پارسه
نوگام
مدرسان شریف
عالم زاده

آخرین مهلت پذیرش ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ۱۴۰۳

ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ۱۴۰۳

مهلت ثبت‌نام در فراخوان پذیرش ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ۱۴۰۳، جمعه ۱۹ مردادماه به پایان می‌رسد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در راستای اجرای سیاست‌های حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد، با استناد به آیین نامه کارشناسی ارشد استاد محور و آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان، تعداد محدودی دانشجو جهت ورود به دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را پذیرش می نماید.

زمان ثبت نام ارشد استاد محور دانشگاه نوشیروانی بابل ۱۴۰۳

عملیات ثبت نام توسط داوطلبان باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۵/۱۹ پایان یابد و پس از آن ارسال مدارک و یا ثبت نام از طریق سامانه ممکن نخواهد بود.

شرایط ثبت نام ارشد استاد محور صنعتی نوشیروانی بابل

۱- پس از ۶ نیمسال با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسیِ رشته ی کارشناسی خود (عدد غیر صحیح تعداد واحدها به پایین گرد میشود) به لحاظ میانگین جزء بیست درصد برتر (عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل میشود) دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

تبصره -۱ واحدهای گذرانده شده در بازه تابستاِن متصل به نیمسال ششم درحدنصاب سه چهارم واحدها قابل محاسبه است.

۲- حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۱ در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند.

تبصره ۱- برای دانشجویان تحصیل همزمان به استناد آیین نامه تحصیل همزمان در دو رشته ویژه دانشجویان استعدادهای درخشان، مدت تحصیل تا ۱۰نیمسال قابل افزایش است.

تبصره ۲- برای دانشجویانی که در طرح کارورزی/کارآموزی بلندمدت در دوره کارشناسی پیوسته خود شرکت کردهاند، به تناسب دوره کارورزی مدت مجاز حداکثر ده نیمسال است.

تبصره ۳- برای دانشجویانی که در دوره کارشناسی خود در دوره های فرعی (گذراندن واحدهای درسی مازاد از سایر رشته ها) شرکت کردهاند، مدت مجاز تحصیل تا ۹ نیمسال افزایش می‌یابد.

تبصره ۴- برای خانم هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تایید دانشگاه استفاده کردهاند، مدت مجاز حداکثر ۱۰نیمسال است.

تبصره ۵- برای دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته، مدت مجاز از ورود به رشته یا دانشگاه اول تا دانش آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم، مدت مجاز حداکثر ۹نیمسال است. در اینصورت مقایسه متقاضیان پس از هفت نیمسال تحصیلی با دانشجویان هم رشته ای که بیشترین واحد درسی خود را با آن‌ها گذراندهاند، انجام میشود.

۳-  پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یک بار امکان‌پذیر است.

۴- دوره تحصیلی متقاضی در دوره کارشناسی باید کارشناسی پیوسته باشد.

ارشد استاد محور دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ۱۴۰۳

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه نوشیروانی بابل

۱- ثبت نام فقط از طریق تارنمای سامانه گلستان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به آدرس زیر امکان‌پذیر است.

 

داوطلبانی که برای سهمیه استعدادهای درخشان (غیر استاد-محور) سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴در این سامانه قبلا ثبت نام کرده بودند، نیاز به ثبت نام مجدد ندارد. فقط باید به همان حساب کاربری قبلی وارد شده و پس از بررسی اسامی استادان محترم و عنوان طرح پیشنهادی ایشان در آدرس لینک شده، کاربرگ مرتبط را تکمیل کرده و با شرایط بیان شده در بند ل ماده ۶-۳ همین فراخوان در قسمت مدارک سامانه گلستان بارگذاری کنند. (در مواردی که نام چند استاد جلوی یک پروژه ذکر شده است، فقط نام یک استاد در کاربرگ درج شود)

۲- در مرحله ثبت نام اولیه (برای داوطلبانی که قبلا در این سامانه ثبت نام نکرده اند)، داوطلبان باید از طریق لینک موجود در سامانه گلستان (طبق شکل زیر) نسبت به ورود اطلاعات اولیه و ثبت شناسه کاربری و گذر واژه اقدام نمایند. داوطلبان باید در قسمت عنوان آزمون یکی از عناوینِ متقاضی سهمیه استعداد درخشان-مقطع کارشناسی ارشد و یا متقاضی سهمیه استعداد درخشان-مقطع کارشناسی ارشد (ده درصد دوم) را بر اساس تطبیق شرایط خود با بندهای ۲ تا ۳ همین اطلاعیه انتخاب نمایند (طبق شکل زیر)

رشد استاد محور دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ۱۴۰۳

۳- در مرحله بعد، کاربران پس از خروج از سامانه، باید بار دیگر با شناسه کاربری و گذرواژه ای که در ثبت نام اولیه انتخاب نموده اند، وارد سامانه شده و به ورود اطلاعات فردی، آموزشی و همچنین انتخاب رشته و گرایش مورد نظر خود بپردازند. این مراحل باید طبق شکل زیر به صورت دقیق انجام شده و به تایید داوطلب برسد. در نهایت داوطلب باید گواهی انجام ثبت نام را از سامانه اخذ نماید.

(مهم: در قسمت سوابق تحصیلی، باید معدل دروس گذرانده شده تا پایان نیمسال ششم درج شود.)

رشد استاد محور دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ۱۴۰۳

در طرح استاد-محوری داوطلب صرفا مجاز به انتخاب یک رشته/گرایش است. در صورت انتخاب بیش از یک رشته/گرایش، پذیرش دانشجو صرفا بر اساس رشته/گرایش استاد و موضوع انتخابی در کاربرگ مرتبط انجام میشود.

۵- داوطلبان باید دقت کنند که در حال حاضر سامانه گلستان تنها برای انتقال مدارک استفاده میشود و ثبت نام در آن به منزله واجد شرایط بودن متقاضی نمی‌باشد. در نتیجه داوطلبان باید حداقل شرایط لازم ذکر شده در بندهای ۲ تا ۳ را به دقت رعایت نمایند.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه نوشیروانی بابل ۱۴۰۳ 

۶- با توجه به اجباری بودن بارگذاری تعدادی از مدارک در سامانه مذکور بهتر است داوطلبان تصویر مدارک و تمهیدات زیر را برای ثبت نام از پیش آماده نمایند:

الف- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

ب- فایل یک قطعه عکس جدید داوطلب

ج- تصویر مدرک و یا گواهی موقت دوره کارشناسی (در صورت وجود)

د- تصویر ریزنمرات دوره‌ی کارشناسی

ه- پرداخت الکترونیکی ۸۰۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه ثبت نام از طریق سامانه گلستان

و- (مخصوص دانشجویان سایر دانشگاهها): تصویر کاربرگ تایید شده توسط دانشگاه مبنی بر قرار گرفتن دانشجو بر اساس معدل در میان بیست درصد برتر هم ورودی‌ها

داوطلبان ضمن بارگذاری تصویر این مدرک در سامانهی گلستان، باید اصل این کاربرگ را نزد خود نگه دارند و در صورت پذیرش قطعی، نسخه فیزیکی آن را در هنگام ثبت نام ارائه دهند، در غیر این صورت قبولی آن‌هاکان لم یکن خواهد شد.

ز: (مخصوص دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل) گواهی معدل و رتبه برای دانشجوی کارشناسی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل: برای جلوگیری از حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه، اکنون امکان دریافت گواهی رتبه و معدل از طریق سامانهی گلستان برای دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل فراهم شده است. داوطلبان واجد شرایط باید در حساب کاربری خود در سامانه گلستان در پیشخوان خدمت، درخواست گواهی معدل و رتبه خود را ثبت کنند. گواهی درخواستی و ریزنمرات دانشجو پس از انجام گردش کار و در صورت تایید کارشناسان و مدیران مرتبط، از طریق سامانهی گلستان در دسترس داوطلب قرار خواهد گرفت. داوطلب باید گواهی دریافتی که توسط مدیرکل محترم آموزش (به صورت الکترونیکی) مهر و امضا شده است را به همراه ریزنمرات دریافتی (کارنامه غیر رسمی) در قسمتهای مرتبط در سامانهی گلستان بارگذاری کنند. با توجه به احتمال زمانبر بودن فرآیند تاییدِ گواهی رتبه و معدل در سامانه ی گلستان، داوطلبان باید مراحل فوق را در اسرع وقت انجام دهند زیرا مهلت ثبت نام و بارگذاری این مدرک به صورت مستقل از زمان تولیدِ گواهی و بر اساس بند ۴همین فراخوان خواهد بود. داوطلبان همچنین باید اصل این کاربرگ را نزد خود نگه دارند و در صورت پذیرش قطعی، نسخه فیزیکی آن را در هنگام ثبت نام ارائه دهند، در غیر این صورت قبولی آن‌هاکان لم یکن خواهد شد.

ک- تصویر کاربرگ تایید صحت  مدارک ارسال شده توسط داوطلب پذیرش در سهمیه استعدادهای درخشان که توسط داوطلب امضا شده باشد. 

ل- تصویر کاربرگ درخواست طرح استاد-محوری ارسال شده توسط داوطلب پذیرش در سهمیه استعدادهای درخشان که توسط داوطلب امضا شده باشد. این کاربرگ باید بر اساس جدول عناوین طرح، تکمیل شود.

(در مواردی که نام چند استاد جلوی یک پروژه ذکر شده است، فقط نام یک استاد در کاربرگ درج شود)

داوطلبان باید پس از بررسی این جدول، کاربرگ مرتبط را تکمیل کرده و با شرایط بیان شده در بند ل ماده ۶-۳ همین فراخوان در قسمت مدارک سامانه گلستان بارگذاری کنند.

پس از پایان مهلت فراخوان، مدارک داوطلبان بررسی شده و در صورت احراز شرایط، اسامی داوطلبان به استادان مرتبط ارسال می‌شود.

پس از دریافت نظر استادان در مورد داوطلبان انتخاب شده، نتیجه از طریق تارنمای دانشگاه اعلام خواهد شد.

در صورتی که داوطلب از هر دو طریق سهمیه عادی استعدادهای درخشان و طرح استادمحوری استعدادهای درخشان حائز شرایط پذیرش شود، دانشگاه مستقیما و بدون کسب نظر مجدد از داوطلب در مورد نحوه پذیرش نهایی وی تصمیم گیری خواهد کرد.

نهایتا قطعی شدن ثبت نام افراد پذیرفته شده، منوط به تایید سازمان سنجش و آموزش کشور خواهد بود.

تذکرهای مهم

کلیه‌ی اطلاعات وارد شده و مدارک بارگذاری شده در سامانه ی گلستان باید در نهایت دقت و صحت باشد و چنانچه خلاف آن ثابت شود و یا ایراد یا نقصی در مدارک ارائه شده وجود داشته باشد، دانشگاه مجاز است که پذیرش متقاضی راکان لم یکن اعلام کند.

داوطلبان باید در هنگام ثبت نام به شرایط ذکر شده دقت کنند، زیرا امکان استرداد هزینه ثبت نام پرداخت شده وجود ندارد.

قطعی شدن ثبت نام پذیرفته شدگان سهمیه استعدادهای درخشان منوط به تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور است.

عناوین طرح های کارشناسی ارشد استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه نوشیروانی بابل

عناوین دارای پذیرش  کارشناسی ارشد استاد محور دانشگاه نوشیروانی بابل در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به شرح زیر هستند:

شناسه نیازعنوان نیازDORسازمان نیاز پردازنام اساتیدنام دانشکدهتعداد دانشجو ارشد درخواستی
۲۷۶۸۱طراحی سیستم خنک کن روغن پرس هیدرولیک و دستگاه پرس جوش۲۰.۱۰۰۱.۴.۴۵P0000=.2024.05.28.0.3شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنانمجید الیاسیدانشکده مهندسی مکانیک۱
۲۷۶۷۴فناوری برای فرآیند جداسازی پلاستیک های بازیافتی بر اساس جنس و رنگ ۲۰.۱۰۰۱.۴.۳۹P0000=.2024.05.28.0.8شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانعباس ذوالفقاریدانشکده مهندسی مکانیک۱
۲۷۶۷۲تمایل به جذب فناوری در جهت شناسایی نقطه ذوب و فشار بهینه جهت تحلیل اکسترودر ها است.۲۰.۱۰۰۱.۴.۳۱P0000=.2024.05.28.0.8شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانعباس ذوالفقاریدانشکده مهندسی مکانیک۱
۲۷۶۳۵لوله یاب پلی اتیلن۲۰.۱۰۰۱.۴.YDNG000=.2024.05.27.0.1شرکت گاز استان سمنانعباس ذوالفقاریدانشکده مهندسی مکانیک۱
۲۷۶۲۱   تهیه دستورالعمل و استاندارد در خصوص تفسیر و تایید سرجوش های پلی اتیلن(مشابه RT)۲۰.۱۰۰۱.۴.WNNG000=.2024.05.27.0.1شرکت گاز استان مرکزیحامد جمشیدی اولدانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۷۶۰۵شناسایی، به روزآوری و ارزیابی ریسک های فرایندها و ریسک های راهبردی سطح شرکت، تعریف اقدامات کنترلی و ارزیابی اثربخشی اقدامات ۲۰.۱۰۰۱.۴.TNNG000=.2024.05.27.0.1شرکت گاز استان مازندرانعبداله آراستهدانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۷۶۰۴عارضه یابی فنی فرایندهای شرکت گاز استان مازندران و تعریف پروژه های پژوهشی بهبود۲۰.۱۰۰۱.۴.THNG000=.2024.05.27.0.6شرکت گاز استان مازندرانعبداله آراستهدانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۷۵۹۴مطالعه وبررسی راهکارهای کاهش میزان مصرف گاز هیترها در فصول سرد سال۲۰.۱۰۰۱.۴.S9NG000=.2024.05.27.0.6شرکت گاز استان گلستانسیدرضا شعبانیاندانشکده مهندسی شیمی۱
۲۷۵۷۶امکان سنجی فنی و اقتصادی جایگزینی تست های مخرب جوش های پلی اتیلن با تست های غیر مخرب۲۰.۱۰۰۱.۴.Q1NG000=.2024.05.27.0.6شرکت گاز استان خوزستانمجید عباسیدانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۷۵۵۳مقاوم سازی سقف  ایستگاه های تقلیل فشار گاز در برابر بارهای تخریبی ناشی از آوار، زلزله و ضربه انفجاری    ۲۰.۱۰۰۱.۴.M5NG000=.2024.05.27.0.1شرکت گاز استان تهرانحمیدرضا توکلیدانشکده مهندسی عمران۱
۲۷۵۵۲طراحی و ساخت اکچویتر(عملگر برقی) جهت قطع گاز ورودی ایستگاه  ۲۰.۱۰۰۱.۴.M1NG000=.2024.05.27.0.6شرکت گاز استان تهرانمرتضی قلی پور گشنیانیدانشکده مهندسی برق و کامپیوتر۱
۲۷۴۹۹طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی بر مبنای استاندارد ISO50001۲۰.۱۰۰۱.۴.DDNG000=.2024.05.27.0.1شرکت گاز استان اصفهانابراهیم اسدی گنگرجدانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۷۴۷۱مطالعه و بررسی روشهای پایش خاک و اقدامات کنترلی جهت پیشگیری از آلودگی آن۲۰.۱۰۰۱.۴.۹XNG000=.2024.05.26.0.9شرکت پالایش گاز ایلامداریوش یوسفی کبریادانشکده مهندسی عمران۱
۲۷۴۶۰مطالعات امکان سنجی جذب دی اکسید کربن (CO2 Capture) در شرکت پالایش گاز ایلام۲۰.۱۰۰۱.۴.۸HNG000=.2024.05.26.0.4شرکت پالایش گاز ایلامفرهاد قادری , رضا عابدینیدانشکده مهندسی عمران , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۷۴۴۵شیرین سازی گاز با استفاده از مایعات یونی ۲۰.۱۰۰۱.۴.۶NNG000=.2024.05.26.0.9شرکت پالایش گاز ایلامکامیار موقر نژاددانشکده مهندسی شیمی۱
۲۷۴۴۳بررسی علل failure و خوردگی مبدل های واحد تثبیت میعانات گازی۲۰.۱۰۰۱.۴.۶DNG000=.2024.05.26.0.9شرکت پالایش گاز ایلاممجید عباسیدانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۷۴۴۱مطالعه و امکان سنجی شیرین سازی off gas با حلال آمین و استفاده از گاز شیرین شده در fuel gas۲۰.۱۰۰۱.۴.۶۵NG000=.2024.05.26.0.9شرکت پالایش گاز ایلامرضا عابدینیدانشکده مهندسی شیمی۱
۲۷۴۳۱مطالعه و امکان سنجی تصفیه مواد شیمیایی پایه آمین و متانول توسط میکروارگانیسم های SBR تصفیه پساب پالایشگاه در مقیاس صنعتی۲۰.۱۰۰۱.۴.۴XNG000=.2024.05.26.0.9شرکت پالایش گاز ایلامداریوش یوسفی کبریا , سید مرتضی حسینیدانشکده مهندسی عمران , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۷۴۳۰طراحی بهینه و راه اندازی زباله سوز  جهت استفاده در شرکت پالایش گاز ایلام۲۰.۱۰۰۱.۴.۴SNG000=.2024.05.26.0.4شرکت پالایش گاز ایلامفرهاد قادریدانشکده مهندسی عمران۱
۲۷۴۰۹تصفیه Produce Water پالایشگاه های گازی به منظور استفاده مجدد یا به حداقل رسانیدن آسیب های خوردگی و زیست محیطی هنگام دفع۲۰.۱۰۰۱.۴.۲۵NG000=.2024.05.26.0.9شرکت پالایش گاز سرخون و قشمداریوش یوسفی کبریا , غلامرضا باکری جعفرکلائیدانشکده مهندسی عمران , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۷۴۰۴بررسی دلایل ترک های ایجاد شده بر بدنه KV-Valve های واحد ۱۰۴ و ارایه راهکار های پیشگیری و اصلاحی۲۰.۱۰۰۱.۴.۱HNG000=.2024.05.26.0.4شرکت پالایش گاز پارسیانمجید عباسیدانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۷۴۰۲بررسی عملکردMOFهای جدید سنتز شده برای نم زدایی وجداسازی H2S وCO2 از گازطبیعی در شرایط عملیاتی پالایشگاه گاز پارسیان۲۰.۱۰۰۱.۴.۱۹NG000=.2024.05.26.0.4شرکت پالایش گاز پارسیانمجید تقی زاده مازندرانیدانشکده مهندسی شیمی۱
۲۷۴۰۰ساخت نانوجاذب بر پایه نانوساختار کربنی جهت نمزدایی گاز طبیعی۲۰.۱۰۰۱.۴.۱۱NG000=.2024.05.26.0.4شرکت پالایش گاز پارسیانغلامرضا باکری جعفرکلائیدانشکده مهندسی شیمی۱
۲۷۳۹۸مطالعه ” امکان استفاده از کاتالیست ” در اگزاست توربین ها برای کاهش گازهای گلخانه ای ۲۰.۱۰۰۱.۴.0SNG000=.2024.05.26.0.4شرکت ملی گاز ایران – مادر تخصصیمجید تقی زاده مازندرانیدانشکده مهندسی شیمی۱
۲۷۳۷۴استفاده از لوله های کامپوزیتی مانند FRP ، GRP و…در خطوط انتقال و توزیع نفت و گاز۲۰.۱۰۰۱.۴.XSN0000=.2024.05.26.0.4شرکت ملی گاز ایران – مادر تخصصیعباس ذوالفقاریدانشکده مهندسی مکانیک۱
۲۷۳۵۱A Survey of Machine Learning in Gas Turbine Condition Monitoring and Predictive Maintenance۲۰.۱۰۰۱.۴.TXN0000=.2024.05.26.0.9شرکت ملی گاز ایران – مادر تخصصیعلی مهریدانشکده علوم پایه۱
۲۷۳۴۸Increasing the Performance of Water treatment units and Investigation about different metod of reuse concentrate water of Water Treatment Unit and sel۲۰.۱۰۰۱.۴.THN0000=.2024.05.26.0.4شرکت ملی گاز ایران – مادر تخصصیمصطفی رحیم نژاد نجارکلائیدانشکده مهندسی شیمی۱
۲۷۳۳۶طراحی سیستم صاعقه گیر توسط روش های نوین ۲۰.۱۰۰۱.۴.S1N0000=.2024.05.25.0.2شرکت ملی گاز ایران – مادر تخصصیبیژن ذاکری گتابیدانشکده مهندسی برق و کامپیوتر۱
۲۷۳۲۷بررسی امکان بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در اجرای پروژه های خط لوله و تاسیسات تقویت فشار گاز و پالایشگاهی از جمله اجرای جوشکاری اتوماتیک و متن۲۰.۱۰۰۱.۴.QXN0000=.2024.05.25.0.7شرکت ملی گاز ایران – مادر تخصصیحامد جمشیدی اولدانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۷۳۲۲بررسی استفاده از جدیدترین راهکارها و مدل های کاربردی هوش مصنوعی در صنایع نفت و گاز۲۰.۱۰۰۱.۴.Q9N0000=.2024.05.25.0.2شرکت ملی گاز ایران – مادر تخصصیعلی مهریدانشکده علوم پایه۱
۲۷۱۲۵نحوه ارزیابی ریسک در خسارت‎های بزرگ بیمه با استفاده از نظریه گراف۲۰.۱۰۰۱.۴.YNMG000=.2024.05.20.0.7پژوهشکده بیمهسعید امامی , سعید امامیدانشکده مهندسی مواد و صنایع , دانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۷۰۹۵ارزیابی و شناسایی روش‌های ب‍الاب‍ردن‌ ک‍ارآی‍ی و اثربخشی‌ در شرکت‌های بیمه‌ای، با رویکرد افزایش بهره‌وری۲۰.۱۰۰۱.۴.TXMG000=.2024.05.20.0.7پژوهشکده بیمهمحمد مهدی پایدار , محمد مهدی پایداردانشکده مهندسی مواد و صنایع , دانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۷۰۷۳بررسی و امکان سنجی بکارگیری فن آور RFID در زنجیره تامین مدیریت تدارکات و امورکالا۲۰.۱۰۰۱.۴.R5MG000=.2024.05.20.0.7شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوببیژن ذاکری گتابی , بیژن ذاکری گتابیدانشکده مهندسی برق و کامپیوتر , دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر۱
۲۷۰۶۸بررسی آثار استفاده از مصالح نوین (مصالح هوشمند، نانو، …) در میزان مصرف انرژی در ساختمان ها۲۰.۱۰۰۱.۴.QHMG000=.2024.05.20.0.2شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبمهدی دهستانی کلاگر , مهدی دهستانی کلاگردانشکده مهندسی عمران , دانشکده مهندسی عمران۱
۲۷۰۴۶امکان سنجی استقرار زنجیره تامین معکوس Reverse supply chain در مدیریت تدارکات و امور کالا۲۰.۱۰۰۱.۴.MSMG000=.2024.05.20.0.2شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبسعید امامی , سعید امامیدانشکده مهندسی مواد و صنایع , دانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۶۹۸۷شناسایی موانع و محرک های تسریع در اجرای مدیریت دانش در مدیریت تدارکات و امورکالا۲۰.۱۰۰۱.۴.DDMG000=.2024.05.20.0.7شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبعبداله آراسته , عبداله آراستهدانشکده مهندسی مواد و صنایع , دانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۶۹۷۶طراحی الگوی بهینه زنجیره تامین برای مدیریت تدارکات و امور کالا۲۰.۱۰۰۱.۴.C1MG000=.2024.05.20.0.2شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبمحمد مهدی پایدار , محمد مهدی پایداردانشکده مهندسی مواد و صنایع , دانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۶۹۰۷تعیین میزان خوردگی لوله مغزی سیار (Coil Tubing) طی عملیات مختلف درون چاهی جهت کاهش ریسک عملیات۲۰.۱۰۰۱.۴.۳DMG000=.2024.05.20.0.7شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبمجید عباسی , مجید عباسیدانشکده مهندسی مواد و صنایع , دانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۶۸۱۲شناسایی ترکیبات موجود در پسماندهای نفتی ناحیه کارون و امکانسجی فنی و اقتصادی روشهای صنعتی جداسازی اجزا با ارزش۲۰.۱۰۰۱.۴.QHM0000=.2024.05.20.0.2شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبمحسن جهانشاهی , محسن جهانشاهیدانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۶۸۰۷تبدیل الکتروشیمیایی دی اکسید کربن محیط به متانول در حضور الکترودهای اکسید مس و بهینه سازی آن توسط متد سطح پاسخ۲۰.۱۰۰۱.۴.PXM0000=.2024.05.20.0.7شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبغلامرضا باکری جعفرکلائی , غلامرضا باکری جعفرکلائیدانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۶۷۸۹بررسی تاثیر تعلیق شکن های شیمیایی بر کاهش کشش سطحی در سطح تماس آب-نفت و کیفیت فرایند جداسازی نمک از نفت خام۲۰.۱۰۰۱.۴.MNM0000=.2024.05.20.0.7شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبسید مرتضی حسینی , سید مرتضی حسینی , مصطفی لشکر بلوکی , مصطفی لشکر بلوکیدانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۶۷۸۸بررسی تاثیر میزان رزین و آسفالتین موجود در نفت خام بر عملکرد مواد تعلیق شکن در اختلاط نفت های آسماری و بنگستانی حوزه اهواز۲۰.۱۰۰۱.۴.MHM0000=.2024.05.20.0.2شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبمصطفی لشکر بلوکی , مصطفی لشکر بلوکیدانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۶۷۷۸تولید و بومی سازی مواد تعلیق شکن۲۰.۱۰۰۱.۴.K9M0000=.2024.05.20.0.2شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبسید مرتضی حسینی , سید مرتضی حسینی , محسن جهانشاهی , محسن جهانشاهیدانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۶۷۷۶مطالعه و بررسی روشهای جداسازی گاز CO2 از گازهای همراه نفت و تبدیل آن به محصولات و سوختهای مایع با هدف کاهش آلودگی محیط زیست۲۰.۱۰۰۱.۴.K1M0000=.2024.05.20.0.2شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبکامیار موقر نژاد , کامیار موقر نژاد , مجید تقی زاده مازندرانی , مجید تقی زاده مازندرانیدانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۶۷۷۲بررسی آزمایشگاهی تبدیل گاز CO2 به متانول با استفاده از کاتالیستهای همگن با هدف کاهش آلودگی محیط زیست۲۰.۱۰۰۱.۴.JHM0000=.2024.05.20.0.2شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوبغلامرضا باکری جعفرکلائی , غلامرضا باکری جعفرکلائی , مجید تقی زاده مازندرانی , مجید تقی زاده مازندرانیدانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۶۴۵۰امکان سنجی به کارگیری نانو سلولز در ساختار سوخت دیزل با هدف بهینه سازی مصرف سوخت۲۰.۱۰۰۱.۴.A9KG000=.2024.05.16.0.4شرکت بهینه‌سازی مصرف سوختمصطفی رحیم نژاد نجارکلائی , مصطفی رحیم نژاد نجارکلائی , سیدرضا شعبانیان , سیدرضا شعبانیاندانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۶۴۴۹بررسی و امکان سنجی فنی و اقتصادی به کارگیری پیل‌های سوختی درصنعت۲۰.۱۰۰۱.۴.A5KG000=.2024.05.16.0.9شرکت بهینه‌سازی مصرف سوختمصطفی رحیم نژاد نجارکلائی , مصطفی رحیم نژاد نجارکلائیدانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۶۴۴۰فورمولاسیون بهینه پاک سوخت موتور با ترکیب گازوییل و متانول۲۰.۱۰۰۱.۴.۹۱KG000=.2024.05.16.0.4شرکت بهینه‌سازی مصرف سوختسید مرتضی حسینی , سید مرتضی حسینی , سید مرتضی حسینی , سید مرتضی حسینیدانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۶۴۳۲تحلیل جامع انرژی کشور و برنامه ریزی در حوزه بهینه سازی و مدیریت مصرف۲۰.۱۰۰۱.۴.۸۱KG000=.2024.05.16.0.4شرکت بهینه‌سازی مصرف سوختمحمود بهروزی فر , محمود بهروزی فر , محمود بهروزی فر , محمود بهروزی فردانشکده علوم پایه , دانشکده علوم پایه , دانشکده علوم پایه , دانشکده علوم پایه۱
۲۶۳۸۴بررسی و امکان سنجی استفاده از اشیا و هوش مصنوعی در حوزه بهینه سازی انرژی در صنایع ۲۰.۱۰۰۱.۴.۲۱KG000=.2024.05.15.0.2شرکت بهینه‌سازی مصرف سوختعلی مهری , علی مهریدانشکده علوم پایه , دانشکده علوم پایه۱
۲۶۳۶۱بررسی راه کار های افزایش سهم سوخت های زیستی در سبد سوخت بخش حمل و نقل۲۰.۱۰۰۱.۴.Z5K0000=.2024.05.15.0.7شرکت بهینه‌سازی مصرف سوختمحسن جهانشاهی , محسن جهانشاهی , محسن جهانشاهی , محسن جهانشاهیدانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۶۳۵۸تدوین و تبیین سبد سوخت در بخش حمل و نقل بر پایه آینده‌پژوهی وضعیت کشور۲۰.۱۰۰۱.۴.YSK0000=.2024.05.15.0.2شرکت بهینه‌سازی مصرف سوختمحمود بهروزی فر , محمود بهروزی فر , محمود بهروزی فر , محمود بهروزی فردانشکده علوم پایه , دانشکده علوم پایه , دانشکده علوم پایه , دانشکده علوم پایه۱
۲۶۳۵۳بررسی و امکان سنجی سناریوهای محتمل درآینده مصرف انرژی بخش حمل و نقل در ایران۲۰.۱۰۰۱.۴.Y5K0000=.2024.05.15.0.7شرکت بهینه‌سازی مصرف سوختعبداله آراسته , عبداله آراستهدانشکده مهندسی مواد و صنایع , دانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۶۳۴۵شناسایی تکنولوژی های نوین تجاری شده PVT (فوتولتاییک و حرارت) بهمراه امکانسنجی فنی و اقتصادی درکشور۲۰.۱۰۰۱.۴.X5K0000=.2024.05.15.0.7شرکت بهینه‌سازی مصرف سوختبیژن ذاکری گتابی , بیژن ذاکری گتابی , بیژن ذاکری گتابی , بیژن ذاکری گتابیدانشکده مهندسی برق و کامپیوتر , دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر , دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر , دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر۱
۲۶۳۴۲بررسی اقتصادی استفاده از آّبگرمکن خورشیدی بعنوان پیشگرم موتورخانه مرکزی در ساختمانهای مسکونی و اداری و بهینه سازی ترکیب استفاده از آبگرمکن های خورشیدی۲۰.۱۰۰۱.۴.WSK0000=.2024.05.15.0.2شرکت بهینه‌سازی مصرف سوختداود دومیری گنجی , داود دومیری گنجیدانشکده مهندسی مکانیک , دانشکده مهندسی مکانیک۱
۲۶۳۳۶بررسی و مطالعه تاثیر پارامتریک مشخصه‌های هندسی بر روی راندمان بخاری‌های گازسوز دودکش دار۲۰.۱۰۰۱.۴.W1K0000=.2024.05.15.0.2شرکت بهینه‌سازی مصرف سوختامید جهانیان , امید جهانیاندانشکده مهندسی مکانیک , دانشکده مهندسی مکانیک۱
۲۶۳۳۳بررسی و امکان سنجی فنی و اقتصادی کاربرد جایگزینی سوخت هیدروژن و فناوری‌های پیل سوختی در انواع ساختمان‌ها۲۰.۱۰۰۱.۴.VNK0000=.2024.05.15.0.7شرکت بهینه‌سازی مصرف سوختداود دومیری گنجی , داود دومیری گنجیدانشکده مهندسی مکانیک , دانشکده مهندسی مکانیک۱
۲۶۳۳۰بررسی و امکان سنجی ساختمان‌های نت زیرو انرژی ( با مصرف انرژی خالص صفر) در دنیا و طراحی و شبیه سازی یک ساختمان نمونه در یکی از اقلیم‌های آب و هوایی کشو۲۰.۱۰۰۱.۴.V9K0000=.2024.05.15.0.2شرکت بهینه‌سازی مصرف سوختامید جهانیان , امید جهانیاندانشکده مهندسی مکانیک , دانشکده مهندسی مکانیک۱
۲۶۳۰۰مطالعه، تحقیق و بررسی در حوزه تکنولوژی مرتبط با ازدیاد برداشت۲۰.۱۰۰۱.۴.QHK0000=.2024.05.15.0.2شرکت ملی حفاری ایرانسعید امامی , سعید امامیدانشکده مهندسی مواد و صنایع , دانشکده مهندسی مواد و صنایع۱
۲۶۲۹۷مطالعه، تحقیق و بررسی در حوزه تکنولوژی مرتبط با سیستم های نوین کنترل پسماند حفاری۲۰.۱۰۰۱.۴.Q5K0000=.2024.05.15.0.7شرکت ملی حفاری ایرانحسین امانی , حسین امانیدانشکده مهندسی شیمی , دانشکده مهندسی شیمی۱
۲۴۸۹۲بهینه سازی پروفایل خروجی از دستگاه فریز درای۲۰.۱۰۰۱.۴.۷HGG000=.2024.05.08.0.8شرکت توسعه فناوری های پیشرو فیدارامید جهانیاندانشکده مهندسی مکانیک۱
۲۴۸۸۸استفاده از امواج ماکروویو جهت دیفراست (یخ زدایی)۲۰.۱۰۰۱.۴.۷۱GG000=.2024.05.08.0.8شرکت توسعه فناوری های پیشرو فیداربیژن ذاکری گتابیدانشکده مهندسی برق و کامپیوتر۱
۲۴۷۸۸بسط و گسترش بکارگیری قطعات فولادی سرد نورد شده در صنعت ساختمان۲۰.۱۰۰۱.۴.THG0000=.2024.05.07.0.6شرکت پایدار گستر ساختمان سبک فولادیروح اله جماعتی کناری , روح اله جماعتی کناری , مهدی دهستانی کلاگر , مهدی دهستانی کلاگردانشکده مهندسی مواد و صنایع , دانشکده مهندسی مواد و صنایع , دانشکده مهندسی عمران , دانشکده مهندسی عمران۱
۲۳۸۰۷طراحی یک روبات چهار چرخ مجهز به سیستم موقعیت یابی دقیق ماهواره ای ۲۰.۱۰۰۱.۴.ZXE0000=.2024.04.23.0.0هیرو نگار پارسمرتضی قلی پور گشنیانیدانشکده مهندسی برق و کامپیوتر۱
۲۳۸۰۶ایجاد یک مدل تصحیحات موقعیت یابی ماهواره ای بر پایه ایستگاه مجازی۲۰.۱۰۰۱.۴.ZSE0000=.2024.04.23.0.5هیرو نگار پارسسید جواد کاظمی تبار امیر کلائیدانشکده مهندسی برق و کامپیوتر۱
۲۳۶۹۴الزامات امنیت سایبری در اجرای پروژه های تحول دیجیتال در واحدهای صنعتی و دانش بنیان۲۰.۱۰۰۱.۴.HSE0000=.2024.04.20.0.9رهپویان دانش و فن آوری فراسید جواد کاظمی تبار امیر کلائی , سید جواد کاظمی تبار امیر کلائیدانشکده مهندسی برق و کامپیوتر , دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر۱
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات