تمدید انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۸ دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98 دانشگاه آزاد اعلام شد

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ دانشگاه آزاد تا روز شنبه ۱۲ مرداد تمدید شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه، متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که  در سال ۹۸ و در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت نموده ­اند، می ­توانند تاساعت ۲۴ روز شنبه ۱۲ مرداد ماه با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده ­اند می توانند با استفاده از کد دسترسی ۷ رقمی  مندرج در کارنامه سازمان سنجش، کد ملی  و تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته از سامانه فوق نسبت به ثبت رشته/محل های انتخابی خود اقدام نمایند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع ثبت نام از طریق سامانه www.azmoon.org  قابل دریافت خواهد بود. به داوطلبان اکیداً توصیه می ­شود قبل از تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام نمایند.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ از ۲۶ تیر ماه آغاز شده است.

داوطلبانی که مطابق کارنامه اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۹۸ مجاز به انتخاب رشته شده ­اند می توانند پس از تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته ارشد آزاد ۹۸ و با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته ارشد آزاد ۹۸ که در کارنامه اعلام نتایج آمده است، با مراجعه به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

هر داوطلب می ­تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته/محل را از دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد ۹۸ انتخاب کرده و در فرم انتخاب رشته ثبت نماید. علاوه بر کدرشته‌های اعلام‌شده در دفترچه، کدرشته های جدید کارشناسی ارشد آزاد ۹۸ نیز اعلام شده است که داوطلبان می‌توانند این کدرشته‌ها را نیز در انتخاب رشته خود مدنظر داشته باشند.

داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول، در رشته های شناور کنکور کارشناسی ارشد نیز شرکت کرده‌اند، می ­توانند رشته/محل های متناسب با کد رشته امتحانی دوم خود را براساس اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته/ محل انتخابی درج نمایند.

گفتنی است هزینه انتخاب رشته ارشد آزاد ۹۸ معادل ۵۳هزار تومان است.

پیشنهادات

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ندا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۰۱ ب٫ظ

سایت دانشگاه آزاد باز نمیشه ، من میخوام انتخاب رشته کنم کارت اعتباری بخرم ارورر میده…

تامیا
مرداد ۶, ۱۳۹۸ ۵:۰۲ ب٫ظ

نهههههههههههههههههه ?

اریا
مرداد ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  تامیا

چراااااااااااااااا