منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور علوم اقتصادی گرایش اقتصاد انرژی

کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقتصاد انرژی به صورت مجزا از کنکور کارشناسی ارشد برگزار می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

در این نوع پذیرش، داوطلبان کنکور ارشد فراگیر اقتصاد انرژی که دانش‌پذیر نامیده می‌شوند، افرادی هستند شرایط ورود به دوره‌های فراگیر را داشته و در زمان ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اقدام می‌نمایند.

دانش‌پذیر پس از شرکت و موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و احراز شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱، دانشجو نامیده خواهد شد.

در واقع در این آزمون داوطلبان، دانش‌پذیر نامیده می‌شوند، چرا که منابع اعلام‌شده برای آزمون ارشد فراگیر پیام نور، منابع امتحانی دروس ترم یک است. پس از قبولی، دانش‌پذیران تبدیل به دانشجو شده و تحصیل خود را از ترم دوم شروع می‌کنند.

علاقمندان به تحصیل در دوره کارشناسی ارشد فراگیر اقتصاد انرژی در صورت داشتن شرایط ثبت نام کنکور ارشد فراگیر، می‌توانند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در یک رشته و حداکثر ۴۰ کدرشته‌محل از دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه پیام نور متقاضی ادامه تحصیل شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور کلیک کنید.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ اقتصاد انرژی

زمان کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ روز جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ خواهد بود. کارت کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ از روز ۲۱ تیرماه توزیع خواهد شد.

نتایج کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ نیز در نیمه اول شهریورماه اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ بر روی لینک کلیک کنید.

منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقتصاد انرژی چیست؟

منابع کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ هر ساله از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود. داوطلبان لازم است با مطالعه منابع اعلام‌شده خود را برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر اقتصاد انرژی آماده کنند.

نکته مهم:

دانشجویی که در دوره دانش‌پذیری نمرات زیر ۱۲ کسب نموده و قبول اعلام شده، لازم است دروس مورد نظر را در مدت مجاز تحصیل با رعایت پیش‌نیاز دروس اخذ و با موفقیت (کسب حداقل نمره ۱۲) بگذراند و دروس مذکور شامل مقررات معادل سازی نمی گردد.

در جدول زیر، منابع کنکور ارشد فراگیر اقتصاد انرژی، نام مؤلف و ناشر و سایر توضیحات درج شده است.

منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور علوم اقتصادی گرایش اقتصاد انرژی

نمونه سوالات کنکور ارشد فراگیر را از کجا پیدا کنم؟

متأسفانه سوالات آزمون ارشد فراگیر پیام نور منتشر نمی شود.

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر چیست؟

منابع این آزمون در واقع کتب درسی ترم اول مقطع ارشد است که در دفترچه کنکور ارشد فراگیر اعلام شده است. با مطالعه این منابع، در صورت قبولی، می توانید تحصیل خود را از ترم دوم آغاز کنید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات