درصد و رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق

اطلاع از درصد و رتبه های قبولی کنکور ارشد مهندسی برق به داوطلبان این رشته کمک می‌کند تا برنامه ریزی بهتری برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد داشته باشند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

چرا درصد و رتبه های کنکور ارشد مهندسی برق سالیان گذشته مهم است؟

به عنوان یک داوطلب امتحان کارشناسی ارشد، وقتی می‌خواهید برای مطالعه برای این آزمون برنامه ریزی کنید، ممکن است این سوال برایتان مطرح باشد که برای کسب رتبه دلخواهم در کنکور ارشد مهندسی برق باید چه درصدهایی کسب کنم؟

سرفصل های کنکور ارشد مهندسی برق در دفترچه ثبت نام آزمون ارشد ۱۴۰۲ اعلام شده است. اما تا این جای کار شما فقط می‌دانید که سوالات کنکور ارشد از چه دروسی مطرح خواهد شد.

در مرحله بعد لازم است به سراغ منابع کنکور ارشد مهندسی برق بروید. ممکن است فرصت کافی برای مطالعه همه منابع را نداشته باشید، در این حالت با بررسی سوالات کنکور ارشد سال‌های گذشته و پرس و جو از داوطلبان سال‌های قبل مهم‌ترین منابع را شناسایی کنید.

یک موضوع دیگر هم می‌تواند در اولویت‌بندی منابع موثر باشد. با بررسی درصدها و رتبه های داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مهندسی برق در سال های گذشته ممکن است به این جمع بندی برسید که برای هر درس چقدر لازم است وقت بگذارید تا به رتبه مدنظر خود دست پیدا کنید.

علاوه بر این، با نزدیک شدن به زمان کنکور ارشد ۱۴۰۲، طبیعتا کم کم به سراغ جمع بندی و تست زنی خواهید رفت. موقعی که تست‌های کنکور ارشد سال‌های قبل را می‌زنید، می‌توانید درصد خود را محاسبه کنید و سپس با توجه به درصدها ببینید رتبه احتمالی شما در کنکور چند می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه محاسبه درصد در کنکور ارشد کلیک کنید.

پس از شرکت در کنکور و انتشار سوالات کارشناسی ارشد نیز داوطلبان می‌توانند با بررسی پاسخنامه کلیدی، درصد کسب‌شده در هر یک از دروس امتحانی را محاسبه کنند. در این شرایط نیز با توجه به درصدهای کسب‌شده و نمونه کارنامه درصد و رتبه های کنکور ارشد مهندسی برق سال‌های قبل، داوطلبان می‌توانند رتبه خود را حدس بزنند.

تاثیر معدل در کنکور ارشد

بر اساس اعلام سازمان سنجش، تأثیر معدل در رتبه کنکور کارشناسی ارشد ۲۰ درصد است. ضمن این که این تأثیر بیست درصدی معدل به صورت تراز اعمال خواهد شد.

درخصوص نحوه محاسبه معدل مؤثر اطلاعات دقیقی از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است؛ تنها موضوع قطعی در این خصوص این است که معدل مؤثر داوطلبان کنکور ارشد، عموماً با معدل کسب‌شده در مقطع کارشناسی متفاوت است که به نظر می‌رسد مهم‌ترین آیتم در این خصوص سطح دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی است.

با توجه به این که اولا معدل رقبای شما مشخص نیست و ثانیا سازمان سنجش درخصوص نحوه محاسبه معدل موثر شفاف‌سازی نکرده و این موضوع هم در تخمین رتبه کنکور ارشد موثر است، محاسبه رتبه دقیق اندکی دشوار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تاثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد کلیک کنید.

نمونه کارنامه کنکور ارشد مهندسی برق به همراه درصد و رتبه

در جداول زیر، برخی از کارنامه های ارشد مهندسی برق سال های گذشته به همراه رتبه، تراز و درصدهای دروس کارشناسی ارشد مهندسی برق قرار داده شده است.

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۱ – گرایش مدارهای مجتمع الکترونیک (سهمیه آزاد)

رتبه در سهمیهرتبه بدون سهمیهتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۴)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترومغناطیس (ضریب ۲)
۱۴۹۱۸۷۶۰۴۴/۴۴۵۱/۱۱۶۴/۴۴۰۰۴۱/۶۷۰
۳۲۳۷۷۶۴۶۸/۸۹۱۷/۷۸۷۷/۷۸۴۴/۴۴۰۰۵/۵۶۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۱ – گرایش سیستم های قدرت (سهمیه آزاد)

رتبه در سهمیهرتبه بدون سهمیهتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۱)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۴)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترومغناطیس (ضریب ۱)
۱۳۶۶۹۸۶۶۰۴۴/۴۴۵۱/۱۱۶۴/۴۴۰۰۴۱/۶۷۰
۸۶۷۶۵۱۸۶۸/۸۹۱۷/۷۸۷۷/۷۸۴۴/۴۴۰۰۵/۵۶۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۱ – (کد ضریب ۳) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های مخابرات میدان و موج، مخابرات نوری)

رتبه در سهمیهرتبه بدون سهمیهتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۲)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترومغناطیس (ضریب ۴)
۲۱۸۷۲۰۱۶۰۴۴/۴۴۵۱/۱۱۶۴/۴۴۰۰۴۱/۶۷۰
۵۴۴۶۳۲۶۶۸/۸۹۱۷/۷۸۷۷/۷۸۴۴/۴۴۰۰۵/۵۶۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۱ – گرایش مخابرات سیستم (سهمیه آزاد)

رتبه در سهمیهرتبه بدون سهمیهتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۲)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترومغناطیس (ضریب ۲)
۱۱۴ ۷۶۴۷۶۰۴۴/۴۴۵۱/۱۱۶۴/۴۴۰۰۴۱/۶۷۰
۵۵۸۶۲۷۳۶۸/۸۹۱۷/۷۸۷۷/۷۸۴۴/۴۴۰۰۵/۵۶۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۱ – (کد ضریب ۵) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های کنترل، مهندسی کنترل و علائم)

رتبه در سهمیهرتبه بدون سهمیهتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۱)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۲)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترومغناطیس (ضریب ۱)
۲۳۲۷۱۳۰۶۰۴۴/۴۴۵۱/۱۱۶۴/۴۴۰۰۴۱/۶۷۰
۵۷۶۶۳۷۵۶۸/۸۹۱۷/۷۸۷۷/۷۸۴۴/۴۴۰۰۵/۵۶۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۱ – گرایش مهندسی پزشکی (سهمیه آزاد)

رتبه در سهمیهرتبه بدون سهمیهتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۳)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترومغناطیس (ضریب ۱)
۱۸۸۲۷۹۶۰۴۴/۴۴۵۱/۱۱۶۴/۴۴۰۰۴۱/۶۷۰
۴۶۱۶۷۰۶۶۸/۸۹۱۷/۷۸۷۷/۷۸۴۴/۴۴۰۰۵/۵۶۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۱ – گرایش مهندسی مکاترونیک (سهمیه آزاد)

رتبه در سهمیهرتبه بدون سهمیهتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۴)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۴)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترومغناطیس (ضریب ۱)
۱۶۸۴۷۱۶۰۴۴/۴۴۵۱/۱۱۶۴/۴۴۰۰۴۱/۶۷۰
۴۳۳۷۴۰۸۶۸/۸۹۱۷/۷۸۷۷/۷۸۴۴/۴۴۰۰۵/۵۶۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۱ – گرایش مهندسی هوافضا (سهمیه آزاد)

رتبه در سهمیهرتبه بدون سهمیهتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۲)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترومغناطیس (ضریب ۴)
۲۱۸۷۳۷۰۶۰۴۴/۴۴۵۱/۱۱۶۴/۴۴۰۰۴۱/۶۷۰
۵۳۹۶۷۴۲۶۸/۸۹۱۷/۷۸۷۷/۷۸۴۴/۴۴۰۰۵/۵۶۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مدارهای مجتمع الکترونیک (سهمیه آزاد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۴)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترومغناطیس (ضریب ۲)
۵۵۵۸۶۵۰۹۹۱.۱۱۲۲.۲۲۵۵.۵۶۳۵.۵۶۰۰۱۱.۱۱۰
۵۸۶۱۶۴۸۱۷۴.۴۴۴.۴۴۶۴.۴۴۳۷.۷۸۰۰۳۳.۳۳۰
۶۰۶۳۶۴۳۳۳۸.۸۹۰۵۳.۳۳۵۷.۷۸۰۰۲۲.۲۲۰
۷۲۷۵۶۱۶۰۵۸.۸۹۰۴۴.۴۴۵۵.۵۶۰۰۵.۵۶۰
۹۷۱۰۲۵۸۹۹۲۴.۴۴۵۱.۱۱۵۳.۳۳۲۰۰۰۴۴.۴۴۰
۱۲۰۱۲۷۵۶۵۷۴۷.۷۸۵۷.۷۸۴۸.۸۹۰۴۰.۴۸۴۲.۴۲۰۰
۱۲۵۱۳۲۵۶۲۸۳۷.۷۸۲۴.۴۴۶۲.۲۲۲۴.۴۴۰۰۱۶.۶۷۰
۱۲۸۱۳۵۵۶۲۱۴۵.۵۶۶۲.۲۲۵۳.۳۳۰۰۳۹.۳۹۱۹.۴۴۰
۱۳۶۱۴۳۵۵۵۴۷۴.۴۴۴۶.۶۷۲۰۰۰۰۳۰.۵۶۵۰
۱۴۱۱۴۸۵۵۰۲۲۶.۶۷۳۳.۳۳۷۱.۱۱۰۰۳.۰۳-۶۳.۸۹۰
۱۵۸۱۶۸۵۳۶۷۳۳.۳۳۴۴.۴۴۸۰۰۳۰.۹۵۰۰۰
۲۳۱۲۴۳۴۹۵۱۴۸.۸۹۲۸.۸۹۵۱.۱۱۰۳۳.۳۳۴۲.۴۲۰۰
۲۷۵۲۹۴۴۷۴۴۶.۶۷۴۲.۲۲۵۵.۵۶۰۶۹.۰۵۰۰۰
۳۱۱۳۳۵۴۶۰۱۵۷.۷۸۶.۶۷۶۰۰۴۲.۸۶۰۰۰
۳۴۳۳۷۲۴۵۰۴۷۷.۷۸۰۴۲.۲۲۱۱.۱۱۰۰۱۶.۶۷۰
۴۴۱۴۸۹۴۲۴۳۳۶.۶۷۲.۲۱-۲۰۳۷.۷۸۰۰۲.۷۷-۰
۴۸۴۵۳۷۴۱۲۱۱۷.۷۸۱۷.۷۸۴۶.۶۷۶.۶۷۰۱۲.۱۱-۱۹.۴۴۰
۶۵۵۷۳۳۳۷۹۶۳۶.۶۷۰۳۳.۳۳۲۰۰۰۰۰
۷۱۹۸۰۴۳۷۰۲۵.۵۶۰۵۷.۷۸۶.۶۷۰۰۸.۳۳۰
۷۵۹۸۴۷۳۶۵۳۰۱۳.۳۳۳۱.۱۱۰۱۴.۲۹۴۲.۴۲۱۶.۶۷۰
۸۲۶۹۲۴۳۵۷۰۰۲.۲۲۴۴.۴۴۰۰۰۵۰۰
۹۲۶۱۰۳۱۳۴۵۲۶۱.۱۱۴.۴۳-۳۷.۷۸۰۰۳.۰۳-۰۰
۱۱۹۷۱۳۳۶۳۲۰۸۰۴.۴۴۰۲۸.۸۹۰۰۰۰
۱۳۳۰۱۴۸۸۳۱۱۳۵۳.۳۳۴.۴۳-۲۶.۶۷۰۰۲۱.۲۱۰۰
۱۸۶۵۲۰۸۵۲۸۳۸۵۴.۴۴۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۱۹۱۳۲۱۳۷۲۸۱۴۱۳.۳۳۲۶.۶۷۲.۲۲۱۳.۳۳۰۳.۰۳-۲.۷۷-۰
۲۶۶۴۲۹۶۴۲۵۵۸۴.۴۳-۱۱.۱۱۲۰۲.۲۲۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۳۴۲۷۳۸۲۰۲۳۶۹۱۵.۵۶۱۳.۳۳۰۶.۶۷۰۰۰۰
۳۵۹۰۴۰۰۲۲۳۳۶۴۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۳۶۷۳۴۰۹۹۲۳۱۸۱۴.۴۳-۱۳.۳۳۲.۲۱-۱۷.۷۸۴.۷۵-۳.۰۳۸.۳۳۱۱.۱-
۳۷۸۰۴۲۲۰۲۲۹۷۰۰۶.۶۷۰۰۰۳۸.۸۹۰
۴۹۱۶۵۵۱۶۲۱۱۳۰۰۰۶.۶۷۰۰۲.۷۸۰
۵۱۷۶۵۸۱۳۲۰۷۹۲.۲۲۰۱۱.۱۱۰۱۶.۶۷۰۵.۵۶۰
۵۸۱۶۶۵۵۲۱۹۹۸۲.۲۲۱۱.۱۱۲.۲۲۸.۸۸-۲۱.۴۳۰۵.۵۶۸.۳۳
۶۱۰۱۶۸۷۴۱۹۶۵۰۴.۴۴۰۶.۶۷۷.۱۴۰۸.۳۲-۵.۵۵-
۶۷۲۳۷۵۸۶۱۸۹۷۱۳.۳۳۰۰۰۰۰۰۰
۶۹۱۹۷۸۰۱۱۸۷۵۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۶۹۲۸۷۸۱۳۱۸۷۴۲.۲۲۳۳.۳۲-۱۱.۱-۱۱.۱۱۱۴.۲۹۲۲.۲۲۱۱.۱۱۰
۹۱۴۷۱۰۳۵۲۱۶۲۱۰۰۶.۶۶-۰۰۲۲.۲۲۰۰
۹۴۳۵۱۰۶۷۶۱۵۷۳۲۰۴.۴۳-۰۰۰۲۱.۲-۰۰
۹۴۹۲۱۰۷۴۶۱۵۶۳۰۰۶.۶۶-۴.۴۴۱۴.۲۸-۱۱.۱-۰۲۲.۲۲

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مدارهای مجتمع الکترونیک (سهمیه ۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۴)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترومغناطیس (ضریب ۲)
۴۷۸۶۱۳۹۲۱.۱۱۱۵.۵۶۵۷.۷۸۵۳.۳۳۰۰۵.۵۶۰
۹۰۱۰۲۰۳۴۶۹۱۶.۶۷۶.۶۶-۱۵.۵۵-۲۸.۸۹۱۴.۲۹۳.۰۳۲۲.۲۲۲۲.۲۲
۱۰۲۱۱۳۷۳۳۴۳۱۲.۲۲۰۵۱.۱۱۰۰۳۰.۳۲.۷۸۰
۱۷۸۲۰۱۵۲۸۶۵۱۱.۱۱۰۳۷.۷۸۲.۲۲۰۳.۰۳-۰۰
۱۸۵۲۰۴۸۲۸۵۰۶۲.۲۲۰۰۶.۶۷۰۰۰۰
۱۹۰۲۱۰۱۲۸۲۸۳.۳۲-۲۲.۲۲۴.۴۳-۰۱۴.۲۹۰۲.۷۸۳۳.۳۳
۲۰۴۲۲۷۱۲۷۷۰۱۰۱۱.۱۱۲۰۲.۲۲۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۲۴۳۲۷۴۷۲۶۱۳۲۵.۵۶۰۰۱۳.۳۳۰۰۰۰
۲۵۱۲۸۲۰۲۵۹۴۷.۷۸۱۳.۳۳۴.۴۳-۲۰۴.۷۶۹.۰۹-۱۱.۱-۱۱.۱۱
۳۶۲۴۰۲۶۲۳۳۳۱۱.۱۱۰۰۰۲۶.۱۹۳.۰۳-۰۰
۴۰۰۴۴۱۱۲۲۶۷۴۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۴۲۹۴۶۲۷۲۲۳۱۶.۶۷۲.۲۲۶.۶۷۰۰۰۲.۷۸۰
۴۳۴۴۶۸۱۲۲۲۴۲۴.۴۴۰۱۳.۳۳۰۲.۳۸-۰۰۰
۵۰۳۵۴۲۴۲۱۲۴۲۱.۱۱۶.۶۷۰۰۰۰۰۰
۵۴۹۵۸۸۳۲۰۷۱۳۰۰۰۰۷.۱۴۰۰۰
۶۸۴۷۱۱۵۱۹۴۰۰۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۷۲۴۷۴۷۲۱۹۰۸۳.۳۳۰۴.۴۳-۰۹.۵۲۰۰۰
۸۴۱۸۸۵۵۱۷۷۸۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۹۸۸۱۰۴۰۹۱۶۱۳۱۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مدارهای مجتمع الکترونیک (سهمیه ۲۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۴)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترومغناطیس (ضریب ۲)
۱۰۶۶۵۰۰۲۰۰۳۳۰۰۰۰۱۹.۰۵۰۰۰
۲۴۴۱۰۸۶۴۱۵۳۹۲.۲۱-۰۰۴.۴۴۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰- گرایش سیستم های قدرت (سهمیه آزاد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۱)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۴)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترومغناطیس (ضریب ۱)
۱۰۱۱۷۹۰۴۴۷.۷۸۵۷.۷۸۴۸.۸۹۰۴۰.۴۸۴۲.۴۲۰۰
۲۳۲۵۷۲۵۲۶.۶۷۴۲.۲۲۵۵.۵۶۰۶۹.۰۵۰۰۰
۴۵۴۷۶۸۹۲۴۸.۸۹۲۸.۸۹۵۱.۱۱۰۳۳.۳۳۴۲.۴۲۰۰
۴۹۵۱۶۸۵۱۳۳.۳۳۴۴.۴۴۸۰۰۳۰.۹۵۰۰۰
۶۹۷۵۶۴۷۴۴۵.۵۶۶۲.۲۲۵۳.۳۳۰۰۳۹.۳۹۱۹.۴۴۰
۸۰۸۷۶۳۰۸۵۷.۷۸۶.۶۷۶۰۰۴۲.۸۶۰۰۰
۱۱۸۱۳۳۵۸۷۲۹۱.۱۱۲۲.۲۲۵۵.۵۶۳۵.۵۶۰۰۱۱.۱۱۰
۱۵۹۱۷۷۵۵۶۹۷۴.۴۴۴.۴۴۶۴.۴۴۳۷.۷۸۰۰۳۳.۳۳۰
۱۷۳۱۹۲۵۴۹۹۲۶.۶۷۳۳.۳۳۷۱.۱۱۰۰۳.۰۳-۶۳.۸۹۰
۱۸۲۲۰۲۵۴۴۴۷۴.۴۴۴۶.۶۷۲۰۰۰۰۳۰.۵۶۵۰
۱۸۳۲۰۳۵۴۳۹۲۴.۴۴۵۱.۱۱۵۳.۳۳۲۰۰۰۴۴.۴۴۰
۲۳۴۲۵۷۵۱۹۷۳۷.۷۸۲۴.۴۴۶۲.۲۲۲۴.۴۴۰۰۱۶.۶۷۰
۳۲۲۳۵۱۴۸۶۷۳۸.۸۹۰۵۳.۳۳۵۷.۷۸۰۰۲۲.۲۲۰
۳۴۷۳۷۸۴۷۸۲۵۸.۸۹۰۴۴.۴۴۵۵.۵۶۰۰۵.۵۶۰
۳۸۳۴۲۳۴۶۵۷۰۱۳.۳۳۳۱.۱۱۰۱۴.۲۹۴۲.۴۲۱۶.۶۷۰
۴۷۶۵۲۵۴۳۹۷۷۷.۷۸۰۴۲.۲۲۱۱.۱۱۰۰۱۶.۶۷۰
۶۹۷۷۷۶۳۹۸۲۱۷.۷۸۱۷.۷۸۴۶.۶۷۶.۶۷۰۱۲.۱۱-۱۹.۴۴۰
۸۸۳۹۸۹۳۶۹۳۶۱.۱۱۴.۴۳-۳۷.۷۸۰۰۳.۰۳-۰۰
۸۹۴۱۰۰۱۳۶۸۲۵.۵۶۰۵۷.۷۸۶.۶۷۰۰۸.۳۳۰
۹۹۰۱۱۰۴۳۵۷۳۵۳.۳۳۴.۴۳-۲۶.۶۷۰۰۲۱.۲۱۰۰
۱۰۰۰۱۱۱۴۳۵۶۲۱۲.۲۲۰۴۴.۴۴۰۱۱.۹۰۰۰
۱۱۴۳۱۲۷۳۳۴۱۶۰۲.۲۲۴۴.۴۴۰۰۰۵۰۰
۱۶۶۷۱۸۴۵۳۰۴۰۲۰۲۰۶.۶۷۱۱.۱۱۰۶.۰۶۰۰
۱۹۱۶۲۱۲۵۲۹۲۷۱۴.۴۴۰۲۴.۴۴۰۰۰۳۶.۱۱۰
۲۳۰۸۲۵۷۱۲۷۵۰۲.۲۲۱۱.۱۱۲.۲۲۸.۸۸-۲۱.۴۳۰۵.۵۶۸.۳۳
۲۵۶۱۲۸۵۸۲۶۶۱۲۳.۳۳۶.۶۷۳۳.۳۳۶.۶۷۲۱.۴۲-۰۱۹.۴۳-۱۳.۸۹
۲۶۲۱۲۹۲۴۲۶۴۱۷۰۰۰۰۰۰۰۰
۳۲۱۴۳۵۹۳۲۴۸۷۰۰۱۳.۳۳۰۹.۵۲۰۰۰
۳۵۵۸۳۹۶۸۲۴۱۲۱۷.۷۸۰۰۰۰۱۸.۱۸۰۰
۳۷۷۷۴۲۱۱۲۳۶۹۰۴.۴۴۰۲۸.۸۹۰۰۰۰
۴۲۴۶۴۷۴۴۲۲۷۵۱۲.۲۲۲.۲۲۶.۶۷۶.۶۶-۲.۳۸۹.۰۹۰۰
۵۱۸۵۵۸۱۴۲۱۲۴۸.۸۹۶.۶۷۰۶.۶۷۰۰۵.۵۵-۰
۶۸۱۴۷۶۷۴۱۹۰۹۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۶۹۴۷۷۸۳۳۱۸۸۹۱۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰
۷۰۵۱۷۹۴۷۱۸۷۶۲.۲۱-۸.۸۹۰۲۰۷.۱۳-۲.۷۸۱۹.۴۴۲۲.۲۱-
۷۷۶۵۸۷۷۰۱۷۹۲۱۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰
۸۰۰۱۹۰۳۴۱۷۶۷۳.۳۳۰۰۰۰۰۰۰
۸۰۸۰۹۱۲۳۱۷۵۸۱۰۴.۴۳-۴.۴۳-۰۴.۷۶۰۰۰
۸۱۹۸۹۲۵۹۱۷۴۴۱۴.۴۳-۱۳.۳۳۲.۲۱-۱۷.۷۸۴.۷۵-۳.۰۳۸.۳۳۱۱.۱-
۸۵۰۶۹۶۲۱۱۷۰۴۶.۶۷۸.۸۹۲.۲۱-۰۰۳.۰۳-۲.۷۷-۲.۷۷-
۸۸۸۷۱۰۰۶۲۱۶۵۱۰۰۴.۴۴۰۰۰۰۰
۹۰۸۹۱۰۳۰۳۱۶۱۴۲.۲۲۰۰۰۰۰۰۰
۹۱۷۶۱۰۴۰۳۱۵۹۷۰۶.۶۷۰۲.۲۱-۰۰۰۰
۹۲۵۰۱۰۵۰۱۱۵۸۲۲.۲۲۶.۶۷۱۳.۳۳۱۵.۵۵-۲۳.۸-۳.۰۳۱۳.۸۹۰
۹۲۵۹۱۰۵۱۱۱۵۸۱۳.۳۳۱۱.۱۱۶.۶۷۱۳.۳۲-۴.۷۵-۶.۰۶۰۳۳.۳۲-
۹۳۵۵۱۰۶۱۶۱۵۶۱۳.۳۳۰۰۰۰۰۰۰
۹۶۶۹۱۰۹۸۱۱۴۶۰۰۰۰۱۳.۳۲-۲.۳۸۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰- گرایش سیستم های قدرت (سهمیه ۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۱)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۴)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترومغناطیس (ضریب ۱)
۲۶۳۵۶۴۸۴۵۲۱.۱۱۱۵.۵۶۵۷.۷۸۵۳.۳۳۰۰۵.۵۶۰
۷۴۸۳۷۳۹۰۹۱۲.۲۲۰۵۱.۱۱۰۰۳۰.۳۲.۷۸۰
۱۰۹۱۲۲۴۳۴۵۳۱۰۱۱.۱۱۲۰۲.۲۲۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۱۴۰۱۶۴۴۳۱۴۸۱۱.۱۱۰۰۰۲۶.۱۹۳.۰۳-۰۰
۱۴۶۱۷۲۹۳۱۰۵۳.۳۲-۲۲.۲۲۴.۴۳-۰۱۴.۲۹۰۲.۷۸۳۳.۳۳
۱۷۷۲۰۶۲۲۹۴۶۱۱.۱۱۰۳۷.۷۸۲.۲۲۰۳.۰۳-۰۰
۲۱۴۲۴۵۸۲۷۹۰۶۲.۲۲۰۰۶.۶۷۰۰۰۰
۲۱۸۲۴۷۴۲۷۸۵۱۶.۶۷۶.۶۶-۱۵.۵۵-۲۸.۸۹۱۴.۲۹۳.۰۳۲۲.۲۲۲۲.۲۲
۳۷۰۴۲۱۱۲۳۶۹۴۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۳۷۵۴۲۶۸۲۳۵۸۳۰۰۰۰۷.۱۴۰۰۰
۴۲۲۴۷۳۰۲۲۷۷۲۴.۴۴۰۱۳.۳۳۰۲.۳۸-۰۰۰
۴۲۵۴۷۵۳۲۲۷۴۲۵.۵۶۰۰۱۳.۳۳۰۰۰۰
۴۳۶۴۸۴۶۲۲۶۰۶.۶۷۲.۲۲۶.۶۷۰۰۰۲.۷۸۰
۴۷۶۵۲۶۹۲۱۹۷۳.۳۳۰۴.۴۳-۰۹.۵۲۰۰۰
۴۷۸۵۲۹۶۲۱۹۲۲۱.۱۱۶.۶۷۰۰۰۰۰۰
۵۲۹۵۷۸۷۲۱۲۸۷.۷۸۱۳.۳۳۴.۴۳-۲۰۴.۷۶۹.۰۹-۱۱.۱-۱۱.۱۱
۸۳۶۸۷۷۰۱۷۹۲۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۹۴۵۹۸۷۳۱۶۷۷۰۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۹۷۷۱۰۱۶۷۱۶۳۸۱۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰- گرایش سیستم های قدرت (سهمیه ۲۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۱)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۴)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترومغناطیس (ضریب ۱)
۳۸۲۸۶۳۲۶۶۰۳۰۰۰۰۱۹.۰۵۰۰۰
۲۵۹۱۱۰۶۵۱۴۰۲۲.۲۱-۰۰۴.۴۴۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – (کد ضریب ۳) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های مخابرات میدان و موج، مخابرات نوری)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۲)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترومغناطیس (ضریب ۴)
۴۱۴۴۶۶۲۰۷۴.۴۴۴۶.۶۷۲۰۰۰۰۳۰.۵۶۵۰
۷۸۸۲۶۰۹۱۹۱.۱۱۲۲.۲۲۵۵.۵۶۳۵.۵۶۰۰۱۱.۱۱۰
۸۲۸۶۶۰۱۶۷۴.۴۴۴.۴۴۶۴.۴۴۳۷.۷۸۰۰۳۳.۳۳۰
۸۹۹۳۵۹۶۱۴۷.۷۸۵۷.۷۸۴۸.۸۹۰۴۰.۴۸۴۲.۴۲۰۰
۹۳۹۷۵۹۳۲۴۵.۵۶۶۲.۲۲۵۳.۳۳۰۰۳۹.۳۹۱۹.۴۴۰
۱۰۵۱۰۹۵۸۰۳۲۶.۶۷۳۳.۳۳۷۱.۱۱۰۰۳.۰۳-۶۳.۸۹۰
۱۰۷۱۱۱۵۷۸۷۲۴.۴۴۵۱.۱۱۵۳.۳۳۲۰۰۰۴۴.۴۴۰
۱۱۹۱۲۵۵۶۵۵۳۳.۳۳۴۴.۴۴۸۰۰۳۰.۹۵۰۰۰
۱۳۰۱۳۶۵۵۰۲۳۸.۸۹۰۵۳.۳۳۵۷.۷۸۰۰۲۲.۲۲۰
۱۴۷۱۵۳۵۳۸۵۳۷.۷۸۲۴.۴۴۶۲.۲۲۲۴.۴۴۰۰۱۶.۶۷۰
۱۷۶۱۸۳۵۲۵۶۵۸.۸۹۰۴۴.۴۴۵۵.۵۶۰۰۵.۵۶۰
۱۸۱۱۸۸۵۲۰۷۴۸.۸۹۲۸.۸۹۵۱.۱۱۰۳۳.۳۳۴۲.۴۲۰۰
۲۲۹۲۴۲۴۹۷۷۶.۶۷۴۲.۲۲۵۵.۵۶۰۶۹.۰۵۰۰۰
۲۵۱۲۶۷۴۸۲۳۵۷.۷۸۶.۶۷۶۰۰۴۲.۸۶۰۰۰
۳۴۳۳۷۳۴۴۸۱۷۷.۷۸۰۴۲.۲۲۱۱.۱۱۰۰۱۶.۶۷۰
۴۷۲۵۲۵۴۱۵۱۱۷.۷۸۱۷.۷۸۴۶.۶۷۶.۶۷۰۱۲.۱۱-۱۹.۴۴۰
۶۴۸۷۲۴۳۷۹۶۰۱۳.۳۳۳۱.۱۱۰۱۴.۲۹۴۲.۴۲۱۶.۶۷۰
۶۹۱۷۷۶۳۷۲۱۰۲.۲۲۴۴.۴۴۰۰۰۵۰۰
۷۰۵۷۹۱۳۷۰۳۵.۵۶۰۵۷.۷۸۶.۶۷۰۰۸.۳۳۰
۷۸۸۸۷۹۳۵۹۳۳۶.۶۷۲.۲۱-۲۰۳۷.۷۸۰۰۲.۷۷-۰
۷۹۷۸۸۹۳۵۸۵۶۱.۱۱۴.۴۳-۳۷.۷۸۰۰۳.۰۳-۰۰
۸۳۹۹۳۶۳۵۲۰۳۶.۶۷۰۳۳.۳۳۲۰۰۰۰۰
۱۱۳۹۱۲۶۸۳۲۳۳۵۳.۳۳۴.۴۳-۲۶.۶۷۰۰۲۱.۲۱۰۰
۱۳۱۱۱۴۶۳۳۱۰۵۱۲.۲۲۰۴۴.۴۴۰۱۱.۹۰۰۰
۲۱۵۶۲۳۹۶۲۷۰۲۲.۲۲۲.۲۲۵۵.۵۶۶.۶۶-۴.۷۶۱۵.۱۵۱۱.۱-۱۱.۱-
۲۲۴۸۲۴۹۷۲۶۶۳۰۴.۴۴۰۲۸.۸۹۰۰۰۰
۲۳۷۶۲۶۴۲۲۶۱۹۲۳.۳۳۲۰۰۶.۶۷۰۰۰۰
۲۶۶۸۲۹۶۶۲۵۳۱۵۴.۴۴۰۰۰۰۰۰۰
۲۹۴۵۳۲۷۷۲۴۵۲۳.۳۳۲۰۱۳.۳۲-۱۳.۳۳۷.۱۳-۲۴.۲۴۵.۵۵-۱۳.۸۹
۳۲۲۹۳۵۹۵۲۳۹۰۴۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۳۴۰۱۳۷۸۹۲۳۵۷۰۰۶.۶۷۰۰۰۳۸.۸۹۰
۳۸۰۹۴۲۵۳۲۲۷۶۰۲۸.۸۹۲.۲۲۲.۲۲۲۳.۸-۳.۰۳۱۱.۱۱۲.۷۸
۴۰۳۱۴۵۰۸۲۲۳۵۲.۲۱-۰۲۶.۶۷۰۰۰۰۰
۴۱۳۳۴۶۲۹۲۲۱۷۸.۸۹۲.۲۱-۱۱.۱۱۱۳.۳۳۰۳.۰۳-۸.۳۳۰
۵۱۵۰۵۷۸۹۲۰۶۸۶.۶۷۲.۲۱-۲۰۲.۲۱-۰۰۰۰
۵۳۵۷۶۰۲۷۲۰۳۹۱۲.۲۲۲.۲۲۶.۶۷۶.۶۶-۲.۳۸۹.۰۹۰۰
۵۴۹۷۶۱۸۵۲۰۱۹۰۴.۴۳-۱۱.۱۱۸.۸۹۰۳.۰۳-۰۲.۷۷-
۶۵۶۵۷۴۰۴۱۸۹۳۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۶۷۱۲۷۵۷۵۱۸۷۶۱۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰
۷۰۲۸۷۹۲۹۱۸۴۱۲.۲۱-۸.۸۹۰۲۰۷.۱۳-۲.۷۸۱۹.۴۴۲۲.۲۱-
۷۹۱۸۸۹۴۲۱۷۴۸۲.۲۲۱۳.۳۳۱۱.۱۱۶.۶۶-۲۳.۸۱۳.۰۳۲۲.۲۱-۱۱.۱-
۸۰۴۱۹۰۸۱۱۷۳۵۶.۶۶-۰۰۶.۶۷۰۳.۰۳-۰۰
۸۳۳۳۹۴۱۶۱۷۰۱۱۰۰۲.۲۲۰۰۳.۰۳-۰۲.۷۷-
۸۳۷۱۹۴۶۶۱۶۹۶۴.۴۳-۰۶.۶۷۰۰۰۰۰
۹۰۲۵۱۰۲۲۱۱۶۱۲۲.۲۲۰۰۰۰۰۰۰
۹۲۲۰۱۰۴۳۹۱۵۷۹۲۰۴.۴۳-۰۰۰۲۱.۲-۰۰
۹۲۵۰۱۰۴۷۱۱۵۷۵۰۶.۶۷۰۲.۲۱-۰۰۰۰
۹۴۳۷۱۰۶۸۹۱۵۳۷۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – (کد ضریب ۳) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایش های مخابرات میدان و موج، مخابرات نوری)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۲)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترومغناطیس (ضریب ۴)
۶۱۷۷۵۲۸۷۲۱.۱۱۱۵.۵۶۵۷.۷۸۵۳.۳۳۰۰۵.۵۶۰
۸۴۹۷۱۳۴۸۱۱۲.۲۲۰۵۱.۱۱۰۰۳۰.۳۲.۷۸۰
۸۹۱۰۳۷۳۴۲۰۳.۳۲-۲۲.۲۲۴.۴۳-۰۱۴.۲۹۰۲.۷۸۳۳.۳۳
۱۰۱۱۱۷۰۳۳۰۷۱۶.۶۷۶.۶۶-۱۵.۵۵-۲۸.۸۹۱۴.۲۹۳.۰۳۲۲.۲۲۲۲.۲۲
۱۲۱۱۳۷۰۳۱۶۲۱۰۱۱.۱۱۲۰۲.۲۲۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۱۵۸۱۸۳۰۲۹۰۸۱۱.۱۱۰۳۷.۷۸۲.۲۲۰۳.۰۳-۰۰
۱۸۷۲۱۲۳۲۷۹۳۶۲.۲۲۰۰۶.۶۷۰۰۰۰
۳۰۳۳۴۸۶۲۴۰۸۷.۷۸۱۳.۳۳۴.۴۳-۲۰۴.۷۶۹.۰۹-۱۱.۱-۱۱.۱۱
۳۲۳۳۶۱۳۲۳۸۶۲۵.۵۶۰۰۱۳.۳۳۰۰۰۰
۳۳۵۳۷۴۸۲۳۶۲۱۱.۱۱۰۰۰۲۶.۱۹۳.۰۳-۰۰
۳۶۳۳۹۹۱۲۳۱۹۴۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۳۸۸۴۲۵۳۲۲۷۶۲۴.۴۴۰۱۳.۳۳۰۲.۳۸-۰۰۰
۴۰۰۴۳۶۴۲۲۵۸۶.۶۷۲.۲۲۶.۶۷۰۰۰۲.۷۸۰
۴۶۹۵۰۵۰۲۱۵۹۲۱.۱۱۶.۶۷۰۰۰۰۰۰
۵۱۴۵۴۴۶۲۱۰۹۳۰۰۰۰۷.۱۴۰۰۰
۶۹۸۷۲۲۶۱۹۱۲۳.۳۳۰۴.۴۳-۰۹.۵۲۰۰۰
۸۱۹۸۵۱۵۱۷۸۵۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۸۳۴۸۶۹۸۱۷۶۹۰۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۹۷۳۱۰۱۱۶۱۶۲۵۱۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – (کد ضریب ۳) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایش های مخابرات میدان و موج، مخابرات نوری)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۲)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترومغناطیس (ضریب ۴)
۹۶۵۹۴۴۲۰۴۹۳۰۰۰۰۱۹.۰۵۰۰۰
۲۵۱۱۰۹۷۰۱۴۵۱۲.۲۱-۰۰۴.۴۴۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مخابرات سیستم (سهمیه آزاد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۲)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترومغناطیس (ضریب ۲)
۵۵۵۸۶۷۰۳۲۶.۶۷۳۳.۳۳۷۱.۱۱۰۰۳.۰۳-۶۳.۸۹۰
۷۲۷۶۶۴۰۸۷۴.۴۴۴.۴۴۶۴.۴۴۳۷.۷۸۰۰۳۳.۳۳۰
۷۵۷۹۶۳۶۸۲۴.۴۴۵۱.۱۱۵۳.۳۳۲۰۰۰۴۴.۴۴۰
۸۴۸۸۶۲۰۹۷۴.۴۴۴۶.۶۷۲۰۰۰۰۳۰.۵۶۵۰
۸۸۹۲۶۱۲۳۹۱.۱۱۲۲.۲۲۵۵.۵۶۳۵.۵۶۰۰۱۱.۱۱۰
۹۱۹۵۶۱۰۲۴۵.۵۶۶۲.۲۲۵۳.۳۳۰۰۳۹.۳۹۱۹.۴۴۰
۱۱۸۱۲۲۵۸۱۹۴۷.۷۸۵۷.۷۸۴۸.۸۹۰۴۰.۴۸۴۲.۴۲۰۰
۱۳۳۱۳۸۵۷۳۷۳۸.۸۹۰۵۳.۳۳۵۷.۷۸۰۰۲۲.۲۲۰
۱۵۵۱۶۱۵۵۳۳۳۷.۷۸۲۴.۴۴۶۲.۲۲۲۴.۴۴۰۰۱۶.۶۷۰
۱۶۱۱۶۷۵۵۲۱۳۳.۳۳۴۴.۴۴۸۰۰۳۰.۹۵۰۰۰
۱۹۷۲۰۹۵۲۳۱۵۸.۸۹۰۴۴.۴۴۵۵.۵۶۰۰۵.۵۶۰
۲۲۱۲۳۵۵۰۸۸۴۸.۸۹۲۸.۸۹۵۱.۱۱۰۳۳.۳۳۴۲.۴۲۰۰
۲۶۶۲۸۷۴۸۶۸۶.۶۷۴۲.۲۲۵۵.۵۶۰۶۹.۰۵۰۰۰
۳۰۳۳۳۰۴۷۲۰۵۷.۷۸۶.۶۷۶۰۰۴۲.۸۶۰۰۰
۳۲۴۳۵۲۴۶۵۵۷۷.۷۸۰۴۲.۲۲۱۱.۱۱۰۰۱۶.۶۷۰
۳۶۹۴۰۶۴۴۶۳۰۲.۲۲۴۴.۴۴۰۰۰۵۰۰
۳۹۹۴۳۹۴۳۸۹۱۷.۷۸۱۷.۷۸۴۶.۶۷۶.۶۷۰۱۲.۱۱-۱۹.۴۴۰
۵۵۱۶۱۵۴۰۰۰۰۱۳.۳۳۳۱.۱۱۰۱۴.۲۹۴۲.۴۲۱۶.۶۷۰
۶۷۸۷۵۷۳۷۷۳۵.۵۶۰۵۷.۷۸۶.۶۷۰۰۸.۳۳۰
۷۲۹۸۱۷۳۶۸۵۱۴.۴۴۰۲۴.۴۴۰۰۰۳۶.۱۱۰
۸۶۳۹۶۱۳۵۲۳۶۱.۱۱۴.۴۳-۳۷.۷۸۰۰۳.۰۳-۰۰
۸۸۶۹۸۴۳۴۹۳۳۶.۶۷۲.۲۱-۲۰۳۷.۷۸۰۰۲.۷۷-۰
۹۰۹۱۰۱۳۳۴۵۵۳۶.۶۷۰۳۳.۳۳۲۰۰۰۰۰
۱۳۰۴۱۴۴۹۳۰۹۱۱۶.۶۷۰۶.۶۷۰۰۰۳۳.۳۳۰
۱۵۷۴۱۷۵۱۲۹۳۳۷۷.۷۸۰۴.۴۳-۰۰۰۰۰
۲۲۰۳۲۴۴۹۲۶۷۶۲.۲۲۲.۲۲۵۵.۵۶۶.۶۶-۴.۷۶۱۵.۱۵۱۱.۱-۱۱.۱-
۲۳۰۱۲۵۶۰۲۶۳۸۰۴.۴۴۰۲۸.۸۹۰۰۰۰
۲۶۰۵۲۹۰۱۲۵۴۳۱۳.۳۳۲۶.۶۷۲.۲۲۱۳.۳۳۰۳.۰۳-۲.۷۷-۰
۲۶۵۴۲۹۵۸۲۵۲۹۷۰۰۰۰۰۰۰۰
۳۲۱۰۳۵۷۳۲۳۹۰۰۰۱۱.۱۱۱۳.۳۳۰۰۰۰
۳۲۳۹۳۶۰۴۲۳۸۴۲۲.۲۲۲۲.۲۲۰۰۰۰۰۵.۵۵-
۳۲۴۳۳۶۰۹۲۳۸۳۰۲۸.۸۹۲.۲۲۲.۲۲۲۳.۸-۳.۰۳۱۱.۱۱۲.۷۸
۳۵۲۳۳۹۳۵۲۳۲۵۸.۸۹۲.۲۱-۱۱.۱۱۱۳.۳۳۰۳.۰۳-۸.۳۳۰
۳۸۳۸۴۲۹۲۲۲۶۶۳۰۰۴.۴۳-۴.۴۴۰۶.۰۶-۲.۷۸۰
۳۹۱۳۴۳۸۴۲۲۵۱۴.۴۳-۱۱.۱۱۲۰۲.۲۲۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۳۹۱۳۴۳۸۴۲۲۵۱۲.۲۲۶.۶۷۱۳.۳۳۱۵.۵۵-۲۳.۸-۳.۰۳۱۳.۸۹۰
۴۱۰۱۴۵۹۸۲۲۲۱۲۴.۴۴۲.۲۲۶.۶۶-۱۱.۱۱۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۴۴.۴۴
۴۱۵۹۴۶۶۹۲۲۰۸۲۴.۴۴۴.۴۳-۶.۶۶-۸.۸۹۰۳.۰۳۵.۵۶۸.۳۳
۴۳۸۳۴۹۲۵۲۱۷۲۵.۵۶۰۶.۶۷۶.۶۷۷.۱۴۰۵.۵۶۰
۴۴۷۵۵۰۲۶۲۱۵۹۰۰۱۳.۳۳۰۹.۵۲۰۰۰
۴۶۵۷۵۲۲۶۲۱۳۲۳.۳۳۲۰۱۳.۳۲-۱۳.۳۳۷.۱۳-۲۴.۲۴۵.۵۵-۱۳.۸۹
۴۸۱۳۵۴۰۰۲۱۱۰۲۷.۷۸۰۲.۲۱-۰۴.۷۵-۶.۰۶۰۰
۵۲۵۵۵۹۰۱۲۰۵۱۰۴.۴۳-۱۱.۱۱۸.۸۹۰۳.۰۳-۰۲.۷۷-
۵۵۹۱۶۲۸۵۲۰۰۸۲۸.۸۹۰۶.۶۷۰۰۰۰۰
۶۳۶۵۷۱۸۰۱۹۱۵۱۴.۴۴۴.۴۳-۱۱.۱۱۶.۶۷۴.۷۶۲۱.۲-۰۰
۶۴۵۴۷۲۸۵۱۹۰۵۱۳.۳۳۰۰۰۰۰۰۰
۸۰۷۲۹۱۱۵۱۷۳۲۳.۳۲-۰۰۲.۲۱-۲.۳۸-۶.۰۶-۸.۳۳۰
۸۵۴۷۹۶۸۱۱۶۷۲۲.۲۲۰۲.۲۱-۴.۴۴۴.۷۵-۳.۰۳۲.۷۸۵.۵۵-
۸۹۴۱۱۰۱۳۸۱۶۱۶۱۰۴.۴۳-۴.۴۳-۰۴.۷۶۰۰۰
۹۲۰۶۱۰۴۳۲۱۵۷۱۰۶.۶۷۰۲.۲۱-۰۰۰۰
۹۳۷۴۱۰۶۲۶۱۵۳۴۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۹۵۵۷۱۰۸۳۸۱۴۷۶۰۰۶.۶۶-۴.۴۴۱۴.۲۸-۱۱.۱-۰۲۲.۲۲

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مخابرات سیستم (سهمیه ۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۲)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترومغناطیس (ضریب ۲)
۱۰۲۰۲۵۲۶۰۲۱.۱۱۱۵.۵۶۵۷.۷۸۵۳.۳۳۰۰۵.۵۶۰
۸۹۱۰۰۷۳۴۶۱۱۲.۲۲۰۵۱.۱۱۰۰۳۰.۳۲.۷۸۰
۱۰۵۱۱۹۸۳۲۸۲۱۶.۶۷۶.۶۶-۱۵.۵۵-۲۸.۸۹۱۴.۲۹۳.۰۳۲۲.۲۲۲۲.۲۲
۱۵۹۱۷۹۳۲۹۱۵۳.۳۲-۲۲.۲۲۴.۴۳-۰۱۴.۲۹۰۲.۷۸۳۳.۳۳
۱۷۲۱۹۱۱۲۸۶۷۱۱.۱۱۰۳۷.۷۸۲.۲۲۰۳.۰۳-۰۰
۲۰۰۲۲۱۷۲۷۵۵۶۲.۲۲۰۰۶.۶۷۰۰۰۰
۲۹۴۳۲۱۱۲۴۷۱۱۰۱۱.۱۱۲۰۲.۲۲۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۳۳۱۳۷۲۰۲۳۶۳۲۵.۵۶۰۰۱۳.۳۳۰۰۰۰
۳۳۷۳۷۹۴۲۳۴۹۱۱.۱۱۰۰۰۲۶.۱۹۳.۰۳-۰۰
۳۷۴۴۱۱۰۲۲۹۵۴۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۳۷۶۴۱۳۴۲۲۹۱۶.۶۷۲.۲۲۶.۶۷۰۰۰۲.۷۸۰
۴۰۵۴۳۷۷۲۲۵۲۲۴.۴۴۰۱۳.۳۳۰۲.۳۸-۰۰۰
۴۸۴۵۱۴۷۲۱۴۳۲۱.۱۱۶.۶۷۰۰۰۰۰۰
۵۲۳۵۵۵۹۲۰۹۱۳۰۰۰۰۷.۱۴۰۰۰
۵۴۷۵۸۵۴۲۰۵۷۷.۷۸۱۳.۳۳۴.۴۳-۲۰۴.۷۶۹.۰۹-۱۱.۱-۱۱.۱۱
۶۹۵۷۲۳۱۱۹۱۰۳.۳۳۰۴.۴۳-۰۹.۵۲۰۰۰
۸۱۵۸۵۷۸۱۷۸۲۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۸۳۲۸۸۰۰۱۷۶۲۰۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۹۴۷۹۸۸۹۱۶۵۰۲.۲۲۰۴.۴۳-۰۴.۷۵-۹.۰۹-۵.۵۶۰
۹۷۰۱۰۱۰۹۱۶۱۹۱۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مخابرات سیستم (سهمیه ۲۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۲)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترومغناطیس (ضریب ۲)
۹۹۶۱۱۸۲۰۲۷۳۰۰۰۰۱۹.۰۵۰۰۰
۲۵۹۱۰۹۲۳۱۴۴۹۲.۲۱-۰۰۴.۴۴۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰- (کد ضریب ۵) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های کنترل، مهندسی کنترل و علائم)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۱)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۲)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترومغناطیس (ضریب ۱)
۱۸۱۸۷۸۵۱۴۷.۷۸۵۷.۷۸۴۸.۸۹۰۴۰.۴۸۴۲.۴۲۰۰
۳۱۳۱۷۳۴۳۴۵.۵۶۶۲.۲۲۵۳.۳۳۰۰۳۹.۳۹۱۹.۴۴۰
۴۷۴۸۷۰۰۰۴۸.۸۹۲۸.۸۹۵۱.۱۱۰۳۳.۳۳۴۲.۴۲۰۰
۹۹۱۱۰۶۱۲۷۳۳.۳۳۴۴.۴۴۸۰۰۳۰.۹۵۰۰۰
۱۲۱۱۳۳۵۹۲۸۲۶.۶۷۳۳.۳۳۷۱.۱۱۰۰۳.۰۳-۶۳.۸۹۰
۱۳۱۱۴۳۵۸۶۷۹۱.۱۱۲۲.۲۲۵۵.۵۶۳۵.۵۶۰۰۱۱.۱۱۰
۱۴۰۱۵۳۵۷۸۵۶.۶۷۴۲.۲۲۵۵.۵۶۰۶۹.۰۵۰۰۰
۱۴۱۱۵۴۵۷۶۶۷۴.۴۴۴.۴۴۶۴.۴۴۳۷.۷۸۰۰۳۳.۳۳۰
۱۴۹۱۶۲۵۷۳۷۲۴.۴۴۵۱.۱۱۵۳.۳۳۲۰۰۰۴۴.۴۴۰
۱۶۸۱۸۱۵۶۲۴۷۴.۴۴۴۶.۶۷۲۰۰۰۰۳۰.۵۶۵۰
۲۰۹۲۲۶۵۳۶۹۵۷.۷۸۶.۶۷۶۰۰۴۲.۸۶۰۰۰
۲۱۸۲۳۶۵۳۳۷۰۱۳.۳۳۳۱.۱۱۰۱۴.۲۹۴۲.۴۲۱۶.۶۷۰
۲۳۱۲۵۱۵۲۵۹۳۷.۷۸۲۴.۴۴۶۲.۲۲۲۴.۴۴۰۰۱۶.۶۷۰
۲۸۳۳۰۸۴۹۸۸۳۸.۸۹۰۵۳.۳۳۵۷.۷۸۰۰۲۲.۲۲۰
۳۵۰۳۸۷۴۷۵۷۵۸.۸۹۰۴۴.۴۴۵۵.۵۶۰۰۵.۵۶۰
۴۳۷۴۸۴۴۴۷۷۷۷.۷۸۰۴۲.۲۲۱۱.۱۱۰۰۱۶.۶۷۰
۷۱۲۷۹۵۳۹۶۳۵۳.۳۳۴.۴۳-۲۶.۶۷۰۰۲۱.۲۱۰۰
۷۲۱۸۰۵۳۹۴۸۱۷.۷۸۱۷.۷۸۴۶.۶۷۶.۶۷۰۱۲.۱۱-۱۹.۴۴۰
۸۱۳۹۱۰۳۸۱۲۰۲.۲۲۴۴.۴۴۰۰۰۵۰۰
۸۹۳۹۹۸۳۷۰۸۵.۵۶۰۵۷.۷۸۶.۶۷۰۰۸.۳۳۰
۹۷۸۱۰۹۲۳۶۰۸۶۱.۱۱۴.۴۳-۳۷.۷۸۰۰۳.۰۳-۰۰
۱۰۰۵۱۱۲۵۳۵۷۶۲.۲۲۲.۲۲۵۵.۵۶۶.۶۶-۴.۷۶۱۵.۱۵۱۱.۱-۱۱.۱-
۱۱۰۱۱۲۳۰۳۴۹۱۱۳.۳۲-۱۱.۱۱۲۸.۸۹۱۳.۳۲-۲.۳۸-۲۲.۲۲۰۰
۱۳۵۴۱۵۱۳۳۲۸۴۱۲.۲۲۰۴۴.۴۴۰۱۱.۹۰۰۰
۱۴۳۲۱۶۰۲۳۲۳۴۳۶.۶۷۲.۲۱-۲۰۳۷.۷۸۰۰۲.۷۷-۰
۱۴۶۱۱۶۳۴۳۲۱۳۱۴.۴۴۰۲۴.۴۴۰۰۰۳۶.۱۱۰
۲۳۳۹۲۵۹۹۲۷۸۱۲۳.۳۳۶.۶۷۳۳.۳۳۶.۶۷۲۱.۴۲-۰۱۹.۴۳-۱۳.۸۹
۲۳۵۹۲۶۲۱۲۷۷۲۱۷.۷۸۰۰۰۰۱۸.۱۸۰۰
۲۴۴۴۲۷۱۴۲۷۳۹۲۴.۴۴۲.۲۲۶.۶۶-۱۱.۱۱۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۴۴.۴۴
۲۵۲۱۲۸۰۱۲۷۱۴۳.۳۳۲۰۱۳.۳۲-۱۳.۳۳۷.۱۳-۲۴.۲۴۵.۵۵-۱۳.۸۹
۲۶۷۴۲۹۷۱۲۶۷۰۵۴.۴۴۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۲۸۸۸۳۲۱۰۲۶۰۲۳.۳۲-۰۱۱.۱۱۰۱۴.۲۹۱۱.۱۱۰۱۱.۱۱
۳۴۹۳۳۸۸۹۲۴۵۵۱۳.۳۳۲۶.۶۷۲.۲۲۱۳.۳۳۰۳.۰۳-۲.۷۷-۰
۳۶۴۱۴۰۶۲۲۴۲۲۴۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۳۸۱۳۴۲۵۶۲۳۸۴۲.۲۲۱۳.۳۳۱۱.۱۱۶.۶۶-۲۳.۸۱۳.۰۳۲۲.۲۱-۱۱.۱-
۳۹۴۰۴۴۰۳۲۳۵۸۰۴.۴۴۰۲۸.۸۹۰۰۰۰
۳۹۵۹۴۴۲۲۲۳۵۴۲.۲۲۱۱.۱۱۲.۲۲۸.۸۸-۲۱.۴۳۰۵.۵۶۸.۳۳
۴۱۸۵۴۶۷۸۲۳۰۸۲.۲۲۰۱۱.۱۱۰۱۶.۶۷۰۵.۵۶۰
۴۴۲۰۴۹۵۲۲۲۶۵۲.۲۱-۰۲۶.۶۷۰۰۰۰۰
۴۵۹۹۵۱۶۲۲۲۳۵۵.۵۶۰۰۰۱۴.۲۹۹.۰۹۰۰
۵۳۶۷۶۰۳۳۲۱۱۷۵.۵۶۰۶.۶۷۶.۶۷۷.۱۴۰۵.۵۶۰
۵۴۶۱۶۱۳۵۲۱۰۴۶.۶۷۲.۲۱-۲۰۲.۲۱-۰۰۰۰
۵۶۱۱۶۳۰۴۲۰۸۴۲.۲۲۶.۶۷۱۳.۳۳۱۵.۵۵-۲۳.۸-۳.۰۳۱۳.۸۹۰
۶۵۷۸۷۴۰۶۱۹۵۷۰۶.۶۷۲.۲۱-۰۰۰۰۰
۶۸۹۴۷۷۷۰۱۹۲۱۱۳.۳۳۰۰۰۰۰۰۰
۷۰۵۴۷۹۴۷۱۹۰۳۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۷۵۱۹۸۴۸۱۱۸۴۲۱۶.۶۷۰۰۰۴.۷۵-۰۰۰
۸۱۷۰۹۲۲۷۱۷۶۶۳.۳۳۱۱.۱۱۶.۶۷۱۳.۳۲-۴.۷۵-۶.۰۶۰۳۳.۳۲-
۸۵۵۸۹۶۷۷۱۷۱۶۱۰۰۲.۲۲۰۰۳.۰۳-۰۲.۷۷-
۸۶۶۹۹۸۰۸۱۷۰۱۱.۱۱۰۶.۶۷۲.۲۱-۰۰۵.۵۵-۰
۸۷۷۹۹۹۴۲۱۶۸۶۲.۲۲۰۲.۲۱-۴.۴۴۴.۷۵-۳.۰۳۲.۷۸۵.۵۵-
۸۹۴۸۱۰۱۲۸۱۶۶۳۱۰۴.۴۳-۴.۴۳-۰۴.۷۶۰۰۰
۹۳۷۹۱۰۶۱۵۱۵۹۴۰۶.۶۷۰۲.۲۱-۰۰۰۰
۹۶۳۵۱۰۹۱۳۱۵۴۰۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰- (کد ضریب ۵) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایش های کنترل، مهندسی کنترل و علائم)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۱)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۲)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترومغناطیس (ضریب ۱)
۳۳۳۷۰۴۸۱۸۲۱.۱۱۱۵.۵۶۵۷.۷۸۵۳.۳۳۰۰۵.۵۶۰
۳۹۴۷۱۴۵۰۵۱۲.۲۲۰۵۱.۱۱۰۰۳۰.۳۲.۷۸۰
۱۳۸۱۵۲۰۳۲۷۹۱۰۱۱.۱۱۲۰۲.۲۲۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۱۹۷۲۳۱۹۲۸۷۹۱۱.۱۱۰۳۷.۷۸۲.۲۲۰۳.۰۳-۰۰
۲۲۰۲۴۸۶۲۸۲۲۳.۳۲-۲۲.۲۲۴.۴۳-۰۱۴.۲۹۰۲.۷۸۳۳.۳۳
۲۳۰۲۶۴۶۲۷۶۳۶۲.۲۲۰۰۶.۶۷۰۰۰۰
۲۳۸۲۷۱۷۲۷۳۸۱۶.۶۷۶.۶۶-۱۵.۵۵-۲۸.۸۹۱۴.۲۹۳.۰۳۲۲.۲۲۲۲.۲۲
۲۹۰۳۳۱۴۲۵۷۵۱۱.۱۱۰۰۰۲۶.۱۹۳.۰۳-۰۰
۳۹۱۴۴۳۳۲۳۵۱۴۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۴۳۰۴۷۸۳۲۲۹۲۲۴.۴۴۰۱۳.۳۳۰۲.۳۸-۰۰۰
۴۴۱۴۸۸۴۲۲۷۵۶.۶۷۲.۲۲۶.۶۷۰۰۰۲.۷۸۰
۴۵۴۴۹۹۲۲۲۶۰۲۵.۵۶۰۰۱۳.۳۳۰۰۰۰
۴۹۹۵۳۸۰۲۲۰۱۳۰۰۰۰۷.۱۴۰۰۰
۵۱۲۵۵۳۴۲۱۸۰۲۱.۱۱۶.۶۷۰۰۰۰۰۰
۶۶۲۶۹۹۳۲۰۰۵۳.۳۳۰۴.۴۳-۰۹.۵۲۰۰۰
۸۲۴۸۶۵۷۱۸۲۳۷.۷۸۱۳.۳۳۴.۴۳-۲۰۴.۷۶۹.۰۹-۱۱.۱-۱۱.۱۱
۸۵۸۸۹۸۵۱۷۹۰۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۹۶۲۱۰۰۳۲۱۶۷۵۰۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۹۸۹۱۰۳۷۳۱۶۳۳۱۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰- (کد ضریب ۵) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایش های کنترل، مهندسی کنترل و علائم)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۱)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۲)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترومغناطیس (ضریب ۱)
۸۷۴۹۸۴۲۲۶۱۳۰۰۰۰۱۹.۰۵۰۰۰
۲۵۹۱۱۲۳۳۱۴۰۱۲.۲۱-۰۰۴.۴۴۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مهندسی پزشکی (سهمیه آزاد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۳)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترومغناطیس (ضریب ۱)مقدمه ای بر مهندسی پزشکی (ضریب ۱)
۵۴۵۷۶۸۰۳۴۵.۵۶۶۲.۲۲۵۳.۳۳۰۰۳۹.۳۹۱۹.۴۴۰۰
۶۱۶۴۶۶۳۲۴۷.۷۸۵۷.۷۸۴۸.۸۹۰۴۰.۴۸۴۲.۴۲۰۰۰
۷۸۸۱۶۴۱۶۷۴.۴۴۴.۴۴۶۴.۴۴۳۷.۷۸۰۰۳۳.۳۳۰۰
۸۷۹۳۶۲۶۵۲۶.۶۷۳۳.۳۳۷۱.۱۱۰۰۳.۰۳-۶۳.۸۹۰۰
۹۱۹۸۶۲۰۰۲۴.۴۴۵۱.۱۱۵۳.۳۳۲۰۰۰۴۴.۴۴۰۰
۹۶۱۰۳۶۱۳۶۹۱.۱۱۲۲.۲۲۵۵.۵۶۳۵.۵۶۰۰۱۱.۱۱۰۰
۱۱۰۱۱۷۶۰۱۰۳۸.۸۹۰۵۳.۳۳۵۷.۷۸۰۰۲۲.۲۲۰۰
۱۲۳۱۳۰۵۹۵۰۴۸.۸۹۲۸.۸۹۵۱.۱۱۰۳۳.۳۳۴۲.۴۲۰۰۰
۱۶۸۱۷۹۵۵۲۴۷۴.۴۴۴۶.۶۷۲۰۰۰۰۳۰.۵۶۵۰۰
۱۶۹۱۸۰۵۵۲۲۵۸.۸۹۰۴۴.۴۴۵۵.۵۶۰۰۵.۵۶۰۰
۱۸۰۱۹۲۵۴۸۴۳۷.۷۸۲۴.۴۴۶۲.۲۲۲۴.۴۴۰۰۱۶.۶۷۰۰
۲۲۷۲۴۴۵۲۲۵۳۳.۳۳۴۴.۴۴۸۰۰۳۰.۹۵۰۰۰۰
۲۹۱۳۱۶۴۹۵۷۰۱۳.۳۳۳۱.۱۱۰۱۴.۲۹۴۲.۴۲۱۶.۶۷۰۰
۳۶۸۴۰۶۴۶۳۰۶.۶۷۴۲.۲۲۵۵.۵۶۰۶۹.۰۵۰۰۰۰
۳۹۹۴۴۰۴۵۳۲۷۷.۷۸۰۴۲.۲۲۱۱.۱۱۰۰۱۶.۶۷۰۰
۴۱۹۴۶۱۴۴۹۱۵۷.۷۸۶.۶۷۶۰۰۴۲.۸۶۰۰۰۰
۵۰۵۵۶۲۴۲۴۵۰۲.۲۲۴۴.۴۴۰۰۰۵۰۰۰
۶۱۴۶۸۴۴۰۶۲۱۷.۷۸۱۷.۷۸۴۶.۶۷۶.۶۷۰۱۲.۱۱-۱۹.۴۴۰۰
۸۳۷۹۴۱۳۷۳۴۳۶.۶۷۲.۲۱-۲۰۳۷.۷۸۰۰۲.۷۷-۰۰
۸۷۴۹۸۴۳۶۸۶۵.۵۶۰۵۷.۷۸۶.۶۷۰۰۸.۳۳۰۰
۹۴۳۱۰۵۹۳۶۱۶۵۳.۳۳۴.۴۳-۲۶.۶۷۰۰۲۱.۲۱۰۰۰
۱۰۳۹۱۱۶۷۳۵۱۲۳۶.۶۷۰۳۳.۳۳۲۰۰۰۰۰۰
۱۳۸۲۱۵۴۰۳۲۴۹۱۳.۳۲-۱۱.۱۱۲۸.۸۹۱۳.۳۲-۲.۳۸-۲۲.۲۲۰۰۱۱.۱۱
۱۷۳۸۱۹۳۶۳۰۳۳۲.۲۲۲.۲۲۵۵.۵۶۶.۶۶-۴.۷۶۱۵.۱۵۱۱.۱-۱۱.۱-۰
۲۱۴۱۲۳۸۴۲۸۶۹۰۴.۴۴۰۲۸.۸۹۰۰۰۰۰
۲۱۹۹۲۴۴۸۲۸۵۰۰۰۶.۶۷۰۰۰۳۸.۸۹۰۰
۲۹۱۵۳۲۵۰۲۶۲۰۱۷.۷۸۰۰۰۰۱۸.۱۸۰۰۰
۳۰۹۲۳۴۴۰۲۵۷۲۳۱.۱۱۲.۲۱-۰۱۱.۱۱۰۰۰۰۵.۵۶
۳۴۵۶۳۸۶۴۲۴۷۸۰۰۱۱.۱۱۱۳.۳۳۰۰۰۰۰
۳۵۹۲۴۰۱۶۲۴۴۹۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۳۶۲۵۴۰۵۰۲۴۴۴۱۴.۴۳-۱۳.۳۳۲.۲۱-۱۷.۷۸۴.۷۵-۳.۰۳۸.۳۳۱۱.۱-۵.۵۵-
۳۶۵۵۴۰۸۲۲۴۳۸۲.۲۲۳۳.۳۲-۱۱.۱-۱۱.۱۱۱۴.۲۹۲۲.۲۲۱۱.۱۱۰-۱۶.۶۶
۴۰۲۹۴۵۰۴۲۳۶۳۲۴.۴۴۲.۲۲۶.۶۶-۱۱.۱۱۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۴۴.۴۴۲۲.۲۲
۴۱۷۶۴۶۷۰۲۳۳۴۰۴.۴۳-۱۱.۱۱۸.۸۹۰۳.۰۳-۰۲.۷۷-۲۲.۲۲
۴۲۱۵۴۷۱۵۲۳۲۷۳.۳۲-۰۱۱.۱۱۰۱۴.۲۹۱۱.۱۱۰۱۱.۱۱۲.۷۸
۴۳۲۷۴۸۴۶۲۳۰۹۴۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰۰
۴۵۱۳۵۰۵۸۲۲۷۲۱۵.۵۶۱۳.۳۳۰۶.۶۷۰۰۰۰۰
۴۹۱۵۵۵۱۹۲۲۰۴۲.۲۲۶.۶۷۱۳.۳۳۱۵.۵۵-۲۳.۸-۳.۰۳۱۳.۸۹۰۲.۷۷-
۴۹۴۵۵۵۵۳۲۱۹۹۱۲.۲۲۲.۲۲۶.۶۷۶.۶۶-۲.۳۸۹.۰۹۰۰۰
۴۹۸۸۵۶۰۰۲۱۹۳۷.۷۷-۲۴.۴۴۸.۸۸-۸.۸۸-۲.۳۸۱۳.۸۹۲.۷۷-۲.۷۸۲۲.۲۲
۵۱۹۵۵۸۳۳۲۱۶۲۲.۲۱-۰۲۶.۶۷۰۰۰۰۰۰
۵۸۴۱۶۵۶۹۲۰۷۴۲.۲۲۱۱.۱۱۲.۲۲۸.۸۸-۲۱.۴۳۰۵.۵۶۸.۳۳۸.۳۳
۶۲۶۲۷۰۴۳۲۰۲۶۰۶.۶۷۲.۲۱-۰۰۰۰۰۸.۳۳
۶۳۵۱۷۱۴۲۲۰۱۶۳.۳۳۱۱.۱۱۶.۶۷۱۳.۳۲-۴.۷۵-۶.۰۶۰۳۳.۳۲-۱۶.۶۷
۶۵۱۶۷۳۲۸۱۹۹۶۶.۶۷۲.۲۱-۲۰۲.۲۱-۰۰۰۰۰
۶۸۰۵۷۶۵۹۱۹۶۱۲۸.۸۹۰۶.۶۷۰۰۰۰۰۰
۷۱۳۸۸۰۴۰۱۹۲۴۲.۲۲۰۲.۲۱-۴.۴۴۴.۷۵-۳.۰۳۲.۷۸۵.۵۵-۵.۵۶
۷۳۱۲۸۲۳۶۱۹۰۳۱.۱-۰۰۰۰۰۰۰۱۶.۶۷
۷۹۶۳۸۹۷۵۱۸۳۱۱۰۰۲.۲۲۰۰۳.۰۳-۰۲.۷۷-۱۱.۱۱
۸۰۲۳۹۰۴۳۱۸۲۳۰۴.۴۴۰۶.۶۷۷.۱۴۰۸.۳۲-۵.۵۵-۰
۸۷۲۵۹۸۲۹۱۷۴۹۱۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰۲.۷۷-
۸۹۳۷۱۰۰۷۶۱۷۲۳۶.۶۶-۰۰۶.۶۷۰۳.۰۳-۰۰۵.۵۵-
۹۷۹۹۱۱۰۸۲۱۶۰۸۲.۲۲۰۰۰۰۰۰۰۰
۹۸۸۳۱۱۱۷۸۱۵۹۳۶.۶۷۸.۸۹۲.۲۱-۰۰۳.۰۳-۲.۷۷-۲.۷۷-۲.۷۷-

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مهندسی پزشکی (سهمیه ۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۳)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترومغناطیس (ضریب ۱)مقدمه ای بر مهندسی پزشکی (ضریب ۱)
۱۱۱۸۰۵۵۲۲۲۱.۱۱۱۵.۵۶۵۷.۷۸۵۳.۳۳۰۰۵.۵۶۰۰
۵۸۶۴۸۴۱۱۹۱۲.۲۲۰۵۱.۱۱۰۰۳۰.۳۲.۷۸۰۰
۱۲۳۱۳۴۳۳۳۷۱۱۶.۶۷۶.۶۶-۱۵.۵۵-۲۸.۸۹۱۴.۲۹۳.۰۳۲۲.۲۲۲۲.۲۲۱۱.۱-
۱۴۰۱۵۷۹۳۲۲۵۶۲.۲۲۰۰۶.۶۷۰۰۰۰۴۷.۲۲
۲۳۸۲۶۹۶۲۷۷۳۱۰۱۱.۱۱۲۰۲.۲۲۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۲۲.۲۲۲۵
۲۴۵۲۷۹۷۲۷۵۰۱۱.۱۱۰۳۷.۷۸۲.۲۲۰۳.۰۳-۰۰۰
۲۹۰۳۳۱۰۲۶۰۲۳.۳۲-۲۲.۲۲۴.۴۳-۰۱۴.۲۹۰۲.۷۸۳۳.۳۳۰
۳۳۶۳۷۶۰۲۵۰۱۲۵.۵۶۰۰۱۳.۳۳۰۰۰۰۵.۵۶
۴۵۹۴۹۷۸۲۲۸۸۶.۶۷۲.۲۲۶.۶۷۰۰۰۲.۷۸۰۲.۷۸
۴۶۴۵۰۶۶۲۲۷۱۱۱.۱۱۰۰۰۲۶.۱۹۳.۰۳-۰۰۰
۴۸۵۵۲۸۶۲۲۴۰۴۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰
۴۹۶۵۳۹۵۲۲۲۱۲۱.۱۱۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۱۱.۱۱
۵۱۵۵۵۶۱۲۱۹۸۲۴.۴۴۰۱۳.۳۳۰۲.۳۸-۰۰۰۰
۵۵۶۶۰۰۸۲۱۳۸۳۰۰۰۰۷.۱۴۰۰۰۸.۳۳
۶۹۰۷۴۰۹۱۹۸۷۷.۷۸۱۳.۳۳۴.۴۳-۲۰۴.۷۶۹.۰۹-۱۱.۱-۱۱.۱۱۱۱.۱-
۷۷۲۸۲۱۱۱۹۰۵۳.۳۳۰۴.۴۳-۰۹.۵۲۰۰۰۰
۸۴۱۸۹۲۲۱۸۳۶۰۰۰۸.۸۹۰۰۰۰۰
۸۹۳۹۵۶۸۱۷۷۵۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰
۹۴۳۱۰۰۸۶۱۷۲۲۱۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰۱۱.۱۱

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مهندسی پزشکی (سهمیه ۲۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۳)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترومغناطیس (ضریب ۱)مقدمه ای بر مهندسی پزشکی (ضریب ۱)
۱۳۳۷۴۶۴۱۹۸۱۳۰۰۰۰۱۹.۰۵۰۰۰۰
۲۶۵۱۱۶۵۶۱۴۸۸۲.۲۱-۰۰۴.۴۴۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مهندسی مکاترونیک (سهمیه آزاد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۴)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۴)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترومغناطیس (ضریب ۱)
۹۹۸۰۰۳۴۷.۷۸۵۷.۷۸۴۸.۸۹۰۴۰.۴۸۴۲.۴۲۰۰
۳۴۳۸۷۰۹۵۴۸.۸۹۲۸.۸۹۵۱.۱۱۰۳۳.۳۳۴۲.۴۲۰۰
۶۲۶۶۶۶۶۴۴۵.۵۶۶۲.۲۲۵۳.۳۳۰۰۳۹.۳۹۱۹.۴۴۰
۶۹۷۳۶۶۲۷۶.۶۷۴۲.۲۲۵۵.۵۶۰۶۹.۰۵۰۰۰
۸۰۸۴۶۵۲۸۹۱.۱۱۲۲.۲۲۵۵.۵۶۳۵.۵۶۰۰۱۱.۱۱۰
۹۹۱۰۵۶۳۵۸۳۸.۸۹۰۵۳.۳۳۵۷.۷۸۰۰۲۲.۲۲۰
۱۰۳۱۰۹۶۳۲۲۷۴.۴۴۴.۴۴۶۴.۴۴۳۷.۷۸۰۰۳۳.۳۳۰
۱۰۶۱۱۲۶۲۶۲۳۳.۳۳۴۴.۴۴۸۰۰۳۰.۹۵۰۰۰
۱۱۰۱۱۶۶۲۱۱۵۸.۸۹۰۴۴.۴۴۵۵.۵۶۰۰۵.۵۶۰
۱۵۷۱۷۴۵۷۹۱۵۷.۷۸۶.۶۷۶۰۰۴۲.۸۶۰۰۰
۱۷۴۱۹۳۵۶۳۸۲۴.۴۴۵۱.۱۱۵۳.۳۳۲۰۰۰۴۴.۴۴۰
۱۹۰۲۱۱۵۵۸۰۳۷.۷۸۲۴.۴۴۶۲.۲۲۲۴.۴۴۰۰۱۶.۶۷۰
۳۱۱۳۴۰۵۱۳۱۰۱۳.۳۳۳۱.۱۱۰۱۴.۲۹۴۲.۴۲۱۶.۶۷۰
۳۳۶۳۶۸۵۰۲۹۷۴.۴۴۴۶.۶۷۲۰۰۰۰۳۰.۵۶۵۰
۳۳۸۳۷۱۵۰۲۷۲۶.۶۷۳۳.۳۳۷۱.۱۱۰۰۳.۰۳-۶۳.۸۹۰
۵۴۴۶۰۲۴۴۳۵۷۷.۷۸۰۴۲.۲۲۱۱.۱۱۰۰۱۶.۶۷۰
۶۰۰۶۶۵۴۳۱۶۳۶.۶۷۲.۲۱-۲۰۳۷.۷۸۰۰۲.۷۷-۰
۹۲۶۱۰۴۱۳۸۴۵۳۶.۶۷۰۳۳.۳۳۲۰۰۰۰۰
۹۵۴۱۰۷۵۳۸۱۰۱۷.۷۸۱۷.۷۸۴۶.۶۷۶.۶۷۰۱۲.۱۱-۱۹.۴۴۰
۱۰۱۲۱۱۳۶۳۷۴۵۵۳.۳۳۴.۴۳-۲۶.۶۷۰۰۲۱.۲۱۰۰
۱۳۷۰۱۵۳۴۳۴۳۸۶۱.۱۱۴.۴۳-۳۷.۷۸۰۰۳.۰۳-۰۰
۱۴۸۰۱۶۵۵۳۳۶۶۲۴.۴۴۲.۲۲۶.۶۶-۱۱.۱۱۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۴۴.۴۴
۱۴۸۸۱۶۶۴۳۳۶۲۲۰۲۰۶.۶۷۱۱.۱۱۰۶.۰۶۰۰
۱۶۷۹۱۸۷۲۳۲۳۷۰۴.۴۴۰۲۸.۸۹۰۰۰۰
۱۷۲۳۱۹۲۲۳۲۱۳۰۲.۲۲۴۴.۴۴۰۰۰۵۰۰
۲۱۹۵۲۴۴۸۲۹۶۴۳.۳۳۲۰۱۳.۳۲-۱۳.۳۳۷.۱۳-۲۴.۲۴۵.۵۵-۱۳.۸۹
۲۶۹۹۳۰۰۶۲۷۷۷۲.۲۲۱۳.۳۳۱۱.۱۱۶.۶۶-۲۳.۸۱۳.۰۳۲۲.۲۱-۱۱.۱-
۲۷۴۱۳۰۵۳۲۷۶۳۲۳.۳۳۶.۶۷۳۳.۳۳۶.۶۷۲۱.۴۲-۰۱۹.۴۳-۱۳.۸۹
۲۷۶۸۳۰۸۷۲۷۵۳۳.۳۲-۰۱۱.۱۱۰۱۴.۲۹۱۱.۱۱۰۱۱.۱۱
۲۹۸۲۳۳۲۳۲۶۷۷۱۷.۷۸۰۰۰۰۱۸.۱۸۰۰
۳۵۶۶۳۹۸۸۲۵۰۸۷۰۰۰۰۰۰۰۰
۳۶۶۸۴۰۹۸۲۴۸۵۲.۲۲۰۱۱.۱۱۰۱۶.۶۷۰۵.۵۶۰
۳۷۴۹۴۱۹۰۲۴۶۸۲.۲۲۱۱.۱۱۲.۲۲۸.۸۸-۲۱.۴۳۰۵.۵۶۸.۳۳
۴۰۰۲۴۴۸۲۲۴۱۰۲۲.۲۲۲۲.۲۲۰۰۰۰۰۵.۵۵-
۴۰۵۶۴۵۴۰۲۴۰۰۰۰۱۳.۳۳۰۹.۵۲۰۰۰
۴۱۲۱۴۶۱۷۲۳۸۶۱۵.۵۶۱۳.۳۳۰۶.۶۷۰۰۰۰
۴۲۷۴۴۷۸۴۲۳۵۷۵.۵۶۰۶.۶۷۶.۶۷۷.۱۴۰۵.۵۶۰
۴۷۳۷۵۳۰۰۲۲۷۶۲۴.۴۴۴.۴۳-۶.۶۶-۸.۸۹۰۳.۰۳۵.۵۶۸.۳۳
۵۱۹۳۵۸۱۰۲۲۰۱۲.۲۱-۰۲۶.۶۷۰۰۰۰۰
۵۲۹۰۵۹۲۲۲۱۸۶۲۷.۷۸۰۲.۲۱-۰۴.۷۵-۶.۰۶۰۰
۷۴۳۷۸۳۷۴۱۹۰۰۳.۳۲-۲.۲۲۴.۴۳-۰۴.۷۶۹.۰۹۲.۷۸۸.۳۲-
۷۹۸۸۸۹۹۳۱۸۲۷۱.۱۱۰۴.۴۴۲.۲۲۰۰۰۰
۸۴۲۱۹۴۸۷۱۷۷۵۰۲۸.۸۹۲.۲۲۲.۲۲۲۳.۸-۳.۰۳۱۱.۱۱۲.۷۸
۸۶۸۹۹۷۸۹۱۷۴۱۱۰۴.۴۳-۴.۴۳-۰۴.۷۶۰۰۰
۸۹۵۹۱۰۰۸۹۱۷۰۶۱۰۰۲.۲۲۰۰۳.۰۳-۰۲.۷۷-
۹۸۲۱۱۱۱۰۱۱۵۵۵۳.۳۳۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مهندسی مکاترونیک (سهمیه ۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۴)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۴)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترومغناطیس (ضریب ۱)
۷۱۱۷۶۱۹۱۲۱.۱۱۱۵.۵۶۵۷.۷۸۵۳.۳۳۰۰۵.۵۶۰
۶۱۷۲۷۴۲۱۳۱۲.۲۲۰۵۱.۱۱۰۰۳۰.۳۲.۷۸۰
۱۲۲۱۲۷۸۳۶۳۱۱۶.۶۷۶.۶۶-۱۵.۵۵-۲۸.۸۹۱۴.۲۹۳.۰۳۲۲.۲۲۲۲.۲۲
۱۲۵۱۳۲۷۳۵۸۷۱۰۱۱.۱۱۲۰۲.۲۲۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۲۱۷۲۴۰۶۲۹۸۰۱۱.۱۱۰۰۰۲۶.۱۹۳.۰۳-۰۰
۲۱۹۲۴۵۶۲۹۶۱۳.۳۲-۲۲.۲۲۴.۴۳-۰۱۴.۲۹۰۲.۷۸۳۳.۳۳
۲۳۶۲۶۹۱۲۸۷۷۶۲.۲۲۰۰۶.۶۷۰۰۰۰
۲۴۶۲۷۸۷۲۸۴۰۱۱.۱۱۰۳۷.۷۸۲.۲۲۰۳.۰۳-۰۰
۳۰۹۳۴۹۳۲۶۳۳۲۵.۵۶۰۰۱۳.۳۳۰۰۰۰
۳۲۷۳۶۶۶۲۵۸۳۷.۷۸۱۳.۳۳۴.۴۳-۲۰۴.۷۶۹.۰۹-۱۱.۱-۱۱.۱۱
۴۶۶۵۲۷۴۲۲۸۰۴۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۴۷۹۵۳۵۲۲۲۶۹۳۰۰۰۰۷.۱۴۰۰۰
۵۰۷۵۶۹۵۲۲۱۷۶.۶۷۲.۲۲۶.۶۷۰۰۰۲.۷۸۰
۵۱۹۵۸۵۷۲۱۹۵۲۴.۴۴۰۱۳.۳۳۰۲.۳۸-۰۰۰
۵۴۹۶۱۲۹۲۱۶۰۳.۳۳۰۴.۴۳-۰۹.۵۲۰۰۰
۵۷۷۶۳۵۱۲۱۳۴۲۱.۱۱۶.۶۷۰۰۰۰۰۰
۷۳۷۷۹۱۳۱۹۴۸۰۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۸۷۸۹۴۳۴۱۷۸۱۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۰۵۱۰۷۵۴۱۶۱۷۱۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مهندسی مکاترونیک (سهمیه ۲۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۴)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۴)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترومغناطیس (ضریب ۱)
۶۲۳۹۵۹۲۵۱۷۳۰۰۰۰۱۹.۰۵۰۰۰
۲۴۲۱۱۱۶۷۱۵۴۱۲.۲۱-۰۰۴.۴۴۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مهندسی هوافضا (سهمیه آزاد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۲)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترومغناطیس (ضریب ۴)
۴۶۴۸۶۷۱۲۴۷.۷۸۵۷.۷۸۴۸.۸۹۰۴۰.۴۸۴۲.۴۲۰۰
۴۹۵۱۶۶۹۱۷۴.۴۴۴۶.۶۷۲۰۰۰۰۳۰.۵۶۵۰
۶۰۶۳۶۴۸۳۴۵.۵۶۶۲.۲۲۵۳.۳۳۰۰۳۹.۳۹۱۹.۴۴۰
۷۰۷۴۶۳۰۷۹۱.۱۱۲۲.۲۲۵۵.۵۶۳۵.۵۶۰۰۱۱.۱۱۰
۹۹۱۰۴۶۰۳۰۷۴.۴۴۴.۴۴۶۴.۴۴۳۷.۷۸۰۰۳۳.۳۳۰
۱۱۴۱۲۱۵۹۴۱۳۳.۳۳۴۴.۴۴۸۰۰۳۰.۹۵۰۰۰
۱۱۹۱۲۶۵۹۱۱۴۸.۸۹۲۸.۸۹۵۱.۱۱۰۳۳.۳۳۴۲.۴۲۰۰
۱۳۵۱۴۳۵۶۸۷۲۴.۴۴۵۱.۱۱۵۳.۳۳۲۰۰۰۴۴.۴۴۰
۱۵۴۱۶۳۵۵۶۶۳۸.۸۹۰۵۳.۳۳۵۷.۷۸۰۰۲۲.۲۲۰
۱۶۰۱۶۹۵۵۰۶۲۶.۶۷۳۳.۳۳۷۱.۱۱۰۰۳.۰۳-۶۳.۸۹۰
۱۶۱۱۷۰۵۴۹۷۳۷.۷۸۲۴.۴۴۶۲.۲۲۲۴.۴۴۰۰۱۶.۶۷۰
۱۶۷۱۷۷۵۴۵۴۵۸.۸۹۰۴۴.۴۴۵۵.۵۶۰۰۵.۵۶۰
۲۱۷۲۳۳۵۲۰۷۶.۶۷۴۲.۲۲۵۵.۵۶۰۶۹.۰۵۰۰۰
۲۵۸۲۷۶۵۰۴۲۵۷.۷۸۶.۶۷۶۰۰۴۲.۸۶۰۰۰
۳۷۹۴۱۸۴۵۳۶۷۷.۷۸۰۴۲.۲۲۱۱.۱۱۰۰۱۶.۶۷۰
۴۹۴۵۴۹۴۲۳۷۰۱۳.۳۳۳۱.۱۱۰۱۴.۲۹۴۲.۴۲۱۶.۶۷۰
۵۸۱۶۵۱۴۰۶۷۱۷.۷۸۱۷.۷۸۴۶.۶۷۶.۶۷۰۱۲.۱۱-۱۹.۴۴۰
۷۶۷۸۵۷۳۷۶۶۵.۵۶۰۵۷.۷۸۶.۶۷۰۰۸.۳۳۰
۷۸۷۸۷۸۳۷۴۷۳۶.۶۷۲.۲۱-۲۰۳۷.۷۸۰۰۲.۷۷-۰
۸۱۴۹۰۷۳۷۱۷۲۴.۴۴۲.۲۲۶.۶۶-۱۱.۱۱۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۴۴.۴۴
۸۳۲۹۲۷۳۶۹۸۶۱.۱۱۴.۴۳-۳۷.۷۸۰۰۳.۰۳-۰۰
۸۶۶۹۶۳۳۶۵۷۳۶.۶۷۰۳۳.۳۳۲۰۰۰۰۰
۹۳۳۱۰۳۶۳۵۷۶۵۳.۳۳۴.۴۳-۲۶.۶۷۰۰۲۱.۲۱۰۰
۹۸۳۱۰۹۲۳۵۲۹۲۳.۳۳۶.۶۷۳۳.۳۳۶.۶۷۲۱.۴۲-۰۱۹.۴۳-۱۳.۸۹
۱۳۲۵۱۴۸۳۳۲۱۲۱۲.۲۲۰۴۴.۴۴۰۱۱.۹۰۰۰
۱۳۹۴۱۵۵۸۳۱۷۶۲۰۲۰۶.۶۷۱۱.۱۱۰۶.۰۶۰۰
۱۶۴۸۱۸۳۲۳۰۳۳۲.۲۲۲.۲۲۵۵.۵۶۶.۶۶-۴.۷۶۱۵.۱۵۱۱.۱-۱۱.۱-
۱۶۹۶۱۸۸۲۳۰۰۵۱۳.۳۲-۱۱.۱۱۲۸.۸۹۱۳.۳۲-۲.۳۸-۲۲.۲۲۰۰
۲۱۲۵۲۳۶۱۲۸۱۶۵۴.۴۴۶.۶۷۴.۴۳-۴.۴۳-۰۰۱۹.۴۴۰
۲۳۷۸۲۶۳۶۲۷۱۷۰۴.۴۴۰۲۸.۸۹۰۰۰۰
۳۴۴۹۳۸۴۲۲۴۱۴۱۷.۷۸۰۰۰۰۱۸.۱۸۰۰
۴۰۰۴۴۴۷۸۲۳۰۰۲۴.۴۴۴.۴۳-۶.۶۶-۸.۸۹۰۳.۰۳۵.۵۶۸.۳۳
۴۶۳۹۵۲۰۸۲۱۸۸۲.۲۱-۶.۶۶-۶.۶۶-۲۸.۸۹۴.۷۶۶.۰۶۱۱.۱۱۰
۴۷۷۰۵۳۴۹۲۱۶۹۱۲.۲۲۲.۲۲۶.۶۷۶.۶۶-۲.۳۸۹.۰۹۰۰
۵۱۴۹۵۷۹۷۲۱۱۲۲.۲۲۰۱۱.۱۱۰۱۶.۶۷۰۵.۵۶۰
۵۴۹۵۶۱۸۶۲۰۶۶۰۰۶.۶۷۰۰۰۳۸.۸۹۰
۶۱۳۳۶۹۰۳۱۹۸۴۲.۲۲۶.۶۷۱۳.۳۳۱۵.۵۵-۲۳.۸-۳.۰۳۱۳.۸۹۰
۶۵۴۷۷۳۷۵۱۹۳۸۵.۵۶۲.۲۲۴.۴۴۴.۴۳-۰۰۸.۳۲-۰
۶۶۳۴۷۴۷۷۱۹۲۶۳.۳۳۴.۴۳-۱۳.۳۳۲.۲۲۰۰۰۰
۷۰۱۵۷۹۱۲۱۸۸۰۱۶.۶۷۰۰۰۴.۷۵-۰۰۰
۷۶۹۵۸۶۷۸۱۸۰۳۱.۱۱۰۴.۴۴۲.۲۲۰۰۰۰
۷۸۲۴۸۸۲۵۱۷۸۸۰۰۶.۶۶-۴.۴۴۱۴.۲۸-۱۱.۱-۰۲۲.۲۲
۷۸۹۵۸۹۰۴۱۷۸۲۱۴.۴۳-۱۳.۳۳۲.۲۱-۱۷.۷۸۴.۷۵-۳.۰۳۸.۳۳۱۱.۱-
۸۵۰۳۹۵۹۲۱۷۱۶۶.۶۶-۰۰۶.۶۷۰۳.۰۳-۰۰
۹۰۹۰۱۰۲۸۹۱۶۳۶۶.۶۷۸.۸۹۲.۲۱-۰۰۳.۰۳-۲.۷۷-۲.۷۷-
۹۵۰۷۱۰۷۶۲۱۵۶۲۳.۳۳۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مهندسی هوافضا (سهمیه ۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۲)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترومغناطیس (ضریب ۴)
۹۱۷۳۵۴۹۱۲۱.۱۱۱۵.۵۶۵۷.۷۸۵۳.۳۳۰۰۵.۵۶۰
۷۰۷۵۹۳۹۱۴۱۲.۲۲۰۵۱.۱۱۰۰۳۰.۳۲.۷۸۰
۸۴۱۰۰۹۳۶۰۹۱۰۱۱.۱۱۲۰۲.۲۲۱۴.۲۹۱۵.۱۵۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۹۱۱۱۱۴۳۵۰۸۳.۳۲-۲۲.۲۲۴.۴۳-۰۱۴.۲۹۰۲.۷۸۳۳.۳۳
۱۲۶۱۴۰۹۳۲۵۹۱۶.۶۷۶.۶۶-۱۵.۵۵-۲۸.۸۹۱۴.۲۹۳.۰۳۲۲.۲۲۲۲.۲۲
۱۶۸۱۹۴۱۲۹۷۶۱۱.۱۱۰۳۷.۷۸۲.۲۲۰۳.۰۳-۰۰
۱۹۱۲۲۱۳۲۸۷۲۶۲.۲۲۰۰۶.۶۷۰۰۰۰
۳۰۵۳۴۳۶۲۵۰۳۷.۷۸۱۳.۳۳۴.۴۳-۲۰۴.۷۶۹.۰۹-۱۱.۱-۱۱.۱۱
۳۳۶۳۷۳۳۲۴۳۶۲۵.۵۶۰۰۱۳.۳۳۰۰۰۰
۳۶۸۴۰۷۸۲۳۷۱۱۱.۱۱۰۰۰۲۶.۱۹۳.۰۳-۰۰
۳۶۸۴۰۷۸۲۳۷۱۴۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۳۹۲۴۳۳۶۲۳۲۸۲۴.۴۴۰۱۳.۳۳۰۲.۳۸-۰۰۰
۴۳۸۴۷۴۲۲۲۶۰۶.۶۷۲.۲۲۶.۶۷۰۰۰۲.۷۸۰
۴۸۶۵۱۷۵۲۱۹۳۲۱.۱۱۶.۶۷۰۰۰۰۰۰
۵۱۶۵۵۱۸۲۱۴۷۳۰۰۰۰۷.۱۴۰۰۰
۷۲۷۷۵۷۷۱۹۱۶۳.۳۳۰۴.۴۳-۰۹.۵۲۰۰۰
۸۳۸۸۷۷۸۱۷۹۳۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۸۴۷۸۸۹۱۱۷۸۳۰۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۹۸۰۱۰۲۷۲۱۶۳۸۱۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ – گرایش مهندسی هوافضا (سهمیه ۲۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی /انگلیسی / (ضریب ۲)ریاضیات /معادلات دیفرانسیل- ریاضیات مهندسی- آمار و احتمال / (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (ضریب ۳)الکترونیک ۱ و ۲ و سیستم های دیجیتال ۱ (ضریب ۲)ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی /۱ (ضریب ۱)سیستم های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترومغناطیس (ضریب ۴)
۹۹۵۹۴۷۲۰۹۵۳۰۰۰۰۱۹.۰۵۰۰۰
۲۵۲۱۱۱۱۷۱۴۵۵۲.۲۱-۰۰۴.۴۴۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۱) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های مدارهای مجتمع الکترونیک، افزاره های میکرو و نانوالکترونیک، سیستم های الکترونیک دیجیتال، جنگ الکترونیک، مهندسی پدافند غیرعامل، مهندسی هسته ای، مهندسی  فتونیک، مهندسی سیستم های میکرو و نانوالکترومکانیک،مهندسی خودرو، مواد، انرژی و تکنولوژی کوانتومی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۴)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)
۷۶۸۱۵۸۲۶۰۱۱.۹۷۳.۳۳۶.۶۷۰۰۵۸.۳۳۷۲.۲۲
۲۲۵۲۵۴۴۷۲۱۵۶.۶۷۴۰.۴۸۳۳.۳۳۰۰۴۴.۴۴۲۵۰
۲۶۲۲۹۷۴۵۸۴۰۲۱.۴۳۵۳.۳۳۳۱.۱۱۰۰۳۶.۱۱۰
۳۲۹۳۷۲۴۳۳۸۵۲.۲۲۰۵۰۰۰۷۷.۷۸۳۰.۵۶۰
۳۸۷۴۴۱۴۱۷۰۶.۶۷۴۲.۸۶۲۳.۸۱۴۶.۶۷۲.۲۲۳۳.۳۲-۱۱.۱-۲۲.۲۱-
۴۴۸۵۰۹۴۰۲۳۲۱.۱۱۱۴.۲۹۷۷.۷۸۰۰۵۰۰۰
۴۵۰۵۱۲۴۰۲۱۹۱.۱۱۴۰.۴۸۰۰۰۸.۳۳۰۰
۴۵۵۵۱۸۴۰۱۱۲۰۱۹.۰۵۵۷.۱۴۰۰۳۰.۵۶۱۳.۸۹۰
۴۸۳۵۵۰۳۹۶۸۲۴.۴۳-۲۳.۸۱۱۶.۶۷۳۷.۷۸۴۶.۶۷۱۱.۱۱۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۵۲۸۶۰۳۳۸۷۷۳۵.۵۶۰۳۸.۱۲۶.۶۷۰۰۰۰
۵۳۲۶۰۸۳۸۶۹۰۰۵۰۳۵.۵۶۰۰۲.۷۷-۰
۵۳۶۶۱۲۳۸۶۲۳۴.۴۴۰۴۰.۴۸۰۰۵۰۳۶.۱۱۰
۵۵۰۶۳۰۳۸۳۱۴۲.۲۲۲۸.۵۷۳۵.۷۱۸.۸۹۰۰۸.۳۳۰
۵۵۱۶۳۱۳۸۳۰۴۵.۵۶۱۴.۲۹۴۲.۲۲۰۲۲.۲۲۸.۳۳۰۰
۵۸۵۶۷۳۳۷۶۴۳۴.۴۴۰۲۳.۸۱۲۲.۲۲۰۲.۷۷-۱۱.۱۱۰
۶۰۶۶۹۶۳۷۲۹۲۰۷.۱۴۵۲.۳۸۱۱.۱۱۰۰۲۲.۲۲۰
۶۴۹۷۴۲۳۶۷۷۵۰۴۲.۸۶۰۰۰۰۵.۵۶۲۷.۷۸
۶۹۵۷۹۵۳۶۲۰۷۵.۵۶۲۶.۱۹۱۴.۲۹۲.۲۲۲.۲۱-۲۷.۷۸۲.۷۷-۰
۷۴۳۸۵۶۳۵۴۹۱۷.۷۸۹.۵۲۵۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰
۷۶۰۸۷۵۳۵۳۰۲۶.۶۷۴.۷۶۳۷.۷۸۶.۶۷۰۰۳۰.۵۶۰
۸۵۴۹۷۸۳۴۱۸۲.۲۱-۴۲.۸۶۱۴.۲۹۱۵.۵۵-۶.۶۶-۰۲۲.۲۲۳۳.۳۳
۸۷۷۱۰۰۲۳۳۹۸۱۱.۱۱۰۳۰.۹۵۲۸.۸۹۰۰۱۳.۸۹۰
۹۵۰۱۰۸۴۳۳۲۴۲.۲۱-۱۴.۲۹۲۳.۸۱۱۷.۷۸۰۰۱۶.۶۷۰
۱۰۷۸۱۲۲۲۳۲۱۳۳۲.۲۲۴.۷۵-۴۶.۶۷۰۳۷.۷۸۰۰۰
۱۱۲۸۱۲۷۹۳۱۷۳۰۱۶.۶۷۳۵.۷۱۰۳۳.۳۳۰۲.۷۷-۰
۱۱۵۱۱۳۰۴۳۱۵۴۶۷.۷۸۱۴.۲۹۰۲.۲۱-۰۰۱۶.۶۷۸.۳۳
۱۲۸۱۱۴۵۶۳۰۴۶۶.۶۷۱۴.۲۹۴.۷۶۲۸.۸۹۳۷.۷۸۱۱.۱-۰۲۲.۲۱-
۱۴۳۲۱۶۳۱۲۹۵۳۵۲.۲۲۲.۳۸-۱۱.۹۰۰۰۳۸.۸۹۰
۱۵۲۵۱۷۴۰۲۹۰۵۲۲.۲۲۴۰.۴۸۸.۸۹۰۴.۴۴۰۲.۷۷-۰
۱۶۰۹۱۸۳۶۲۸۶۴۲.۲۱-۴.۷۶۳۳.۳۳۱۱.۱۱۲۸.۸۹۱۱.۱۱۲۲.۲۱-۱۱.۱۱
۱۶۵۲۱۸۸۴۲۸۴۳۶.۶۷۷.۱۴۴.۴۴۱۳.۳۳۳۱.۱۱۰۱۱.۱۱۸.۳۳
۱۶۸۴۱۹۲۲۲۸۲۸۲.۲۱-۴.۷۶۱۵.۵۶۱۱.۱۱۲.۲۲۱۱.۱-۱۱.۱۱۱۱.۱۱
۱۹۰۴۲۱۶۰۲۷۴۱۵۸.۸۹۰۰۰۰۴۱.۶۷۰۰
۱۹۲۲۲۱۸۰۲۷۳۵۳۲.۲۲۷.۱۴۶.۶۷۴.۴۴۰۱۱.۱۱۸.۳۳۰
۱۹۳۲۲۱۹۱۲۷۳۱۲۰۴.۷۶۱۴.۲۸-۱۱.۱۱۱۱.۱۱۱۱.۱۱۱۱.۱۱۳۳.۳۳
۲۱۱۱۲۳۸۶۲۶۵۸۰۴.۷۶۱۹.۰۵۱۷.۷۸۰۰۰۰
۲۲۱۲۲۴۹۹۲۶۳۱۴.۴۴۰۲۶.۶۷۰۰۵۵.۵۶۰۰
۲۳۳۱۲۶۳۵۲۵۹۱۱۱.۱۱۲۳.۸۱۱۴.۲۹۲.۲۲۲.۲۲۰۰۰
۲۵۲۱۲۸۴۹۲۵۳۸۶۴.۴۴۲.۳۸۷.۱۳-۸.۸۸-۴.۴۴۵.۵۵-۲.۷۸۰
۲۵۹۵۲۹۳۶۲۵۱۶۴.۴۴۲۶.۱۹۹.۵۱-۰۲.۲۲۵۵.۵۶۱۱.۱-۲۲.۲۲
۲۸۳۷۳۲۱۵۲۴۵۵۳۵.۵۶۰۷.۱۴۰۴.۴۴۲۲.۲۲۵.۵۶۰
۳۰۳۸۳۴۴۴۲۴۰۲۰۰۱۳.۳۳۱۵.۵۶۰۰۲.۷۷-۰
۳۱۵۶۳۵۷۹۲۳۷۷۲۵.۵۶۰۴.۷۶۲.۲۲۰۸.۳۲-۸.۳۳۰
۳۶۵۲۴۱۳۲۲۲۸۷۲۰۷.۱۴۲.۳۸-۶.۶۷۲۲.۲۲۰۰۰
۴۳۴۸۴۹۲۴۲۱۷۵۳۵.۵۶۰۱۱.۹۴.۴۳-۰۰۰۰
۴۵۵۱۵۱۴۸۲۱۴۶۱.۱-۰۲۳.۸۱۰۱۱.۱-۰۰۰
۴۸۹۸۵۵۴۴۲۱۰۰۲۰۰۷.۱۴۴.۴۴۰۵.۵۵-۰۵.۵۵-
۵۰۷۲۵۷۴۴۲۰۸۰۱.۱۱۷.۱۴۷.۱۴۶.۶۶-۶.۶۶-۲۷.۷۸۱۱.۱۱۸.۳۲-
۵۳۰۷۶۰۱۷۲۰۴۷۱۸.۸۹۴.۷۵-۴.۷۶۱۳.۳۲-۴.۴۴۲۲.۲۲۱۳.۸۹۸.۳۳
۵۶۶۴۶۴۲۲۲۰۰۷۲۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۵۶۷۳۶۴۳۱۲۰۰۶۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۷۰۸۰۸۰۳۵۱۸۷۱۱.۱-۰۴.۷۶۰۲.۲۱-۵.۵۶۱۳.۸۹۲.۷۷-
۷۴۳۰۸۴۲۶۱۸۴۰۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۷۶۳۶۸۶۵۸۱۸۲۳۲۶.۶۷۴.۷۶۱۱.۸۹-۰۰۲.۷۸۱۳.۸۹۰
۸۰۴۸۹۱۰۴۱۷۹۱۰۰۰۰۳۱.۱۱۰۰۰
۸۰۹۸۹۱۶۰۱۷۸۷۰۴.۷۶۱۵.۵۶۶.۶۶-۰۲.۷۷-۸.۳۲-۰
۸۴۵۰۹۵۵۹۱۷۵۹۳۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰
۹۲۹۶۱۰۵۰۹۱۶۸۶۰۰۴.۷۶۰۰۰۲.۷۸۰
۱۰۰۵۴۱۱۳۷۶۱۶۰۵۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۳۸۵۱۱۷۶۶۱۵۵۴۱۰۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۱) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایش های مدارهای مجتمع الکترونیک، افزاره های میکرو و نانوالکترونیک، سیستم های الکترونیک دیجیتال، جنگ الکترونیک، مهندسی پدافند غیرعامل، مهندسی هسته ای، مهندسی  فتونیک، مهندسی سیستم های میکرو و نانوالکترومکانیک،مهندسی خودرو، مواد، انرژی و تکنولوژی کوانتومی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۴)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)
۴۲۴۶۸۸۱۵۳.۳۳۴۵.۲۴۶۴.۴۴۴۲.۲۲۰۰۴۷.۲۲۰
۱۰۲۹۲۷۳۴۷۹۰۰۴۰۲۲.۲۲۰۰۰۰
۲۸۶۳۰۴۲۲۴۹۲۱۱.۱۱۴.۷۶۰۱۱.۱۱۰۰۱۱.۱۱۰
۳۱۴۳۲۹۳۲۴۳۶۴۵.۵۶۰۰۰۰۰۲.۷۷-۰
۳۵۸۳۷۳۷۲۳۴۸۴۳.۳۳۰۰۰۲۸.۸۹۰۰۰
۴۵۲۴۷۸۶۲۱۹۲۰۰۱۱.۹۰۲۲.۲۲۲.۷۷-۰۰
۵۰۲۵۳۳۰۲۱۲۴۲.۲۱-۱۴.۲۹۲۳.۸۱۶.۶۶-۶.۶۶-۲۲.۲۲۲۲.۲۱-۱۱.۱۱
۵۰۸۵۳۹۲۲۱۱۷۰۰۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰
۵۲۵۵۵۴۴۲۱۰۰۳۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۵۹۶۶۱۳۰۲۰۳۶۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۶۴۶۶۶۳۹۱۹۸۷۵.۵۶۴.۷۶۰۰۰۰۰۰
۶۸۳۶۹۹۲۱۹۵۸۲۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۷۰۵۷۱۸۷۱۹۴۲۸.۸۹۱۴.۲۹۲.۳۸-۴.۴۳-۱۱.۱۱۱۳.۸۸-۱۱.۱-۰
۷۵۸۷۸۹۱۱۸۸۳۲۸.۸۹۰۰۲.۲۲۰۵.۵۵-۰۰
۷۷۵۸۰۶۹۱۸۶۸۳۱.۱۱۰۰۰۶.۶۷۰۰۲.۷۷-
۷۹۹۸۳۹۸۱۸۴۲۳.۳۲-۷.۱۴۴.۷۵-۰۱۵.۵۶۵.۵۵-۰۲۲.۲۲
۸۳۴۸۸۴۳۱۸۱۰۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۸۵۹۹۱۹۴۱۷۸۵۲.۲۱-۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۸۸۹۹۴۷۸۱۷۶۵۲۰۰۰۰۰۵.۵۶۰۰
۱۰۴۸۱۱۳۲۲۱۶۱۱۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۱) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایش های مدارهای مجتمع الکترونیک، افزاره های میکرو و نانوالکترونیک، سیستم های الکترونیک دیجیتال، جنگ الکترونیک، مهندسی پدافند غیرعامل، مهندسی هسته ای، مهندسی  فتونیک، مهندسی سیستم های میکرو و نانوالکترومکانیک،مهندسی خودرو، مواد، انرژی و تکنولوژی کوانتومی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۴)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)
۱۲۳۵۵۴۴۲۱۰۰۴۴.۴۴۰۲.۳۸-۶.۶۶-۰۱۱.۱۱۲.۷۸۰
۱۶۱۷۱۹۹۱۹۴۱۰۷.۱۳-۱۱.۹۰۲۲.۲۲۱۱.۱۱۱۳.۸۹۲.۷۷-
۲۱۴۹۵۴۲۱۷۶۱۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۲) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی، برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی، سامانه های برقی حمل و نقل، مهندسی راه آهن برقی، مهندسی سیستم های انرژی، مهندسی انرژی های تجدیدپذیر)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)
۱۳۱۱۵۳۵۴۸۲۵۶.۶۷۴۰.۴۸۳۳.۳۳۰۰۴۴.۴۴۲۵۰
۱۶۲۱۸۷۵۲۹۱۵۲.۲۲۰۵۰۰۰۷۷.۷۸۳۰.۵۶۰
۱۸۱۲۰۷۵۲۱۲۰۱۱.۹۷۳.۳۳۶.۶۷۰۰۵۸.۳۳۷۲.۲۲
۲۰۷۲۳۵۵۰۷۴۳۰۰۰۰۸۲.۲۲۰۰۰
۲۳۰۲۶۱۴۹۵۳۲۱.۱۱۱۴.۲۹۷۷.۷۸۰۰۵۰۰۰
۲۴۵۲۷۸۴۸۹۴۴۵.۵۶۱۴.۲۹۴۲.۲۲۰۲۲.۲۲۸.۳۳۰۰
۳۰۵۳۴۳۴۶۲۲۲۴.۴۳-۲۳.۸۱۱۶.۶۷۳۷.۷۸۴۶.۶۷۱۱.۱۱۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۳۱۳۳۵۱۴۵۹۹۲۰۱۹.۰۵۵۷.۱۴۰۰۳۰.۵۶۱۳.۸۹۰
۳۲۵۳۶۴۴۵۴۵۳۲.۲۲۴.۷۵-۴۶.۶۷۰۳۷.۷۸۰۰۰
۳۳۸۳۷۸۴۵۱۴۹۱.۱۱۴۰.۴۸۰۰۰۸.۳۳۰۰
۳۷۷۴۲۳۴۴۱۵۳۴.۴۴۰۴۰.۴۸۰۰۵۰۳۶.۱۱۰
۳۹۹۴۵۳۴۳۵۲۰۱۶.۶۷۳۵.۷۱۰۳۳.۳۳۰۲.۷۷-۰
۴۷۶۵۴۶۴۱۸۲۷۵.۵۶۲۶.۱۹۱۴.۲۹۲.۲۲۲.۲۱-۲۷.۷۸۲.۷۷-۰
۶۰۳۶۹۸۳۹۵۶۰۲۱.۴۳۵۳.۳۳۳۱.۱۱۰۰۳۶.۱۱۰
۶۰۷۷۰۲۳۹۴۸۴۲.۲۲۲۸.۵۷۳۵.۷۱۸.۸۹۰۰۸.۳۳۰
۷۱۱۸۱۶۳۸۰۵۲۷.۷۸۲۱.۴۳۳۱.۱۱۰۱۵.۵۶۵.۵۵-۰۰
۷۳۸۸۴۴۳۷۸۰۵۰۴۲.۸۶۰۰۰۰۵.۵۶۲۷.۷۸
۷۸۷۸۹۹۳۷۳۳۲.۲۱-۴.۷۶۳۳.۳۳۱۱.۱۱۲۸.۸۹۱۱.۱۱۲۲.۲۱-۱۱.۱۱
۸۱۷۹۳۶۳۶۹۳۱۷.۷۸۹.۵۲۵۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰
۸۷۷۱۰۰۱۳۶۳۰۲۰۷.۱۴۵۲.۳۸۱۱.۱۱۰۰۲۲.۲۲۰
۹۳۷۱۰۶۵۳۵۶۸۶.۶۷۱۴.۲۹۴.۷۶۲۸.۸۹۳۷.۷۸۱۱.۱-۰۲۲.۲۱-
۹۸۸۱۱۲۳۳۵۰۳۰۷.۱۴۴۲.۲۲۰۰۱۹.۴۴۵.۵۶۰
۹۸۹۱۱۲۴۳۵۰۱۳۵.۵۶۰۳۸.۱۲۶.۶۷۰۰۰۰
۱۱۹۱۱۳۵۶۳۳۳۱۶.۶۷۴۲.۸۶۲۳.۸۱۴۶.۶۷۲.۲۲۳۳.۳۲-۱۱.۱-۲۲.۲۱-
۱۲۱۴۱۳۸۲۳۳۱۷۴.۴۴۰۲۶.۶۷۰۰۵۵.۵۶۰۰
۱۲۳۰۱۳۹۸۳۳۱۰۲۲.۲۲۴۰.۴۸۸.۸۹۰۴.۴۴۰۲.۷۷-۰
۱۲۷۱۱۴۴۷۳۲۷۳۶۷.۷۸۱۴.۲۹۰۲.۲۱-۰۰۱۶.۶۷۸.۳۳
۱۴۱۹۱۶۲۰۳۱۵۱۴.۴۴۲۶.۱۹۹.۵۱-۰۲.۲۲۵۵.۵۶۱۱.۱-۲۲.۲۲
۱۴۵۴۱۶۵۸۳۱۳۲۶.۶۷۱۴.۲۹۲.۲۲۱۱.۱۱۲.۲۲۳۳.۳۳۱۱.۱-۱۱.۱-
۱۷۵۲۱۹۹۵۲۹۶۵۲.۲۱-۱۴.۲۹۲۳.۸۱۱۷.۷۸۰۰۱۶.۶۷۰
۱۸۸۸۲۱۵۸۲۸۹۷۲.۲۲۱۴.۲۸-۲۳.۸۱۲.۲۲۶.۶۶-۴۴.۴۴۱۱.۱۱۱۱.۱۱
۱۸۸۸۲۱۵۸۲۸۹۷۳۵.۵۶۰۷.۱۴۰۴.۴۴۲۲.۲۲۵.۵۶۰
۱۹۰۳۲۱۷۵۲۸۹۱۸۱.۱۱۷.۱۴۴.۷۶۰۰۰۲.۷۷-۰
۲۰۰۳۲۲۹۱۲۸۴۴۱۱.۱۱۹.۵۲۲.۳۸۰۱۳.۳۳۱۱.۱۱۲.۷۷-۰
۲۱۳۶۲۴۴۵۲۷۹۰۱۱.۱۱۲۳.۸۱۱۴.۲۹۲.۲۲۲.۲۲۰۰۰
۲۲۱۰۲۵۲۹۲۷۶۱۲.۲۱-۷.۱۴۰۲.۲۱-۲۴.۴۴۵.۵۵-۸.۳۳۰
۲۳۲۴۲۶۵۷۲۷۲۳۴۵.۵۶۰۱۱.۹۰۰۰۰۰
۲۵۸۵۲۹۵۱۲۶۴۰۱۱.۱-۱۴.۲۹۳۳.۳۳۲.۲۲۶.۶۶-۰۱۱.۱-۳۳.۳۳
۲۸۸۵۳۲۸۶۲۵۶۰۴۰۰۲۱.۴۳۲.۲۲۰۰۰۰
۲۹۸۹۳۴۰۷۲۵۲۸۱۳.۳۳۷.۱۴۲.۳۸-۰۱۷.۷۸۰۰۰
۳۰۳۸۳۴۶۱۲۵۱۶۱۸.۸۹۴.۷۵-۴.۷۶۱۳.۳۲-۴.۴۴۲۲.۲۲۱۳.۸۹۸.۳۳
۳۵۵۲۴۰۴۴۲۴۰۰۳۰۷.۱۴۰۰۰۰۸.۳۳۰
۳۶۷۲۴۱۷۸۲۳۷۸۳۵.۵۶۰۱۱.۹۴.۴۳-۰۰۰۰
۳۸۵۹۴۳۹۱۲۳۴۲۰۴.۷۶۱۹.۰۵۱۷.۷۸۰۰۰۰
۳۹۷۲۴۵۲۳۲۳۱۹۱۳.۳۳۷.۱۴۱۶.۶۷۶.۶۷۰۵.۵۵-۵.۵۶۰
۴۱۸۰۴۷۵۹۲۲۸۳۴۵.۵۶۰۴.۷۵-۱۳.۳۳۲.۲۱-۰۸.۳۳۲.۷۷-
۴۴۶۱۵۰۷۴۲۲۳۹۲.۲۲۴.۷۵-۱۵.۵۵-۶.۶۶-۲۰۱۱.۱۱۲.۷۸۱۱.۱-
۴۸۹۵۵۵۶۵۲۱۷۱۰۰۱۹.۰۵۱۳.۳۳۰۸.۳۳۰۰
۵۱۴۵۵۸۵۲۲۱۳۷۳.۳۲-۴.۷۵-۷.۱۴۱۵.۵۶۱۵.۵۶۲.۷۸۲.۷۷-۲.۷۷-
۵۷۹۳۶۵۷۹۲۰۵۷۲۰۰۷.۱۴۴.۴۴۰۵.۵۵-۰۵.۵۵-
۶۲۱۱۷۰۵۱۲۰۰۷۸.۸۹۰۷.۱۴۰۲.۲۱-۵.۵۶۰۰
۶۳۳۱۷۱۸۲۱۹۹۶۱.۱-۰۲۳.۸۱۰۱۱.۱-۰۰۰
۶۴۴۸۷۳۰۷۱۹۸۴۰۴.۷۶۱۵.۵۶۶.۶۶-۰۲.۷۷-۸.۳۲-۰
۷۱۲۵۸۰۷۴۱۹۱۳۱۱.۱۱۱۴.۲۹۲۳.۸-۱۱.۱۱۲.۲۲۰۰۲۲.۲۲
۷۹۹۹۹۰۵۹۱۸۲۸۱.۱-۰۴.۷۶۰۲.۲۱-۵.۵۶۱۳.۸۹۲.۷۷-
۸۲۶۸۹۳۵۹۱۸۰۴۱۰۲.۳۸۷.۱۳-۰۰۰۸.۳۲-۸.۳۳
۸۷۰۵۹۸۳۹۱۷۶۵۲۵.۵۶۰۰۰۲.۲۱-۵.۵۵-۲.۷۸۰
۹۷۳۴۱۱۰۰۹۱۶۵۶۰۲.۳۸-۲.۳۸-۶.۶۷۱۱.۱۱۰۲.۷۷-۵.۵۵-

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۲) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایش های سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی، برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی، سامانه های برقی حمل و نقل، مهندسی راه آهن برقی، مهندسی سیستم های انرژی، مهندسی انرژی های تجدیدپذیر)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)
۸۶۴۶۲۱۵۵۳.۳۳۴۵.۲۴۶۴.۴۴۴۲.۲۲۰۰۴۷.۲۲۰
۱۵۰۱۴۲۴۳۲۸۸۴۳.۳۳۰۰۰۲۸.۸۹۰۰۰
۱۷۷۱۶۸۵۳۱۲۱۰۰۴۰۲۲.۲۲۰۰۰۰
۲۳۹۲۲۷۱۲۸۵۳۰۰۱۱.۹۰۲۲.۲۲۲.۷۷-۰۰
۳۲۳۳۲۴۹۲۵۶۷۴۵.۵۶۰۰۰۰۰۲.۷۷-۰
۳۵۲۳۵۶۶۲۴۹۱۲.۲۱-۱۴.۲۹۲۳.۸۱۶.۶۶-۶.۶۶-۲۲.۲۲۲۲.۲۱-۱۱.۱۱
۴۳۰۴۳۹۱۲۳۴۲۸.۸۹۱۴.۲۹۲.۳۸-۴.۴۳-۱۱.۱۱۱۳.۸۸-۱۱.۱-۰
۴۹۴۵۰۱۴۲۲۴۶۳.۳۳۴.۷۵-۱۱.۹۶.۶۶-۲۰۸.۳۲-۸.۳۲-۱۱.۱-
۵۱۱۵۲۰۳۲۲۲۰۱۱.۱۱۴.۷۶۰۱۱.۱۱۰۰۱۱.۱۱۰
۵۳۱۵۴۲۷۲۱۹۱۳۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۵۶۳۵۷۲۹۲۱۵۱۳۱.۱۱۰۰۰۶.۶۷۰۰۲.۷۷-
۶۰۱۶۱۳۶۲۱۰۷۳.۳۲-۷.۱۴۴.۷۵-۰۱۵.۵۶۵.۵۵-۰۲۲.۲۲
۶۴۵۶۵۷۹۲۰۵۷۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۶۷۱۶۹۱۲۲۰۲۴۲۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۶۷۳۶۹۲۹۲۰۲۲۵.۵۶۴.۷۶۰۰۰۰۰۰
۷۰۵۷۳۲۴۱۹۸۲۰۰۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰
۸۰۷۸۵۰۶۱۸۷۴۲۰۰۰۰۰۵.۵۶۰۰
۸۲۳۸۶۶۶۱۸۶۱۲۸.۸۹۰۰۲.۲۲۰۵.۵۵-۰۰
۸۳۳۸۷۸۰۱۸۵۰۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۴۴۱۱۲۷۱۱۶۲۸۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۸۲۱۱۶۸۷۱۵۷۵۲.۲۱-۰۰۸.۸۹۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۲) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایش های سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی، برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی، سامانه های برقی حمل و نقل، مهندسی راه آهن برقی، مهندسی سیستم های انرژی، مهندسی انرژی های تجدیدپذیر)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)
۶۵۲۹۳۳۲۶۴۷۰۷.۱۳-۱۱.۹۰۲۲.۲۲۱۱.۱۱۱۳.۸۹۲.۷۷-
۹۴۴۰۳۸۲۴۰۱۴۴.۴۴۰۲.۳۸-۶.۶۶-۰۱۱.۱۱۲.۷۸۰
۲۱۲۹۳۳۵۱۸۰۶۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۳) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های مخابرات میدان و موج، مخابرات نوری)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۴)
۱۴۱۶۷۵۰۴۰۱۱.۹۷۳.۳۳۶.۶۷۰۰۵۸.۳۳۷۲.۲۲
۱۶۹۱۹۰۵۱۱۱۵۶.۶۷۴۰.۴۸۳۳.۳۳۰۰۴۴.۴۴۲۵۰
۲۵۴۲۸۴۴۶۹۱۵۲.۲۲۰۵۰۰۰۷۷.۷۸۳۰.۵۶۰
۳۲۲۳۶۹۴۴۴۹۵۰۴۲.۸۶۰۰۰۰۵.۵۶۲۷.۷۸
۳۳۵۳۸۲۴۴۱۷۲.۲۱-۴۲.۸۶۱۴.۲۹۱۵.۵۵-۶.۶۶-۰۲۲.۲۲۳۳.۳۳
۳۴۵۳۹۲۴۴۰۷۰۲۱.۴۳۵۳.۳۳۳۱.۱۱۰۰۳۶.۱۱۰
۳۶۹۴۱۷۴۳۵۱۲۱.۱۱۱۴.۲۹۷۷.۷۸۰۰۵۰۰۰
۳۹۱۴۴۰۴۳۰۳۲۰۱۹.۰۵۵۷.۱۴۰۰۳۰.۵۶۱۳.۸۹۰
۳۹۲۴۴۱۴۳۰۲۹۱.۱۱۴۰.۴۸۰۰۰۸.۳۳۰۰
۴۵۵۵۱۸۴۱۴۳۳۴.۴۴۰۴۰.۴۸۰۰۵۰۳۶.۱۱۰
۴۸۰۵۴۸۴۰۸۹۴۵.۵۶۱۴.۲۹۴۲.۲۲۰۲۲.۲۲۸.۳۳۰۰
۵۴۵۶۱۸۳۹۶۸۴۲.۲۲۲۸.۵۷۳۵.۷۱۸.۸۹۰۰۸.۳۳۰
۵۵۱۶۲۴۳۹۶۲۲۴.۴۳-۲۳.۸۱۱۶.۶۷۳۷.۷۸۴۶.۶۷۱۱.۱۱۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۶۱۴۶۹۸۳۸۵۱۷۵.۵۶۲۶.۱۹۱۴.۲۹۲.۲۲۲.۲۱-۲۷.۷۸۲.۷۷-۰
۶۴۹۷۳۹۳۸۰۳۲۰۷.۱۴۵۲.۳۸۱۱.۱۱۰۰۲۲.۲۲۰
۷۴۲۸۵۱۳۶۵۵۳۵.۵۶۰۳۸.۱۲۶.۶۷۰۰۰۰
۷۴۶۸۵۵۳۶۵۳۱۷.۷۸۹.۵۲۵۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰
۷۵۰۸۵۹۳۶۵۰۲۶.۶۷۴.۷۶۳۷.۷۸۶.۶۷۰۰۳۰.۵۶۰
۸۱۰۹۲۷۳۵۸۶۳۴.۴۴۰۲۳.۸۱۲۲.۲۲۰۲.۷۷-۱۱.۱۱۰
۸۴۵۹۶۹۳۵۵۰۱۱.۱-۱۴.۲۹۳۳.۳۳۲.۲۲۶.۶۶-۰۱۱.۱-۳۳.۳۳
۸۶۲۹۸۸۳۵۳۰۶۷.۷۸۱۴.۲۹۰۲.۲۱-۰۰۱۶.۶۷۸.۳۳
۸۹۶۱۰۲۴۳۴۸۶۰۰۵۰۳۵.۵۶۰۰۲.۷۷-۰
۹۵۶۱۰۹۲۳۴۱۶۳۲.۲۲۴.۷۵-۴۶.۶۷۰۳۷.۷۸۰۰۰
۱۰۴۳۱۱۸۷۳۳۴۲۰۱۶.۶۷۳۵.۷۱۰۳۳.۳۳۰۲.۷۷-۰
۱۰۷۰۱۲۱۶۳۳۲۱۲۷.۷۸۲۱.۴۳۳۱.۱۱۰۱۵.۵۶۵.۵۵-۰۰
۱۲۱۸۱۳۸۴۳۲۰۲۲.۲۲۲.۳۸۹.۵۲۶.۶۶-۲.۲۲۰۱۶.۶۷۳۰.۵۶
۱۳۴۰۱۵۲۴۳۱۱۱۱۱.۱۱۰۳۰.۹۵۲۸.۸۹۰۰۱۳.۸۹۰
۱۳۸۱۱۵۷۳۳۰۸۵۱۳.۳۳۲.۳۸-۷.۱۴۰۰۵.۵۶۲۵۲۲.۲۲
۱۴۲۷۱۶۲۴۳۰۵۵۴.۴۴۲۶.۱۹۹.۵۱-۰۲.۲۲۵۵.۵۶۱۱.۱-۲۲.۲۲
۱۶۰۶۱۸۳۰۲۹۵۵۲.۲۱-۴.۷۶۱۵.۵۶۱۱.۱۱۲.۲۲۱۱.۱-۱۱.۱۱۱۱.۱۱
۱۷۵۳۱۹۹۲۲۸۸۳۵۸.۸۹۰۰۰۰۴۱.۶۷۰۰
۱۹۵۸۲۲۲۵۲۷۹۲۳۲.۲۲۷.۱۴۶.۶۷۴.۴۴۰۱۱.۱۱۸.۳۳۰
۱۹۷۱۲۲۳۹۲۷۸۸۸۱.۱۱۷.۱۴۴.۷۶۰۰۰۲.۷۷-۰
۲۰۴۱۲۳۲۱۲۷۶۲۴.۴۴۰۲۶.۶۷۰۰۵۵.۵۶۰۰
۲۱۴۰۲۴۳۱۲۷۲۴۶۴.۴۴۲.۳۸۷.۱۳-۸.۸۸-۴.۴۴۵.۵۵-۲.۷۸۰
۲۲۴۳۲۵۴۱۲۶۸۶۱۱.۱۱۲۳.۸۱۱۴.۲۹۲.۲۲۲.۲۲۰۰۰
۲۳۵۵۲۶۷۴۲۶۴۸۱۱.۱۱۲.۳۸۲.۳۸۰۰۳۰.۵۶۸.۳۳۱۱.۱۱
۲۵۸۱۲۹۳۰۲۵۷۱۳۵.۵۶۰۷.۱۴۰۴.۴۴۲۲.۲۲۵.۵۶۰
۲۶۳۸۲۹۹۳۲۵۵۵۶.۶۷۱۴.۲۹۲.۲۲۱۱.۱۱۲.۲۲۳۳.۳۳۱۱.۱-۱۱.۱-
۲۷۰۹۳۰۷۵۲۵۳۳۱۱.۱۱۱۴.۲۹۲۳.۸-۱۱.۱۱۲.۲۲۰۰۲۲.۲۲
۳۰۲۲۳۴۳۵۲۴۵۰۱۵.۵۵-۲۳.۸۱۴.۷۵-۶.۶۶-۱۵.۵۵-۰۴۴.۴۴۰
۳۱۳۱۳۵۵۷۲۴۲۸۳۰۷.۱۴۰۰۰۰۸.۳۳۰
۳۱۳۹۳۵۷۰۲۴۲۶۴۵.۵۶۰۴.۷۵-۱۳.۳۳۲.۲۱-۰۸.۳۳۲.۷۷-
۳۱۴۳۳۵۷۵۲۴۲۵۰۲.۳۸۳۵.۷۱۰۲.۲۱-۰۰۰
۳۱۶۸۳۶۰۳۲۴۲۰۱۸.۸۹۴.۷۵-۴.۷۶۱۳.۳۲-۴.۴۴۲۲.۲۲۱۳.۸۹۸.۳۳
۳۱۸۱۳۶۱۸۲۴۱۸۱۳.۳۳۷.۱۴۱۶.۶۷۶.۶۷۰۵.۵۵-۵.۵۶۰
۳۷۶۴۴۲۷۷۲۳۰۷۳۵.۵۶۰۱۱.۹۴.۴۳-۰۰۰۰
۴۰۱۱۴۵۵۷۲۲۶۳۲۰۷.۱۴۲.۳۸-۶.۶۷۲۲.۲۲۰۰۰
۴۱۲۶۴۶۸۸۲۲۴۴۶.۶۷۰۱۶.۶۷۰۸.۸۸-۰۰۰
۴۴۳۰۵۰۳۴۲۱۹۸۱.۱-۰۲۳.۸۱۰۱۱.۱-۰۰۰
۴۵۷۹۵۲۰۰۲۱۷۹۲۲.۲۲۱۴.۲۸-۱۱.۹۰۱۳.۳۳۰۰۰
۴۸۶۲۵۵۲۰۲۱۳۸۱۳.۳۳۰۰۰۰۵.۵۶۲۵۲.۷۷-
۵۶۷۸۶۴۴۴۲۰۳۳۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۶۳۰۳۷۱۵۹۱۹۶۶۱۰۲.۳۸۷.۱۳-۰۰۰۸.۳۲-۸.۳۳
۶۳۷۰۷۲۲۹۱۹۶۱۱۵.۵۶۰۰۰۶.۶۷۰۸.۳۳۰
۶۸۹۱۷۸۰۲۱۹۱۱۳۵.۵۶۰۰۰۰۰۸.۳۲-۰
۷۱۲۷۸۰۶۹۱۸۸۸۰۴.۷۶۱۵.۵۶۶.۶۶-۰۲.۷۷-۸.۳۲-۰
۷۸۱۶۸۸۴۴۱۸۲۲۰۰۰۰۳۱.۱۱۰۰۰
۸۵۵۳۹۶۵۷۱۷۵۸۱۱.۱۱۴.۷۶۰۴.۴۴۴.۴۳-۲.۷۷-۰۰
۸۷۱۹۹۸۴۷۱۷۴۴۰۲.۳۸-۰۰۴.۴۴۰۲.۷۸۰
۹۷۹۳۱۱۰۸۸۱۶۳۶۰۷.۱۴۰۲.۲۱-۲۴.۴۴۱۳.۸۹۱۳.۸۹۱۹.۴۳-
۱۰۶۸۶۱۲۱۲۲۱۴۸۱۱۲.۲۲۰۰۰۴.۴۳-۰۰۲.۷۷-
۱۰۷۵۷۱۲۲۰۷۱۴۵۶۲.۲۲۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۳) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایش های مخابرات میدان و موج، مخابرات نوری)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۴)
۴۳۸۶۷۵۶۵۳.۳۳۴۵.۲۴۶۴.۴۴۴۲.۲۲۰۰۴۷.۲۲۰
۱۳۱۱۲۷۴۳۲۶۵۰۰۴۰۲۲.۲۲۰۰۰۰
۳۰۰۳۱۷۰۲۵۱۱۴۵.۵۶۰۰۰۰۰۲.۷۷-۰
۳۰۵۳۲۶۰۲۴۸۶۲.۲۱-۱۴.۲۹۲۳.۸۱۶.۶۶-۶.۶۶-۲۲.۲۲۲۲.۲۱-۱۱.۱۱
۳۲۸۳۴۲۸۲۴۵۲۴۳.۳۳۰۰۰۲۸.۸۹۰۰۰
۳۵۷۳۷۷۷۲۳۸۷۱۱.۱۱۴.۷۶۰۱۱.۱۱۰۰۱۱.۱۱۰
۴۱۹۴۳۲۷۲۲۹۸۳.۳۲-۷.۱۴۴.۷۵-۰۱۵.۵۶۵.۵۵-۰۲۲.۲۲
۴۵۱۴۷۰۰۲۲۴۲۰۰۱۱.۹۰۲۲.۲۲۲.۷۷-۰۰
۵۱۲۵۳۴۵۲۱۶۱۳۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۶۰۴۶۲۹۳۲۰۵۰۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۶۱۷۶۴۲۹۲۰۳۵۰۰۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰
۶۳۴۶۶۰۷۲۰۱۶۸.۸۹۱۴.۲۹۲.۳۸-۴.۴۳-۱۱.۱۱۱۳.۸۸-۱۱.۱-۰
۶۳۸۶۶۶۹۲۰۱۰۵.۵۶۴.۷۶۰۰۰۰۰۰
۶۴۹۶۷۵۸۲۰۰۲۲۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۷۴۱۷۹۶۴۱۸۹۶۲۸.۸۹۰۰۲.۲۲۰۵.۵۵-۰۰
۷۵۱۸۰۴۵۱۸۹۰۳۱.۱۱۰۰۰۶.۶۷۰۰۲.۷۷-
۸۰۵۸۶۵۱۱۸۳۷۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۸۳۶۹۰۷۸۱۸۰۵۲۰۰۰۰۰۵.۵۶۰۰
۱۰۰۶۱۰۹۰۰۱۶۵۵۲.۲۱-۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۱۰۳۷۱۱۲۱۵۱۶۲۳۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۹۶۱۱۷۷۴۱۵۵۰۷.۷۸۴.۷۵-۲۳.۸۱۶.۶۶-۱۵.۵۵-۲۲.۲۱-۱۱.۱-۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۳) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایش های مخابرات میدان و موج، مخابرات نوری)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۴)
۱۱۲۴۶۶۲۲۲۴۷۴۴.۴۴۰۲.۳۸-۶.۶۶-۰۱۱.۱۱۲.۷۸۰
۱۶۵۷۰۳۵۱۹۷۷۰۷.۱۳-۱۱.۹۰۲۲.۲۲۱۱.۱۱۱۳.۸۹۲.۷۷-
۲۱۹۹۲۵۱۱۷۹۲۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۴) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های مخابرات سیستم، مخابرات امن و رمزنگاری، شبکه های مخابراتی، الکترواکوستیک، مهندسی صدا، مهندسی مخابرات امنیتی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)
۴۱۴۵۶۴۱۰۰۱۱.۹۷۳.۳۳۶.۶۷۰۰۵۸.۳۳۷۲.۲۲
۱۶۸۱۸۶۴۹۷۶۵۶.۶۷۴۰.۴۸۳۳.۳۳۰۰۴۴.۴۴۲۵۰
۲۳۶۲۷۰۴۶۷۹۵۲.۲۲۰۵۰۰۰۷۷.۷۸۳۰.۵۶۰
۲۸۰۳۱۶۴۴۹۶۰۲۱.۴۳۵۳.۳۳۳۱.۱۱۰۰۳۶.۱۱۰
۳۲۸۳۷۱۴۲۹۸۳۴.۴۴۰۴۰.۴۸۰۰۵۰۳۶.۱۱۰
۳۷۸۴۳۴۴۱۳۴۲۰۱۹.۰۵۵۷.۱۴۰۰۳۰.۵۶۱۳.۸۹۰
۴۶۰۵۲۷۳۹۵۴۹۱.۱۱۴۰.۴۸۰۰۰۸.۳۳۰۰
۴۶۸۵۳۶۳۹۴۶۲۱.۱۱۱۴.۲۹۷۷.۷۸۰۰۵۰۰۰
۵۱۸۵۹۱۳۸۳۳۲.۲۱-۴۲.۸۶۱۴.۲۹۱۵.۵۵-۶.۶۶-۰۲۲.۲۲۳۳.۳۳
۵۴۴۶۲۲۳۷۹۵۲۰۷.۱۴۵۲.۳۸۱۱.۱۱۰۰۲۲.۲۲۰
۵۴۷۶۲۵۳۷۹۱۲۶.۶۷۴.۷۶۳۷.۷۸۶.۶۷۰۰۳۰.۵۶۰
۵۵۸۶۳۸۳۷۶۹۴۵.۵۶۱۴.۲۹۴۲.۲۲۰۲۲.۲۲۸.۳۳۰۰
۵۸۴۶۶۵۳۷۳۵۴۲.۲۲۲۸.۵۷۳۵.۷۱۸.۸۹۰۰۸.۳۳۰
۶۰۶۶۸۹۳۶۸۸۵۰۴۲.۸۶۰۰۰۰۵.۵۶۲۷.۷۸
۷۱۷۸۲۲۳۵۰۹۳۴.۴۴۰۲۳.۸۱۲۲.۲۲۰۲.۷۷-۱۱.۱۱۰
۷۲۸۸۳۵۳۴۸۸۷۵.۵۶۲۶.۱۹۱۴.۲۹۲.۲۲۲.۲۱-۲۷.۷۸۲.۷۷-۰
۷۶۹۸۸۰۳۴۴۹۵۲.۲۲۲.۳۸-۱۱.۹۰۰۰۳۸.۸۹۰
۸۱۵۹۳۲۳۳۸۸۱۷.۷۸۹.۵۲۵۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰
۸۱۸۹۳۵۳۳۸۶۳۵.۵۶۰۳۸.۱۲۶.۶۷۰۰۰۰
۸۴۱۹۶۱۳۳۶۲۶۷.۷۸۱۴.۲۹۰۲.۲۱-۰۰۱۶.۶۷۸.۳۳
۹۶۵۱۱۰۸۳۲۲۳۲.۲۱-۱۴.۲۹۲۳.۸۱۱۷.۷۸۰۰۱۶.۶۷۰
۹۶۸۱۱۱۱۳۲۲۱۶.۶۷۴۲.۸۶۲۳.۸۱۴۶.۶۷۲.۲۲۳۳.۳۲-۱۱.۱-۲۲.۲۱-
۹۹۰۱۱۳۵۳۲۰۴۰۰۵۰۳۵.۵۶۰۰۲.۷۷-۰
۱۰۱۹۱۱۷۰۳۱۸۱۰۷.۱۴۴۲.۲۲۰۰۱۹.۴۴۵.۵۶۰
۱۲۰۶۱۳۸۸۳۰۳۶۲۴.۴۳-۲۳.۸۱۱۶.۶۷۳۷.۷۸۴۶.۶۷۱۱.۱۱۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۱۳۲۹۱۵۲۷۲۹۵۳۱.۱۱۷.۱۴۳۰.۹۵۰۰۲۵۱۱.۱۱۰
۱۴۹۴۱۷۱۴۲۸۷۰۱۳.۳۳۲.۳۸-۷.۱۴۰۰۵.۵۶۲۵۲۲.۲۲
۱۷۲۲۱۹۶۳۲۷۷۳۲.۲۱-۴.۷۶۱۵.۵۶۱۱.۱۱۲.۲۲۱۱.۱-۱۱.۱۱۱۱.۱۱
۱۷۸۵۲۰۳۵۲۷۴۸۳۲.۲۲۷.۱۴۶.۶۷۴.۴۴۰۱۱.۱۱۸.۳۳۰
۱۸۶۵۲۱۲۵۲۷۰۷۵۸.۸۹۰۰۰۰۴۱.۶۷۰۰
۲۳۲۱۲۶۳۶۲۵۴۸۸۱.۱۱۷.۱۴۴.۷۶۰۰۰۲.۷۷-۰
۲۶۶۷۳۰۱۷۲۴۶۰۶.۶۷۱۴.۲۹۲.۲۲۱۱.۱۱۲.۲۲۳۳.۳۳۱۱.۱-۱۱.۱-
۲۷۰۸۳۰۶۴۲۴۴۸۲۷.۷۸۱۴.۲۹۲.۲۲۲۰۶.۶۶-۰۰۲.۷۷-
۲۷۱۱۳۰۶۸۲۴۴۷۴۵.۵۶۰۴.۷۵-۱۳.۳۳۲.۲۱-۰۸.۳۳۲.۷۷-
۲۷۳۷۳۰۹۶۲۴۴۱۱۱.۱۱۲.۳۸۲.۳۸۰۰۳۰.۵۶۸.۳۳۱۱.۱۱
۲۷۴۵۳۱۰۵۲۴۳۹۲۵.۵۶۰۴.۷۶۲.۲۲۰۸.۳۲-۸.۳۳۰
۲۷۶۰۳۱۲۲۲۴۳۶۳۰۷.۱۴۰۰۰۰۸.۳۳۰
۳۰۷۶۳۴۷۸۲۳۶۳۱۳.۳۳۷.۱۴۱۶.۶۷۶.۶۷۰۵.۵۵-۵.۵۶۰
۳۰۸۹۳۴۹۲۲۳۵۹۱۸.۸۹۴.۷۵-۴.۷۶۱۳.۳۲-۴.۴۴۲۲.۲۲۱۳.۸۹۸.۳۳
۳۱۲۰۳۵۳۰۲۳۵۳۴.۴۴۲۶.۱۹۹.۵۱-۰۲.۲۲۵۵.۵۶۱۱.۱-۲۲.۲۲
۳۲۷۱۳۷۰۴۲۳۲۵۲۳.۳۳۰۴.۷۶۲.۲۱-۰۸.۳۳۰۰
۳۳۶۹۳۸۱۹۲۳۰۵۲.۲۱-۱۴.۲۸-۱۴.۲۸-۳۷.۷۸۲.۲۲۱۱.۱-۲۲.۲۲۱۱.۱۱
۴۰۰۴۴۵۴۲۲۲۰۱۳۵.۵۶۰۱۱.۹۴.۴۳-۰۰۰۰
۴۳۰۴۴۸۷۸۲۱۵۷۲۰۷.۱۴۲.۳۸-۶.۶۷۲۲.۲۲۰۰۰
۴۷۰۲۵۳۳۷۲۱۰۰۰۰۱۳.۳۳۱۵.۵۶۰۰۲.۷۷-۰
۵۰۴۸۵۷۳۷۲۰۵۶۱.۱-۰۴.۷۶۰۲.۲۱-۵.۵۶۱۳.۸۹۲.۷۷-
۵۱۱۹۵۸۱۷۲۰۴۷۶.۶۷۰۲۳.۸۱۶.۶۶-۰۰۰۰
۷۰۶۱۸۰۰۹۱۸۵۴۱۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰
۷۵۱۹۸۵۲۶۱۸۱۸۵.۵۶۲.۳۸-۰۰۱۳.۳۳۰۸.۳۳۰
۷۶۴۲۸۶۶۴۱۸۰۸۳.۳۳۰۰۰۰۰۰۰
۸۲۶۷۹۳۶۹۱۷۵۴۰۴.۷۶۱۵.۵۶۶.۶۶-۰۲.۷۷-۸.۳۲-۰
۸۷۹۷۹۹۵۷۱۷۱۲۰۱۴.۲۹۴.۷۶۸.۸۸-۰۲.۷۷-۲.۷۷-۲.۷۷-
۹۰۱۳۱۰۲۱۳۱۶۹۴۳.۳۲-۴.۷۵-۷.۱۴۱۵.۵۶۱۵.۵۶۲.۷۸۲.۷۷-۲.۷۷-

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۴) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایش های مخابرات سیستم، مخابرات امن و رمزنگاری، شبکه های مخابراتی، الکترواکوستیک، مهندسی صدا، مهندسی مخابرات امنیتی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)
۴۲۹۶۷۰۹۵۳.۳۳۴۵.۲۴۶۴.۴۴۴۲.۲۲۰۰۴۷.۲۲۰
۱۳۹۱۳۰۹۳۰۷۸۰۰۴۰۲۲.۲۲۰۰۰۰
۲۸۵۳۰۷۹۲۴۴۵۱۱.۱۱۴.۷۶۰۱۱.۱۱۰۰۱۱.۱۱۰
۳۰۹۳۳۴۶۲۳۸۷۴۵.۵۶۰۰۰۰۰۲.۷۷-۰
۳۴۶۳۷۱۱۲۳۲۴۴۳.۳۳۰۰۰۲۸.۸۹۰۰۰
۴۴۶۴۷۲۰۲۱۸۰۰۰۱۱.۹۰۲۲.۲۲۲.۷۷-۰۰
۵۲۹۵۴۴۸۲۰۸۶۳۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۵۷۵۵۹۳۵۲۰۳۳۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۶۰۳۶۲۴۲۲۰۰۲۰۰۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰
۶۲۲۶۴۷۴۱۹۸۱۵.۵۶۴.۷۶۰۰۰۰۰۰
۶۵۶۶۸۵۷۱۹۴۷۲۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۶۸۹۷۲۶۳۱۹۱۲۲.۲۱-۱۴.۲۹۲۳.۸۱۶.۶۶-۶.۶۶-۲۲.۲۲۲۲.۲۱-۱۱.۱۱
۷۵۳۷۹۹۴۱۸۵۵۳۱.۱۱۰۰۰۶.۶۷۰۰۲.۷۷-
۷۵۵۸۰۲۷۱۸۵۳۸.۸۹۱۴.۲۹۲.۳۸-۴.۴۳-۱۱.۱۱۱۳.۸۸-۱۱.۱-۰
۷۸۱۸۲۹۱۱۸۳۴۲۸.۸۹۰۰۲.۲۲۰۵.۵۵-۰۰
۷۸۸۸۳۸۳۱۸۲۸۳.۳۲-۷.۱۴۴.۷۵-۰۱۵.۵۶۵.۵۵-۰۲۲.۲۲
۸۲۳۸۷۱۶۱۸۰۴۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۸۸۲۹۳۵۶۱۷۵۵۲۰۰۰۰۰۵.۵۶۰۰
۱۰۱۱۱۰۸۲۶۱۶۳۶۲.۲۱-۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۱۰۳۸۱۱۱۰۳۱۶۰۸۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۱۱۰۸۱۱۸۶۳۱۴۹۹۰۰۰۰۰۲.۷۷-۲.۷۸۲.۷۷-

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۴) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایش های مخابرات سیستم، مخابرات امن و رمزنگاری، شبکه های مخابراتی، الکترواکوستیک، مهندسی صدا، مهندسی مخابرات امنیتی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)
۱۰۸۴۶۳۱۲۱۹۱۴۴.۴۴۰۲.۳۸-۶.۶۶-۰۱۱.۱۱۲.۷۸۰
۱۱۸۵۱۸۵۲۱۱۹۰۷.۱۳-۱۱.۹۰۲۲.۲۲۱۱.۱۱۱۳.۸۹۲.۷۷-
۲۲۱۹۳۶۹۱۷۵۴۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۵) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های کنترل، مهندسی کنترل و علائم)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۲)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)
۳۵۳۸۷۲۱۵۵۲.۲۲۰۵۰۰۰۷۷.۷۸۳۰.۵۶۰
۶۳۷۱۶۷۴۰۵۶.۶۷۴۰.۴۸۳۳.۳۳۰۰۴۴.۴۴۲۵۰
۱۱۷۱۳۱۶۰۷۲۲۱.۱۱۱۴.۲۹۷۷.۷۸۰۰۵۰۰۰
۱۴۱۱۵۸۵۹۱۸۰۱۱.۹۷۳.۳۳۶.۶۷۰۰۵۸.۳۳۷۲.۲۲
۱۵۳۱۷۵۵۸۲۰۳۴.۴۴۰۴۰.۴۸۰۰۵۰۳۶.۱۱۰
۲۰۴۲۳۴۵۴۴۷۲۰۱۹.۰۵۵۷.۱۴۰۰۳۰.۵۶۱۳.۸۹۰
۳۴۵۳۹۶۴۸۵۵۷۵.۵۶۲۶.۱۹۱۴.۲۹۲.۲۲۲.۲۱-۲۷.۷۸۲.۷۷-۰
۳۶۴۴۱۶۴۸۱۲۹۱.۱۱۴۰.۴۸۰۰۰۸.۳۳۰۰
۳۶۸۴۲۱۴۷۸۹۴۵.۵۶۱۴.۲۹۴۲.۲۲۰۲۲.۲۲۸.۳۳۰۰
۴۸۲۵۵۴۴۴۴۵۴.۴۴۰۲۶.۶۷۰۰۵۵.۵۶۰۰
۴۹۲۵۶۵۴۴۱۵۰۲۱.۴۳۵۳.۳۳۳۱.۱۱۰۰۳۶.۱۱۰
۶۰۰۶۸۲۴۱۸۸۵۸.۸۹۰۰۰۰۴۱.۶۷۰۰
۶۲۲۷۰۶۴۱۵۴۴.۴۴۲۶.۱۹۹.۵۱-۰۲.۲۲۵۵.۵۶۱۱.۱-۲۲.۲۲
۶۲۴۷۰۹۴۱۵۳۴۲.۲۲۲۸.۵۷۳۵.۷۱۸.۸۹۰۰۸.۳۳۰
۷۲۶۸۳۱۴۰۰۱۰۷.۱۴۴۲.۲۲۰۰۱۹.۴۴۵.۵۶۰
۷۴۳۸۵۰۳۹۸۳۲.۲۲۱۴.۲۸-۲۳.۸۱۲.۲۲۶.۶۶-۴۴.۴۴۱۱.۱۱۱۱.۱۱
۷۴۸۸۵۷۳۹۷۸۳۲.۲۲۴.۷۵-۴۶.۶۷۰۳۷.۷۸۰۰۰
۷۶۶۸۷۶۳۹۵۰۵۰۴۲.۸۶۰۰۰۰۵.۵۶۲۷.۷۸
۷۷۵۸۸۵۳۹۴۱۲۰۷.۱۴۵۲.۳۸۱۱.۱۱۰۰۲۲.۲۲۰
۷۸۲۸۹۲۳۹۲۶۲۴.۴۳-۲۳.۸۱۱۶.۶۷۳۷.۷۸۴۶.۶۷۱۱.۱۱۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۸۵۴۹۷۲۳۸۲۷۰۱۶.۶۷۳۵.۷۱۰۳۳.۳۳۰۲.۷۷-۰
۸۵۵۹۷۳۳۸۲۶۱.۱۱۷.۱۴۳۰.۹۵۰۰۲۵۱۱.۱۱۰
۸۶۸۹۹۱۳۸۰۶۲۶.۶۷۴.۷۶۳۷.۷۸۶.۶۷۰۰۳۰.۵۶۰
۸۷۳۹۹۷۳۷۹۵۱۷.۷۸۹.۵۲۵۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰
۸۸۶۱۰۱۰۳۷۸۲۲.۲۱-۴۲.۸۶۱۴.۲۹۱۵.۵۵-۶.۶۶-۰۲۲.۲۲۳۳.۳۳
۹۵۸۱۰۹۲۳۶۹۰۶.۶۷۱۴.۲۹۲.۲۲۱۱.۱۱۲.۲۲۳۳.۳۳۱۱.۱-۱۱.۱-
۹۶۰۱۰۹۴۳۶۸۸۳۰۰۰۰۸۲.۲۲۰۰۰
۱۰۴۰۱۱۸۷۳۵۹۴۳۵.۵۶۰۳۸.۱۲۶.۶۷۰۰۰۰
۱۱۴۳۱۳۰۴۳۵۱۴۶۷.۷۸۱۴.۲۹۰۲.۲۱-۰۰۱۶.۶۷۸.۳۳
۱۱۸۹۱۳۵۳۳۴۸۱۳۴.۴۴۰۲۳.۸۱۲۲.۲۲۰۲.۷۷-۱۱.۱۱۰
۱۳۷۹۱۵۶۸۳۳۲۸۵۲.۲۲۲.۳۸-۱۱.۹۰۰۰۳۸.۸۹۰
۱۳۹۹۱۵۸۹۳۳۱۶۰۰۵۰۳۵.۵۶۰۰۲.۷۷-۰
۱۴۲۲۱۶۱۵۳۲۹۹۲۲.۲۲۴۰.۴۸۸.۸۹۰۴.۴۴۰۲.۷۷-۰
۱۴۲۹۱۶۲۲۳۲۹۴۱۱.۱۱۲.۳۸۲.۳۸۰۰۳۰.۵۶۸.۳۳۱۱.۱۱
۱۵۰۳۱۷۱۱۳۲۳۹۰۲۸.۵۷۲۳.۸۱۰۲.۲۲۰۰۰
۱۶۰۳۱۸۳۳۳۱۸۳۲.۲۱-۱۴.۲۹۲۳.۸۱۱۷.۷۸۰۰۱۶.۶۷۰
۱۸۶۷۲۱۳۰۳۰۲۵۱۸.۸۹۴.۷۵-۴.۷۶۱۳.۳۲-۴.۴۴۲۲.۲۲۱۳.۸۹۸.۳۳
۱۹۳۱۲۱۹۷۲۹۹۷۱۱.۱۱۰۳۰.۹۵۲۸.۸۹۰۰۱۳.۸۹۰
۱۹۵۷۲۲۲۴۲۹۸۱۶.۶۷۷.۱۴۴.۴۴۱۳.۳۳۳۱.۱۱۰۱۱.۱۱۸.۳۳
۲۰۵۰۲۳۳۵۲۹۳۶۶۵.۵۶۰۰۲.۲۲۰۰۰۰
۲۳۰۲۲۶۱۲۲۸۳۷۱۱.۱۱۹.۵۲۲.۳۸۰۱۳.۳۳۱۱.۱۱۲.۷۷-۰
۲۳۶۵۲۶۸۵۲۸۱۰۰۲۶.۱۹۹.۵۲۰۰۰۰۰
۲۵۰۴۲۸۴۲۲۷۵۶۱۳.۳۳۲.۳۸-۷.۱۴۰۰۵.۵۶۲۵۲۲.۲۲
۲۶۳۴۲۹۹۰۲۷۱۰۱۱.۱-۱۴.۲۹۳۳.۳۳۲.۲۲۶.۶۶-۰۱۱.۱-۳۳.۳۳
۲۶۶۰۳۰۲۰۲۷۰۰۰۷.۱۴۰۲.۲۱-۲۴.۴۴۱۳.۸۹۱۳.۸۹۱۹.۴۳-
۲۹۲۲۳۳۱۵۲۶۲۳۴۰۰۲۱.۴۳۲.۲۲۰۰۰۰
۳۴۶۸۳۹۳۵۲۴۷۳۱۵.۵۵-۲۳.۸۱۴.۷۵-۶.۶۶-۱۵.۵۵-۰۴۴.۴۴۰
۳۵۳۲۴۰۰۴۲۴۵۹۲.۲۲۲.۳۸۴.۷۶۴.۴۴۶.۶۷۱۱.۱۱۵.۵۶۰
۳۹۹۷۴۵۳۹۲۳۶۶۰۰۱۹.۰۵۱۳.۳۳۰۸.۳۳۰۰
۴۰۵۹۴۶۰۷۲۳۵۶۲۲.۲۲۱۴.۲۸-۱۱.۹۰۱۳.۳۳۰۰۰
۴۵۵۷۵۱۶۴۲۲۷۳۲۵.۵۶۰۴.۷۶۲.۲۲۰۸.۳۲-۸.۳۳۰
۴۵۶۷۵۱۷۵۲۲۷۲۲۳.۳۳۰۰۲۰۰۰۰۰
۴۷۳۰۵۳۶۹۲۲۴۱۱۳.۳۳۷.۱۴۲.۳۸-۰۱۷.۷۸۰۰۰
۵۱۴۵۵۸۵۷۲۱۷۴۲.۲۲۴.۷۵-۲.۲۲-۱۷.۷۷۱۳.۳۳۲.۷۷-۸.۳۳۴۴.۴۴
۵۲۴۶۵۹۷۱۲۱۶۰۸.۸۹۰۷.۱۴۰۲.۲۱-۵.۵۶۰۰
۵۶۶۴۶۴۴۷۲۱۰۲۱.۱-۰۴.۷۶۰۲.۲۱-۵.۵۶۱۳.۸۹۲.۷۷-
۶۳۹۴۷۲۶۳۲۰۱۵۲۶.۶۷۴.۷۶۱۱.۸۹-۰۰۲.۷۸۱۳.۸۹۰
۷۱۵۸۸۱۲۲۱۹۲۷۱۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰
۷۳۰۷۸۲۸۶۱۹۱۱۳.۳۲-۴.۷۵-۷.۱۴۱۵.۵۶۱۵.۵۶۲.۷۸۲.۷۷-۲.۷۷-
۷۳۷۹۸۳۶۲۱۹۰۴۵.۵۶۲.۳۸-۰۰۱۳.۳۳۰۸.۳۳۰
۷۴۷۱۸۴۶۶۱۸۹۴۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۸۰۸۷۹۱۷۰۱۸۳۰۰۱۴.۲۹۴.۷۶۸.۸۸-۰۲.۷۷-۲.۷۷-۲.۷۷-
۹۱۸۲۱۰۳۹۹۱۷۲۱۰۰۴.۷۶۰۰۰۲.۷۸۰
۹۷۷۷۱۱۰۸۸۱۶۴۸۱۱.۱۱۰۰۰۰۲.۷۷-۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۵) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایش های کنترل، مهندسی کنترل و علائم)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۲)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)
۵۵۹۶۸۷۸۵۳.۳۳۴۵.۲۴۶۴.۴۴۴۲.۲۲۰۰۴۷.۲۲۰
۱۹۱۱۸۲۷۳۱۸۵۰۰۴۰۲۲.۲۲۰۰۰۰
۲۴۴۲۴۶۵۲۸۸۸۲.۲۱-۱۴.۲۹۲۳.۸۱۶.۶۶-۶.۶۶-۲۲.۲۲۲۲.۲۱-۱۱.۱۱
۲۵۷۲۶۳۵۲۸۳۰۴۳.۳۳۰۰۰۲۸.۸۹۰۰۰
۳۲۴۳۴۵۶۲۵۸۴۴۵.۵۶۰۰۰۰۰۲.۷۷-۰
۳۸۴۴۰۸۱۲۴۴۳۰۰۱۱.۹۰۲۲.۲۲۲.۷۷-۰۰
۴۴۲۴۶۵۹۲۳۴۹۱۱.۱۱۴.۷۶۰۱۱.۱۱۰۰۱۱.۱۱۰
۵۳۵۵۴۹۱۲۲۲۲۳۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۶۶۳۶۸۱۶۲۰۶۳۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۶۶۵۶۸۲۵۲۰۶۲۳۱.۱۱۰۰۰۶.۶۷۰۰۲.۷۷-
۶۷۸۶۹۸۱۲۰۴۵۲۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۶۸۷۷۰۹۶۲۰۳۳۵.۵۶۴.۷۶۰۰۰۰۰۰
۷۱۸۷۴۱۸۱۹۹۹۲۰۰۰۰۰۵.۵۶۰۰
۷۲۴۷۴۷۹۱۹۹۳۰۰۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰
۸۳۰۸۷۱۸۱۸۷۱۸.۸۹۱۴.۲۹۲.۳۸-۴.۴۳-۱۱.۱۱۱۳.۸۸-۱۱.۱-۰
۸۳۶۸۷۸۲۱۸۶۴۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۸۹۶۹۵۱۶۱۸۰۱۲۸.۸۹۰۰۲.۲۲۰۵.۵۵-۰۰
۹۲۹۹۹۲۲۱۷۶۵۳.۳۲-۷.۱۴۴.۷۵-۰۱۵.۵۶۵.۵۵-۰۲۲.۲۲
۹۸۴۱۰۴۶۷۱۷۱۳۳.۳۳۴.۷۵-۱۱.۹۶.۶۶-۲۰۸.۳۲-۸.۳۲-۱۱.۱-
۱۰۵۸۱۱۲۲۱۱۶۳۴۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۸۹۱۱۶۲۵۱۵۷۸۲.۲۱-۰۰۸.۸۹۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – (کد ضریب ۵) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایش های کنترل، مهندسی کنترل و علائم)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۲)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)
۷۳۳۰۹۷۲۶۷۹۴۴.۴۴۰۲.۳۸-۶.۶۶-۰۱۱.۱۱۲.۷۸۰
۸۱۳۳۲۱۲۶۲۲۰۷.۱۳-۱۱.۹۰۲۲.۲۲۱۱.۱۱۱۳.۸۹۲.۷۷-
۲۱۶۹۲۸۲۱۸۲۲۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – گرایش مهندسی  پزشکی (کد ضریب ۶) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های بیوالکتریک، مهندسی اطلاعات پزشکی، مهندسی ورزش، رایانش تصاویر پزشکی، مهندسی عصبی – شناختی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۳)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)مقدمه ای مهندسی پزشکی (ضریب ۱)
۶۱۶۶۶۱۰۳۵۲.۲۲۰۵۰۰۰۷۷.۷۸۳۰.۵۶۰۰
۱۰۵۱۱۵۵۷۰۹۵۶.۶۷۴۰.۴۸۳۳.۳۳۰۰۴۴.۴۴۲۵۰۰
۱۰۸۱۱۸۵۶۹۹۰۱۱.۹۷۳.۳۳۶.۶۷۰۰۵۸.۳۳۷۲.۲۲۰
۱۷۶۱۹۷۵۱۸۰۳۴.۴۴۰۴۰.۴۸۰۰۵۰۳۶.۱۱۰۰
۲۳۰۲۵۸۴۸۳۵۲۱.۱۱۱۴.۲۹۷۷.۷۸۰۰۵۰۰۰۰
۲۸۵۳۲۴۴۶۳۲۲۰۱۹.۰۵۵۷.۱۴۰۰۳۰.۵۶۱۳.۸۹۰۰
۲۹۵۳۳۵۴۵۷۳۰۲۱.۴۳۵۳.۳۳۳۱.۱۱۰۰۳۶.۱۱۰۰
۴۸۹۵۶۰۴۰۵۷۷۵.۵۶۲۶.۱۹۱۴.۲۹۲.۲۲۲.۲۱-۲۷.۷۸۲.۷۷-۰۸.۳۳
۵۱۶۵۹۴۴۰۱۳۹۱.۱۱۴۰.۴۸۰۰۰۸.۳۳۰۰۰
۶۰۶۶۹۴۳۸۳۶۴۵.۵۶۱۴.۲۹۴۲.۲۲۰۲۲.۲۲۸.۳۳۰۰۰
۶۴۷۷۴۲۳۷۶۱۲۰۷.۱۴۵۲.۳۸۱۱.۱۱۰۰۲۲.۲۲۰۰
۶۵۰۷۴۵۳۷۵۸۲.۲۲۱۴.۲۸-۲۳.۸۱۲.۲۲۶.۶۶-۴۴.۴۴۱۱.۱۱۱۱.۱۱۲۲.۲۲
۶۵۳۷۴۸۳۷۵۷۲۴.۴۳-۲۳.۸۱۱۶.۶۷۳۷.۷۸۴۶.۶۷۱۱.۱۱۲۲.۲۱-۲۲.۲۲۵۵.۵۶
۶۶۷۷۶۳۳۷۲۹۲۶.۶۷۴.۷۶۳۷.۷۸۶.۶۷۰۰۳۰.۵۶۰۰
۶۹۶۷۹۶۳۶۸۰۴.۴۴۰۲۶.۶۷۰۰۵۵.۵۶۰۰۰
۶۹۸۷۹۸۳۶۷۶۴۲.۲۲۲۸.۵۷۳۵.۷۱۸.۸۹۰۰۸.۳۳۰۲.۷۷-
۷۸۵۸۹۸۳۵۵۰۳۴.۴۴۰۲۳.۸۱۲۲.۲۲۰۲.۷۷-۱۱.۱۱۰۰
۸۱۹۹۳۸۳۵۱۱۰۷.۱۴۴۲.۲۲۰۰۱۹.۴۴۵.۵۶۰۰
۸۲۵۹۴۴۳۵۰۲۳۵.۵۶۰۳۸.۱۲۶.۶۷۰۰۰۰۰
۸۲۹۹۴۸۳۵۰۰۵۸.۸۹۰۰۰۰۴۱.۶۷۰۰۰
۹۳۱۱۰۶۲۳۴۰۶۲.۲۱-۴۲.۸۶۱۴.۲۹۱۵.۵۵-۶.۶۶-۰۲۲.۲۲۳۳.۳۳۰
۹۴۲۱۰۷۴۳۳۹۶۱.۱۱۷.۱۴۳۰.۹۵۰۰۲۵۱۱.۱۱۰۰
۹۴۴۱۰۷۶۳۳۹۵۰۰۵۰۳۵.۵۶۰۰۲.۷۷-۰۰
۹۶۳۱۰۹۷۳۳۷۵۵۰۴۲.۸۶۰۰۰۰۵.۵۶۲۷.۷۸۰
۹۹۰۱۱۲۸۳۳۵۵۱۷.۷۸۹.۵۲۵۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰۰
۹۹۹۱۱۳۹۳۳۴۷۵۲.۲۲۲.۳۸-۱۱.۹۰۰۰۳۸.۸۹۰۰
۱۱۷۴۱۳۳۵۳۲۰۶۱۱.۱۱۰۳۰.۹۵۲۸.۸۹۰۰۱۳.۸۹۰۰
۱۱۸۵۱۳۴۶۳۱۹۹۶۷.۷۸۱۴.۲۹۰۲.۲۱-۰۰۱۶.۶۷۸.۳۳۰
۱۲۰۸۱۳۷۴۳۱۷۸۶.۶۷۴۲.۸۶۲۳.۸۱۴۶.۶۷۲.۲۲۳۳.۳۲-۱۱.۱-۲۲.۲۱-۰
۱۵۷۵۱۷۹۷۲۹۵۰۳۲.۲۲۷.۱۴۶.۶۷۴.۴۴۰۱۱.۱۱۸.۳۳۰۰
۱۶۵۷۱۸۸۸۲۹۰۶۳۵.۵۶۰۷.۱۴۰۴.۴۴۲۲.۲۲۵.۵۶۰۰
۱۷۷۳۲۰۲۸۲۸۵۳۱۵.۵۵-۲۳.۸۱۴.۷۵-۶.۶۶-۱۵.۵۵-۰۴۴.۴۴۰۲۲.۲۱-
۱۸۰۸۲۰۶۸۲۸۳۷۰۲۸.۵۷۲۳.۸۱۰۲.۲۲۰۰۰۰
۱۸۲۳۲۰۸۳۲۸۳۲۱.۱۱۷.۱۴۷.۱۴۶.۶۶-۶.۶۶-۲۷.۷۸۱۱.۱۱۸.۳۲-۰
۱۹۲۳۲۱۹۴۲۷۹۲۲۰۴.۷۶۱۴.۲۸-۱۱.۱۱۱۱.۱۱۱۱.۱۱۱۱.۱۱۳۳.۳۳۳۳.۳۳
۱۹۷۶۲۲۵۵۲۷۶۳۲۲.۲۲۴۰.۴۸۸.۸۹۰۴.۴۴۰۲.۷۷-۰۰
۲۲۵۳۲۵۶۴۲۶۶۷۶۵.۵۶۰۰۲.۲۲۰۰۰۰۰
۲۶۵۰۳۰۰۴۲۵۴۶۲.۲۱-۴.۷۶۱۵.۵۶۱۱.۱۱۲.۲۲۱۱.۱-۱۱.۱۱۱۱.۱۱۱۱.۱-
۲۷۵۱۳۱۱۶۲۵۱۴۴۵.۵۶۰۴.۷۵-۱۳.۳۳۲.۲۱-۰۸.۳۳۲.۷۷-۰
۲۷۶۵۳۱۳۲۲۵۱۱۱۳.۳۳۰۰۰۰۵.۵۶۲۵۲.۷۷-۰
۲۹۶۱۳۳۴۶۲۴۶۸۶۴.۴۴۲.۳۸۷.۱۳-۸.۸۸-۴.۴۴۵.۵۵-۲.۷۸۰۲.۷۷-
۳۱۱۷۳۵۲۱۲۴۳۶۰۴.۷۶۱۹.۰۵۱۷.۷۸۰۰۰۰۰
۳۱۶۹۳۵۷۹۲۴۲۳۲.۲۲۲.۳۸۹.۵۲۶.۶۶-۲.۲۲۰۱۶.۶۷۳۰.۵۶۵.۵۵-
۳۲۱۴۳۶۳۱۲۴۱۲۲۳.۳۳۰۰۲۰۰۰۰۰۰
۳۲۷۳۳۶۹۹۲۳۹۹۱۳.۳۳۷.۱۴۱۶.۶۷۶.۶۷۰۵.۵۵-۵.۵۶۰۱۱.۱۱
۳۲۹۹۳۷۲۶۲۳۹۴۳۰۷.۱۴۰۰۰۰۸.۳۳۰۰
۳۵۲۶۳۹۸۱۲۳۴۸۱۱.۱-۱۴.۲۹۳۳.۳۳۲.۲۲۶.۶۶-۰۱۱.۱-۳۳.۳۳۱۱.۱-
۳۶۳۴۴۱۰۰۲۳۲۹۴۱.۱۱۰۱۳.۳۳۰۰۰۰۰۰
۳۶۴۲۴۱۰۸۲۳۲۷۳۵.۵۶۰۱۱.۹۴.۴۳-۰۰۰۰۱۶.۶۷
۳۷۱۰۴۱۸۲۲۳۱۷۲۰۱۴.۲۹۷.۱۴۶.۶۷۰۵.۵۵-۸.۳۳۰۵.۵۵-
۳۸۸۰۴۳۷۷۲۲۸۸۲۵.۵۶۰۴.۷۶۲.۲۲۰۸.۳۲-۸.۳۳۰۰
۴۰۱۸۴۵۲۹۲۲۶۷۰۲.۳۸۳۵.۷۱۰۲.۲۱-۰۰۰۰
۴۴۶۹۵۰۵۲۲۱۹۴۰۰۱۳.۳۳۱۵.۵۶۰۰۲.۷۷-۰۰
۴۵۳۳۵۱۲۶۲۱۸۴۱۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰۸.۳۳
۴۵۹۹۵۲۰۴۲۱۷۴۲۰۷.۱۴۲.۳۸-۶.۶۷۲۲.۲۲۰۰۰۰
۴۶۷۸۵۲۹۳۲۱۶۳۱.۱-۰۴.۷۶۰۲.۲۱-۵.۵۶۱۳.۸۹۲.۷۷-۲.۷۷-
۴۷۱۴۵۳۳۵۲۱۵۷۲.۲۱-۷.۱۴۰۲.۲۱-۲۴.۴۴۵.۵۵-۸.۳۳۰۵.۵۶
۴۹۹۴۵۶۵۶۲۱۱۹۲۳.۳۳۰۹.۵۱-۱۷.۷۸۱۳.۳۳۲.۷۸۰۰۲.۷۷-
۵۰۴۱۵۷۰۵۲۱۱۴۱.۱-۰۲۳.۸۱۰۱۱.۱-۰۰۰۰
۶۰۶۶۶۸۸۸۱۹۹۰۶.۶۷۰۲۳.۸۱۶.۶۶-۰۰۰۰۰
۶۰۸۳۶۹۰۵۱۹۸۹۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰۰
۶۱۸۶۷۰۲۰۱۹۷۸۲۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰۰
۶۲۸۰۷۱۲۷۱۹۶۸۲۰۰۷.۱۴۴.۴۴۰۵.۵۵-۰۵.۵۵-۰
۷۶۲۳۸۶۴۵۱۸۴۲۰۰۲۳.۸۱۰۸.۸۸-۰۰۰۵.۵۵-
۸۲۸۸۹۳۸۸۱۷۸۶۳.۳۳۰۲.۳۸-۰۱۱.۱۱۰۰۰۰
۸۳۶۵۹۴۷۳۱۷۸۰۱۴.۴۴۰۰۰۰۰۰۰۰
۸۴۶۴۹۵۸۷۱۷۷۲۰۰۰۰۳۱.۱۱۰۰۰۰
۸۹۴۳۱۰۱۲۳۱۷۳۱۳۵.۵۶۰۰۰۰۰۸.۳۲-۰۲.۷۷-
۹۶۲۹۱۰۹۱۳۱۶۷۰۰۴.۷۶۱۵.۵۶۶.۶۶-۰۲.۷۷-۸.۳۲-۰۰
۹۹۷۸۱۱۳۰۶۱۶۲۸۰۱۴.۲۹۴.۷۶۸.۸۸-۰۲.۷۷-۲.۷۷-۲.۷۷-۰
۱۰۷۵۰۱۲۱۹۵۱۵۰۷۱۲.۲۲۰۰۰۴.۴۳-۰۰۲.۷۷-۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – گرایش مهندسی  پزشکی (کد ضریب ۶) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایش های بیوالکتریک، مهندسی اطلاعات پزشکی، مهندسی ورزش، رایانش تصاویر پزشکی، مهندسی عصبی – شناختی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۳)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)مقدمه ای مهندسی پزشکی (ضریب ۱)
۴۳۴۶۷۷۰۵۳.۳۳۴۵.۲۴۶۴.۴۴۴۲.۲۲۰۰۴۷.۲۲۰۰
۱۴۰۱۳۶۳۳۱۸۶۰۰۴۰۲۲.۲۲۰۰۰۰۰
۲۹۴۳۲۵۰۲۴۹۰۱۱.۱۱۴.۷۶۰۱۱.۱۱۰۰۱۱.۱۱۰۰
۳۵۶۳۹۷۵۲۳۴۹۴۵.۵۶۰۰۰۰۰۲.۷۷-۰۲.۷۷-
۳۹۹۴۴۲۳۲۲۸۲۴۳.۳۳۰۰۰۲۸.۸۹۰۰۰۰
۴۳۴۴۷۹۱۲۲۲۹۲.۲۱-۱۴.۲۹۲۳.۸۱۶.۶۶-۶.۶۶-۲۲.۲۲۲۲.۲۱-۱۱.۱۱۰
۴۷۲۵۱۲۶۲۱۸۴۵.۵۶۴.۷۶۰۰۰۰۰۰۱۹.۴۴
۵۳۲۵۶۹۳۲۱۱۵۰۰۱۱.۹۰۲۲.۲۲۲.۷۷-۰۰۰
۵۸۹۶۱۸۷۲۰۶۲۳۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰۰
۶۱۳۶۳۷۰۲۰۴۱۰۰۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰۰
۶۳۱۶۵۱۳۲۰۲۸۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰۰
۷۲۹۷۵۶۳۱۹۲۹۲۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰۰
۷۸۳۸۲۱۳۱۸۷۶۸.۸۹۱۴.۲۹۲.۳۸-۴.۴۳-۱۱.۱۱۱۳.۸۸-۱۱.۱-۰۲۵
۸۰۸۸۵۱۸۱۸۵۳۲۰۰۰۰۰۵.۵۶۰۰۰
۸۲۰۸۵۹۹۱۸۴۶۳۱.۱۱۰۰۰۶.۶۷۰۰۲.۷۷-۰
۸۸۰۹۴۱۷۱۷۸۴۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰۲.۷۷-
۹۲۸۹۹۶۹۱۷۴۳۲۸.۸۹۰۰۲.۲۲۰۵.۵۵-۰۰۰
۹۸۱۱۰۵۶۲۱۶۹۷۲.۲۱-۰۰۸.۸۹۰۰۰۰۰
۱۰۶۷۱۱۵۳۶۱۶۰۵۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۹۵۱۱۹۱۱۱۵۵۵۳.۳۲-۷.۱۴۴.۷۵-۰۱۵.۵۶۵.۵۵-۰۲۲.۲۲۵.۵۵-

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – گرایش مهندسی  پزشکی (کد ضریب ۶) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایش های بیوالکتریک، مهندسی اطلاعات پزشکی، مهندسی ورزش، رایانش تصاویر پزشکی، مهندسی عصبی – شناختی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۳)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)مقدمه ای مهندسی پزشکی (ضریب ۱)
۸۰۳۳۲۴۲۴۷۲۴۴.۴۴۰۲.۳۸-۶.۶۶-۰۱۱.۱۱۲.۷۸۰۱۱.۱۱
۸۶۳۵۶۱۲۴۲۶۰۷.۱۳-۱۱.۹۰۲۲.۲۲۱۱.۱۱۱۳.۸۹۲.۷۷-۸.۳۳
۲۴۰۹۹۹۸۱۷۴۱۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – گرایش مهندسی مکاترونیک (سهمیه آزاد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۴)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)
۸۵۹۶۶۲۶۲۵۲.۲۲۰۵۰۰۰۷۷.۷۸۳۰.۵۶۰
۱۳۴۱۴۸۵۹۰۴۵۶.۶۷۴۰.۴۸۳۳.۳۳۰۰۴۴.۴۴۲۵۰
۱۷۸۲۰۱۵۵۸۸۲۴.۴۳-۲۳.۸۱۱۶.۶۷۳۷.۷۸۴۶.۶۷۱۱.۱۱۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۱۹۹۲۲۳۵۴۹۰۲۱.۱۱۱۴.۲۹۷۷.۷۸۰۰۵۰۰۰
۲۷۰۳۰۲۵۱۲۸۰۱۱.۹۷۳.۳۳۶.۶۷۰۰۵۸.۳۳۷۲.۲۲
۳۰۰۳۳۷۵۰۱۱۳۴.۴۴۰۴۰.۴۸۰۰۵۰۳۶.۱۱۰
۳۵۰۳۹۶۴۸۶۸۲۰۱۹.۰۵۵۷.۱۴۰۰۳۰.۵۶۱۳.۸۹۰
۳۶۷۴۲۱۴۷۹۵۳۰۰۰۰۸۲.۲۲۰۰۰
۳۷۱۴۲۵۴۷۸۵۴۵.۵۶۱۴.۲۹۴۲.۲۲۰۲۲.۲۲۸.۳۳۰۰
۴۱۸۴۸۱۴۶۰۴۰۲۱.۴۳۵۳.۳۳۳۱.۱۱۰۰۳۶.۱۱۰
۴۷۴۵۴۴۴۴۸۱۷۵.۵۶۲۶.۱۹۱۴.۲۹۲.۲۲۲.۲۱-۲۷.۷۸۲.۷۷-۰
۴۹۳۵۶۵۴۴۳۸۹۱.۱۱۴۰.۴۸۰۰۰۸.۳۳۰۰
۵۵۶۶۳۲۴۳۱۱۳۲.۲۲۴.۷۵-۴۶.۶۷۰۳۷.۷۸۰۰۰
۶۵۴۷۴۳۴۱۵۳۰۱۶.۶۷۳۵.۷۱۰۳۳.۳۳۰۲.۷۷-۰
۶۹۷۷۹۱۴۰۹۹۰۰۵۰۳۵.۵۶۰۰۲.۷۷-۰
۷۰۴۷۹۸۴۰۸۵۴.۴۴۰۲۶.۶۷۰۰۵۵.۵۶۰۰
۷۰۴۷۹۸۴۰۸۵۳۵.۵۶۰۳۸.۱۲۶.۶۷۰۰۰۰
۷۲۷۸۲۳۴۰۵۳۶.۶۷۱۴.۲۹۴.۷۶۲۸.۸۹۳۷.۷۸۱۱.۱-۰۲۲.۲۱-
۷۳۳۸۳۰۴۰۳۹۲.۲۱-۴.۷۶۳۳.۳۳۱۱.۱۱۲۸.۸۹۱۱.۱۱۲۲.۲۱-۱۱.۱۱
۷۳۴۸۳۳۴۰۳۶۶.۶۷۴۲.۸۶۲۳.۸۱۴۶.۶۷۲.۲۲۳۳.۳۲-۱۱.۱-۲۲.۲۱-
۷۶۱۸۶۳۳۹۹۵۴۲.۲۲۲۸.۵۷۳۵.۷۱۸.۸۹۰۰۸.۳۳۰
۸۲۲۹۴۰۳۹۱۵۴.۴۴۲۶.۱۹۹.۵۱-۰۲.۲۲۵۵.۵۶۱۱.۱-۲۲.۲۲
۸۴۹۹۷۰۳۸۸۲۶.۶۷۱۴.۲۹۲.۲۲۱۱.۱۱۲.۲۲۳۳.۳۳۱۱.۱-۱۱.۱-
۸۶۴۹۸۷۳۸۶۵۵۸.۸۹۰۰۰۰۴۱.۶۷۰۰
۹۱۹۱۰۵۵۳۸۰۱۳۴.۴۴۰۲۳.۸۱۲۲.۲۲۰۲.۷۷-۱۱.۱۱۰
۹۵۳۱۰۹۵۳۷۶۶۲۰۷.۱۴۵۲.۳۸۱۱.۱۱۰۰۲۲.۲۲۰
۹۹۳۱۱۳۹۳۷۲۱۱۷.۷۸۹.۵۲۵۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰
۱۱۲۶۱۲۸۵۳۵۹۰۲.۲۲۱۴.۲۸-۲۳.۸۱۲.۲۲۶.۶۶-۴۴.۴۴۱۱.۱۱۱۱.۱۱
۱۱۲۶۱۲۸۵۳۵۹۰۶.۶۷۷.۱۴۴.۴۴۱۳.۳۳۳۱.۱۱۰۱۱.۱۱۸.۳۳
۱۱۶۹۱۳۳۵۳۵۵۴۲۷.۷۸۲۱.۴۳۳۱.۱۱۰۱۵.۵۶۵.۵۵-۰۰
۱۲۵۳۱۴۳۱۳۴۷۷۱۱.۱۱۰۳۰.۹۵۲۸.۸۹۰۰۱۳.۸۹۰
۱۲۶۵۱۴۴۵۳۴۶۸۱.۱۱۷.۱۴۳۰.۹۵۰۰۲۵۱۱.۱۱۰
۱۷۱۳۱۹۴۹۳۱۶۹۲۲.۲۲۴۰.۴۸۸.۸۹۰۴.۴۴۰۲.۷۷-۰
۱۹۴۵۲۲۱۵۳۰۳۳۲۰۴.۷۶۱۴.۲۸-۱۱.۱۱۱۱.۱۱۱۱.۱۱۱۱.۱۱۳۳.۳۳
۲۰۲۷۲۳۱۳۲۹۹۴۲.۲۱-۴۲.۸۶۱۴.۲۹۱۵.۵۵-۶.۶۶-۰۲۲.۲۲۳۳.۳۳
۲۱۹۶۲۵۰۲۲۹۱۸۲۰۷.۱۴۲.۳۸-۶.۶۷۲۲.۲۲۰۰۰
۲۵۲۴۲۸۶۴۲۷۹۵۰۷.۱۴۰۲.۲۱-۲۴.۴۴۱۳.۸۹۱۳.۸۹۱۹.۴۳-
۲۶۳۷۲۹۸۶۲۷۶۵۸۱.۱۱۷.۱۴۴.۷۶۰۰۰۲.۷۷-۰
۲۶۷۷۳۰۳۲۲۷۵۱۱۱.۱۱۲۳.۸۱۱۴.۲۹۲.۲۲۲.۲۲۰۰۰
۲۸۶۵۳۲۴۶۲۶۸۷۰۲۶.۱۹۹.۵۲۰۰۰۰۰
۲۹۹۳۳۳۹۳۲۶۴۲۴۵.۵۶۰۱۱.۹۰۰۰۰۰
۳۰۱۷۳۴۱۹۲۶۳۵۱.۱۱۷.۱۴۷.۱۴۶.۶۶-۶.۶۶-۲۷.۷۸۱۱.۱۱۸.۳۲-
۳۰۸۲۳۴۹۳۲۶۱۵۱۱.۱-۱۴.۲۹۳۳.۳۳۲.۲۲۶.۶۶-۰۱۱.۱-۳۳.۳۳
۳۱۴۸۳۵۶۸۲۵۹۴۰۰۰۰۳۱.۱۱۰۰۰
۳۱۹۳۳۶۱۹۲۵۸۱۶۴.۴۴۲.۳۸۷.۱۳-۸.۸۸-۴.۴۴۵.۵۵-۲.۷۸۰
۳۳۳۷۳۷۸۱۲۵۴۳۳.۳۲-۴.۷۵-۷.۱۴۱۵.۵۶۱۵.۵۶۲.۷۸۲.۷۷-۲.۷۷-
۳۳۹۶۳۸۵۱۲۵۲۶۴۰۰۲۱.۴۳۲.۲۲۰۰۰۰
۴۱۷۶۴۷۲۳۲۳۶۱۱۳.۳۳۷.۱۴۱۶.۶۷۶.۶۷۰۵.۵۵-۵.۵۶۰
۴۴۳۳۵۰۰۸۲۳۱۵۲.۲۱-۱۴.۲۸-۱۴.۲۸-۳۷.۷۸۲.۲۲۱۱.۱-۲۲.۲۲۱۱.۱۱
۴۶۵۱۵۲۵۴۲۲۷۲۲.۲۲۴.۷۵-۱۵.۵۵-۶.۶۶-۲۰۱۱.۱۱۲.۷۸۱۱.۱-
۴۹۹۵۵۶۴۷۲۲۱۵۶.۶۷۲۳.۸۱۲۳.۸-۲.۲۲۱۱.۱۱۰۲۲.۲۲۰
۵۲۲۸۵۹۱۳۲۱۸۳۱۱.۱۱۱۴.۲۹۲۳.۸-۱۱.۱۱۲.۲۲۰۰۲۲.۲۲
۵۵۱۶۶۲۴۳۲۱۳۹۱۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰
۵۷۲۲۶۴۹۲۲۱۰۹۱۳.۳۳۰۰۰۰۵.۵۶۲۵۲.۷۷-
۶۲۷۸۷۱۲۰۲۰۳۹۲۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۶۶۵۶۷۵۴۰۱۹۹۶۵.۵۵-۲.۳۸۰۱۱.۱-۳۵.۵۶۱۱.۱-۱۱.۱-۰
۶۷۲۸۷۶۲۷۱۹۸۷۲.۲۱-۱۴.۲۹۴.۷۶۶.۶۶-۱۵.۵۵-۱۱.۱۱۳۳.۳۲-۰
۶۹۵۶۷۸۹۱۱۹۶۰۴.۴۴۰۴.۷۵-۰۶.۶۷۵.۵۶۲.۷۷-۰
۷۵۷۹۸۵۸۱۱۹۰۰۱.۱-۰۴.۷۶۰۲.۲۱-۵.۵۶۱۳.۸۹۲.۷۷-
۷۶۹۹۸۷۱۴۱۸۸۷۱۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰
۸۵۳۵۹۶۴۶۱۸۰۵۰۴.۷۶۱۵.۵۶۶.۶۶-۰۲.۷۷-۸.۳۲-۰
۸۵۶۹۹۶۸۸۱۸۰۰۳۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰
۹۴۸۲۱۰۷۰۲۱۷۰۸۱۵.۵۵-۲۳.۸۱۴.۷۵-۶.۶۶-۱۵.۵۵-۰۴۴.۴۴۰
۱۰۸۲۷۱۲۲۵۸۱۴۹۳۳.۳۲-۴.۷۶۲.۳۸۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – گرایش مهندسی مکاترونیک (سهمیه ۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۴)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)
۴۳۷۷۰۰۸۵۳.۳۳۴۵.۲۴۶۴.۴۴۴۲.۲۲۰۰۴۷.۲۲۰
۱۳۱۱۲۴۱۳۶۲۹۰۰۴۰۲۲.۲۲۰۰۰۰
۲۰۱۱۹۸۷۳۱۴۹۴۳.۳۳۰۰۰۲۸.۸۹۰۰۰
۲۹۸۳۰۹۸۲۷۳۳۰۰۱۱.۹۰۲۲.۲۲۲.۷۷-۰۰
۳۱۷۳۳۴۲۲۶۵۶۲.۲۱-۱۴.۲۹۲۳.۸۱۶.۶۶-۶.۶۶-۲۲.۲۲۲۲.۲۱-۱۱.۱۱
۳۸۰۳۹۲۹۲۵۱۱۴۵.۵۶۰۰۰۰۰۲.۷۷-۰
۳۸۹۴۰۷۵۲۴۸۱۱۱.۱۱۴.۷۶۰۱۱.۱۱۰۰۱۱.۱۱۰
۵۸۴۶۱۸۵۲۱۴۸۰۰۴.۷۶۶.۶۷۰۰۰۰
۵۸۷۶۱۹۴۲۱۴۶۳۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۶۴۲۶۶۴۳۲۰۹۴۳۱.۱۱۰۰۰۶.۶۷۰۰۲.۷۷-
۶۸۲۷۰۴۸۲۰۴۷۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۶۸۸۷۰۹۶۲۰۴۲۸.۸۹۱۴.۲۹۲.۳۸-۴.۴۳-۱۱.۱۱۱۳.۸۸-۱۱.۱-۰
۷۱۵۷۴۵۴۲۰۰۵۵.۵۶۴.۷۶۰۰۰۰۰۰
۷۳۰۷۶۰۲۱۹۹۰۲۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۷۴۲۷۷۱۲۱۹۷۸۳.۳۲-۷.۱۴۴.۷۵-۰۱۵.۵۶۵.۵۵-۰۲۲.۲۲
۷۵۳۷۷۹۹۱۹۷۰۳.۳۳۴.۷۵-۱۱.۹۶.۶۶-۲۰۸.۳۲-۸.۳۲-۱۱.۱-
۷۸۵۸۲۴۳۱۹۳۰۲۰۰۰۰۰۵.۵۶۰۰
۸۷۲۹۳۷۰۱۸۳۰۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۸۸۶۹۵۲۷۱۸۱۷۲۸.۸۹۰۰۲.۲۲۰۵.۵۵-۰۰
۸۹۲۹۵۸۰۱۸۱۲۲.۲۱-۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۱۰۵۵۱۱۵۱۱۱۶۲۱۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – گرایش مهندسی مکاترونیک (سهمیه ۲۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۴)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)
۶۶۳۱۱۰۲۷۲۸۰۷.۱۳-۱۱.۹۰۲۲.۲۲۱۱.۱۱۱۳.۸۹۲.۷۷-
۹۹۴۴۹۳۲۴۰۱۴۴.۴۴۰۲.۳۸-۶.۶۶-۰۱۱.۱۱۲.۷۸۰
۲۲۷۹۸۷۱۱۷۸۴۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – گرایش هوافضا (سهمیه آزاد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۴)
۱۰۲۱۱۹۵۶۴۳۵۶.۶۷۴۰.۴۸۳۳.۳۳۰۰۴۴.۴۴۲۵۰
۱۳۵۱۵۴۵۴۴۷۵۲.۲۲۰۵۰۰۰۷۷.۷۸۳۰.۵۶۰
۱۸۰۲۰۵۵۱۰۱۲۱.۱۱۱۴.۲۹۷۷.۷۸۰۰۵۰۰۰
۲۷۴۳۰۷۴۶۲۷۹۱.۱۱۴۰.۴۸۰۰۰۸.۳۳۰۰
۳۱۱۳۴۹۴۵۳۰۳۴.۴۴۰۴۰.۴۸۰۰۵۰۳۶.۱۱۰
۳۲۱۳۶۱۴۴۹۱۲.۲۱-۴۲.۸۶۱۴.۲۹۱۵.۵۵-۶.۶۶-۰۲۲.۲۲۳۳.۳۳
۳۲۸۳۶۹۴۴۶۶۲۴.۴۳-۲۳.۸۱۱۶.۶۷۳۷.۷۸۴۶.۶۷۱۱.۱۱۲۲.۲۱-۲۲.۲۲
۳۴۸۳۹۳۴۳۹۵۴۵.۵۶۱۴.۲۹۴۲.۲۲۰۲۲.۲۲۸.۳۳۰۰
۳۶۲۴۰۹۴۳۶۵۷۵.۵۶۲۶.۱۹۱۴.۲۹۲.۲۲۲.۲۱-۲۷.۷۸۲.۷۷-۰
۵۹۰۶۶۵۳۸۴۷۳۵.۵۶۰۳۸.۱۲۶.۶۷۰۰۰۰
۶۰۱۶۷۷۳۸۳۴۱۱.۱-۱۴.۲۹۳۳.۳۳۲.۲۲۶.۶۶-۰۱۱.۱-۳۳.۳۳
۶۰۲۶۷۸۳۸۳۲۲۰۷.۱۴۵۲.۳۸۱۱.۱۱۰۰۲۲.۲۲۰
۶۱۳۶۹۱۳۸۱۸۴.۴۴۲۶.۱۹۹.۵۱-۰۲.۲۲۵۵.۵۶۱۱.۱-۲۲.۲۲
۶۸۶۷۷۷۳۶۸۵۰۰۵۰۳۵.۵۶۰۰۲.۷۷-۰
۷۲۴۸۱۸۳۶۳۳۳۴.۴۴۰۲۳.۸۱۲۲.۲۲۰۲.۷۷-۱۱.۱۱۰
۷۴۹۸۴۷۳۵۹۶۳۲.۲۲۴.۷۵-۴۶.۶۷۰۳۷.۷۸۰۰۰
۸۰۸۹۱۷۳۵۱۲۰۱۶.۶۷۳۵.۷۱۰۳۳.۳۳۰۲.۷۷-۰
۸۳۱۹۴۱۳۴۸۴۲۰۴.۷۶۱۴.۲۸-۱۱.۱۱۱۱.۱۱۱۱.۱۱۱۱.۱۱۳۳.۳۳
۸۵۵۹۶۷۳۴۵۹۲۷.۷۸۲۱.۴۳۳۱.۱۱۰۱۵.۵۶۵.۵۵-۰۰
۸۷۵۹۸۹۳۴۳۸۲.۲۲۱۴.۲۸-۲۳.۸۱۲.۲۲۶.۶۶-۴۴.۴۴۱۱.۱۱۱۱.۱۱
۹۱۹۱۰۴۲۳۳۹۲۵۸.۸۹۰۰۰۰۴۱.۶۷۰۰
۹۲۵۱۰۴۸۳۳۸۹۴.۴۴۰۲۶.۶۷۰۰۵۵.۵۶۰۰
۹۵۴۱۰۷۹۳۳۶۱۶.۶۷۴۲.۸۶۲۳.۸۱۴۶.۶۷۲.۲۲۳۳.۳۲-۱۱.۱-۲۲.۲۱-
۱۱۲۰۱۲۶۴۳۲۰۲۲.۲۲۴.۷۵-۲.۲۲-۱۷.۷۷۱۳.۳۳۲.۷۷-۸.۳۳۴۴.۴۴
۱۴۵۵۱۶۳۷۲۹۶۵۱۱.۱۱۲.۳۸۲.۳۸۰۰۳۰.۵۶۸.۳۳۱۱.۱۱
۱۴۷۶۱۶۶۶۲۹۴۶۶۵.۵۶۰۰۲.۲۲۰۰۰۰
۱۴۹۶۱۶۸۸۲۹۳۴۳۲.۲۲۷.۱۴۶.۶۷۴.۴۴۰۱۱.۱۱۸.۳۳۰
۱۵۵۶۱۷۵۹۲۸۹۴۲.۲۱-۴.۷۶۱۵.۵۶۱۱.۱۱۲.۲۲۱۱.۱-۱۱.۱۱۱۱.۱۱
۱۸۳۵۲۰۶۸۲۷۶۶۴۵.۵۶۰۱۱.۹۰۰۰۰۰
۱۸۸۴۲۱۲۶۲۷۴۱۶۴.۴۴۲.۳۸۷.۱۳-۸.۸۸-۴.۴۴۵.۵۵-۲.۷۸۰
۲۵۸۱۲۹۱۵۲۴۷۱۲۳.۳۳۰۰۲۰۰۰۰۰
۲۶۵۵۳۰۰۵۲۴۵۲۲۰۱۴.۲۹۷.۱۴۶.۶۷۰۵.۵۵-۸.۳۳۰
۲۷۲۹۳۰۸۴۲۴۳۱۳۰۷.۱۴۰۰۰۰۸.۳۳۰
۲۹۲۷۳۳۰۱۲۳۸۳۳۵.۵۶۰۱۱.۹۴.۴۳-۰۰۰۰
۳۳۰۴۳۷۳۸۲۲۸۷۰۰۱۳.۳۳۱۵.۵۶۰۰۲.۷۷-۰
۳۵۳۵۳۹۹۳۲۲۴۳۱.۱-۰۲۳.۸۱۰۱۱.۱-۰۰۰
۳۸۷۴۴۳۷۳۲۱۷۸۲.۲۲۲.۳۸۴.۷۶۴.۴۴۶.۶۷۱۱.۱۱۵.۵۶۰
۴۰۷۸۴۶۰۰۲۱۳۹۲۳.۳۳۰۹.۵۱-۱۷.۷۸۱۳.۳۳۲.۷۸۰۰
۴۳۳۳۴۹۰۲۲۰۹۰۲۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۴۴۳۳۵۰۱۶۲۰۷۴۲.۲۱-۱۴.۲۸-۱۴.۲۸-۳۷.۷۸۲.۲۲۱۱.۱-۲۲.۲۲۱۱.۱۱
۴۷۵۱۵۳۸۱۲۰۲۵۱۳.۳۳۰۰۰۰۵.۵۶۲۵۲.۷۷-
۶۰۰۴۶۷۷۶۱۸۴۹۰۰۰۰۳۱.۱۱۰۰۰
۶۱۶۵۶۹۵۱۱۸۳۰۳.۳۲-۴.۷۵-۷.۱۴۱۵.۵۶۱۵.۵۶۲.۷۸۲.۷۷-۲.۷۷-
۶۲۲۲۷۰۱۵۱۸۲۳۲۵.۵۶۰۰۰۲.۲۱-۵.۵۵-۲.۷۸۰
۶۵۸۵۷۴۱۶۱۷۸۱۶.۶۷۴.۷۵-۱۴.۲۹۲۴.۴۳-۲.۲۲۱۱.۱۱۱۱.۱-۰
۷۳۰۵۸۲۴۵۱۶۸۷۱۱.۱۱۰۰۰۰۲.۷۷-۰۰
۸۲۲۰۹۳۱۲۱۵۰۸۳.۳۲-۴.۷۶۲.۳۸۰۰۰۰۰
۸۲۷۸۹۳۷۸۱۴۹۰۱۲.۲۲۰۰۰۴.۴۳-۰۰۲.۷۷-

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – گرایش هوافضا (سهمیه ۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۴)
۵۳۶۶۸۳۵۵۳.۳۳۴۵.۲۴۶۴.۴۴۴۲.۲۲۰۰۴۷.۲۲۰
۱۰۳۱۰۳۶۳۳۹۹۰۰۴۰۲۲.۲۲۰۰۰۰
۱۵۲۱۶۴۰۲۹۶۱۲.۲۱-۱۴.۲۹۲۳.۸۱۶.۶۶-۶.۶۶-۲۲.۲۲۲۲.۲۱-۱۱.۱۱
۲۳۰۲۴۷۸۲۵۹۷۴۵.۵۶۰۰۰۰۰۲.۷۷-۰
۲۴۸۲۶۵۶۲۵۴۳۴۳.۳۳۰۰۰۲۸.۸۹۰۰۰
۳۱۱۳۴۱۸۲۳۵۷۱۱.۱۱۴.۷۶۰۱۱.۱۱۰۰۱۱.۱۱۰
۳۱۶۳۴۳۵۲۳۵۲۳.۳۲-۷.۱۴۴.۷۵-۰۱۵.۵۶۵.۵۵-۰۲۲.۲۲
۳۶۰۳۸۴۷۲۲۶۷۰۰۱۱.۹۰۲۲.۲۲۲.۷۷-۰۰
۳۸۱۴۱۶۲۲۲۱۶۳۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۴۹۸۵۲۵۳۲۰۴۱۲۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۵۱۲۵۳۴۵۲۰۳۰۵.۵۶۴.۷۶۰۰۰۰۰۰
۵۲۰۵۴۰۰۲۰۲۲۸.۸۹۱۴.۲۹۲.۳۸-۴.۴۳-۱۱.۱۱۱۳.۸۸-۱۱.۱-۰
۵۶۸۶۰۷۳۱۹۳۶۳۱.۱۱۰۰۰۶.۶۷۰۰۲.۷۷-
۵۸۹۶۳۵۵۱۹۰۱۲۸.۸۹۰۰۲.۲۲۰۵.۵۵-۰۰
۵۹۵۶۴۳۱۱۸۹۲۲۰۰۰۰۰۵.۵۶۰۰
۶۱۴۶۶۷۱۱۸۶۱۱۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰
۷۵۷۸۳۸۹۱۶۶۹۲.۲۱-۰۰۸.۸۹۰۰۰۰
۷۸۳۸۶۴۹۱۶۳۳۶.۶۷۰۰۰۰۰۰۰
۸۵۹۹۴۱۲۱۴۷۹۷.۷۸۴.۷۵-۲۳.۸۱۶.۶۶-۱۵.۵۵-۲۲.۲۱-۱۱.۱-۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۹ – گرایش هوافضا (سهمیه ۲۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۴)
۷۷۳۲۶۴۲۳۹۴۴۴.۴۴۰۲.۳۸-۶.۶۶-۰۱۱.۱۱۲.۷۸۰
۱۱۶۵۴۷۰۲۰۱۲۰۷.۱۳-۱۱.۹۰۲۲.۲۲۱۱.۱۱۱۳.۸۹۲.۷۷-
۱۵۶۷۰۶۳۱۸۱۹۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – (کد ضریب ۱) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های مدارهای مجتمع الکترونیک، افزاره های میکرو و نانوالکترونیک، سیستم های الکترونیک دیجیتال، جنگ الکترونیک، مهندسی پدافند غیرعامل، مهندسی هسته ای، مهندسی فتونیک، مهندسی سیستم های میکرو و نانوالکترومکانیک،مهندسی خودرو، مواد، انرژی و تکنولوژی کوانتومی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۴)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)
۳۶۴۱۶۳۷۰۹۱.۱۱۵۰۶۱.۵۴۶.۶۷۰۰۰۸۸.۸۹
۱۱۸۱۲۹۵۴۸۴۳۸.۸۹۶۴.۲۹۲۱.۴۳۴.۴۴۱۳.۳۳۶۹.۴۴۰۶۱.۱۱
۱۹۰۲۱۶۵۰۷۲۸۱.۱۱۱۹.۰۵۶۱.۹۰۰۰۰۵۲.۷۸
۲۵۲۲۸۷۴۷۸۵۵۷.۷۸۴۸.۷۲۲۰.۵۱۲۴.۴۴۰۰۰۰
۲۸۰۳۱۶۴۷۰۴۶۴.۴۴۴۳.۵۹۰۱۷.۷۸۰۰۱۰۴۱.۶۷
۳۳۹۳۸۴۴۵۱۳۴۵.۵۶۱۵.۳۸۳۸.۱۳۱.۱۱۰۰۰۰
۳۶۶۴۱۸۴۴۳۰۶۱.۱۱۳۰.۷۷۵۳.۸۵۰۳۵.۵۶۰۰۰
۳۹۶۴۵۴۴۳۶۶۲۸.۸۹۱۵.۳۸۴۶.۱۵۲۰۰۰۰۵۲.۷۸
۴۱۲۴۷۲۴۳۳۳۸۷.۷۸۲۸.۵۷۳۰.۷۷۰۳۵.۵۶۰۰۰
۵۴۷۶۳۰۴۰۸۵۳۶.۶۷۴.۷۶۷.۶۹۳۷.۷۸۱۳.۳۳-۱۱.۱۲۰۲۲.۲۲
۶۰۵۶۹۳۴۰۰۴۰۲۱.۴۳۴۰.۴۸۰۴۴.۴۴۳۶.۱۱۰۳۶.۱۱
۶۲۲۷۱۴۳۹۷۹۴۳.۳۳۳۸.۴۶۳۳.۳۳۰۴۲.۲۲۰۰۰
۶۲۶۷۱۸۳۹۷۵۰۳۸.۴۶۲۸.۵۷۱۵.۵۶۰۰۰۲۵
۶۲۷۷۱۹۳۹۷۳۶۸.۸۹۱۵.۳۸۳۳.۳۳۰۶۶.۶۷۰۰۰
۶۴۶۷۳۹۳۹۵۳۰۳۵.۹۳۵.۹۱۵.۵۶۰۰۰۴۱.۶۷
۷۲۲۸۲۵۳۸۵۲۴۰۲۵.۶۴۵۰۰۲۶.۶۷۰۰۰
۸۱۰۹۲۵۳۷۳۱۰۲۸.۵۷۵۰۱۱.۱۱۰۰۰۱۹.۴۴
۸۷۹۱۰۰۸۳۶۵۷۴۵.۵۶۱۵.۳۸۲۳.۰۸۰۰۲۵۰۲۵
۹۴۶۱۰۸۳۳۵۷۹۱۱.۱۱۳۸.۴۶۳۵.۹۰۳۱.۱۱۰۰۰
۱۰۵۶۱۲۰۴۳۴۹۳۲۴.۴۴۱۷.۹۵۴۸.۷۲۲۰۰۰-۲۰۱۱.۱۱
۱۱۹۹۱۳۶۹۳۳۷۶۰۲۶.۱۹۱۲.۸۲۰۰۰۰۶۶.۶۷
۱۲۰۷۱۳۸۱۳۳۶۹۳۰۱۴.۲۹۳۸.۴۶۶.۶۷۲.۲۲-۱۱.۱۰۰
۱۴۴۹۱۶۴۶۳۲۳۴۲.۲۲۴.۷۶۷.۶۹۲۸.۸۹-۶.۶۶-۱۱.۱۲۰۱۱.۱۱
۱۷۱۵۱۹۴۴۳۰۸۵-۶.۶۶۳۳.۳۳۱۷.۹۵۲۰۱۱.۱۱-۱۱.۱-۲۰۰
۱۷۸۷۲۰۲۴۳۰۴۲۱۴.۴۴۰-۷.۶۸۴۴.۴۴۰۰۰۰
۲۲۱۸۲۵۰۲۲۸۶۹۶.۶۷۵.۱۳۳۰.۷۷-۲.۲۱۰۰۰۳۸.۸۹
۲۳۲۱۲۶۲۱۲۸۲۹۲۳.۳۳۱۲.۸۲۲۳.۰۸۰۰۰۰۸.۳۳
۳۰۴۵۳۴۵۲۲۶۲۰-۲.۲۱۱۴.۲۹۱۷.۹۵۲.۲۲-۶.۶۶-۱۱.۱۶.۶۷۰
۳۳۳۷۳۷۷۱۲۵۵۳۲.۲۲۱۷.۹۵۴.۷۶۲۰-۶.۶۶۰-۲۰۸.۳۲-
۴۰۹۳۴۶۳۸۲۴۰۹۱۴.۴۴۰۱۵.۳۸۴.۴۴۰۱۳.۸۹۰۸.۳۲-
۵۶۴۸۶۳۷۸۲۲۰۵۶.۶۷۲۳.۸۱-۵.۱۲۲.۲۱-۰۰۰۰
۶۷۹۳۷۶۵۹۲۰۸۶۱۷.۷۸۷.۶۹۰۰۲۲.۲۲۰۰۰
۷۷۴۵۸۷۵۰۲۰۰۳۱۵.۵۶-۴.۷۵۲۸.۲۱-۱۵.۵۵۱۵.۵۵-۰۲۰-۱۱.۱
۸۶۴۵۹۷۵۴۱۹۳۶۲۳.۳۳۷.۶۹-۴.۷۵۰۲.۲۲-۳۳.۳۲۲۰-۱۱.۱
۹۲۴۹۱۰۴۳۲۱۸۸۹۳.۳۳۰۲۰.۵۱۴.۴۴-۱۳.۳۲-۸.۳۲۱۰-۱۹.۴۳
۱۰۷۷۱۱۲۱۷۸۱۷۸۰۲۰-۵.۱۲۰۰۴.۴۴۰۰۰
۱۱۰۳۲۱۲۴۷۱۱۷۶۲۱۵.۵۶-۲.۵۵۰۰۰۰۰۰
۱۴۷۹۸۱۶۷۰۶۱۱۹۲۲.۲۲۵.۱۳-۷.۶۸-۱۵.۵۵-۲۲.۲۱-۲۲.۲۱۲۰-۱۱.۱

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – (کد ضریب ۱) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایش های مدارهای مجتمع الکترونیک، افزاره های میکرو و نانوالکترونیک، سیستم های الکترونیک دیجیتال، جنگ الکترونیک، مهندسی پدافند غیرعامل، مهندسی هسته ای، مهندسی فتونیک، مهندسی سیستم های میکرو و نانوالکترومکانیک،مهندسی خودرو، مواد، انرژی و تکنولوژی کوانتومی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۴)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)
۹۵۸۵۸۳۸۱۵۱۰۱۰.۲۶۷.۶۹۲.۲۲۳۷.۷۸۲۲.۲۲۰۶۶.۶۷
۱۱۹۱۰۴۴۳۶۱۵۴۲.۲۲۲۳.۰۸۳۰.۷۷۰۰۰۰۳۶.۱۱
۲۳۱۲۳۶۰۲۹۱۹۱۵.۵۶۰۲۳.۰۸۰۰۳۸.۸۹۰۱۱.۱۱
۲۳۳۲۳۷۲۲۹۱۴۴۲.۲۲۲۶.۱۹۰۰۶۲.۲۲۰۰۰
۲۶۲۲۵۸۲۲۸۴۲۰۰۲۳.۰۸۲۸.۸۹۰۰۰۰
۴۰۱۴۱۴۹۲۴۸۴۳۵.۵۶۰۱۷.۹۵۰۶.۶۷۰۰۰
۴۴۹۴۵۳۸۲۴۲۴۱۷.۷۸-۲.۵۵-۷.۶۸۲۶.۶۷-۱۱.۱-۵.۵۵۰۱۱.۱۱
۴۷۶۴۹۰۸۲۳۷۲-۲.۲۱۱۷.۹۵-۴.۷۵۲.۲۲۲.۲۲۰-۶.۶۶۲۲.۲۲
۵۳۴۵۶۰۲۲۲۸۵۱۳.۳۳۷.۶۹۱۰.۲۶۱۱.۱۱-۱۵.۵۵۰۰-۱۳.۸۸
۵۴۱۵۷۲۴۲۲۷۱۴۵.۵۶۱۵.۳۸۰۰۶.۶۷۰۰۰
۵۴۶۵۷۷۴۲۲۶۵۱۳.۳۳۰۲۸.۲۱۴.۴۴-۴.۴۳۰-۶.۶۶-۲.۷۷
۵۴۹۵۸۱۰۲۲۶۳۱۶.۶۷۱۵.۳۸۰۰-۶.۶۶۰۰۰
۵۷۰۶۰۷۷۲۲۳۴۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۵۷۱۶۰۹۰۲۲۳۳۳۲.۲۲۰۰۰۰۰۰۰
۶۰۰۶۴۲۶۲۲۰۱۰۰۳۳.۳۳۰۶.۶۷۰۰۰
۶۰۵۶۴۷۶۲۱۹۶۱۱.۱۱۱۲.۸۲۰۰۰۰۰۸.۳۳
۶۵۶۷۰۷۰۲۱۳۹۱۴.۴۴۷.۶۹۰۰۰۰۰۰
۶۷۵۷۳۲۰۲۱۱۶۲۴.۴۴۱۰.۲۶۰۰۰۰۰۰
۷۰۶۷۶۸۶۲۰۸۴۰۷.۶۹۷.۶۹۴.۴۴۰۰۰۰
۷۰۹۷۷۰۴۲۰۸۲۱۷.۷۸-۷.۶۸۰۰۰۵.۵۶۰۲.۷۸
۷۷۰۸۳۳۲۲۰۳۴۵.۵۶۷.۶۹۰۰۲۲.۲۲۰۰۰
۷۸۷۸۵۵۷۲۰۱۸۱۸.۸۹۰۰۰۰-۲.۷۷۰۰
۸۴۹۹۱۹۳۱۹۷۳۳۵.۵۶-۲.۵۵-۷.۶۸۰۰۰۰۰
۸۵۹۹۳۳۰۱۹۶۴۰۱۵.۳۸۰۰۴.۴۴۰۰۰
۱۰۰۳۱۱۱۶۶۱۸۴۲۲۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۵۰۱۱۵۸۷۱۸۱۷۸.۸۹۰۰-۲.۲۱۰۰۰۲.۷۸
۱۱۴۷۱۲۶۱۸۱۷۵۲۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰
۱۴۴۱۱۶۲۷۱۱۳۵۹۷.۷۸۲۶.۱۹-۱۷.۹۴-۱۵.۵۵۴.۴۴۵.۵۶۰-۵.۵۵

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – (کد ضریب ۱) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایش های مدارهای مجتمع الکترونیک، افزاره های میکرو و نانوالکترونیک، سیستم های الکترونیک دیجیتال، جنگ الکترونیک، مهندسی پدافند غیرعامل، مهندسی هسته ای، مهندسی فتونیک، مهندسی سیستم های میکرو و نانوالکترومکانیک،مهندسی خودرو، مواد، انرژی و تکنولوژی کوانتومی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۴)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)
۲۸۲۰۱۸۳۰۴۵۴۷.۷۸۵.۱۳۷.۶۹۰۰۰۰۳۳.۳۳
۳۹۲۶۸۰۲۸۱۱۵.۵۶۰۳۰.۹۵۰۴۶.۶۷۰۰۰
۶۴۳۴۶۱۲۶۱۷۲۱.۱۱-۷.۶۸-۵.۱۲۱۵.۵۶۴.۴۴-۲.۷۷۲۰۱۶.۶۷
۳۳۵۱۳۰۸۳۱۷۲۵۱۰۲.۵۶۱۵.۳۸۰-۲.۲۱۰۰-۲.۷۷
۳۶۲۱۳۹۱۸۱۶۶۹۲۱.۱۱-۲.۵۵-۱۴.۲۸۱۱.۱۱-۲۴.۴۳۱۱.۱۱-۲۰۱۱.۱۱

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – (کد ضریب ۲) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی، برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی، سامانه های برقی حمل و نقل، مهندسی راه آهن برقی، مهندسی سیستم های انرژی، مهندسی انرژی های تجدیدپذیر)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)
۶۵۷۳۵۶۴۱۳۸.۸۹۶۴.۲۹۲۱.۴۳۴.۴۴۱۳.۳۳۶۹.۴۴۰۶۱.۱۱
۸۱۹۲۵۴۹۳۹۱.۱۱۵۰۶۱.۵۴۶.۶۷۰۰۰۸۸.۸۹
۱۲۵۱۴۲۵۲۰۹۶۸.۸۹۱۵.۳۸۳۳.۳۳۰۶۶.۶۷۰۰۰
۱۵۴۱۷۵۵۰۳۴۶۱.۱۱۳۰.۷۷۵۳.۸۵۰۳۵.۵۶۰۰۰
۱۷۶۱۹۸۴۹۴۲۸۷.۷۸۲۸.۵۷۳۰.۷۷۰۳۵.۵۶۰۰۰
۲۰۱۲۲۵۴۸۴۴۰۲۱.۴۳۴۰.۴۸۰۴۴.۴۴۳۶.۱۱۰۳۶.۱۱
۲۳۰۲۵۹۴۷۲۹۴۳.۳۳۳۸.۴۶۳۳.۳۳۰۴۲.۲۲۰۰۰
۲۵۷۲۹۴۴۶۲۴۸۱.۱۱۱۹.۰۵۶۱.۹۰۰۰۰۵۲.۷۸
۳۷۶۴۲۹۴۲۹۹۴۰۲۵.۶۴۵۰۰۲۶.۶۷۰۰۰
۴۱۸۴۷۷۴۲۰۸۵۸.۸۹۱۱.۹۱۲.۸۲۰۴۸.۸۹۲.۷۷-۰۵.۵۵-
۴۳۴۴۹۵۴۱۸۲۴۲.۲۲۱۲.۸۲۱۲.۸۲۰۵۵.۵۶۰۰۰
۴۷۰۵۳۵۴۱۲۶۱۱.۱۱۳۸.۴۶۳۵.۹۰۳۱.۱۱۰۰۰
۴۷۹۵۴۴۴۱۱۱۵۷.۷۸۴۸.۷۲۲۰.۵۱۲۴.۴۴۰۰۰۰
۵۷۲۶۵۲۳۹۲۴۶۴.۴۴۴۳.۵۹۰۱۷.۷۸۰۰۱۰۴۱.۶۷
۶۳۵۷۲۵۳۸۰۶۱۳.۳۳۲۸.۲۱۲۵.۶۴۰۲۶.۶۷۰۰۰
۷۲۲۸۲۵۳۶۹۷۴۵.۵۶۱۵.۳۸۳۸.۱۳۱.۱۱۰۰۰۰
۷۹۰۹۰۴۳۶۱۸۴۵.۵۶۱۵.۳۸۲۳.۰۸۰۰۲۵۰۲۵
۸۹۶۱۰۳۲۳۴۷۲۲۸.۸۹۱۵.۳۸۴۶.۱۵۲۰۰۰۰۵۲.۷۸
۱۰۵۰۱۲۱۰۳۳۴۳۰۲۰.۵۱-۲.۵۵۰۳۵.۵۶۰۰۳۰.۵۶
۱۲۶۷۱۴۵۱۳۱۸۸۳۶.۶۷۴.۷۶۷.۶۹۳۷.۷۸۱۳.۳۳-۱۱.۱۲۰۲۲.۲۲
۱۳۲۳۱۵۱۳۳۱۵۸۱۱.۱۱۰۴۸.۷۲۲.۲۲۱۱.۱۱۰۶.۶۷۰
۱۵۶۰۱۷۸۰۲۹۹۷۲۰۱۷.۹۵۷.۶۹-۶.۶۶۲۸.۸۹-۱۱.۱۶.۶۷۰
۲۰۹۷۲۳۸۰۲۷۶۹۰۰۵۳.۸۵۰۰۱۶.۶۷۰۰
۲۷۴۶۳۱۱۹۲۵۸۳-۱.۱۰۱۲.۸۲۰۲۶.۶۷۰۰۰
۳۰۲۲۳۴۲۴۲۵۲۵۶.۶۷-۱۰.۲۵۱۹.۰۵-۲۰-۶.۶۶۳۶.۱۱۶.۶۷۱۳.۸۹
۳۱۰۰۳۵۱۱۲۵۰۶۱۷.۷۸۷.۶۹۰۰۲۲.۲۲۰۰۰
۳۸۰۲۴۳۰۵۲۳۷۱-۲.۲۱۱۴.۲۹۱۷.۹۵۲.۲۲-۶.۶۶-۱۱.۱۶.۶۷۰
۴۶۰۷۵۲۰۵۲۲۵۵۱.۱۱-۱۷.۹۴۰۶.۶۷۲۴.۴۴۱۶.۶۷-۱۰۳۰.۵۶
۵۸۳۳۶۵۷۵۲۱۲۱۲۰۷.۶۹۰۰۰۰۰-۵.۵۵
۶۴۱۹۷۲۴۱۲۰۶۰۳۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰
۷۱۵۴۸۰۸۳۱۹۹۷۲.۲۲۱۷.۹۵۴.۷۶۲۰-۶.۶۶۰-۲۰-۸.۳۲
۸۶۳۹۹۷۴۸۱۸۸۷۰۲.۵۶-۱۰.۲۵-۲.۲۱۱۳.۳۳۲.۷۸۰۰
۹۳۲۳۱۰۵۲۴۱۸۳۹۱۵.۵۶۷.۶۹۰-۸.۸۸۰-۸.۳۲۰۲.۷۸
۱۰۲۰۰۱۱۵۱۲۱۷۸۱۰۷.۶۹۰۰۰۰۰۰
۱۲۶۸۵۱۴۳۱۸۱۵۹۵۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – (کد ضریب ۲) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایش های سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی، برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی، سامانه های برقی حمل و نقل، مهندسی راه آهن برقی، مهندسی سیستم های انرژی، مهندسی انرژی های تجدیدپذیر)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)
۵۴۴۸۲۴۱۹۸۱۰۱۰.۲۶۷.۶۹۲.۲۲۳۷.۷۸۲۲.۲۲۰۶۶.۶۷
۶۰۵۵۹۴۰۹۰۴۲.۲۲۲۶.۱۹۰۰۶۲.۲۲۰۰۰
۱۴۳۱۲۴۸۳۳۱۵۴۲.۲۲۲۳.۰۸۳۰.۷۷۰۰۰۰۳۶.۱۱
۱۷۳۱۶۰۳۳۰۹۹۱۵.۵۶۰۲۳.۰۸۰۰۳۸.۸۹۰۱۱.۱۱
۳۱۷۳۱۰۷۲۵۸۵۳۵.۵۶۰۱۷.۹۵۰۶.۶۷۰۰۰
۳۷۶۳۷۷۱۲۴۵۸۵.۵۶۷.۶۹۰۰۲۲.۲۲۰۰۰
۴۱۶۴۳۲۹۲۳۶۸۴۵.۵۶۱۵.۳۸۰۰۶.۶۷۰۰۰
۴۵۲۴۷۶۶۲۳۰۸۰۰۳۳.۳۳۰۶.۶۷۰۰۰
۵۰۹۵۴۷۳۲۲۲۶۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۵۱۵۵۵۴۷۲۲۱۸۳۲.۲۲۰۰۰۰۰۰۰
۵۲۶۵۶۷۲۲۲۰۵-۲.۲۱۱۷.۹۵-۴.۷۵۲.۲۲۲.۲۲۰-۶.۶۶۲۲.۲۲
۵۹۲۶۴۷۱۲۱۳۰۱۶.۶۷۱۵.۳۸۰۰-۶.۶۶۰۰۰
۵۹۷۶۵۲۰۲۱۲۶۱۴.۴۴۷.۶۹۰۰۰۰۰۰
۵۹۷۶۵۲۰۲۱۲۶۱۱.۱۱۱۲.۸۲۰۰۰۰۰۸.۳۳
۶۰۱۶۵۴۰۲۱۲۵۰۰۲۳.۰۸۲۸.۸۹۰۰۰۰
۶۲۰۶۷۸۹۲۰۹۹۱۷.۷۸-۷.۶۸۰۰۰۵.۵۶۰۲.۷۸
۶۲۵۶۸۲۶۲۰۹۶۲۴.۴۴۱۰.۲۶۰۰۰۰۰۰
۶۵۲۷۰۶۱۲۰۷۶۱۳.۳۳۰۲۸.۲۱۴.۴۴۴.۴۳-۰-۶.۶۶-۲.۷۷
۶۹۹۷۴۸۶۲۰۴۰۰۱۵.۳۸۰۰۴.۴۴۰۰۰
۷۵۶۸۰۹۴۱۹۹۶۱۸.۸۹۰۰۰۰-۲.۷۷۰۰
۷۸۶۸۵۴۱۱۹۶۵۰۷.۶۹۷.۶۹۴.۴۴۰۰۰۰
۷۹۰۸۵۶۴۱۹۶۳۳۵.۵۶-۲.۵۵-۷.۶۸۰۰۰۰۰
۸۷۶۹۵۹۴۱۸۹۷-۲.۲۱۰۲.۵۶۴.۴۴۶.۶۷۸.۳۳۰-۵.۵۵
۹۵۶۱۰۶۰۴۱۸۳۴۱۴.۴۴۰۰۰۰۰۰۰
۹۶۰۱۰۶۴۴۱۸۳۲۲۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰
۹۶۵۱۰۷۱۲۱۸۲۸۸.۸۹۰۰-۲.۲۱۰۰۰۲.۷۸
۹۷۸۱۰۷۹۶۱۸۲۳۱۳.۳۳۷.۶۹۱۰.۲۶۱۱.۱۱۱۵.۵۵-۰۰-۱۳.۸۸
۹۸۱۱۰۸۴۰۱۸۲۱۲۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۷۳۱۱۹۹۷۱۷۵۱۷.۷۸۲۶.۱۹-۱۷.۹۴-۱۵.۵۵۴.۴۴۵.۵۶۰-۵.۵۵
۱۲۷۷۱۴۵۷۶۱۵۷۰۱۸.۸۹-۲.۵۵۰۰۰۰۰۰
۱۳۵۸۱۵۲۸۵۱۴۸۶۱۷.۷۸-۲.۵۵-۷.۶۸۲۶.۶۷-۱۱.۱-۵.۵۵۰۱۱.۱۱

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – (کد ضریب ۲) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایش های سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی، برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی، سامانه های برقی حمل و نقل، مهندسی راه آهن برقی، مهندسی سیستم های انرژی، مهندسی انرژی های تجدیدپذیر)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)
۱۳۸۲۰۳۶۹۹۵.۵۶۰۳۰.۹۵۰۴۶.۶۷۰۰۰
۳۶۲۳۰۷۲۷۹۲۴۷.۷۸۵.۱۳۷.۶۹۰۰۰۰۳۳.۳۳
۱۲۱۵۸۴۸۲۱۸۶۲۱.۱۱-۷.۶۸-۵.۱۲۱۵.۵۶۴.۴۴-۲.۷۷۲۰۱۶.۶۷
۳۲۴۱۲۹۸۱۱۶۸۸۱۰۲.۵۶۱۵.۳۸۰-۲.۲۱۰۰-۲.۷۷
۱۴۷۵۶۱۶۶۰۳۱۰۸۵۲۱.۱۱-۲.۵۵-۱۴.۲۸۱۱.۱۱-۲۴.۴۳۱۱.۱۱-۲۰۱۱.۱۱

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش الکترونیک قدرت (کد ضریب ۳) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های الکترونیک قدرت، ماشین های الکترونیکی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)
۴۴۴۹۵۸۳۷۹۱.۱۱۵۰۶۱.۵۴۶.۶۷۰۰۰۸۸.۸۹
۴۸۵۳۵۸۱۷۳۸.۸۹۶۴.۲۹۲۱.۴۳۴.۴۴۱۳.۳۳۶۹.۴۴۰۶۱.۱۱
۱۶۱۱۸۳۵۰۴۸۶۸.۸۹۱۵.۳۸۳۳.۳۳۰۶۶.۶۷۰۰۰
۱۸۸۲۱۲۴۹۱۶۰۲۱.۴۳۴۰.۴۸۰۴۴.۴۴۳۶.۱۱۰۳۶.۱۱
۲۰۳۲۲۹۴۸۸۲۶۱.۱۱۳۰.۷۷۵۳.۸۵۰۳۵.۵۶۰۰۰
۲۲۸۲۵۸۴۸۰۵۸۱.۱۱۱۹.۰۵۶۱.۹۰۰۰۰۵۲.۷۸
۲۳۰۲۶۰۴۷۹۶۸۷.۷۸۲۸.۵۷۳۰.۷۷۰۳۵.۵۶۰۰۰
۲۹۱۳۲۸۴۵۸۹۴۳.۳۳۳۸.۴۶۳۳.۳۳۰۴۲.۲۲۰۰۰
۴۴۹۵۱۴۴۱۷۸۴۰۲۵.۶۴۵۰۰۲۶.۶۷۰۰۰
۵۰۷۵۸۲۴۰۶۹۴۲.۲۲۱۲.۸۲۱۲.۸۲۰۵۵.۵۶۰۰۰
۵۰۸۵۸۳۴۰۶۵۵۸.۸۹۱۱.۹۱۲.۸۲۰۴۸.۸۹۲.۷۷-۰۵.۵۵-
۵۴۰۶۱۷۴۰۱۶۱۱.۱۱۳۸.۴۶۳۵.۹۰۳۱.۱۱۰۰۰
۵۴۹۶۲۶۴۰۰۵۵۷.۷۸۴۸.۷۲۲۰.۵۱۲۴.۴۴۰۰۰۰
۵۶۳۶۴۰۳۹۸۵۶۴.۴۴۴۳.۵۹۰۱۷.۷۸۰۰۱۰۴۱.۶۷
۷۰۸۸۱۲۳۷۱۸۱۳.۳۳۲۸.۲۱۲۵.۶۴۰۲۶.۶۷۰۰۰
۷۲۵۸۲۹۳۶۹۳۲۸.۸۹۱۵.۳۸۴۶.۱۵۲۰۰۰۰۵۲.۷۸
۷۳۲۸۳۶۳۶۸۱۴۵.۵۶۱۵.۳۸۲۳.۰۸۰۰۲۵۰۲۵
۷۹۴۹۱۰۳۶۱۴۴۵.۵۶۱۵.۳۸۳۸.۱۳۱.۱۱۰۰۰۰
۹۳۳۱۰۸۰۳۴۵۵۰۳۸.۴۶۲۸.۵۷۱۵.۵۶۰۰۰۲۵
۹۳۵۱۰۸۲۳۴۵۴۰۲۰.۵۱-۲.۵۵۰۳۵.۵۶۰۰۳۰.۵۶
۹۸۹۱۱۴۴۳۴۰۸۰۳۵.۹۳۵.۹۱۵.۵۶۰۰۰۴۱.۶۷
۱۰۹۶۱۲۶۴۳۳۱۱۰۲۸.۵۷۵۰۱۱.۱۱۰۰۰۱۹.۴۴
۱۴۲۸۱۶۳۲۳۰۸۰۳۰۱۴.۲۹۳۸.۴۶۶.۶۷۲.۲۲-۱۱.۱۰۰
۱۷۹۴۲۰۴۲۲۸۷۵۲۰۱۷.۹۵۷.۶۹-۶.۶۶۲۸.۸۹-۱۱.۱۶.۶۷۰
۱۸۶۲۲۱۲۱۲۸۵۰۲۶.۶۷۷.۶۹۷.۶۹۰۲۶.۶۷۰۰۰
۲۰۴۸۲۳۳۳۲۷۶۸-۶.۶۶۳۳.۳۳۱۷.۹۵۲۰۱۱.۱۱-۱۱.۱-۲۰۰
۲۱۳۷۲۴۳۴۲۷۳۹۲۳.۳۳۱۲.۸۲۲۳.۰۸۰۰۰۰۸.۳۳
۲۵۸۸۲۹۲۸۲۶۰۸۲۰۲۰.۵۱۳۳.۳۳-۴.۴۳۴.۴۴۰۰-۲.۷۷
۳۱۰۶۳۵۲۸۲۴۸۷۲۳.۳۳-۲.۵۵۱۲.۸۲۰۲۰-۵.۵۵۰۵.۵۶
۳۲۲۴۳۶۵۶۲۴۶۲۱۷.۷۸۷.۶۹۰۰۲۲.۲۲۰۰۰
۴۲۶۰۴۸۲۳۲۲۸۹۳۷.۷۸۰۵.۱۳۸.۸۹۰-۲.۷۷۰۸.۳۳
۵۲۰۳۵۸۷۵۲۱۶۷۱۰۰۳۰.۷۷۶.۶۷۸.۸۸-۰۰۰
۶۵۴۷۷۳۸۲۲۰۳۴۵۳.۳۳۰۲.۵۶۰۰۰۰۰
۷۲۲۶۸۱۴۲۱۹۸۲-۲.۲۱-۲.۵۵۴.۷۶-۱۵.۵۵۲.۲۲۱۱.۱۱۶۰-۱۱.۱
۸۱۰۰۹۱۳۴۱۹۱۷۱۶.۶۷-۱۰.۲۵۰۱۱.۱۱۲.۲۲۵.۵۶-۱۰۵.۵۶
۹۲۱۲۱۰۴۰۸۱۸۳۷۳.۳۳-۴.۷۵-۱۲.۸۲۱۱.۱۱۴.۴۴-۱۳.۸۸۱۳.۳۳۲۷.۷۸
۱۱۶۰۸۱۳۰۸۹۱۶۷۳۱۱.۱۱۴۸.۷۲-۳۰.۷۶۱۱.۱۱-۱۵.۵۵-۱۱.۱-۶.۶۶۰
۱۲۳۰۱۱۳۸۸۴۱۶۱۹-۱.۱۲.۵۶-۵.۱۲۴.۴۴۶.۶۷-۲.۷۷۰-۵.۵۵
۱۳۸۴۱۱۵۶۵۵۱۳۷۶۱۱.۱۱۷.۶۹-۲.۵۵-۲.۲۱-۸.۸۸-۵.۵۵۰۲.۷۸
۱۴۲۹۴۱۶۱۲۲۱۱۷۱۱.۱۱۹.۵۲۱۰.۲۶۰-۱۷.۷۷-۸.۳۲۰-۸.۳۲

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش الکترونیک قدرت (کد ضریب ۳) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایش های الکترونیک قدرت، ماشین های الکترونیکی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)
۴۰۳۶۷۴۴۹۱۱۰۱۰.۲۶۷.۶۹۲.۲۲۳۷.۷۸۲۲.۲۲۰۶۶.۶۷
۷۲۶۴۸۳۹۶۶۴۲.۲۲۲۶.۱۹۰۰۶۲.۲۲۰۰۰
۱۳۱۱۰۹۵۳۴۴۶۴۲.۲۲۲۳.۰۸۳۰.۷۷۰۰۰۰۳۶.۱۱
۱۷۶۱۵۸۱۳۱۰۷۱۵.۵۶۰۲۳.۰۸۰۰۳۸.۸۹۰۱۱.۱۱
۳۲۸۳۲۴۰۲۵۴۲۳۵.۵۶۰۱۷.۹۵۰۶.۶۷۰۰۰
۳۸۵۳۸۷۸۲۴۲۲۵.۵۶۷.۶۹۰۰۲۲.۲۲۰۰۰
۴۳۰۴۳۸۰۲۳۴۶-۲.۲۱۱۷.۹۵-۴.۷۵۲.۲۲۲.۲۲۰-۶.۶۶۲۲.۲۲
۴۴۷۴۵۷۴۲۳۱۹۴۵.۵۶۱۵.۳۸۰۰۶.۶۷۰۰۰
۴۷۵۴۹۳۴۲۲۷۳۰۰۳۳.۳۳۰۶.۶۷۰۰۰
۵۱۲۵۴۱۷۲۲۱۶۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۵۲۱۵۵۵۰۲۱۹۹۳۲.۲۲۰۰۰۰۰۰۰
۵۷۳۶۰۳۴۲۱۵۳۱۱.۱۱۱۲.۸۲۰۰۰۰۰۸.۳۳
۶۱۲۶۴۶۳۲۱۱۲۱۶.۶۷۱۵.۳۸۰۰-۶.۶۶۰۰۰
۶۱۴۶۴۹۴۲۱۱۰۱۴.۴۴۷.۶۹۰۰۰۰۰۰
۶۱۷۶۵۳۷۲۱۰۶۱۷.۷۸-۷.۶۸۰۰۰۵.۵۶۰۲.۷۸
۶۲۶۶۶۵۱۲۰۹۶۰۰۲۳.۰۸۲۸.۸۹۰۰۰۰
۶۴۴۶۹۲۱۲۰۷۲۲۴.۴۴۱۰.۲۶۰۰۰۰۰۰
۶۵۸۷۰۲۸۲۰۶۳۱۳.۳۳۰۲۸.۲۱۴.۴۴-۴.۴۳۰-۶.۶۶-۲.۷۷
۷۰۱۷۵۷۲۲۰۲۰۰۱۵.۳۸۰۰۴.۴۴۰۰۰
۷۴۰۸۰۵۴۱۹۸۷۱۸.۸۹۰۰۰۰۲.۷۷-۰۰
۷۸۸۸۵۸۵۱۹۵۱۳۵.۵۶-۲.۵۵-۷.۶۸۰۰۰۰۰
۷۹۰۸۶۰۲۱۹۵۰۰۷.۶۹۷.۶۹۴.۴۴۰۰۰۰
۹۲۶۱۰۱۸۵۱۸۵۰-۲.۲۱۰۲.۵۶۴.۴۴۶.۶۷۸.۳۳۰-۵.۵۵
۹۴۴۱۰۳۶۸۱۸۳۹۸.۸۹۰۰-۲.۲۱۰۰۰۲.۷۸
۹۶۳۱۰۶۰۳۱۸۲۵۱۴.۴۴۰۰۰۰۰۰۰
۹۷۰۱۰۶۶۳۱۸۲۰۲۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰
۹۹۱۱۰۹۴۹۱۸۰۴۲۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۸۵۱۲۱۵۴۱۷۳۴۱۳.۳۳۷.۶۹۱۰.۲۶۱۱.۱۱-۱۵.۵۵۰۰-۱۳.۸۸
۱۱۲۲۱۲۶۸۸۱۶۹۹۷.۷۸۲۶.۱۹-۱۷.۹۴-۱۵.۵۵۴.۴۴۵.۵۶۰-۵.۵۵
۱۲۸۰۱۴۵۷۹۱۵۶۱۱۰۷.۶۹-۵.۱۲۰۰۰-۶.۶۶۰
۱۲۸۰۱۴۵۷۹۱۵۶۱۱۸.۸۹-۲.۵۵۰۰۰۰۰۰
۱۲۹۳۱۴۶۹۸۱۵۵۰۱۷.۷۸-۲.۵۵-۷.۶۸۲۶.۶۷-۱۱.۱-۵.۵۵۰۱۱.۱۱
۱۳۲۲۱۴۹۱۵۱۵۲۵۱۰۰۰-۴.۴۳۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش الکترونیک قدرت (کد ضریب ۳) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایش های الکترونیک قدرت، ماشین های الکترونیکی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)
۱۵۹۰۸۳۶۱۵۵.۵۶۰۳۰.۹۵۰۴۶.۶۷۰۰۰
۳۲۱۸۹۸۲۹۴۱۴۷.۷۸۵.۱۳۷.۶۹۰۰۰۰۳۳.۳۳
۱۳۶۶۶۹۴۲۰۹۲۲۱.۱۱-۷.۶۸-۵.۱۲۱۵.۵۶۴.۴۴-۲.۷۷۲۰۱۶.۶۷
۳۳۱۱۳۳۹۴۱۶۵۳۱۰۲.۵۶۱۵.۳۸۰-۲.۲۱۰۰-۲.۷۷
۱۴۱۵۵۱۵۹۸۳۱۲۰۳۲۱.۱۱-۲.۵۵-۱۴.۲۸۱۱.۱۱-۲۴.۴۳۱۱.۱۱-۲۰۱۱.۱۱

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مخابرات میدان (کد ضریب ۴) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایش های مخابرات میدان موج، مخابرات نوری)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)
۳۹۳۲۶۹۹۳۹۱.۱۱۵۰۶۱.۵۴۶.۶۷۰۰۰۸۸.۸۹
۹۰۹۷۶۰۰۳۳۸.۸۹۶۴.۲۹۲۱.۴۳۴.۴۴۱۳.۳۳۶۹.۴۴۰۶۱.۱۱
۱۵۵۱۷۳۵۵۸۸۸۱.۱۱۱۹.۰۵۶۱.۹۰۰۰۰۵۲.۷۸
۲۶۴۲۹۷۵۰۵۵۶۴.۴۴۴۳.۵۹۰۱۷.۷۸۰۰۱۰۴۱.۶۷
۳۱۹۳۶۰۴۸۵۶۶۱.۱۱۳۰.۷۷۵۳.۸۵۰۳۵.۵۶۰۰۰
۳۳۶۳۸۳۴۸۰۱۵۷.۷۸۴۸.۷۲۲۰.۵۱۲۴.۴۴۰۰۰۰
۳۵۷۴۰۷۴۷۳۷۸۷.۷۸۲۸.۵۷۳۰.۷۷۰۳۵.۵۶۰۰۰
۴۷۹۵۴۹۴۴۴۶۲۸.۸۹۱۵.۳۸۴۶.۱۵۲۰۰۰۰۵۲.۷۸
۵۱۸۵۹۵۴۳۵۷۰۲۱.۴۳۴۰.۴۸۰۴۴.۴۴۳۶.۱۱۰۳۶.۱۱
۵۲۶۶۰۳۴۳۵۰۴۵.۵۶۱۵.۳۸۳۸.۱۳۱.۱۱۰۰۰۰
۵۳۲۶۱۰۴۳۴۲۴۳.۳۳۳۸.۴۶۳۳.۳۳۰۴۲.۲۲۰۰۰
۵۳۷۶۱۶۴۳۳۵۶۸.۸۹۱۵.۳۸۳۳.۳۳۰۶۶.۶۷۰۰۰
۵۹۵۶۸۵۴۲۲۲۲.۲۲۱۲.۸۲۱۲.۸۲۴.۴۴۰-۱۶.۶۶۴۰۲۵
۶۰۵۶۹۵۴۱۹۷۴۰۲۵.۶۴۵۰۰۲۶.۶۷۰۰۰
۶۱۳۷۰۳۴۱۹۲۳۶.۶۷۴.۷۶۷.۶۹۳۷.۷۸۱۳.۳۳-۱۱.۱۲۰۲۲.۲۲
۷۱۹۸۲۲۴۰۵۲۰۳۵.۹۳۵.۹۱۵.۵۶۰۰۰۴۱.۶۷
۷۳۵۸۴۱۴۰۳۰۰۳۸.۴۶۲۸.۵۷۱۵.۵۶۰۰۰۲۵
۸۰۳۹۱۹۳۹۴۹۴۵.۵۶۱۵.۳۸۲۳.۰۸۰۰۲۵۰۲۵
۸۶۲۹۸۵۳۸۷۲۱۱.۱۱۳۸.۴۶۳۵.۹۰۳۱.۱۱۰۰۰
۸۷۰۹۹۳۳۸۶۵۰۲۸.۵۷۵۰۱۱.۱۱۰۰۰۱۹.۴۴
۱۱۸۶۱۳۵۲۳۵۵۹۱۳.۳۳۲۸.۲۱۲۵.۶۴۰۲۶.۶۷۰۰۰
۱۲۵۶۱۴۲۸۳۵۱۱۴۴.۴۴۲۱.۴۳-۵.۱۲۴.۴۴۰۸.۳۳۰۱۶.۶۷
۱۲۸۷۱۴۶۴۳۴۹۵۳۰۱۴.۲۹۳۸.۴۶۶.۶۷۲.۲۲۱۱.۱-۰۰
۱۴۸۷۱۶۹۰۳۳۶۱۴۲.۲۲۱۲.۸۲۱۲.۸۲۰۵۵.۵۶۰۰۰
۲۱۱۵۲۳۹۰۳۰۲۵۰۲۰.۵۱-۲.۵۵۰۳۵.۵۶۰۰۳۰.۵۶
۲۶۵۹۳۰۱۸۲۸۰۹-۲.۲۱۳۸.۴۶۷.۶۹۲.۲۲۲.۲۲-۲۲.۲۱۶.۶۷-۲۲.۲۱
۳۵۷۴۴۰۵۹۲۵۷۸۴۲.۲۲۲۸.۲۱-۱۲.۸۲-۶.۶۶-۱۵.۵۵۱۱.۱۱-۲۰۲۲.۲۲
۴۵۳۸۵۱۵۱۲۴۰۲۴۰۰۰۰۰۰۰۰
۵۱۵۶۵۸۲۵۲۳۱۳۱۸.۸۹۱۵.۳۸-۵.۱۲۱۱.۱۱۰۰۰۰
۶۰۰۳۶۷۶۰۲۲۱۲۱۰۱۲.۸۲۱۲.۸۲۰-۱۱.۱۱۱.۱۱۰۰
۶۶۵۵۷۵۱۸۲۱۳۴-۱.۱۰۱۲.۸۲۰۲۶.۶۷۰۰۰
۷۰۴۱۷۹۵۶۲۰۹۵۲.۲۲۱۷.۹۵۴.۷۶۲۰-۶.۶۶۰-۲۰-۸.۳۲
۸۰۵۲۹۱۰۸۲۰۰۸۱۴.۴۴۰۰۰-۲.۲۱۰۰۰
۹۳۹۲۱۰۶۱۱۱۹۰۱۰۰۰۰۰۰۰۲۵
۱۰۶۴۰۱۲۰۲۰۱۸۱۴۰۷.۶۹۰۰۰۰۰۰
۱۳۹۸۶۱۵۶۸۹۱۶۱۰۲۴.۴۴۴.۷۶-۱۲.۸۲-۱۵.۵۵۲.۲۲۲۲.۲۲-۶.۶۶۰
۱۵۱۰۶۱۶۸۷۹۱۵۴۶۲.۲۲۴.۷۶-۲.۵۵۱۳.۳۳-۱۵.۵۵۰۰۰
۱۷۵۷۲۱۹۴۵۸۱۳۷۴-۳.۳۲۰-۱۵.۳۷۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مخابرات میدان (کد ضریب ۴) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایش های مخابرات میدان موج، مخابرات نوری)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)
۹۰۸۱۱۴۰۶۰۱۰۱۰.۲۶۷.۶۹۲.۲۲۳۷.۷۸۲۲.۲۲۰۶۶.۶۷
۱۰۳۹۲۷۳۹۴۲۴۲.۲۲۲۳.۰۸۳۰.۷۷۰۰۰۰۳۶.۱۱
۲۱۰۲۰۸۳۳۱۵۶۴۲.۲۲۲۶.۱۹۰۰۶۲.۲۲۰۰۰
۲۲۸۲۲۵۰۳۰۸۶۱۵.۵۶۰۲۳.۰۸۰۰۳۸.۸۹۰۱۱.۱۱
۳۷۹۳۸۵۹۲۶۱۷۳۵.۵۶۰۱۷.۹۵۰۶.۶۷۰۰۰
۴۴۰۴۳۸۳۲۵۲۰۰۰۲۳.۰۸۲۸.۸۹۰۰۰۰
۴۹۲۴۹۹۹۲۴۲۴۴۵.۵۶۱۵.۳۸۰۰۶.۶۷۰۰۰
۵۳۰۵۵۳۵۲۳۵۰-۲.۲۱۱۷.۹۵-۴.۷۵۲.۲۲۲.۲۲۰-۶.۶۶۲۲.۲۲
۵۳۵۵۵۸۷۲۳۴۴۱۶.۶۷۱۵.۳۸۰۰-۶.۶۶۰۰۰
۵۴۶۵۸۸۴۲۳۰۶۰۰۳۳.۳۳۰۶.۶۷۰۰۰
۵۵۰۵۹۴۰۲۲۹۹۳۲.۲۲۰۰۰۰۰۰۰
۵۷۴۶۱۳۴۲۲۷۹۱۱.۱۱۱۲.۸۲۰۰۰۰۰۸.۳۳
۵۸۰۶۲۲۹۲۲۷۰۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۶۰۹۶۶۲۵۲۲۲۴۱۳.۳۳۰۲۸.۲۱۴.۴۴-۴.۴۳۰-۶.۶۶-۲.۷۷
۶۳۱۶۸۶۳۲۲۰۱۲۴.۴۴۱۰.۲۶۰۰۰۰۰۰
۶۳۷۶۹۲۴۲۱۹۵۱۴.۴۴۷.۶۹۰۰۰۰۰۰
۶۵۳۷۰۸۴۲۱۷۷۱۳.۳۳۷.۶۹۱۰.۲۶۱۱.۱۱-۱۵.۵۵۰۰-۱۳.۸۸
۷۲۶۷۷۷۸۲۱۱۱۱۷.۷۸-۷.۶۸۰۰۰۵.۵۶۰۲.۷۸
۷۴۳۷۹۵۶۲۰۹۵۵.۵۶۷.۶۹۰۰۲۲.۲۲۰۰۰
۷۶۱۸۱۹۱۲۰۷۸۱۷.۷۸-۲.۵۵-۷.۶۸۲۶.۶۷-۱۱.۱-۵.۵۵۰۱۱.۱۱
۷۷۰۸۲۴۷۲۰۷۳۰۷.۶۹۷.۶۹۴.۴۴۰۰۰۰
۷۹۵۸۴۹۳۲۰۵۴۱۸.۸۹۰۰۰۰-۲.۷۷۰۰
۸۳۴۸۸۹۹۲۰۲۲۰۱۵.۳۸۰۰۴.۴۴۰۰۰
۸۴۱۹۰۰۳۲۰۱۶۳۵.۵۶-۲.۵۵-۷.۶۸۰۰۰۰۰
۹۷۷۱۰۷۲۶۱۸۹۳۲۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰
۹۸۹۱۰۸۴۲۱۸۸۵۲۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۱۰۱۱۰۷۴۱۸۷۰۱۴.۴۴۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۹۹۱۲۲۱۷۱۸۰۲۳.۳۳۰۵.۱۳۰۰-۱۳.۸۸۰۰
۱۱۹۰۱۳۵۹۶۱۷۲۱۱۰-۷.۶۸-۵.۱۲۰-۲۲.۲۱۱۳.۸۹-۶.۶۶۲۷.۷۸
۱۴۰۳۱۷۷۲۸۱۴۹۴۱۰۷.۶۹-۵.۱۲۰۰۰-۶.۶۶۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مخابرات میدان (کد ضریب ۴) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایش های مخابرات میدان موج، مخابرات نوری)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)
۳۱۱۸۹۶۳۲۴۸۴۷.۷۸۵.۱۳۷.۶۹۰۰۰۰۳۳.۳۳
۴۳۲۵۶۳۲۹۶۳۵.۵۶۰۳۰.۹۵۰۴۶.۶۷۰۰۰
۴۸۲۷۱۸۲۹۰۶۲۱.۱۱-۷.۶۸-۵.۱۲۱۵.۵۶۴.۴۴-۲.۷۷۲۰۱۶.۶۷
۳۱۳۱۲۴۲۷۱۷۹۲۱۰۲.۵۶۱۵.۳۸۰-۲.۲۱۰۰-۲.۷۷
۱۷۷۳۸۱۹۶۲۴۱۳۵۸۲۱.۱۱-۲.۵۵-۱۴.۲۸۱۱.۱۱-۲۴.۴۳۱۱.۱۱-۲۰۱۱.۱۱

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مخابرات سیستم (کد ضریب ۵) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایشهای مخابرات سیستم، مهندسی راه آهن برقی، مهندسی فناوری ماهواره ای، مهندسی مخابرات امنیتی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)
۱۹۲۱۷۳۲۳۹۱.۱۱۵۰۶۱.۵۴۶.۶۷۰۰۰۸۸.۸۹
۸۷۹۴۶۱۳۳۳۸.۸۹۶۴.۲۹۲۱.۴۳۴.۴۴۱۳.۳۳۶۹.۴۴۰۶۱.۱۱
۱۴۴۱۵۸۵۶۹۳۸۱.۱۱۱۹.۰۵۶۱.۹۰۰۰۰۵۲.۷۸
۲۸۷۳۲۶۴۹۰۸۶۴.۴۴۴۳.۵۹۰۱۷.۷۸۰۰۱۰۴۱.۶۷
۳۶۴۴۱۳۴۶۷۸۲۸.۸۹۱۵.۳۸۴۶.۱۵۲۰۰۰۰۵۲.۷۸
۴۵۳۵۱۹۴۴۲۹۰۲۱.۴۳۴۰.۴۸۰۴۴.۴۴۳۶.۱۱۰۳۶.۱۱
۴۶۶۵۳۴۴۳۹۳۶۱.۱۱۳۰.۷۷۵۳.۸۵۰۳۵.۵۶۰۰۰
۴۸۳۵۵۲۴۳۶۰۵۷.۷۸۴۸.۷۲۲۰.۵۱۲۴.۴۴۰۰۰۰
۵۱۴۵۸۷۴۲۹۸۸۷.۷۸۲۸.۵۷۳۰.۷۷۰۳۵.۵۶۰۰۰
۵۵۹۶۴۱۴۱۹۹۰۳۵.۹۳۵.۹۱۵.۵۶۰۰۰۴۱.۶۷
۵۶۲۶۴۴۴۱۹۴۰۲۶.۱۹۱۲.۸۲۰۰۰۰۶۶.۶۷
۶۷۰۷۶۹۴۰۱۶۰۳۸.۴۶۲۸.۵۷۱۵.۵۶۰۰۰۲۵
۶۸۷۷۹۰۳۹۸۷۴۵.۵۶۱۵.۳۸۳۸.۱۳۱.۱۱۰۰۰۰
۷۰۴۸۰۹۳۹۴۸۴۳.۳۳۳۸.۴۶۳۳.۳۳۰۴۲.۲۲۰۰۰
۷۰۶۸۱۱۳۹۴۶۴۵.۵۶۱۵.۳۸۲۳.۰۸۰۰۲۵۰۲۵
۷۰۹۸۱۵۳۹۴۲۶۸.۸۹۱۵.۳۸۳۳.۳۳۰۶۶.۶۷۰۰۰
۷۹۵۹۱۳۳۸۲۳۴۰۲۵.۶۴۵۰۰۲۶.۶۷۰۰۰
۸۳۶۹۵۸۳۷۷۲۰۲۸.۵۷۵۰۱۱.۱۱۰۰۰۱۹.۴۴
۸۵۹۹۸۴۳۷۳۶۳۶.۶۷۴.۷۶۷.۶۹۳۷.۷۸۱۳.۳۳-۱۱.۱۲۰۲۲.۲۲
۱۰۳۳۱۱۸۹۳۵۵۳۱۱.۱۱۳۸.۴۶۳۵.۹۰۳۱.۱۱۰۰۰
۱۲۳۴۱۴۱۱۳۳۷۵۰۷.۶۹۳۰.۷۷۰۰۰۰۳۳.۳۳
۱۴۴۹۱۶۶۰۳۲۲۸۰۰۳۳.۳۳۴.۴۴۰۱۶.۶۷۰۳۰.۵۶
۱۷۹۳۲۰۴۶۳۰۲۰۳۰۰۴۲.۸۶۱۷.۷۸۰۰۰۰
۲۲۵۲۲۵۵۷۲۸۳۶۰۱۰.۲۶۱۵.۳۸۳۳.۳۳۰-۲.۷۷۰۵.۵۶
۲۶۱۵۲۹۸۸۲۷۰۹۴۴.۴۴۰۱۷.۹۵۲۰۰۰۰۰
۳۶۵۲۴۱۵۱۲۴۵۷۲۱.۱۱۰۲۳.۸۱۰۰۰۰۰
۴۰۵۱۴۵۹۶۲۳۸۵۱۸.۸۹۳۰.۷۷-۲.۵۵۱۳.۳۳-۱۱.۱-۸.۳۲۰-۸.۳۲
۵۶۵۳۶۳۸۱۲۱۷۸۷.۷۸۰۰۸.۸۹۰۰۳۳.۳۳۰
۶۵۷۹۷۴۲۲۲۰۸۱۲.۲۲۷.۶۹۱۵.۳۸-۲.۲۱-۲.۲۱۸.۳۳۳.۳۳۲.۷۸
۷۱۱۴۸۰۲۹۲۰۳۴۱۰-۲.۵۵۱۷.۹۵۲.۲۲۲.۲۲-۵.۵۵۰-۵.۵۵
۸۱۹۹۹۲۶۳۱۹۴۸۳۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰
۹۰۳۶۱۰۲۰۶۱۸۸۷۰۲.۵۶۲.۵۶۲.۲۲۶.۶۷-۵.۵۵۰-۲.۷۷
۱۲۸۷۴۱۴۵۵۴۱۶۰۰۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۱۳۲۳۹۱۴۹۶۷۱۵۶۳۳۰۲.۵۶۱۲.۸۲۸.۸۹۶.۶۶--۸.۳۲-۳۳.۳۲-۸.۳۲

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مخابرات سیستم (کد ضریب ۵) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایشهای مخابرات سیستم، مهندسی راه آهن برقی، مهندسی فناوری ماهواره ای، مهندسی مخابرات امنیتی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)
۴۸۴۳۹۴۵۹۷۱۰۱۰.۲۶۷.۶۹۲.۲۲۳۷.۷۸۲۲.۲۲۰۶۶.۶۷
۸۷۷۴۷۴۰۴۲۴۲.۲۲۲۳.۰۸۳۰.۷۷۰۰۰۰۳۶.۱۱
۲۱۶۲۰۰۰۳۰۴۶۱۵.۵۶۰۲۳.۰۸۰۰۳۸.۸۹۰۱۱.۱۱
۲۴۵۲۳۸۱۲۸۹۴۴۲.۲۲۲۶.۱۹۰۰۶۲.۲۲۰۰۰
۳۴۶۳۳۶۱۲۶۰۹-۲.۲۱۱۷.۹۵-۴.۷۵۲.۲۲۲.۲۲۰-۶.۶۶۲۲.۲۲
۴۱۰۴۰۵۹۲۴۷۳۳۵.۵۶۰۱۷.۹۵۰۶.۶۷۰۰۰
۴۶۴۴۷۱۲۲۳۶۹۰۰۲۳.۰۸۲۸.۸۹۰۰۰۰
۵۱۵۵۳۱۵۲۲۹۵۱۱.۱۱۱۲.۸۲۰۰۰۰۰۸.۳۳
۵۳۷۵۶۱۲۲۲۵۸۴۵.۵۶۱۵.۳۸۰۰۶.۶۷۰۰۰
۵۳۸۵۶۳۱۲۲۵۶۱۶.۶۷۱۵.۳۸۰۰-۶.۶۶۰۰۰
۵۵۲۵۸۵۷۲۲۳۱۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۵۵۶۵۸۹۲۲۲۲۸۳۲.۲۲۰۰۰۰۰۰۰
۵۸۲۶۲۳۷۲۱۹۲۰۰۳۳.۳۳۰۶.۶۷۰۰۰
۶۲۲۶۶۸۶۲۱۵۰۱۳.۳۳۰۲۸.۲۱۴.۴۴-۴.۴۳۰-۶.۶۶-۲.۷۷
۶۳۳۶۸۶۷۲۱۳۴۱۴.۴۴۷.۶۹۰۰۰۰۰۰
۶۳۶۶۹۰۱۲۱۳۱۱۷.۷۸-۲.۵۵-۷.۶۸۲۶.۶۷-۱۱.۱-۵.۵۵۰۱۱.۱۱
۶۵۰۷۰۶۳۲۱۱۵۱۷.۷۸-۷.۶۸۰۰۰۵.۵۶۰۲.۷۸
۶۵۵۷۰۸۷۲۱۱۳۱۰-۷.۶۸-۵.۱۲۰-۲۲.۲۱۱۳.۸۹-۶.۶۶۲۷.۷۸
۶۶۰۷۱۲۴۲۱۰۹۲۴.۴۴۱۰.۲۶۰۰۰۰۰۰
۷۵۰۸۱۱۱۲۰۲۸۵.۵۶۷.۶۹۰۰۲۲.۲۲۰۰۰
۷۷۵۸۲۹۶۲۰۱۵۱۸.۸۹۰۰۰۰-۲.۷۷۰۰
۷۹۱۸۴۰۸۲۰۰۷۰۷.۶۹۷.۶۹۴.۴۴۰۰۰۰
۸۲۹۸۹۳۴۱۹۷۰۳۵.۵۶-۲.۵۵-۷.۶۸۰۰۰۰۰
۸۴۰۹۰۷۳۱۹۶۰۰۱۵.۳۸۰۰۴.۴۴۰۰۰
۸۸۰۹۵۸۸۱۹۲۷۱۳.۳۳۷.۶۹۱۰.۲۶۱۱.۱۱-۱۵.۵۵۰۰-۱۳.۸۸
۹۵۸۱۰۴۴۸۱۸۷۲۸.۸۹۰۰-۲.۲۱۰۰۰۲.۷۸
۱۰۰۰۱۰۹۶۱۱۸۳۸۲۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۷۳۱۱۷۱۹۱۷۹۱۳.۳۳۰۵.۱۳۰۰-۱۳.۸۸۰۰
۱۳۸۲۱۵۴۱۹۱۵۱۱۱۰۰۰-۴.۴۳۰۰۰۰
۱۴۱۹۱۵۸۰۶۱۴۴۵۷.۷۸۲۶.۱۹-۱۷.۹۴-۱۵.۵۵۴.۴۴۵.۵۶۰-۵.۵۵

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مخابرات سیستم (کد ضریب ۵) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایشهای مخابرات سیستم، مهندسی راه آهن برقی، مهندسی فناوری ماهواره ای، مهندسی مخابرات امنیتی)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۲)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)
۲۰۱۳۱۹۳۴۴۹۴۷.۷۸۵.۱۳۷.۶۹۰۰۰۰۳۳.۳۳
۴۹۲۶۸۲۲۷۹۸۵.۵۶۰۳۰.۹۵۰۴۶.۶۷۰۰۰
۷۱۳۵۵۸۲۵۶۶۲۱.۱۱-۷.۶۸-۵.۱۲۱۵.۵۶۴.۴۴-۲.۷۷۲۰۱۶.۶۷
۳۳۶۱۳۴۰۹۱۶۸۴۱۰۲.۵۶۱۵.۳۸۰-۲.۲۱۰۰-۲.۷۷
۳۵۸۱۴۱۵۳۱۶۳۱۲۱.۱۱-۲.۵۵-۱۴.۲۸۱۱.۱۱-۲۴.۴۳۱۱.۱۱-۲۰۱۱.۱۱

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش کنترل (کد ضریب ۶) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایشهای کنترل، مهندسی کنترل و علائم راه آهن)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۲)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)
۱۴۱۵۶۶۳۰۳۸.۸۹۶۴.۲۹۲۱.۴۳۴.۴۴۱۳.۳۳۶۹.۴۴۰۶۱.۱۱
۴۲۴۶۵۸۳۷۹۱.۱۱۵۰۶۱.۵۴۶.۶۷۰۰۰۸۸.۸۹
۱۷۷۱۹۹۴۸۶۶۰۲۱.۴۳۴۰.۴۸۰۴۴.۴۴۳۶.۱۱۰۳۶.۱۱
۱۹۸۲۲۳۴۸۰۵۸۱.۱۱۱۹.۰۵۶۱.۹۰۰۰۰۵۲.۷۸
۲۹۶۳۳۹۴۴۳۴۶۱.۱۱۳۰.۷۷۵۳.۸۵۰۳۵.۵۶۰۰۰
۳۲۳۳۷۲۴۳۴۸۸۷.۷۸۲۸.۵۷۳۰.۷۷۰۳۵.۵۶۰۰۰
۳۸۱۴۳۸۴۲۰۷۶۸.۸۹۱۵.۳۸۳۳.۳۳۰۶۶.۶۷۰۰۰
۴۵۴۵۱۹۴۰۵۷۴۳.۳۳۳۸.۴۶۳۳.۳۳۰۴۲.۲۲۰۰۰
۴۶۸۵۳۵۴۰۳۵۴۵.۵۶۱۵.۳۸۲۳.۰۸۰۰۲۵۰۲۵
۴۸۶۵۵۶۴۰۰۵۵۷.۷۸۴۸.۷۲۲۰.۵۱۲۴.۴۴۰۰۰۰
۴۹۲۵۶۲۳۹۸۵۶۴.۴۴۴۳.۵۹۰۱۷.۷۸۰۰۱۰۴۱.۶۷
۵۶۴۶۴۹۳۸۴۳۴۰۲۵.۶۴۵۰۰۲۶.۶۷۰۰۰
۶۶۲۷۶۸۳۶۹۳۲۸.۸۹۱۵.۳۸۴۶.۱۵۲۰۰۰۰۵۲.۷۸
۷۳۲۸۴۷۳۶۲۳۱۱.۱۱۳۸.۴۶۳۵.۹۰۳۱.۱۱۰۰۰
۷۳۹۸۵۶۳۶۱۴۴۵.۵۶۱۵.۳۸۳۸.۱۳۱.۱۱۰۰۰۰
۸۹۳۱۰۳۴۳۴۵۵۰۳۸.۴۶۲۸.۵۷۱۵.۵۶۰۰۰۲۵
۹۲۲۱۰۶۷۳۴۲۱۵۸.۸۹۱۱.۹۱۲.۸۲۰۴۸.۸۹۲.۷۷-۰۵.۵۵-
۹۳۹۱۰۸۶۳۴۰۸۰۳۵.۹۳۵.۹۱۵.۵۶۰۰۰۴۱.۶۷
۹۶۹۱۱۱۷۳۳۸۱۱۳.۳۳۲۸.۲۱۲۵.۶۴۰۲۶.۶۷۰۰۰
۹۸۶۱۱۳۵۳۳۶۹۴۲.۲۲۱۲.۸۲۱۲.۸۲۰۵۵.۵۶۰۰۰
۱۰۱۵۱۱۶۷۳۳۴۶۴۴.۴۴۲۱.۴۳-۵.۱۲۴.۴۴۰۸.۳۳۰۱۶.۶۷
۲۱۰۳۲۴۰۵۲۷۴۶۲۸.۸۹-۲.۵۵۲۳.۰۸۲۰-۲.۲۱۰۰۸.۳۳
۲۱۲۳۲۴۲۶۲۷۳۹۲۳.۳۳۱۲.۸۲۲۳.۰۸۰۰۰۰۸.۳۳
۲۴۵۶۲۷۹۳۲۶۴۱۲.۲۲۲۸.۲۱-۲.۵۵۲.۲۲-۱۵.۵۵۲۲.۲۲-۶.۶۶۰
۳۰۹۰۳۵۰۷۲۴۹۴۵.۵۶-۵.۱۲-۲.۵۵۲.۲۲-۲.۲۱۱۹.۴۴۰۱۹.۴۴
۳۵۳۵۴۰۱۲۲۴۰۲۲۰۱۷.۹۵۷.۶۹-۶.۶۶۲۸.۸۹-۱۱.۱۶.۶۷۰
۴۷۱۷۵۳۳۹۲۲۲۸۱۰۱۲.۸۲۱۲.۸۲۰-۱۱.۱۱۱.۱۱۰۰
۵۱۹۲۵۸۶۸۲۱۷۲۴۳.۳۳۱۰.۲۶۰-۴.۴۳۰۰۰-۵.۵۵
۶۳۳۹۷۱۴۰۲۰۵۹۳۳.۳۳-۲.۵۵۰۰۲.۲۱-۰۰۰
۷۰۰۲۷۸۸۹۲۰۰۳۱۴.۴۴۰۵.۱۳۸.۸۹۰۰۰۰
۸۵۹۸۹۶۸۴۱۸۸۹۰۵.۱۳-۷.۶۸-۲.۲۱۱۵.۵۵-۱۳.۸۹۰۱۱.۱۱
۹۴۹۱۱۰۷۱۱۱۸۲۶۰۰۰۰۰۰۰۲۵
۱۰۳۵۱۱۱۶۸۴۱۷۶۹۱۱.۱۱۵.۱۳-۲.۵۵۰۸.۸۹۰۰۵.۵۶
۱۳۵۰۹۱۵۲۷۱۱۵۰۲۶.۶۷۲.۵۶۰-۲.۲۱-۴.۴۳۰۰۰
۱۴۸۹۶۱۶۷۵۲۱۱۳۴۰-۱۲.۸۲۱۴.۲۹۱۱.۱۱-۴.۴۳-۲۲.۲۱۱۶.۶۷-۸.۳۲

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش کنترل (کد ضریب ۶) (سهمیه ۵ درصد)

(شامل گرایشهای کنترل، مهندسی کنترل و علائم راه آهن)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۲)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)
۴۶۳۸۷۴۳۲۷۱۰۱۰.۲۶۷.۶۹۲.۲۲۳۷.۷۸۲۲.۲۲۰۶۶.۶۷
۹۹۸۰۷۳۶۵۷۱۵.۵۶۰۲۳.۰۸۰۰۳۸.۸۹۰۱۱.۱۱
۱۲۳۱۰۴۲۳۴۴۶۴۲.۲۲۲۳.۰۸۳۰.۷۷۰۰۰۰۳۶.۱۱
۱۵۹۱۴۰۱۳۱۸۱۴۲.۲۲۲۶.۱۹۰۰۶۲.۲۲۰۰۰
۳۶۹۳۷۰۲۲۴۵۷۳۵.۵۶۰۱۷.۹۵۰۶.۶۷۰۰۰
۴۴۳۴۵۸۹۲۳۱۹-۲.۲۱۱۷.۹۵-۴.۷۵۲.۲۲۲.۲۲۰-۶.۶۶۲۲.۲۲
۵۰۷۵۲۸۶۲۲۳۵۴۵.۵۶۱۵.۳۸۰۰۶.۶۷۰۰۰
۵۱۸۵۴۶۶۲۲۱۶۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۵۳۰۵۶۰۳۲۱۹۹۳۲.۲۲۰۰۰۰۰۰۰
۵۳۸۵۶۹۱۲۱۸۹۰۰۳۳.۳۳۰۶.۶۷۰۰۰
۵۴۲۵۷۲۵۲۱۸۶۱۶.۶۷۱۵.۳۸۰۰-۶.۶۶۰۰۰
۵۴۴۵۷۳۹۲۱۸۵۱۷.۷۸-۷.۶۸۰۰۰۵.۵۶۰۲.۷۸
۵۶۸۶۰۶۷۲۱۵۳۱۱.۱۱۱۲.۸۲۰۰۰۰۰۸.۳۳
۵۷۹۶۱۹۱۲۱۴۲۵.۵۶۷.۶۹۰۰۲۲.۲۲۰۰۰
۶۰۸۶۵۱۸۲۱۱۲۱۳.۳۳۰۲۸.۲۱۴.۴۴-۴.۴۳۰-۶.۶۶-۲.۷۷
۶۱۰۶۵۴۶۲۱۱۰۱۴.۴۴۷.۶۹۰۰۰۰۰۰
۶۲۰۶۷۰۶۲۰۹۶۰۰۲۳.۰۸۲۸.۸۹۰۰۰۰
۶۴۰۶۹۷۴۲۰۷۲۲۴.۴۴۱۰.۲۶۰۰۰۰۰۰
۷۶۸۸۵۰۸۱۹۶۳۰۱۵.۳۸۰۰۴.۴۴۰۰۰
۷۷۴۸۵۶۶۱۹۵۹۱۸.۸۹۰۰۰۰-۲.۷۷۰۰
۷۸۱۸۶۶۲۱۹۵۲۱۰-۷.۶۸-۵.۱۲۰-۲۲.۲۱۱۳.۸۹-۶.۶۶۲۷.۷۸
۷۸۳۸۶۷۴۱۹۵۱۳۵.۵۶-۲.۵۵-۷.۶۸۰۰۰۰۰
۷۸۶۸۶۹۰۱۹۵۰۰۷.۶۹۷.۶۹۴.۴۴۰۰۰۰
۸۵۵۹۴۳۷۱۹۰۴۱۳.۳۳۷.۶۹۱۰.۲۶۱۱.۱۱-۱۵.۵۵۰۰-۱۳.۸۸
۸۸۵۹۷۷۶۱۸۸۴-۲.۲۱۰۲.۵۶۴.۴۴۶.۶۷۸.۳۳۰-۵.۵۵
۹۴۹۱۰۵۰۹۱۸۳۹۸.۸۹۰۰-۲.۲۱۰۰۰۲.۷۸
۹۷۴۱۰۷۳۶۱۸۲۵۱۴.۴۴۰۰۰۰۰۰۰
۹۸۳۱۰۸۰۷۱۸۲۰۲۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۰۲۱۱۰۷۹۱۸۰۴۲۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰
۱۲۵۳۱۴۰۴۳۱۶۱۸۱۷.۷۸-۲.۵۵-۷.۶۸۲۶.۶۷-۱۱.۱-۵.۵۵۰۱۱.۱۱
۱۳۳۸۱۵۰۹۲۱۵۲۵۱۰۰۰-۴.۴۳۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش کنترل (کد ضریب ۶) (سهمیه ۲۵ درصد)

(شامل گرایشهای کنترل، مهندسی کنترل و علائم راه آهن)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۱)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۲)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)
۲۷۱۶۸۵۳۰۲۶۵.۵۶۰۳۰.۹۵۰۴۶.۶۷۰۰۰
۳۱۱۸۶۶۲۹۴۱۴۷.۷۸۵.۱۳۷.۶۹۰۰۰۰۳۳.۳۳
۱۶۵۷۷۹۷۲۰۱۰۲۱.۱۱-۷.۶۸-۵.۱۲۱۵.۵۶۴.۴۴-۲.۷۷۲۰۱۶.۶۷
۳۲۸۱۳۱۸۷۱۶۷۷۱۰۲.۵۶۱۵.۳۸۰-۲.۲۱۰۰-۲.۷۷
۳۷۳۱۴۳۵۴۱۵۹۴۲۱.۱۱-۲.۵۵-۱۴.۲۸۱۱.۱۱-۲۴.۴۳۱۱.۱۱-۲۰۱۱.۱۱

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مهندسی پزشکی (بیوالکتریک) (سهمیه آزاد)

(داوطلبان این گرایش از بین دو درس الکترومغناطیس و یا مقدمه ای بر مهندسی پزشکی، یکی را برای پاسخ دادن انتخاب می کنند)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۳)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)مقدمه ای مهندسی پزشکی (ضریب ۱)
۱۷۱۹۷۱۷۱۳۸.۸۹۶۴.۲۹۲۱.۴۳۴.۴۴۱۳.۳۳۶۹.۴۴۰۶۱.۱۱۰
۲۹۳۱۶۸۳۰۹۱.۱۱۵۰۶۱.۵۴۶.۶۷۰۰۰۸۸.۸۹۰
۲۰۷۲۳۳۵۳۲۲۸۱.۱۱۱۹.۰۵۶۱.۹۰۰۰۰۵۲.۷۸۰
۲۸۵۳۲۳۴۹۱۹۰۲۱.۴۳۴۰.۴۸۰۴۴.۴۴۳۶.۱۱۰۳۶.۱۱۰
۳۵۸۴۰۸۴۶۵۰۶۴.۴۴۴۳.۵۹۰۱۷.۷۸۰۰۱۰۴۱.۶۷۰
۴۰۰۴۵۸۴۵۲۰۲۸.۸۹۱۵.۳۸۴۶.۱۵۲۰۰۰۰۵۲.۷۸۰
۴۸۳۵۶۰۴۲۹۳۵۷.۷۸۴۸.۷۲۲۰.۵۱۲۴.۴۴۰۰۰۰۰
۵۰۴۵۸۳۴۲۵۷۴۵.۵۶۱۵.۳۸۲۳.۰۸۰۰۲۵۰۲۵۰
۵۵۲۶۴۳۴۱۳۹۶۱.۱۱۳۰.۷۷۵۳.۸۵۰۳۵.۵۶۰۰۰۰
۶۰۹۷۰۳۴۰۵۶۸۷.۷۸۲۸.۵۷۳۰.۷۷۰۳۵.۵۶۰۰۰۰
۶۱۰۷۰۴۴۰۵۴۰۳۵.۹۳۵.۹۱۵.۵۶۰۰۰۴۱.۶۷۰
۶۳۶۷۳۶۴۰۰۹۴۵.۵۶۱۵.۳۸۳۸.۱۳۱.۱۱۰۰۰۰۰
۶۷۱۷۷۵۳۹۶۱۰۲۶.۱۹۱۲.۸۲۰۰۰۰۶۶.۶۷۰
۷۱۳۸۲۲۳۹۱۶۰۳۸.۴۶۲۸.۵۷۱۵.۵۶۰۰۰۲۵۰
۸۶۱۹۸۹۳۷۳۰۴۳.۳۳۳۸.۴۶۳۳.۳۳۰۴۲.۲۲۰۰۰۰
۸۶۴۹۹۳۳۷۲۶۶۸.۸۹۱۵.۳۸۳۳.۳۳۰۶۶.۶۷۰۰۰۰
۹۳۳۱۰۶۶۳۶۶۵۴۴.۴۴۲۱.۴۳-۵.۱۲۴.۴۴۰۸.۳۳۰۱۶.۶۷۱۳.۸۹
۹۵۳۱۰۹۰۳۶۴۳۰۲۸.۵۷۵۰۱۱.۱۱۰۰۰۱۹.۴۴۰
۹۸۱۱۱۲۲۳۶۱۸۴۰۲۵.۶۴۵۰۰۲۶.۶۷۰۰۰۰
۱۰۷۰۱۲۲۵۳۵۳۶۰۰۳۳.۳۳۴.۴۴۰۱۶.۶۷۰۳۰.۵۶۱۱.۱۱
۱۲۵۲۱۴۳۵۳۳۷۸۱۱.۱۱۳۸.۴۶۳۵.۹۰۳۱.۱۱۰۰۰۰
۱۶۶۷۱۹۱۲۳۱۰۵۰۲۰.۵۱-۲.۵۵۰۳۵.۵۶۰۰۳۰.۵۶۰
۱۷۰۷۱۹۶۲۳۰۸۰۴۲.۲۲۲۸.۲۱-۱۲.۸۲-۶.۶۶-۱۵.۵۵۱۱.۱۱-۲۰۲۲.۲۲۰
۲۸۹۸۳۳۰۰۲۶۵۳۵.۵۶-۵.۱۲-۲.۵۵۲.۲۲-۲.۲۱۱۹.۴۴۰۱۹.۴۴-۱۹.۴۳
۳۵۳۸۴۰۱۱۲۵۱۴۳۷.۷۸۵.۱۳-۷.۶۸۱۷.۷۸۰۰۰۵.۵۶۰
۴۷۱۱۵۳۳۰۲۳۱۸-۲.۲۱۱۴.۲۹۱۷.۹۵۲.۲۲-۶.۶۶-۱۱.۱۶.۶۷۰۰
۵۷۶۷۶۵۰۷۲۱۸۳۳.۳۳-۲.۵۵۰۰۰۰۰۳۳.۳۳۰
۶۵۰۳۷۳۳۳۲۱۰۳۲۳.۳۳-۲.۵۵۱۲.۸۲۰۲۰-۵.۵۵۰۵.۵۶۰
۷۴۱۰۸۳۴۵۲۰۲۶-۱.۱۰۱۲.۸۲۰۲۶.۶۷۰۰۰۰
۸۶۲۶۹۷۲۲۱۹۳۱۲۳.۳۳۰-۲.۵۵۰۰۰۰۱۱.۱۱۰
۱۰۱۶۰۱۱۴۶۷۱۸۲۶۱۴.۴۴۰۰-۲.۲۱۰۸.۳۳۰-۲.۷۷۸.۳۳
۱۱۰۷۸۱۲۴۸۸۱۷۶۹۱۱.۱۱۵.۱۳-۲.۵۵۰۸.۸۹۰۰۵.۵۶۰
۱۲۷۰۸۱۴۲۸۴۱۶۷۴۵.۵۶۰۰۰۰۰۰۰۰
۱۸۳۷۱۲۰۲۲۷۱۲۶۱۰-۱۲.۸۲۱۴.۲۹۱۱.۱۱-۴.۴۳-۲۲.۲۱۱۶.۶۷-۸.۳۲۸.۳۳

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مهندسی پزشکی (بیوالکتریک) (سهمیه ۵ درصد)

(داوطلبان این گرایش از بین دو درس الکترومغناطیس و یا مقدمه ای بر مهندسی پزشکی، یکی را برای پاسخ دادن انتخاب می کنند)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۳)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)مقدمه ای مهندسی پزشکی (ضریب ۱)
۳۹۳۵۳۴۸۲۴۱۰۱۰.۲۶۷.۶۹۲.۲۲۳۷.۷۸۲۲.۲۲۰۶۶.۶۷۰
۱۰۵۹۱۴۳۸۰۵۴۲.۲۲۲۳.۰۸۳۰.۷۷۰۰۰۰۳۶.۱۱۰
۱۱۴۹۸۷۳۷۳۳۱۵.۵۶۰۲۳.۰۸۰۰۳۸.۸۹۰۱۱.۱۱۰
۲۹۰۲۹۰۶۲۷۴۹۴۲.۲۲۲۶.۱۹۰۰۶۲.۲۲۰۰۰۰
۳۶۳۳۶۸۵۲۵۷۶-۲.۲۱۱۷.۹۵-۴.۷۵۲.۲۲۲.۲۲۰-۶.۶۶۲۲.۲۲-۲۲.۲۱
۳۹۹۴۱۳۱۲۴۹۳۰۰۲۳.۰۸۲۸.۸۹۰۰۰۰۰
۴۵۳۴۷۶۱۲۳۹۴۳۵.۵۶۰۱۷.۹۵۰۶.۶۷۰۰۰۰
۴۶۵۴۸۴۹۲۳۷۹۱۰-۷.۶۸-۵.۱۲۰-۲۲.۲۱۱۳.۸۹-۶.۶۶۲۷.۷۸-۱۱.۱
۵۳۶۵۷۶۵۲۲۶۱۱۳.۳۳۰۲۸.۲۱۴.۴۴-۴.۴۳۰-۶.۶۶-۲.۷۷۱۱.۱۱
۵۵۸۶۰۰۶۲۲۳۶۱۱.۱۱۱۲.۸۲۰۰۰۰۰۸.۳۳۰
۵۷۴۶۲۴۴۲۲۱۰۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰۰
۵۸۰۶۲۶۷۲۲۰۸۱۶.۶۷۱۵.۳۸۰۰-۶.۶۶۰۰۰۰
۵۹۳۶۳۸۳۲۱۹۶۱۷.۷۸-۷.۶۸۰۰۰۵.۵۶۰۲.۷۸-۲.۷۷
۶۰۰۶۴۶۹۲۱۸۸۳۲.۲۲۰۰۰۰۰۰۰۰
۶۱۱۶۶۴۳۲۱۶۷۴۵.۵۶۱۵.۳۸۰۰۶.۶۷۰۰۰۰
۶۲۱۶۷۳۷۲۱۵۷۱۷.۷۸-۲.۵۵-۷.۶۸۲۶.۶۷-۱۱.۱-۵.۵۵۰۱۱.۱۱-۵.۵۵
۶۴۵۷۰۳۹۲۱۲۹۰۰۳۳.۳۳۰۶.۶۷۰۰۰۰
۶۷۹۷۳۵۲۲۱۰۱۱۴.۴۴۷.۶۹۰۰۰۰۰۰۰
۷۱۶۷۹۲۶۲۰۵۹۲۴.۴۴۱۰.۲۶۰۰۰۰۰۰۰
۷۸۱۸۶۴۳۲۰۰۳۰۷.۶۹۷.۶۹۴.۴۴۰۰۰۰۰
۷۹۶۸۸۱۳۱۹۹۱۵.۵۶۷.۶۹۰۰۲۲.۲۲۰۰۰۰
۸۰۴۸۹۶۴۱۹۸۱۱۳.۳۳۷.۶۹۱۰.۲۶۱۱.۱۱-۱۵.۵۵۰۰-۱۳.۸۸۰
۸۳۹۹۳۵۳۱۹۵۴۱۸.۸۹۰۰۰۰-۲.۷۷۰۰۰
۸۵۳۹۴۹۹۱۹۴۴۳۵.۵۶-۲.۵۵-۷.۶۸۰۰۰۰۰۰
۸۸۳۹۸۰۷۱۹۲۶۰۱۵.۳۸۰۰۴.۴۴۰۰۰۰
۹۵۱۱۰۶۳۸۱۸۷۴-۲.۲۱۰۲.۵۶۴.۴۴۶.۶۷۸.۳۳۰-۵.۵۵۵.۵۶
۹۹۱۱۱۰۷۷۱۸۴۷۸.۸۹۰۰-۲.۲۱۰۰۰۲.۷۸۰
۱۰۷۹۱۲۰۲۹۱۷۹۵۲۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰۰
۱۱۵۱۱۳۰۱۰۱۷۴۰۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰۰
۱۳۵۹۱۶۶۱۶۱۵۵۶۱۰۷.۶۹-۵.۱۲۰۰۰-۶.۶۶۰۰
۱۴۱۰۱۷۹۲۳۱۴۷۸۷.۷۸۲۶.۱۹-۱۷.۹۴-۱۵.۵۵۴.۴۴۵.۵۶۰-۵.۵۵۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مهندسی پزشکی (بیوالکتریک) (سهمیه ۲۵ درصد)

(داوطلبان این گرایش از بین دو درس الکترومغناطیس و یا مقدمه ای بر مهندسی پزشکی، یکی را برای پاسخ دادن انتخاب می کنند)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۳)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۴)مقدمه ای مهندسی پزشکی (ضریب ۱)
۲۷۱۵۶۷۳۲۸۹۴۷.۷۸۵.۱۳۷.۶۹۰۰۰۰۳۳.۳۳۰
۶۱۳۰۵۷۲۷۰۷۵.۵۶۰۳۰.۹۵۰۴۶.۶۷۰۰۰۰
۱۰۱۴۸۲۹۲۳۸۲۲۱.۱۱-۷.۶۸-۵.۱۲۱۵.۵۶۴.۴۴-۲.۷۷۲۰۱۶.۶۷۰
۱۹۲۸۵۸۶۲۰۰۷۲۱.۱۱-۲.۵۵-۱۴.۲۸۱۱.۱۱-۲۴.۴۳۱۱.۱۱-۲۰۱۱.۱۱۰
۳۴۶۱۴۴۲۰۱۶۶۷۱۰۲.۵۶۱۵.۳۸۰-۲.۲۱۰۰-۲.۷۷۲.۷۸

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مهندسی مکاترونیک (سهمیه آزاد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۴)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)
۲۳۲۶۶۱۷۹۳۸.۸۹۶۴.۲۹۲۱.۴۳۴.۴۴۱۳.۳۳۶۹.۴۴۰۶۱.۱۱
۱۲۰۱۳۴۵۱۷۷۹۱.۱۱۵۰۶۱.۵۴۶.۶۷۰۰۰۸۸.۸۹
۱۷۴۱۹۴۴۹۶۱۰۲۱.۴۳۴۰.۴۸۰۴۴.۴۴۳۶.۱۱۰۳۶.۱۱
۲۱۵۲۴۲۴۸۰۱۶۸.۸۹۱۵.۳۸۳۳.۳۳۰۶۶.۶۷۰۰۰
۲۵۵۲۸۸۴۶۴۹۶۱.۱۱۳۰.۷۷۵۳.۸۵۰۳۵.۵۶۰۰۰
۲۷۱۳۱۱۴۵۷۲۸۷.۷۸۲۸.۵۷۳۰.۷۷۰۳۵.۵۶۰۰۰
۳۵۱۴۰۳۴۳۷۵۴۳.۳۳۳۸.۴۶۳۳.۳۳۰۴۲.۲۲۰۰۰
۳۶۸۴۲۲۴۳۴۴۵۷.۷۸۴۸.۷۲۲۰.۵۱۲۴.۴۴۰۰۰۰
۳۸۱۴۳۹۴۲۹۳۸۱.۱۱۱۹.۰۵۶۱.۹۰۰۰۰۵۲.۷۸
۴۵۸۵۲۹۴۱۲۲۴۵.۵۶۱۵.۳۸۳۸.۱۳۱.۱۱۰۰۰۰
۵۲۲۶۰۲۳۹۹۳۴۰۲۵.۶۴۵۰۰۲۶.۶۷۰۰۰
۵۵۶۶۳۹۳۹۵۰۶۴.۴۴۴۳.۵۹۰۱۷.۷۸۰۰۱۰۴۱.۶۷
۵۹۴۶۷۹۳۹۰۲۵۸.۸۹۱۱.۹۱۲.۸۲۰۴۸.۸۹-۲.۷۷۰-۵.۵۵
۶۰۱۶۸۷۳۸۹۶۴۲.۲۲۱۲.۸۲۱۲.۸۲۰۵۵.۵۶۰۰۰
۶۴۲۷۳۶۳۸۴۶۱۱.۱۱۳۸.۴۶۳۵.۹۰۳۱.۱۱۰۰۰
۷۴۲۸۴۶۳۷۳۴۴۵.۵۶۱۵.۳۸۲۳.۰۸۰۰۲۵۰۲۵
۸۱۰۹۲۴۳۶۵۱۲۸.۸۹۱۵.۳۸۴۶.۱۵۲۰۰۰۰۵۲.۷۸
۸۶۷۹۹۱۳۵۸۳۱۳.۳۳۲۸.۲۱۲۵.۶۴۰۲۶.۶۷۰۰۰
۹۳۵۱۰۷۳۳۵۱۷۳۶.۶۷۴.۷۶۷.۶۹۳۷.۷۸۱۳.۳۳-۱۱.۱۲۰۲۲.۲۲
۹۳۹۱۰۷۷۳۵۱۴۰۳۸.۴۶۲۸.۵۷۱۵.۵۶۰۰۰۲۵
۱۳۷۳۱۵۷۰۳۱۸۳۲۴.۴۴۱۷.۹۵۴۸.۷۲۲۰۰۰-۲۰۱۱.۱۱
۱۶۳۵۱۸۷۱۳۰۲۰۲۸.۸۹-۲.۵۵۲۳.۰۸۲۰-۲.۲۱۰۰۸.۳۳
۱۶۸۶۱۹۳۰۲۹۹۴۴.۴۴-۲.۵۵۴۸.۷۲۲۲.۲۲۴.۴۴-۲.۷۷۰۰
۲۷۵۸۳۱۲۶۲۶۳۴۵.۵۶-۴.۷۵۱۵.۳۸۲۶.۶۷-۶.۶۶۰۰۰
۳۵۲۴۳۹۸۶۲۴۷۰۲۰۲۰.۵۱۳۳.۳۳-۴.۴۳۴.۴۴۰۰-۲.۷۷
۴۱۳۴۴۶۸۳۲۳۶۴۶۴.۴۴۵.۱۳۰۰۰۰۰-۸.۳۲
۴۶۷۶۵۲۷۰۲۲۸۵۳۱.۱۱۷.۶۹-۵.۱۲۶.۶۷۰۰۰۸.۳۳
۵۲۱۱۵۸۸۶۲۲۱۳-۲.۲۱۱۴.۲۹۱۷.۹۵۲.۲۲-۶.۶۶-۱۱.۱۶.۶۷۰
۶۷۲۲۷۵۷۱۲۰۵۵۳۰-۲.۵۵۵.۱۳-۴.۴۳۲.۲۲۰۰۵.۵۶
۷۴۸۲۸۴۳۵۱۹۹۲۰۲.۵۶۲.۵۶۲.۲۲۶.۶۷-۵.۵۵۰۲.۷۷-
۸۱۲۱۹۱۵۳۱۹۴۴۳۰-۳۳.۳۲۲۳.۸۱-۶.۶۶-۶.۶۶۱۱.۱۱-۲۰۱۱.۱۱
۹۵۴۰۱۰۷۳۸۱۸۴۴-۲.۲۱۰۰۱۵.۵۶۰۲.۷۸۰-۵.۵۵
۱۱۴۶۳۱۲۸۸۳۱۷۲۸۴۱.۱۱۰۲.۵۶۰-۴.۴۳۰۰۰
۱۲۴۹۸۱۴۰۳۳۱۶۶۸۰۰۰۰۰۰۰۲۵
۱۳۳۹۳۱۵۰۰۲۱۶۱۸۰۵.۱۳-۷.۶۸-۲.۲۱-۱۵.۵۵۱۳.۸۹۰۱۱.۱۱
۱۵۷۱۱۱۷۴۷۱۱۴۸۸۳.۳۳۰۰۰۰۰۰۰
۱۹۲۹۳۲۱۰۹۵۷۴۶۲.۲۲۵.۱۳-۷.۶۸۱۵.۵۵--۲۲.۲۱-۲۲.۲۱۲۰-۱۱.۱

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مهندسی مکاترونیک (سهمیه ۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۴)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)
۵۱۴۴۹۴۲۷۹۱۰۱۰.۲۶۷.۶۹۲.۲۲۳۷.۷۸۲۲.۲۲۰۶۶.۶۷
۸۸۷۹۶۳۷۷۷۴۲.۲۲۲۶.۱۹۰۰۶۲.۲۲۰۰۰
۱۳۱۱۱۳۹۳۴۶۴۱۵.۵۶۰۲۳.۰۸۰۰۳۸.۸۹۰۱۱.۱۱
۱۹۳۱۷۱۲۳۱۰۸۴۲.۲۲۲۳.۰۸۳۰.۷۷۰۰۰۰۳۶.۱۱
۳۰۶۳۰۸۳۲۶۴۳۰۰۲۳.۰۸۲۸.۸۹۰۰۰۰
۳۸۷۳۹۵۶۲۴۷۵۳۵.۵۶۰۱۷.۹۵۰۶.۶۷۰۰۰
۴۵۶۴۶۷۲۲۳۶۵۵.۵۶۷.۶۹۰۰۲۲.۲۲۰۰۰
۵۱۵۵۶۰۸۲۲۴۴۴۵.۵۶۱۵.۳۸۰۰۶.۶۷۰۰۰
۵۲۹۵۷۳۰۲۲۳۰-۲.۲۱۱۷.۹۵-۴.۷۵۲.۲۲۲.۲۲۰-۶.۶۶۲۲.۲۲
۵۳۹۵۸۳۰۲۲۱۸۰۰۳۳.۳۳۰۶.۶۷۰۰۰
۵۵۷۶۰۱۶۲۲۰۰۱۷.۷۸۰۰۰۰۰۰۰
۵۷۱۶۲۸۴۲۱۷۲۳۲.۲۲۰۰۰۰۰۰۰
۵۹۰۶۵۱۵۲۱۴۸۱۷.۷۸-۷.۶۸۰۰۰۵.۵۶۰۲.۷۸
۶۰۸۶۷۱۳۲۱۳۱۱۳.۳۳۰۲۸.۲۱۴.۴۴-۴.۴۳۰-۶.۶۶-۲.۷۷
۶۶۵۷۲۳۰۲۰۸۶۱۴.۴۴۷.۶۹۰۰۰۰۰۰
۶۶۷۷۲۶۱۲۰۸۴۱۶.۶۷۱۵.۳۸۰۰-۶.۶۶۰۰۰
۶۸۰۷۳۷۶۲۰۷۲۱۱.۱۱۱۲.۸۲۰۰۰۰۰۸.۳۳
۶۸۷۷۴۹۹۲۰۶۱-۲.۲۱۰۲.۵۶۴.۴۴۶.۶۷۸.۳۳۰-۵.۵۵
۷۱۰۷۸۰۵۲۰۳۶۲۴.۴۴۱۰.۲۶۰۰۰۰۰۰
۷۱۶۷۸۵۷۲۰۳۲۱۳.۳۳۷.۶۹۱۰.۲۶۱۱.۱۱-۱۵.۵۵۰۰-۱۳.۸۸
۷۳۴۸۰۵۰۲۰۱۷۰۷.۶۹۷.۶۹۴.۴۴۰۰۰۰
۷۷۸۸۴۹۹۱۹۸۸۰۱۵.۳۸۰۰۴.۴۴۰۰۰
۷۸۸۸۶۲۱۱۹۸۰۱۷.۷۸-۲.۵۵-۷.۶۸۲۶.۶۷-۱۱.۱-۵.۵۵۰۱۱.۱۱
۸۲۵۹۰۹۸۱۹۴۷۱۸.۸۹۰۰۰۰-۲.۷۷۰۰
۸۳۷۹۳۲۱۱۹۳۳۳۵.۵۶-۲.۵۵-۷.۶۸۰۰۰۰۰
۹۹۷۱۱۲۹۰۱۸۱۳۱۴.۴۴۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۱۵۱۱۵۲۹۱۸۰۰۲۱.۱۱۰۰۰۰۰۰۰
۱۰۹۹۱۲۷۶۴۱۷۳۵۸.۸۹۰۰۰۰۰۰۰
۱۲۱۴۱۴۴۵۲۱۶۴۷۲۷.۷۸-۵.۱۲-۱۰.۲۵۰۰۰-۶.۶۶-۲.۷۷
۱۳۵۹۱۷۹۱۱۱۴۶۱۱۰۰۰۴.۴۳-۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مهندسی مکاترونیک (سهمیه ۲۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۴)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۴)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۴)الکترو مغناطیس (ضریب ۱)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)
۱۹۱۱۰۹۳۴۸۵۵.۵۶۰۳۰.۹۵۰۴۶.۶۷۰۰۰
۵۵۲۹۶۰۲۶۷۱۴۷.۷۸۵.۱۳۷.۶۹۰۰۰۰۳۳.۳۳
۱۲۰۵۵۴۰۲۲۵۲۲۱.۱۱-۷.۶۸-۵.۱۲۱۵.۵۶۴.۴۴-۲.۷۷۲۰۱۶.۶۷
۳۶۲۱۴۵۴۶۱۶۴۲۱۰۲.۵۶۱۵.۳۸۰-۲.۲۱۰۰-۲.۷۷
۴۱۰۱۷۲۳۸۱۵۰۲۲۱.۱۱-۲.۵۵۱۴.۲۸-۱۱.۱۱-۲۴.۴۳۱۱.۱۱-۲۰۱۱.۱۱

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مهندسی هوافضا (سهمیه آزاد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)
۳۸۴۲۶۵۰۴۹۱.۱۱۵۰۶۱.۵۴۰۰۸۸.۸۹
۵۰۵۴۶۳۲۵۳۸.۸۹۶۴.۲۹۲۱.۴۳۶۹.۴۴۰۶۱.۱۱
۱۶۲۱۸۳۵۳۱۹۸۱.۱۱۱۹.۰۵۶۱.۹۰۰۵۲.۷۸
۲۳۷۲۶۸۴۹۶۷۶۱.۱۱۳۰.۷۷۵۳.۸۵۰۰۰
۲۵۰۲۸۲۴۹۰۶۵۷.۷۸۴۸.۷۲۲۰.۵۱۰۰۰
۲۶۳۳۰۲۴۸۵۶۶۴.۴۴۴۳.۵۹۰۰۱۰۴۱.۶۷
۲۶۵۳۰۶۴۸۴۳۸۷.۷۸۲۸.۵۷۳۰.۷۷۰۰۰
۳۷۴۴۲۶۴۵۰۴۰۲۱.۴۳۴۰.۴۸۳۶.۱۱۰۳۶.۱۱
۳۹۹۴۵۲۴۴۳۷۴۳.۳۳۳۸.۴۶۳۳.۳۳۰۰۰
۴۰۴۴۵۹۴۴۲۹۶۸.۸۹۱۵.۳۸۳۳.۳۳۰۰۰
۴۵۳۵۱۸۴۲۸۷۴۰۲۵.۶۴۵۰۰۰۰
۵۲۰۵۹۹۴۱۴۸۲۸.۸۹۱۵.۳۸۴۶.۱۵۰۰۵۲.۷۸
۵۸۵۶۷۳۴۰۴۶۳۶.۶۷۴.۷۶۷.۶۹-۱۱.۱۲۰۲۲.۲۲
۶۴۷۷۴۵۳۹۴۸۱۱.۱۱۳۸.۴۶۳۵.۹۰۰۰
۶۵۱۷۴۹۳۹۴۳-۲.۲۱-۲.۵۵۴.۷۶۱۱.۱۱۶۰-۱۱.۱
۶۶۹۷۶۹۳۹۱۸۰۳۸.۴۶۲۸.۵۷۰۰۲۵
۷۷۹۸۸۹۳۷۹۷۰۲۸.۵۷۵۰۰۰۱۹.۴۴
۹۲۸۱۰۵۵۳۶۱۹۱۳.۳۳۲۸.۲۱۲۵.۶۴۰۰۰
۹۵۱۱۰۷۹۳۵۹۸۵۸.۸۹۱۱.۹۱۲.۸۲-۲.۷۷۰-۵.۵۵
۱۰۸۳۱۲۲۴۳۴۸۶۳۰۱۴.۲۹۳۸.۴۶-۱۱.۱۰۰
۱۱۸۳۱۳۴۱۳۳۹۴۱۱.۱۱۰۴۸.۷۲۰۶.۶۷۰
۱۶۷۱۱۸۸۵۳۰۶۵۰۰۵۳.۸۵۱۶.۶۷۰۰
۱۷۴۷۱۹۷۰۳۰۱۶۰۰۳۳.۳۳۱۶.۶۷۰۳۰.۵۶
۲۵۸۰۲۹۰۷۲۶۷۹۸.۸۹۵.۱۳۳۰.۷۷-۲.۷۷۰۰
۳۵۳۰۳۹۹۲۲۴۴۰-۱.۱۱۵.۳۸۱۰.۲۶۰۰۲.۷۷-
۴۵۸۳۵۱۶۰۲۲۴۲۴.۴۴۵.۱۳-۲.۵۵۵.۵۶۰۸.۳۳
۶۱۰۹۶۸۸۸۲۰۳۳۳۱.۱۱۰۰۰۰۰
۷۳۸۲۸۳۵۲۱۸۹۲۴.۴۴۰۰۲.۷۷-۰۰
۸۴۰۱۹۵۰۷۱۷۹۲۱.۱۱-۱۷.۹۴۰۱۶.۶۷-۱۰۳۰.۵۶
۹۷۴۴۱۰۹۷۶۱۶۸۲-۴.۴۳۵.۱۳-۲.۵۵۸.۳۳۰۰
۱۰۱۹۱۱۱۴۷۰۱۶۴۹۱۷.۷۸۰۰۰۰۰
۱۱۱۱۳۱۲۴۶۱۱۵۷۵۱۵.۵۶۵.۱۳۰-۱۱.۱۰۰
۱۲۱۶۳۱۳۵۵۶۱۴۹۸۰۱۵.۳۸-۷.۶۸-۱۱.۱-۳.۳۲۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مهندسی هوافضا (سهمیه ۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)
۹۲۸۵۹۳۸۲۹۱۰۱۰.۲۶۷.۶۹۲۲.۲۲۰۶۶.۶۷
۹۶۹۳۵۳۷۵۱۴۲.۲۲۲۳.۰۸۳۰.۷۷۰۰۳۶.۱۱
۱۳۴۱۳۲۵۳۴۰۲۱۵.۵۶۰۲۳.۰۸۳۸.۸۹۰۱۱.۱۱
۱۵۹۱۶۱۲۳۲۱۹۴۲.۲۲۲۶.۱۹۰۰۰۰
۲۸۳۳۰۲۰۲۶۵۱۳۵.۵۶۰۱۷.۹۵۰۰۰
۳۱۹۳۴۲۱۲۵۵۶۰۰۲۳.۰۸۰۰۰
۳۶۶۳۸۷۲۲۴۶۴۴۵.۵۶۱۵.۳۸۰۰۰۰
۴۰۸۴۳۷۲۲۳۶۵۱۶.۶۷۱۵.۳۸۰۰۰۰
۴۲۴۴۶۵۹۲۳۱۶۳۲.۲۲۰۰۰۰۰
۴۳۱۴۷۵۸۲۳۰۱۱۳.۳۳۷.۶۹۱۰.۲۶۰۰-۱۳.۸۸
۴۵۲۴۹۸۷۲۲۶۹۱۳.۳۳۰۲۸.۲۱۰-۶.۶۶-۲.۷۷
۴۶۷۵۱۹۲۲۲۳۸۱۱.۱۱۱۲.۸۲۰۰۰۸.۳۳
۴۷۵۵۳۰۱۲۲۲۳۲۴.۴۴۱۰.۲۶۰۰۰۰
۴۹۱۵۴۵۴۲۱۹۹-۲.۲۱۱۷.۹۵-۴.۷۵۰-۶.۶۶۲۲.۲۲
۵۸۶۶۳۷۵۲۰۸۸۰۷.۶۹۷.۶۹۰۰۰
۶۱۶۶۸۴۷۲۰۳۷۰۱۵.۳۸۰۰۰۰
۶۲۲۶۹۳۱۲۰۲۸۳۵.۵۶-۲.۵۵-۷.۶۸۰۰۰
۶۵۹۷۴۲۴۱۹۷۸۱۷.۷۸-۲.۵۵-۷.۶۸-۵.۵۵۰۱۱.۱۱
۷۳۵۸۱۵۸۱۹۰۹۲۸.۸۹۰۰۰۰۰
۷۵۷۸۳۰۲۱۸۹۶۲۱.۱۱۰۰۰۰۰
۷۷۳۸۴۹۸۱۸۷۸۱۴.۴۴۰۰۰۰۰
۷۹۵۸۷۸۳۱۸۵۳-۲.۲۱۰۲.۵۶۸.۳۳۰-۵.۵۵
۸۰۹۸۹۱۱۱۸۴۳۸.۸۹۰۰۰۰۲.۷۸
۸۶۷۹۷۲۵۱۷۷۵۸.۸۹۰۰۰۰۰
۹۹۳۱۱۵۸۸۱۶۴۰۱۰-۷.۶۸-۵.۱۲۱۳.۸۹-۶.۶۶۲۷.۷۸
۱۰۱۰۱۱۸۸۸۱۶۱۸۱۸.۸۹-۲.۵۵۰۰۰۰
۱۰۶۱۱۳۱۴۰۱۵۲۹۱۰۰۰۰۰۰

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۸ – گرایش مهندسی هوافضا (سهمیه ۲۵ درصد)

رتبهرتبه کشوریتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۲)الکترو مغناطیس (ضریب ۴)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۱)
۳۵۲۰۰۲۳۰۰۲۵.۵۶۰۳۰.۹۵۰۰۰
۲۳۹۹۰۶۰۱۸۳۰۱۰۲.۵۶۱۵.۳۸۰۰-۲.۷۷

نمونه کارنامه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۹۷ – گرایش الکترونیک (کد ضریب ۱) (سهمیه آزاد)

(شامل گرایشهای الکترونیک، مهندسی پدافند غیرعامل، مهندسی فتونیک، مهندسی نانوفناوری)

رتبهتراززبان عمومی و تخصصی (ضریب ۲)ریاضیات (ضریب ۳)مدارهای الکتریکی (ضریب ۳)الکترونیک و سیستم های دیجیتال (ضریب ۴)ماشین الکتریکی و تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی  (ضریب ۱)سیستم‌های کنترل خطی (ضریب ۱)الکترو مغناطیس (ضریب ۲)سیگنال ها و سیستم ها (ضریب ۲)
۹۹۶۳۴۵۱۸.۸۹۲۱.۴۳۷۱.۴۳۵۳.۳۳۰۰۰۶۳.۸۹
۱۰۶۶۲۸۸۴۳.۳۳۴۰.۴۸۶۱.۹۳۷.۷۸۰۰۰۴۱.۶۷
۲۵۰۵۴۴۳۰۶۴.۲۹۷۶.۱۹۰۶۲.۲۲۲۵۰۶.۰۶
۳۴۹۵۰۸۹۰۴۰.۴۸۶۱.۹۶.۶۷۰۱۶.۶۷۰۶۰.۶۱
۴۴۵۴۸۴۵۶۶.۶۷۳۸.۱۵۷.۱۴۰۱۱.۱۱۰۰۰
۵۹۹۴۵۰۱۶۷.۷۸۲۸.۵۷۰۱۷.۷۸۰۰۰۶۳.۶۴
۹۰۶۴۰۳۴۶۱.۱۱۰۲.۳۸۵۷.۷۸۰۰۰۰
۱۰۰۴۳۹۲۲۴۳.۳۳۱۴.۲۹۷.۱۴۱۱.۱۱۰۰۲۱.۲۱۲۴.۲۴
۱۱۲۱۳۷۶۷۸۰۰۴۵.۲۴۰۰۰۰۰
۱۵۶۲۳۳۷۶۱۳.۳۳۲۳.۸۱۵۲.۳۸۶.۶۶-۲۰۲۲.۲۲-۹.۰۹۰
۱۶۸۴۳۲۸۸۶۱.۱۱۲۸.۵۷۱۴.۲۹۶.۶۷۰۰۰۰
۱۸۵۷۳۱۸۹-۱.۱۲۸.۵۷۱۶.۶۷۲۸.۸۹۲.۲۲۲۲.۲۲-۲۱.۲-۹.۰۹
۲۱۵۳۳۰۴۵۰۲.۳۸۱۱.۹۳۷.۷۸۰۰۰۶.۰۶
۲۴۲۷۲۹۲۹۲.۲۲-۴.۷۵۱۴.۲۹۲۸.۸۹۲.۲۲۱۱.۱۱۳.۰۳۱۵.۱۵
۳۰۲۰۲۷۲۹۰۱۹.۰۵۱۶.۶۷۶.۶۷۰۰۰۱۵.۱۵
۳۷۶۵۲۵۴۹۱۶.۶۷۴.۷۶۲۳.۸۱-۶.۶۶-۶.۶۶۴۴.۴۴-۹.۰۹۱۵.۱۵
۴۲۴۵۲۴۵۲۱۵.۵۶-۴.۷۵-۴.۷۵۱۱.۱۱۱۱.۱۱۲۲.۲۲۱۵.۱۵۳.۰۳
۵۶۱۶۲۲۴۸۰۰۱۹.۰۵۰۲۲.۲۲۱۹.۴۴۰۰
۶۴۰۸۲۱۵۴۱۳.۳۳-۱۴.۲۸-۱۴.۲۸۴۲.۲۲۱۱.۱۱۱۱.۱۱-۱۵.۱۴-۶.۰۶
۷۱۸۲۲۰۷۴-۲.۲۱-۲.۳۸۱۹.۰۵-۶.۶۶۲.۲۲-۲۲.۲۱۲۲.۲۲۱۸.۱۸
۸۲۳۹۱۹۸۳۲۴.۴۴-۴.۷۵۰۰۶.۶۷۰۰۰
۱۰۱۸۱۱۸۴۶۳.۳۳۷.۱۴۰۰۰۰۰۰
۱۱۱۵۲۱۷۸۹۲۲.۲۲۰۰۰۰۰۰۰
۱۴۳۳۹۱۶۲۶۲.۲۲۰۰۰۰۸.۳۳۰۰
۱۶۲۲۸۱۵۴۴-۴.۴۳۰-۱۴.۲۸۰۲۰۲۲.۲۲-۹.۰۹۰
۲۰۳۴۸۱۳۲۸-۱۲.۲۱-۷.۱۳۲۳.۸۱۴.۴۴۴.۴۴-۲۷.۷۷-۱۸.۱۷-۱۹.۴۳
۲۰۸۷۳۱۲۸۳-۵.۵۵-۴.۷۵۰۰-۲.۲۱-۵.۵۵۰۰
 
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات