پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ رایگان + ۷ نکته مهم

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳؛ به صورت کاملاً رایگان از سوی وب‌سایت مسترتست در این صفحه ارائه می گردد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …


میترسی از اخبار کارشناسی ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام بشی …


انتخاب رشته نادرست در مقطع کارشناسی ارشد منجر به از بین رفتن فرصت‌ها جهت پذیرش نهایی می‌شود. بنابراین، در این صفحه ضمن ارائه نکات مهم انتخاب رشته کارشناسی ارشد که می‌تواند کمک خوبی برای داوطلبان باشد، خدمات مشاوره رایگان انتخاب رشته ارشد نیز ارائه می‌شود.

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد آن قدر مهم است که می‌تواند سرنوشت داوطلبان را عوض کند:

  • ممکن است در کنکور کارشناسی ارشد رتبه خوبی کسب کرده باشیم، اما بدون توجه به ظرفیت‌ها فقط دانشگاه‌های سطح ۱ را انتخاب کنیم و شانس پذیرش را از دست بدهیم.
  • عکس موضوع هم ممکن است رخ دهد، ممکن است رتبه خوبی داشته باشیم، اما با تصور این که دانشگاه‌های سطح ۱ قبول نمی‌شویم، اصلاً آن‌ها را انتخاب نکنیم.
  • ممکن است رتبه خیلی خوبی نداشته باشیم و انتخاب رشته نکنیم، در حالی که می‌توانستیم در برخی دانشگاه‌ها قبول شویم.

با خواندن این مقاله و طرح سوالات خود در بخش نظرات، خواهید توانست به بهترین شکل در کنکور کارشناسی ارشد انتخاب رشته کنید.

فرایند انتخاب رشته کارشناسی ارشد

قابل توجه است که چند سالی است آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است؛ یعنی برای قبولی در همه دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و دانشگاه آزاد لازم است در آزمونی که سازمان سنجش برگزار می‌کند شرکت کنید. در ادامه نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش برای همه دوره‌ها / دانشگاه‌ها اعلام می‌شود.

 بعد از اعلام نتایج اولیه، باید انتخاب رشته دانشگاه آزاد را به صورت مجزا انجام دهید. در واقع داوطلبان کنکور ارشد در صورت تمایل می‌توانند دو فرم انتخاب رشته تکمیل کنند:

  • فرم انتخاب رشته ارشد سراسری در سایت سازمان سنجش
  • فرم انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد در سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد

پذیرش کارشناسی ارشد

با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش به صورت خودکار داوطلب دانشگاه آزاد هم محسوب می‌شوید و نیازی به انتخاب گزینه خاصی نیست. فقط باید انتخاب رشته دانشگاه آزاد را هم انجام دهید و هزینه انتخاب رشته را بپردازید.

اگر علاقه‌مند به انتخاب رشته کارشناسی ارشد پیام نور و غیرانتفاعی باشید، لازم است بعد از اعلام نتایج اولیه، کارت علاقه‌مندی انتخاب رشته پیام نور و غیرانتفاعی را جداگانه در سایت سازمان سنجش خریداری کنید. سپس می‌توانید این دانشگاه‌ها را هم در فرم انتخاب رشته خود وارد کنید.

 انتخاب رشته ارشد سراسریانتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
دوره‌ها / دانشگاه‌هاروزانه، شبانه، پردیس، پیام نور، غیرانتفاعی و مجازیدانشگاه آزاد
هزینه انتخاب رشتهفقط برای پیام نور و غیرانتفاعی لازم است کارت خریداری شود.بله هزینه دارد.
سایت انتخاب رشتهsanjesh.orgazmoon.org
دفترچه انتخاب رشتهیک دفترچه برای کلیه دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس، پیام نور، غیرانتفاعی و مجازی (انتشار از سوی سازمان سنجش)دفترچه مجزا از دفترچه سازمان سنجش (انتشار از سوی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد)
تعداد انتخاب رشته۱۰۰ رشته‌محل۱۰۰ رشته‌محل

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

پس از این که نتایج کنکور کارشناسی ارشد اعلام می‌شود، با فاصله کوتاهی انتخاب رشته کارشناسی ارشد شروع می‌شود.

زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ سراسری دهه دوم خردادماه اعلام شده است. اما زمان انتخاب رشته ارشد ازاد هنوز اعلام نشده است.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ سراسری۱۱ تا ۱۶ خرداد  ۱۴۰۳
زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۳ سراسری۱۰ خرداد ۱۴۰۳
زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد  ۱۴۰۳۱۱ تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد ۱۴۰۳۱۱ خرداد ۱۴۰۳
زمان اعلام نتایج نهایی ارشد ۱۴۰۳ سراسری و آزادشهریورماه ۱۴۰۳

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

داوطلبان عزیز می‌توانند با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ نسبت به مشاهده دانشگاه‌های پذیرنده کارشناسی ارشد رشته خود در دوره های روزانه، شبانه، پردیس، پیام نور، غیرانتفاعی و مجازی و نیز ظرفیت پذیرش اقدام کنند.

سپس به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با توجه به اولویت‌ها و معیارهای خود نسبت به ثبت حداکثر ۱۰۰ کدرشته‌محل اقدام کنند.

همچنین داوطلبان دانشگاه آزاد می‌توانند واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش در رشته خود را در دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد ۱۴۰۲ بررسی کنند.

سپس به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد مراجعه کرده و بعد از پرداخت هزینه انتخاب رشته، نسبت به ثبت حداکثر ۱۰۰ کدرشته‌محل اقدام کنند. برای انتخاب رشته این دانشگاه نیاز به کد دسترسی انتخاب رشته ارشد دانشگاه‌ آزاد دارد. با استفاده از این که زیر کارنامه اعلام نتایج اولیه ارشد درج شده و کد ملی خود می‌توانید وارد سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شوید.

نحوه انتخاب رشته ارشد 1402

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید سری به مطلب راهنمای انتخاب رشته ارشد بزنید.

ترتیب اولویت انتخاب رشته ارشد

ترتیب اولویت های انتخابی در فرم اینترنتی انتخاب رشته اثری در کمتر یا بیشتر شدن شانس قبولی شما ندارد.

هر اولویتی در فرم انتخاب رشته که نمره لازم را کسب کرده باشید، قبول می‌شوید چه انتخاب اولتان باشد و چه انتخاب آخرتان! فقط یادتان باشد که در صورت قبولی در یک رشته محل، انتخاب های بعدی شما از بین خواهد رفت و بالاترین اولویتی که قبول شوید ملاک است.

۷ نکته مهم در انتخاب رشته کارشناسی ارشد

فرایند انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد مجزا از یکدیگر است. اما برای انتخاب رشته دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس، پیام نور، غیرانتفاعی و مجازی لازم است در قالب فرم انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش اقدام نمایید.

نکات مهم انتخاب رشته کنکور ارشد 1402

۱- علاقه، علاقه و علاقه

مهم‌ترین اصل در انتخاب رشته ارشد علاقه است. شما باید گرایش و دانشگاهتان را دوست داشته باشید تا بتوانید هم دوران تحصیلی خوبی را سپری کنید و هم در آینده، شغلی مناسب پیدا کنید. ترتیب انتخاب رشته تأثیری در بالا و پایین رفتن شانس قبولی شما ندارد، پس به ترتیب علاقه انتخاب رشته کنید.

این بدین معنی است که سامانه انتخاب رشته در هرمجموعه امتحانی و گرایش، اول رتبه داوطلب را بررسی می ‌نماید، یعنی پس از اینکه به رتبه داوطلب رسید انتخاب‌های وی به ترتیب بررسی و قبولی به فرد اعلام می‌گردد.

نکته قابل توجه در اینجا این است که بسیاری از داوطلبان فکر می‌کنند اگر کد رشته‌ای در گزینه اول انتخاب رشته زده شود شانس آن بیشتر است و رفته رفته از شانسشان کم می‌شود که این تفکر کاملاً نادرست بوده و انتخاب اول تاثیری در افزایش شانس نداشته و در سیستم دانشگاه سراسری و حتی آزاد فقط علاقه مطرح می شود و سامانه پس از رسیدن به رتبه شما، همه انتخاب‌ها را از بالا شروع کرده و اولین موردی که در آن قبول شوید را به شما اعلام می‌کند.

۲- منطقی انتخاب رشته کنید.

در هنگام انتخاب رشته کارشناسی ارشد، فقط رشته‌محل‌هایی که فکر می‌کنید شانس دارید را انتخاب نکنید. دانشگاه‌هایی که سطح پایین‌تر هستند را نیز مدنظر داشته باشید. ممکن است رقبایی که رتبه بهتری دارند، به صورتی انتخاب رشته کنند که شانس قبولی در یک دانشگاه را از دست بدهید. بنابراین ریسک نکنید.

البته توجه کنید که چون شما ۱۰۰ انتخاب دارید، حتماً انتخاب‌های بلندپروازانه هم داشته باشید. اما از انتخاب‌های منطقی و نیز انتخاب دانشگاه‌هایی که در بدترین حالت نیز شانس قبولی دارید، غافل نشوید.

۳- برای انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های غیرانتفاعی و پیام نور اقدام کنید

با شروع انتخاب رشته، امکان تهیه کارت اعتباری جهت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه‌های غیرانتفاعی و پیام نور وجود دارد. در این بازه زمانی فرصت دارید کارت را خریداری کرده و نسبت به انتخاب رشته این دانشگاه‌ها اقدام کنید.

۴- اگر جزو رشته‌های خاص هستید، این نکته را بخوانید.

در رشته‌های خاصی که دارای آزمون عملی یا پروژه هستند، قبولی نهایی حاصل از نمره آزمون کتبی و نمره امتحان عملی است. بنابراین اگر داوطلب این رشته‌ها هستید، انتخاب رشته متنوع‌تری داشته باشید. چرا که نمره امتحان عملی در دست اساتید است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. بنابراین حتی اگر رتبه خیلی خوبی کسب کرده‌اید، دانشگاه‌های سطح ۲ و ۳ را نیز مدنظر داشته باشید.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، با توجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در تاریخ ۲۴ فروردین ۹۸ برای داوطلبانی که در دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) مجاز نشوند و یا در فرم انتخاب رشته خود رشته محل‌های دوره‌های غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام نور و مجازی را درج کنند و یا برای انتخاب رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند، آزمون عملی برگزار نخواهد شد.

۵- محرومیت از کنکور حتی در صورت قبولی در دوره روزانه کنکور ارشد حذف شده است.

اگر چه در حال حاضر حتی پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه نیز از شرکت در آزمون ارشد محروم نمی‌شوند، اما اگر واقعا رشته‌محلی را دوست ندارید و یا امکان تحصیل در آن دانشگاه را ندارید، بهتر است انتخابش نکنید. چون ممکن است شانس پذیرش را از افرادی بگیرید که قبولی در آن دانشگاه برایشان ارزشمند و مهم است.

۶- بی‌خیال نرم‌افزارهای انتخاب رشته شوید.

این دست نرم‌افزارها به صورت ماشینی، بدون در نظر داشتن ظرفیت کارشناسی ارشد و نیز شرایط خاص شما و تنها بر اساس رتبه‌های قبولی سال قبل، برای شما انتخاب رشته می‌کنند. بنابراین بهتر است به جای استفاده از این انتخاب رشته ماشینی، برای انتخاب رشته، از کمک مشاور انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک بگیرید.

۷- سهمیه در پذیرش کارشناسی ارشد را جدی بگیرید.

با توجه به ظرفیت دانشگاه‌های مختلف در پذیرش کارشناسی ارشد، کسانی که دارای سهمیه هستند، شانس خوبی برای قبولی دارند. بنابراین این داوطلبان با توجه به ظرفیت سهمیه لازم است انتخاب رشته کنند تا شانس خود را از دست ندهند.

چند تذکر مهم انتخاب رشته کارشناسی ارشد

  • تعداد ویرایش‌های انتخاب رشته کارشناسی ارشد محدود می‌باشد و در صورت اتمام تعداد دفعات ویرایش، هیچگونه تغییری در لیست قابل انجام نیست. بنابراین توصیه می‌کنیم با کمک مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد به درستی انتخاب‌های خود را انجام دهید تا نیاز به ویرایش چندباره نداشته باشید.
  • داوطلبانی که در دو رشته شرکت کرده بودند باید تمامی انتخاب‌های خود را در فرم انتخاب رشته سنجش به ترتیب علاقه و اولویت رشته در کنار هم وارد کنند و انتخاب‌های آنها نیز در کل صد انتخاب خواهد بود و انتخاب رشته جداگانه‌ای نخواهند داشت.

تخمین انتخاب رشته ارشد

برای تخمین این که چه دانشگاه هایی شانس قبولی دارید و چطور انتخاب رشته کنید، لازم است موارد زیر را مدنظر داشته باشید:

  • شرایط و اولویت‌های شما چیست؟ آیا با پرداخت شهریه مشکلی ندارید؟ اولویت شما کدام دانشگاه است؟ کجا زندگی می‌کنید و آیا برایتان مهم است که در شهر محل سکونتتان تحصیل کنید؟
  • به ظرفیت پذیرش هر دانشگاه توجه کنید.
  • رتبه های قبولی آزمون کارشناسی ارشد در سال های قبل کمک خوبی برای شماست.

رتبه های قبولی کارشناسی ارشد سال‌های گذشته

برخی از رتبه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد سال‌های گذشته رشته‌های مختلف در لینک زیر ارائه شده است.

 

بررسی این رتبه‌ها می‌تواند به شما کمک کند که دیدی کلی نسبت به رتبه های قبولی کنکور ارشد در دانشگاه‌های مختلف به دست بیاورید. اما این نکته مهم را فراموش کنید که با توجه به امکان تغییر ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ نسبت به سال‌های گذشته، بهتر است برای انتخاب رشته از خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد سایت مسترتست در همین صفحه استفاده کنید.

آیا می‌توانم از رشته‌محل‌های دیگر رشته‌ها انتخاب کنم؟

خیر شما فقط مجاز به انتخاب از رشته‌محل‌های رشته خودتان هستید.

رشته های مجاز کارشناسی ارشد برای انتخاب رشته کدام است؟

شما فقط مجاز به انتخاب از رشته‌محل‌های رشته امتحانی خودتان در ازمون ارشد هستید.

من در کنکور ارشد آزاد شرکت نکرده‌ام، آیا می‌توانم برای دانشگاه آزاد هم انتخاب رشته کنم؟

کنکور ارشد سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود و با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد شما داوطلب ارشد دانشگاه آزاد هم هستید. بنابراین، اگر مطابق کارنامه مجاز به انتخاب رشته آزاد شده‌اید، می‌توانید انتخاب رشته کنید.

ظرفیت قبولی و تعداد شرکت‌کنندگان کنکور ارشد هر رشته چقدر است؟

سازمان سنجش آمار تعداد شرکت‌کنندگان کنکور ارشد هر رشته را در کارنامه نتایج کنکور اعلام می‌کند. درخصوص ظرفیت قبولی هم می‌توانید به دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد مراجعه کنید.

مشاوره آنلاین انتخاب رشته کارشناسی ارشد

در مشاوره تلفنی، مشاور ممکن است فرصت کافی برای بررسی شرایط شما و رشته‌محل‌هایی که امکان قبولی دارید را نداشته باشد. اما در مشاوره آنلاین، مشاور می‌تواند به دقت بررسی‌های لازم را انجام دهد و پاسخ دقیق‌تری به سوالات شما بدهد.

انتخاب رشته مجازی ارشد سازمان سنجش در این مقطع تحصیلی صورت نمی‌گیرد. بنابراین، بهترین راه حل برای انتخاب رشته صحیح کمک گرفتن از یک مشاور خبره است.

برای استفاده از مشاوره آنلاین انتخاب رشته کارشناسی ارشد مسترتست، در بخش نظرات سوال خود را درج کنید.

مشاوره انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌توانند جهت مشاوره انتخاب اولویت های رشته‌محل در بخش نظرات سوالاتشان را مطرح کنند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۱.۵K نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
رضوان
تیر ۴, ۱۴۰۳ ۴:۴۲ ب٫ظ

سلام از رشته مهندسی صنایع میخوام HSE برای ارشد بخونم برای اینکه دولتی قبول شم تهران چه درسایی رو‌بخونم مهمتره؟ مرسی

حسن مولوی نژاد
خرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۱:۰۸ ب٫ظ

با رتبه ۲۱۴ جامعه شناسی شانس روزانه گیلان دارم ؟

حسن مولوی نژاد
خرداد ۲۵, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

سلام من در رشته علوم اجتماعی رتبه ۲۱۴ آوردم و آخرین رتبه مجاز هم ۲۳۰۰ هست . آیا دوره روزانه جامعه شناسی دانشگاه گیلان شانس قبولی دارم ؟

مهدی
خرداد ۲۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

با رتبه۲۱۲تاریخ اسلام شانس قبولی دانشگاه قزوین یا نوبت دوم فردوسی دارم؟

ارغوان
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۹:۱۷ ب٫ظ

با سلام و روز بخیر
دوست عزیز با سهمیه ۵ درصد رتبه ۴۶ کنکور ارشد می تونم امیدوار باشم روزانه تهران قبول بشم؟؟

faryanyasi
خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

سلام وقتتون بخیر‌ببخشید به نظرتون با رتبه ۲۶۰۰ سهمیه آزاد در ضریب ۲ رواننشاسی امکان قبولی ازاد اصفهان واحد خوراسگان برای رشتع بالینی وجود داره؟؟
به نظرتون دانشگاه های ازادهای اصفهان و شیراز‌ واحد خودشیراز و اصفهان سطحشون اونقدری به نسبت شهرستان خوب هست که از راه دور ارزش داشته باشه بریم؟

مینا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۳ ۱:۱۶ ب٫ظ

سلام به نظرتون با ض۱۴۰۰۰ بالینی. … آزاد شاهرود قبولم

Zahra
خرداد ۲۰, ۱۴۰۳ ۷:۴۳ ق٫ظ

سلام با رتبه ۱۸۹در سهمیه آزاد رشته فوتونیک توی چ دانشگاه هایی امکان قبولی بیشتره

فاطمه خانم
خرداد ۱۹, ۱۴۰۳ ۱:۳۶ ب٫ظ

سلام وققتون بخیر
با رتبه ۵۷۱ در سهمیه ازاد و رتبه کشوری ۶۸۸ در رشته علوم اقتصادی ایا شانس قبولی برای ارشد اقتصاد گرایش فرق نمیکنه ، شبانه فردوسی دارم ؟

مینا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۳ ۲:۳۶ ق٫ظ

سلام. با رتبه ی ۵۲۰ ادبیات انگلیسی امکان قبولی برای ارشد پردیس خودگردان دانشگاه بهشتی وجود داره؟

ارش شیوانی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۵:۲۴ ب٫ظ

سلام با رتبه ۲۸۰ارشد زیست جانوری ،امکان قبولی در دانشگاه روزانه یا شبانه تبریز ارومیه روزانه اردبیل و شبانه تهران در گرایش فیزیولوژی جانوری یا بیوسیستملتیک است

مینو
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۴:۵۲ ب٫ظ

سلام. روزتون خوش
میخواستم بدونم بارتبه۱۰۹ سهمیه آزاد رشته های علوم باغبانی روزانه تهرانو میارم؟
ممنون میشم جواب بدید

گل مریم
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۹:۲۶ ق٫ظ

سلام
رتبه آموزش ابتدایی از گروه علوم تربیتی با سهمیه آزاد ۱۷۱
بدون سهمیه ۱۹۳ آخرین رتبه قبولی رو ۱۰۷۲ زده
فرهنگی هستم.
شانسم برای دانشگاه فرهنگیان اصفهان چقدره به نظرتون
زدم اولویت اول

خورشید
خرداد ۱۷, ۱۴۰۳ ۸:۵۱ ب٫ظ

سلام و وقت بخیر
با رتبه ۸۷ با سهمیه۵٪ و بدون سهمیه ۷۵۰ در رشته علوم شناختی،شانس قبولی در دانشگاه تهران،مشهد،اصفهان،تبریز و زنجان در رشته روانشناسی شناختی چقدره؟
و همچنین شانس قبولی در رشته روانشناسی طراحی و خلاقیت هنر تبریز؟
با سپاس.

بهناز
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۷:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  خورشید

سلام خورشید
به نظرم تو علوم شناختی ۱۲۱۹ شانس چندانی نداری کلا

Hoda
خرداد ۱۷, ۱۴۰۳ ۵:۲۷ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
با رتبه ۱۳۶ در ارشد مهندسی منابع طبیعی محیط زیست امکان قبولی در دوره روزانه و شبانه هست?
اخرین رتبه مجاز ۳۵۵ هست

Hoda
خرداد ۱۷, ۱۴۰۳ ۵:۲۵ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
با رتبه ۱۳۶ در ارشد مهندسی منابع طبیعی محیط زیست امکان قبولی در دوره روزانه و شبانه هست?
اخرین رتبه مجاز ۳۵۵ هست

سیدقاسم
خرداد ۱۷, ۱۴۰۳ ۲:۳۰ ب٫ظ

سلام من میتونم بارتبه ی ۲۸۱ضریب ۱باسهمیه ی ۵درصد دانشگاه روزانه بانوبت دوم بابلسر قبول بشم رشته علوم ورزشی

بهناز
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۷:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  سیدقاسم

سلام سید
رتبه بدون سهمیه ت چنده؟

راحیل
خرداد ۱۷, ۱۴۰۳ ۲:۲۴ ب٫ظ

سلام؟ وقت بخیر. من رتبه ۱۵۰ فلسفه تعلیم و تعلیم هستم. چقدر احتمال داره روزانه تهران بهشتی و علامه قبول شم؟ ممکنه بفرمایید امسال این رشته رو دانشگاهی به صورت مجازی ارائه میده یانه؟

بهناز
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۷:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  راحیل

سلام راحیل
دانشگاه پیام نور مجازی این رشته رو داره
خوب همونطور که خودت هم می دونی قبولی ت بستگی زیادی به انتخاب رتبه های قبل از خودت داره
اما به نظرم برای دانشگاههایی که گفتی شانس کمی داری
ولی برای الزهرا و خوارزمی شانست بالاست

حامد
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

سلام میخواستم انتخاب رشته کنم و مشاوره بگیرم

اشکان
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۵:۳۵ ب٫ظ

با سلام
رتبه من ۲۵۱ شده در رشته علوم دام و طیور

احتمال قبولی کدام دانشگاه ها هستش؟

بهناز
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۷:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  اشکان

سلام اشکان
برای روزانه دانشگاه هایی مثل ارومیه، زنجان و اراک یا کمی بالاتر شانس خوبی داری

مهدی
خرداد ۱۶, ۱۴۰۳ ۰:۴۵ ق٫ظ

سلام وقت بخیر
رتبه بدون سهمیه من در رشته علوم اقتصاد ۷۰۶ و با سهمیه ۲۵% رتبه ۱۴ کسب کردم. اولویت من بخاطر محل کار و سکونت اصفهان هستش ، با این شرایط میتونم دانشگاه اصفهان بزنم؟ و آیا تهران هم احتمال قبولی دارم ، اگر دارم اسم دانشگاه را بفرمایید
با تشکر فراوان

بهناز
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۸:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام
بله برای تهران هم شانس داری
اصفهان هم که به نظرم حتما قبولی

faryanyasi
خرداد ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۸ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر ، با رتبه ۲۵۰۰ روانشناسی امکان قبولی بالینی دانشگاه ازاد شیراز هست؟

بهناز
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۸:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  faryanyasi

سلام
آره شانس داری اما خوب بالا نیست

زهرا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۳ ۱:۳۳ ب٫ظ

با لیسانس بهداشت مواد غذایی معدل ۱۶/۲۱ ارشد استعداد درخشان رشته کنترل کیفی مواد غذایی میشه ثبت نام کرد؟

بهناز
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام زهرا
آره به نظرم مرتبطن و معدلت هم که اوکیه

مسعود
خرداد ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

سلام
با رتبه ۲۱۵ ساخت و تولید مکانیک بهترین دانشگاهی که تو تهران میتونم قبول شم چیه؟

بهناز
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۸:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود

سلام مسعود
رتبه ت خیلی خوبه اما همونطور که می دونی به انتخاب رشته قبلی ها خیلی بستگی داره
به نظرم شاید بشه به خواجه نصیر امیدوار بود

ALI.N
خرداد ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

سلام با رتبه ۲۹۰ ضریب ۱ ساخت و تولید و رتبه ۳۲۹ ضریب ۳ تبدیل انرژی میتونم دانشگاه شیراز یا صنعتی شیراز قبول بشم؟
ممنون میشم پاسخ بدید

بهناز
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۸:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  ALI.N

سلام علی
آره به نظرم شانس خوبی داری

صادی
خرداد ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

سلام
با رتبه ۳۱ باستان شناسی سهمیه آزاد شانسی برای روزانه دانشگاه های شهر تهران دارم ؟ گرایش دوران تاریخی یا پیش از تاریخ ؟

بهناز
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۸:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  صادی

سلام صادی
دانشگاههای تهران تو این رشته همه شون دانشگاه های خیلی خوب هستن
واسه همین رقابت سنگینه
اما خوب اگه رتبه های قبلی ت به دانشگاه های شهر خودشون علاقه داشته باشن آره شانس داری قاعدتا

صادی
خرداد ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

سلام . لطفا راهنمایی کنید با رتبه ۳۱ باستان شناسی سهمیه آزاد امیدی به دانشگاه های تهران هست ؟

بهناز
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۸:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  صادی

سلام
بالا جواب دادم

ruya
خرداد ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

سلام وقتتون بخیر
با رتبه ۳۰۰۰در سهمیه آزاد برای رشته روانشناسی امکانش هست که پردیس روانشناسی بالینی دانشگاه اصفهان قبول شد؟

بهناز
خرداد ۱۸, ۱۴۰۳ ۸:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  ruya

سلام رویا
به نظرم شانس زیادی نداری

ارش شیوانی
خرداد ۱۵, ۱۴۰۳ ۷:۴۲ ق٫ظ

سلام با رتبه ۲۸۰جانوری فیزیولوژی یا بیوسیستماتیک روزانه یا شبانه را میشه آورد اولویتم تبریز تهران ارومیه اردبیل هست

ارش شیوانی
خرداد ۱۵, ۱۴۰۳ ۷:۴۰ ق٫ظ

ارشد جانوری

امیر
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۵:۳۳ ب٫ظ

سلام با رتبه ۳۶۰ و ۳۵سهمیه ۵درصد میشه حسابرسی فردوسی قبول شد؟

امیر
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۵:۱۵ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر با رتبه ۳۶۰کشوری و ۳۵سهمیه ۵درصد میشه از حسابرسی دانشگاه فردوسی قبول شد؟

سعید
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۴:۲۶ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر با رتبه ۲۳۷ سهمیه علوم دام و طیور احتمال قبولی دوره های روزانه و نوبت دوم و ازاد ارومیه رو دارم؟

سعید
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۴:۱۸ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر با رتبه ۲۳۷ سهمیه علوم دام و طیور شانس قبولی گرایش ژنتیک و اصلاح دام دوره های روزانه و نوبت دوم دانشگاه ارومیه را دارم؟

یاسمین جعفری
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۳:۰۸ ب٫ظ

سلام ببخشید من رتبه بدون سهمیه ۶۷۸ برنامه ریزی اموزشی یه درسی تهران روزانه قبول میشم؟

زهرا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۲:۰۰ ب٫ظ

درود با رتبه ۶۴۸ ارشد علوم سیاسی نوبت دوم تهران و یا مجازی دولتی بهشتی و یا پبام نور تهران میشه قبول شد

اعظم
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

سلام هزینه های پردیس مجازی آزاد غیر انتفاعی به ترتیب به چه صورت است؟

گل مریم
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۸:۱۳ ق٫ظ

رشته آموزش ابتدایی از علوم تربیتی
رتبه ۱۷۱

گل مریم
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۸:۱۱ ق٫ظ

سلام
با رتبه ۱۷۱ وفرهنگی بودن
شانی قبولی دانشگاه فرهنگیان فاطمه الزهرا اصفهان ودارم؟؟؟؟
اولویت اولم هست!!

fr
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۷:۴۱ ق٫ظ

سلام با رتبه ۲۹ فقه و حقوق احتمال قبولی توی دانشگاه تهران، شاهد و امام صادق«ع» چقدره؟ و اینکه اگه من انتخاب اولم رو بزنم شاهد و انتخاب دومم امام صادق«ع» مصاحبه دعوت میشم؟ اگر فرضا شاهد رو قبول شم و مصاحبه امام صادق«ع» رو «قبول یا رد» بشم چه اتفاقی میفته؟

ava
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۵:۱۲ ق٫ظ

معماری

ava
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۵:۱۲ ق٫ظ

سلام من رتبم ۵ هزار و مقداری شده میخوام ازاد بروجرد برم..قبول میشم عایا؟؟

فاطمه
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۲:۵۳ ق٫ظ

سلام خسته نباشید من مجموعه ریاضی شرکت کردم و مجاز شدم اما توی کد ضریبای مختلف رتبه ام فرق داره مثلا تو کد ضریب ۴ که میشه گرای رمز و کد رتبه ام از همه بهتره و ۳۴۱ شده با سهمیه ؛ برای انتخاب بهتره اینی که رتبه ام توش بهتره رو اولویت قرار بدم یا فرقی نمیکنه ؟ و اینکه آیا با این رتبه امکان قبولی تهران روزانه یا شبانه دارم؟

باران
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۰:۵۸ ق٫ظ

سلام
با رتبه ۱۲۷۲ مهندسی معماری ایا روزانه احتمال قبولی هست ورتبه ۲۴۲ رشته شناور مدیرت جهانگردی امکان قبولی داره

بیخیال
خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۰:۴۴ ق٫ظ

با رتبه ۱۹۰۰ زیر گروه ۲ مدیریت احتمال روزانه یا شبانه شهرستان های کوچک رو دارم

سمیرا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۳۹ ب٫ظ

سلام وقت بخیر رتبه ۴۲۵ کارشناسی ارشد رشته مواد و متالورژی هستم آیا امکان داره دانشگاه صنعتی اصفهان قبول بشم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

گل‌گلی
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۲۰ ب٫ظ

سلام وقت بخیر ،بنده برای رشته نمایش کنکور ارشد دادم
با گرایش کارگردانی و بازیگری
رتبه کارگردانیم ۱۷۷ و بازیگری۱۸۴ شدم
و برام نوشته مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه روزانه و نوبت دوم هستم
از اونجایی که رشته تحصیلیم در این زمینه بوده و رزومه کاری دارم آمادگی لازم رو برای آزمون عملی دارم
اما میخواستم بدونم با رتبه ای که دریافت کردم ارزش انتخاب واحد داره و ممکنه دولتی دربیام؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  گل‌گلی

سلام گل گلی
حتما انتخاب رشته کن و جاهایی که برات مطلوب هست رو انتخاب کن
اگه به مصاحبه دعوت شدی هم حتما شرکت کن
خوب رتبه خوبی نداری اما آزمون عملی هم تاثیر زیادی داره

نجمه
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۰۳ ب٫ظ

سلام بزرگواربه همه پاسخ دادین اماجواب سوال من ندادید

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نجمه

سلام
بله ببخشید جواب دادم

مهدیه
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۸:۵۷ ب٫ظ

سلام رتبه من ۸۷۱ تو رشته معماری هست برام فرقی نمیکنه کدوم گرایش قبول شم ولی حتما میخوام دانشگاه سراسری قبول شم آیا شانسش هست

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

سلام مهدیه
اگه منظورت از دولتی دوره روزانه وشبانه است به نظرم شانس زیادی تو رشته هنرهای ساخت و معماری نداری
شانس اصلیت توی غیرانتفاعی ها و مجازی تهرانه

علیرضا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۶:۲۹ ب٫ظ

سلام برای ثبتنام ارشد بدون کنکور تاریخ اخذ مدرک من تاریخ اخرین امتحانم رو وارد کردم چون هنوز مدرکم نیومده که تاریخ فارغ‌التحصیلی رو بزنم اما ریز نمراتم کامله و معدل کل مشخصه مشکلی نداره؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام علیرضا
نه مشکلی نیست کار خوبی کردی

محسن اشتری
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۵:۵۴ ب٫ظ

سلام وقت بخیر رتبه ۲۵۲۰ عمران هستم آیا شانس قبولی در روزانه تهران در رشته مدیریت ساخت را دارم؟ برای غیر انتفاعی هر رشته را باید هزینه مجزا بدهیم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  محسن اشتری

سلام محسن
نه فکر نمی کنم شانسی داشته باشی
به نظرم شانس اصلیت روی روزانه شهرهای متوسط به پایینه

مبینا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۳:۵۴ ب٫ظ

سلام ی سوال داشتم میشه جواب بدین لطفاا
اگه اولویت سوم من اولویت اول یکی دیگه باشه
حتی اگه رتبه من بهتر باشه اون قبول میشه یا به این بستگی نداره؟؟؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مبینا

سلام مبینا
نه اولویت هیچ تاثیری توی قبولی نداره
اگه نمره تو بهتر باشه و اولیت صدمت باشه تو قبول میشی

F.H
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۲:۵۰ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر.
من رتبه کشوری ارشد روانشناسی تربیتیم شده ۸۷ و رتبه‌م در سهمیه ۵ درصد شده ۸. چقد احتمال داره دانشگاه فردوسی روانشناسی تربیتی بیارم؟ دانشگاه علامه و الزهرا چطور؟
لطف می‌کنید اگه راهنماییم کنید.🙏🏼

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  F.H

سلام اف اچ
به نظرم برای همه شون شانس داری فقط تو علامه شانست بالا نیست

F.H
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۸:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهناز

ممنونم از راهنمایی‌تون:)🌱

faryanyasi
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۵۵ ب٫ظ

سلام‌وقتتون بخیر، با رتبه ۲۵۲۰در سهمیه و ۲۹۰۰در سهمیه آزاد توی رشته روانشناسی برای بالینی(ضریب۲) کجاها شانس قبولی هست؟امکان قبولی توی پردیس دانشگاه تهران یا شیراز نیست؟یا امکان قبولی آزادهای تهران؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  faryanyasi

سلام
اره به نظرم ممکنه پردیس هایی که گفتی قبول شی ولی خوب احتمالش بالا نیست
دانشگاه ازاد واحدهای تهران هم همینطور

زهرا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱:۳۹ ب٫ظ

سلام. من رتبه‌ام ارشد ۳۷۵ ادبیات فارسی شده. احتمال داره بوعلی همدان قبول شم؟ ظرفیت‌اش امسال خیلی کم شده ۴ تا روزانه می‌گیره🥲

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام زهرا
آره رتبه ت که به قبولی بوعلی می خوره
اما خوب همونطور که گفتی کلا چهار نفره و به انتخاب نفرات قبلی بستگی داره

یاشار
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

با سلام
من در گرایش شناورم رتبه ۱۸۰ رو دارم و در گرایش اصلی خودم رتبه ۲۰. اگر دو انتخاب اولم از گرایش اولم باشه و قبولی حاصل نشه آیا بلایی سر انتخابهای بعدی من میاد؟
درواقع سوالم اینه که سیستم سنجش بر چه اساسی انتخاب رشته من رو شروع به بررسی میکنه؟ بر اساس رتبه ۱۸۰ یا رتبه ۱۸ که انتخاب های سوم به بعد منه.
این نوع از انتخاب رو بر اساس علاقمندی به رشته و دانشگاه انجام دادم . بر اساس توصیه خود شما که جایی نوشته بودید خوش بینانه . منطقی و بدبینانه.

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  یاشار

سلام یاشار
ملاک فقط رتبه شما تو اون گرایشی که انتخاب کردی
و به انتخاب های قبل و بعدش ارتباطی نداره
هر انتخاب بر اساس رتبه تو همون رشته بررسی میشه و رتبه تو رشته های دیگه تاثیری نداره

زهرا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

سلام با رتبه ۷۴ با سهمیه و ۸۴ بدون سهمیه امکان قبولی در دانشگاه تبریز در رشته بیماری‌شناسی گیاهی دارم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام زهرا
خیلی لب مرزی هستی
اگه شانس بیاری ممکنه قبول شی اما خوب احتمال قبولیت بالا نیست

نجمه
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۲۳ ق٫ظ

سلام مجدد منظورم از مشاوره فقط خانواده است شغلی ومدرسه را نمیخوام برم

نجمه
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۱۹ ق٫ظ

سلام من رتبه ام ۹۹۹ درسهمیه و۱۱۵۶ دربدون سهمیه شده برای رشته مشاوره همه رومجاز شدم امامن فقط میخوام شهرخودم مشهددرس بخونم
شهرهای دیگه رونمیخوام چون امکانش ندارم ومیخوام آزادیاغیرانتفاعی مشهد برم بازهم باید توانتخاب رشته بقیه جاهاروبزنم یانه؟
چقدرامکان قبولی دارم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  نجمه

سلام نجمه
آره به نظرم واسه آزاد و غیرانتفاعی مشهد شانس بالایی داری
اما برای شبانه شهرستان شانس چندانی نداری

جواد کرد
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

سلام با رتبه ۹۴ادیان عرفان در چه دانشگاه های میتونم پذیرش روزانه بگیرم

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۷:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  جواد کرد

سلام جواد
به نظرم شانس اصلی ت روی روزانه شهرهای کوچیکه
اما برای روزانه شهرهای بزرگ و شبانه تهران هم تا حدی می تونی شانس داشته باشی

نگار
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

سلام رتبه باسهمیه ۱۱۱۸ علوم اقتصادی امکان انتخاب دانشگاه روزانه کدوم شهر مجاز هست؟ و سوال دیگم اینکه دفتر چه دانشگاه آزاد هنوز منتشر نشده؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۸:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

سلام نگار
دفترچه آزاد که منتشر شد
در مورد رتبه ت هم اگه سهمیه آزاد داری که برای روزانه شهرهای کوچیک و شبانه شهرستان های بزرگ شانس داری

زهرا
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۴:۱۶ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
من با سهمیه رتبم شده ۳۷۰ وبدون سهمیه شده ۴۲۹
آیا در دانشگاه فردوسی مشهد رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری -امایش شهری قبول میشم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۸:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام زهرا
قبول شدن تو یه شهر خاص بستگی زیادی به انتخاب رشته رقیب هات هم داره اما تو حالت کلی شانس زیادی برای قبولی تو رشته محل هایی که گفتی داری

زهرا
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۴:۰۲ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
با رتبه ۳۷۰ با سهمیه و ۴۲۹ بدون سهمیه در دانشگاه فردوسی مشهد قبول میشم؟
توروخدا جواب بدین

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۸:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام زهرا جان
جواب دادم بالاتر

Z.mirrr
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۳:۲۲ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر
من رتبه ۵۹ با سهمیه آزاد و ۶۶ بدون سهمیه رشته نانو مواد هستم
به توجه به ظرفیت پذیرش کم آیا شانسی برای دانشگاه های تهران دارم ؟!
اگر آره میشه به ترتیبی که شانس قبولی هست راهنمایی کنید

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۸:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  Z.mirrr

سلام
اگه منظورت رشته نانومواد و نانوفناوری ه
اگه روزانه مد نظرته بیشتر برای دانشگاه هایی مثل ارومیه شانس داری
تو تهران پردیس تربیت مدرس قبول میشی قاعدتا

شیرین
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۵۱ ب٫ظ

سلام من رتبه ۶۰ ارشد مرمت کد ضریب ۲ شدم و میخوام ببینم آیا شانس قبولی برای تهران رو دارم؟؟؟؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۸:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  شیرین

سلام شیرین
خوب کد ضریب دو فقط هنر تهران ۸ نفر می گیره
واسه همین قبولی ت خیلی بستگی به انتخاب رتبه های قبل از تو داره
ولی خوب قبولی ت ناممکن نیست و شانس داری

شمارو بخدا پاسخ بدید 😞🙌🏻🥺😭
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

وقت بخیر
با رتبه ۲۸۲۴ با سهمیه آزاد و ۳۲۶۹ بدون سهمیه شانسی برای قبولی در مقطع ارشد مشاوره خانواده دانشگاه آزاد تهران مرکز دارم آیا ؟
کل داوطلبین ۷هزارو خرده ای بودند
خودم ساکن حومه تهران
و این که پذیرش بدون کنکور ارشد فقط از طریق استعداد درخشان امکان پذیره؟؟
مثل گذشته نیست ؟

بهناز
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۱۰ ب٫ظ

سلام
بله امسال پذیرش بدون آزمون غیراستعداد درخشان نداشتیم
به نظرم با توجه به ظرفیت کمی که مشاوره داره شانس زیادی نداری اما خوب بعید هم نیست

الهام ص
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

درود بر شما . من اصلا از کارنامه سر در نمیارم . و موندم برای انتخاب رشته . وقت زیادی هم برای تمرکز روی این همه برگه دفترچه رو ندارم . لطفا کمک کنید

بهناز
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  الهام ص

سلام الهام ص
کجاش رو مشکل داری؟
چه رشته ای هستی؟
اگه اون ستون وسط برات زده مجاز یعنی همه چیز مجاز شدی
اگه اون ستون وسط زده غیرمجاز ولی ستون سمت چپ زده مجاز یعنی به جز روزانه و شبانه برای بقیه چیزها مجاز شدی
کد ضریب های مختلف هم اگه رشته ت داره، برای این که بدونی هر کدوم چیه باید دفترچه رو نگاه کنی

صحرا
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۸:۵۱ ق٫ظ

سلام خسته نباشید
با رتبه ۵۵ بیوشیمی بالینی احتمال قبولیم در کدوم دانشگاه بیشتره؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۸:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  صحرا

سلام صحرا
به نظرم فقط کمی برای پردیس تبریز شانس داری

م
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۰:۳۳ ق٫ظ

سلام رشته مهندسی کامپیوتر با رتبه ۲۸۰۰ میتونم هوش مصنوعی دانشگاه های زنجان و سمنان و مازندران بیارم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  م

سلام م
به نظرم شانس اصلی ت روی غیرانتفاعی ها است

مینا
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۰:۰۰ ق٫ظ

سلام با رتبه ی ۶۷ حسابداری با سهمیه ۵ درصد کجا می‌تونم قبول بشم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

سلام مینا
رتبه بدون سهمیه ت چنده؟

محبوبه
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۵:۲۸ ب٫ظ

با رتبه ۱۴سهمیه ۵درصد حشره شناسی روزانه کدوم شهر مجاز میشم زابل مجاز میشم؟رتبه بدون سهمیه ۱۳۷

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  محبوبه

سلام محبوبه
آره به نظرم قبولی زابل قطعی ه
شهرهای بزرگتر هم شانس داری البته

محمد
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

سلام با رتبه ۱۶۰ مددکاری اجتماعی کجا میتونم قبول بشم ؟!

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام محمد
متاسفانه پذیرش مددکاری کمه و شانس چندانی نداری
شاید یه مقدار روی غیرانتفاعی حکمت بشه حساب کرد

حانیه
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

سلام با رتبه ۹۵۶ روانشناسی عمومی میتونم پردیس دانشگاه های تهران قبول بشم؟ یا با رتبه ۳۲ مددکاری میتونم علامه قبول بشم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  حانیه

سلام
با رتبه ۳۲ که بعیده بشه روزانه علامه قبول شد، شبانه هم قطعی نیست البته
توی روانشناسی برای روزانه شهرهای معمولی و شبانه شهرهای بزرگ شانس خوبی داری

محبوبه
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

با رتبه ۲۹۳ مدیریت جهانگردی جایی امکان قبولی دارم ؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  محبوبه

سلام محبوبه
بله حتما
رتبه خوبی داری و قبولی ت تو غیرانتفاعی و پیام نور و پردیس قطعی ه

پاییز
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

سلام من بارتبه ۶۰فقه حقوق شانس قبولی در دانشگاه تهران رو دارم؟

بهناز
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  پاییز

سلام پاییز
احتمالا منظورت روزانه دانشگاه تهرانه که به نظرم بعیده

امین
خرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۸:۵۰ ق٫ظ

با رتبه ۲۱۶ در سهمیه و ۲۴۶ بدون سهمیه جزا و جرمشناسی، می‌تونم شیراز اصفهان مشهد یا همدان بیارم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  امین

سلام امین
بله به نظرم شانس مناسبی داری
برای همدان که خیلی شانست بالاست

سما
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر ببخشید من میخواستم بپرسم اگه نوبت دوم دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی قبول بشیم، در کنار پرداخت شهریه و هزینه های مازاد ، آیا باز هم استخدام آموزش و پرورش میشیم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  سما

سلام سما
نه تضمینی وجود نداره

آریا ایران پور
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

سلام وقت بخیر میخواستم ببینم با رتبه ۴۰۰ کنکور حسابداری میتونم دانشگاه فردوسی قبول بشم یا ن؟

هانا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۷:۴۸ ق٫ظ

سلام وقت به خیر احتمالش کمه برای روزانه شهرستانهای کوچیک تر شانس تون بیشتره

نگار
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۹:۴۱ ب٫ظ

سلام. دوستان چند روز صبر کنید تا دفترچه انتخاب رشته بیاد و ظرفیت پذیرش دانشگاه ها مشخص بشه اونوقت راحت تر می تونید متوجه بشید چقدر امکان قبولی دارید. مخصوصا کسایی که رتبشون چندان خوب نشده یا به طور معمول اون رشته تعداد نفرات کمی پذیرش داره.

هانا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۷:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

سلام نکته خوبیه اما خوب معمولا خیلی تغییر نمی کنه

مهدی
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۹:۲۶ ب٫ظ

سلام وقت بخیر با رتبه ۳۲۵ ژنتیک و بهنژادی گیاهی احتمال قبولی هست؟ ممنونم از مهرتان

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام مهدی
به نظرم برای روزانه شهرستان های متوسط به پایین شانس خوبی داری

zohreh
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۹:۲۴ ب٫ظ

من با رتبه ی ۲۰۰۰میتونم پردیس ها شانسی داشته باشم برای رشته ی بالینی ؟ هر پردیسی باشه ایراد نداره

هانا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۷:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  zohreh

آره ممکنه. اگه پردیس شهرستان های کوچیک پذیرش داشته باشه شانس خوبی داری

زهرا
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۵:۲۸ ب٫ظ

سلام کد رشته‌های دانشکده فنی تهران واقع در فومن مهندسی عمران ارشدش کد رشته هاش رو لطفاً برام بفرستید

هانا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۷:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام هنوز دفترچه نیومده

فاطمه
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۴:۴۴ ب٫ظ

سلام روزتون بخیر من رتبه ۴۰۰انیمیشن اوردم با نمره آزمون عملی بالا شانس قبولی در دانشگاه های تهران را دارم ؟

هانا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۸:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
خوب به انتخاب رقیب هات هم بستگی داره و تو این رشته ها که آزمون عملی دارن خیلی سخت میشه نظر داد
به هرحال شاید احتمال زیادی نداشته باشه اما بعید هم نیست

حمید
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۴:۳۳ ب٫ظ

سلام آیا با رتبه ۳۶۰ حسابداری مقطع ارشد میتونم شبانه در یکی از دانشگاه های تهران بخونم

هانا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۸:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

سلام
احتمال خیلی کمی داره

حامد
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۲:۲۰ ب٫ظ

با سلام
با رتبه ۲۶۳ مهندسی نفت ارشد
دانشگاه های تهران چه ملی چه پردیس قبول میشم ؟

هانا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۳ ۸:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

به شانس ت و نحوه انتخاب بقیه هم بستگی داره
اما به هرحال شانس قبولی داری

Amir
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

سلام
با رتبه ۳۱۹ کارشناسی ارشد رشته هوا فضا روزانه تهران امکان قبولی دارم

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  Amir

سلام
بله شانس خوبی هم داری
بستگی به انتخاب بقیه رقبات داره

Arman
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

با سلام
مشاور محترم بنظر شما برای بنده که داوطلب رشته شیمی علوم پایه هستم و بر اساس نتایج اولیه وضعیتم بدین شرح هست امکان پذیرفته شدن در دوره ی روزانه ی کدوم دانشگاهها رو دارم ؟
کد گروه امتحانی ۱۲۰۳
کد ضریب ۱ : رتبه ۱۰۴۰
کد ضریب ۲ : رتبه ۸۷۹
کد ضریب ۳ : رتبه ۸۴۳
کد ضریب ۴ : رتبه ۷۴۹
کد ضریب ۵ : رتبه ۱۲۰۰
کد ضریب ۶ : رتبه ۸۵۴
کد ضریب ۷ : رتبه ۱۰۱۳
اولویت های من ابتدا شیمی تجزیه هست و سپس کاربردی و بعد شیمی پلیمر و بعد شیمی فیزیک و بعد شیمی معدنی و در انتها هم فیتوشیمی و نانوشیمی . حالا لطفا بفرمایید امکان پذیرشم در دوره ی روزانه ی دانشگاههای مالک اشتر و تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و باهنر کرمان و شهید چمران اهواز و یزد و صنعتی شیراز و شیراز چقدر هست ؟ میخوام انتخابهای منطقی رو بهم بگید .چون از انتخاب بلند پروازانه بیزارم . سپاسگزارم از تمام حوصله و وقتی که جهت مشاوره ی بنده صرف خواهید کرد . پایدار و سلامت و با نشاط باشید .

آرمان
خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۸:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  Arman

قرار نیست پاسخی در خصوص سوالم توسط مشاور محترم داده شود ؟ من همچنان منتظرم .

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  Arman

سلام آرمان
انتخاب بلندپروازانه که تو انتخاب رشته معنا نداره شما باید از بهترین انتخاب مدنظرت شروع کنی و بیای پایین و هر جا رتبه ت میخورد خوب قبول میشی
به نظرم توی صنعتی شیراز شانس خوبی داری اما برای بقیه جاهایی که گفتی شانست متوسط رو به پایینه

زهره
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

سلام،ببخشید برای قبولی در رشته مشاوره،صرفا دانشگاه آزاد در تهران،چه رتبه ای باید داشته باشیم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  زهره

سلام زهره
تا حدود ۱۵۰۰ قطعیه قبولی ت ولی خوب ممکنه تا خیلی بیشتر از این هم قبول شی

جواد
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

درود با رتبه ۶۱۵۱ ارشد عمران دانشگاهای مازندران چه روزانه چه شبانه امکان قبول شدن دارم؟!

زهرا
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  جواد

پردیس وشبانه بهشهر امکانش زیاده البته سال گذشته پردیس نگرفت ولی تو اولویت هاتون باشه

جواد
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

درود با رتبه ۶۱۵۱ دانشگاهای مازندران چه روزانه چه شبانه امکان قبول شدن دارم؟!

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

سلام جواد
خیلی بعیده
توی غیرانتفاعی و پردیس شانس داری احتمالا

Mohammadreza
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

با رتبه ۱۷۰ کد ضریب ۸ رشته حقوق کجا قبول میشم؟

مهدی ازاد
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

با سلام
من رتبه ۳۴ ارشد ادیان و عرفان رو آوردم
با توجه به شغل م
خارج از تهران نمی تونم برم
آیا
شانس قبولی در تهران چ روزانه چ شبانه رو دارم؟؟

محمد
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

سلام من رتبم ۲۵۱ فقه و حقوق شده
میشه راهنمایی کنید کجاها قبول میشم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام محمد
تو روزانه شهرستان های متوسط به پایین شانس خوبی داری
شبانه شهرهای بزرگ هم همینطور

زهرا عبداله زاده
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۹:۳۷ ق٫ظ

سلام با رتبه ۱۸۸۰ در کد ضریب ۱ روانشناسی شانس قبولی در روزانه رو دارم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

سلام زهرا
نه متاسفانه فکر نکنم

پرهام
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۹:۲۴ ق٫ظ

سلام با رتبه ۳۹ در روانشناسی تربیتی ایا دانشگاه فردوسی مشهدروزانه قبول میشم

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  پرهام

سلام پرهام
بله صد در صد

مهدی
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۹:۱۸ ق٫ظ

با رتبه ۷۲۵ ارشد امکان قبولی تو حقوق خصوصی جایی هست

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام مهدی
قبولی ت تو روزانه شهرستان های کوچیک که قطعیه
برای شهرهای بزرگ هم شانس داری یه مقدار

زینب
خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۰:۲۰ ق٫ظ

من تو همه ی دوره ها مجاز شدم، با رتبه ۴۷۰ برای آموزش و پرورش ابتدایی ترجیحم اینه ارشدم رو در دانشگاه فرهنگیان بخونم،اولویت بعدی دوره روزانه
در تهران شانس قبولی دارم به نظرتون؟
و اینکه من باردارم
اگه قبول بشم امکان گرفتن مرخصی برای یکی دو ترم از دانشگاه وجود داره؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

سلام زینب
بله امکان گرفتن مرخصی وجود داره
واسه تهران هم شانس داری اما خوب به انتخاب رتبه های قبل از خودت ربط زیادی داره

محدثه.س
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۷:۴۸ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر
من رتبه‌م برای ژنتیک شده ۶۲۸
احتمال قبولی تهران یا تبریز وجود داره؟اگر بله در بهترین حالت چه دانشگاه‌هایی؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  محدثه.س

سلام محدثه س
به نظرم تو بهترین حالت روزانه شهرهای کوچیک قبول میشی

مهسا
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۷:۲۳ ب٫ظ

سلام رتبه زبانشناسیم ۱۲۰ شده احتمال قبولی اصفهان و شیراز و همدان رو دارم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام مهسا
بله قطعا شانس خوبی داری

آتنا
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۷:۲۰ ب٫ظ

سلام، من رتبم در سهمیه ۵٪ بازرگانی شده ۲۷۴ ولی بدون سهمیم رتبم ۲۳۴۴ هستش،، میخواستم بدونم برای دولتی تهران شانسی دارم؟ یعنی در اصل رتبه کل مهمه یا با سهمیه؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  آتنا

سلام آتنا
هر دو مهمه
یه چیز دیگه که تو سهمیه ۵ درصد مهمه اینه که اگه سهمیه ایثارگران خالی بمونه به این سهمیه می رسه که نکته خیلی مهمیه ولی خوب نمیشه قطعی روش حساب کرد
به نظرم برای روزانه شهرستان شانس خوبی داری

صفا
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۶:۴۴ ب٫ظ

سلام. رتبه من تو زبانشناسی شده ۴۳
احتمال قبولیم تو تهران هست؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  صفا

سلام صفا
اگه منظورت شهر تهرانه که به نظرم شانس خیلی بالایی داری

پارسا
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۴:۵۴ ب٫ظ

سلام وقت بخیر،دانشگاه ازاد رشته مهندسی مالی و ارائه میده؟اگر میده چه دانشگاه هایی

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  پارسا

سلام پارسا
دفترچه آزاد اومده و میتونی از همین سایت دانلود کنی

فاطمه
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۴:۲۰ ب٫ظ

سلام روزتون بخیر من رتبه ۴۰۰انیمیشن اوردم با نمره آزمون بالا شانس قبولی در دانشگاه دولتی را دارم ؟

لیلا
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۲:۵۶ ب٫ظ

سلام رتبه ارشد مشاورم ۱۶۷۰ شده چه دانشگاه هایی قبول میشم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام لیلا
بیشتر برای غیرانتفاعی و پیام نورهای شهرستان شانس داری

مرضیه
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۲:۵۵ ب٫ظ

سلام بارتبه۷۹۰مشاوره توانبخشی دانشگاه دولتی میتونم قبول بشم؟

محمد
خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

سلام من رتبه ۸۹ در سهمیه ۵ درصد کنکور مدیریت کسب و کار ( گرایش mba و ضریب ۱) اوردم
امکان قبولی در دانشگاه فردوسی رو دارم؟

بهناز
خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام محمد
رتبه بدون سهمیه ت چنده؟

m
اسفند ۲۸, ۱۴۰۲ ۷:۵۸ ب٫ظ

عرض درود و احترام خدمت شما

من امسال آزمون ارشد مشاوره شرکت و این نتیجه رو کسب کردم :
زبان انگلیسی ۳۰%
مبانی ۳۳%
فنون ۳۳%
نظریه ۲۶%
کاربرد ۶%
شخصیت ۱۵%
…….
حدودی رتبم
۲۲۵_۲۶۵ حساب کردم ، البته می‌دونم سندیت بالایی نداره ولی خب…
___________

۱, می‌خوام بدونم با این وضعیت شانسی برای قبولی در مقطع ارشد مشاوره خانواده دانشگاه غیرانتفاعی خاتم دارم آیا ؟
بنظرتون دولتی دانشگاه های تهران چطور ؟

۲, میزان شهریه امسال دانشگاه خاتم رو گوگل خیلی پایین گذاشته ( با احتساب افزایش ۱۰_۱۵ درصدی ) اما دانشجویان مبلغ دیگه ای ادعا میکنند, خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو میکردم ، عملاً با آزاد برابری می‌کنه.
میشه حدود شهریه ارشد غیرانتفاعی علوم انسانی رو بفرمایید ؟

.
اسفند ۲۸, ۱۴۰۲ ۷:۵۴ ب٫ظ

عرض درود و احترام خدمت شما

من امسال آزمون ارشد شرکت و این نتیجه رو کسب کردم :
زبان انگلیسی ۳۰%
مبانی ۳۳%
فنون ۳۳%
نظریه ۲۶%
کاربرد ۶%
شخصیت ۱۵%
___________

۱, می‌خوام بدونم با این وضعیت شانسی برای قبولی در مقطع ارشد مشاوره خانواده دانشگاه غیرانتفاعی خاتم دارم آیا ؟
بنظرتون دولتی دانشگاه های تهران چطور ؟

۲, میزان شهریه امسال دانشگاه غیرانتفاعی رو گوگل خیلی پایین گذاشته ( با احتساب افزایش ۱۰_۱۵ درصدی ) اما دانشجویان مبلغ دیگه ای ادعا میکنند, خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو میکردم ، عملاً با آزاد برابری می‌کنه.
میشه حدود شهریه ارشد علوم انسانی غیرانتفاعی رو بفرمایید ؟

بهاری
بهمن ۲, ۱۴۰۲ ۹:۵۹ ق٫ظ

سلام خسته نباشید
میشه لطفا اسم منابع و کتب آزمون ارشد hseرو برامون بگین با نام ناشر ممنونم

کبیری
آبان ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

سلام بنده میخواستم آزمون استخدامی آموزگاری شرکت کنم.و انتخاب رشته ام بستگی داره به اینکه کدوم مورد بیشتر ربط داره به اموزگاری.۱سوال اولم این بود که میشه از رشته ی زبان انگلیسی،آزمون استخدامی داد برا اموزگاری؟ ۲اگه نه، قبولی در کدوم یک ازین دو رشته ی ارشد آسانتره و البته مرتبط تر با اموزگاری و احتمال قبولی بیشتر در مصاحبه، علوم تربیتی یا روانشناسی تربیتی؟ ۳ رشته ی علوم تربیتی کدوم رشته ش قبولی آسانتره؟

سید مهدی
آبان ۱۲, ۱۴۰۲ ۳:۰۰ ب٫ظ

باسلام
رشته کارشناسی ارشد علوم قرانی حدیث میخوام بخونم منابع مهمشو میخوام

مرتضی
آبان ۹, ۱۴۰۲ ۴:۵۳ ب٫ظ

سلام
بامدرک کارشناسی میتونم کنکور ارشد کنترل بیماری‌های دامی شرکت کنم؟

ز
آبان ۳, ۱۴۰۲ ۷:۳۵ ب٫ظ

سلام من کارشناسی مدیریت صنعتی خوندم برا ارشد میتونم علوم تربیتی بخونم.؟

فاطمه
مهر ۲۲, ۱۴۰۲ ۶:۰۷ ب٫ظ

سلام برای دبیری حکمت و معارف اسلامی ارشد چه رشته ای بخونم

پریسا
مهر ۲۰, ۱۴۰۲ ۲:۲۶ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر من لیسانس روانشناسی دارم و قصد دارم برای ارشد روانشناسی شناختی رو انتخاب کنم، اما این رشته هم تو گروه روانشناسی ارایه شده و هم گروه علوم شناختی، به نظرتون بهتره از کدوم گروه برای کنکور اقدام کنم؟ چون منابعشون باهم متفاوته

ابراهیم حسنلویی
مهر ۱۵, ۱۴۰۲ ۱:۳۱ ب٫ظ

سلام.وقت بخیر.من لیسانس اموزش زبان انگلیسی دارم و همزمان کاردانی فوریتهای پزشکی.من میتونم با لیسانس زبان در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت کنم بعد از قبول شدن با انتخاب دروس پیش نیاز ادامه تحصیل بدم؟؟

motahareh
شهریور ۲۰, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۰ ق٫ظ

سلام وقت بخیر منابع رشته علوم تربیتی ورشته روانشناسی برای کنکور ارشد

حمید
شهریور ۱۹, ۱۴۰۲ ۹:۲۰ ب٫ظ

با عرض سلام.
به نظرتون کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت آموزشی غیرانتفاعی برم یا آموزش پرورش ابتدایی دانشگاه آزاد ؟

ندافی
شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ ۵:۴۵ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
بین حسابداری مدیریت دانشگاه خاتم و حسابداری آزاد تهران مرکز کدوم رو ترجیح میدید ؟میشه راهنمایی بفرمایید
ممنونم

کوثر
شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

سلام من با رتبه ۹۰۰ علوم اقتصادی پیام نور رشته توسعه اقتصادی و برنامه ریزی قبول شدم
نمیدونم برم یا نه اخه پیام نور دانشگاه خوبی نیست من کارشناسیم رو از دانشگاه مازندران بابلسر گرفتم واقعا انتظار داشتم با رتبه ام اونجا حداقل قبول شم

سمیه
شهریور ۱۱, ۱۴۰۲ ۷:۵۸ ق٫ظ

سلام با رتبه ۲۱۰ فیزیک گرانش و کیهان شناسی تهران روزانه میتونم قبول بشم؟ توی رتبه و محل قبولی دو تا رتبه دیدم که یکی ۱۹۱ و یکی ۲۵۱ بودند و روزانه قبول شدند ولی نمیدونم واقعا میشه قبول شد یا نه؟

امیرمسعود
شهریور ۱۰, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

سلام ، ببخشید بنده با رتبه ۳۹ سهیمه ۵٪ درصدی و رتبه ۳۸۸ بدون سهمیه و معدل موثر ۱۸/۶۷ آیا شانس قبولی در ارشد نقشه برداری گرایش فتوگرامتری یا ژئودزی یا سنجش از راه دور را دارم در یکی از دانشگاه‌های تهران یا اصفهان یا همدان یا شیراز ، نوبت روزانه یا نوبت دوم ،؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدین

نیلوفر
شهریور ۹, ۱۴۰۲ ۱:۰۰ ق٫ظ

سلام و خداقوت🤍رشته روانشناسی بالینی رتبه ۳۷ و ۲۱ عمومی در سهمیه ۲۵درصد،شانس قبولی دولتی چه روزانه شبانه یا پردیس دولتی دارم؟

سمانه
شهریور ۳, ۱۴۰۲ ۰:۴۶ ق٫ظ

سلام و عرض ادب
ارشد روانشناسی سهمیه آزاد رتبه در سهمیه ۲۲ هزار و رتبه آخرین نفر مجاز ۴۸ هزار آیا شانس قبولی برای گرایش بالینی ،عمومی و سلامت دانشگاه آزاد واحد بندرعباس رو دارم؟ممنون میشم بفرمایید

مریم
شهریور ۲, ۱۴۰۲ ۳:۱۳ ب٫ظ

سلام. با سهمیه شاگرد اولی و رتبه ۱۱۰۹ فیزیک، احتمال قبولی شیراز و اصفهان دارم؟؟

سمیه
شهریور ۱۱, ۱۴۰۲ ۷:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

برای هر دو در گرانش بله
ماده چگال اگه شانس بیارید بله
بقیه گرایش ها یکم اختلاف رتبه دارید

فرزانه
مرداد ۳۱, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

سلام‌‌ برای ارشد علوم ورزشی یا تغذیه دانشگاه تهران چه رتبه ای؟

گلزار
مرداد ۱۲, ۱۴۰۲ ۹:۰۶ ق٫ظ

سلام وقت بخیر بارتبه ۳۱۰ فقه وحقوق ایا شانس قبولی درروزانه دانشگاه یزد رادارم

Mary
مرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

سلام با رتبه ۷۹ در ارشد زیست شناسی گیاهی گرایش فیزیولوژی شانس قبولی در دانشگاه هایی مثل فردوسی ، باهنر کرمان و سبزوار رو دارم؟؟

Parastoo
مرداد ۲, ۱۴۰۲ ۱:۰۱ ب٫ظ

سلام من سهمیه ۵ درصد هستم رشته حسابداری
در ضریب ۱ (حسابداری)رتبه با سهمیم ۶۰۷ هست و بدون سهمیه ۵۰۰۰

و در ضریب۳(حسابداری مدیریت) رتبه سهمیم ۴۷۴ هست و بدون سهمیه ۴۰۰۰

ضریب ۲ مجاز به انتخاب رشته نشدم ولی رتبه بدون سهمیم حدود ۲۰۰۰ هستش
میخاستم بدونن روزانه یا شبانه کلا شانس قبولی دارم یانه ؟دانشگاه هایی مثل ارومیه قم مازندران رشت کرمانشاه سنندج

مرضیه
مرداد ۱, ۱۴۰۲ ۶:۱۲ ب٫ظ

سلام. وقت بخیر. من امسال ارشد وزارت بهداشت رشته یادگیری الکترونیکی رتبه آوردم و احتمالا دانشگاه پزشکی شهید بهشتی تهران قبول میشم از طرفی هم ارشد روانشناسی تربیتی هم احتمال زیاد دانشگاه دولتی سطح دوم مثل همدان یا اهواز قبول میشم.رشته یادگیری الکترونیکی جز مجموعه آموزش پزشکی هست و نمیدونم بازار کار داره یا نه.توی آزمون های خود علوم پزشکی هم این رشته رو نمیخان و فکر کنم باید تا دکترا برم که بتونم کار پیدا کنم. میخاستم بدونم به نظر شما این رشته رو برم اونم دانشگاه علوم پزشکی تهران یا روانشناسی تربیتی شهرستان؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

Parmis
تیر ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

سلام و وقت بخیر با رتبه ۲۴ در سهمیه آزاد میتونم دانشگاه تهران در رشته تاریخ گرایش ایران اسلامی قبول بشم؟

مهسا
تیر ۳۱, ۱۴۰۲ ۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  Parmis

سلام
شانستون زیاده. امیدوارم بتونید قبولی دلخواهتونو به دست بیارید.

میترا
تیر ۲۶, ۱۴۰۲ ۳:۵۱ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر. با رتبه در سهمیه ۸۷۸ کد ضریب یک رشته ریاضی (سهمیه ازاد )،احتمال قبولی رشته انالیز ریاضی دانشگاه های تهران مثل علم و صنعت یا تربیت مدرس هست؟دانشگاه صنعتی اصفهان چطور؟

مهسا
تیر ۳۱, ۱۴۰۲ ۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  میترا

سلام
برای تهران لب مرزید اما برای صنعتی اصفهان شانستون زیاده.  امیدوارم بتونید قبولی دلخواهتونو به دست بیارید.

سمیرا
تیر ۱۲, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

سلام وقتتون بخیر
با رتبه ۱۲۶ باغبانی احتمال قبولی در ابوریحان پاکدشت و تربیت مدرس دارم؟
دانشگاه صنعتی اصفهان چطور؟

مهسا
تیر ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

سلام
برای پردیس ابوریحان و تربیت مدرس شانستون خیلی زیاد نیست. اما برای صنعتی اصفهان احتمالا قبول میشید. البته که بازم به انتخاب رشته رقباتون بستگی داره.

حسین
تیر ۳, ۱۴۰۲ ۶:۴۴ ب٫ظ

توی انتخاب رشته ارشد مهندسی شیمی،گرایش مهندسی صنایع پتروشیمی بهتره یا طراحی فرآیند

مهسا
تیر ۳, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام
بهتر بودن گرایش ها خیلی به خودتون بستگی داره. مثلا این که شاغل هستید یا نه و اگه هستید گرایشی که به کارتون نزدیک تره میتونه گزینه بهتری باشه. اگه معیار خاصی ندارید، پیشنهاد میکنم علاقه تونو در اولویت قرار بدید. چون الان بازار کار خیلی رشته ها مثل همه و اگه علاقه داشته باشید شانس موفقیت دارید

مهسا
خرداد ۲۹, ۱۴۰۲ ۴:۳۷ ب٫ظ

سلام خسته نباشید.
توی کارنامه من زده مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد ولی کد دسترسی دانشگاه ازاد رو تو کارنامم قرار نداده
چیکار باید بکنم؟

مهسا
تیر ۳, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام
مطمئنید؟ لینک زیر رو ببینید:
https://mastertest.ir/1398/04/%DA%A9%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF/
امابازم میتونید به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیام بدید.

ناهید
خرداد ۲۷, ۱۴۰۲ ۴:۱۱ ب٫ظ

سلام من ارشد روانشناسی در ضریب ۱ رتبه ۷۳۷۶ ودر ضریب ۲ رتبه ۶۴۹۴ آیا دانشگاه آزاد واحدهای تهران قبول میشم

مهسا
تیر ۳, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناهید

سلام
رقابت برای دانشگاه های ازاد تهران خیلی زیاده و یه کم بعیده با این رتبه شانسی داشته باشید

محمد
خرداد ۲۶, ۱۴۰۲ ۷:۵۹ ب٫ظ

با سلام
با رتبه ۴۲۰۸ ارشد عمران در دانشگاه های روزانه و نوبت دوم شانس قبولی دارم؟

مهسا
خرداد ۲۷, ۱۴۰۲ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
برای گرایش های کم طرفدارتر مثل سازه های هیدرولیکی ممکنه شانس داشته باشید شهرستان ها قبول بشید. اما مثلا برای سازه خیلی بعیده.

مائده
خرداد ۲۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام میشه جواب منم پایین نظر ایشون بدید آخه برام مهمه ممنونم

مائده
خرداد ۲۵, ۱۴۰۲ ۸:۵۲ ق٫ظ

سلام من در رشته مدیریت رتبه ۱۲۷۳ بازرگانی ۲۳۹۴ دولتی ۱۹۱۵ صنعتی ۱۳۷۸ اطلاعات ۱۶۲۸ تکنولوژی ۲۳۹۳ کارافرینی و ۱۵۷۲ منابع انسانی اوردم ایا شبانه و روزانه دانشگاه مازندران و روزانه دانشگاه سمنان یا گیلان و نمیسال دوم خوارزمی شانس دارم یا خیر ؟

مائده
خرداد ۲۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  مائده

ببخشید میشه کسی جوابمو بده اگه می‌دونه آخه برام خیلی مهمه

مریم
خرداد ۲۱, ۱۴۰۲ ۱:۱۵ ب٫ظ

به نظرتون با رتبه۳۰۴ حقوق مالکیت فکری و ۳۴۸تجارت بین الملل شبانه یا روزانه تهران شانس قبولی دارم؟؟

مهسا
خرداد ۲۷, ۱۴۰۲ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
شبانه پردیس فارابی قم دانشگاه تهران ممکنه مالکیت فکری قبول بشید.
برای تجارت بین الملل شبانه و روزانه بعیده. مجازی شانس دارید

جلال
خرداد ۱۹, ۱۴۰۲ ۹:۵۵ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر من با رتبه ۱۰۰ در رشته ی تاریخ باستان یا تاریخ ایران اسلامی با سهمیه ۵ درصدی احتمال قبولی ت دانشگاه فردوسی دارم ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ ۲:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  جلال

سلام
ظرفیت رشته محل های رشته شما خیلی محدوده و ظرفیتی برای سهمیه ۵ درصدی براش در نظر گرفته نمیشه. مگر این که ظرفیت سهمیه ۲۵ درصدی خالی بمونه و به شما برسه.
در مجموع شانستون خیلی زیاد نیست اما حتما به ترتیب علاقه انتخاب رشته کنید.

سمانه
خرداد ۱۹, ۱۴۰۲ ۳:۳۸ ب٫ظ

سلام مجدد ببخشید گرایش های روانشناسی به ترتیب کدوم گرایش بهتره،بالینی رو میدونم بهترین گرایش هست اما بین عمومی و سلامت و تربیتی کدوم بهتره؟و اینکه الکترونیکی ها، چجوریه مدرکشون معتبر هست برای استخدامی ها؟تفاوت مجازی و الکترونیکی چیه کدوم بهتره،ممنون میشم بفرمایید

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ ۲:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه

سلام
درمورد بهترین گرایش بهتره به علاقه تون نگاه کنید. چون بالاخره قرار با مدرکتون کار کنید و موفقیت در گروی علاقه شماست.
الکترونیکی و مجازی مشابه همدیگه است.
بله مدرک معتبره و مورد تایید وزارت علوم

r
خرداد ۱۹, ۱۴۰۲ ۱:۲۹ ق٫ظ

سلام من اهل کاشان هستم و توی کدضریب ۶، باسهمیه ۵ درصد، رتبم شده ۱۱۶۲ میخواستم بدونم هیچ شانسی نیس که دولتی همین کاشان قبول بشم؟

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ ۲:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  r

سلام
رشته تون رو هم لطفا بگید تا بتونم راهنمایی تون کنم

سمانه
خرداد ۱۸, ۱۴۰۲ ۱:۴۵ ب٫ظ

سلام خسته نباشید،ارشد روانشناسی با رتبه ۲۲هزار و رتبه آخرین نفر مجاز ۴۸ هزار آیا شانس قبولی دانشگاه ازاد رو دارم،روانشاسی عمومی بالینی و سلامت کدوم احتمال قبولی دارم؟ممنون میشم راهنمایی کنید،سپاس

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ ۲:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه

سلام
برای رواشناسی سلامت واحدهای شهرستانها ممکنه شانس قبولی داشته باشید. برای بالینی و عمومی شانستون کمتره

سمیرا
خرداد ۱۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

سلام. وقتتون بخیر
من با رتبه تجزیه ۱۴۹ سهمیه ۵ درصد و بدون سهمیه ۱۴۳۱ و کاربردی ۱۱۱ سهمیه و بدون سهمیه ۱۰۶۵ شانسی برای قبولی در دانشگاه سیستان و بلوچستان زاهدان دارم؟ بیشتر شیمی تجزیه میخوام.

مهسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ ۲:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سمیرا

سلام
بله شانس قبولی دارید مخصوصا برای تجزیه.
اما پیشنهاد میکنم خودتون رو محدود نکنید به این دانشگاه و انتخاب های متنوعی داشته باشید تا شانس قبولی رو از دست ندید.

M.Kh
خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۷:۱۲ ب٫ظ

سلام و خسته نباشید
می خواستم بدونم با رتبه ۵۵ بالینی در سهمیه ۵ درصد ، شانس قبولی در دوره روزانه هر کدام دانشگاه های دولتی تهران یا مشهد رو دارم؟ ممنون.

مهسا
خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  M.Kh

سلام
چون ظرفیت دانشگاه های تهران و فردوسی در رشته تون کمه، سهمیه ۵ درصدی تعلق نمیگیره. مگر این که از ظرفیت سهمیه ۲۵ درصد خالی بمونه و به شما برسه. به همین علت شانستون متاسفانه خیلی زیاد نیست.

سالار
خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

سلام
رتبه من در رشته علوم کامپیوتر بدوم سهمیه ۴۱۰ و با سهمیه ۳۶۷ شده
برای رشته هوش مصنوعی روزانه و شبانه دانشگاه های دولتی تهران شانس دارم؟

مهسا
خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سالار

سلام
هوش مصنوعی زیرمجموعه مهندسی کامپیوتره و رشته شما علوم کامپیوتره. شما اجازه انتخاب رشته محل های مهندسی کامپیوتر رو ندارید.

سالار
خرداد ۱۸, ۱۴۰۲ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

نه علوم کامپیوتر هم هوش مصنوعی داره

خسرو
خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۱:۰۱ ق٫ظ

سلام بنده ارشدمدیریت درضریب ۱ رتبه ۲۲۱۲وضریب ۲ رتبه سهمیه ۵۷۰ وضریب۳ رتبه ۸۶۸ و ضریب۴ رتبه ۱۴۲۵ وضریب ۵ رتبه ۸۴۱ و ضریب۷ رتبه ۲۰۱۱ وضریب۸ رتبه ۸۰۵ و ضریب ۱۰ رتبه ۱۰۵۶ در کرمانشاه پیام نور شانس رشته تجارت الکترونیک و بازاریابی را دارم و کلا نظرتون چیه چون کارمند هستم همه رتبه ها در سهمیه هستش ممنون

مهسا
خرداد ۱۷, ۱۴۰۲ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  خسرو

سلام
سهمیه تون آزاده یا سهمیه ایثارگران دارید؟ اگر سهمیه ایثارگران دارید چند درصد؟

مریم
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۲:۲۵ ب٫ظ

سلام. ببخشید با رتبه ۵۸۵شانس قبولی ارشد صنایع غذایی دارم ؟؟روزانه و شبانه ؟؟؟

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
متاسفانه به نظر نمیاد برای روزانه و شبانه کلا شانس زیادی داشته باشید.
شانس اصلی تون پردیس و غیرانتفاعی شهرستان هاست.

عباس
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۲:۰۰ ب٫ظ

سلام با رتبه ۸۰۰۰برق امکان قبولی کدوم دانشگاهها هست؟؟

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  عباس

سلام
برای غیرانتفاعی و پیام نور شهرستان ها ممکنه شانس داشته باشید. برای دانشگاه آزاد شهرهای کوچیک هم احتمالا شانس دارید.

زهرا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۲۰ ق٫ظ

سلام وقت بخیربا رتبه ۵۰۷جزا و جرم شناسی در سهمیه۵درصدی و رتبه ۶۱۶حقوق خانواده و ۴۳۸کیفری اطفال و نوجوانان شانس قبولی در دانشگاه های دولتی دارم؟؟؟؟؟

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
لطفا رتبه بدون سهمیه تون رو هم بگید تا بتونم راهنمایی تون کنم

زهرا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۰۸ ق٫ظ

سلام وقت بخیر
ببخشید با رتبه۵۰۷ در سهمیه ۵درصدی رشته جزا و جرم شناسی
رتبه ۶۱۶حقوق خانواده و ۴۳۸کیفری اطفال و نوجوانان شانس قبولی در دانشگاه های دولتی دارم؟

سحر
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

سلام
با رتبه۴۲۰۰ پیام نور مشهد رشته مدیریت آموزشی یا برنامه ریزی درسی قبول میشم؟
غیرانتفاعی های مشهد چطور؟

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام
برای هر دو شانس دارید.
اما پیشنهادم اینه که خودتون رو محدود به این انتخاب نکنید و جاهای مختلفی رو در فرم انتخاب رشته وارد کنید تا شانس قبولی رو از دست ندید. چون قبولی شما به انتخاب رشته رقباتون هم خیلی بستگی داره

آیسان
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر ببخشید رتبه کل من ۲۱۹۲ شده در رشته علوم پایه (مهندسی کامپوتر) رتبه مجازم در دوره های روزانه ۹۸۹ هنوز انتخاب رشته نکردم کجاهارو میتونم انتخاب رشته کنم اگه میشه یک نفر معرفی کنید برام انتخاب رشته کنم

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  آیسان

سلام
رتبه تون ۹۸۹ شده یا ۲۱۹۲؟ سهمیه خاصی دارید؟

علی
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۹:۱۰ ب٫ظ

سلام ارشدعمران۱۹۸۰رتبه آوردم شانس روزانه یا شبانه چه رشته هایی درتهران دارم؟
یا دردانشگاه گیلان روزانه یاشبانه میتونم
باتشکر…

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
برای روزانه و شبانه گیلان شانس دارید.
توی تهران برای دوره های مجازی و پردیس و پیام نور و غیرانتفاعی هم شانس دارید اما برای روزانه و شبانه خیلی بعیده

ملیکا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۴:۰۰ ب٫ظ

سلام من ۱۶۲۳ توی سهمیه منطقه ۳ حقوق خصوصی شدم.. کجاها رو میتونم واسه انتخاب رشته انتخاب کنم؟

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  ملیکا

سلام
سهمیه تون آزاده؟
اگه بله، برای غیرانتفاعی وپیام نور و شاید پردیس شانس دارید. برای این دانشگاه ها در تهران هم شانس دارید ولی پیشنهاد میکنم شهرستان ها رو هم بزنید.

حسام
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۳:۳۸ ب٫ظ

سلام من رتبه در ضریب ۱ ارشد حسابداری ۹۰۰۰شده تهران پیام نور یا غیر انتفاعی قبول میشم خواهش میکنم راهنمایی کنید

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسام

سلام
شانستون خیلی زیاد نیست برای قبولی توی تهران. حتما پیام نور و غیرانتفاعی شهرستان ها رو انتخاب کنید. شانس انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو هم از دست ندید.

صدرا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۳:۳۰ ب٫ظ

سلام وقت عالی بخیر
غرض از مزاحمت مجدد سوالی داشتم
بنده مجاز در انتخاب رشته روزانه و نوبت دوم دولتی با رتبه در سهمیه ۱۲۲۵ حقوق عمومی شدم نظر به اینکه امسال رو با هدف صرف آزمایشی شرکت کرده بودم چون احتمال نمی دادم تا ۳۱ شهریور فارغ التحصیل شوم ولی حال امکان فارغ التحصیلی فراهم شده و مرددم به اینکه انتخاب رشته کنم یا نه لذا از شما خواهشمندم بفرمایید با رتبه مذکور امکان قبولی در دانشگاه تبریز هست یا نه ؟
خیلی ممنون میشم پاسخ بدید
مجددا عذر میخوام از اینکه مزاحم میشم

مهسا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  صدرا
مرتضی
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۳:۰۶ ب٫ظ

سلام بنده مهندسی کامپیوتر شرکت کردم میتونم از رشته های مهندسی فناوری اطلاعات استفاده کنم ؟ چون رشتمون یکیه تقریبا!

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

سلام
شما فقط مجاز هستید که رشته محل هایی که زیرمجموعه رشته امتحانی خودتون هست رو انتخاب کنید و امکان انتخاب از سایر رشته ها وجود نداره. فرم انتخاب رشته هم یه جورایی هوشمنده و اگه بزنید کلا انتخاب رشته تکمیل نمیشه و بهتون کد رهگیری رو نمیده.

الهه
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۳:۰۵ ب٫ظ

سلام وقت بخیر ،من باسهمیه ۵درصدی رتبه ۳۲۳عمومی روانشناسی شدم شبانه شهرستانهامیارم

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

سلام
برای شبانه شهرستان ها خیلی شانستون زیاد نیست. برای بقیه دوره ها شانس اصلی تونه.

الهه
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

خیلی ممنون

الهام
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۲:۴۵ ب٫ظ

سلام با رتبه ۱۲۳۰ معماری چه دانشگاه هایی تو تهران میتونم انتخاب کنم؟ ترجیحا مهندسی معماری و معماری داخلی. و اینکه امکان تغییر رشته یا مهمان و انتقالی از شهر دیگه به تهران هم هست که موارد دیگه رو هم بتونم انتخاب کنم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام
برای پیام نور، پریس و غیرانتفاعی ها شانس قبولی دارید.
خیر در مقطع ارشد تقریبا مهمان و انتقالی غیرممکنه و به سختی انجام میشه و با شرایط خاص

زهرا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

سلام من با رتبه ۲۳۹روانشناسی عمومی شانس قبولی روزانه تبریز یا خوارزمی رو دارم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
خیلی بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره اما در مجموع بله شانس دارید. پیشنهاد میکنم که فقط خودتون رو محدود به این دانشگاه ها نکنید و انتخاب های متنوعی داشته باشید

الهه
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۳:۲۱ ق٫ظ

سلام وقت بخیر ،من باسهمیه ۵درصدی رتبه ۳۲۳عمومی روانشناسی شدم شبانه شهرستانهامیارم؟ سوال ما این بود که با توجه به توضیحاتی که امسال در دفترچه در مورد سهمیه ها داده شده ایا اول اولویتهایی که از اول تا اخر انتخاب میکنیم بدون سهمیه بررسی میشه اگه انتخاب شدیم دیگه نیازی به بررسی سهمیه نیست یا اینکه ابتدا در هر کد رشته محل ابتدا بدون سهمیه بررسی میشیم اگه انتخاب نشدیم با سهمیه بررسی میکنت

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

سلام
همیشه همینطوره که اول هر رشته محل رو بدون سهمیه براتون چک میکنن، اگه بدون سهمیه شانس قبولی داشتید که دیگه نیازی به سهمیه نیست. اگه نداشتید اون جا رو با سهمیه براتون چکمیشه.
برای شبانه شهرستان ها خیلی شانستون زیاد نیست. برای بقیه دوره ها شانس اصلی تونه.

الهه
خرداد ۱۶, ۱۴۰۲ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

ممنونم

محمد
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۰:۱۴ ق٫ظ

سلام آیا شانس قبولی در کد ضریب هایی که رتبه بهتری آوردیم بیشتره؟یعنی باید اون کد ضریب رو تو انتخاب های اول بیاریم یا فرقی نداره؟؟؟لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون

پردیس
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۰:۰۱ ق٫ظ

سلام وقت بخیر
با رتبه ۷۲۳۳ عمران دانشگاه های شیراز چه شبانه چه پردیس شانسی دارم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  پردیس

سلام
برای شبانه شانس چندانی ندارید. اما برای پردیس شانستون خوبه بخصوص اگه گرایش های مختلف رو بزنید. پیشنهادم البته اینه که شهرهای دیگه رو بزنید و خودتون رو محدود به یه دانشگاه نکنید.

دانش
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۷:۲۵ ب٫ظ

سلام بارتبه ی ۳۵۶علوم ومهندسی باغبانی کجاقبول میشوم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانش

سلام
برای روزانه خیلی از شهرستان ها مثل اراک، ایلام، ملایر، شهرکرد و … شانس خوبی دارید. پیشنهادم اینه که همه شهرستان ها رو طبق اولویت بزنید.

مریم
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

با ۲۰۰ بیوتکنولوزی شیمی شبانه جایی میارم پردیس بابل چی؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۲:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
برای شبانه شانستون خیلی زیاد نیست اما چون به انتخاب رشته رقبا بستگی داره حتما انتخاب رشته کنید.
برای پردیس ها ازجمله پردیس بابل شانستون زیاده.

میلاد
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

سلام وقتتون بخیر تفاوت تفاوت دانشگاه های روزانه با نوبت دوم چی هست ؟ آیا مدرکی که در نهایت میگیریم تفاوتی داره و تو مدرک اعمال میشه نوبت دوم بوده یا خیر مثلاً در آینده برای هیئت علمی شدن مشکل ایجاد می‌کنه ؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۲:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

سلام
دوره روزانه وشبانه هیچ فرقی با هم ندارن و مدرکشون مثل همه. تنها تفاوتشون همون شهریه دوره شبانه است.

میلاد
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۷:۳۶ ب٫ظ

سلام با رتبه ۱۱۵ برنامه ریزی درسی احتمال قبولی تو دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی رو دارم ؟

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۳:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

سلام
اگر چه خیلی بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره، ولی به طور کلی شانستون برای قبولی این دانشگاه خوبه. بازم پیشنهاد میکنم حتما جاهای دیگه بخصوص روزانه شهرستان ها رو هم بزنید تا شانس قبولی رو از دست ندید.

۱۲۳
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۹ ق٫ظ

سلام وقتتون بخیر من کنکور زیست شناسی سلولی مولکولی دادم در زیرگروه ۲ یعنی ژنتیک رتبم درسهمیه ۶۷ وبدون سهمیه ۴۰۷ شده سهمیه ۵ درصد دارم
امکان قبولی در روزانه تبریز وجود داره؟

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۳:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  ۱۲۳

سلام
با توجه به این که ظرفیت روزانه های رشته زیست سلولی مولکولی به طور کلی در هر دانشگاه کمه، در بسیاری از دانشگاه ها سهمیه ۵ درصدی تعلق نمیگیره و بنابراین شانستون پایین میاد. مگر این که از سهمیه ۲۵ درصدی بهتون ظرفیتی تعلق بگیره. به هر صورت پیشنهادم اینه که هم روزانه های شهرستان های مختلف رو بزنید و همینطور شبانه ها رو هم بزنید

soheil
خرداد ۱۲, ۱۴۰۲ ۷:۵۱ ب٫ظ

سهمیه شاگرد اولی رتبه رو یک سوم نباید میکرد؟من سهمیه دارم و الان میخوام انتخاب رشته کنم نمیدونم چی کار کنم. رتبه ام ۱۵۰ معماری شده

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۳:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  soheil

سلام
خیر تاثیر سهمیه شاگرد اولی این طور نیست که رتبه رو یک سوم کنه. اگه شما ۹۰ درصد نمره اخرین فرد قبولی در یک دانشگاه در رشته تون رو داشته باشید میتونید قبول بشید. یعنی با نمره کمتری شما میتونید یه جا قبول بشید.
اطلاعات بیشتر درمورد سهمیه شاگرد اولی در کنکور ارشد:
https://mastertest.ir/1396/09/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%87-%D8%B4%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%88%D9%84-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-97-98/

نادرالولنی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۲ ۷:۴۶ ب٫ظ

معدل من اشتباه وارد شده. امکان ویرایش موقع انتخاب رشته کارشناسی ارشد هست؟

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۳:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  نادرالولنی

سلام
بله حتما.
موقع انتخاب رشته ازتون میخواد که تایید کنید معدلتون درست وارد شده یا نه. اگه اعلام کنید مغایرت داره، براتون ویرایش باز میشه و میتونید ویرایشش کنید.

Baran
خرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۸:۲۶ ب٫ظ

سلام و وقت بخیر . بنده کنکور ارشد رشته ادیان و عرفان رو دادم و رتبه ام ۲۶ شده، آیا دانشگاه فردوسی ادیان و عرفان قبول میشم؟ چون ۵ نفر بیشتر نمیگیره….

و اینکه میتونم ارشد رشته دیگه ای رو با همین آزمون انتخاب کنم؟ مثلا تاریخ تشیع؟

مهسا
خرداد ۱۳, ۱۴۰۲ ۳:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  Baran

سلام
بله شانس قبولی دانشگاه فردوسی رو که داریدِ چون احتمالا اغلب کسانی که رتبه شون از شما بهتره دانشگاه های تهران رو میزنن. بازم چون قبولی بستگی به انتخاب رشته رقباتون هم داره، حتما جاهای دیگه هم انتخاب کنید.
خیر شما نمیتونید از هیچ رشته دیگه ای انتخاب کنید. فرم انتخاب رشته هم هوشمنده و اگه انتخاب کنید کلا اجازه تکمیل نمیده بهتون

همراز
خرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۶:۴۵ ب٫ظ

با رتبه ۲۰۳ زبان فرانسه
شبانه تبریز ادبیات فرانسه قبول میشیم؟
نمره ۲۳۰۸
آخرین رتبه مجاز ۲۸۶

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۳:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  همراز

سلام
با توجه به این که ظرفیت روزانه و شبانه رشته تون کلا محدوده شانستون برای قبولی شبانه خیلی زیاد نیست و بیشتر برای دوره مجازی شانس دارید. البته حتما در فرم انتخاب رشته شبانه ها رو هم بزنید.

مرضیه سیف الدینی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۵:۴۴ ب٫ظ

سلام خسته نباشید من رتبه ام ۱۱۰۰ شده ولی نمیدونم چه شهرهایی رو انتخاب کنم که قبول بشم میشه کمکم کنید؟چون بهم گفتن با این رتبه نمیتونم شهرخودم یعنی یزد رو بزنم

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۳:۴۰ ق٫ظ

سلام
لطفا رشته تون رو بگید تا بتونم راهنمایی تون کنم.

نانی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۵:۰۹ ب٫ظ

با سلام .بنده ارشد زبان المانی.روزانه و شبانه مجاز شدم و سهمیه ۵ درصدی دارم.میخواستم بدونم با رتبه۱۳در سهمیه و ۱۲۴ بدون سهمیه و تراز ۲۵۹۱ در زیر گروه یک…. رتبه ۱۱ در سهمیه و ۹۹ بدون سهمیه و تراز ۳۳۰۹ در زیر گروه دو ….. و رتیه ۱۲ در سهمیه و ۱۱۹ بدون سهمیه و تراز ۳۰۱۷در زیر گروه سه….. در کدام گرایش که به ترتیب مترجمی .اموزش و زبان و ادبیات میشود شانس قبولی دارم ؟ بر چه اساسی ۳ انتخاب را الویت بندی کنم؟دو دانشگاه تهران و بهشتی با ظرفیت بسیار محدود ارایه میدن اگر راهنمایی کنید بسیار ممنون میشم.

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۳:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  نانی

سلام
با توجه به این که ظرفیت رشته آلمانی محدوده کلا
سهمیه ۵ درصدی تاثیری نداره و بهش ظرفیتی تعلق نمیگیره.
مگر این که ظرفیت سهمیه ۲۵ درصدی خالی بمونه و به شما برسه.
با توجه به این که ترتیب اولویت ها اثری در شانس قبولی نداره، میتونید بر اساس علاقه به ترتیب انتخاب رشته کنید.

زهرا
خرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

سلام. وقت بخیر به نظرتون با رتبه ۶۶۵ برنامه ریزی درسی دانشگاه شهید مدنی تبریز میشه قبول شد؟

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۳:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
شانستون خیلی زیاد نیست. اما چون خیلی به انتخاب رشته رقبا بستگی داره حتما انتخابش کنید. پیشنهادم اینه که خودتون رو محدود به این دانشگاه نکنید و دانشگاه های بیشتر انتخاب کنید.

آرمان
خرداد ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۰ ق٫ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
میخواستم بپرسم که با رتبه ی ۱۱۹۵ در کد ضریب ۵ مجموعه شیمی با کد ۱۲۰۳ و نیز با رتبه ی ۱۳۸۱ در کد ضریب ۷ همین مجموعه ی امتحانی و نیز با رتبه ی ۱۶۷۸ در کد ضریب ۳ همین مجموعه امتحانی در دوره ی روزانه ی کدام یک از این سه کد ضریب که معرف گرایش های متنوعی از شیمی هستند و در چه دانشگاه هایی پذیرفته خواهم شد ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید . سپاسگزارم

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۳:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  آرمان

سلام
برای روزانه شهرستان ها شانس دارید مثل مازندران و خرم آباد و … . برای شبانه شهرستان های بزرگ مثل صنعتی اصفهان تبریز هم شانس قبولی دارید و همین طور شبانه دانشگاه رجایی.
اگه فقط روزانه میزنید حتما خیلی متنوع انتخاب رشته کنید و همه اولویت هاتون رو پر کنید تا شانس قبولی رو از دست ندید.

سعید
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۰ ب٫ظ

من تو روانشناسی رتبه ۵۰۰۰ شدم شانس قبولی دارم

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۳:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

سلام
رتبه تون مربوط به کدوم گرایشه؟
برای غیرانتفاعی و پیام نور شهرستان ها و همین طور دانشگاه آزاد شهرستان ها بخصوص شهرهای کوچیک مثل قم، آمل، بهشهر و … شانس قبولی تون زیاده.

فاطمه
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

سلام با رتبه ۱۱۰۵ آموزش زبان انگلیسی ارشد کجا میتونم قبول بشم (روزانه و شبانه)؟

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۳:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
برای روزانه که شانستون خیلی کمه. اما برای شبانه شهرهای کوچک مثل کاشان و ملایر ممکنه شانس داشته باشید. ولی شانس قبولی تون برای بقیه دوره ها یعنی پردیس و پیام نور و غیرانتفاعیه.

Nazi
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۹:۲۸ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
با رتبه ۸۵ گرایش فراوری مهندسی معدن شانس قبولی در کدام دانشگاه هارو دارم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۲:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  Nazi

سلام
برای روزانه شهرستان هایی مثل اراک و شاهرود شانس دارید و برای شبانه همه شهرستان ها هم شانستون خوبه. البته پیشنهادم اینه چون کلا رشته محل هاتون محدوده، اگه مشکلی با شهریه شبانه ندارید، اول شبانه های تهران رو بزنید، بعد روزانه شهرستان های بزرگ مثل صنعتی اصفهان و باهنر و تبریز و … رو بزنید و بعد شبانه هاشون و بعد روزانه بقیه شهرها

رضا ساسانی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۵:۵۱ ب٫ظ

سلام من رتبه ی ۱۲۱۲ عمران قبول شدم دانشگاه روزانه کجا می تونم قبول بشم ؟ رشته ی سازه روزانه خرم آباد قبول می شم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۲:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضا ساسانی

سلام
البته سازه گرایش پرطرفداریه ولی با این حال برای روزانه خرم آباد شانس دارید. پیشنهادم اینه که هم روزانه های شهرستان های مختلف رو بزنید و اگه مشکلی با شهریه ندارید هم شبانه های تهران و شهرستان ها رو بزنید

نرگس
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۵:۳۸ ب٫ظ

سلام و نور
من داوطلب ارشد روانشناسی هستم میخواستم بپرسم چطور میتونم دوره های نیمه حضوری رو در دفترچه انتخاب کنم
و اینکه اولویت چهارم رو مجاز شدم و نمیدونم چطوری انتخاب رشته کنم

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۲:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

سلام
دوره های مجازی تو دفترچه مشخصه و هر جا نوشته مجازی یعنی غیرحضوریه.
درمورد اولویت چهارم منظورتون کد ضریبه ۴ه؟

سبحان
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۵:۲۴ ب٫ظ

سلام
با رتبه ی ۶۳۶ حقوق جزا و جرم شناسی کجا میتونم قبول شم؟!

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۳:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سبحان

سلام
برای روزانه شهرستان ها شانس خوبی دارید. حتما سعی کنید دانشگاه های متنوعی انتخاب کنید تا با توجه به انتخاب رشته رقباتون شانس قبولی رو از دست ندید.

ملیکا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۵:۲۲ ب٫ظ

سلام، من سال قبل شبانه قبول شدم و دو ترم گذراندم در مقطع ارشد امسال روزانه همون دانشگاه قبول شدم میتونم انتقالی بگیرم از شبانه به روزانه؟

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۲:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  ملیکا

سلام
این موضوع به دانشگاهتون بستگی داره. باید از خودشون پیگیری کنید ببینید شرایطشون چیه. احتمالش هست تطبیق واحد بدن چون همون دانشگاهه

علی و شادی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۳:۵۵ ب٫ظ

سلام رشته ریاضی ضریب ۲ و ۶ را مجاز شدم،میخاستم ببینم قبول میشم روزانه شیراز
۲۸۸ با سهمیه
۳۰۷ بدون سهمیه
رتبه کل هم در روزانه ۱۹۱۱

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۳:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی و شادی

سلام
متوجه رتبه هاتون نشدم.
شما یه رتبه کل (بدون سهمیه) دارید و یه رتبه با سهمیه برای هر ضریب. این رتبه ها الان هر کدوم چطوره؟

نوروز علی مرادی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

با رتبه ۱۳۲۲حقوق خصوصی کجا میتونم قبول بشم ترجیحا نوبت دوم

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۳:۵۶ ق٫ظ

سلام
متاسفانه بعید به نظر میاد که شانستون برای قبولی شبانه زیاد باشه و بیشتر برای دوره های مجازی و پردیس و غیرانتفاعی شانس قبولی دارید. البته میتونید موقع انتخاب رشته اول شبانه های شهرستان ها رو بزنید و بعد سایر دوره ها. چون ترتیب انتخاب رشته و چندم بودن اولویت اثری در شانس قبولی نداره

حسین
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

سلام. بصورت آنلاین میتونم رتبه های مجاز در کارنامه رو اعلام کنم و رشته هایی که احتمالی قبولی رو داره رو دریافت کنم؟ نیاز به ارائه کارنامه هست ؟ از کدوم قسمت سایت میتونم مشاوره آنلاین بگیرم؟

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۲:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام
بله رتبه هاتونو همین جا کامنت کنید و اگه سهمیه خاصی دارید هم بفرمایید تا راهنمایی تون کنم.

غزل
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

سلام با رتبه ۴۸۵ فیزیک گرایش سامانه‌های پیچیده در کدام دانشگاه‌ها روزانه و شبانه شانس قبولی دارم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۲:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  غزل

سلام
برای نوبت دوم های تهران شانستون خوبه. برای روزانه همه شهرستان ها هم شانس زیادی برای قبولی دارید.

مریم
خرداد ۱۰, ۱۴۰۲ ۷:۲۹ ق٫ظ

سلام مشاوره انلاین انتخاب رشته میخواستم
و امکان قبولی در هر دو رشته اصلی و شناور نیس ؟

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۲:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
رتبه تون و اگه سهمیه خاصی دارید رو بگید تا بتونم راهنمایی تون کنم.
شما فقط یه فرم انتخاب رشته دارید و همه انتخاب هاتون برای هر دو رشته در قالب یک فرمه و در نهایت هم فقط یه قبولی بر اساس اولویت براتون اعلام میشه.

درخشان
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۹:۰۱ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
با رتبه ۳۷ مرمت بنا های تاریخی کدوم دانشگاه ها شانس قبولی دارم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  درخشان

سلام
برای همه دانشگاه های شهرستان ها که شانستون خوبه.
برای دانشگاه های تهران شانستون خیلی زیاد نیست ولی بازم به انتخاب رشته بقیه بستگی داره و حتما انتخابشون کنید.

مهناز
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۸:۰۵ ب٫ظ

سلام، رشته حسابداری در کد ضریب یک دو سه با رتبه های ۴۵ ، ۴۵ و ۳۹ بدون سهمیه و ۴۰، ۴۰و ۳۵ با سهمیه ،برای یکی از دانشگاههای تهران روزانه شانس قبولی دارم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهناز

سلام
برای حسابداری که شانستون خیلی زیاده و برای حسابرسی و حسابداری مدیریت هم شانس دارید. بستگی به انتخاب رشته رقبا داره. با این حال پیشنهاد میکنم روزانه شهرستان ها و یا شبانه های تهران رو هم برای اطمینان انتخاب کنید.

عسل
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۷:۴۲ ب٫ظ

سلام با رتبه ۷۸۷ مکانیک کدضریب ۳ کدوم رشته ها از این کد ضریب بهتره و کدوم دانسگاه ی تهران میتونم قبول شم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

سلام
برای روزانه همه شهرستان ها شانستون زیاده. شبانه های تهران هم ممکنه شانس داشته باشید به انتخاب رشته بقیه بستگی داره.
درمورد این که کدام گرایش بهتره هم به علاقه تون توجه کنید. چون الان بازار و شرایط کاری اغلب رشته های مثل همدیگه است و تفاوت زیادی ندارن

مصطفی
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۶:۵۰ ب٫ظ

با سلام من میخوام برای انتخاب رشته سازه در رشته عمران مشاوره آنلاین بگیرم چکار باید بکنم ؟

مهسا
خرداد ۱۴, ۱۴۰۲ ۲:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

سلام
رتبه تون و اگه سهمیه خاصی دارید رو بگید تا بتونم راهنمایی تون کنم.

رضا
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۴:۲۱ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
رتبه من تو رشته عمران ۲۳۰۰ شده میتونم گرایش سازه روزانه در دانشگاه رازی کرمانشاه بیارم؟
و سوال دوم اینکه از دانشگاه های تهران ترجیحا نوبت دوم آیا دانشگاهی میارم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
گرایش سازه خیلی پرطرفداره و برای روزانه بعیده شانسی داشته باشید و برای نوبت دوم های تهران هم خیلی شانستون زیاد نیست.
برای نوبت دوم شهرستان ها و سایر دوره های تهران و شهرستان شانس اصلی شماست.

میلاد
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۳:۵۴ ب٫ظ

سلام با رتبه ۱۱۵ برنامه ریزی درسی کدوم دانشگاه ها روزانه قبول میشوم ؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

سلام
برای روزانه اغلب شهرستان ها شانستون خوبه. سعی کنید انتخاب های متنوعی داشته باشید تا شانس قبولی رو از دست ندید.

عسکری
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۳:۵۲ ب٫ظ

من با رتبه ۱۰۰۸ گرایش مشاور مدرسه کجا میتونم تو تهران قبول شم آخه من شاغل هستم

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  عسکری

سلام
برای خود شهر تهران کلا شانستون خیلی زیاد نیست. البته بازم میتونید پردیس و غیرانتفاعیها رو انتخاب کنید. شانس اصلی تون پردیس و پیام نور و غیرانتفاعی شهرستان هاست که میتونید اونایی که نزدیک تهرانه بزنید.

زهرا
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۲:۰۸ ب٫ظ

من شیرازم رتبه ۵۴۹گرایش استثنایی شدم
به نطرتون از نظر هزینه پردیس شیراز برم بهتره یا روزانه اردبیل یا گیلان؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
بستگی داره که وقتی روزانه میخواید تحصیل کنید شرایط زندگی تون چطور باشه. مثلا اگه خونه اجاره کنید و وسیله بخرید خب زیاد میشه هزینه تون. یا اگه با هواپیما بخواید رفت و امد کنید خب هزینه تون زیاد میشه. اینو باید خودتون با توجه به سبک زندگیتون یه بررسی داشته باشید.
ولی بجز هزینه به چیزای دیگه هم فکر کنید. مثلا اگه قصد ادامه تحصیل دارید روزانه بخونید معمولا بهتره.

زهرا
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۲:۰۱ ب٫ظ

سلام.من رتبه۱۶۰۰روانشناسی تربیتی رو آوردم امکانش هست یاسوج شبانه قبول شم؟البته گرایش استثنایی هم رتبه۵۴۹ شدم این رو کجا میتونم قبول شم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
شانس دارید برای شبانه یاسوج ولی بستگی به انتخاب رشته رقبا داره. پیشنهاد میکنم هم شبانه و هم اگه مدنظرتون باشه، پردیس شهرستان های مختلف رو انتخاب کنید و خودتون رو محدود نکنید.

Reyhan
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۱:۲۱ ب٫ظ

سلام. با رتبه ۸۳۹، ارشد جزا و جرم شناسی دولتی قبول میشم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Reyhan

سلام
برای دوره روزانه شانس شهرهایی مثل گیلان و شهرکرد و دامغان و … شانستون خوبه.. ولی برای شبانه همه شهرستان ها هم شانستون زیاده.

لادن
خرداد ۹, ۱۴۰۲ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

سلام من با رتبه ۱۳۰۲ در سهمیه ارشد بین الملل دانشگاه شیراز میتونم؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  لادن

سلام
رشته تون حقوق بین الملله؟