چند نکته درباره کارشناسی ارشد فراگیر

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور اعلام کرد که زمان ثبت نام در دوره های فراگیر که قرار بود از امروز آغاز شود به تاخیر افتاد و متقاضیان از چهارشنبه هفته جاری امکان ثبت نام دارند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

بهنوش سلیم بهرامی در گفتگو با خبرگزاری مهر، گفت: همچنین ثبت نام کارشناسی ارشد نیز از تاریخ ۱۶ مهر ماه آغاز می شود.

چند نکته درباره کارشناسی ارشد فراگیر
به گفته سلیم بهرامی، پذیرش در رشته تربیت بدنی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تنها در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری صورت می گیرد و در مهر ۹۲ پذیرشی در این رشته انجام نمی شود.
وی در ادامه اعلام کرد که ۲۴۰۰ نفر از پذیرفته شدگان در کارشناسی ارشد می توانند در دوره های مجازی ادامه تحصیل دهند.
رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور همچنین تاکید کرد که نتایج نهایی هر سه مقطع تحصیلی که پذیرش آن برای دو بهمن ۹۱ و مهر ۹۲ صورت می گیرد بهمن ماه سال جاری اعلام خواهد شد.
یک هشدار به داوطلبان
رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور همچنین خطاب به داوطلبانی که متقاضی شرکت در دوره های فراگیر سال ۹۱ این دانشگاه هستند اعلام کرد: دفترچه های فراگیر امسال دارای تغییرات چشمگیری است و دانشپذیران بهتر است برای دریافت اطلاعات لازم از این دفترچه به مشاوران آموزشگاههای غیرمجاز، بروشورهای تبلیغاتی و سایر تبلیغات توجهی نکنند زیرا اطلاعاتی که در این بروشورها و تبلیغات درج شده بر اساس محتویات سالهای گذشته است.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات