پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

اعلام جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه محقق اردبیلی ۱۴۰۳

پذیرش کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه محقق اردبیلی 1403

اطلاعیه پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون به شیوه استاد محور سال ۱۴۰۳ دانشگاه محقق اردبیلی منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه محقق اردبیلی در راستای اجرای آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور، از میان دانشجویان برتر دانشگاه محقق اردبیلی و سایر دانشگاه‌های کشور برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در رشته‌های مندرج در این فراخوان با عناوین مشخص شده در دوره کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد. 

شرایط ثبت نام ارشد استاد محور دانشگاه محقق اردبیلی

۱. دانشجویان و دانش‌آموختگانی که تا پایان نیمسال ششم با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی خود به لحاظ میانگین کل (معدل کل پایان ترم ششم) جزو ۲۰ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

۲. دانشجو باید حداکثر طی هشت نیمسال دانش‌آموخته شود.

تبصره ۱- برای دانشجویان تحصیل همزمان به استناد «آیین‌نامه تحصیل همزمان دو رشته ویژه دانشجویان استعداد درخشان»، مدت تحصیل ده نیمسال است و در رشته‌ای که سایر شرایط این آیین‌نامه را داشته باشند، می‌توانند از تسهیلات مربوط بهره‌مند شوند.

تبصره ۲- مطابق ابلاغیه شماره ۱۸۴۳۲۶ /۲ مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طول مدت مجاز تحصیل برای دانشجویانی که در دوره‌های کارورزی ۳ تا ۶ ماهه شرکت کرده‌اند، ۹ نیمسال و برای دانشجویانی که در دوره‌های کارورزی ۶ تا ۱۲ ماهه شرکت کرده‌اند، ۱۰ نیمسال می‌باشد.

تبصره ۳- برای دانشجویانی که در دوره کارشناسی پیوسته خود در دوره‌های فرعی (گذراندن واحدهای درسی مازاد از سایر رشته‌ها) شرکت کرده‌اند، مدت مجاز تحصیل حداکثر ۹ نیمسال است و رتبه‌بندی ایشان بدون در نظر گرفتن واحدهای درسی دوره فرعی محاسبه می‌شود.

تبصره ۴- برای خانم‌هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده‌اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب سنوات استفاده کرده‌اند، مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی است.

تبصره ۵- برای دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته مدت مجاز از ورود به رشته یا دانشگاه اول تا دانش‌آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم حداکثر ۸ نیمسال است و مقایسه متقاضیان برای رتبه‌بندی و تعیین بیست درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام می‌شود که بیشترین واحد خود را با آن‌ها گذرانده‌اند.

۳. پذیرش در رشته‌های تحصیلی مرتبط به رشته دوره کارشناسی بر اساس تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای تحصیلات تکمیلی امکان‌پذیر است.

۴. پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی و صرفاً برای یک‌بار مجاز است.

۵. دانشجویان متقاضی می‌بایست حداکثر تا مورخه ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل گردند.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه محقق اردبیلی ۱۴۰۳ 

۱. تکمیل فرم گواهی رتبه و فرم درخواست دوره کارشناسی ارشد

۲. تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

۳. آخرین کارنامه تحصیلی

۴. تصویر واریز مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال (معادل یکصد و پانصد هزار تومان) از طریق درگاه الکترونیک دانشگاه 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه محقق اردبیلی

متقاضیان می‌توانند مدارک فوق الذکر را تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ به‌طور حضوری به دفتر استعدادهای درخشان واقع در ساختمان سبلان حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل یا از طریق آدرس الکترونیکی estedaduma.ac.ir ایمیل نمایند.

عناوین طرح های کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه محقق اردبیلی

عناوین دارای پذیرش  کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه محقق اردبیلی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح زیر هستند:

 

اطلاعات و نکات تکمیلی مهم:

۱. بر اساس ابلاغیه شماره ۴۹۵۰۵ مورخ ۹۶/۰۶/۳۱ سازمان سنجش آموزش کشور، دانش‌آموختگان کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) امکان استفاده از تسهیلات پذیرش بدون آزمون به مقطع کارشناسی ارشد را ندارند.

۲. پذیرش نهایی متقاضیان، منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

۳. مدارک ارسالی و وجه پرداختی داوطلب به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۴. مدارک ناقص بررسی نخواهند شد.

۵. تغییر رشته و گرایش، انتقال موقت (مهمان) و دائم، افراد پذیرفته شده بر اساس این آئین‌نامه مجاز نیست.

۶. بر اساس ابلاغیه شماره ۱۷۳۱۹۱ /۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استاد میزبان پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر، پدربزرگ، مادربزرگ، عمو، دایی، خاله، عمه دانشجو و پدر و مادر همسر دانشجو نباشد.

۷. فهرست پذیرفته‌شدگان نهایی که با حذف افرادی که اعلام انصراف نموده‌اند و با جایگزینی نفرات ذخیره بروزرسانی می‌شود، از طریق سایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه www.uma.ac.ir/edu اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات