تمدید ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ تا چهارشنبه ۱۷ آبان‌ماه تمدید شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا ۱۷ آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام درآزمون کارشناسی ارشد از ۷ آبان ماه آغاز شده و تا به امروز ۱۳ آبان ماه ادامه دارد که تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار متقاضی، در این آزمون ثبت‌نام کردند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا روز چهارشنبه ۱۷ آبان به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام نمایند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت‌نام شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نام خود، تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

دکتر پورعباس افزود: متقاضیانی که تاکنون در این آزمون ثبت‌نام کرده و کد پیگیری دریافت کردند، درصورت لزوم، صرفاً در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در یک روز (صبح و عصر چهارم اسفندماه ۱۴۰۲) خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ کلیک کنید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد
آبان ۱۰, ۱۴۰۲ ۸:۰۲ ب٫ظ

سلام
آیا امسال کسانی که کنکور ۱۴۰۲ روزانه قبول شدند ولی ثبت نام نکردند یا انصراف دادند امکان ثبت نام و قبولی مجدد برای ۱۴۰۳ دارند یا خیر؟