نخبگان

منابع کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات (کد ۱۱۴۷)

منابع کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات

انتخاب بهترین منابع کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات، اولین قدم جهت کسب آمادگی برای شرکت در آزمون ارشد است. بنابراین، لازم است منابع با توجه به سرفصل‌ها و دروس امتحانی و نیز ضرایب دروس به طور دقیق انتخاب شوند. در این مطلب فهرست پیشنهادی منابع ارائه شده است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

مطابق دفترچه کنکور ارشد ۱۴۰۲ که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است، برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات نیازی به داشتن مدرک کارشناسی با رشته مرتبط نیست. فارغ‌‌التحصیلان کلیه رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور مجاز به ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد این رشته هستند.

 

عناوین دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات

رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات در مقطع کارشناسی ارشد بدون گرایش است. داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات لازم است با توجه به سرفصل ها و ضرایب دروس امتحانی آزمون کارشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ درج شده، به سؤالات امتحانی ۶ سرفصل آزمون کارشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات شامل:منابع کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات

۱- زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)

۲- مبانی امنیت ملی

۳- اطلاعات و ضد اطلاعات

۴- روانشناسی احزاب سیاسی

۵- جمع‌آوری پنهان

۶- تحلیل اطلاعات

پاسخ دهند.

 

منابع کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات

سازمان سنجش هر ساله تنها به اعلام عناوین دروس امتحانی آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات و ضرایب دروس امتحانی برای هر یک از گرایش‌های این رشته به‌صورت کلی اقدام می‌کند. اما جزئیات منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات اعلام نمی‌شود.

ازجمله منابع مهم برای کسب آمادگی جهت کنکور کارشناسی ارشد، مطالعه و مرور سؤالات کنکور کارشناسی ارشد سال‌های گذشته است. چرا که از طرفی داوطلبان با نحوه طرح سؤالات از سوی طراحان آشنا شده و از سویی دیگر احتمال تکرار سؤالات سال‌های گذشته دور از ذهن نیست. علاوه بر این، مرور سؤالات به نوعی مرور مباحث مطالعه‌ شده نیز می‌باشد.
سؤالات کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات از طریق صفحات زیر قابل دریافت است:

ظرفیت پذیرش کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات

جهت کسب اطلاع از ظرفیت پذیرش کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه‌های سراسری و آزاد در گرایش‌های مختلف رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

ظرفیت پذیرش کنکور کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات

 

کارنامه و رتبه‌های قبولی کنکور ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات

جهت کسب اطلاع از کارنامه و رتبه‌های قبولی کنکور کارشناسی ارشد در گرایش‌های مختلف رشته اطلاعات و حفاظت اطلاعات سال‌های گذشته می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

رتبه های قبولی کنکور ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات

همچنین جهت کسب اطلاع از زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ و زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳ می‌توانید به صفحات مربوطه مراجعه نمایید.

مطالب مفید برای داوطلبان کنکور ارشد:

دفترچه سوالات کارشناسی ارشد را از کجا می توان رایگان دانلود کرد؟

در سایت مسترتست، دفترچه کلیه سوالات آزمون ارشد به صورت رایگان قابل دریافت است.

آیا کلید سوالات ارشد از سوی سازمان سنجش منتشر می شود؟

بله، پس از برگزاری کنکور، پاسخنامه کلیدی از سوی سازمان سنجش منتشر می شود.

آیا بررسی سوالات کارشناسی ارشد اطلاعات و حفاظت اطلاعات سال های گذشته لازم است؟

بله، امکان تکرار سوالات در آزمون وجود دارد. علاوه بر این، با بررسی سوالات با نحوه طرح تست ها از سوی طراحان سوال آشنا خواهید شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات