شروع مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۹۹

تمدید انتخاب رشته ارشد 99

فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ آغاز شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، با توجه به تغییر زمان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، سازمان سنجش مهلتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام این آزمون در نظر گرفته است. همچنین داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نشده اند، می توانند از امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت تا روز شنبه ۲۷ اردیبهشت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

جزئیات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

لازم است داوطلبان پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۹۹، نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ارشد اقدام کرده و در آزمون ثبت نام نمایند.

برای اطلاع از جزئیات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد کلیک کنید.

گفتنی است هر داوطلب مجاز به شرکت در دو رشته امتحانی است؛ مشروط بر این که یک رشته امتحانی اصلی و یک رشته شناور بود. برای دیدن فهرست رشته های شناوری کنکور ارشد کلیک کنید.

هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۹۹

هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۹۹؛ برای داوطلبان دانشگاه‌های سراسری و نیز دانشگاه آزاد اسلامی ۴۵هزار تومان است. با توجه به این که آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می شود، هر داوطلب با شرکت در کنکور ارشد همزمان داوطلبان آزمون سراسری و آزاد است. بنابراین، برای شرکت در کنکور دانشگاه آزاد نیاز به پرداخت هزینه جداگانه نیست.

هزینه ثبت نام در رشته امتحانی دوم کنکور ارشد ۹۹

داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ شناور کارشناسی ارشد نیز هستند، ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌نمایند.

این دسته از داوطلبان می‌بایست برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر تهیه نمایند که برای کنکور ارشد ۹۹ معادل ۴۵۰.۰۰۰ (چهارصد و پنجاه هزار) ریال علاوه بر کارت اعتباری اول است.

هزینه گزینش در رشته محل های پیام نور و مؤسسات غیرانتفاعی کنکور ارشد ۹۹

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌های امتحانی اصلی و رشته های شناور کنکور کارشناسی ارشد، که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌ نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغی مجزا اقدام نمایند. این مبلغ در سال ۱۳۹۹ معادل ۱۳۸.۰۰۰ (صدو سی و هشت هزار) ریال برای اعلام علاقه‌مندی به دوره‌های مذکور بود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
احمد
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ

سلام دوستان من ی سوال دارم کسی که ی لیسانس گرفته و الانم تو مهلت یکساله معافیت تحصیلیش باشه میتونه سال اینده باز تو مقطع کارشناسی ثبت نام کنه؟؟ حالا چه تو سراسری باشه چه پیام نوری چیزی؟

محمد
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

سلام احمد جان. در رابطه با سوالتون، خیر، دانشجوی مشمول به هیچ وجه نمی تونه مجدداً در مقطعی که فارغ التحصیل شده، تحصیل کنه. اگر کارت پایان خدمت داشتین، بله، می شد طبق ابطال منع قانون تحصیل مجدد فارغ التحصیلان در مقطع تکراری. ولی چون ما مشمول هستیم، باید رو به جلو حرکت کنیم و مقطع مورد نظر نباید تکراری باشه و توجه داشته باشین که معافیت تحصیلی برای هر مقطع یکبار صادر میشه.

Mohammad
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ

آیا دانشجوی ارشدی که الان نوبت دوم یا همون شبانه میخونه و دوباره آزمون ارشد همون رشته شرکت کنه و رتبه روزانه َکسب کنه، میتونه تغییر وضعیت بده؟

احمد
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

بله میتونه، ولی من واقعا یه کار عجیب و غریب میدونمش،به خصوص با توجه به اینکه دوره کارشناسی نیست و دوره ارشده، سرتو بچرخونی تموم میشه در ضمن یکی دو ترم هم عقب نمیفتی، هر چند هممون کلا به قول قدیمی ها داریم رو یخ میدویم?

احمد
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

رو یخ میدوییم رو خوب اومدی ??

محمد
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

بله. اگر شما دانشجوی شبانه هستید، در صورتی که مشمول هستید، می تونین بدون انصراف در آزمون ارشد شرکت کنید و در صورت پذیرش و ثبت نام در کد رشته روزانه، از دانشگاه اولیه انصراف بدین. فقط توجه کنید:
۱-اولین انصرافتون باشه
۲-شرکت در کنکور کارشناسی ممنوع
۳-سنوات شبانه شما جزء سنوات روازنه محسوب نمی شود و معافیت ۳ ساله مجدداً تعلق خواهد گرفت

rzrz
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

دوستانی که تا قبل از اعلام نتایج کنکور مهلت یکساله فراغت از تحصیلشون تموم میشه و باید دفترچه پست کنند لطفا به لینک زیر برید و حمایت کنید
https://www.farsnews.ir/my/c/24315

احمد پورضیایی
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ

ایا می‌توانم هم کنکور کارشناسی و هم کارشناسی ارشد بدهم و مهر ماه در دو رشتهٔ تحصیل کنم. دو رشته در دو مقطع. ایا قوانین اموزشی اجازهٔ چنین چیزی را می‌دهد؟

niloofar ihavandi
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ

در دو رشته متفاوت منعی نداره ولی یک رشته نمیشه

محمد
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ

نه برادر. معافیت تحصیلی برات صادر نمیشه. فقط یک رشته

محمد
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

لطفا از هرگونه کمپینی برای تعویق کنکور ارشد حمایت نشه تا کنکور رو بدیم و کسی مجبور به سربازی نشه چون درصورتی که کسی نره سربازی سه تا شش ماه اضافه میخوره بجز جریمه و بقیه چیزاش مثل دیگه نمیتونن درخواست امریه بدن

داوطلب ارشد
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

هیچ کسی تا حالا اضاف خدمت غیبت نخورده!