کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت خود را دریافت کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …


میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …


زمان دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

بر اساس اعلام سازمان سنجش، زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، عصر روز پنجشنبه ۱۱ اسفند و صبح و عصر روز جمعه ۱۲ اسفند می‌باشد. با توجه به تاکید رییس سازمان سنجش بر برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در زمان مقرر، بعید است احتمال تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۲ وجود داشته باشد.

با توجه به این که از سال ۱۳۹۶ کنکور کارشناسی ارشد ادغام شده است؛ همه داوطلبان پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز لازم است در آزمون سازمان سنجش شرکت کنند. در واقع همه متقاضیان هم داوطلب دانشگاه سراسری و هم دانشگاه آزاد محسوب می‌شوند. بنابراین، حتی اگر تنها داوطلب آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هستید نیز باید در زمان اعلام‌شده نسبت به دریافت کارت کنکور ارشد از سایت سازمان سنجش اقدام کنید.

تنها یک کارت برای کنکور کارشناسی ارشد هر رشته برای داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد صادر شده است. بنابراین داوطلبان دانشگاه آزاد کارت ورود به جلسه مجزایی نخواهند داشت.

مطابق معمول کارت شرکت در جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ دانشگاه سراسری و آزاد سه روز پیش از آزمون منتشر خواهد شد؛ بنابراین، زمان انتشار کارت ورود به جلسه هشتم اسفند اعلام شده است.

مهم: به همراه داشتن کارت کنکور ارشد ۱۴۰۲، جهت حضور در جلسه آزمون الزامی است. بدون کارت امکان حضور در جلسه کنکور وجود ندارد.

آخرین مهلت دریافت کارت کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد تا ۱۲ اسفند فرصت دارند نسبت به دریافت کارت اقدام کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

کلیه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سراسری شامل رشته‌محل‌های دانشگاه های سراسری اعم از روزانه، نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و نیز دانشگاه آزاد اسلامی لازم است در زمان توزیع کارت کنکور ارشد ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما و پرینت کارت اقدام کنند.

سایت توزیع کارت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

برای دریافت کارت آزمون ارشد به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.

روش دریافت کارت ارشد دانشگاه آزاد

پس از ورود به سایت سازمان سنجش مراحل زیر را طی کنید:

۱- ورود به بخش کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش

سایت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد 1402

۲- ورود به سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲

۳- کلیک بر روی گزینه ورود به سیستم

نحوه دریافت کارت کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

۴- وارد کردن اطلاعات فردی یا داوطلبی*

برای اطلاعات موردنیاز دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد می‌توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

  1. شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
  2. شماره پرونده و اطلاعات فردی داوطلب (کد ملی و سال تولد)

نحوه دریافت کارت کنکور ارشد ۱۴۰۲

۴- دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون کارشناسی ارشد

دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد

شماره پرونده آزمون ارشد را گم کرده ام، چطور کارت کنکور را دریافت کنم؟

در صورتی که شماره پرونده خود را گم کرده اید، کافی است وارد سامانه پاسخگویی سایت سازمان سنجش بشوید. سپس از قسمت درخواست جدید، در بخش «آزمون» گزینه «کارشناسی ارشد» و در بخش «سال» گزینه «۱۴۰۲» را انتخاب کنید. سپس روی عبارت «جستجو» کلیک کنید. در ادامه از بخش «دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام» نسبت به دریافت اطلاعات خود اقدام کنید.

لازم به ذکر است که این فرم در بازه های زمانی دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتیجه آزمون ها فعال می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص بازیابی شماره پرونده کنکور ارشد کلیک کنید.

شماره پرونده آزمون ارشد را گم کرده ام

اطلاعات مندرج بر روی کارت کنکور ارشد ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد

تمام اطلاعات فردی و داوطلبی متقاضیان شرکت در آزمون بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ درج شده است. این اطلاعات به شرح زیر است:

  • اطلاعات فردی
  • کد و نام رشته امتحانی
  • شماره داوطلبی
  • معدل مقطع کاردانی و کارشناسی
  • شماره پرونده
  • محل فارغ التحصیلی
    حوزه امتحانی
  • زمان دقیق برگزاری آزمون
  • سهمیه ها

ویرایش اطلاعات کارت کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۲

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت کنکور ارشد ۱۴۰۲، لازم در فرصتی که از سوی سازمان سنجش اعلام می شود، نسبت به رفع نقص کارت آزمون اقدام کنند.

مواردی که در این مرحله قابل اصلاح است شامل موارد زیر است:

  • معلولیت
  • نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی

۱- چنانچه در رابطه با بند معلولیت اختلافی مشاهده می‌نمایید، ضروری است در روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایید.

 

۲- در صورتی که‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

داوطلبانی که مایل هستند دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی را نیز انتخاب کنند، لازم است در هنگام انتخاب رشته گزینه مربوطه را پس از پرداخت هزینه، انتخاب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ویرایش اطلاعات کارت کنکور ارشد کلیک کنید.

محل برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

متقاضیان هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند.

محل برگزاری آزمون متقاضیان با توجه به شهرستان درج شده در فرم اینترنتی ثبت نامی آنان تعیین می‌شود. فهرست شهرستان‌های محل برگزاری آزمون در سال ۱۴۰۱ به شرح زیر بود:

 

آزمون‌ کدرشته‌‌های امتحانی ۱۱۲۸ (آموزش زبان ژاپنی)، ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی) و ‌‌۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی) منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد؛ لذا متقاضیان هریک از کد‌رشته‌های امتحانی مذکور ضرورت‌ دارد بر اساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه نمایند.

محل برگزاری آزمون برای ۸ کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی ۱۱۴۹‌،‌۱۱۴۷، ۱۱۵۰‌، ۱۱۵۴، ۱۱۵۵، ۱۱۵۷ ،۱۱۵۸ و‌ ۱۱۵۹ که ثبت‌نام آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هر یک از ارگان‌های ذیربط صادر مینمایند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخ های پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از متقاضیان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق سایت سازمان صادر نشده است.

مراحل بعد از برگزاری ازمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد

پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه کنکور ارشد در قالب کارنامه منتشر می‌شود. کارنامه شامل رتبه و نمره داوطلبان در آزمون کتبی است.

پس از آن، در زمان انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ که از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می‌شود، داوطلبان نسبت به انتخاب رشته (انتخاب دانشگاه‌های مورد علاقه خود که دارای ظرفیت در رشته امتحانی آنهاست) اقدام می‌کنند. قابل توجه است که انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مجزا از انتخاب رشته دانشگاه های سراسری است.

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد احتمالاً در شهریور ماه از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

زمان دقیق کنکور ارشد ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد کی است؟

کنکور ارشد ۱۴۰۲ در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند برگزار خواهد شد. اما تاریخ دقیق برگزاری کنکور هر رشته در کارت کنکور ارشد ۱۴۰۲ مشخص خواهد شد.

کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد آزاد را از کجا بگیرم؟

آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد یکپارچه برگزار می شود. بنابراین کارت مجزایی برای کنکور ارشد آزاد نیز منتشر نمی شود. داوطلبان این دانشگاه هم باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ف،صراحی ☆۱
فروردین ۱, ۱۴۰۲ ۴:۰۴ ب٫ظ

خیر از پیچ سیستم سنجش خارج نمی شوم تا چه نتیجه ای به نهایی شود!

فاطمه
اسفند ۸, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۶ ق٫ظ

ببخشید یه سوال
حوزهامتحانی رو زده دانشکده مواد ،منطورش دانشکده مهندسی مواد متالوژیه ؟؟

Go to Top