نخبگان

رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات (کد ۱۱۴۷)

رتبه های قبولی ارشد 96 - 97 - 98 اطلاعات و حفاظت اطلاعات

مجموعه اطلاعات و حفاظت اطلاعات یکی از رشته‌های زیرمجموعه گروه علوم انسانی در آزمون کارشناسی ارشد است. با توجه به ادغام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان پذیرش در مقطع ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات دانشگاه‌های سراسری و آزاد لازم است در زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش ثبت‌نام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

رتبه های قبولی ارشد 96 - 97 - 98 اطلاعات و حفاظت اطلاعات

داوطلبان عزیز می‌توانند جهت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد به صفحه مربوطه مراجعه نمایند تا مشاورین ما به صورت کاملاً رایگان به سؤالاتشان پاسخ دهند.

گرایش‌ های کارشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات

مطابق دفترچه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳، برخی دانشگاه‌ها در رشته اطلاعات و حفاظت در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرند.

سرفصل های آزمون کارشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات

ضریب تأثیر دروس امتحانی در گرایش‌های مختلف رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات در آزمون کارشناسی ارشد متفاوت است. بنابراین داوطلبانی که علاقه‌مند به پذیرش در گرایش خاصی از این رشته در مقطع ارشد هستند، لازم است نسبت به بررسی سرفصل‌ها و ضرایب دروس امتحانی کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند. این اطلاعات از طریق صفحه زیر قابل مشاهده است:

منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات

دانشگاه های دارای پذیرش و ظرفیت کارشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات

سازمان سنجش نسبت به پذیرش دانشجو در گرایش‌های مختلف رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های مختلف در سطح کشور اقدام می‌کند که فهرست دانشگاه‌های دارای پذیرش این رشته در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری قابل مشاهده است. همچنین فهرست واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در مقطع ارشد در رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات دانشجو می‌پذیرند نیز از طریق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در دسترس است.

ظرفیت پذیرش دوره‌های مختلف روزانه، شبانه، پردیس، غیرانتفاعی، پیام نور و مجازی و نیز دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات از طریق صفحه زیر قابل مشاهده است:

ظرفیت کارشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات

همچنین برای مشاهده دانشگاه‌های دارای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات می‌توانید به صفحه زیر مراجعه کنید:

دانشگاه های کارشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات

دانلود سؤالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات

سؤالات و پاسخنامه‌های کلیدی آزمون کاشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات از طریق صفحات زیر به صورت رایگان قابل دریافت است:

رتبه و محل قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات

در پذیرش کنکور کارشناسی ارشد، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد از سوی سازمان سنجش (اعلام رتبه کسب‌شده در کنکور و مجاز بودن یا نبودن جهت انتخاب رشته در دوره‎های مختلف)، داوطلب می‎تواند در صورت مجاز شدن در مرحله انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مربوط به دوره‎های مختلف دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد اقدام نماید.

اطلاع از رتبه‌های قبولی دانشگاه‌های مختلف در رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات می‌تواند کمک زیادی به داوطلبان این رشته جهت انتخاب رشته هر چه دقیق‌تر نماید تا فرصت‌های احتمالی خود را از دست ندهند. 

 

منبع: گروه وب‌گردی سایت مسترتست

دانستن آخرین رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات چه کمکی به ما می کند؟

متقاضیان کنکور ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات می توانند با توجه به رتبه های قبولی سال های قبل، شانس قبولی خود را تخمین بزنند.

با چه رتبه ای شانس قبولی در کدام دانشگاه ها را در آزمون ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات دارم؟

علاوه بر این که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات مشاوره انتخاب رشته ارشد سایت مسترتست به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید، بررسی کارنامه های قبولی سال های گذشته کمک خوبی برای تخمین دانشگاه قبولی شما است.

ظرفیت پذیرش کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات چقدر است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به متن این مطلب مراجعه کنید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات