نخبگان

ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری (کد ۱۳۵۰)

پذیرش کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری در دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد. ظرفیت پذیرش در این رشته به صورت جداگانه در دو دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری و دانشگاه آزاد اطلاع‌رسانی می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

گرایش های کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور ارشد، در رشته برنامه ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری در گرایش‌های زیر دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرفته می‌شود.

۱) برنامه‌ریزی شهری

۲) برنامه‌ریزی منطقه‌ای

۳) مدیریت شهری

۴) محیط زیست شهری

داوطلبان گرایش‌های مختلف این رشته لازم است در آزمون کارشناسی ارشد مجموعه برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری شرکت نموده و با توجه به ضرایب دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری، نسبت به کسب آمادگی برای آزمون اقدام نمایند.

در کارنامه اولیه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، به هر یک از گرایش‌های فوق یک کد ضریب اختصاص داده شده (که در دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ نیز قابل مشاهده است) و رتبه داوطلب برای هر یک از این گرایش‌ها با توجه به ضریب درنظرگرفته شده برای هر یک از دروس امتحانی اعلام می‌شود.

پس از اعلام نتایج اولیه در سایت سازمان سنجش، داوطلبان فرصت دارند با توجه به اطلاعات درج‌شده در کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد و نیز بر اساس ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه‌ها، نسبت به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص گرایش های کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری کلیک کنید.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری در دانشگاه های سراسری

دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت پذیرش در هر یک از گرایش‌های کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری اعلام می‌شود.

جهت اطلاع داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد، در ادامه فهرست دانشگاه‌های دولتی دارای پذیرش و ظرفیت پذیرش گرایش‌های مختلف کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری ارائه شده است:

ظرفیت کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه‌ ای و مدیریت شهری

ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در رشته برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری

فهرست واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش و ظرفیت کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری مطابق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

ظرفیت کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه‌ ای و مدیریت شهری دانشگاه آزاد

چطور انتخاب رشته کنم که شانس قبولی داشته باشم؟

داشتن یک مشاور خوب در هنگام انتخاب رشته می تواند شانس قبولی شما را بالا ببرد. با سرچ عبارت مشاوره انتخاب رشته ارشد مسترتست، به صفحه مربوطه مراجعه کرده و به رایگان سوالات خود را بپرسید و پاسخ آن را دریافت کنید.

گرایش های کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری چیست؟

با مراجعه به این مطلب می‌ توانید اطلاعات کاملی در خصوص گرایش های دارای پذیرش رشته مدنظر خود به دست آورید.

بهترین گرایش ارشد برنامه ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری چیست؟

این که کدام گرایش رشته برنامه ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری برای شما بهترین است، کاملا به علاقه شما بستگی دارد. امروزه کسانی در رشته تحصیلی خود موفق خواهند شد که به رشته خود علاقه داشته و به واسطه آن بتوانند دانش و مهارت کافی کسب کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد
تیر ۱۲, ۱۴۰۱ ۸:۱۰ ب٫ظ

با رتبه ۲۷۰ احتمال قبولی در رشته برنامه ریزی شهری مشهد غیر انتفاعی و آزاد چند درصد هست!؟