پارسه
نوگام
مدرسان شریف
عالم زاده

پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی ۱۴۰۳

پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد درخشان و استاد محور پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی 1403

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون به شیوه استعداد درخشان و استاد محور پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی ۱۴۰۳ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۳ پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

به گزارش مسترتست، پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان و آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور، تعداد محدودی دانشجوی واجد شرایط کارشناسی پیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور را بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های «فیزیولوژی ورزشی گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی» و «رشته رفتار حرکتی در گرایش رشد حرکتی» برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پذیرش می‌نماید.

ارشد بدون آزمون استعداد درخشان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

نحوه و زمان ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور و بدون آزمون ۱۴۰۳ پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

کلیه متقاضیان از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۳ الی ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند؛ به درخواست‌هایی که پس از این تاریخ ثبت شوند ترتیب اثری داده نمی‌شود.

متقاضیان بایستی ثبت‌نام خود را از طریق تکمیل برگه‌های بارگذاری شده در سایت پژوهشگاه و در بازه زمانی اعلام‌شده از طریق راه ارتباطی ایمیل (amoozesh.ssrc@gmail.com) به دفتر تحصیلات تکمیلی ارسال نمایند.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

– دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه‌های مشمول این فراخوان که پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه‌چهارم کل واحدهای درسی خود به لحاظ میانگین کل نمرات، جزء ۲۰ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی بوده باشند مجاز به ارائه درخواست می‌باشند.

– طبق آیین‌نامه ذکرشده، داشتن معدل کل بالای ۱۶ الزامی است.

– متقاضیان بایستی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۱ و طی حداکثر ۸ نیمسال تحصیلی دانش‌آموخته گردند.

– پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش‌آموختگی و صرفاً برای همان سال امکان‌پذیر است.

– بر اساس مفاد آیین‌نامه یادشده دانش‌آموختگان کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی)، نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

رشته تحصیلی موردتقاضا باید با رشته تحصیلی مقطع قبل متقاضی مرتبط باشد (مطابق دفترچه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور)

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرش‌شده در کارشناسی ارشد بدون آزمون بر اساس آیین‌نامه وزارت علوم مجاز نیست. لذا بعد از تأیید نهایی وضعیت نهایی متقاضیان پذیرش‌شده و اخذ شماره دانشجویی کارشناسی ارشد امکان تغییر رشته و دانشگاه (حتی در صورت موافقت دانشگاه‌ها) میسر نیست.

– بدیهی است اعلام نتایج اولیه هیچ‌گونه حقی برای داوطلبان ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.

– در پذیرش به‌صورت استاد محور در رشته /گرایش‌های اعلام‌شده؛ درخواست‌های واجد شرایط اولیه پس از بررسی به استاد پذیرنده ارجاع و سپس ایشان از بین پرونده‌های ارسالی نسبت به انتخاب دانشجو اقدام می‌نماید. استاد پذیرنده این اختیار را دارد تا نسبت به اخذ مصاحبه از متقاضی اقدام نماید. استاد پذیرنده نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش دانشجو (حتی با خالی ماندن ظرفیت پذیرش) مختار است.کارشناسی ارشد استاد محور پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی ۱۴۰۳ 

– یک قطعه عکس پرسنلی اسکن شده به فرمت JPEG

– تصویر صفحات اول و توضیحات شناسنامه با شماره‌سریال به انضمام تصویر پشت و روی کارت ملی

– تصویر مدرک کارشناسی

– کارنامه ریزنمرات کارشناسی (اجباری)

– گواهی رتبه رشته در مقطع کارشناسی با مهر و امضاء

– توصیه‌نامه از دو عضو هیئت‌علمی

– تکمیل فرم الف، فرم ب و گواهی رتبه ۲۰ درصد

– متقاضیان بایستی ثبت‌نام خود را از طریق تکمیل برگه‌های بارگذاری شده در سایت پژوهشگاه و در بازه زمانی اعلام‌شده از طریق راه ارتباطی ایمیل (amoozesh.ssrc@gmail.com) به دفتر تحصیلات تکمیلی ارسال نمایند.

– پرداخت مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل ۲۰۰/۰۰۰ تومان به شماره شبای اعلام‌شده و ارسال فیش پرداختی به همراه سایر مستندات.

نکات قابل‌توجه

مهلت ثبت‌نام به‌هیچ‌وجه قابل تمدید نیست.

وجه پرداختی به‌هیچ‌وجه مسترد نمی‌گردد.

– از پرداخت بیش از یک‌بار مبلغ هزینه ثبت‌نام به هر دلیل خودداری نمایید.

– لطفاً شرایط آیین‌نامه را به‌دقت مطالعه نمایید و در صورت داشتن شرایط ثبت‌نام نمایید.

– ارائه مدارک و مستندات منطبق بر فرم‌های درخواستی

– در صورت نقص مدارک و یا عدم‌ بارگذاری مدارک خواسته‌شده درخواست شما به‌هیچ‌عنوان بررسی نخواهد شد.

از ارسال مدارک به‌صورت فیزیکی اکیداً خودداری نمایید.

– چنانچه در هر مرحله از ثبت‌نام بررسی مدارک و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق این فراخوان را ندارد یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه‌شده با اصل مدارک وجود داشته باشد ثبت‌نام ایشان لغو خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات