نخبگان

ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان های باستانی ایران (کد ۱۱۰۹)

پذیرش کارشناسی ارشد زبان های باستانی ایران در دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد. ظرفیت پذیرش در این رشته به صورت جداگانه در دو دفترچه انتخاب رشته ارشد سراسری و دانشگاه آزاد اطلاع‌رسانی می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

گرایش های کارشناسی ارشد رشته زبان های باستانی ایران

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور ارشد، در رشته زبان های باستانی ایران دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرفته می‌شود.

داوطلبان این رشته لازم است در آزمون کارشناسی ارشد مجموعه زبان های باستانی ایران شرکت نموده و با توجه به ضرایب دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد زبان های باستانی ایران، نسبت به کسب آمادگی برای آزمون اقدام نمایند.

در کارنامه اولیه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، به هر یک از گرایش‌های فوق یک کد ضریب اختصاص داده شده (که در دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ نیز قابل مشاهده است) و رتبه داوطلب برای هر یک از این گرایش‌ها با توجه به ضریب درنظرگرفته شده برای هر یک از دروس امتحانی اعلام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص گرایش های کارشناسی ارشد زبان های باستانی ایران کلیک کنید.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته زبان های باستانی ایران در دانشگاه های سراسری

ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های دولتی در مقطع کارشناسی ارشد رشته زبان های باستانی ایران متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سراسری اعلام می‌شود.

جهت اطلاع داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد، در ادامه فهرست دانشگاه‌های دولتی دارای پذیرش و ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته زبان های باستانی ایران ارائه شده است:

ظرفیت کارشناسی ارشد زبان های باستانی ایران

ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در رشته زبان های باستانی ایران

فهرست واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش و ظرفیت کارشناسی ارشد رشته زبان های باستانی ایران مطابق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

ظرفیت کارشناسی ارشد زبان های باستانی ایران دانشگاه آزاد

چطور انتخاب رشته کنم که شانس قبولی داشته باشم؟

داشتن یک مشاور خوب در هنگام انتخاب رشته می تواند شانس قبولی شما را بالا ببرد. با سرچ عبارت مشاوره انتخاب رشته ارشد مسترتست، به صفحه مربوطه مراجعه کرده و به رایگان سوالات خود را بپرسید و پاسخ آن را دریافت کنید.

گرایش های کارشناسی ارشد زبان های باستانی ایران چیست؟

با مراجعه به این مطلب می‌ توانید اطلاعات کاملی در خصوص گرایش های دارای پذیرش رشته مدنظر خود به دست آورید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱ دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سمیرا
اسفند ۱۲, ۱۴۰۱ ۰:۲۱ ق٫ظ

این رشته خیلی خوبه اما متأسفانه دانشجوها کم شرکت می‌کنن