پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

تمدید ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ تا ۲۵ اسفند تمدید شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص تمدید زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سال ‍۱۴۰۱ و اصلاحات دفترچه ثبت نام به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۰، ضمن اعلام اصلاحات به شرح زیر مربوط به دفترچه راهنمای مذکور، بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام در آزمون فوق می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۰/۱۲/۲۰) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌‌نام و مندرجات این اطلاعیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

موارد اصلاحی مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام ارشد فراگیر ۱۴۰۱

۱- مؤلف منبع درس تعامل اجتماعی از منظر اسلام (۱۲۱۷۴۵۶) در رشته روان‌شناسی اجتماعی (۱۲۱۷۳۱) “محمدرضا سالاری و دیگران” صحیح می‌باشد.

۲- نام منبع درسی در سه گرایش مدیریت ورزشی با کدهای (۱۲۱۵۴۳، ۱۲۱۵۴۴ و ۱۲۱۵۴۵ از “روش تحقیق در تربیت بدنی” با کد درس ۱۲۱۵۲۹۴ به “روش تحقیق در علوم ورزشی” تغییر می‌یابد.

زمان برگزاری کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱

زمان کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ بیست و چهارم تیرماه اعلام شده است.

دارندگان مدارک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته رسمی و بالاتر مورد تأیید وزارتین و یا دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی (به شرط فارغ‌التحصیلی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱) میتوانند بدون توجه به نوع رشته تحصیلی کارشناسی خویش در یک رشته گرایش از رشته‌ های کنکور ارشد فراگیر ۱۴۰۱ (بجز رشته معماری و طراحی شهری) ثبت نام کنند.

علاقمندان به تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در صورت داشتن شرایط زیر، می‌توانند به عنوان متقاضی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در یک کد رشته امتحانی ثبت نام و حداکثر در ۴۰ (چهل) کدرشته محل از دوره‌های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور متقاضی ادامه تحصیل شوند.

جهت اطلاع از سایر شرایط ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ و مدارک ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ کلیک کنید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات