده هنوز حکم نخوردم تو شرایطش گفتن فرم موافقت با ادامه تحصیل و فرم ۵۰۲ رو از اداره آمورش و پرورش بگیرید و بعد برای ثبت نام حضوری بیایین ولی تا وقتی حکم نخورم نمیتونم فرم هارو از اداره بگیرم آیا امکان داره ثبت نام مشروط انجام بدن بعد مهر ماه مدارک رو ببرم تحویل بدم یا خیر

مهدی
شهریور ۱۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

سلام یه سوال. مثلا من فرضا دانشگاه بهشتی قبول شدم. باید برم سایت edu.iau.ac.ir یا سایت دانشگاه بهشتی؟

فرناز
شهریور ۱۷, ۱۴۰۲ ۰:۱۰ ق٫ظ

باسلام. بنده کد رشته کارشناسی ام رو موقع ثبت نام ارشد اشتباه وارد کردم و الان ارشد قبول شدم ممکنه مشکلی رو واسم ایجاد کنه ؟ و دانشگاه کارشناسیم این رشته رو اصلا نداره

Saba
شهریور ۱۴, ۱۴۰۲ ۹:۵۲ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
نتایج اولیه ارشد مجاز شدم نتایج نهایی مردود زده برام
هیچ راهی برای ورود به دانشگاه نداره؟
بر اساس سوابق تحصیلی نمیتونم دانشگاه دولتی ارشد بخونم؟
لطفا راهنمایی بفرمایید

زینب
شهریور ۱۵, ۱۴۰۲ ۹:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Saba

سلام ،منم مثل شما
چیکار کنیم ؟😔

آرمین
شهریور ۱۶, ۱۴۰۲ ۸:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  Saba

پیام نور و آزاد شاید بشه

مریم
شهریور ۱۴, ۱۴۰۲ ۶:۳۷ ب٫ظ

سلام لطفامیشه راهنمایی کنید من کارنامه اولیه آزمون راقبول شدم امانتیجه نهایی مردود اعلام شده خواستم بدونم دیگه نمیشه ازطریق دیگه ای مثل تکمیل ظرفیت وارددانشگاه بشم؟

آرمین
شهریور ۱۶, ۱۴۰۲ ۸:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

پیام نور و آزادی میشه

سمیرا
شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ ۱:۴۹ ب٫ظ

سلام. وقت بخیر
ببخشید من سال ۹۲ کارشناسی رو گرفتم. الان بعد ده سال میخوام ارشد بخونم و قبول شدم. مدرک تحصیلی گواهی موقت دارم و دانشنامه رو نگرفتم تو این مدت. همه جا هم گواهی موقت استفاده کردم.الان مشکلی پیش نمیاد اقدام نکردم؟دانشگاه کارشناسی و ارشد که الان قبول شدم یکی هست.ممنون میشم راهنماییم کنید. استرس دارم مشکلی پیش بیاد. چون یکی از مواردی که گفتن پست بشه اصل مدرک کارشناسی هست.

منوچهر
شهریور ۱۵, ۱۴۰۲ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

یه خوشحالی که باید بنظرم داشته باشی اینه که هر دو دانشگاهت میگی یکیه

امیر
شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

سلام خسته نباشید میخواستم ببینم آیا برای تکمیل ظرفیت دوباره برای ارشد ثبت نام باز میشه بدون کنکور؟برای ترم مهرماه

آرمین
شهریور ۱۶, ۱۴۰۲ ۸:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

ب احتمال زیاد بشه

Tahere
شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

سلام کارنامه سبز چه تاریخی میاد؟

تبسم
شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  Tahere

ببخشید اون چیه

آرمین
شهریور ۱۶, ۱۴۰۲ ۸:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  Tahere

منظورتون کارنامه نهایی ؟

علیرضا
شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ ۹:۳۷ ق٫ظ

ببخشید مزاحم میشم
یه سوالی داشتم ممنون میشم جوابم بدید

برای آزمون ارشد من رجایی قبول شدم
معدل کارشناسیم رو ۱۷.۷٠ وارد کرده بودم ولی الان متوجه شدم معدل کارشناسیم ۱۷.۸٠ بوده ینی ده صدم کمتر وارد کرده بودم در فرایند ثبت نامی دانشگاه به مشکل میخورم؟
کار خاصی نکنم؟
نرم دانشگاه کارشناسیم معدلم رو ده صدم کاهش بدم که اوکی بشه با معدلی ک وارد کردم؟

علی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

کمتر مشکلی نداره .بیشتر مشکل داره.

محمد
شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ ۸:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

منم رجایی قبول شدم ، ولی میگن باید سه سال سابقه آموزشی داشته باشی تا بتونی ادامه بدی سابقه دانشگاه رو حساب نمیکنن🤦

منوچهر
شهریور ۱۵, ۱۴۰۲ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

بنظرم چون عمدا بیشتر که نزدی، تازه کمتر هم زدیه، پس زیاد نگران نباش