پاسخ به سوالات متداول داوطلبان درخصوص مهلت مجدد ثبت نام ارشد ۹۹

با شروع مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون کارشناسی ارشد ۹۹، برخی داوطلبان این آزمون سوالاتی دارند که در این مطلب تلاش کرده‌ایم به آن ها پاسخ دهیم.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، با تعویق کنکور ارشد ۹۹، سازمان سنجش آموزش کشور فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ را از اول تا سوم اردیبهشت ماه اعلام کرد. با شروع مهلت ثبت نام، سوالاتی برای داوطلبان این آزمون ایجاد شده است.

۱. من قبلا در آزمون ارشد ۹۹ ثبت نام کرده ام. آیا نیاز است مجددا نسبت به ثبت نام اقدام کنم و یا ویرایشی انجام دهم؟

خیر، این مهلت برای داوطلبانی در نظر گرفته شده است که از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ جامانده اند و در هنگام ثبت نام اطلاعات خود را به اشتباه وارد کرده اند. بنابراین، نیازی نیست کسانی که قبلا ثبت نام کرده‌اند و یا ایرادی در ثبت نامشان وجود ندارد، نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام نمایند.

۲. من قبلا در کنکور ارشد ثبت نام کرده‌ام اما می‌خواهم در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز شرکت کنم. چه باید بکنم؟

با توجه به این که کنکور ارشد سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود، شما با ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش، داوطلب دانشگاه آزاد نیز خواهید بود و نیازی به اقدام جدیدی نیست.

۳. آیا می‌توانم در دو رشته در کنکور ارشد شرکت کنم؟ قبلا در یک رشته ثبت نام کرده‌ام و الان می‌خواهم رشته جدیدی انتخاب کنم.

بله شما می توانید در کنکور کارشناسی ارشد دو رشته شرکت کنید، به شرطی که یک رشته اصلی و یک رشته شناور باشد. بنابراین، امکان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد در دو رشته اصلی و یا در دو رشته شناور وجود ندارد.

اگر قبلا یک رشته ثبت نام  کرده‌اید، الان فرصت دارید که در رشته دوم نیز ثبت نام کنید. (برای مشاهده فهرست رشته های شناور کنکور کارشناسی ارشد کلیک کنید)

۴. دانشگاه تعطیل است و پاسخم را نمی دهد. معدل دوره کارشناسی ام را نمی دانم. برای ثبت نام کارشناسی ارشد چه باید بکنم؟

در هنگام انتشار کارت کنکور ارشد ۹۹، شما فرصت دارید نسبت به ویرایش معدل اقدام کنید. بنابراین می توانید معدل تقریبی خود را فعلا وارد کرده و بعدا آن را ویرایش کنید.

۵. هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ چقدر است؟

برای اطلاع از جزئیات هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ کلیک کنید.

۶. جزئیات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ مانند رشته ها و … را از کجا می‌توان پیدا کرد؟

همه اطلاعات مورد نیاز در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ درج شده است.

۷. کد رشته تحصیلی کارشناسی، کد موسسه محل تحصیل، کد بخش و شهرستان، کد نظام وظیفه و کد رشته امتحانی را از کجا پیدا کنم؟

همه اطلاعات مورد نیاز شما جهت ثبت نام کارشناسی در سامانه سازمان سنجش به نشانی http://register1.sanjesh.org/nrgarshad99/ درج شده است.

۸. کارت شرکت در جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ کی منتشر خواهد شد؟

کارت کنکور ارشد ۹۹، عموما سه روز پیش از برگزاری آزمون منتشر خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات