پاسخ به سوالات متداول انتخاب رشته ارشد ۹۹

با آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹، داوطلبان این آزمون با سوالات مهمی مواجه شده اند. در این مطلب به همه سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در روز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه اعلام شد. انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری نیز از روز شنبه ۱۵ شهریور ماه آغاز خواهد شد. آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد ۹۹، ۱۸ شهریور اعلام شده است.

داوطلبان عزیز لازم است پس از مطالعه مندرجات دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۹، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند.

فرایند پذیرش در دوره کارشناسی ارشد از طریق کنکور

فرایند پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی در تصویر زیر قابل مشاهده است:

پذیرش کارشناسی ارشد

مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹

فرایند انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ سراسری در تصویر زیر مشخص شده است.

گفتنی است بر اساس اعلام سازمان سنجش، آن دسته از متقاضیان علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، می‌بایست پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از تاریخ ۹۹/۰۶/۱۵ به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی: www.azmoon.org مراجعه نمایند.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

 

در قسمت بالای کارنامه اعلام نتایج اعلام شده «مجاز هستید» و در بخش پایین برای روزانه و شبانه اعلام شده «غیرمجاز». کدام صحیح است؟

در صورتی که برای هر یک از دوره های روزانه و شبانه و یا سایر دوره ها و اگر حتی برای یک کد ضریب (گرایش) مجاز شده باشید، در بخش بالای کارنامه عبارت «مجاز هستید» درج شده است. بنابراین، درج این عبارت به معنای مجاز بودن در همه دوره ها و همه گرایش ها نیست. ملاک انتخاب رشته، جدول پایین کارنامه است که جزئیات مجاز بودن یا نبودن در دوره ها و گرایش های مختلف مشخص شده است.

در کارنامه اعلام نتایج، چند رتبه اعلام شده است. کدام یک ملاک است؟

در آزمون کارشناسی ارشد شما در یک رشته امتحانی شرکت می کنید که شامل گرایش های مختلفی ممکن است باشد. هر گرایش و یا هر چند گرایش در قالب یک کد ضریب تعریف شده است (ضرایب دروس مختلف امتحانی برای گرایش های هر کد ضریب در کنکور کارشناسی ارشد یکسان بوده است). شما برای انتخاب رشته باید توجه کنید که مایل به انتخاب چه گرایشی هستید و آن گرایش کدام کد ضریب است. ملاک انتخاب رشته شما، رتبه در کد ضریب مذکور خواهد بود.

من برای دوره های روزانه و شبانه مجاز نشده ام. آیا می توانم انتخاب رشته کنم؟

در صورتی که بر اساس کارنامه، برای انتخاب رشته ارشد سایر دوره ها مجاز به انتخاب رشته شده اید، می توانید انتخاب رشته کنید. اما نمیتوانید کد رشته محل های دوره های روزانه و شبانه کارشناسی ارشد را انتخاب کنید.

منظور از دوره های غیرروزانه و غیر نوبت دوم در کارنامه کارشناسی ارشد ۹۹ چیست؟

منظور از دوره های غیرروزانه و غیرنوبت دوم (شبانه) در کارنامه نتایج اولیه؛ دوره های مجازی، پردیس خودگردان، مشترک و دانشگاه پیام نور و دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی است.

معدل موثر در کارنامه اعلام نتایج ارشد ۹۹ چیست؟

بر اساس اعلام سازمان سنجش، بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی تحصیلات تکمیلی، با توجه به اختلاف سطح علمی دانشگاه‌ها، معدل داوطلبان بر اساس رشته، دانشگاه و نمره علمی تراز شده است و به عنوان معدل مؤثر درج شده است.

آیا معدل در نتیجه کنکور کارشناسی ارشد موثر بوده است؟

بله، نمره کل داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد حاصل تاثیر ۲۰ درصدی معدل و ۸۰ درصدی نمره آزمون کتبی است (کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تاثیر معدل در کنکور ارشد).

معدل من اشتباه وارد شده است. آیا امکان ویرایش معدل در هنگام انتخاب رشته کارشناسی ارشد وجود دارد؟

در صورتی که در هنگام انتخاب رشته، گزینه «اطلاعات فوق (معدل کاردانی و کارشناسی، رشته و محل تحصیل دوره‌ کارشناسی و تاریخ فارغ التحصیلی) مورد تأیید نبوده و دارای مغایرت است.» انتخاب شود، به داوطلبان اجازه اصلاح و ویرایش معدل، دانشگاه محل تحصیل و تاریخ فراغت از تحصیل داده خواهد شد و پس از ویرایش این موارد و تأیید آنها، اجازه انتخاب رشته به آنان داده می‌شود.

من کارت انتخاب کدرشته های دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی را نخریده ام. آیا در هنگام انتخاب رشته امکان انتخاب این رشته محل ها وجود دارد؟

آن دسته از متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد که در تقاضانامه ثبت‌نامی برای انتخاب رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام‌نور، اعلام علاقمندی ننموده‌اند، در صورتی که حداقل نمره علمی لازم را برای انتخاب رشته‌های این دانشگاه‌ها کسب کرده باشند، می توانند با پرداخت هزینه لازم، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

این دسته از متقاضیان در صورتی که علاقمند به انتخاب رشته‌های مربوط به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور هستند، می‌بایست پس از واریز مبلغ ۱۸۶.۰۰۰ (یکصد و هشتاد و شش هزار) ریال بابت اعلام علاقمندی به رشته‌های این دانشگاه‌ها و مؤسسات، از طریق سیستم اینترنتی و توسط کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، نسبت به اعلام علاقمندی به انتخاب این دانشگاه‌ها و مؤسسات اقدام نموده و سپس این رشته‌ها را در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج نمایند.

من شماره داوطلبی و شماره پرونده ام را گم کرده ام. چگونه نتایج کنکور ارشد را ببینم و انتخاب رشته کنم؟

برای بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش به نشانی http://request.sanjesh.org/noetrequest/login/ مراجعه نمایید.

آیا انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد همزمان با انتخاب رشته دانشگاه های سراسری است؟

خیر، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مجزا از انتخاب رشته سراسری و در سایت azmoon.org صورت می گیرد.

آیا امکان انتخاب رشته محل از سایر رشته های امتحانی وجود دارد؟

خیر، داوطلبان تنها مجاز به انتخاب رشته محل های رشته امتحانی خودشان هستند.

امکان انتخاب چند کد رشته محل در انتخاب رشته وجود دارد؟

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سراسری می توانندنسبت به ثبت حداکثر ۱۰۰ کدرشته‌محل و تکمیل فرم انتخاب رشته ارشد اقدام نمایند.

سهمیه شاگرد اولی چقدر در پذیرش نهایی داوطلبان کنکور ارشد ۹۹ موثر است؟

داوطلبان واجد شرایط در صورت کسب حدنصاب علمی حداقل ۹۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در هر کدرشته محل، توسط سازمان سنجش به یکی از دانشگاه ها معرفی می شوند. (کسب اطلاعات بیشتر درخصوص سهمیه شاگرد اولی در کنکور ارشد ۱۴۰۰)

من در یک رشته اصلی و یک رشته شناور در کنکور ارشد شرکت کرده ام. باید دو فرم انتخاب رشته ارشد تکمیل کنم؟

برای همه داوطلبان فقط یک فرم انتخاب رشته در نظر گرفته شده است که ضرورت دارد در صورت تمایل کد رشته محل های رشته اصلی (رشته امتحانی اول) و کدرشته محل های رشته دوم در همین یک فرم، به ترتیب اولویت علاقه درج شود.

من در دو رشته در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده ام، در صورت قبولی در هر دو رشته می توانم بین آنها انتخاب کنم؟

شما در انتخاب رشته کارشناسی ارشد، تنها یک فرم انتخاب رشته تکمیل خواهید کرد. بنابراین، حتی اگر در دو رشته در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده اید، همه رشته محل ها در یک فرم درج خواهد شد و اولین اولویتی که شرایط لازم قبولی را داشته باشید، به عنوان قبولی نهایی شما اعلام خواهد شد و سایر انتخاب ها از بین خواهد رفت.

من در کنکور ارشد آزاد شرکت نکرده‌ام، آیا می‌توانم برای دانشگاه آزاد هم انتخاب رشته کنم؟

کنکور ارشد سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود و با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد شما داوطلب ارشد دانشگاه آزاد هم هستید. بنابراین، اگر مطابق کارنامه مجاز به انتخاب رشته آزاد شده‌اید، می‌توانید انتخاب رشته کنید.

در صورتی که هم در دانشگاه سراسری و هم در دانشگاه ازاد انتخاب رشته کنم و قبول شوم، می توانم در هر دو دانشگاه مشغول به تحصیل شوم؟

متقاضیانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.

در صورتی که در دوره های غیرروزانه انتخاب رشته کنم و در صورت قبولی ثبت نام نکنم، از کنکور سال بعد محروم می شود؟

خیر، تنها متقاضیانی که در دوره روزانه در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ پذیرفته شوند، حق شرکت در آزمون ارشد سال ۱۴۰۰ را نخواهند داشت.

آیا ترتیب اولویت بندی در انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهم است؟ یعنی اگر یک دانشگاه را انتخاب اول بزنم، شانس قبولی بیشتری دارم تا این که آن را سوم بزنم؟

خیر، بسیاری از داوطلبان فکر می‌کنند اگر کد رشته‌ای در گزینه اول انتخاب رشته زده شود شانس آن بیشتر است و رفته رفته از شانسشان کم می‌شود که این تفکر کاملاً نادرست بوده و انتخاب اول تاثیری در افزایش شانس نداشته و در سیستم دانشگاه سراسری و حتی آزاد فقط علاقه مطرح می شود و سامانه پس از رسیدن به رتبه شما، همه انتخاب‌ها را از بالا شروع کرده و اولین موردی که در آن قبول شوید را به شما اعلام می‌کند.

آیا مجاز بودن برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد یعنی این که حتماً قبول خواهم شد؟

خیر، تضمینی برای قبولی شما در مقطع کارشناسی ارشد با مجاز بودن برای انتخاب رشته وجود ندارد. سازمان سنجش برای در نظر گرفتن احتمالاتی مانند عدم انتخاب رشته برخی داوطلبان، بیش از ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد، داوطلبان را مجاز به انتخاب رشته اعلام می کند.

آیا برای انتخاب رشته ارشد ۹۹ باید هزینه بپردازم؟

انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ سراسری بدون هزینه است. اما داوطلبان کارشناسی ارشد ۹۹ دانشگاه آزاد می توانند پس از ورود به سامانه انتخاب رشته با استفاده از شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی (و یا کد پیگیری اتباع خارجی) به سامانه انتخاب رشته ارشد وارد شده و سپس با پرداخت هزینه انتخاب رشته به مبلغ ۶۱۰۰۰۰ ریال از طریق سامانه مذکور نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

امکان انتخاب چند رشته محل در انتخاب رشته ارشد وجود دارد؟

هم در انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ سراسری و هم دانشگاه ازاد اسلامی، داوطلبان مجاز به انتخاب ۱۰۰ رشته محل هستند.

اگر از انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد جا بمانم، امکان قبولی وجود دارد؟

عدم مراجعه به سامانه به منظور انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقرر و مطابق اطلاعیه های صادره به منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و پس از انقضای مهلت مقرر امکان انتخاب رشته تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

اگر سوال دیگری در خصوص انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ دارید، در بخش نظرات این پست، منتظر شنیدنشان هستیم. همچنین در صفحه مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد به همه سوالات شما پاسخ خواهیم داد.
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۶۰۷ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Negar
مرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۴:۳۲ ق٫ظ

آیا میشه باتوجه به کنکور ارشد پارسال امسال انتخاب رشته کرد؟

سارا
خرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۹:۰۰ ب٫ظ

سلام اگر داوطلبی مشترک ازمون سراسری و ارشد باشه و بر اساس ترتیب ازمون های امسال ک اول سراسری هست تکلیف انتخاب رشته ب چ صورته

هادی
مهر ۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
اگر در مصاحبه رشته نیمه متمرکز قیول شویم شانس قبولی در رشته متمرکز از دست می رود یا اینکه در نتایج نهایی دو جواب می اید ؟ یعنی هم رشته قبولی در متمرکز هم نیمه متمرکز ؟
ممنون

Amir
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۶ ق٫ظ

چرا کسی جواب نمیده

حانا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ

سلام مهساجان ممنون میشم بهم جواب بدید
من تو کارشناسی ارشد رشته م علوم تربیتی هست
رتبه م در سهمیه عادی ضریب سه ۵۰۲۱ شده
در ضریب چهار ۶۲۲۱
ضریب ۸ هم۵۷۲۵

سلام
به نظرتون باتوجه به اینکه سهمیه ۵درصدی ایثارگران دارم،استخدام اموزش پرورش هم هستم ورتبه م با سهمیه در ضریب ۲علوم تربیتی ۳۲۸ هست البته ضریب ۳٫۴٫۸ رو با رتبه ۴۱۳ و۳۷۱ مجاز شدم
به نظرتون تهران قبول میشم؟

Gh
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ

بچه ها ارشد کارنامه سبز داره؟ مث کارشناسی؟

مانی
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Gh

نه

راضیه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  Gh

بله داره

مانی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  راضیه

خیر کارنامه سبز منظور نتیجه رشته هایی هست که به جز قبولی اولیه میشه جابه جا کرد در حالی که در کارنامه نهایی ارشد فقط اینکه در انتخاب رشته ایی که کردید رتبه تون در هر انتخاب چند هست میاد و هیچ امکان جابه جایی وجود نداره. شما هم الکی اطلاعات غلط نده وقتی از چیزی خبر نداری.

امیر
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ

من رتبم تو سهمیه ۷۴شده ازاد هم ۶۲۲ (مدیریت ورزشی) و دانشگاهای تهران روزانه و نوبت دوم زدم و روزانه چند شهرستان نزدیک و در اخر پبام نور زدم میخواستم بدونم اگه دولتی بهم نرسه با سهمیه ازاد میسنجن یا شاید بهم با سهمیه پیام نور برسه
ممنون میشم جواب بدین 🙏🙏🙏

Z
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ

بچه ها برای رشته من دانشگاه تهران ۱۱ نفر ظرفیت داره بهشتی ۱۲ نفر
میدونین چن نفر برای این ۲ دانشگاه برای سهمیه ای ها اختصاص داده میشه؟

S
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ

سلام
بچه ها کسی میدونه نتایج انتخاب رشته کی میاد؟

بنده خدا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ

سلام
وقتتون بخیر مهسا خانم
ببخشید سه تا سوال دارم:
۱) لطف می کنید یک اولویت بندی بین دانشگاههای آزاد تهران ( علوم تحقیقات، جنوب، مرکزی و …..) به من بگین که به ترتیب کدوم بهتر هستند؟ رشته ام روانشناسی هست.
۲) مجازی دانشگاه تهران بهتره یا آزاد؟ قصد ادامه تحصیل دارم ان شاءالله
۳) و اینکه بین آزاد تهران و قم خیلی فرق داره؟ یعنی ارزش داره به خاطر اینکه تهران هست توی شهر خودم تحصیل نکنم؟
پیشاپیش سپاسگزارم

فردین
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ

سلام مهسا خانم میشه بگین گرایش های مجمموعه علوم جغرافیایی ازمون عملی داره؟؟

پوریا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ق٫ظ

سلام
اگه لطف کنید و بگید با رتبه ۴۰۹ حقوق جزا شانس قبولی روزانه کدوم دانشگاه رو دارم

داوطلب ارشد
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ

سلام ادمین
من ی سوالی دارم میشه خودت جواب بدی
میخوام بدونم بچه های سهمیه دار مازاد بر ظرفیت اعلام شده اون دانشگاه مربوطه هستن یا قاتی اون ظرفیت ؟؟؟؟
یکی گفت مازاد نیستن قاتی ظرفیتن.
ولی الان یکی دیگه بهم گفت مازاد بر ظرفیتن.
ادمین جان بی زحمت اگ خودت میدونی جواب بده!
(خودم سهمیم ازاده)
مرسی🙏🏻🌹

مانی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

نه خیر مازاد بر ظرفیت نیستن اصلا معنی ۵ درصد و ۲۵ درصد یعنی ۵ درصد ظرفیت و ۲۵ درصد ظرفیت باید به سهمیه دارها اختصاص پیدا کنه. این مازاد بودن رو خود سهمیه دارها میگن تا خیالشون راحت بشه که قبولیشون حق الناس نیست. ولی استعداد درخشان مازاد بر ظرفیت هست.

Z
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

کاش از ی طریق دیگ بهشون امتیاز بدن نه از نظر علمی

مانی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  Z

کاش با دادن امکانات اموزشی و تسهیلات و استاد خوب و …. سواد و معلوماتشون رو میبردن بالا. نه اینکه به زور سهمیه مینشوندنشون کنار کسایی که به لحاظ علمی خیلی خیلی ازشون بالاترن. رتبه با سهمیه حدودا یک دهم بدون سهمیه هست و کسی که مثلا در حد شبانه شهرستان هست راحت روزانه تهران رو میاره و کسی که در حال عادی حتی ازاد شهرستان نمیاره، راحت روزانه قبول میشه همون شهرستان.

Z
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

ببخشید مطمعنید ۵ درصد یا ۲۵ درصد ظرفیت رو میگیرن من فک کنم ۱۰ درصدو اختصاص میدن بهشون

مانی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Z

۱۰ درصد قانون استعداد درخشان هست که هر دانشگاه حداکثر به اندازه ۱۰ درصد انچه از طریق کنکور میگیره، می تونه بدون ازمون استعداد درخشان از رتبه های خودش یا دانشگاه های دیگه بگیره.

👀
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ

سلام بچه ها کسی میتونه به من کمک کنه من میخوام غیر حضوری کارای فارغ التحصیلیم رو انجام بدم باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داوطلب ارشد
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  👀

کدوم دانشگاه هستید؟

👀
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

من دانشگاه خوارزمی تهران که محل تحصیل کرج هس میخواستم حضوری برم مشکل برام پیش اومد حالا میخوام غیر حضوری انجام بدم الان استرس دارم مدرکم رو تا ٣١شهریور ارسال نکنن منم انتخاب رشته کردم رتبمم خوبه از اونور مشکل برام پیش بیاد😭😭🤦‍♀️

مانی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  👀

مدرک و تسویه حساب برای ثبت نام ارشد مهم نیست تا بعد از عیدم که تسویه کنید مشکل نیست. مهم اینه که تا ۳۱ شهریور اخرین نمره براتون رد شده باشه. ضمنا اگر الان برای تسویه هر روز هم حضوری تا ۳۱ شهریور برید دانشگاه قطعا گواهینامه موقت تا ۳۱ شهریور براتون صادر نمیشه. یه سری مراحلی داره که خود به خود بعد از تمام مراحل تسویه حساب تا صدور گواهینامه یکی دو هفته ایی حداقل زمان میبره.

😊
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

من بهمن ٩٨ درسم تموم شد بعدش کرونا و کنکور وقت نشد که برم
اگه اینطوریه خیالم راحت شد
ممنون که جواب دادین🌺

محمد
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ

با سلام .با رتبه ی ۲۴۶ سهمیه ۵ درصد در زیر گروه ۳ مهندسی مکانیک که میشه تبدیل انرژی. در واقع رتبه کل بنده ۲۰۰۰ . ایا دانشگاه های روزانه و شبانه شهر تهران را قبول میشم ؟ لطفا پاسخ بدید

Gh
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ

بچه ها یه چیزی
نتایج اولیه دکترا یکم اومد نتایج انتخاب رشتتون امشب میاد
پس نتایج ارشدم ممکنه ۲۰ روزه بیاد یا نه همون اخر مهر میاد ؟؟؟

😊
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Gh

نتایج دکترا اونایی که دانشگاه آزاد زدن اومده

مانی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  😊

نه غیر ممکنه، نتایج ارشد حداقل دو هفته تا سه هفته بعد از اخرین ازمون عملی ارشد میاد.

Niloo.london
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  😊

خوش به حالشون….انشالله روزی ما بچه ها😍😍😍😍😍

مانی
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Gh

نتایج ارشد تا ۱۰ آبان احتمالا میاد.

😎
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

زرین آمیزی گفته مهر میاد

رضا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ

با سلام. با رتبه ۱۳ در سهمیه ۵ درصد و بدون سهمیه ۱۲۳ در گرایش حقوق بین الملل بنظرتون میتونم دانشگاههای تهران در دوره روزانه قبول بشم؟

داوطلب نتایج
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ

سلام پیام نورارشد۹۹ رو حذف کرد؟ امسال پیام نور ارشد برگزار میکنه؟

رضا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ

دوره فراگیر ارشد پیام نور حذف شده که اصلا بدون کنکور هست در ضمن کنکور پیام نور جدا نیست و دست خودشم نیست که حذف کنه
پذیرش فراگیر پیام نور رو حذف کردن
شما اگه کنکور داده باشی میتونی پیام نور رو هم انتخاب کنی
از داوطلب ارشد پرسیدن همچین سوالاتی واقعا غیر منطقیه
موفق باشید

داوطلب نتایج
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

دفترچه های پیام نور جدا میومداز سراسری و آزاد ولی متاسفانه امسال همه رو یکی کردن و دست داوطلب هم از همه چیز کوتاه شده
برای اطمینان این سوال رو پرسیدم وگرنه خودم در آزمون سراسری پیام نور رو هم انتخاب کرده بودم

hossein
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

سلام.جواب انتخاب رشته کی میاد؟

Gh
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  hossein

سوال منم هست
کاش یکی ک ک میدونه جواب بده

پریسا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۵۹ ق٫ظ

سلام خسته نباشید من روزانه مجاز نشدم فقط آزاد مجاز شدم میخواستم اگه میشه راهنمایی کنید که با رتبه ۲۱۷ در سهمیه ۲۵ درصد که اخرین رتبه مجاز در سهمیه ۲۵ درصد ۲۲۶ هستش در کد ضریب ۳ میکروبیولوژی چه شهرهایی امکان قبولیم هستش رتبه بدون سهمیه ۷۷۹۰
و در کد ضریب ۲ ژنتیک چ شهرهایی امکان قبولیم هست

پریسا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  پریسا

لطفا جواب منو بدین🙏

پریسا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

لطفا جواب منو بدین من باید امروز انتخاب رشته کنم🙏

راضیه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  پریسا

واسه شما چه فرقی میکنه
هرچی دوستداری بری و امکانش رو داری اون شهر بری رو بزن به ترتیب
یا قبول میشی یانه دیگه

یلدا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ

سلام، خواهش میکنم مهساجان جواب منم بدی بلکه از استرسم کمتر شه؛ بنظرتون با رتبه ی ۱۰ سهمیه ی ۵ درصد و رتبه ی ۹۰ کشوری احتمال قبولی مطالعات زنان دانشگاه های تهران هست؟

رضا
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  یلدا

احتمال قبول شدنتون زیاده .

شیما
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

ادمین توروخدا جواب منم بده نیم ساعت مونده
من اول شیمی کاربردی تو دانشگاه تبریز روزانه شبانه
بعد تو شهید مدنی روزانه شبانه بعد ارومیه زدم.همش روزانه شبانه
بعد نانو روزانه شبانه تبربز.بعدش نانو مراغه و روزانه شبانه ارومیه.بعدش آلی تو تبریز و شهید مدنی و مراغه و ارومیه به ترتیب و همچنین روزانه شبانه.بعد شیمی تجزیه عین آلی.بعد معدنی بعد شیمی فیزیک

شیما
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

شیمی کاربردی ۱۱۵۵
نانو شیمی ۱۸۴۴
شیمی آلی ۳۲۳۵
شیمی دریا ۳۳۷۴
تجزیه ۳۳۷۶
معدنی ۳۴۲۴
شیمی فیزیک ۳۵۴۷

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

برای دیدن رتبه های قبولی سالهای قبل میتونید صفحه زیر رو ببینید:
https://mastertest.ir/1397/01/%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%D9%85%DB%8C/

شیما
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

مرسی مهسا جونم که جواب میدی واقعا سرت سلامت عزیزم

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

سلام
اگه با شهریه شبانه مشکلی ندارید، خوبه همین روش. اما اگه ترجیح روزانه است که میتونید همه روزانه ها رو اول بزنید و بعد شبانه ها رو

شیما
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

نه مشکلی ندارم.کاش کاربردی تو شهید مدنی قبول شم؛(

بهار
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

مهسا خانم جواب منو نداد.اموزش زبان انگلیسی هستم.رتبه ۲۶در سهمیه ۵درصد.بدون سهمیه ۲۹۸.یکی از دانشگاههای تهران .روزانه یا شبانهنه درمیام ؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

سلام
برای روزانه الزهرا ممکنه شانس داشته باشید اما برای روزانه های دیگه شانستون ضعیفه
برای شبانه ها هم شانس دارید ولی خیلی بستگی به انتخاب رشته بقیه داره. توصیه میکنم شهرستان ها رو هم انتخاب کنید

Niloo.london
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ب٫ظ

ن انتخاب رشته کردم ولی اس ام اسی نیومد و فقط کد رهگیری برای دانشگاه ازاد و رسید ۱۶رقمی برای دولتی خود سایت بعد از ثبت نام بهم داد.الان باید چکار کنم…اس ام اسی نیومده….خیلی نگرانم بچه ها وقت نیست .کمکم کنید

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  Niloo.london

سلام
مشکلی نیست انتخاب رشته تون درست انجام شده

Gh
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Niloo.london

کاش از سنجش میپرسیدید

Niloo.london
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  Gh

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی نگرانم کردید.اخه مهسا جان به من گفتن که مشکلی نیست و ثبت نامم انجام شده.

Niloo.london
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Gh

محسا جان تو رو خداخیالم راحت باشه که ثبت نامم تایید شده.اخه یکی از بچه ها میگه بهتر بود از سنجش میپرسیدی که اس ام اس واسم نیومده…..الان چه کار کنم 😢😢😢😢

سارا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ

سلام میشه لینک مستقیم انتخاب رشته رو بفرستید

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا
علی
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ب٫ظ

سلام.من اگه ارشد روزانه قبول بشم ولی ثبت نام نکنم آیا سال بعد از شرکت در کنکور سراسری کارشناسی(رشته تجربی) محروم میشم؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
خیر از کنکور ارشد محروم میشید. ربطی به کنکور سراسری نداره

مریم
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ

سلام میشه لطفا بفرمائید با رتبه ۴۷۹ مدیریت مالی و ۵۱۹ حسابداری مالی امیدی به قبولی در شبانه حسابداری مالی یا مدیریت مالی یا حسابرسی دانشگاه فردوسی هست؟؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
لب مرز هستید ممکنه شانس داشته باشید.
اما توصیه میکنم که انتخاب هاتون رو محدود نکنید تا با توجه به انتخاب رشته رقبا، شانس قبولی تونو از دست ندید.

علی
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ

سلام با رتبه ۲۴۵ رشته فلسفه و کلام امکان قبولی در دانشگاه زنجان روزانه هست؟ ممنون میشم اگر پاسخ فرمایید

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
بله شانس خوبی برای قبولی روزانه زنجان دارید.
اما توصیه میکنم که انتخاب هاتون رو محدود نکنید تا با توجه به انتخاب رشته رقبا، شانس قبولی تونو از دست ندید.

علی
شهریور ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

ممنون از لطف و نظر گرامی تون که سوال مرا بی پاسخ نگذاشتید

Mim
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

سلام ببخشید من اولویت اولم یه رشته بورسیه هست که مصاحبه داره اگه تو مصاحبش قبول نشم سنجش میره سراغ اولویت های بعدیم ؟

Haniyeh
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۳۳ ب٫ظ

مهسا خانم یادتون باشه اگر قبول شم اینجا شیرینی میدم به همه .
وای خدایا یعنی میشه اونی که میخوام قبول شم 😍😍😍

😊
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Haniyeh

رشتتون چیه؟
پس قبول شدی شیرینی یادت نره😎

Haniyeh
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  😊

فیزیکم عزیزم چشم قبول شم

👀
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Haniyeh

♥️♥️

فردین
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ

سلام ادمین جان میشه کمکم کنید من رشتم جغرافیاس سهمیم ازاده کد ضریب(مخاطرلت محیطیرتبه در سهمیم شده۴۵۵و رتبه بدون سهمیه شدم۵۰۳بنظرتون روزانه سیستان و بلوچستان میارم؟؟؟ظرفیتش هم ۱۴نفره
لطفا کمکم کنید

👀
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  فردین

سیستان بلوچستان ظرفیتا بالاس یعنی بعضی رشته ها رو نگاه میکنم این استان از همه بالاتره

فردین
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  👀

خب با این رتبه و رشته من روزانه رو میارم مهسا خانم شما جواب بدین

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  فردین

سلام
بله شانس قبولی دارید
اما توصیه میکنم که انتخاب هاتون رو محدود نکنید تا با توجه به انتخاب رشته رقبا، شانس قبولی تونو از دست ندید.

علی
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
ببخشید با رتبه ۲۴۵ رشته فلسفه و کلام امکان قبولی در دانشگاه زنجان روزانه هست ؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
در لینک زیر پاسختون داده شده. موفق باشید

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
بالاتر پاسختون داده شده. موفق باشید

Fateme
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۴۴ ب٫ظ

سلام اگه ی رشته روزانه قبول بشی و ی رشته دیگه از سهمیه استعداد درخشان.میشه یکیشو انصراف داد؟فرقی نداره کدوم؟مثلا میشه از رشته که از انتخاب رشته قبول شدی انصراف بدی و بری دانشگاهی که با استعداد درخشان قبول شدی؟؟؟؟

Haniyeh
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Fateme

بله عزیزم کنکور و پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان دو چیز کاملا مجزا هستند و اگر در هر دو قبول شین میتونین هر کدوم که دوست دارین رو برین. من خودمم هم کنکور دادم .هم استعداد درخشان قبول شدم

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Fateme

سلام
بله هیچ مشکلی نیست. حق انتخاب دارید

سینا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
تو دفترچه گفته بعد از انتخاب رشته کد ۱۵ رقمی میده
ولی بعد اینکه کد رشته ها رو وارد کردم کد ۱۶ رقمی پیگیری ثبت نام رو میده
منظور از کد ۱۵ رقمی همینه؟

Z
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

سوال منم هست
کاش ادمین جواب بدید

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Z

سلام

بله اصلا مهم نیست. درسته و مشکلی نیستش.

👀
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

ببینید منم که رشته ها رو وارد کردم بعد تایید زدم ی صفحه میاد که بالاش مشخصات بالای مشخصات زده شماره پرونده سمت چپ زده رسید یا کد پیگیری که واسه من ١۶رقمه بعد پایین این صفحه رشته هایی هس که زدی بعدم تایید زدم که پیام اومد تحصیلات تکمیلی شما ثبت شد بعد که پرسیدم گفتن که همون رسید یا کد پیگیری هس همین

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

سلام
بله اصلا مهم نیست. درسته و مشکلی نیستش.

محمد
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ

سلام با رتبه ۲۹۰۰ سهمیه آزاد مهندسی شیمی شبانه اراک و شهرای اطراف مثل همدان و کاشان میشه قبول شد؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد
رضایی
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
با رتبه ۱۳۶۲ (با سهمیه) و ۱۵۲۰(بدون سهمیه) مدیریت (گرایش مدیریت دولتی) میشه درگرایش توسعه منابع انسانی مدیریت دولتی دانشگاه علوم تحقیقات قبول شد یا باید به سایر واحد ها فکرکرد در تهران؟
و اینکه آیا احتمال قبولی در هر گرایشی از مدیریت در دوره های روزانه یا شبانه تهران وجود داره یا خی

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضایی

سلام
بله شانستون خوبه.
برای گرایش های دیگه باید رتبه تون در اون ها رو بفرمایید

Zeynab
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ

سلام با رتبه سه هزار هوش مصنوعی میشه شبانه شهرستان ها قبول شد مثله کاشان و شاهرود و…؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Zeynab

سلام
بعید هست برای روزانه و شبانه شانس چندانی داشته باشید. شانس اصلی تون بقیه دوره هاست

سامان
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

با ۷۷۸ رشته آموزش زبان میشه دانشگاه مراغه روزانه میشه قبول شد؟؟؟؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سامان

سلام
شانس اصلی تون برای دوره های شبانه و سایر دوره هاست. برای روزانه مراغه لب مرزید بستگی به انتخاب رشته رقبا داره

S
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

ادمی سلام من رشته مهندسی کامپیوتر در هر کد ضریب این رتبه ها رو اوردم ایا شانس قبولی روزانه رو دارم؟؟؟
کد ضریب ۱ : ۲۲۱۰
کد ضریب ۲: ۲۴۲۲
کد ضریب ۳: ۲۳۰۹
کد ضریب ۴ : ۲۵۶۰
کد ضریب ۶: ۲۰۲۱
ممنون میشم راهنماییم کنین

Zeynab
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  S

فک نکنم روزانه قبول بشی ولی شبانه احتمال داره قبول بشی باز رتبت از من بهتره☹

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  S

سلام
بعید هست برای روزانه ها شانس داشته باشید
برای شبانه شهرستان ها شانس قبولی دارید

زهرا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

با وجود دوفرزندفقط کرج می تونم انتخاب رشته کنم

زهرا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

سلام.خدا قوت⚘
ممنون میشم منم راهنمایی کنید.
با رتبه ۱۱۰۰ روانشناسی تربیتی ۱۶۰۰روانشناسی عمومی و ۳۲۰۰ بالینی از دانشگاه های کرج….خوارزمی .پیام نور و آزاد، رشته های بالینی،تربیتی ،عمومی و شخصیت کدوم ها رو شانس قبولی دارم.

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا
حدیث
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

سلام میخواستم بدونم رشته علوم تربیتی ضریب ۲ رتبه ۵۰۴ در سهمیه ۵ درصد، دانشگاه شاهد نوبت دوم قبول میشم؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  حدیث

سلام
رتبه تون در سهمیه ازاد چند شده؟

مهرشاد
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

سلام بارتبه ۷۶۰مهندسی عمران شانس قبولی در هریک از دانشگاه های تهران روزانه رو دارم؟
فرقی نداره کدوم دانشگاه،فقط توی شهرتهران باشه وروزانه!

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهرشاد

سلام
برای روزانه تهران خیلی لب مرزید. شانس اصلی تون روزانه شهرستان هاست.

ارشد
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

سلام به نظرتون با رتبه ۲۳۷ باغبانی ،گرایش گیاهان دارویی ،سبزی یا گلخانه امکان قبولی روزانه شهرهای شیراز ،گرگان ،شهرکردو گیلان رو دارم ؟؟؟؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد

سلام
برای اغلب روزانه شهرستان ها شانستون خوبه. برای شبانه تهران هم شانس دارید

Rey
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

سلام.با رتبه ۱۵۴ مطالعات زنان احتمال قبولی توی چه دانشگاه هایی را دارم؟چه روزانه و چه شبانه

hadis
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

سلام، با رتبه ۸۵ علوم تربیتی کد ضریب ۶ دانشگاه فردوسی یا یکی از دانشگاههای تهران روزانه احتمال قبول شدن چقدره؟ و با رتبه ۱۸۰ گرایش برنامه ریزی چطور؟

ebi2731
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  hadis

نمیشی

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  hadis

سلام
برای هر دو رشته تهران شانستون کمه اما حتما انتخابشون کنید. برای شهرستان ها شانستون خوبه

hossein
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ق٫ظ

سلام.با رتبه ۴۸۰شیمی –گرایش شیمی کاربردی روزانه همدان میارم؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  hossein

سلام
بله شانس قبولی روزانه همدان رو دارید.
اما توصیه میکنم که انتخاب هاتون رو محدود نکنید تا با توجه به انتخاب رشته رقبا، شانس قبولی تونو از دست ندید.

عرفان
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ق٫ظ

سلام خانم مهسا. ممنون بخاطر راهنماییاتون. راستش همونطور که گفتم من در رشته ادبیات ضریب ۱ رتبه ام ۲۶۰ شده. طبق آمار سال های قبل شانس تهران رو ندارم و شهرستانهای دور که احتمال قبولی هست، امکانش برام نیست که برم. به نظرتون امسال انتخاب رشته کنم یا بذارم سال بعد دوباره شرکت کنم؟ (بدون شک نتیجه ام بهتر می شه چون امسال استرس زیادی برای کرونا داشتم و زود از جلسه پا شدم) با این وضعیت که اگر کنکور حذف بشه عملا همه شانس ها رو از دست می دم! ممنونم

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  عرفان

سلام مجدد
اگه واقعا نمیتونید برید که انتخاب رشته نکنید چون اگه روزانه قبول بشید، از شرکت در کنکور سال بعد محروم میشید.
اما در مورد حذف کنکور خیلی بعیده این اتفاق بیفته و احتمالا اگه بیفته برای رشته ها و دانشگاه های کم طرفداره

معصومه
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ق٫ظ

سلام من رتبه اول دانشگاه هستم فرم مربوط به رتبه اول را پرکردم ودانشگاه هم تایید کرد ولی مسوول آموزش می گوید پرتال رتبه اول برای ما باز نشده واز۲۹ شهریور تا ۷ مهر وقت است آیا باتوجه به اینکه درفرم نوشته از ۱۵ تا ۲۴ حرف دانشگاه صحیح است؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  معصومه

سلام
بله ظاهرا دانشگاه ها گفتن هنوز باز نشده. پیگیر باشید همچنان از خود دانشگاه

اشنا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۲ ق٫ظ

سلام ببخشید حسابرسی رتبه ۷۴ حسابداری مدیریت رتبه ۹۵ و مالی رتبه ۸۹ بنظرتون تهران روزانه میارم بین شهید بهشتی و علامه؟؟؟
ممنون از پاسخگویی

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  اشنا

سلام
برای همه شون شانس دارید اما به انتخاب رشته رقباتون هم بستگی داره. برای همین خودتون رو محدود به تهران نکنید و انتخاب های متنوعی داشته باشید

حانا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

سلام
به نظرتون باتوجه به اینکه سهمیه ۵درصدی ایثارگران دارم،استخدام اموزش پرورش هم هستم ورتبه م با سهمیه در ضریب های ۳٫۴٫۸ به ترتیب و ۳۷۱ و۴۱۳و۳۲۸هستش می تونم دانشگاه روزانه شبانه یا فرهنگیان قبول بشم؟؟؟؟؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  حانا

سلام
رشته تون رو نفرمودید

حانا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

علوم تربیتی هستم

علی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

سلام دوستان من مطلع نبودم ویرایش تعداد دفعاتش محدوده. الان تعداد دفعاتم ویرایشم تموم شده. حالا انتخاب رشته ام نهایی نیست. راهی هست من بتونم دوباره ویرایش اضافه کنم.؟ حتی یکبار. از طریق سیستم پاسخگویی پیام فرستادم برای کارشناس. این مشکل برای کسی پیش نیومده اینجا. شما چیکار کردید؟ چه راه دیگه ای دارم به نظرتون

Haniyeh
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شده ۱۰ ویرایش قبلا ۵ تا بود با خیال راحت انجامش بدین

Haniyeh
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ

وای با ایدی خواهرم چرا پیام دادم 🤦‍♀️🤦‍♀️
کسی میدونه ۳۷۰ کدوم دانشگاه تهران فیزیک روزانه میشه قبول شد؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  Haniyeh
حانا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ

سلام
به نظرتون باتوجه به اینکه سهمیه ۵درصدی ایثارگران دارم،استخدام اموزش پرورش هم هستم ورتبه م با سهمیه در ضریب ۲علوم تربیتی ۳۲۸ هست البته ضریب ۳٫۴٫۸ رو با رتبه ۴۱۳ و۳۷۱ مجاز شدم
به نظرتون تهران قبول میشم؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  حانا

سلام
لطفا رتبه تون در سهمیه عادی رو هم بفرمایید تا بهتر بتونم راهنمایی تون کنم

حانا
شهریور ۲۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

رتبه م در سهمیه عادی ضریب سه ۵۰۲۱ شده
در ضریب چهار ۶۲۲۱
ضریب ۸ هم۵۷۲۵

سلام
به نظرتون باتوجه به اینکه سهمیه ۵درصدی ایثارگران دارم،استخدام اموزش پرورش هم هستم ورتبه م با سهمیه در ضریب ۲علوم تربیتی ۳۲۸ هست البته ضریب ۳٫۴٫۸ رو با رتبه ۴۱۳ و۳۷۱ مجاز شدم
به نظرتون تهران قبول میشم؟

ناز گل
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه با رتبه ۳۷۰ فیزیک کدوم یکی از دانشگاه های تهران روزانه میشه قبول شد ؟؟؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  ناز گل

سلام
بالاتر پاسختون رو دادم

احسان مرادپور
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ

زمانی که انتخاب رشته میکنی ی تاریخ ماه و سال رو بجهت تائید میخواد ماه و سال رو مطمئنم ولی روز رو که در زمان ثبت نام اولیه زدم مطمئن نیستم و ۳۱ شهریور ۹۹ ثبت کردم مشکلی که پیش نمیآید؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

سلام
نه نگران نباشید مشکلی نیست همون ۳۱ شهریور خوبه

شیما
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ

ادمین جان کاش میشد انتخاب رشتمو بهت میفرستادم کمکم میکردی😔

رضا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

با این رتبه خیلی خوبی که شما آوردی من بودم به هیچ کس رو نمینداختم

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

سلام
بفرمایید بنده در خدمتتون هستم

شیما
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

قربونت برم مرسی که وقت میذاری واسه هممون.من به ترتیب رتبه هامو از بهترین مینویسم
شیمی کاربردی ۱۱۵۵
نانو شیمی ۱۸۴۴
شیمی آلی ۳۲۳۵
شیمی دریا ۳۳۷۴
تجزیه ۳۳۷۶
معدنی ۳۴۲۴
شیمی فیزیک ۳۵۴۷
البته من فقط شیمی کاربردی خونده بودم واسه کنکور بقیرو سفید گذاشتم
شیمی کاربردی روزانه و شبانه تبریز
نانو روزانه شبانه تبریز
کاربردی روزانه شبانه شهید مدنی
نانو روزانه مدنی جون شبانه نداره
بعد الی روزانه شبانه تبریز
فیتو روزانه شبانه تبریز
تجزیه روزانه شبانه تبریز
معدنی روزانه شبانه تبریز
شیمی فیزیک روزانه شبانه تبریز
بعد عین همینا تو شهید مدنی بعد مراغه
بعدم عین همینا ارومیه
ببخشید طولانی شد ادمین:(

آریا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

شما کاربردی مدنی قبول

شیما
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

اوووف خدا از دهنت بشنوه

شیما
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

ببخشید نانو فقط مراغه روزانه
شهید مدنی نداره

شیما
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

ادمین توروخدا جواب بده من خیلی استرس دارم:(

s
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ

سلام دوستان برای رشته مهندسی شیمی با رتبه ۴۸۰ کجاها برای روزانه یا شبانه شانس قبولی دارم؟راهنمایی کنید لطفا؟؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  s

سلام
در سهمیه ازاد؟
برای همه روزانه شهرستان ها و شبانه های تهران و شهرستان شانستون خوبه. البته توصیه میکنم روزانه های تهران رو هم انتخاب کنید برای شانس های احتمالی

محمد
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

با رتبه ۲۹۰۰ سهمیه آزاد مهندسی شیمی میتونم شبانه اراک یا شهرای نزدیکه مثل همدان و کاشان شبانه قبول بشم؟

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
لب مرز هستید برای شبانه و شانس اصلی تون پردیس، پیام نور، مجازی و غیرانتفاعی هستش.

Haniyeh
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ب٫ظ

به مانی
آقا مانی شما جواب سوال منو میدونین ؟.اگر میدونین میشه لطف کنین جواب بدین

Haniyeh
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ

ادمین جان خواهش میکنم جواب بدین استرس گرفتم 😩

رض
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ

سلام.با رتبه هفتصد زیرگروه سه مکانیک میشه تبدیل انرژی روزانه قزوین یا گیلان قبول شد؟؟جای بهتری هم هست با این رتبه؟؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  رض

سلام
بله شانس خوبی برای روزانه شهرستان ها دارید بر اساس علاقه به ترتیب انتخاب رشته کنید.

Haniyeh
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  رض

اصفهانم خوبه نمیدونم حالا این رشته رو داشته باشه

مانی
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  رض

چند سای پیش که با هفتصد میشد تبدیل دانشگاه اصفهان و حتی شبانه صنعتی اصفهان رو اورد الان نمی دونم وضعیت چطوره مطمئن نیستم.

مانی
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  رض

و البته مکانیک صنعتی اصفهان جز ۴ تا نهایت ۵ تای اول ایران هست حتی از خیلی از دانشگاه های تهران بهتره مکانیکش مثل خواجه نصیر.حتی تو بعضی دسته بندیا از علم و صنعت بالاتره. تبدیلشم قبلا هىئت علمی خیلی عالی داشت الان مطمئن نیستم باید سرچ کنید و رزومه هىئت علمیش رو ببینید. قبلیاش اکثرا فارغ التحصیل بهترین دانشگاه های دنیا بودن.

haniyeh
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۰ ب٫ظ

یه سوال این فرم رتبه اولی رو اگر امضا نکرده باشیم به دانشگاه بدیم مشکل پیش میاد اخه اصلا هیچی نگفتن به من فقط گفتن پرتال بسته است؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  haniyeh

سلام
ارسال فرم از ۱۵ شهریور تا ۲۴ شهریور مهلت دلره. مشکلی پیش نمیاد ولی سهمیه براتون عمال نمیشه

Haniyeh
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

بقیه مواردش کامله فقط یادم رفته امضا کنم .فقط بخاطر یه امضا خیلی بد شد که

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  Haniyeh

نه منظورم اینه که فرصت هست. برید اصلاح کنید. اگه نکنید اعمال نمیشه. البته که بازم بستگی به همکاری دانشگاه باهاتون داره. پیگیرش بشید حتما

مانی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  haniyeh

نه متاسفانه من مثل شما اینقدر درسخون نبودم از که رتبه اول کلاس باشم بنابراین در جریانش نیستم😅 انشالله همیشه موفق باشید.

ناز گل
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

ممنون قربون شما 🌺 .حالا که میبینید از شانس پرید .خدایی این همه زحمت کشیدم تو دانشگاه .زحماتم به خاطر یه امضا به باد رفت 😩😩

Haniyeh
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناز گل

ببخشید با ایدی خواهرم چرا پیام دادم 😩😩

مانی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Haniyeh

انشالله همون رو که دوست دارید قبول میشید. ناراحت نباشید.

Haniyeh
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

انشاالله ❤️خیلی ممنون و همچنین شما🌹

بهنام
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ

سلام وقت بخیر
با رتبه ۳۶۰ حسابداری در نوبت های دوم دانشگاهای تهران امکان قبولی وجود داره ؟
یا دوره روزانه دانشگاه قزوین ویا نویت دومش چطور ؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهنام

سلام
بله همه مواردی که گفتید شانستون زیاده بخصوص برای روزانه و شبانه قزوین. درمورد شبانه تهران بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره

آریا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ

سلام خانوم مهسا
من ۱۵۷۲ رشته شیمی زیر گروه ۴ رو دارم ایا شانس قبولی برا شبانه دانشگاه تبریز رو دارم؟
چون نمونه کارنامه های سالهای گذشته رو دیدم رتبه های مشابه قبولی داشتن امسال رو نمیدونم!

شیما
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

به نظرم بتونی.نشه هم شبانه هس دیگه

شیما
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

اها خودت شبانه نوشتی.به نظرم میشه

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

سلام
بله به نظر میاد شانستون خوب هست. روزانه شهرستان های کوچیک تر هم ممکنه بیارید.
اما توصیه میکنم که انتخاب هاتون رو محدود نکنید تا با توجه به انتخاب رشته رقبا، شانس قبولی تونو از دست ندید.

آریا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

ممنون که پاسخ دادین

آریا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

چقد احتمالش هست تبریز قبول شم؟آیا شانسم زیاده؟؟؟؟

آریا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

لطفا پاسخ بدین که ایا شانسم زیاده یا نه؟

reza
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ

سلام ادمین محترم وقت بخیر میخواستم ببینم با رتبه ۹۳ حسابداری و ۱۰۱ حسابرسی دانشگاه فردوسی روزانه قبول میشم یا خیر ممنون میشم جواب بدین 🌹🌹🌹

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  reza

سلام
بله برای هر دو شانس قبولی خوبی دارید، اما توصیه میکنم که انتخاب هاتون رو محدود نکنید تا با توجه به انتخاب رشته رقبا، شانس قبولی تونو از دست ندید.

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ

سلام
شانس قبولی دارید اگر چه که به انتخاب رشته رقبا هم بستگی داره.
اما توصیه میکنم که انتخاب هاتون رو محدود نکنید تا با توجه به انتخاب رشته رقبا، شانس قبولی تونو از دست ندید.

عرفان
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ب٫ظ

سلام سرکارخانم مهسا. من و خواهرم در رشته ادبیات فارسی کد ضریب ۱ (ادبیات فارسی محض) رتبه هامون به ترتیب ۲۶۰ و ۲۸۸ شده. به نظرتون شانس کدوم دانشگاهها رو داریم. و چقدرامکان داره یک دانشگاه قبول بشیم؟ ممنونم از راهنمایی

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

سلام
برای روزانه شهرستان ها مخصوصا شهرستان هایی مثل ایلام، سبزوار، همدان و … شانستون خوبه. در مورد قبولی یکسان خیلی بستگی به انتخاب بقیه داره. اما احتمالش زیاده

حسینی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

سلام
ببخشید به نظرتون با رتبه ی ۱۲۲ رشته ی فناوری اطلاعات کدوم دانشگاه را بزنم؟
رتبه ی آخرین نفر قبولی هم ۱۵۹۰ است.

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسینی

سلام
برای تهران لب مرز هستید اما چون به انتخاب رشته رقبا هم بستگی داره، توصیه میکنم اول همه تهران ها رو بزنید و بعد شهرستان ها رو انتخاب کنید. در شهرستان های بزرگ مثا اصفهان شانستون خیلی زیاده

😊
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

سلام بچه ها من ١٠ /٩٨ ترم هفت تموم کردم بعد همون تاریخ رو زدم ولی بعدش مشکل کرونا پیش اومد بعدشم کنکور اینا وقت نکردم برم واسه کارای فارغ التحصیلیم این هفته میخوام برم آیا بعدا مشکلی پیش میاد از لحاظ تاریخ فارغ التحصیلی میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  😊

سلام
نه مشکلی نیست. ملاک زمان اتمام درستونه نه اخذ مدرک.

😊
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

مهسا خانم من الان مشکلی برام پیش اومده نمیتونم حضوری برم واسه کارای فارغ التحصیلیم میخوام غیر حضوری انجام بدم الان استرس گرفتم که مدارکم رو تا ٣١شهریور نفرستن منم انتخاب رشته کردم اگه قبول بشم مشکلی پیش میاد؟؟؟

مریم
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

سلام خسته نباشید.میشه بپرسم با رتبه ۴۷۰ احتمال قبولی شبانه فردوسی حسابداری یا حسابرسی یا مدیریت مالی رو ممکنه داشته باشم یانه؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
این رتبه مال کدوم کد ضریبه؟

مریم
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

۴۷۹ مدیریت
۵۱۹ مالی

مریم
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام با رتبه ۴۷۹ مدیریت و ۵۱۹ امیدی به قبولی در شبانه فردوسی هست

مهسا
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم
S
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

سلام من رشته مهندسی کامپیوتر رتبه ۲۰۰۰شدم آیا شانس قبولی روزانه رو دارم ؟؟؟

Z
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  S

دانشگاه های تهران ؟ظرفیت دانشگاه ها برای رشتتون چه قدره؟ دفترچه رو بردارید ظرفیتارو بشمرید این جوری میاد دستتون

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  S

سلام
این رتبه مال کدوم کد ضریبه؟

S
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

کد ضریب ۱: ۲۲۱۰
کد ضریب ۲ : ۲۴۲۲
کد ضریب ۳: ۲۳۰۹
کد ضریب ۴: ۲۵۶۰
کد ضریب ۶ : ۲۰۲۱

S
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

ادمین جان کد ضریب ها رو فرستادم ممنون میشم کمکم کنی …..شانس قبولی روزانه دارم ؟؟

مهدی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

سلام من سال ۹۸ در رشته مهندسی الکترواپتیک دانشگاه مالک اشتر دوره دوم (شبانه) قبول شدم. امسال در دفترچه قید شده بود که برای ثبت نام مجدد در کنکور ارشد ۹۹ باید تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ انصراف داده شود و بعد ثبت نام صورت گیرد ولی در دفترچه قید شده ورودی های سال ۹۷ و قبل از آن . آیا امکان ثبت نام برای من در انتخاب رشته امسال هست ؟؟؟
با تشکر

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام
اونو همیشه مینویسن اما کمتر کسی توجه میکنه و مشکلی هم پیش نمیاد

مهدی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

ممنون

زارع
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ

سلام ببخشید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نوشتن ویژه فرهنگیان یعنی ما که معلم نیستیم و دانشجوهای معمولی نمیتونن اونجا درس بخونن؟

شیما
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

سلام دوستان.
من شهر تبریزم.تو رشته شیمی ،گرایش شیمی کاربردی ۱۱۵۵ ونانو شیمی ۱۸۴۴ شدم.به نظرتون میتونم شهید مدنی یا مراغه روزانه یا شبانه قبول شم؟
ادمین لطفا خودتم یه نظر بده

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

سلام
برای کاربردی احتمالا شانس دارید برای هر دو دوره. درمورد نانوشیمی بعیده روزانه بیارید و ممکنه شبانه بیارید.
اما توصیه میکنم که انتخاب هاتون رو محدود نکنید تا با توجه به انتخاب رشته رقبا، شانس قبولی تونو از دست ندید.

شیما
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

مرسی ادمین جانننن دستت درد نکنه ♥️♥️♥️

آریا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

شهید مدنی نانو شیمی نداره

علی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ

سلام آیا دانشگاه شهید بهشتی هنوز تو لیست تحریم ها قرار داره؟ شنیدم دانشجوهاش برای رفتن به خارج از کشور به مشکل میخورن. کسی اطلاعی داره؟

Z
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

والا من نشنیدم همچین چیزی ک دانشجو ها مشکل خارج رفتن داشته باشن
من خودم بهشتی بودم

Z
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  Z

اون دانشکده هسته ایه ک این جوریه
اگ هم باشه ب نظرم برای اساتید مشکل میشه

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
چنین چیزی واقعیت نداره. الان کلا فرایند اخذ پذیرش اونم از نوع بورس سخته اما تحریم نشده هیچ دانشگاهی

Z
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

چرا بشهتی و شریف تحریمه
مت تو دوران دانشجوییم بشهتی تحریم شد
ولی همه جاش نه فک کنم فقط داشکده هسته ایش باشه

bahar
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ق٫ظ

سلام یسوال.گرایش استثنایی روانشناسی ارشد بهتره یا تربیتی??لطفا کسی اگه اطلاعات داره جواب بده

زهرا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  bahar

سلام اگه از نظر بازار کار بخوای استثنایی

مه رو
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ق٫ظ

یکی به من بگه شبانه ی تهران بهتره با روزانه ی علامه؟!

زهرا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مه رو

بستگی به رشته ات داره ولی کلیت و تاجایی که من می دونم تهران

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مه رو

سلام
بستگی داره رشته تون چی باشه. اما علامه هم خیلی دانشگاه خوبیه

مه رو
شهریور ۱۹, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

رشته ی من جامعه شناسی هستش و کارشناسی هم علامه بودم.ارتباط خوبی با اساتید علامه دارم و مطمئنم روزانه ی علامه و شبانه ی تهران قبول میشم اما نمیدونم کدوم معقول تره.رتبم دوازده شده

الی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ

سلام ببخشید یک سوال داشتم من همین یک ماه پیش ترم ۸ و مقطع کارشناسی تموم کردم و درحال حاضر هم در کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی مجاز به انتخاب رشته شدم ولی هنوز مدرک کارشناسی من رو ندادن
اگر الان انتخاب رشته کنم و قبول بشم برام مشکلی پیش نمیاد که هنوز فارغ التحصیلی من قطعی نشده ؟؟

Haniyeh
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  الی

خیر .

نیما
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  الی

اگه تا ۳۱ شهریور فارغ‌التحصیل نشین ولی انتخاب رشته کنید قبول بشین سال آینده محروم میشین

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  الی

سلام
مشکلی نیست کافیه درستون تا اخر شهریور تموم شده باشه لازم نیست کارهای فارغ التحصیلی رو هم انجام بدید

مانی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  الی

مهم اینه اخرین نمره تا قبل از شهریور ۹۹ رد شده باشه. گرفتن مدرک ممکنه تا یکسال بعدش به خاطر مراحل تسویه حساب طول بکشه و تاریخی که تو گواهینامه موقت سراسری یا دانشنامه آزاد و پیام نور بخوره حتی یکسال بعد از فارغ التحصیلی باشه که اصلا ایرادی نداره. من ارشد قبلیم روزانه بوده و دقیقه تاریخی که تو گواهینانه موقت لیسانسم خورده ۶ ماه بعد از شروع فوق لیسانسم بود ولی اخرین نمره شهریور برام رد شده بود و هیچ مشکلی ایجاد نشد برام.

rv
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق٫ظ

سلام بچه ها.واسه ارشد مدیریت بازرگانی بین غیرانتفاعی های شاندیز و کاویان عطار کدوم بهتره میشه به ترتیب بگید؟به نظرتون بین بازاریابی و بازرگانی بین الملل و مدیریت استراتژیک غیرانتفاعی کدوم بهتره من فقط پیام نور و غیرانتفاعی مجازشدم پردیس هم که گرونه میشه راهنماییم کنید پیام نور هم چون کلاس تشکیل نمیشه نمی زنم به نظرتون چه طوریه مررررررسی بچه ها

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  rv

سلام
خیلی فرقی با هم ندارند.
پیام نور درس خوندنش سحت تر از غیرانتفاعیه. مدیریت بازرگانی کلا بهتره از نظر بازار کار

فاطمه
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۵۱ ق٫ظ

سلام خسته نباشید برای انتخاب رشته همون معدلی که واسه ثبت نام زدیم باید باشه؟یا معدل ۳۰بهمن ۹۸ (تو دفترچه بود)؟یا معدل کل هشت ترم؟

Haniyeh
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

اگر تایید نهایی شده معدل کانون رو وارد کنید

Haniyeh
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

ببخشید منظور معدل نهایی تون

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
بله معدل تا پایان ترم بهمن کافی هست.

مصطفی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۴۹ ق٫ظ

سلام به همه
به لطف الهی من رتبه سه حقوق خصوصی شدم دوستان حقوقی یا حتی بقیه رشته ها به نظرتون برا ارشد دانشگاه تهران بخونم یا شهید بهشتی؟
بعضی دوستان دو دلم کردن که به خصوص تو رشته حقوق شهید بهشتی از تهران بهتره
ممنون میشم نظرتون رو بگید تا تصمیم بهتر رو بگیرم

Asdf
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ

سلام دوستان من تیرماه امسال درسم تو دانشگاه آزاد تموم شده یعنی تمام واحد ها رو پاس کردم اما بعلت عوض شدن سامانه دانشگاه آزاد مدرک تحصیلی رو هنوز به بهانه ی قطعی سیستم ها به دانشجو نمیدن.
کسی اینجا هست همچین مشکلی داشته باشه؟ با سنجش به مشکل برمیخوریم اگر بعد از شهریور مدرک صادر شه؟

hadis
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  Asdf

سلام؛ منم شرایط شما رو دارم. اما نگران نباشید مهم اینه که در مدرک تاریخ فارغ التحصیلی همون آخر تیر میخوره و مدرک احتمالا تازمان اعلام نتایج نهایی میاد.

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Asdf

سلام
مشکلی نیست کافیه درستون تا اخر شهریور تموم شده باشه لازم نیست کارهای فارغ التحصیلی رو هم انجام بدید

حنانه
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۷ ق٫ظ

سلام
من با رتبه ۲۱۰۳ در کد ضریب ۲ شیمی آلی در دانشگاه مالک اشتر روزانه شانس قبولی دارم

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  حنانه

سلام
بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره. بیشتر برای نوبت دوم شهرستان ها شانس قبولی دارید

R.j
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ

با رتبه ۴۰۰۰ پیام نور تهران روانشناسی بالینی میشه اورد؟
اولویت بندی بین دانشگاه پیام نور ،آزاد،غیرانتفاعی ،مجازی ،پردیس چطوریه؟یعنی کدوم بهتره

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  R.j

سلام
به صورت کلی نمیشه گفت و باید دید کدوم واحد ازاد رو میگید و کدوم پردیس و …
اما به طور کلی پردیس و ازاد از پیام نور و غیرانتفاعی بهتر هستن. مجازی اگه دانشگاه خوبی باشه هم گزینه خوبیه.
پیام نور تهران شانستون زیاد نیست. البته حتما انتخابش کنید. پیام نور شهرستان ها بیشتر شانس دارید

R.j
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

مچکرم عزیزم

محمد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

سلام خسته نباشید بنظرتون با رتبه۳۷علوم اجتماعی گرایش مردم شناسی دانشگاه تهران روزانه قبول میشم

مه رو
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

احتمالا قبول نمیشید ولی امسال علامه مردم شناسی رو اضافه کرده و دکتر نهال نفیسی یکی از اساتیدش هستن که فوق العاده هستن و بورسیه ی هاروارد بودن

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
خیلی بستگی به انتخاب رشته رقبا دارد. توصیه میکنم حتما انتخابش کنید اما انتخاب های دیگه ای هم داشته باشید تا شانس قبولی تونو از دست ندید

امید
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

سلام وقت بخیر. من با سهمیه ۵ درصد ایثارگری رتبه ۲۹۹ رشته زبان انگلیسی گرایش آموزش رو مجاز به انتخاب رشته شدم رتبه کشوریم هم ۳۸۵۸ شده. آیا امکان قبولی بنده روزانه یا شبانه بوعلی سینا همدان وجود داره؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  امید

سلام
شانستون خیلی بالا نیست. چون سهمیه ۵ درصد فقط جاهای اعمال میشه که حداقل ۱۰ نفر ظرفیت داشته باشن.

امید
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

ظرفیت بوعلی سینا تو رشته آموزش زبان انگلیسی در مقطع ارشد ۹ نفر روزانه و ۱ نفر شبانه هست که جمعا میشه ۱۰ نفر. همچنان همونه نظرتون؟

مهران
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

سلام

لطفا در مورد سهمیه ۵درصدی هم توضیح دهید
ممنون

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

سلام
سهمیه ۵درصد و ۲۵ درصد به این صورت هست که ظرفیت هر رشته محل برای سهمیه ۵ درصدی در ۰.۰۵ و برای سهمیه ۲۵ درصدی در ۰.۲۵ ضرب میشه، اگه عدد حاصله بالای نیم باشه، به همون میزان ظرفیت سهمیه در نظر گرفته میشه.
بعد داوطلبانی که دارای سهمیه هستن برای پذیرش در اون ظرفیت با هم رقابت میکنند. کسانی که بالاترین نمره کل رو بین رقبای سهمیه دار دارند، در صورتی که نمره شون ۷۰ درصد نمره آخرین فرد قبول شده در اون رشته محل باشه، به عنوان پذیرفته شده در سهمیه اعلام میشن.
اما اگر رشته محلی ظرفیت سهمیه نداشته باشه، داوطلبان دارای سهمیه هم در سهمیه عادی و با سهمیه آزاد خواهند بود و یا اگر داوطلبان ۷۰درصد نمره اخرین فرد قبولی (با توجه به نوع سهمیه شون) رو کسب نکنند، در سهمیه پذیرش نخواهند شد.

احسان مرادپور
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ

خسته نباشید
با رتبه ۱۸۵ سهمیه ۲۵ درصد و ۴۰۰۰ بدون سهمیه میشه پردیس شهید بهشتی حقوق بشر دراومد؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ

سلام
بله با توجه به سهمیه تون شانس دارید. اما توصیه میکنم که انتخاب هاتون رو محدود نکنید تا با توجه به انتخاب رشته رقبا، شانس قبولی تونو از دست ندید.

احسان مرادپور
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

خیلی منون بابت پاسخگویی شما
یک سوال دیگه اینکه، زمانی که انتخاب رشته میکنی ی تاریخ ماه و سال رو بجهت تائید میخواد ماه و سال رو مطمئنم ولی روز رو که در زمان ثبت نام اولیه زدم مطمئن نیستم و ۳۱ شهریور ۹۹ ثبت کردم مشکلی که پیش نمیآید؟

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ

بچه ها ینی منی ک سال ۹۸ فارغ التحصیل شدم اون گزینه اخر صفحه انتخاب رشته ک زده تا پایان شهریور ۹۹ فارغ التحصیل میشم رو انتخاب نکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیما
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Z

نوشته تا ۳۱ /۶ فارغ‌التحصیل میشوم ینی شما میخواین بزنید نمیشوم 😐😐😐😐

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

نه میگم شاید اصلا نباید هیچ کدوم از گزینه هارو انتخاب کرد

مانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Z

این سئوال رو حداقل چند بار در سئوالات پایین تر جواب دادن.

Z
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

من ندیدم انقدر کامنتا زیاده نمیشه تک تک خوند ک
تازه سنجش ی چیزی الان گف خلاف چیزی ک دوستان گفتن
حالا مگ چی شده

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ

بچه ها بچه ها من به سنجش پیام دادم
عمومی | کارشناسی ارشد – انتخاب رشتهمتن درخواست :سلام خسته نباشید من سال ۹۸ در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شدم. الان داشتم انتخاب رشته میکردم اخرش قبل از تایید دو تا گزینه داره که به صورت زیره: ۱- تا پایان سال ۹۹ فارغ التحصیل میشوم ۲-تا پایان سال ۹۹ فارغ التحصیل نمیشوم میخاستم بدون من الان باید یکی از این دو گزینه رو انتخاب کنم یا اینکه بدون انتخاب یکی ازین دو گزینه برم مرحله بعدی ؟ با تشکرتاریخ ارسال پاسخ :١٣٩٩/٠۶/١٧-١۶:۵٣پاسخ :با سلام
این گزینه مربوط به دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی است

ینی چی ؟؟؟؟؟ اون گزینه تا ۹۹ فارغ التحصیل میشم رو من انتخاب نکنم ینی ؟؟؟

نیما
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Z

بزنید میشوم وگرنه حذف میشید ربطی نداره اگه ۳۰ سال قبل هم فارغ‌التحصیل باشید همینه

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

ااااااا پس سنجش چی میگ .
میگ این مربوط ب دانشجویان سال اخر کارشناسیه!!!!!!😐😐😐
مرسی ک گفتید خیالم راحت شد🙏🏻

مانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  Z

وای امان از وسواس. بابا تا شهریور ۹۹ شما که ۱ سال یا ۱۰ سال پیش فارغ التحصیل شدید فارغالتحصیلید دیگه. منظور از این سئوال اینه که جز کسایی که فارغ التحصیل میشن نباشید و ضمنا اگر هیچ کدوم رو نزنید اصلا کد رهگیری و پایان انتخاب رشته نمیده. معلومه که باید یکی رو انتخاب کرد.

Z
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

من پارسال سر همین عدم وسواسی بودن ضربه خوردم قبول نشدم حالا خاستم مطمعن شم کار خلافی کردم!؟

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ

سلام خسته نباشید
ببخشیدمن رتبه ۹۴۶زیرگروه دورشته فیریولوژی ورزشی(تربیت بدنی)شدم شانسی برای قبول شدن درروزانه یاشبانه دارم؟ممنون میشم راهنماییم کنید

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

سلام
برای روزانه بعید هست شانسی داشتبه باشید اما برای شبانه ممکنه شانس قبولی داشته باشید

فلاح
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ

سلام ببخشید رشته های انتخابیمو انتخاب کردم که همشون ضریب رشتم هستن منتها پیام اومده مجاز نیستم چه جوریه؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  فلاح

سلام
باید در کارنامه جلوی همه کد ضریبها نوشته شده باشه مجاز

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ب٫ظ

بچه ها یه سوال دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
من رتبم ۱۲ شده تو سهمیه و بدون سهمیه ۱۳. رشته جغرافیا هستم. سهمیم هم ازاده.
بعد دانشگاه تهران ۱۱ نفر و بهشتی ۱۲ نفر میخاد خوارزمی هم ۱۰ نفر میخاد برای رشتم.
ب نظرتون با وجود سهمیه هایی ک هست من امکان قبولی تو بهشتی رو دارم ؟
ممنون🙏🏻🌹

لیدا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Z

اره

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  لیدا

ممنون ک جواب دادید
ایشالا به هر چی میخای برسی عزیزم🙏🏻🌹

مانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Z

بله قطعا. ولی تهران بعیده مگر اینکه دو نفر جلوتر از شما بزنن بهشتی که اگر تهران براتون دانشگاه اول هست، خیلی خیلی بعیده. البته اگر بهشتی در رشته تون دانشگاه اول هست برعکس میشه چیزی که گفتم. من با فرض اول بودن تهران جواب اول رو دادم.

Z
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

تشکر کاملا خوب توضیح دادید 🌹
موفق باشید 🙏🏻

مه رو
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  Z

شما تهران قبول میشی همه که گرایش شمارو‌نمیزنن دقیقا

Z
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  مه رو

مرسی ازین ک جواب دادین🙏🏻
موفق باشید

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Z

سلام
بله شانستون برای قبولی زیاده.

Z
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

مرسی🌹

Nim
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ

سلام ببخشید بارتبه ۷۷۲ رشته حسابداری امکان قبولی در دوره روزاته وجود داره

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Nim

سلام
نه متأسفانه به نظر نمیاد شانس زیادی برای روزانه و شبانه داشته باشید. شانس اصلی تون برای دروه های پردیس، پیام نور، مجازی و غیرانتفاعی هستش.

نیما
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ

رتبه ۵۰ صنایع غذایی شیراز قبول میشم؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیما
😊
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ب٫ظ

بچه ها یکی جواب بده من خودم با لب تاب انتخاب رشته کردم بعد پیام تایید اومد که ثبت شده انتخاب رشتتون اما اون کدی که شما میگین ١۶رقمه واسم نیومد ؟؟؟

😊
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  😊

یکی جواب بده☹️

سارای
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  😊

وقتی وارد میشی بخش میز کار ، مشاهده انتخاب رشته که انجام دادی رو بزن قسمت بالا کد رو می بینی

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  😊

اون کد بالای صفحه انتخاب رشتتون توی سایت سنجش موجوده دوباره چک کنید
تو پیامک کد نیست فقط نوشته (انتخاب رشته تحصیلات تکمیلی انجام شد )

😊
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Z

اره ی صفحه میاد که قسمت بالاش مشخصات هس بعد سمت راست زده شماره پرونده سمت چپ زده رسید یا کد پیگیری اینه که ١۶رقم جلوشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  😊

درسته همینه 👍🏻

😊
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Z

اووففف خیالم راحت شد🌹

سارای
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ

سلام وقت به خیر
با رتبه ۱۲۲۳ ضریب ۲ و ۲۵۵۳ ضریب ۱ مهندسی صنایع شبانه شانس قبولی دارم؟
پردیس خودگردان دانشگاه تهران چطور؟

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سارای

کارنامه سال های پیشو چک کردین

سارای
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Z

بله چک کردم پردیس میخورد به رتبه ام.ولی نمیدونم امسال چطوریه.

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سارای

سلام
شانس زیادی برای قبولی شبانه ندارید. شانس اصلی تون دوره های پردیس، پیام نور، مجازی و غیرانتفاعی هست که پردیس تهران هم جزوشه

شیما
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ

یکی راهنمایی کنههه
من تبریزم.تو رشته شیمی ،گرایش شیمی کاربردی ۱۱۵۵ ونانو شیمی ۱۸۴۴ شدم.به نظرتون میتونم شهید مدنی یا مراغه روزانه یا شبانه قبول شم؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیما
مریم
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۰ ب٫ظ

سلام ببخشید برای من هنگام فرم پر کردن مسئول کافی نت پیام‌نور رو خیر زده ..من میخوام پیام نور باشم …در روزانه و شبانه مجاز نشدم فقط در دروه های دیگر و دانشگاه آزاد مجاز شدم میتونم برای پیام نور انتخاب رشته کنم یا خیر

سارای
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

بله میتونی و بعد کارت علاقمندی رو میخری و کدش رو وارد می کنی

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
میتونید هزینه شو از همون فرم انتخاب رشته بدید و انتخاب کنید مشکلی نیست

الهه
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ

با سلام
لطف می کنید پاسخ دهید که ایا امکان تمدید ثبت نام در دانشگاه سراسری برای استعدادهای درخشان وجود دارد ؟؟؟؟؟

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

بستگی ب دانشگاهی ک میخاین داره ک تمدید کنه یا ن

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

سلام
دانشگاه سراسری بدون ازمونش جداگانه برای هر دانشگاه اعلام میشه. در حال حاضر اغلب فراخوان ها تموم شده و دانشگاه ها دارن نتایج رو اعلام میکنن

دانشجو
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ

ازسهمیه ۱۵درصدی(۱۵%معدل های اول در رشته) استعداد های درخشان میشه برای کنکور ارشد استفاده کرد؟

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

منظورت سهیمه شاگرد اولیه؟

دانشجو
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Z

نه سهمیه استعداد های درخشان

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

یه خبر هست تو همین سایت ( صفحات قبل) راجب استعداد های درخشان کامل توضیح داده اونو بخونید

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو
مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

سلام
سهمیه ۱۵ درصدی برای کنکور نداریم. فقط سهمیه شاگرد اولی هست یعنی دقیقا نفر اول هر دوره در هر رشته در هر دانشگاه

علی پاشا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ

من برای انتخاب رشته نیاز به راهنمایی دارم ممنون میشم کمکم کنید

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی پاشا

چه رشته ای ؟

علی پاشا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  Z

۱۱۲۶ مجموعه حقوق

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی پاشا

سلام
سوالتونو بفرمایید در خدمتم

حسین عابد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ

سلام:
معذرت میخوام یه سوالی برام پبش اومد

من الآن اگه رشته اولمو امام حسین بزنم رشته دوم رو خواجه نصیر بزنم

بعد برم مصاحبه برا امام حسین

و بعد از اعلام نتایج متوجه بشم خواجه نصیر رو میاوردم

کاری میتونم بکنم

یعنی انتخابیه؟ یا خیر اگه برم مصاحبه و مصاحبه رو قبول بشم حتما باید برم امام حسین

حمید
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسین عابد

فکر کنم باید برید امام حسین چون اگه مصاحبه هم قبول بشید دانشجو اونجا محسوب میشید و امکان تغییر دانشگاه فک نکنم داشته باشید

صبا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ

تو رو خدا یکی جواب بده بهم استرس گرفتم بدجور. من سال ۹۸ دوره کارشناسیم تموم شد و آخرین نمره برام ثبت شد، اما چون دنبال کارهای تسویه حساب نرفتم، برام تو سایت دانشگاه نقص پرونده زده به تاریخ مرداد ۹۸. بعد الان رتبه خیلی خوبی آوردم و میخوام برم کارهای تسویه رو انجام بدم و مدرکم رو بگیرم. تاریخ فارغ التحصیلی رو کِی بزنم؟؟؟؟ به عنوان فارغ التحصیل تا پایان شهریور ۹۹ به حساب میام؟ تو رو خدا یکی جواب بده.

محمد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

سلام اره چون بالاخره شما فارغ‌التحصیل نشدین هنوز و کارای تسویه رو انجام ندادین. و باید بزنین شهریور ۹۹

هرمینه
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

حتی منی که چند سال پیش فارغ التحصیل شدم گزینه تا پایان شهریور ۹۹ میشوم رو انتخاب کردم. نگران نباش

میترا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

سلام . مرداد ۹۸ بزن دیگه. اگه هم خیلی اذیتی به نزدیکترین مرکز دانشگاه ازاد سر بزن. موفق باشی

مانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

تاریخ رد شدن آخرین نمره و پاس کردن کلیه واحدها تاریخ فارغ التحصیلی میشه. تاریخی که در دانشنامه یا گواهینامه موقت میخوره مال بعد از تسویه حساب هست که هیچ اشکالی نداره حتی ۶ ماه بعد از قبولیتون باشه.

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

سلام
بله به حساب میاید مشکلی نیست. مهم اینه درستون تموم شده.

میثم
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان بنظرتون این رتبه من چطوره در سهمیه ۹۷۰بدون سهمیه۱۰۶۵ اخرین رتبه مجاز در سهمیه ۱۱۸۲بعد من روزانه مجاز شدم شبانه رو خودم تو ثبت نام علاقه نشون ندادم بعدم من بعضی جا ها برام ستاره خورده ب خاطریکه نمره علمی رو بدست نیاوردمخواهش میکنم جواب بدید لطفا

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

سلام
رشته تون چیه؟

انسیه
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ

سلام من با رتبه ۴۵۶مدیریت بازرگانی میتونم تبریز یا ارومیه روزانه بیارم ؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  انسیه

سلام
بله احتمالش هست که قبول باشید. اما توصیه میکنم که انتخاب هاتون رو محدود نکنید تا با توجه به انتخاب رشته رقبا، شانس قبولی تونو از دست ندید.

محمد علی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ

چند تا کد رشته با مصاحبه میشه وارد کرد و کجای لیست باید باشه؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد علی

سلام
۲ کد رشته و مهم نیست کجای لیست باشه. بستگی داره خودتون چطور میخواید اولویت بندی کنید

محمدی از ثلاث باباجانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ

سلام دوستان لطفاََ یکی جواب بده خواستم بدونم برای تحصیل در مقطع ارشد هزینه ی غیر انتفاعی بیشتره یا پیام نور؟ ممنونم

sam
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۰ ب٫ظ

غیر انتفاعی یکم بیشتره ولی برو اینترنت سرچ کن دقیقش میاد.پیام نور بخونی بهتره حداقل دولتی

میترا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ

غیرانتفاعی، هزینه بیشتر، راحتی بیشتر

لیدا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ

غیرانتفاعی بیشتر

Newsha
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ

سلام بنظر شما با رتبه ۱۴۶۷ اقتصاد میتونم روزانه دانشگاه کردستان قبول شم؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  Newsha

سلام
به نظر نمیاد شانستون برای روزانه خیلی زیاد باشه. شانس اصلی تون برای دوره های شبانه، پردیس، غیرانتفاعی و پیام نور هستش.

sa
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ

سلام با رتبه ۱۳۶ گرایش مبانی ارشیو علم اطلاعت ودانش شناسی می تونم دانشگاه الزهرا تهران قبول بشم؟

نازی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

خواهش میکنم جواب بدین

میترا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

سلام شانست خیلی بالاست. توکل کن .

نازی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ

سلام بارتبه۵۵۶ شانس قبولی دردانشگاه سنندج رو دارم در رشته اموزش زبان انگلیسی؟

هرمینه
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

احتمالش هست

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

سلام
بله شانستون برای قبولی روزانه های تعداد زیادی از شهرستان ها از جمله سنندج بالاست

آقاجانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ

میشه لطفا جواب منو یکی بده با رتبه سهمیه ۵ درصد ۲۴ و ازاد ۱۹۱ ارشد معماری با چه درصدی دانشگاه شهید بهشتی یا علم و صنعت میتونم قبول شم؟

هرمینه
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  آقاجانی

فقط معماری شرکت کردی یا مجموعه هنرهای ساخت هم شرکت کردی؟ اگه کردی رتبه اون مجموعه رو هم بگو . با این رتبه ای که داری مطمئنا یکی از دانشگاه های تهران قبولی (شبانه یا پردیس) اما بعیده روزانه قبول شی مگه اینکه اسکیستو عالی بدی 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

آقاجانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  هرمینه

یعنی با رتبه ۱۹۰ میتونم شبانه تهران با اسکیس معمولی قبول شم؟

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  آقاجانی

نامردیه🥺😭

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  آقاجانی

سلام. خیلی رو سهمیه ۵ درصد حساب نکن. دانشگاه‌های تهران ۲۵ درصد و فرزند شهید رو اعمال می‌کنن.

آقاجانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

بله حساب باز نکردم چون در جریانشم کلا بیخوده منظورم همون رتبه ۱۹۱

مه رو
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  آقاجانی

اصلا هم بیخود نیست یکی از دوستای من با رتبه ۹۸ شده بود ۸ در سهمیه و اوند روزانه ی علامه.

Z
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  مه رو

چه‌ قد تفاوت🤭

آقاجانی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مه رو

خوب رتبه ۹۸ همرتبه خوبیه و میشه علامه قبول شد

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  آقاجانی

دقیقا درست گفتید

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  آقاجانی

سلام
اگه اسکیس رو خوب بدید ممکنه قبول بشید روزانه رو هم. اما شانس اصلی تون برای دوره شبانه است.

امید
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان من با سهمیه ۵ درصد ایثارگری رتبه ۲۹۹ رشته زبان انگلیسی گرایش آموزش رو مجاز به انتخاب رشته شدم. آیا امکان قبولی بنده روزانه بوعلی سینا همدان وجود داره؟

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  امید

احتمالا رتبه‌ت بدون سهمیه خیلی بالاتره. یه سرچ بزن ببین پارسال بدون سهمیه تا چه رتبه‌ای پذیرفته شدن. سهمیه ۵ درصد اونقدر تاثیر نداره.

بهار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  امید

قبولی

امید
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

آیا شما از آخرین رتبه های قبولی بوعلی همدان اطلاع دارید؟ چون زیاد شنیدم که میگن سهمیه ۵ درصد تاثیری در قبولی نداره. رتبه بدون سهمیه بنده شده ۳۸۵۰

نیلوفرآبی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ

سلام
به نظرتون من با رتبه ۴۸۰ گرایش بالینی میتونم روانشناسی بالینی روزانه و یا شبانه قبول بشم؟
ممنون

میترا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفرآبی

شبانه شاید ولی روزانه شانست کمه

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفرآبی

احتمالا شبانه قبول بشی

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفرآبی

سلام
درمجموع شانستون برای روزانه و شبانه خیلی زیاد نیست. توصیه میکنم اول شبانه و بعد هم سایر دوره ها رو انتخاب کنید تا شانس قبولی رو از دست ندید

شیما
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ

سلام.من تبریزم.تو رشته شیمی ،گرایش شیمی کاربردی ۱۱۵۵ ونانو شیمی ۱۸۴۴ شدم.به نظرتون میتونم شهید مدنی یا مراغه روزانه یا شبانه قبول شم؟توروخدا راهنمایی کنیننن

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  شیما
باران
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ

سلام خسته نباشید
من یه سوال داشتم
با رتبه ی ۶٠٠٠ تربیت بدنی برای پردیس ها و دانشگاه ازاد چقدر شانس قبولی هست ؟

sam
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  باران

آزاد که راحته و دردسر نداره پردیس هم فک نکنم مشکلی باشه اونم پولیه دیگه سخت گیری ندارن واسه پول

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  باران

پردیس احتمالش کمه

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام
این رتبه مربوط به کدوم کد ضریبه؟

زهرا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ

سلام
من درکنکور ارشدعلوم سیاسی امسال شرکت کرده ام من میتوانم بارتبه ۷۱روابط بین الملل-۸۱اندیشه اسلامی وباسهمیه ۵% دردانشگاه های دوره روزانه شهرتهران قبول شوم.

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

این رتبه‌هات با سهمیه‌ست یا بدون سهمیه؟ سهمیه ۵ درصد اونقدر ارزش نداره و اعمال نمیشه.

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
رتبه بدون سهمیه تون چند شده؟

یا قاضی الحاجات
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ

سنجش جوابمو نمیده هرچی زنگ میزنمو پیام میدم، لطفا اگه کسی اطلاع داره بگه،
هر دانشگاه که دارای شرایط خاص باشه، دو رشته ازش میشه زد؟ یا کلا از تموم دانشگاهای دارای شرایط خاص، باید دو رشته زد؟

علی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ

کلا دوتا

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ

سلام
کلا دو انتخاب از بین اون دانشگاه ها میتونید داشته باشید

حدیث
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ

سلام
میشه در مجموعه مدیریت، در چندتا کد ضریب انتخاب رشته کرد؟؟ چه برای سراسری و چه برای آزاد؟؟
مثلا رشته اول مدیریت بازرگانی باشه و دومی مدیریت دولتی؟؟ ممنونم ازتون

هرمینه
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  حدیث

میشه

نازنین
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ

سلام من کنکور ارشد مدیریت دولتی رتبه ام ۳۳۵۰ شد و برای روزانه و شبانه هم مجاز شدم درواقع آخرین رتبه مجاز برای انتخاب رشته این دو دوره رتبه ۴۸۱۵ میباشد حال سوال بنده این است که شانس قبولی اینجانب برای قبولی در دوره روزانه چقدر است؟برای مثال درگرایش توسعه منابع انسانی ایلام
دوستان هرکس اطلاعات و آگاهی در این زمینه داره ممنون میشم راهنمایی کنه💞

محمد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

شانستون عملا صفره چون اخرین رتبه قبولی تو کل ایران ۱۵۰۰ برا این رشته هستش.

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  نازنین

سلام
متأسفانه به نظر نمیاد شانستون برای روزانه و شبانه زیاد باشه و شانس اصلی تون برای دوره های پردیس، پیام نور، مجازی و غیرانتفاعی است

حسین
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

سلام،من با رتبه۷۴۸ میتونم روزانه ویا نوبت دوم در دانشگاهی زنجان،اردبیل،تبریز، اورمیه انتخاب رشته علوم سیاسی ارشد کنم؟ تشکر از راهنمایتان.

بهار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

بدون شک

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام
متأسفانه به نظر نمیاد شانستون در مجموع برای روزانه و شبانه زیاد باشه. با این حال حتما شبانه رو انتخاب کنید برای از دست ندادن شانس احتمال اما در صورت تمایل پردیس، پیام نور، مجازی و غیرانتفاعی رو هم انتخاب کنید

بنده خدا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

سلام
ممنون که وقت می گذارید
به نظرتان من با رتبه ی ۱۳۰۰ روانشناسی عمومی و ۱۷۰۰ بالینی، شانس قبولی در اولویت اول بالینی و بعد هم عمومی در دانشگاههای آزاد تهران را دارم؟ و در مورد دانشگاه آزاد قم چطور؟

پارسا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  بنده خدا

به راحتی

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  بنده خدا

آزاد قبولی

بنده خدا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  بنده خدا

خیلی ممنوناز پاسختون

ایمان
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ

سلام
دوستان کسی برای انتخاب رشته گزینه ویرایش رو استفاده کرده؟؟
میخوام بدونم میتونیم اطلاعات جدید بدیم تو ویرایش یا فقط مطابق با همون اطلاعات ثبت نامی قبلی مغایرت بررسی میشه؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ایمان

سلام
منظورتون ویرایش اطلاعات ثبت نامیه یا انتخاب هاتون؟

معمار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ

سلام دوستانی که آزمون عملی دارن نمیدونید آزمون کجا هست؟اگ تهران باشه خیلی سخته تو این وضعیت کرونا از جنوب کشور بریم تا اونجا اگ کسی خبر داره لطفا بهم بگه🤕

کیمیا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  معمار

همه ازمونای عملی تهران برگزار میشن
زمانشم دهه اول و دوم مهرماه

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  معمار

سلام
هنوز چیز دقیقی اعلام نکردن. سخنگوی سازمان سنجش قبلا گفته بررسی میکنه این گزینه رو که چند جا برگزار بشه.

داوطب ارشد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

و اینکه من ۶۵۲ گرایش مدیریت آموزشی هستم.مجموعه علوم تربیتی.شبانه ارومیه رو قبول میشم؟؟؟
ممنون میشم جواب بدید

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  داوطب ارشد

سلام
شانس دارید اما به انتخاب رشته رقبا هم خیلی بستگی داره.
توصیه میکنم که انتخاب هاتون رو محدود نکنید تا با توجه به انتخاب رشته رقبا، شانس قبولی تونو از دست ندید.

داوطب ارشد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ

من ۹۰فارغ التحصیل شدم.حال برا انتخاب رشته باید تاریخ فارغ لتحصیلی رو بزنم بهمن ۹۰؟؟؟

مانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطب ارشد

بله. ولی در انتخاب رشته گزینه تا شهریور ۹۹ فارغ التحصیل میشوم را بزنید.

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطب ارشد

توی مدرک تاریخ زده

علی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

دوستان رتبه ی تک رقمی گرایش دیپلماسی و سازمان های بین المللی لطفا اعلام حضور کنین. برای مشکل بوجود آمده باید به یه اجماع برسیم.

فاطمه
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

سلام برای انتخاب رشته، فقط تو یک کد ضریب حق انتخاب دارم؟ یا از همه ی کد ضریب ها میتونم انتخابی داشته باشم

محمد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

از همه کد ضریب ها میتونید انتخاب کنید

کیمیا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

کارنامتونو نگاه کنین تو هر کد ضریبی مجاز شده باشین اونو میتونین انتخاب کنین

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
از همه کد ضریب های رشته های امتحانی تون که مجاز شدید میتونید انتخاب کنید

علی ژئوفیزیک
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

رتبه یازده ژئوفیزیک شدم و قطعا دانشگاه تهران روزانه قبولم ولی یک موضوع وسوسه انگیز پیش اومده. دانشگاه زنجان دکتری پیوسته ژئوفیزیک گذاشته یعنی مستقیم میرم برای دکترا. به نظرتون کدومو انتخاب کنم. دکترای ژئوفیزیک زنجان یا ارشد ژئوفیزیک دانشگاه تهران. ئر هر حال هر دوشون رو قبولم یعنی انتخاب اول هرچی بزنم قبولم. در ضمن شهرستان هستم

هرمینه
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

کدوم شهری؟
ظرفیت دکترای ناپیوسته رشتتون چقدر هست؟

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ

ایشالا قبول میشید
ببشخید ی سوال ظرفیت دانشگاه های دولتی شهر تهران برای رشته شما چند نفره؟

مانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

اگر فرد پر تلاشی باشید و سعی کنید یکسال و نیم آینده رو خوب تلاش کنید با داشتن ارشد تهران دکتری تهران رو هم می تونید به دست بیارید. اما اگر میخواید وقت زیادی نزارید و استرس کمتری تحمل کنید همون زنجان رو برید. بستگی به شرایط روانی و مسائل زندگی خودتون داره. به هرحال در صورت هدف گذاری برای دکتری دانشگاه تهران باید استرس خیلی بیشتری تحمل کنید و تلاش بیشتری صرف کنید.

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ب٫ظ

به نظر من دکترا رو بزن. دیگه خیالت راحته چون می‌خوان کنکور دکترا رو بردارن.

مانی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

اگر دکتری رو بردارن قطعا بالای ۹۰ درصد پذیرش دکتری دانشگاه تهران از ارشدهای خودش هست. برداشتن دکتری اتفاقا به نفع دانشجوهای دانشگاه برتر هست. تازه عملا استعداد درخشان دانشگاه تهران هم مال دانشجوهای خودش هست وقتی کنکور باشه. و طراح سئوالات کنکور دکتری هم عموما اساتید دانشگاه تهران و بقیه دانشگاه های تهران هستند. در هر حالت ارشد تهران خوندن امکان دکتری رو چندین برابر بیشتر میکنه. مخصوصا اگر دنبال دکتری خود تهران نباشید و به دکتری شهرستان راضی باشید.

آریا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

سلام بنظرتون با رتبه ۱۵۷۲ کد صریب ۴ رشته شیمی میتونم به شبانه تجزیه یا الی دانشگاه تبریز امیدوار باشم؟؟؟
کارنامه های سال های گذشته رو که بررسی میکردن قبولی داشتن با این رتبه ها!

شیما
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

خوب اوردی که.قبول میشی روزانه نگران نباش.من که خراب کردم

آریا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

ینی دانشگاه تبریز تجزیه قبول میشم؟

آریا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

ینی میشه تجزیه شبانه دانشگاه تبریز بیارم؟

شیما
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

به نظرم‌ میشی

علیرضا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

ببخشید از کجا کارنامه های سال های گذشته رو ببینم؟میخوام ببینم با رتبه من کجا قبول شدن
لطفا اگه کسی میدونه بگه

مهران
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام
منم همین سوال و دارم

آریا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

تو گوگل سرچ کنید نمونه کارنامه های سال های گدشته براتون میاره

🤔
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

تاریخ آزمون عملی هنر مشخص شده؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  🤔

سلام
هنوز خیر. اطلاع رسانی خواهیم کرد

🤔
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

ممکنه اصلاحیه بزنن و رشته های جدید اعلام کنن؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  🤔

سلام
دیشب اصلاحیه جدید و یک سری رشته محل اعلام شد

محمد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

سلام ، با رتبه ۲۹۰۰ مهندسی شیمی ، امکان قبولی شبانه اراک یا شهرای اطراف مثل همدان و قم و کاشان هست؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
بله شانس دارید اما لب مرز هستید و بستگی به انتخاب رشته رقبا داره. اگه میخواید حتما قبول بشید از پردیس، پیام نور، مجازی و غیرانتفاعی ها غافل نشید

😎
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ق٫ظ

سلام بچه ها ی سوال اگه روز سه شنبه انتخاب رشته رو وارد سایت کنم مشکلی پیش نمیاد چون اون بالا گفته بود واسه روز آخر نزارید؟؟

مهسا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  😎

چرا میخوای روز آخر اینکارو بکنی؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  😎

سلام
تا فردا شب ساعت ۲۴ تمدید شده. مشکلی نیست تا اخرش میشه وارد کرد

دانیال
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

سلام
با رتبه۸ در سهمیه۵% (۱۳۸بدون سهمیه)
علوم سیاسی ضریب یک
به (نظر) شما به ترتیب کدوم دانشگاها رو بزنم؟

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

سهمیه ۵ درصد اونقدر ارزش نداره و اعمال نمیشه.

دانیال
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

منظورتون از اعمال نمیشه چیه؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

سلام
لطفا رتبه تون در سهمیه عادی رو هم بفرمایید تا بهتر بتونم راهنمایی تون کنم

دانیال
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

علیکم و رحمه
گفتم دیگه۱۳۸

نازلی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

سلام.میخواستم بدونم شهریه شبانه دانشگاه تهران که محل تحصیلش پردیس فارابی قم هست با شهریه شبانه دانشگاه تهران که کلاسا تو خود تهران برگزار میشه برابره؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  نازلی

سلام
بله دانشگاه تهران یک شهریه رو به عنوان شهریه دوره شبانه اعلام کرده و تفاوتی قائل نشده

جزا جزا جزا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

سلام حقوق جزا ۳۴ در سهمیه ۵ درصد و ۳۰۰ آزاد کجا قبول میشیم ؟روزانه قم یا فردوسی مشهد شانس داریم؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  جزا جزا جزا

سلام
متأسفانه به نظر نمیاد شانستون برای روزانه قم و فردوسی زیاد باشه.

Alikarimabadi
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ق٫ظ

دوستان گرایش دیپلماسی رتبه ی تک رقمی اینجا کسی هست؟ یه خبرای خوبی دارم

علیرضا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  Alikarimabadi

این خبر خوبت مخصوص دیپلماسی هاست یا بقیه رشته ها رو هم شامل میشه؟
حالا که کنجکاو کردی بگو دیگه😊

Alikarimabadi
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

اره مخصوص دیپلماسیه. چون دانشکده روابط بین الملل رو حذف کردن. حالا ما تک رقمیا موندیم و دانشگاه باهنر کرمان که کلا ۵ تاروزانه میخواد.

😱
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  Alikarimabadi

نههههه 😨

Alikarimabadi
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  😱

رتبه ی تک رقمی دیپلماسی لطفا اعلام حضور کنن. نیاز داریم به حضورتون

محمدمهدی خداگو
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  Alikarimabadi

سلام دوست عزیز
من رتبه ۴ شدم .

علی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  Alikarimabadi

من هستم، چه خبری داری؟

Alikarimabadi
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دوست عزیز نیازه که ما هماهنگ‌بشیم تا اعتراضیمونو به وزارت علوم ارجاع بدیم هرچه سریعتر

حامد
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  Alikarimabadi

دوستم رتبه تک رقمیه دیپلماسی هست و هدفش هم همین دانشکده بوده چطور باید با هم هماهنگ بشید؟

سارا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  Alikarimabadi

؟

Alikarimabadi
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

شما هم تک رقمی دیپلماسی هستید؟

عرفان
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ق٫ظ

سلام سرکارخانم مهسا. من و خواهرم در رشته ادبیات فارسی کد ضریب ۱ (ادبیات فارسی محض) رتبه هامون به ترتیب ۲۶۰ و ۲۸۸ شده. به نظرتون شانس کدوم دانشگاهها رو داریم. و چقدرامکان داره یک دانشگاه قبول بشیم؟ ممنونم از راهنمایی

Azakia
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

رتبه ی منم ۳۱۰ شده ادبیات چه سخته انتخاب رشته

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان
ساناز
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ق٫ظ

سلام.رشته حسابداری هستم.با سهمیه آزاد.ح مالی ۶۵۱.ح مدیریت ۵۳۱.حسابرسی ۶۷۲.آیا میتونم شبانه تهران یا مشهد بیارم؟روزانه مازندران یا کلا شهرهای دیگه چی؟ممنون اگه راهنمایی کنید.

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

سلام
برای روزانه و شبانه تهران شانستون خیلی کمه. برای شبانه هم شهرستان های کوچیکتر شانس دارید اما حتما شهرستان های بزرگ رو هم انتخاب کنید. ممکنه با توجه به انتخاب رشته رقبا قبول بشید

محسن
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ق٫ظ

سلام خداقوت
به نظرتون با رتبه ۱۶۳ در سهمیه ۵ درصد و ۱۲۷۶ رتبه بدون سهمیه عمران میشه
سازه شبانه فردوسی
سازه روزانه شیراز (خود دانشگاه شیراز)
سازه روزانه اصفهان (صنعتی اصفهان)

قبول شد؟ کدومش بیشتر احتمال داره؟

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

هیچ کدوم.

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  محسن

سلام
به نظر نمیاد برای روزانه شانس زیادی داشته باشید. ممکنه شبانه بیارید که بستگی به انتخاب رشته بقیه هم داره

آوا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ق٫ظ

من ۸۷۷ مهندسی صنایع کد ضربب ۵ مدیریت مهندسی اصلا شانس شبانه دارم یا نه؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  آوا

سلام
ممکنه شانس داشته باشید به انتخاب رشته رقبا بستگی داره

بهار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ق٫ظ

مهسا خانم میشه منم راهنمایی کنید.من اموزش زبان هستم رتبه ۲۶سهمیه ایثارگری .اخرین نفر مجاز هم ۶۱۴هستش.مشاور گفت ۸۰درصد روزانه یکی از دانشگاه های تهران و صد درصد شبانه هاشو میارم.نظر شما چیه

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

بستگی داره سهمیه ایثارگری چند باشید. ۲۵ درصد؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

سلام
سهمیه تون چند درصده و رتبه تون در سهمیه عادی چنده؟

بهار
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

۵درصد .۲۹۸

نیما
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ق٫ظ

سلام
دوستان من تاریخ اخذ مدرک فارغ التحصیلی رو تیرماه اعلام کردم چون اون موقع هنوز مشخص نبود وضعیت امتحانات کی برگزار میشه ولی امتحانام رو توی مرداد دادم و نمرش ثبت شد لازمه که برای انتخاب رشته این مورد رو ویرایش کنم یا مشکلی پیش نمیاد؟

🌹
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  نیما

سلام منم بهمن ٩٨فارغ التحصیل شدم ولی هنو مدرکم رو نگرفتم هفته دیگه میرم میگیرم آیا مشکل ایجاد میشه؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  🌹

سلام
نه مشکلی نیست مهم اینه که تا اخر شهریور درستون تموم شده باشه. اخذ مدرک مهم نیست/

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

سلام. ویرایش کنید بهتره

لیدا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ق٫ظ

سلام من دیروز هم سوال پرسیدم ازتون جواب ندادین
من رتبم تو سهمیه ۵ درصد ایثارگری ۶۵ شده و رتبه اصلیم ۶۵۵ بوده_ آیا شانس قبولی برای روزانه یا شبانه ی گیلان رو دارم؟

لیدا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  لیدا

تورو خدا جوابمو بدین

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  لیدا

شبانه قبولی احتمالا

محمد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  لیدا

چ رشته ای؟؟؟

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  لیدا

سلام
رشته تون رو هم بفرمایید تا بتونم راهنمایی تون کنم

Z
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ق٫ظ

سلام
از کجا بفهمم المپیاد متمرکز که از طریق کنکور هست رو قبول شدم و به مرحله دوم راه پیدا کردم؟؟
چجور اعلام میشه؟؟

مانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Z

اگر دانشجوی سال اخر هستید و هنوز فارغ التحصیل نشده باشید و فکر میکنم قبلا رتبه زیر ۱۵ آزمون تئوری برای مرحله بعد المپیاد با کسایی که هر کدوم از دانشگاه ها معرفی میکنن که فکر کنم هر دانشگاه ۲ تا ۳ نفر اول رو معرفی میکنه وارد رقابت میشن.

مانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

قبلا که میگم تا سه سال پیش قانونش رتبه زیر ۱۵ تئوری بود. فکر نکنم تغییر کرده باشه ولی حالا باز بررسی کنید.

حسام
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Z

فکر کنم المپیادی نباشه.چون غیرمتمرکز لغو شد و اونها نیستن که رقابت کنن

حسین
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ق٫ظ

سلام ببخشید میخاستم ببینم آزمون عملی تربیت بدنی ارشد برای چ کسایی هست فقط برای کسایی هس از ی رشته دیگه شرکت کردن؟

NazaninZahra
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۸ ق٫ظ

سلام وقتتون بخیر باشه
میشه راهنمایی بفرمایید که رتبه ی بااحتساب سهمیه ملاک انتخاب رشته هست یا رتبه بدون سهمیه؟؟ باتوجه به اینکه من سهیمم ازاد هستش

مانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  NazaninZahra

متاسفانه با سهمیه

شیما
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ

سلام.من تبریزم.تو رشته شیمی ،گرایش شیمی کاربردی ۱۱۵۵ ونانو شیمی ۱۸۴۴ شدم.به نظرتون میتونم شهید مدنی یا مراغه روزانه یا شبانه قبول شم؟توروخدا راهنمایی کنین

شیما
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

مهسا جان به منم جواب بده

آریا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

حتما روزانه قبولین

شیما
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

اخه ظرفیت کم و درخواست کننده زیاد:(

آریا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

من دانشجوی شهید مدنی بودم رتبه هایی که اونجا قبول شدن مثل شما بودن تقریبا

شیما
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

میدونم پارسال اونطوری بود .اما امسال اخه ظرفیتارو کم کردن :(

آریا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

من مقایسه کردم فقط یه نفر کم شده طرفیت ها

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  شیما
رضا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

با سلام. با رتبه ۱۳ در سهمیه ۵ ذرصد در گرایش حقوق بین الملل بنظر شما دانشگاههای روزانه تهران مثل علامه یا شهید بهشتی و یا دانشگاه تهران قبول میشم؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
لطفا رتبه تون رو در سهمیه عادی هم بگید تا بتونم کمکتون کنم

رضا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

۱۲۳

نگار
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سهمیه ۵درصد اونقدر ارزش نداره و اعمال نمیشه

جزا جزا جزا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام چزا ۳۴ در سهمیه ۵ درصد و ۳۰۰ آزاد کجا قبول میشیم ؟روزانه قم یا فردوسی مشهد شانس داریم؟

مریم
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

آقا رضا میشه خواهش کنم درصداتون رو هم بگین؟
و رتبه بدون سهمیه
من داوطلب سال دیگه ارشد هستم به نظرتون میشه حقوق بین‌الملل رو تو شش ماه خوند و رتبه خوبی آورد؟

رضا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

چشم.
متون حقوقی زبان ۳۰
حقوق بین الملل عمومی ۵۰
حقوق اساسی ۰
سازمانهای بین المللی ۱۸

مریم
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

ممنون از لطفتون
حقوق بین‌الملل عمومی چی خوندید اینقدر خوب زدید؟

رضا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

رتبه بدون سهمیه ۱۲۳

مهران
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام مهسا خانم لطفا بگید رتبه با سهمیه ۱۶
بدون سهمیه ۱۹۰
گیاهپزشکی بیماری ها ی دانشگاه گیلان قبولم؟

مجتبی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ب٫ظ

با سلام و وقت بخیر
من رتبه ارشد روانشناسی ام در زیر گروه یک ۱۲۶ و زیر گروه دو ۲۸۷ شده
۱- به نظرتون بالینی روزانه قبول میشم؟
۲-به نظرتون عمومی تهران،مشهد یا تبریز روزانه قبول میشم؟
پیشاپیش ازتون ممنون و سپاسگزارم.

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

سلام
برای عمومی لب مرز هستید و برای بالینی شانستون خیلی زیاد نیست. با این حال خیلی به انتخاب رشته رقبا بستگی داره و حتما انتخاب رشته کنید

فرگل
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ

سلام.من تمام کدضریب های ارشد مجموعه مدیریت رو مجاز به انتخاب رشته شدم.در فرم انتخاب رشته میتونم هم مدیریت بازرگانی انتخاب کنم و هم مدیریت دولتی و سایر مدیریت ها؟.یا فقط ملزم هستیم یک کد ضریب رو انتخاب کنیم.مثلا فقط گرایشهای بازرگانی

Parisa
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرگل

این سوالِ منم هست!

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  فرگل

سلام
تمام کدضریب های رشته امتحانی خودتون که مجاز به انتخاب رشته شدید رو میتونید انتخاب کنید مشکلی نیست

Neda
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ

سهمیه ۵ درصدی ایثارگری چگونه اعمال میشود
ایا اینطور است ک ۵ درصد ظرفیت است؟یعنی اگر ظرفیت دانشگاه در رشته مدنظر ۷ بود ۵ درصد عدد ۷ ک حتی یک نفر هم نمیشود ب چ صورت است؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Neda

سلام
سهمیه ۵درصد و ۲۵ درصد به این صورت هست که ظرفیت هر رشته محل برای سهمیه ۵ درصدی در ۰.۰۵ و برای سهمیه ۲۵ درصدی در ۰.۲۵ ضرب میشه، اگه عدد حاصله بالای نیم باشه، به همون میزان ظرفیت سهمیه در نظر گرفته میشه.
بعد داوطلبانی که دارای سهمیه هستن برای پذیرش در اون ظرفیت با هم رقابت میکنند. کسانی که بالاترین نمره کل رو بین رقبای سهمیه دار دارند، در صورتی که نمره شون ۷۰ درصد نمره آخرین فرد قبول شده در اون رشته محل باشه، به عنوان پذیرفته شده در سهمیه اعلام میشن.
اما اگر رشته محلی ظرفیت سهمیه نداشته باشه، داوطلبان دارای سهمیه هم در سهمیه عادی و با سهمیه آزاد خواهند بود و یا اگر داوطلبان ۷۰درصد نمره اخرین فرد قبولی (با توجه به نوع سهمیه شون) رو کسب نکنند، در سهمیه پذیرش نخواهند شد.

Fateme
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

سلام اگر با سهمیه ۵ درصد فرزند ایثارگری بخواهم انتخاب رشته کنم در دانشگاهی ک فقط ۳ نفر ظرفیت پذیرش در رشته موردنظر دارد شانسی وجود دارد؟
)رتبه ای ک با کسب سهمیه بدست آمده است اگر آزاد میبود بطور قطعی و صدرصدی در این رشته و دانشگاه موردنظر قبول میشد)

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Fateme

سلام
خیر قطعی نیست. باید دید رتبه تون در سهمیه ازاد چنده کما این که در ظرفیت ۳ نفر فقط ظرفیت برای سهمیه ۲۵ درصد هست که اگه پر نشه به سهمیه ۵ درصدی میرسه

علی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

با سلام در ازمون دکتری خصوصی تراز ۳۶۰۰ و رتبه ۲۱۲ اوردم. در حالی که ارشدم از دانشگاه ازاد قم بوده و معدل ۱۷ داشتم. در کنکور ارشد هم شرکت کردم و رتبه ۲۱۸ خصوصی و ۶۰۰ زیر گروه ۶ و ۲۶۶ زیر گروه ۱۱ را آوردم.

به نظر شما امکان قبولی در زیر شاخه های خصوصی مثل حقوق اقتصادی ، مالی و …. در دانشگاه های تهران ، روزانه و شبانه دارم . یا حتی دانشگاه علوم قضایی ؟
به خاطر اینکه بنده یکبار حقوق خصوصی را در قم خوانده ام. در انتخاب رشته ام فقط زیر شاخه های حقوق مثل حقوق اقتصادی، اسناد تجاری، فقه و حقوق اقتصادی، حقوق ثبت و مالی و حمل و نقل تجاری و مالیکت فکری را انتخاب کرده ام.

لطفا راهنمایی بفرمائید.

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
شانستون برای زیرگروه های ۶ و ۱۱ خیلی زیاد نیست متأسفانه اما حتما بر اساس علاقه انتخاب رشته کنید چون بستگی به انتخاب رشته رقبا هم داره

مادر زمین
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

سلام و خسته نباشید
با رتبه ۱۱۰۰ روانشناسی تربیتی،۱۶۰۰ عمومی و ۳۲۰۰ بالینی از دانشگاه های خوارزمی کرج و پیام نور کرج و آزاد کرج کدوم رو می تونم قبول بشم.ممنون میشم راهنمایی کنید.به خاطر تاهل و دو بچه نمیتونم شهر دیگه ای بزنم.

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مادر زمین

سلام
برای پیام نور و دانشگاه ازاد و اگه سایر دوره ها (بجز روزانه و شبانه) پذیرش دارن ممکنه قبول بشید.

زهرا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ

چطور میشه از سهمیه شاگرد اولی درپذیرش کنکور ارشد استفاده کنیم، وفرم مورد نظر توسط چه کسی وبه چه آدرسی ارسال بشه؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
فرمی که تو دفترچه هست رو میبرید دانشگاه خودشون پر میکنن و از طریق پرتال سنجش میفرستن

زهرا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ق٫ظ

سلام من رتبه ام در زیر گروه ۲علوم ورزشی شده ۲۶۰۰واخرین رتبه مجاز شده ۶۲۰۰است آیا میتونم روزانه یا شبانه زاهدان قبول بشم؟ رتبه اول هم هستم ولی نمیدونم چطور اقدام کنم ممنو میشم راهنمایی کنید

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
در مجموع شانستون خیلی زیاد نیست اما باز هم به انتخاب رشته رقبا بستگی داره. بنابراین حتما انتخاب رشته کنید، مخصوصا که سهمیه شاگرد اولی دارید.
برای سهمیه شاگرد اولی فرمی که در دفترچه هست رو باید از طریق دانشگاه ارسال کنید.

باران
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

یه سوال اینکه میگین شانس این خانم زیاد نیست من پارسال یکی از دوستانم با ۶٠٠٠ دانشگاه ازاد تهران قبول شد که 🤔

فیزیک
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ق٫ظ

سلام با رتبه ۱۱۵۲ رشته فیزیک می تنم دانشگاه های تهران چه روزانه چه شبانه در گرایش های بنیادی،چگال، گرانش یا نجوم بیارم؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیک

سلام
ممکنه شانس داشته باشید خیلی به انتخاب رشته رقباتون بستگی داره

داوطب ارشد
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام.من ۶۵۲ گرایش مدیریت آموزشی هستم.مجموعه علوم تربیتی.شبانه ارومیه رو قبول میشم؟؟؟
ممنون میشم جواب بدید

رویا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

سلام،من تو رشته مطالعات زنان،باسهمیه رتبم شده۲۹ و مجاز روزانه،اخرین رتبه قبولی هم۵۲هستش.
خواستم ببینم شانس قبولیم تو کدوم دانشگاه ها بیشتره؟تهران؟علامه؟خوارزمی؟الزهرا؟میشه کمکم کنید برا انتخاب رشته؟واقعا بلد نیستم

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

سلام
رتبه تون در چه سهمیه ای شده ۲۹؟ اگه سهمیه ۵ یا ۲۵ درصد دارید، رتبه تون در سهمیه عادی رو هم بگید

ریحانه
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

سلام من با رتبه۴۸۶با سهمیه و ۵۵۰ بدون سهمیه رشته مدیربت بازرگانی آیا امکانش هست شبانه دانشگاه های تهران یا فارابی قم قبول بشم

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

سلام
بله ممکنه شانس داشته باشید اما خیلی به انتخاب رشته رقباتون بستگی داره. توصیه میکنم انتخاب های متنوعی داشته باشید تا شانس قبولی تونو از دست ندید.

یاس
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

سلام ببخشید من رتبه ۸۱۴ زیرگروه ۲ رشته شیمی شدم شانس قبولیم در برای روزانه یا شبانه چقدر هست؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

سلام
برای روزانه شهرستان های درجه ۲ مثل گیلان، مازندران، ارومیه و … شانستون برای روزانه زیاده. برای همه شبانه های شهرستان هم شانستون خوبه

آریا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام
با رتبه ۱۵۷۲ شیمی زیرگروه ۴ شانس قبولی را شبانه تبریز رو دارم؟

Niloo.london
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ

چه هامن رتبم ۴۴۱۸ شده وخلاصه افتضاح…ولی خیلی واسم ومهمو حیاتیه که امسال ازاد یا پیامنور یا هرجا شده قبول شم.جان من کمکم کنید که چه طوری میتونم یک انتخاب رشته صحیح و درست و حسابی هم برای دولتی و هم ازاد انجام بدم که هر طوری هست قبول شم.ایا موسسه و یا برنامه ای برای انتخاب رشته دولتی و ازاد هست؟
خیلی خیلی لطف میکنید راهنماییم کنید بچه ها.

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Niloo.london

سلام
لطفا رشته تون رو بفرمایید تا بتونم راهنمایی تون کنم

امید
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام وقت بخیر. من با سهمیه ۵ درصد ایثارگری رتبه ۲۹۹ رشته زبان انگلیسی گرایش آموزش رو مجاز به انتخاب رشته شدم رتبه کشوریم هم ۳۸۵۸ شده. آیا امکان قبولی بنده روزانه یا شبانه بوعلی سینا همدان وجود داره؟

Niloo.london
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام عزیزم.
مهسا جان من اموزش زبان انگلیسی هستم خواهر.خیلی لططف میکنی کمکم کنی عزیزم.

مهسا
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Niloo.london

ببینید شما شانس اصلی تون پردیس، عیرانتفاعی، مجازی و پیام نور شهرستان دانشگاه ازاده.
تمامی این دوره ها در همه شهرستان هایی که مایل هستید رو توی دفترچه بررسی کنید و طبق علاقه و سایر چیزایی که براتون مهمه انتخاب کنید. هر ۱۰۰ انتخاب رو حتما پر کنید.
برای ازاد هم هر ۱۰۰ تا رو بزنید.
چون ترتیب اولویت ها اثری در شانس قبولی نداره، معیار ترتیب اولویت ها رو میتونید علاقه و معیارهای شخصی خودتون بذارید.

افشین
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید ، رتبه ۴ در سهمیه ۵ درصد ایثارگری و رتبه ۲۶ بدون سهمیه در رشته علوم زمین گرایش زمین شناسی زیست محیطی در صورتی که آخرین رتبه مجاز در سهمیه ۴۷ می باشد آیا شانس قبولی در دوره روزانه دانشگاه های شیراز و یا فردوسی مشهد و یا تبریز را دارد ؟ با تشکر فراوان .

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  افشین

سلام
بله برای این شهرها شانس دارید اما توصیه میکنم خودتون رو محدود به اینها نکنید و بقیه شهرستان ها رو هم انتخاب کنید تا شانس قبولی تونو از دست ندید

سحر
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ

بچه ها خواهشا اگر می دونین جواب بدین ب نظرتون تو رشته ی ادبیات فارسی شبانه ی دانشگاه تهران بهشتی علامه بهتره برم یا روزانه ی الزهرا با توجه به شهریه ش میگم

یکی از ارشدا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام. ببین در کل تهران و بهشتی خیلی خوبن این بستگی به خودت داره که شهریه شبانه رو میتونی پرداخت کنی یا بری روزانه برات راحت تره؟؟؟
من رشته م ادبیات نیست ولی واضحه که تهران و بهشتی بهتره ولی اگر شهریه نمیخوای بدی پس روزانه بزن

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام
دانشگاه الزهرا هم دانشگاه خوبیه اما به هر حال علامه و تهران بهتر هستن. باید ببینید چقدر براتون ارزش داره در یک دانشگاه برتر درس بخونید. چون مدرک شبانه اینها با روزانه شون فرقی نداره

پریا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ

سلام شیمی محض هستم با رتبه ۲۴۰۰ گرایش تجزیه میخام .کدوم شهرا رو میتونم انتخاب کنم؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

سلام
شانس اصلی تون برای پردیس و غیرانتقاعی و پیام نور و نیز دانشگاه ازاده

آریا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

چرا ؟؟؟همکلاسی من با رتبه ۲۵۳۰ تجزیه شبانه دانشگاه مدنی قبول شده بود

دریا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ب٫ظ

سلام من با سهمیه ۴۷ و بدون سهمیه ۵۳ شدم
شهر خودم قبول میشم؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

سلام
لطفا رشته تون رو هم بفرمایید

jrrrrr
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

سلام به نظر شما تحصیل تو شهر خودم شبانه بیشتر هزینه داره یا تحصییل روزانه در شهری که مجبورم خوابگاه بمونم

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  jrrrrr

سلام
بستگی داره که روزانه کدوم شهر رو میگید. اما اگه سطح دانشگاه شهر خودتون بالاتره، شاید گزینه بهتری باشه.

سحر
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۹ ب٫ظ

سلام من رتبه ی ۸۱ ادبیات فارسی شدم میشه خواهشا یه اولویت بندی برای من بگین توی دانشگاه های تهران؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام
دانشگاه تهران، علامه، شهید بهشتی، تربیت مدرس، خوارزمی، الزهرا رو میتونید انتخاب کنید اما حتما شهرستان ها رو هم انتخاب کنید و اگه شهریه براتون مسئله ای نیست شبانه رو هم انتخاب کنید.

زهرا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۸ ب٫ظ

اخه پس نوشتن انتخاب رشته از پانزدهم شهریور هست، چرا من فرم و لینک انتخاب رشته رو پیدا نمیکنم؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید

امیر۱۱۲۲
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

برای منم نیست! چرا؟؟

سحر
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

خودشون زدن از ۱۵ ام یادشون رفته ولی

Negara
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

سلام خواستم بدونم امکان تحصیل همزمان دانشگاه آزاددو دولتی وجود داره؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  Negara

سلام
خیر تحصیل همزمان در مقطع کارشناسی ارشد ممنوعه و اگه بفهمن ممکنه دردسر بشه براتون

ارشد
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ

سلام ؛
بارتبه٣۴٧صنایع غذایی و٨۵بهداشت و کنترل کیفی (شناور)شانس قبولی کدوم دانشگاه هارو دارم؟و بیشتر روی انتخاب کدوم تمرکز کنم؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد

سلام
برای صنایع غذایی برای شبانه شهرستان ها بیشتر شانس دارید. برای بهداشت و کنترل کیفی برای همه شبانه و البته روزانه شهرستان ها هم ممکنه بیارید

امیری
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ب٫ظ

سلام. من فرم انتخاب رشته رو هرچی میگردم پیدا نمیکنم درصورتیکه تو سایت زده انتخاب رشته از ۱۵ شهریور یعنی امروز آغاز میشود. توروخدا یکی راهنماییم کنه

Haniyeh
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیری

هنوز فعال نشده تو سایت

Hamed
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ

سلام من ارشد حقوق خصوصی رتبه دو رقمی شدم ولی معدل کارنامه ام مشکل داره
قسمت کارشناسی زده ۱۸.۷۰ ولی من ۱۸.۷۲ شدم
قسمت کاردانی زده ۱۸.۷۲ ولی من اصلا کاردانی نرفتم
فکر کنم کافی نت هنگام دریافت کارت که بهش گفتم تصحیح کنه معدل دو صدم همون موقع اشتباها کاردانی وارد کرده
چکار باید کنم ؟ مشکلی در ثبت نامم پیش میاد ؟

یکی از ارشدا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  Hamed

رتبه ت چند شده ؟

یکی از ارشدا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  Hamed

موقع انتخاب رشته میتونی درست کنی اصلا مشکلی نداره

آریا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ

سلام من میخوام وارد بشم مشخصات شماره پرونده و کد ملی میزنم مینویسه داوطلبی با این مشخصات وجود ندارد.یعنی قبول نشدم؟

K
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

الان فقط رتبه اومده ربطی به قبولی یا قبول نشدن نداره
دو تا روش داره از اون یکی انتخاب کنید یا به سنجش زنگ بزنید

Z
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

ببخشید یه سوال
سهمیه افراد استعداد درخشان از بقیه جداست؟
الان برای رشته من ۱۱ نفر دانشگاه تهران میخاد ۱۲ نفرم بهشتی
سوالم اینه ک افرادی ک این امتیازات رو دارن مث سهیمه شاگرد اولی و غیره مازاد برظرفیتن ؟ ینی مثلا الان تهران و بهشتی ( برای رشته من ) ۲۳ نفر میخاد دیگ این افراد استعداد درخشان جدا از اون طرفیت ۲۳ نفرین یا داخلشن؟
ممنون میشم جواب بدین

مانی
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Z

قانونش اینه که نهایتا به اندازه ۱۰ درصد ظرفیت ورودی هر دانشگاه مازاد بر ظرفیت استعداد درخشان می تونن بگیرن.

K
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

خیلی ممنونم🙏🏻🙏🏻

کدوم رتبه ؟
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

بچه ها من با سهمیه رتبه ۳۰ شدم الان من با این رتبه تهران قبول میشم ؟؟؟ یا رتبه کشوری ملاکه؟یکی برا من قشنگ توضیح بده

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  کدوم رتبه ؟

سلام
لطفا رشته تون رو بفرمایید تا بتونم راهنمایی تون کنم

مریم
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

سلام من با سهمیه ۲۵ درصد رتبه ۱۴ مهندسی نفت شدم. آیا دانشگاه‌های تهران قبول میشم اگ بله کدوم دانشگاهش و اگ ن کدوم شهر امکان قبولیم در روزانه یا شبانه وجود داره؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
لطفا رتبه بدون سهمیه تون رو هم بگید تا بتونم راهنمایی تون کنم

نیکی
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

سلام با رتبه ۴۵۴ ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی شبانه های تهران یا بین المللی قزوین امکان قبولی دارم ؟ لطفا پاسخ بدید

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  نیکی

سلام
برای شبانه تهران شانستون خیلی زیاد نیست چون خیلی بستگی به انتخاب رشته رقبا داره. برای قزوین شانستون خوبه هم روزانه و هم شبانه. اما توصیه میکنم انتخاب هاتون رو محدود نکنید و شهرستان های دیگه هم انتخاب کنید تا شانس قبولی رو از دست ندید

بیژن
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  نیکی

برای روزانه قزوین بعید میدونم راستش. رتبه نسبتا بالایی میخواد. شبانه شاید. اونم احتمال پایین در نظر بگیرید
شبانه های تهران هم امسال ظرفیتش رو به شدت کم کردن و سخته قبولی

محمد
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

سلام دوستان کسی درمورد دانشگاه خوارزمی اطلاع داره ؟برای ارشد صنایع خوب هستش !؟ حالا نوشته محل تحصیل کرج بعضیاش تهران . الان دانشگاه خوبیه ؟اخه بین دانشگاه های تهران اسمی ازش نیست
ممنونم

🌹
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام من کارشناسی جغرافیا خوارزمی تهران که محل تحصیل کرج هس بودم به نظر من دانشگاهی که مرجه خوبه چون فضای سبز بیشتری داره کلا محیطش خوبه اما اونی تهرانه فضاش خفس در مورد استاداش نمیدونم ولی در کل دانشگاه خوبیه

sogol
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ق٫ظ

سلام
مشاوره انتخاب رشته خوب بهم معرفی کنید برای رشته برق

فاطمه
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

سلام وقت بخیر با رتبه ۲۹۰۰ صنایع، اصلا میتونم به شبانه تهران فکر کنم؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام
رتبه تون مربوط به کدوم کد ضریبه؟

میلاد
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

سلام خسته نباشید
ممنون می شم جواب بنده رو بدین من رشته برق در ازمون ارشد رتبه کد یک ۱۹۲۷شدم ایا می تونم رشته الکترونیک صنعتی دانشگاه کاشان روزانه قبول بشم

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

سلام
بله شانستون خوبه برای قبولی در این رشته محل اما توصیه میکنم انتخاب هاتون رو محدود نکنید و شهرستان های دیگه هم انتخاب کنید تا شانس قبولی رو از دست ندید

ادبیات
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

سلام دوستان
با رتبه ۲۵ ادبیات انگلیسی کدوم دانشگاه قبول میشم؟ تهران میدونم نمیشه. بهشتی شبانه چطور؟

علیرضا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  ادبیات

من جای شما بودم روزانه علامه و تربیت مدرس رو به شبانه بهشتی و تهران (که نود و نه درصد حتی برا شبانه تهران شانس دارید) ترجیح میدادم ضمن اینکه شما روزانه شهید بهشتی هم شانس دارید

ادبیات
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  علیرضا

خیلی ممنونم از راهنماییتون.

امید
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

سلام وقت بخیر. من با سهمیه ۵ درصد ایثارگری رتبه ۲۹۹ رشته زبان انگلیسی گرایش آموزش رو مجاز به انتخاب رشته شدم رتبه کشوریم هم ۳۸۵۸ شده. آیا امکان قبولی بنده روزانه یا شبانه بوعلی سینا همدان وجود داره؟

M
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ق٫ظ

سلام بارتبه۸۵۰ادبیات فارسی شانس قبولی دانشگاه رازی،کرمانشاه رو دارم؟؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  M

سلام
رتبه تون مروبط به کدوم کد ضریبه؟

ana
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ

سلام اگر امکانش راهنمایی کنید با رتبه ۷۵ جغرافیا وبرنامه ریزی روستایی میشه تهران قبول شد

سروناز
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ

دوستان کسی درباره دوره مجازی دانشگاه تهران اطلاعاتی داره؟ میدنم شهریه اش تقریبا با نوبت دوم یکیه ولی میخوام بدونم اون اعتبار مدرک روزانه و‌نوبت دوم هم‌داره؟و یا اینکه در مدرک ذکر میشه مجازی؟ درررر کل ارزش انتخاب داره؟
ممنووووووووون میشمممممم راهنماییم کنید
🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

جاوید
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سروناز

مجازی به هیچ وجه انتخاب نکنید

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سروناز

سلام
بله در مدرک ذکر میشه مجازی. آموزش محور هست و اگه قصد ادامه تحصیل دارید لازمه رزومه پژوهشی خوبی داشته باشید تا شانستون رو بالا ببرید.

sam
شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  سروناز

مجازی مثه دانشگاه های دولتی دیگس و اعتبارش با بقیه فرق نداره و استایدش هم خوبن اگه دولتی باشه.انتخاب کنید ولی هزنیه داره

Photograph
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ق٫ظ

سلام ممنون از توضیحاتتون این که در قسمت روزانه کد ظریب و رشته ای که میخوام قبول بشم رو مجاز شدم ایا شانس این رو دارم در یکی از دانشگاه ها قبول بشم مثل سوره؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  Photograph

سلام
مجاز شدن تضمین کننده قبولی نیست. اگه دوست دارید رشته تون رو بگید تا دقیق تر راهنمایی تون کنم. عکاسی هستید؟

انسیه
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

با سلام رشته مدیریت رتبه ۲۹۲آوردم آیا میتونم روزانه تهران یا تبریز قبول بشم ؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  انسیه

سلام
رتبه تون مربوط به کدوم کد ضریبه؟

انسیه
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

ضریب ۵

باران
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

سلام،با رتبه ۱۵۶ ارشد مشاوره احتمال قبولی کدوم دانشگاه رو دارم?

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام
برای روزانه شهرستان ها شانستون خوبه. برای شبانه تهران هم ممکنه بیارید ولی بازم بستگی به انتخاب رشته رقباتون داره

الی
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ

با ۲۶۰ ادبیات فارسی چه شانس هایی داریم؟

مهسا
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  الی

سلام
رتبه تون مربوط به کدوم کد ضریبه؟

به خانم مهسا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

ضریب ۱

H
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ

پی اچ دی تست عزیز خواهش میکنم این دو موضوع خیلی خیلی مهم رو با یک اطلاعیه به داوطلبانی که آزمون عملی دارن بگید:

۱- دانشگاه آزاد و پردیس و غیر انتفاعی نیاز به آزمون عملی نداره
۲- کسانی که شرایط حضور در آزمون عملی رو ندارن برای انتخاب روزانه و شبانه فقط کافیه صد هزار تومن کارت اعتباری بخرن و حتی اگه عملیشو شرکت نکنی احتمال قبولی وجود داره (اون درس عملی رو براشون صفر درصد در نظر میگیرن)

الی
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  H

یه درس با ضریب چهار اگه صفر بشی یعنی قبولی بی قبولی!!!!

H
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  الی

عزیزم من پارسال فقط پول رو واریز کردم و آزمون ندادم!! و الان دانشجوی روزانه ام. یه طوری میگی یه درس با ضریب ۴ که انگار بقیه چه درصدهایطلایی ای میزنن!! اونایی که میرن هم در حد صفر میزنن.
لطفا چیزی رو نمیدونید اطلاعات غلط ندید. درسته تاثیرش زیاده ولی اکثرا پنج درصد و ده درصد و تهش بیست درصد میزنن…

مانی
شهریور ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  H

البته رشته تا رشته فرق میکنه در زیر گروه های معماری درصد ۹۶ هم من شنیدم برای عملی بگیرن و در طراحی صنعتی تا ۷۸ حتی. اما رشته های دیگه زیر مجموعه هنر رو خبر ندارم.

مهسا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  H

سلام
ممنون

مانی
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ

ادمین مسترتست، اگر کسی یه ارشد روزانه داشته باشه و الان هم روزانه رو بیاره جریمه میشه یا صرفا باید شهریه بده. منظورم اینه ممکنه قبولی روزانه رو لغو کنن؟ دوستان دیگه تنها در صورتی که منیع موثق دارن با ذکر منبع جواب بدن.

مهسا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

سلام
نه فقط بعضی دانشگاه ها شهریه میخوان اما اگه به دیوان عدالت اداری شکایت کنید میشه شهریه رو هم لغو کرد

مانی
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

بسیار ممنون از پاسخگویی تون. روزانه دانشگاه تهران رو می خواستم ببینم میشه بدون اینکه شهریه بدم دوباره برم، البته ارشد قبلیم دانشگاه تهران نبوده.
و اینکه جدا مطمئنید؟ واقعا نمی دونم اصلا چرا همچین قانون مسخره ایی وجود داره. خوب کسی که توانایی و تلاشش رو داشته که روزانه قبول بشه حقش هست که ازش حمایت بشه. همه جای مملکت این هم پول هدر میره. به دانشجو که میرسه میخوان جلوی اصراف رو بگیرن. یکی نیست بگه از این دانشجو باید حمایت بشه نه تازه تو سرش بزنید.

مانی
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

اسراف رو اشتباه تایپ کردم.

سمانه
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

قانون عوض شده شهریه نمیگیرن

مانی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  سمانه

خیلی ممنون.

علیرضا
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ

خانم بهار حقوق بین‌الملل خیلی کنجکاوم از رتبه ات آگاه بشم با توجه به درصدای خیلی خوبت
ممنون میشم اگه دیدی این کامنت رو جواب بدی

Par
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۵ ب٫ظ

بچه های بازرگانی ، بین استراتژیک علامه و بازرگانی بین الملل تربیت مدرس کدوم انتخاب بهتری؟؟

ارشد مدیریت
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Par

بستگی به علاقه خودتو داره وه به کدوم گرایش بیشتر عاقه دارین .ولی بازرگانی بین الملل اینده بهتری دارد …..

اقلیما
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  ارشد مدیریت

تربیت مدرس خیلی بهتر از علامه ست هم از لحاظ رتبه علمی هم برای اینده کاری بهتره . زشته ی تاپی هم قبول شدین مبارکه

جاوید
شهریور ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Par

علامه

Niloo.london
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ

بچه هامن رتبم ۴۴۱۸ شده وخلاصه افتضاح…ولی خیلی واسم ومهمو حیاتیه که امسال ازاد یا پیامنور یا هرجا شده قبول شم.جان من کمکم کنید که چه طوری میتونم یک انتخاب رشته صحیح و درست و حسابی هم برای دولتی و هم ازاد انجام بدم که هر طوری هست قبول شم.ایا موسسه و یا برنامه ای برای انتخاب رشته دولتی و ازاد هست؟
خیلی خیلی لطف میکنید راهنماییم کنید بچه ها.

A.A
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ

بچه های بازرگانی ، بین استراتژیک علامه و بازرگانی بین الملل تربیت مدرس کدوم انتخاب بهتری؟

Shiva
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  A.A

سلام میتونم رتبتون بپرسم؟

A.A
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  Shiva

۶۱ بدون سهمیه ، ۵۷ سهمیه

آرش
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ

سلام. ممنون میشم پاسخ بدید.
من در حال حاضر دانشجوی ارشد شبانه جامعه شناسی هستم و تمام واحدهای درسیم تموم شده و فقط دفاع مونده. امسال کنکور ارشد ارتباطات شرکت کردم وقطعا قبول میشم روزانه. میخوام بدونم مشکلی برای ثبت نام ندارم از لحاظ قانونی؟

مهسا
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  آرش

سلام
تحصیل همزمان ممنوعه اما اگه متوجه نشن مشکلی ایجاد نمیشه

آرش
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

ممنون از شما. شما اطلاع دارید کنه آیا تا به حال نمونه ای بوده که اینکار رو انجام بده و متوجه نشه کسی؟

آرش
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

من در آزمون امسال رتبه ۴ شدم. شامل هیچ تبصره ای نمیشه برای تحصیل همزمان؟

رضا
شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ

سلام به همگی ببخشید من روزی که برای ثبت نام اقدام کردم سهمیه ایثارگری رو وارد نکردم. حالا بعد از اعلام نتایج اولیه میتونم سهمیه رو وارد کنم خواهش میکنم جواب بدید مهمه