امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش از پایان مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه خبر داد.

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه ثبت‌نام در آزمون مذکور از روز یکشنبه ۷ آبان ماه آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار داوطلب، در این آزمون ثبت‌نام کردند و مهلت ثبت‌نام در این آزمون مجدداً تمدید نخواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا پایان امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه اقدام به ثبت‌نام نمایند و ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند.

دکتر کریمیان افزود: داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳، در اولین مرحله بیست و نهمین دوره آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت نمایند.

گفتنی است، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ روز جمعه ۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش انجام می‌شود و داوطلبان در صورتی که واجد شرایط هستند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (یک رشته اصلی و یک رشته شناور) متقاضی ثبت‌نام در این آزمون شوند.

رشته های شناور کارشناسی ارشد را می‌توانید در این صفحه ببینید.

برای دریافت راهنمای ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
جواد
آبان ۱۹, ۱۴۰۲ ۹:۲۰ ق٫ظ

سلام خسته نباشید ببخشید دیگه مهلتی نمیگذارن برای ثبت نام